ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 23.05.16/34
Про утворення комунального підприємства Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку».
У К Р А Ї Н А Проект
Тростянецька міська рада
9 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 24.05.2016 року
м. Тростянець № _____
Про утворення комунального підприємства Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку»
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», статті 78 Господарського кодексу України, з метою сприяння розвитку вітчизняного бізнесу, впровадження ефективного механізму залучення інвестицій, покращення інвестиційного клімату в та надання широкого спектру послуг як українським так і іноземним інвесторам,
міська рада вирішила:
1.Утворити юридичну особу - комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку».
2.Затвердити статут комунального підприємства Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку» згідно з додатком.
3. Міському голові призначити директора комунального підприємства Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку» для проведення державної реєстрації юридичної особи КП ТМР «Агенція місцевого розвитку» відповідно до вимог чинного законодавства.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Ю.А. Бову.
Міський голова Ю.А. Бова
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням 9 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
24.05.2016 р. № __
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄСТВА
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ»
Тростянець 2016
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку» (далі – підприємство) є суб’єктом господарювання, утвореним у формі комунального унітарного підприємства.
Засновником (власником) підприємства є територіальна громада міста Тростянець, в особі Тростянецької міської ради (далі – засновник).
Виконавчий комітет Тростянецької міської ради є уповноваженим органом управління (далі – уповноважений орган управління), який виконує функції органу управління господарською діяльністю в межах та обсягах, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
Повне найменування підприємства: комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Агенція місцевого розвитку».
Скорочене найменування підприємства: - КП ТМР «Агенція місцевого розвитку».
Місцезнаходження підприємства: Україна, 42600, Сумська область, м. Тростянець, вул. Л. Татаренка, 1б.
Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, поточний та інші рахунки в установах банків, печатки та штампи зі своєю назвою.
Підприємство набуває права юридичної особи з дня його державної реєстрації.
Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Тростянецької міської ради, її виконавчого комітету, іншими нормативно-правовими актами, а також цим статутом.
Підприємство діє на принципах повного господарського розрахунку та самостійності, відповідає за всіма зобов’язаннями перед контрагентами за укладеними договорами, перед бюджетами та банками відповідно до чинного законодавства України.
Підприємство має відокремлене майно, закріплене за ним на праві господарського відання, вправі на умовах цього статуту та згідно з вимогами законодавства від свого імені укладати договори та угоди, набувати майнових та немайнових особистих прав, нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у судах загальної юрисдикції, господарському, адміністративному судах.
Засновник не несе відповідальності за зобов'язання підприємства, а підприємство не несе відповідальності за зобов'язання засновника.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1.Основною метою діяльності підприємства є:
2.1.1.будь-яка не заборонена чинним законодавством України господарська діяльність в інтересах громади міста, спрямована для досягнення економічних і соціальних результатів з метою одержання прибутку, участь у реалізації соціально-економічної політики міста, розробці, реалізації та супроводі інвестиційних програм та проектів, взаємодія з органами державної влади і місцевого самоврядування, органами влади іноземних держав, міжнародними організаціями, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, в тому числі іноземними, іншими суб’єктами інвестиційної діяльності з питань залучення і просування інвестицій на території міста Тростянець;
2.1.2.участь у реалізації програми розвитку малого підприємництва та програми інвестиційної діяльності міста;
2.1.3.участь у підготовці та реалізації державних, регіональних, місцевих програм, стратегій розвитку інвестиційної, інноваційної, зовнішньоекономічної діяльності, програм і проектів міжнародного співробітництва;
2.1.4.формування пропозицій, підготовка та сприяння реалізації інвестиційних проектів на засадах державно-приватного партнерства;
2.1.5.участь у спільній діяльності з реалізації інвестиційних проектів;
2.1.6.проведення досліджень щодо попиту на інвестиції, можливих джерел інвестицій, напрямів та умов інвестування;
2.1.7.участь у формуванні позитивного інвестиційного іміджу міста;
2.1.8.організація в межах своєї компетенції технічного, інформаційного та рекламного забезпечення заходів, спрямованих на залучення інвестицій;
2.1.9.організація та проведення семінарів, симпозіумів, заходів рекламного характеру, виставок, форумів, інших заходів з питань економічного розвитку міста;
2.1.10.надання консультаційної та інформаційної підтримки суб’єктам господарювання;
2.1.11.підтримка малого та середнього підприємництва шляхом допомоги в розробці бізнес – проектів та супровід таких проектів;
2.1.12.сприяння розвитку культури та туризму у місті;
2.1.13.підтримка та супровід інвестиційних проектів в галузі соціального житлового будівництва;
2.1.14.підтримка та супровід проектів реформування житлово-комунального господарства міста.
