У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада ПРОЕКТ
32 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.10.2017 року
Про звіт виконавчого комітету,
виконавчого апарату та комунальних
підприємств Тростянецької міськради
по виконанню програми соціального
і економічного розвитку міста за
9 місяців 2017 року
Заслухавши і обговоривши доповідь міського голови Бови Ю.А. про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату, а також комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціального і економічного розвитку міста за 9 місяців 2017 року, міська рада відмічає, що робота протягом даного періоду була направлена на вирішення питань життєдіяльності міста та його населення: по благоустрою та санітарній очистці міста, ремонту та утримання житлового фонду, шляхово-мостового господарства, систем водопостачання та водовідведення, соціального захисту населення, дотриманню правопорядку та законності на території міста, утримання дошкільних закладів, розвитку культури, туризму та збереження культурної спадщини міста, участь у реалізації проектів загальнонаціонального рівня. Враховуючи вищезазначене, та відповідно до п. 9, 22 ч. 1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
1. Доповідь міського голови Бови Ю.А. по виконанню програми соціального і економічного розвитку міста за 9 місяців 2017 року взяти до відома.
2. Виконкому міської ради та відділам апарату міської ради посилити контроль за виконанням програми соціального і економічного розвитку міста у четвертому кварталі 2017 року.
3. Керівникам комунальних підприємств Тростянецької міської ради забезпечити особистий контроль за строками та якістю виконуваних даними підприємствами робіт.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
Міський голова Ю. А. Бова
Додаток 1
до рішення 32 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ _____ від 20.10.2017 року
ДОВІДКА
про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню Програми соціально-економічного розвитку міста за 9 місяців 2017 року
Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому. Міська рада та міськвиконком працювали згідно із затвердженими планами роботи на ІІ півріччя 2017 року.
Так, за 9 місяців 2017 року було проведено 14 сесій міської ради та 16 пленарних засідань, на яких прийнято 300 рішень.
Проведенню сесій міської ради передують засідання депутатських постійних комісій, які проводилися згідно планів роботи комісій.
За 9 місяців 2017 року проведено 56 засідань постійних комісій міської ради, із них:
Земельної - 12
Гуманітарної - 10
Бюджетної - 13
Комунальної - 12
Мандатної - 9
Засідання виконавчого комітету Тростянецької міської ради проводилися щомісячно, згідно Регламенту роботи виконкому та плану його роботи на 2017 рік.
За звітний період було проведено 25 чергових та позачергових засідань виконкому, прийнято 429 рішень виконавчого комітету.
На виконання плану соціально-економічного розвитку міста за 9 місяців 2017 року було видано 84 розпорядження міського голови з основної діяльності апарату міської ради. Також, міським головою проведено 17 нарад із працівниками апарату міської ради, 14 - із керівниками підвідомчих підприємств, 61 – інша нарада проведена міським головою із приватними підприємцями, керівниками підприємств міста, представниками районних служб, тощо.
Проведення Громадських слухань та звіту міського голови
Ефективність діяльності органів місцевої влади значною мірою залежить від конструктивної її співпраці із громадськістю. Таке партнерство й забезпечення участі широких верств населення в процесі прийняття управлінських рішень є однією із основних передумов досягнення сталого розвитку територіальної громади. Особлива роль у цьому процесі належить громадським організаціям, головам вуличних комітетів, окремим соціальним групам населення міста.
У лютому місяці 2017 року відбувся Звіт міського голови Бови Ю.А. перед громадою міста Тростянець «Про організацію та проведення звіту міського голови про роботу в 2016 році та публічного представлення інформації про виконання міського бюджету за 2016 рік».
У червні місяці 2017 року проведено громадські слухання в місті Тростянець Сумської області щодо обговорення проекту плану зонування території (зонінгу) міста Тростянець Сумської області.
Органи самоорганізації населення.
Діяльність голів вуличних комітетів
Голови вуличних комітетів – представники територіальної громади, один із основних механізмів місцевої демократії, одна із основ місцевого самоврядування.
У місті Тростянець станом на 01.10.2017 року головами вуличних та квартальних комітетів працює 205 осіб. Міськвиконком працює із ними із різних питань у тісній взаємодії.
За 9 місяців 2017 року головами вуличних комітетів видано 583 довідки, а саме: 387 довідок про наявність у громадян міста пічного опалення з метою отримання субсидії на тверде паливо, 5 - про наявність особистого підсобного господарства, 191 довідка - з місця проживання.
З метою профілактики та запобігання проявам злочинності на території міста протягом 9 місяців 2017 року головами вуличних комітетів міста та депутатами міської ради було видано 54 характеристики громадянам міста для подання до органів суду, міліції, кримінально-виконавчої служби, а також до райвійськкомату, характеристик для вступу до вузів, які були завірені секретарем міської ради та керуючою справами виконкому.
Протягом 9 місяців 2017 року Тростянецькою міською радою спільно із ГО «Голос громади» продовжується практика Активізації участі громадян
м. Тростянець Сумської області у місцевому розвитку через створення квартальних комітетів та дієвої системи громадського моніторингу.
В грудні місяці 2016 року рішенням міської ради № 489 «Про міський бюджет на 2017 рік» виділено 900 тис. грн. в частині благоустрою для квартальних комітетів з можливістю їх направлення на конкретні потреби.
Протягом грудня 2016 року та січня 2017 року були проведені збори щодо звіту про виконані роботи за рахунок міського бюджету у 2016 році на благоустрій міста в межах визначених кварталів та погодження переліку видатків міського бюджету на благоустрій міста в межах визначених кварталів у 2017 році.
У вересні 2017 року були проведені збори квартальних комітетів щодо звіту про виконані роботи за рахунок міського бюджету у 2017 році.
На виконання заходів даної ініціативи наприкінці 23.08.2016 року розпорядженням міського голови №73 була створена робоча група для розроблення Положення про Громадський бюджет у м. Тростянець із числа представників апарату міської ради, депутатів, органів самоорганізації населення (вуличних та будинкових комітетів). У вересні робочою групою був опрацьований досвід інших країн та міст України щодо впровадження Громадського бюджету та проведений «Круглий стіл» на тему: «Можливі механізми запровадження Громадського бюджету і досвід його впровадження у інших містах України та за кордоном», під час якого були напрацьовані пропозиції щодо власної моделі Громадського бюджету у м. Тростянець.
Протягом жовтня у всіх квартальних комітетах було проведено обговорення проекту і, після врахування всіх пропозицій та зауважень, 12.10.2016 року рішенням 15 сесії 7 скликання №391 було затверджене «Положення про громадський бюджет міста Тростянець».
Також у рамках проекту було проведено інформаційну кампанію щодо впровадження громадського бюджету у м. Тростянець (створено оригінальний логотип, виготовлено та розповсюджено серед мешканців міста флаєри та плакати, була проведена прес-конференція у Сумському прес-клубі, створено матеріали у друкованих ЗМІ та виготовлені відеоматеріали). Крім цього, було виготовлено буклети із текстом Положення та розповсюджено серед депутатів міської ради, членів виконавчого комітету та керівництва органів самоорганізації населення. Все це дало можливість залучити до бюджету участі більш широке коло громадськості.
Таким чином прийняття та опрацювання пропозицій до громадського бюджету у листопаді-грудні 2016 року на наступний бюджетний період здійснювався на підставі «Положення про громадський бюджет міста Тростянець», завдяки чому даний процес став більш регламентованим та чітким.
Також у 2017 році Громадська організація «Голос громади Тростянеччини» при фінансовій підтримці Фонду Східна Європа та Тростянецької міської ради оголосила конкурс в межах проекту «Активізація самоорганізації громадян
м. Тростянець у вирішенні актуальних питань місцевого розвитку через використання інтерактивної платформи «Відкрите місто» для підтримки впровадження демократичних змін на місцевому рівні шляхом активізації самоорганізації населення.
