ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

IX

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

20.05.16/30

Дата реєстрації:

24.05.2016

Проголосовано:

24.05.2016 11:15:51

Автор:

Шацька А.І.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    17
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 20.05.16/30



У К Р А Ї Н А



 



Тростянецька міська рада



  9 сесія 7 скликання                       ПРОЕКТ



 



Р І Ш Е Н Н Я



 



від 24.05.2016 року                              № ____



м. Тростянець



 



Про внесення змін до рішення №450



від 29.12.2015 року «Про затвердження



структури, чисельності виконавчих органів



Тростянецької міської ради»



 



 



         З метою приведення у відповідність структури апарату Тростянецької міської ради до схеми посадових окладів службовців апарату (секретаріату) органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року №268, керуючись п.5 ч. 1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,



 



міська рада вирішила:



 




  1. Внести зміни до рішення №450 від 29.12.2015 року «Про затвердження структури, чисельності виконавчих органів Тростянецької міської ради» шляхом викладення додатку 2 у новій редакції.



 




  1. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату  міської ради та інших причетних виконавців.



 



 



Міський голова  Ю.А. Бова



Додаток 2



 



Затверджено



рішенням міської ради



від 24.05.2016 року № ___



 



 



ЗАГАЛЬНА



структура та чисельність апарату Тростянецької міської ради



 



Загальна чисельність складає 39 одиниць:



 




  1. Міський голова.

  2. Секретар міської ради.

  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

  6. Керуючий справами (секретар виконавчого комітету).



 




  1. Загальний відділ:



а) начальник  відділу;



б) спеціаліст I категорії (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);



в) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);



г) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення);



д) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);



е) секретар приймальні міського голови;



є) диспетчер консультаційного сектору ЦНАП;



ж) оператор комп’ютерного набору;



з) водій;



и) прибиральник службових приміщень.



 




  1. Відділ містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та  благоустрою:



а) начальник  відділу;



б) спеціаліст I категорії (з питань будівництва, містобудування та архітектури);



в) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);



г)  спеціаліст I категорії (з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту);



д) спеціаліст I категорії (землевпорядник);



е) спеціаліст I категорії (землевпорядник).



 



 




  1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності:



а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);



б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);



в) оператор комп’ютерного набору.



 



    10. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:



а) начальник відділу;



б) спеціаліст I категорії (економіст);



в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);



 г) спеціаліст I категорії (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);



д) спеціаліст I категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності).



 



11. Відділ правового забезпечення:



а) начальник відділу;



б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку).



        



12.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:



    а) начальник відділу;



б) спеціаліст I категорії (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).



 



13. Відділ з питань державної реєстрації:



    а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;



б) провідний спеціаліст, державний реєстратор прав на нерухоме майно;



в) провідний спеціаліст, державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;



г) спеціаліст I категорії (з питань реєстрації місця проживання та  ведення реєстру).



 



14. Спеціаліст I категорії (з питань діяльності правоохоронних органів та мобілізаційної роботи).



 



 



Секретар міської ради                               А. І. Шацька