ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.06.2016/23

У К Р А Ї Н А

 

Тростянецька міська рада

                                     10 сесія 7 скликання                     ПРОЕКТ
 

Р І Ш Е Н Н Я 

 
від 23.06.2016 року                              № ____
м. Тростянець
 
Про внесення змін до рішення №450
від 29.12.2015 року «Про затвердження
структури, чисельності виконавчих органів
Тростянецької міської ради»
 
 
         Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 року №35  «Про допорогові закупівлі», п.5 ч. 1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
 
міська рада вирішила:
 
  1. Внести зміни до рішення №450 від 29.12.2015 року «Про затвердження структури, чисельності виконавчих органів Тростянецької міської ради» шляхом викладення додатку 2 у новій редакції.
 
  1. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату  міської ради та інших причетних виконавців.
 
 
Міський голова  Ю.А. Бова
Додаток 2
 
Затверджено
рішенням міської ради
від 23.06.2016 року № ___
 
 

ЗАГАЛЬНА

структура та чисельність апарату Тростянецької міської ради
 
Загальна чисельність складає 40 одиниць:
 
  1. Міський голова.
  2. Секретар міської ради.
  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
  6. Керуючий справами (секретар виконавчого комітету).
 
  1. Загальний відділ:
а) начальник  відділу;
б) спеціаліст I категорії (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
в) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
г) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення);
д) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);
е) секретар приймальні міського голови;
є) диспетчер консультаційного сектору ЦНАП;
ж) оператор комп’ютерного набору;
з) водій;
и) прибиральник службових приміщень.
 
  1. Відділ містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та  благоустрою:
а) начальник  відділу;
б) спеціаліст I категорії (з питань будівництва, містобудування та архітектури);
в) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
г)  спеціаліст I категорії (з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту);
д) спеціаліст I категорії (землевпорядник);
е) спеціаліст I категорії (землевпорядник).
 
 
  1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);
б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
в) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
г) оператор комп’ютерного набору.
 
    10. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (економіст);
в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
 г) спеціаліст I категорії (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
д) спеціаліст I категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності).
 
11. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку).
        
12.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
    а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).
 
13. Відділ з питань державної реєстрації:
    а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) провідний спеціаліст, державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) провідний спеціаліст, державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) спеціаліст I категорії (з питань реєстрації місця проживання та  ведення реєстру).
 
14. Спеціаліст I категорії (з питань діяльності правоохоронних органів та мобілізаційної роботи).
 
 
Секретар міської ради                               А. І. Шацька