Мета конкурсу – підтримати ініціативи самоорганізованих груп населення, в тому числі будинкових, вуличних та квартальних комітетів з метою забезпечення їхньої активної участі у демократичних змінах та підвищення якості життя в громаді м. Тростянець.
Рішенням виконавчого комітету № 52 від 14.02.2017 року було вирішено провести конкурс міні-ініціатив «Підтримка громадських ініціативних груп по активізації самоорганізації мешканців міста Тростянець» у лютому-березні 2017 року та затверджено Положення про конкурс міні-ініціатив «Підтримка громадських ініціативних груп по активізації самоорганізації мешканців міста Тростянець».
В рамках конкурсу від мешканців міста на розгляд засідання журі конкурсу міні-ініціатив було подано 13 проектів, із яких для реалізації обрано 7 у різних мікрорайонах міста.
Протягом квітня-червня всі 7 ініціатив були реалізованими за участю ініціативних груп, активістів та працівників комунальних підприємств міської ради, а саме:
- ініціатива «Діти-наше майбутнє» по встановленню дитячого ігрового обладнання біля вулиць Супруна, Радіщева, пров. Шевченка;
- ініціатива по встановленню дитячого майданчику по вул. Підлісна;
- ініціатива по встановленню дитячого майданчику у дворі багатоквартирного будинку по вул. Машинобудівна, 16а;
- ініціатива по встановленню дитячого майданчику по вул. Комунальна;
- ініціатива «Облаштування майданчику для дозвілля дітлахів по
вул. Благовіщенська, 16»; - ініціатива по встановленню дитячого ігрового обладнання на пров. Братському;
- ініціатива «Нове обладнання – нові можливості для розвитку спорту», направлена на підтримання занять фізичною культурою та спортом та передбачала придбання спортивного інвентарю та обладнання для учасників спортивного клубу «Самбіст».
Для реалізації міні-ініціатив використані наступні джерела фінансування:
- кошти, надані в рамках проекту Фондом Ч.С.Мотта (США) через Фонд Східна Європи – 80 тис. грн.;
- кошти, надані в рамках проекту Тростянецькою міською радою із міського бюджету – 60 тис. грн.
Поза конкурсом реалізована ініціатива по озелененню майданчиків по мікрорайону «Першотравневий», на що було витрачено 2,41 тис. грн. бюджетних коштів, на які придбано та висаджено фруктові дерева та декоративні насадження.
За результатами реалізації проекту був проведений «круглий стіл», на якому підведені підсумки проекту, нагороджені найактивніші учасники конкурсу міні-ініціатив та їх реалізації.
Можливість та доцільність міні-ініціатив, які залишилися поза фінансуванням, запропоновано розглянути у другому півріччі 2017 року.
Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
На виконання пріоритетного напрямку у розвитку житлово-комунального господарства міста Тростянецькою міською радою ведеться відповідна робота по удосконаленню та підвищенню якості обслуговування житлового фонду, розроблено заходи, що передбачали додаткове створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
На даний час створено і діє 4 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків:
1. 90-квартирний будинок по вул. Л.Татаренка, 77 «Тростянчанка» - із 2002 року.
2. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 2а «Єдність» - із 2002 року.
3. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 5 «Колос» - із 2002 року.
4. 24-квартирний будинок по вул. Б. Хмельницького, 24 «Дружба-2» - із 2007 року.
Діяльність загального відділу апарату міської ради.
Робота із соціально незахищеними верствами населення
З метою покращення матеріального стану незахищених верст населення міста та забезпечення їх соціального захисту, за 9 місяців 2017 року проведено обстеження матеріально - побутових умов 59 громадян міста згідно заяв, що надійшли до виконкому міської ради та надана матеріальна допомога 59 особам на суму 42400 грн.
на поховання – 18 чол. на суму 7200 грн.;
працюючі – 6 чол. на суму 7800 грн.;
пенсіонери - 13 чол. на суму 10500 грн.;
безробітні - 7 чол. на суму 4500 грн.;
діти війни - 3 чол. на суму 1500 грн.;
інваліди 1 групи 4 чол. на суму 3000 грн.;
учасники БД 1 чол. на суму 1000 грн.;
багатодітні родини 2 чол. на суму 2900 грн.;
ліквідатори ЧАЕС 5 чол. на суму 4000 грн.
Всього за 9 місяців 2017 року – 42400 грн.
Кадрова робота в апараті міської ради
Кадрова робота в апараті міської ради ведеться якісно і на належному рівні, згідно із чинним законодавством України.
Слід відмітити, що розстановка та комплектація кадрів у апараті міської ради проводиться тільки конкурсною комісією на заміщення вакантних посад на основі конкурсного відбору. За 9 місяців 2017 року було проведено 5 засідань конкурсної комісії. До роботи приступили:
Тітарєва Тетяна Олегівна – провідний спеціаліст, державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;
Свинаренко Денис Сергійович – спеціаліст 1 категорії із комп’ютерно – технічного забезпечення;
Жогло Тетяна Валеріївна – спеціаліст 1 категорії з управління проектами та міжнародної діяльності;
Хрістосова – Нечвоглод Олена Володимирівна - начальник відділу правового забезпечення.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції» до 1 квітня 2017 року шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції посадовими особами апарату міської ради були подані декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Відповідно до Закону України «Про очищення влади» проводиться перевірка осіб, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування.
На офіційному сайті Тростянецької міської ради існує рубрика «Очищення влади», де розміщена законодавча база, нормативно - правові акти Тростянецької міської ради щодо проведення перевірки у міській раді, розміщений реєстр осіб, щодо яких здійснюється перевірка передбачена Законом України «Про очищення влади».
Апарат міської ради постійно підвищує свою професійну кваліфікацію дуже важливим фактором у покращенні кадрової політики є те, що працівники апарату міської ради беруть участь у навчальних семінарах, тренінгах, круглих столах, зустрічах.
