ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Шацька Аліна Іллівна

Дата:

23.06.2017

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 20.06.17/20
Про внесення змін до рішення №450 від 29.12.2015 року «Про затвердження структури, чисельності виконавчих органів Тростянецької міської ради».

У К Р А Ї Н А

 

       Тростянецька міська рада       

                          24 сесія 7 скликання           ПРОЕКТ  

Р І Ш Е Н Н Я

 
від 23.06.2017 року                             
м. Тростянець                                                                                                                            № ____
 
Про внесення змін до рішення №450
від 29.12.2015 року «Про затвердження
структури, чисельності виконавчих органів
Тростянецької міської ради»
 
         З метою впорядкування структури апарату Тростянецької міської ради та приведення її у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України №268 від 09.03. 2006 року зі змінами №353 від 24.05.2017 року, керуючись п.5 ч. 1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
 
міська рада вирішила:
 

1. Внести зміни до рішення №450 від 29.12.2015 року «Про затвердження структури, чисельності виконавчих органів Тростянецької міської ради», шляхом викладення додатку 1, 2 у новій редакції.

2. Дане рішення вступає в дію з моменту прийняття крім п. 7 пп. б), п. 9 п.п. б) та г),  п.11 пп. б), г), е) та п. 14 п.п. б), в), г), які вступають в дію через два місяці після дати попередження про скорочення посад. 

3. Начальнику загального відділу Сергієнко О.І. попередити спеціаліста по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян, спеціаліста з питань будівництва, містобудування та архітектури, спеціаліста з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту, економіста апарату міської ради, спеціаліста з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, торгівлі та у справах захисту прав споживачів, землевпорядника, державного реєстратора прав на нерухоме майно, державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та державного реєстратора місця проживання та ведення реєстру про скорочення посад. 

4. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату  міської ради та інших причетних виконавців. 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому А.Л. Біловол. 
 
Міський голова                                                                Ю.А. Бова

 
 
Додаток 1
 
Затверджено
рішенням 24 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від 23.06.2017 року № ___
                                  
 
 

СТРУКТУРА

виконавчого апарату Тростянецької міської ради
 
  1. Міський голова.
  2. Секретар міської ради.
  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
  6. Керуючий справами (секретар виконавчого комітету міської ради).
  7. Загальний відділ апарату міської ради.
  8. Відділ інформаційного та комп’ютерно-технічного забезпечення.
  9. Відділ містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та  благоустрою.
  10.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради.
  11.  Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності.
  12.  Відділ правового забезпечення апарату міської ради.
  13.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.
  14.  Відділ з питань державної реєстрації апарату міської ради.
  15.  Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області».
 
 

Секретар міської ради                                    А.І. Шацька

 
 Додаток 2
Затверджено
рішенням 24 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від 23.06.2017 року № ____
 
 

ЗАГАЛЬНА

структура та чисельність апарату Тростянецької міської ради
 
Загальна чисельність складає 43 одиниці:
 
  1. Міський голова.
  2. Секретар міської ради.
  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
  6. Керуючий справами (секретар виконавчого комітету).

7. Загальний відділ:
а) начальник  відділу;
б) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
в) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
г) секретар приймальні міського голови;
д) спеціаліст І категорії (з консультування прийому та видачі документів);
е) оператор комп’ютерного набору;
є) водій;
ж) прибиральник службових приміщень.
 

8. Відділ інформаційного та комп’ютерного забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);
г) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).
 

9. Відділ містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та  благоустрою:
а) начальник  відділу;
б) провідний спеціаліст (з питань будівництва, містобудування та архітектури);
в) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
г)  головний спеціаліст (з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту);
 
10. Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);
б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
в) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
г) оператор комп’ютерного набору.
 
11. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (економіст);
в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
г) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
д) спеціаліст I категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);
е) провідний спеціаліст (землевпорядник);
є) спеціаліст I категорії (землевпорядник).
 
12. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку).
        
13.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).
 
14. Відділ з питань державної реєстрації:
а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.
 
15. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»:
а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;
б) інспектор з благоустрою;
в) інспектор з благоустрою.
 

Секретар міської ради                                              А. І. Шацька