2.2.Предметом господарської діяльності підприємства для реалізації зазначеної мети є:
2.2.1.надання консультаційних послуг та практичної допомоги підприємствам і організаціям у плануванні та забезпеченні ефективності здійснення господарської діяльності, з питань комерційної діяльності, у тому числі пошук партнерів та споживачів продукції та послуг;
2.2.2.надання довідниково-інформаційних послуг;
2.2.3.консультування з питань інформатизації;
2.2.4.підготовка інвестиційних проектів, техніко-економічних обґрунтувань, бізнес-планів на отримання фінансування з усіх джерел не заборонених чинним законодавством;
2.2.5.рекламно-інформаційна та консультативна діяльність;
2.2.6.організація робіт з забезпечення та налагодження прямих господарських зв’язків, розвиток комерційної діяльності, маркетингових, інших послуг;
2.2.10.послуги з організації семінарів, симпозіумів, спеціалізованих виставок, презентацій, тощо;
2.2.11.розробка та продаж продуктів інтелектуальної власності;
2.2.12.організація та здійснення інформаційної і рекламної роботи з метою розширення виробництва товарів, впровадження їх у виробництво, покращення їх якості, своєчасного оновлення, участі у міжнародних ярмарках, виставках, симпозіумах;
2.2.13.поліграфічні послуги;
2.2.14.організаційна робота в галузі відпочинку, розробка карт місцевості, туристичних маршрутів, спортивно-оздоровча діяльність;
2.2.15.провадження автоматизованих систем управління підприємств, установ і організацій всіх форм власності;
2.2.16.розробка бізнес-планів, інвестиційних проектів для залучення коштів міжнародно-технічної допомоги;
2.2.17.розробка проектів будівництва, реконструкції, модернізації об’єктів, проектно-кошторисної документації.
Підприємство має право здійснювати інші види діяльності, які не суперечать діючому законодавству та займатися окремими видами діяльності, перелік яких визначається законодавчими актами.
Види діяльності, що підлягають ліцензуванню, здійснюються підприємством при наявності відповідної ліцензії.
3. СТАТУТНИЙ ФОНД ТА СПЕЦІАЛЬНІ (ЦІЛЬОВІ)
ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВА
Статутний фонд підприємства становить 25000 (двадцять п’ять тисяч) грн. 00 копійок.
За рішенням міської ради статутний фонд підприємства може змінюватись (збільшуватись або зменшуватись) в порядку, визначеному чинним законодавством.
Джерелами збільшення статутного фонду підприємства можуть бути додаткові внески – будівлі, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будівлями, спорудами, обладнанням, а також інші майнові права, права на інтелектуальну власність, грошові кошти, у тому числі в іноземній валюті.
Для покриття витрат, пов’язаних з діяльністю, підприємство за рахунок власного прибутку утворює спеціальні (цільові) фонди. Такими фондами є амортизаційний фонд, фонд розвитку виробництва, фонд споживання (оплати праці) та резервний фонд.
Порядок визначення нормативів відрахувань до цільових фондів підприємства, їх граничні розміри, порядок формування і використання цих фондів здійснюється у встановленому законодавством порядку.
4. МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА
Майно підприємства є комунальною власністю територіальної громади міста Тростянець і закріплюється за підприємством на праві повного господарського відання.
Підприємство володіє, користується та розпоряджається закріпленим за ним майном у порядку та межах визначених діючим законодавством, з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна, а у випадках передбачених статутом – за згодою міської ради.
Майно підприємства становлять основні фонди, інші необоротні активи, оборотні кошти, а також інші цінності (оборотні активи), вартість яких відображається в самостійному балансі підприємства.
Джерелами формування майна підприємства є:
- майно, передане підприємству міською радою;
- доходи, одержані від господарської діяльності;
- кредити банків та інших кредиторів;
- придбане, згідно з чинним законодавством України, майно інших підприємств, організацій;
- амортизаційні відрахування;
- кошти, одержані з бюджету міста на виконання програм, затверджених міською радою;
- фінансова підтримка підприємству з бюджетних асигнувань міського бюджету;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Міська рада здійснює контроль за використанням і збереженням майна підприємства.
Кошти підприємства використовуються для:
- сплати податків та інших обов’язкових платежів;
- розвитку матеріальної бази підприємства;
- оплати праці працівників;
- вирішення соціальних питань;
- вдосконалення методів роботи підприємства;
- досягнення інших цілей, пов’язаних з діяльністю підприємства.
Володіння і користування землею та природними ресурсами здійснюється підприємством в установленому законодавством порядку.
5. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА
Підприємство складається з структурних підрозділів (відділів, служб, тощо).
Функції, права та обов’язки структурних підрозділів підприємства визначаються положенням про них, які затверджуються керівником підприємства.
Підприємство визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис за погодженням з міським головою.
Підприємство має право за згодою міської ради створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи без статусу юридичної особи, які діють на основі положень про них, затверджених начальником підприємства за погодженням з міською радою.
6. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Підприємство очолює директор підприємства, що призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови. Директор підприємства підпорядкований міському голові і є підзвітним та підконтрольним міській раді та її виконавчому комітету. Підприємство визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис за погодженням з міським головою.
Міським головою, від імені міської ради, з директором підприємства укладається контракт, де визначаються строк його дії, права, обов’язки та відповідальність, умови його матеріального забезпечення, підстави звільнення з посади, інші умови.
Директор підприємства:
- самостійно вирішує усі питання господарської діяльності підприємства, за винятком тих, що віднесені статутом до компетенції міської ради та її виконавчого комітету;
- відповідно до статуту розподіляє прибутки підприємства;
- без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і місцевого самоврядування, у відносинах з суб’єктами господарювання;
- відкриває рахунки підприємства в установах банків;
- за погодженням з міським головою визначає організаційну структуру підприємства, затверджує положення про його структурні та відокремлені підрозділи;
- за погодженням з міським головою встановлює чисельність працівників і штатний розпис підприємства;
- формує адміністрацію підприємства;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників;
- застосовує до працівників заохочення та заходи дисциплінарних стягнень;
- вирішує інші питання діяльності в порядку, визначеному статутом.
У межах повноважень керівник видає накази.
Директор підприємства несе відповідальність за виконанням підприємством статутних завдань, дотримання фінансової, договірної та трудової дисципліни, збереження майна підприємства.
Директора може бути звільнено з посади достроково міським головою у випадках, передбачених чинним законодавством або контрактом.
7. ПОВНОВАЖЕННЯ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
З ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Міська рада:
- встановлює розмір частки прибутку підприємства, яка підлягає зарахуванню до бюджету міста;
- затверджує річні плани фінансово-господарської діяльності підприємства;
- надає згоду на вчинення підприємством правочинів щодо розпорядження окремими видами майна, у випадках, передбачених чинним законодавством;
- здійснює контроль за використанням та збереженням майна підприємства;
- надає згоду на списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, прискорену амортизацію основних фондів підприємства;
- приймає рішення про реорганізацію, ліквідацію або перепрофілювання підприємства;
- здійснює інші повноваження, визначені законом.