Участь працівників апарату міської ради, депутатів міської ради у навчальних семінарах за 9 місяців 2017 року
№ з/п |
Дата | Назва заходу, місто проведення | ПІБ спеціаліст, який взяв участь |
1. | 14.01.2017 р. | м. Богухвала (Республіка Польща), обмін досвідом у рамках існуючої співпраці, стратегічного партнерства Польщі та України | Бова Ю.А.- міський голова; Заяц Ю.М.- заступник міського голови; Сорока Д.Ю.- спеціаліст 1 категорії з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту. |
2. | 23.01.2017 р. | м. Київ, для участі семінарі на тему: «Економічний розвиток регіонів: стратегія та інструменти залучення інвестицій та підвищення експортного потенціалу» | Бова Ю.А. – міський голова. |
3. | 23.01.2016 р. | м. Київ, учать у звітно - виборних зборах уповноважених представників місцевого самоврядування - членів АМУ | Бова Ю.А. – міський голова. |
4. | 25.01.2017 р. по 26.01.2017 р. |
м. Київ, участь у презентації дослідження та дискусії про стан розвитку відкритих даних українських міст | Куц І.В.- спеціаліст 1 категорії з комп’ютерно- технічного забезпечення |
5. | 07.02.2017 р. по 11.02.2017 р. |
м. Яремче, участь ХІІ Міжнародній науково- практичній конференції «Ресурсозбереження та якісне водо- забезпечення – стратегічний напрямок розвитку ВКГ України» | Бова Ю.А.- міський голова; Заяц Ю.М.- заступник міського голови. |
6. | 15.02.2017 р. | м. Київ, прес - центр ПАТ «Сьогодні - Мультимедія» | Бова Ю.А.- міський голова. |
7. | 22.02.2017 р. | м. Київ, участь у роботі Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово - комунального господарства у розгляді питання «Про встановлення величин питомої вартості нестандартного приєднання електроустановок до електричних мереж на 2017 рік» | Бова Ю.А. – міський голова. |
8. | 27.02.2017 р. по 28.02.2017 р. |
м. Київ, участь у конференції «Аутсорсінг для місцевого економічного розвитку» | Злепко В.А.- начальник відділу економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності |
9. | 02.03.2017 р. по 03.03.2017 р. |
м. Київ, участь у тренінгу з електронної демократії та електронного врядування для подальшого використання алгоритмів впровадження таких інструментів на місцевому рівні | Куц І.В. – начальник відділу інформаційного та комп’ютерного забезпечення |
10. | 02.03.2017 р. |
м. Суми, участь у практикумі на тему: «Практичне застосування антикорупційного законодавства. Електронна система декларування доходів» | Біловол А.Л.- керуюча справами виконкому |
11. | 14.03.2017 р. | м. Суми, участь у практикумі на тему: «Практичне застосування антикорупційного законодавства. Електронна система декларування доходів» | Шацька А.І.- секретар міської ради |
12. | 21.03.2017 р. по 22.03.2017 р. |
м. Дніпро, участь у конференції на тему: «Зміни відбулися: Підвищення стандартів життя за допомогою енергоефективності у соціальній інфраструктурі» | Заяц Ю.М. – заступник міського голови; Сорока Д.Ю.- спеціаліст 1 категорії з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту. |
13. | 20.03.2017 р. | м. Київ, участь у засіданні Ради регіонального розвитку» | Бова Ю.А.- міський голова; |
14. | 23.03.2017 р. | м. Суми, для отримання ЕЦП | Сумцов Є.С.- начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор; Тітарєва Т.О.- провідний спеціаліст, державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців |
15. | 26.03.2017 р. по 29.03.2017 р. | м. Краків (Республіка Польща) участь у ІІІ Європейському конгресі місцевого самоврядування | Бова Ю.А.- міський голова |
16. | 06.04.2017 р. | м. Суми, участь у колегії на тему: «Про зміни в містобудівному законодавстві» | Бер А.М.- спеціаліст 1 категорії з питань будівництва, містобудування та архітектури |
17. | 20.04.2017 р. | м. Суми, участь у навчанні на тему: «Правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування» | Івах Г.А.- спеціаліст 1 категорії з правових питань та квартирного обліку |
18. | 18.04.2017 р. по 21.04.2017 р. | м. Хмельницький, участь у семінарі на теми: «Можливості фінансування енергоефективності для ОМС», «Законодавчі зміни в сфері енергоефективності. Енергетична стратегія України до 2035 року», «Стратегічне планування в сфері енергоефективності та залучення інвестицій. Практичні поради на прикладі інвестиційних проектів учасників семінару» | Сорока Д.М.- спеціаліст 1 категорії з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту |
19. | 23.04.2017 р. по 28.04.2017 р. |
Латвійська Республіка участь представників органів місцевого самоврядування - переможців конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування у 2016 році» | Бова Ю.А.- міський голова |
20. | 24.04.2017 р. | м. Київ,участь у конференції з приводу початку в Україні проекту «Мери за Економічне Зростання» | Заяц Ю.М.- заступник міського голови |
21. | 11.05.2017 р. | м. Суми, участь у семінарі з суб’єктами державної реєстрації Сумської області» | Сумцов Є.С.- начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор |
22. | 17.05.2017 р. | м. Лиман, участь у семінарі на тему: «Безпека громадян - відповідальність місцевої влади» | Заяц Ю.М.- заступник міського голови |
23. | 25.05.2017 р. | м. Суми, участь у семінарі «Ініформаційно- комп’ютерні технології в управлінський діяльності» | Шило С.О.- спеціаліст 1 категорії з питань публічних закупівель та договірної роботи |
24. | 26.05.2017 р. | м. Суми, участь у семінарі «Інформаційно- комп’ютерні технології в управлінський діяльності» | Шило С.О.- спеціаліст 1 категорії з питань публічних закупівель та договірної роботи; Бєльска А.М. - спеціаліст 1 категорії з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів |
25. | 25.05.2017 р. по 29.05.2017 р. | м. Кожухов (Республіка Польща) для подальшої співпраці між містами | Бова Ю.А.- міський голова; Заяц Ю.М. – заступник міського голови; Заяц О.Ю.- заступник міського голови; Біловол А.Л.- керуюча справами виконкому. |
26. | 02.06.2017 р. по 05.06.2017р. | м. Богухвала (Республіка Польща) для подальшої співпраці між містами | Бова Ю.А.- міський голова; Заяц Ю.М. – заступник міського голови; Заяц О.Ю.- заступник міського голови; Біловол А.Л.- керуюча справами виконкому. |
27. | 31.05.2017 р. по 13.06. 2017 р. |
Сполученні Штати Америки для участі по програмі «Відкрий світ» | Синявін М.В.- начальник відділу містобудування, архітектури,будівництва,комунального господарства та бдагоустрою |
28. | 31.05.2017 р. | м. Київ, участь у 19 Міжнародній виставці енергоефективного опалення, вентиляції, кондиціонування, водопостачання, відновлювання енергетики,сантехніки та басейнів «Аква Терм Київ 2017» | Сорока Д.М.- спеціаліст 1 категорії з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту |
29. | 31.05.2017 р. | м. Лубни, участь у Всеукраїнському «Форумі малих міст, селищ та об’єднанних територіальних громад України», де презентувалися нові проекти фінансової та технічної підтримки від фондів програм Європейського Союзу | Злепко В.А.- начальник відділу економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності |
30. | 14.06.2017 р. | м. Олександрія, участь у засіданні Правління Асоціації на тему: «Сталі та розумні міста України» | Бова Ю.А.- міський голова |
31. | 15.06.2017р. | м. Суми, участь у навчальному семінарі на тему: «Про зміни в законодавстві України з питань містобудівної діяльності» | Бер А.М. – спеціаліст 1 категорії з питань будівництва,містобудування та архітектури |
32. | 19.06.2017 р. по 21.06 2017 р. |
м. Славутич, участь у 11 Міжнародній конференції АЕМУ «Угода та енергоефективність будівель: вчора, сьогодні, завтра» | Заяц Ю.М.- заступник міського голови |
33. | 19.06.2017 р. по 21.06.2017 р. | м .Івано – Франківськ, участь у кущовому семінарі з обміну досвідом «Кращі практики місцевого самоврядування у сфері стимулювання економічної активності, створення робочих місць» | Злепко В.А. - начальник відділу економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності |
34. | 19.06.2017 р. по 20.06.2017 р. |
м. Суми, участь у навчальному семінарі «Особливості формування і використання місцевих бюджетів» | Пустовойтова В.А.- начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності |
35. | 20.06.2017 р. | м. Суми, участь у вручені сертифікату про приєднання до Ініціативи ЕС «Мери за економічне зростання» | Бова Ю.А.- міський голова |
36. | 22.06.2017р. | м. Київ, участь у Загальних зборах Асоціації відкритих міст України | Бова Ю.А.- міський голова |
37. | 30.06.2017 р. | м. Київ, участь у Урочистому заході на честь 25-річчя АМУ | Бова Ю.А.- міський голова |
38 | 05.07.2017 р. | м. Суми, участь у тренінгу для розпорядників, одержувачів бюджетних коштів щодо забезпечення якісної та ефективної роботи на Єдиному веб- порталі використання публічних коштів | Шило С.О.- спеціаліст 1 категорії з питань публічних купівель та договірної роботи |
39 | 06.07.2017 р. по 08.07.2017 р. |
м. Суми, участь у тренінгу з ознайомленням основами стратегічного розвитку громади, проектного циклу та менеджменту проектів, ознайомлення з особливостями написання проектів для отримання інфраструктурної субвенції та для подачі у Державний Фонд Регіонального Розвитку | Злепко В.А.- начальник відділу економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності; Жогло Т.В.- спеціаліст 1 категорії з управління проектами та міжнародної діяльності. |
40 | 18.07.2017 р. | м. Мерефа, участь у навчальному візиті на тему: «Місцевий розвиток орієнтований на громаду» | Заяц Ю.М.- заступник міського голови; Заяц О.Ю.- заступник міського голови; Новак Н.Л.- начальник відділу освіти Тростянецької міської ради. |
41 | 20 .07.2017 р. | м. Київ, участь у навчальній сесії з місцевого економічного розвитку | Бова Ю.А.- міський голова |
42 | 28.07.2017 р. по 29 .07.2017р. |
м. Київ, участь у ХІІ Щорічній конференції малих міст на тему: «Економічний розвиток громад. Виклики та перспективи» | Бова Ю.А.- міський голова |
43 | 13.08.2017 р. по 18 .08.2017 р. |
м. Богухвала, з метою вивчення досвіду роботи органів місцевого самоврядування Республіки Польща, в рамках існуючої співпраці | Бова Ю.А.- міський голова; Жогло Т.В.- спеціаліст 1 категорії з управління проектами та міжнародної діяльності. |
44 | 18.08.2017 р. по 24.08.2017 р. |
м. Одеса, участь у четвертому модулі Школи жіночого політичного лобі | Шевлякова Н.А.- методист КЗ ТМР КДК «Тростянецький», депутат міської ради |
45 | 17.08.2017 р. | м. Суми, участь у засіданні практикуму на тему: «Застосування містобудівного законодавства. Організація виконання повноважень у сфері архбудконтролю» | Бер А.М.- спеціаліст 1 категорії з питань будівництва, містобудування та архітектури |
46 | 30.08.2017 р. по 31.08.2017р. | м. Київ, участь у робочій групі на тему: «Яка платформа е- сервісів потрібна місцевим громадам» | Куц І.В. – начальник відділу інформаційного та комп’ютерного забезпечення |
47 | 14.092017 р. | м. Суми, участь у практикумі на тему: «Організація діяльності органів місцевого самоврядування ОТГ» | Ракітіна Г.П.- провідний спеціаліст по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян |
48 | 14.09.2017 р. по 18 09.2017 р. |
м. Київ, участь у спеціальній програмі Ялтинської Європейської Стратегії - конференція високого рівня з практичним впливом | Синявін М.В. – начальник відділу містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та благоустрою |
49 | 19.09.2017 р. по 21.09.2017 р. |
м. Чернігів, участь у міжнародній конференції «Сприяючи енергоефективності в Україні: кращий досвід з Словаччини» | Сорока Д.М.- головний спеціаліст з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту |
50 | 20.09.2017 р. | м. Київ, участь у «Всеукраїнській нараді з питань проблем питної води» | Бова Ю.А.- міський голова; Заяц Ю.М.- заступник міського голови. |
51 | 25.09.2017 р. по 29.05.2017 р. |
м. Берлін, м. Дрезден участь у освітньо - інформаційній поїздці на теми: Сталий розвиток, європейська енергетична безпека, децентралізація енергопостачання, утилізація та переробка сміття, робота комунальних підприємств, енергоефективність та інновації, конкуренція на ринку енергетики, а також досвід перебудови німецьких міст після закриття атомних та вугільних електростанцій, фінансування альтернативної енергетики | Бова Ю.А.- міський голова |
Надання адміністративних послуг
та розгляд звернень громадян за 9 місяців 2017 року
З 2013 року на базі загального відділу при Тростянецькій міській раді функціонує Центр надання адміністративних послуг. Основна мета його діяльності – забезпечення прозорості, оперативності обслуговування громадян та підвищення якості надання послуг мешканцям міста. З відкриттям ЦНАП всі спеціалісти міської ради надають адміністративні послуги у одному прозорому приміщенні, що позбавляє відвідувачів ходити по численних кабінетах, шукаючи необхідного спеціаліста.
Центр надання адміністративних послуг надає 68 видів послуг. До Центру на 01.10.2017 року надійшло - 12620 звернень, із них задоволено - 12013. Залишились на контролі - 386 звернень. Кількість відмов у наданні адміністративних послуг – 221.
У Тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
За 9 місяців 2017 року Тростянецькою міською радою отримано та розглянуто 1877 усних та письмових звернень, що у порівнянні з відповідним періодом 2016 року (2027) на 150 звернень менше.
За 9 місяців 2017 року повторних звернень та неодноразових заяв не було. Звернення до міської ради надходять, як безпосередньо від заявників, так і від депутатів міської та районної рад. Таких звернень надійшло – 48, (в минулому році за відповідний період – 44). На особистому прийомі побувало – 289 осіб, за 9 місяців 2016 року – 315 осіб.
Можливість визначити найгостріші проблеми, що порушують громадяни у своїх заявах, дає статистичний аналіз змісту звернень, який готується щомісяця до 15 числа. Аналіз за ІІІ квартал 2017 року показав наступне:
- з питань аграрної політики надійшло 421 звернення, що становить
22,4 % від загальної кількості. За минулий рік – 349 звернень (17,2%), що на 5,2 % більше, ніж за відповідний період минулого року;
- з питань комунального та дорожнього господарства – 46, що становить
2,4 %, у минулому році 191 (9,4 %), що на 7% менше проти відповідного періоду минулого року;
- соціального захисту населення – 59 (3,14%), що на 1,26 % менше проти минулого року 91 (4,4 %);
- з житлових питань – 51 (2,7%), що на 0,8 % більше відповідного періоду 2016 року 39 ( 1,9 %);
- захисту прав споживачів – 16 (0,8%), більше проти відповідного періоду минулого року 0.
- транспорту та зв’язку – 9 (0,4 %), за відповідний період 2016 року 17
(0,8 %), що на 0,4 % менше, ніж за відповідний період минулого року.
Колективних звернень за 9 місяців 2017 року надійшло 51 (за 9 місяців 2016 року – 45), що на 0,5 % більше, ніж за відповідний період минулого року.
Як і в минулому році найгострішими залишаються питання продажу та оренди землі, благоустрою прибудинкових територій, ремонти під’їздів, ремонти дорожнього полотна, освітлення вулиць, ремонти шахтних колодязів.
Не менш гострою проблемою, з якою звертаються заявники, є отримання житла, кімнати в гуртожитку та поліпшення житлових умов.
Якщо мешканці міста звертаються з питаннями, що не належать до компетенції міської ради, то їм надається роз’яснення щодо шляхів вирішення їхніх питань, а в разі необхідності, відправляються запити та клопотання до відповідних служб.
Особлива увага розгляду звернень громадян приділяється мало захищеним верствам населення.
За 9 місяців 2017 року до міської ради звернулись наступні категорії населення:
- учасники війни – 0, за відповідний період минулого року 14 (0,6%);
- діти війни – 12 (0,6 %), за 9 місяців 2016 року – 14 (0,6%);
- інваліди ВВВ – 0, за 2016 рік – 0;
- інваліди війни – 0, за відповідний період 2016 року – 3;
- учасники бойових дій та члени сімей загиблих у війні – 11 (0,5%), у відповідному періоді минулого року – 36 (1,7 %);
- інваліди загального захворювання – 6 (0,3%), за 9 місяців 2016 року – 5 (0,2%);
- інваліди ІІ групи – 0, за відповідний період 2016 року – 8;
- інваліди ІІІ групи – 0, за відповідний період 2016 року – 5;
- одинокі матері - 6 (0,3%), за 9 місяців 2016 року – 59 (2,9 %);
- матері - героїні – 0, 2016 року – 4 (0,19%);
- багатодітні сім’ї – 14 (0,7%), у минулому 2016 року – 30 (1,4%);
- особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 2 (0,1%), за відповідний період 2016 року – 10 (0,4%);
- учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС- 0, за відповідний період 2016 року – 4 (0,19%);
- інші категорії – 1825 (97,2 %), за 2016 року – звернень громадян - 1826 (90%).