Виконавчий комітет міської ради:
- попередньо розглядає та погоджує плани фінансово-господарської діяльності;
- здійснює контроль за виконанням річних планів фінансово-господарської діяльності підприємства;
- контролює оперативну діяльність підприємства, не втручаюсь в неї;
- встановлює порядок та здійснює контроль за використанням прибутків підприємства;
- встановлює тарифи щодо оплати послуг, які надаються підприємством;
- здійснює інші повноваження, визначені законом та надані міською радою.
8. ГОСПОДАРСЬКІ ВІДНОСИНИ ПІДПРИЄМСТВА
Відносини підприємства з іншими суб’єктами господарювання, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів.
Підприємство вільне у виборі предмета договору, визначені зобов’язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України та статуту.
9. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ТА ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ
Трудовий колектив підприємства становлять усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору.
Трудові договори укладаються з усіма працівниками, які наймаються на роботу на підприємство.
Права та обов’язки працівників підприємства визначаються посадовими інструкціями.
Трудовий колектив підприємства має право брати участь в управлінні підприємством через загальні збори (конференції) або інший уповноважений ним орган.
Повноваження трудового колективу встановлюються законом.
Рішення з соціально-економічних питань, які стосуються діяльності підприємства, обов’язково розробляються і приймаються керівником за участю трудового колективу або уповноваженого ним органу.
Працівники мають право вносити керівнику підприємства пропозиції щодо поліпшення роботи підприємства, покращення соціально-культурного і побутового обслуговування, у встановлений строк отримувати інформацію про результати їх розгляду.
Виробничі, трудові та соціальні відносини між трудовим колективом та адміністрацією підприємства регулюються колективним договором, який укладається трудовим колективом або уповноваженим ним органом та роботодавцем згідно з вимогами чинного законодавства.
10. ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
Підприємство зобов’язане здійснювати первинний (оперативний) та бухгалтерський облік результатів своєї роботи; на основі даних бухгалтерського обліку складати фінансову та статистичну звітність за формами, передбаченими законодавством, і надавати її відповідним органам; проводити інвентаризацію належного йому майна для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності.
Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві регулюються відповідно до чинного законодавства України.
Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації.
У разі зміни керівника підприємства ревізія фінансово-господарської діяльності підприємства проводиться в обов’язковому порядку.
11. ПРИПИНЕНННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Припинення діяльності підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або шляхом ліквідації за рішенням міської ради, та в інших випадках, встановлених законодавством.
У разі злиття підприємства з іншим (іншими) суб'єктами господарювання всі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до суб'єкта господарювання, що утворюється внаслідок злиття.
У разі приєднання підприємства до інших суб'єктів господарювання усі його майнові права та обов’язки переходять до утвореного суб'єкта господарювання.
У разі поділу підприємства усі його майнові права та обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб'єктів господарювання, що створилися внаслідок цього поділу.
У разі виділення з підприємства одного або декількох нових суб'єктів господарювання до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки реорганізованого суб’єкта.
У разі перетворення підприємства (зміні його організаційно-правової форми) в інший суб'єкт господарювання до новоствореного суб'єкта господарювання за передавальним балансом (актом) переходить усе майно, права та обов’язки підприємства.
Ліквідація підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється міською радою, або, за її дорученням виконавчим комітетом міської ради.
Орган, який прийняв рішення про ліквідацію підприємства, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строки заявлення претензій кредиторами.
Претензії кредиторів до підприємства, що ліквідується, задовольняються згідно з чинним законодавством України.
Майно, яке залишилося після задоволення претензій кредиторів, розрахунків з членами трудового колективу з оплати праці та бюджетом, використовується за рішенням міської ради.