- задоволено 1270 заяв (67,6%), за відповідний період 2016 року – 1278 (63%), що на 4,6% більше, ніж у минулому році;
- дано роз’яснення по 221 заяві (11,7%), в минулому році – 130 ( 6,4%), що на 5,3 % більше, ніж в минулому році;
- взято на контроль 386 (20,5%) заяв, за 2016 рік - 619 (30,5%), проти минулого року менше (10%).
Якщо питання, підняті у заявах громадян, не вирішуються належним чином, заявники мають змогу потрапити на особистий прийом до міського голови, його заступників, секретарів міської ради та керуючої справами виконкому.
За звітний період міським головою, його заступниками, секретарем міської ради та керуючою справами виконкому було прийнято 289 осіб. На прийомі кожному заявнику надавалась допомога, аргументовані відповіді та роз’яснення.
За 9 місяців 2017 року видано довідок різного характеру – 10743, за відповідний період 2016 року – 8645 (2098).
За 9 місяців 2017 року було видано 270 довідок - характеристик для Тростянецького ВП ГУНП в Сумській області та актів обстеження місця проживання для УПФУ у Тростянецькому районі.
Розвиток партнерства та міжнародної діяльності
Міська Програма розвитку партнерства та міжнародної діяльності в місті Тростянець на 2017-2020 роки була затверджена рішенням Тростянецької міської ради 7 скликання за № 482 від 23.12.2016 року на засіданні 17 сесії.
Дана Програма направлена на:
- розвиток партнерських відносин, а також пошук нових іноземних партнерів: органів місцевого самоврядування закордонних міст, громадських об’єднань, закладів науки та освіти, підприємств та організацій для впровадження спільних проектів, спрямованих на обмін управлінським досвідом та покращення життєвого рівня населення міста Тростянець;
- організація прийому у місті Тростянець представників офіційних закордонних делегацій;
- робота у спільних проектах з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями інших міст України та іноземних держав.
З 14.01.2017 року до 17.01.2017 року офіційна делегація з міста Тростянець на чолі із міським головою Бовою Ю.А., до складу якої увійшли заступники міського голови, спеціаліст з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту, представники дошкільних навчальних закладів.
Візитерам з Тростянця вдалося побувати також у культурно-дозвіллєвому комплексі, дитячих садочках, школі, бібліотеці, будинку для пристарілих громадян, де представники міста Богухвала поділилася своїм позитивним досвідом. Було також обговорено подальшу співпрацю в економічній, соціально-культурній сферах та інше.
Крім візитів до партнерських громад в рамках програми відбулися й поїздки, направлені на вивчення досвіду, підвищення інвестиційного потенціалу міста.
З 26 березня 2017 року по 29 березня 2017 року міський голова взяв участь у ІІІ Європейському конгресі місцевого самоврядування у м. Краків.
З 25 травня 2017 року по 29 травня 2017 року в рамках програми розвитку партнерства та міжнародної діяльності офіційна делегація міста Тростянець відвідала місто Кожухув (Республіка Польща) з метою святкування Дня міста
та місто Богухвала (Республіка Польща) з 02 червня 2017 року по 05 червня 2017 року.
В серпні місяці делегація з м. Тростянець взяла участь у святі «Дожинки»
м. Богухвала (Польща), а також обговорили співпрацю по спільних проектах.
Діяльність відділу правового забезпечення
Відділ правового забезпечення апарату Тростянецької міської ради Сумської області в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями міського голови, рішеннями виконавчого комітету та міської ради.
Відділ правового забезпечення складається з двох осіб – начальник відділу та спеціаліст І категорії (з правових питань і квартирного обліку).
Основним завданням відділу є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів ради, а також її керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань та повноважень. Відділом проводиться аналіз відповідності вимогам чинного законодавства проектів рішень, розпоряджень, та інших документів правового характеру, що вносяться на розгляд комісій ради, правовий аналіз проектів рішень виконкому та сесії міської ради, проектів розпоряджень міського голови, надається практична допомога щодо усунення виявлених порушень. Відділом постійно надається методична та практична допомога по застосуванню законодавства комунальним підприємствам міськради, клубним закладам міськради, розглядаються загальні юридичні питання спеціалістів апарату міської ради, ДНЗ та інших закладів, що виникають в процесі роботи.
За 9 місяців 2017 року відділом правового забезпечення взято участь у 78 судових засіданнях перших, апеляційних та касаційних інстанціях з цивільного, адміністративного, господарського, судочинства, а саме:
Січень – 12
Лютий – 16
Березень – 9
Квітень – 7
Травень – 7
Червень – 6
Липень – 6
Серпень – 13
Вересень – 2
Серед них:
- справи про встановлення додаткового строку на прийняття спадщини;
- про визнання права власності на нерухоме майно;
- про визнання права на продовження приватизації земельної ділянки;
- про встановлення факту родинних відносин;
- про визнання спадщини відумерлою;
- про зобов’язання укласти договір та ін.
Відділ розробляє та бере учать у підготовці цивільних та господарських договорів. Візує та перевіряє договори перед укладанням на дотримання вимог діючого законодавства. Готує повний пакет документів для підписання договорів, які мають нотаріальне посвідчення.
Протягом 9 місяців 2017 року відділом розглянуто 93 заяви від громадян та підприємців на які їм надані мотивовані відповіді.
Відділом надаються консультації щодо надання відпусток працівникам, призначення та звільнення з роботи, порядок прийняття та скасування регуляторних актів. Спеціалістом з правових питань і квартирного здійснюється представництво інтересів дітей в суді, які потребують опіки та піклування. Готуються всі необхідні документи.
Продовжується робота із безхазяйним майном та відумерлою спадщиною.
Оголошено та проведено конкурс оцінювачів для виготовлення незалежної оцінки 5 об’єктів майна – для подальшого його продажу.
Підготовлено до продажу та відчужено 1 земельну ділянку по вул. Набережна, 31 площею 0,0537 га та вартістю 67667,00 грн.;
Підготовлено до продажу та відчужено 1 земельну ділянку по вул. Набережна, 31 площею 0,1056 га та вартістю 84871,00 грн.
З метою оперативнішої та ефективнішої роботи ведеться співпраця з органами державної влади, прокуратури, поліції, підприємствами та організаціями.
Квартирний облік
Відділом правового забезпечення постійно ведеться робота з квартирного обліку громадян.
Так станом на 01.10.2017 року в міськвиконкомі знаходиться на квартирному обліку 506 сімей, із них по списках:
- в загальних списках – 332 сім’ї;
- в списках першочергового отримання житла – 74 сім’ї;
- в списках позачергового отримання житла – 25 сімей;
- в списках житлово - будівельного кооперативу – 75 сімей.
Діяльність відділу з питань державної реєстрації
Згідно штатного розпису відділ з питань державної реєстрації апарату Тростянецької міської ради складається з чотирьох осіб:
1) начальник відділу, державний реєстратор;
2) державний реєстратор речових прав на нерухоме майно;
3) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
4) державний реєстратор з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру.
Державні реєстратори речових прав на нерухоме майно здійснюють роботу по наданню населенню зазначених нижче послуг:
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
- державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно
(право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди(суборенди) земельної ділянки);
- державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно;
- внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
За період з 01 січня по 30 жовтня 2017 року відділом з питань державної реєстрації у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно надано 3414 адміністративних послуг, за результатами яких 309,4 тис. грн. надійшло до міського бюджету.
649 адміністративних послуг надано без стягнення адміністративного збору відповідно до ст. 34 «Закону України про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Разом з тим, за результатами надання громадянам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно до Державного бюджету стягнуто 520 грн. (19 послуг).
З 06 вересня 2017 року з метою оптимізації, спрощення та забезпечення прозорості надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг Тростянецької РДА за погодженням з Тростянецькою міською радою наділений функціями прийняття та видачі результатів надання адміністративних послуг з державної реєстрації іншого речового права у Державному реєстрі прав (у тому числі внесення змін до записів у Державному реєстрі прав) та надання інформації з Державного реєстру прав у вигляді інформаційних довідок.
07 березня 2017 року було заповнено вакантну посаду державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців. 23 березня 2017 року працівником отримано доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та здійснюється робота по наданню населенню зазначених нижче послуг:
- державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;
- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу, або перетворення;
- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи;
- державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи;
- державна реєстрація юридичної особи;
- державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її засновниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом та рішення про виділ юридичної особи.
Всього з 01 січня 2017 року по 30 вересня 2017 року у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців надано 327 адміністративних послуг. На вимогу ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» до Державного бюджету стягнуто плату у розмірі 18,7 тис. грн.
245 адміністративних послуг надано без стягнення адміністративного збору відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Державним реєстратором з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру в період з 01 січня 2017 по 30 вересня 2017 року населенню надано 3136 послуг, а саме:
- здійснено реєстрацію/зняття з місця реєстрації громадян за 797 заявами;
- складено 582 довідки про реєстрацію місця проживання особи;
- складено 17 протоколів про адміністративне правопорушення;
- надано 821 відповідь на запити стосовно надання інформації щодо місця реєстрації громадян;
- прийнято 919 звернень громадян щодо зміни назви вулиці.
В червні зроблено поточний ремонт приміщень відділу. Було пофарбовано стіни, вікна, двері, металеві решітки на дверях та вікнах, встановлено плінтуси. Придбано та встановлено стійку для прийому громадян, а також додатково придбано шафу-картотеку для зберігання карток реєстрації місця проживання мешканців міста.
ГУМАНІТАРНА СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ
Соціальне партнерство
На виконання рішень 54 сесії 6 скликання Тростянецької міської ради № 90 від 26.05.2015 року «Про затвердження Положення «Про міський конкурс соціальних проектів та програм неприбуткових організацій та створення конкурсної комісії» в новій редакції», 17 сесії 7 скликання № від 23 грудня 2016 року «Про визначення пріоритетних напрямів соціальних проблем для вирішення у 2017 році», керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в рамках конкурсу соціальних проектів», були визначені такі напрями соціальних проблем:
- охорона здоров’я та профілактика захворювань;
- соціальна підтримка та адаптація інвалідів, безробітних,
- молодіжна політика;
- розвиток місцевої ініціативи та місцевого самоврядування;
- громадянська освіта, аматорська культура та спорт;
- підвищення інформування громадськості та розвиток демократичних ЗМІ;
- охорона довкілля;
- розвиток туризму та посилення промоції міста.
- соціальний проект «Благодійництво – 2017 в громаді м. Тростянець», поданий Благодійним фондом «Доброта», у сумі 158786,2 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят шість грн. 20 коп.);
- соціальний проект «Забезпечення відкритості інформаційного простору громади м. Тростянець», поданий Громадською організацією «Голос громади Тростянеччини», у сумі 121376 грн. 00 коп. (сто двадцять одна тисяча триста сімдесят шість грн. 00 коп.);
- соціальний проект «Спортивна громада – запорука розвитку міста», поданий Громадською організацією «Спорт Тростянеччини», у сумі 199804 грн. 00 коп. (сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот чотири грн. 00 коп.).
Дошкільна освіта
В місті станом на 01.10.2017 року працює 5 дошкільних навчальних закладів: два ДНЗ – «Казка» та «Ромашка» мають статус ясла-садок, три ДНЗ – «Калинка», «Білочка», «Веселка» – дитячий садок. На даний час функціонує 27 груп («Казка» - 10 груп, «Ромашка» - 7 груп, «Калинка» - 5 груп, «Білочка» - 3 групи, «Веселка» - 2 групи), із яких 3 - раннього віку, 24 - середнього та старшого дошкільного віку.
За результатами проведеного в серпні 2017 року обліку дітей від 0 до 6 років в місті проживає 1243 дитини дошкільного віку.
Початковою освітою охоплено 136 дітей. Дошкільною освітою охоплено 1018 дітей, із них 810 відвідують дошкільні навчальні заклади, 208 дітей охоплені соціально-педагогічним патронатом та консультаційними групами «Разом з мамою».
Охоплення дошкільною освітою склало 98%, що в порівнянні з минулим роком на 1,4% більше. Діти старшого дошкільного віку охоплені на 100%.
Аналіз відвідування дітей дошкільних навчальних закладів в середньому за 9 місяців 2017 року показав наступні результати:
- ДНЗ «Казка» - 77%;
- ДНЗ «Білочка» - 74,4%;
- ДНЗ «Ромашка» - 74,2%;
- ДНЗ «Веселка» - 76%;
- ДНЗ «Калинка» - 75,5%.
Середній показник відвідування дітей за 9 місяців 2017 року склав 75,4%. В порівнянні з минулим роком цей показник зріс на 1,5 %.
Навчально-виховний процес в дошкільних навчальних закладах забезпечують 67 педагогічних та 72 технічних працівників.
З вересня 2017 року вартість харчування дітей в закладах складає 18 грн. для середніх та старших груп і 16 грн. - для молодших. Батьківська плата складає 60% від вартості харчування. Рішенням виконавчого комітету Тростянецької міської ради встановлено пільги в розмірі 100% від батьківської плати для дітей із малозабезпечених сімей; дітям учасників антитерористичної операції; дітям – інвалідам; 50% від батьківської плати дітям з сімей, які мають трьох і більше дітей. За 9 місяців 2017 року пільгою на 100% користувалось 38 дітей, пільгою на 50% - 34 дитини.
Аналіз виконання норм харчування по місту за 9 місяців 2017 року в середньому становить 94 %, в порівнянні з минулим роком виконання норм не зменшилось.
З 01.06.2016 року в дошкільних закладах міста проводилась оздоровча кампанія. Відповідно до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради від 08.06.2017 № 220 «Про проведення оздоровлення вихованців та режим роботи дошкільних навчальних закладів міста Тростянець протягом літа 2017 року» з червня заклади переведені на санаторний режим, збільшена вартість харчування для придбання свіжих овочів, фруктів і соків у розмірі 10 % від вартості харчування за рахунок бюджетних коштів. Всі заклади мають дозвіл на оздоровчий період. В закладах проведено планове обстеження, порушень не виявлено. Харчові продукти приймаються з відповідними супроводжуючими документами, реалізація та технологія приготування страв дотримується відповідно до нормативно-правових вимог. Протягом періоду оздоровлено 580 дітей (74%), в минулому році - 560.
З 01.07.2017 року рішенням виконавчого комітету призупинено роботу 2 закладів, чергові групи працюють в ДНЗ «Казка» (1 група) та ДНЗ Білочка» (1 група), ДНЗ «Ромашка» (1 група), які відвідують 90 дітей.
Для покращення матеріально-технічної бази дошкільних закладів протягом 9 місяців за бюджетні кошти проведено значний обсяг робіт: поточний ремонт цоколя в ДНЗ "Білочка"(використано 36,315 тис. грн.), завершено ремонт музичної зали в ДНЗ «Веселка». Вартість робіт - 95 тис. грн. Проведено утеплення зовнішніх стін та коридорів ДНЗ «Калинка» площею 183,5 м2 на суму 140 тис. грн. бюджетних кошів. Встановлено 32 теплозберігаючих вікна та 5 дверей на суму 155 тис. грн. Також проведено частковий ремонт теплопостачання в ДНЗ «Казка» на загальну суму близько 40 тис. грн., ДНЗ «Калинка» - 3 тис. грн.
Дані заходи дозволили не тільки естетично оформити заклади, де перебувають діти, а мають енергозберігаючий ефект, після проведення таких заходів температура повітря в холодну пору року в приміщенні підвищується на 2-4 градуси.
Завершено роботи по заготівлі та зберіганню дров для опалювального періоду з метою заощадження бюджетних коштів та зменшення використання газу. Станом на 01.10.2017 року завезено 317 м3 дров, що становить 100% від потреби. Слід відмітити економію бюджетних коштів по ДНЗ «Веселка» після введення в дію твердопаливного котла, що становить майже 50% від витрат на газове опалення. (оплата газу – 83 тис. грн., 48 тис. грн. - придбання дров.) Придбано генератор для безперебійної роботи котельні ДНЗ «Веселка» (10 800 грн.) на випадок відключення електроенергії.
Протягом 9 місяців 2017 року виключно за кошти міського бюджету було закуплено миючі, дезінфікуючі, медикаменти та інші засоби особистої гігієни дошкільників на загальну суму 39 060 грн., що 100 % забезпечило потребу садочків у даному вигляді товарів. Також придбано постільної білизни, м’якого інвентарю і посуду на 119 тис. грн.
На ремонти електроплит, поклейку шпалер, фарбування, придбання лінолеуму, будівельних матеріалів, комплектуючих та іншого обладнання в тому числі і для медичних кабінетів, з міського бюджету виділено 105 тис. грн. Придбано 5 нових сміттєвих баків на суму 15 тис. грн.
Протягом літа пофарбовано всі ігрові та спортивні майданчики, проведено косметичні ремонти приміщень та групових кімнат.
З метою забезпечення охорони ДНЗ в березні встановлено сигналізацію, на що використано 120 тис. грн. Вартість цих послуг в місяць складає 2500 тис. грн.
Всього витрачено близько 564 272 тис. грн. бюджетних коштів на придбання матеріалів та ремонтні роботи -393 666 тис. грн.
Пріоритетним напрямком діяльності дошкільних навчальних закладів є використання особистісно-орієнтовного підходу до розвитку кожної дитини.
молодіжна політика
Діяльність дитячої дорадчої ради (ДДР) при міському голові була відновлена у 2016 році із числа активної учнівської молоді (лідери шкільного самоврядування), як дорадчий орган міської влади. Оновлений склад ДДР затверджено розпорядженням міського голови №15 від 15 лютого 2017 року, на даний час триває процес оновлення складу ДДР.
У звітний період двічі на місяць із членами ДДР відбувалися зустрічі, під час яких обговорювалися пропозиції до місцевих програм та бачення молоддю розвитку міста, плани діяльності ДДР, участь у молодіжних акціях та проектах. Систематично проводяться покази кіно в «Цукрозаводському клубі», святкові дискотеки в Районному будинку культури та міському парку ім. П.І. Чайковського.
У 2016 році започатковано конкурс «Краща школа», який є унікальним по своєму формату. Конкурс складається з 8 етапів. Основні етапи для реалізації відбулися у 2017 році, а саме: Кубок мера з КВК, спартакіада, спортивний захід «Тато, мама, я – спортивна сім’я», участь у толоках, перемоги в олімпіадах та благоустрій території школи.
Були підведені підсумки конкурсу, переможцем в 2016-2017 навчальному році стала спеціалізована школа №5, друге і третє місце зайняли відповідно спеціалізовані школи №2 та №1. На святі «Останнього дзвоника» було нагороджено переможців. В результаті реалізації даного конкурсу в 2017 році переможці отримали спортивний майданчик на території школи, фінансування заохочення педагогів, благоустрій території та планується поїздка за кордон для обміну досвідом.
У вересні поточного року вже відбулись 2 етапи другого конкурсу «Краща школа» - конкурс квіткових композицій «Осіння рапсодія» та Спартакіада «Спортивне п’ятиборство». В конкурсі в 2017 році до навчальних закладів, які приймають участь у конкурсі, додався Смородинський НВК.
За ініціативою Дитячої дорадчої ради при міському голові 6 квітня 2017 року відбувся квест «Я знаю своє місто» серед учнів міських шкіл. Виконуючи завдання гри, учасники знаходили, як давно існуючі пам’ятники архітектури, так і нещодавно збудований «Європейський майданчик» в міському парку. Крім того, молодь ознайомилась із особливостями діяльності міської ради та виконавчого комітету. Учасники дізнались цікаву інформацію в дитячій музичній школі, відвідали відділення поліції. По завершенню заходу команди чекало чаювання та жваве обговорення всіх етапів.
24 червня 2017 року за ініціативою Тростянецької ФРІ відбувся кінофестиваль "Відкрита ніч. Дубль 20", який зібрав шанувальників короткометражного українського кіно в міському парку ім. П.І. Чайковського.
Спорт
Визначна подія відбулась 12-14 серпня 2017 року в житті нашого міста і області - Всеукраїнські змагання з літнього біатлону серед юнаків і дівчат. Після 25-річної перерви біатлон повернувся на тростянецьку землю. Більше сотні юних обдарованих спортсменів з п'яти областей України підкорювали біатлонні траси Нескучного. Юні переможці і призери, незважаючи на спеку, виглядали задоволеними і щасливими. Дехто з них зауважив, що нескучанська траса є складною, бо важкуватий підйом, а щодо самого стану траси і рівня організації змагань усі, кого опитували журналісти, зійшлися в думці: все зроблено на відмінно! Мальовнича краса Нескучанського лісу та його озер приємно вразила і спортсменів, і тренерів.
Зважаючи на високий рівень організації Всеукраїнських змагань з біатлону, Федерація біатлону України звернулась із пропозицією організації в Тростянці Відкритої першості Сумської області з літнього біатлону серед юнаків і дівчат 21-22 жовтня 2017 року, до яких зараз триває підготовка.
8-10 вересня 2017 року під час святкування Дня міста відбулись Чемпіонат України з жонглювання гирею та Всеукраїнський турнір з гирьового спорту «Кубок мера», в якому взяли участь більше 50 спортсменів із різних куточків України.
За підсумками реалізації соціального проекту «Спортивна громада – запорука розвитку міста», поданий Громадською організацією «Спорт Тростянеччини», футбольний клуб «Тростянець» забезпечено комплектом форми, транспортним перевезенням та іншим. На домашні матчі нашої команди збираються сотні тростянчан. Потім відбулась церемонія нагородження переможців чемпіонату Тростянця з міні-футболу -2017.
10 вересня 2017 року в рамках святкування Дня міста на оновленому стадіоні імені В.П. Куца відбувся яскравий захід - «Свято спорту». На початку заході відбувся «Парад чемпіонів», участь в якому взяли багаторазові чемпіони змагань різних рівнів з ДЮСШ «Барса», СК «Надія», ГО «Самбіст» та ПДтаЮ. У цих закладах виховується спортивна гордість Тростянеччини. На «Святі спорту» наші кращі спортсмени продемонстрували свої навички та вміння під час показових виступів.
Вперше до Тростянця прибула футбольна команда «Легенди футболу», до складу якої входять відомі на всю країну й за її межами футболісти – в минулому - учасники престижних клубів, ветерани спорту. Відбувся матч між ФК «Легенди футболу» і ФК «Тростянець», в перерві під час лотереї було розіграно безліч подарунків серед вболівальників. Після матчу ветерани футболу охоче ділилися автографами, фотографувалися з гостями спортивного свята.
Культура
У підпорядкуванні Тростянецької міської ради перебувають наступні клубні заклади:
- «Культурно-дозвіллєвий комплекс «Тростянецький»;
- Міський клуб «Ветеран»;
- «Цукрозаводський клуб»;
- «Радомлянський клуб»;
- «Смородинський клуб»;
Клубний заклад Тростянецької міської ради
«Культурно-дозвіллєвий комплекс «Тростянецький»
«Культурно-дозвіллєвим комплексом «Тростянецький» за звітний період було проведено певний обсяг роботи згідно напрямків діяльності, таких як:
- проведення екскурсій;
- сприяння у проведенні круглих столів, громадських слухань, конференцій, семінарів тощо;
- проведення міських свят;
- організація урочистих шлюбних обрядів;
- проведення та створення фан-зони на території фортеці Круглий Двір під час футбольних матчів;
- забезпечення технічного обладнання під час проведення концертів клубу «Ветеран», Цукрозаводського клубу, Смородинського клубу, святкування новорічних та державних свят;
- реалізація сувенірної продукції;
- участь у проведенні міського футболу на стадіоні ім. Куца;
- організація роботи катка та прокат ковзанів на спортивному майданчику;
- користування спортмайданчиком (антивандальні тренажери);
- прокат катамаранів.
Клубним закладом за звітній період придбано:
- сувенірної продукції на суму 74246 ,00 грн.;
- стенд для спортивного майданчику на суму 455,00 грн.;
- банера до Дня міста на суму 17747,00 грн.;
- столи пластикові на суму 600,00 грн.;
- жилети страхувальні та рятувальний круг на суму 3180,00 грн.;
- ліхтарі- підсвічники на суму 3000,00 грн.;
- комплект кабелів для музичної апаратури на суму 3716,00 грн.;
- мольберти на суму 3300,00 грн.
«Культурно-дозвіллєвим комплексом «Тростянецький» у звітному періоді було проведено 42 святкових заходи, а саме:
№ п/п | Дата проведення | Найменування заходу | На суму, грн. |
1. | 01.01.2017 р. | Участь у проведенні новорічного свята | |
2. | 19.01.2017 р. | Забезпечення озвучення у проведенні заходу Чину великого освячення води на криничках в урочищі Нескучному | |
3. | 20.01.2017 р. | Участь у проведенні Дня Соборності України | |
4. | 21.01.2017 р. | Проведення концерту класичної музики за участю лауреата Міжнародних конкурсів (фортепіано) Олега Полянського | 3455 грн. |
5. | 15.02.2017 р. | Участь у відзначенні в місті Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав і 28-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з республіки Афганістан | |
6. | 17.02.2017 р. | Участь у проведенні КВК серед шкіл міста в рамках конкурсу «Краща школа» | |
7. | 20.02.2017 р. | Проведення заходу з нагоди вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні | |
8. | 24.02.2017 р. | Проведення безкоштовного концерту учнів та викладачів Тростянецької районної дитячої музичної школи «Ніч в музеї» та безкоштовної екскурсії для всіх бажаючих в експозицію «Музей шоколаду» | |
9. | 25.02.2017 р. | Участь у проведенні свята «Тростянецька масляна» | |
10. | 04.03.2017 р. | Проведення концерту класичної музики за участю лауреатів Міжнародних конкурсів (скрипка Юлія Ван, фортепіано Денис Яворський) | 3415 грн. |
11. | 11.03.2017 р. | Участь у проведенні сімейного заходу «Тато, мама, я - спортивна сім’я» | |
12. | 14.03.2017 р. | Участь у проведенні семінару для ДНЗ міста | |
13. | 16.03.2017 р. | Проведення урочистого нагородження з нагоди відзначення Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення | |
14. | 24.03.2017 р. | Участь у проведенні творчого звіту міської громади «Дні сіл та міста в районі» в рамках XXX районного фестивалю самодіяльного мистецтва «Весняний заспів Тростянеччини» | |
15. | 06.04.2017 р. | Участь у проведенні Квесту «Я знаю своє місто» | |
16. | 26.04.2017 р. | Участь у відзначенні 31-ї річниці Чорнобильської катастрофи | |
17. | 30.04.2017 р. | Участь у проведенні спартакіади серед міських шкіл «Спортивне п’ятиборство», баскетбол | |
18. | 30.04.2017 р. | Проведення концерту, присвяченого Міжнародному Дню Джазу (за участю джазового квартету Володимира Прихожая) | 2890 грн. |
19. | 02.05.2017 р. | Участь у проведенні фестивалю серед любителів спінінгової ловлі | |
20. | 13.05.2017 р. | Участь у проведенні спартакіади серед міських шкіл «Спортивне п’ятиборство» (волейбол, шахи, футбол, настільний теніс) | |
21. | 20.05.2017 р. | Проведення Міжнародного фестивалю класичної музики «Чайковський Fest» | |
22. | 03.06.2017 р. | Участь у святкуванні Дня Європи та Дня захисту дітей | |
23. | 12.06.2017 р. | Участь у проведенні заходу щодо вшанування бійця АТО | |
24. | 24-25.06.2017 р. | Участь у проведенні фестивалю історичної реконструкції «Стара Фортеця. Подорож крізь століття» | |
25. | 24.06.2017 р. | Участь у проведенні ювілейного 20-го кінофестивалю «Відкрита Ніч. Дубль 20» | |
26. | 28.06.2017 р. | Участь у відзначенні Дня Конституції України | |
27. | 06.07.2017 р. | Участь у проведенні свята Івана Купала | |
28. | 22-23.07.2017 р. | Участь у проведенні фестивалю «Нескучний Вело Fest» | |
29. | 11.08.2017 р. | Проведення тематичної дискотеки для членів Дитячої дорадчої ради | |
30. | 12-14.08.2017 р. | Участь у проведенні всеукраїнських змагань з літнього біатлону | |
31. | 19.08.2017 р. | Участь у проведенні мітингу з нагоди відзначення 74-ї річниці визволення міста | |
32. | 23.08.2017 р. | Участь у проведенні урочистого мітингу з нагоди відзначення Дня Державного Прапора | |
33. | 24.08.2017 р. | Участь у проведенні урочистостей з нагоди відзначення Дня Незалежності України | |
34. | 25-26.08.2017 р. | Участь у проведенні фестивалю «Схід-рок» | |
35. | 01.09.2017 р. | Озвучення свята «Першого дзвоника» у ЗОШ №4 | |
36. | 02.09.02017 р. | Участь у проведенні Дня села Смородино | |
37. | 03.09.2017 р. | Участь у проведенні Великої Української Ходи | |
38. | 09-10.09.2017 р. | Участь у проведенні святкових заходів з нагоди відзначення 357-ї річниці заснування міста Тростянець | 59 159 |
39. | 16.09.2017 р. | Проведення авторського концерту класичної музики композитора НСКУ Антона Кармазіна | |
40. | 24.09.2017 р. | Відкриття художнього пленеру «Мальовнича Тростянеччина -2017» | |
41. | 28.09.2017 р. | Участь у проведенні Дня дошкілля | |
42. | 30.09.2017 р. | Проведення музично-літературного концерту присвяченого пам’яті Володимира Висоцького за участю Ігора Мєдвєдєва (м. Тростянець) та Володимира Рот-Сєрова (м. Суми) |
Аналізуючи обсяги реалізації сувенірної продукції (малюнок 1, 2), необхідно відмітити, що даний показник сезонний і залежить від проведених в місті фестивалів та святкових заходів.