ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/60а
Тростянецька міська рада ПРОЕКТ
Про внесення змін до рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року
«Про затвердження структури, загальної чисельності апарату
Тростянецької міської ради та її виконавчих органів»
З метою уточнення структури, відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
1. Внести зміни до рішення міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додаток 2 в наступній редакції. Додається.
2. В іншій частині рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року залишити без змін.
3. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та причетним виконавцям.
10. Центр надання адміністративних послуг: а) начальник відділу;
б) адміністратор;
в) адміністратор;
г) адміністратор;
ґ) адміністратор;
д) адміністратор;
е) адміністратор.
11. Загальний відділ:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);
в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);
г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);
ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
е) секретар приймальні міського голови;
є) діловод;
ж) діловод;
з) оператор комп’ютерного набору;
и) водій;
і) водій;
ї) водій;
й) прибиральник службових приміщень;
к) прибиральник службових приміщень;
л) прибиральник службових приміщень;
м) прибиральник службових приміщень;
н) завідувач господарства;
о) опалювач;
п) опалювач.
12. Відділ інформаційно -технічного забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (із інформаційного забезпечення);
в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).
13. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);
в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);
г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).
14. Відділ містобудування та архітектури:а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);
в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі даних містобудівного кадастру).
15Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник відділу (головний бухгалтер);
б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
г) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
ґ) оператор комп’ютерного набору.
16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (економіст);
в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
г) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
ґ) спеціаліст І категорії (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).
17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (землевпорядник);
в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).
18. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);
в) спеціаліст I категорії (з правових питань).
19. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).
20. Відділ з питань державної реєстрації:
а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) державний реєстратор місця проживання та ведення реєстру;
ґ) державний реєстратор місця проживання та ведення реєстру.
21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської
області»:
а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;
б) інспектор з благоустрою;
в) інспектор з благоустрою.
22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);
в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).
б) головний спеціаліст (бухгалтер).
Відділ доходів
а) начальник відділу, заступник начальника управління;
б) головний спеціаліст.
Бюджетний відділ
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст.
2. Відділ освіти:
а) начальник;
б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);
в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);
г) секретар.
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
в) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
г) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
е) бухгалтер з обліку основних засобів;
є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;
ж) економіст;
з) юрист.
Методичний кабінет:
а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;
б) методист з виховної роботи;
в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;
г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;
д ) методист з психологічної служби;
е) інженер з охорони праці;
є) системний адміністратор;
ж) завідуючий господарством;
з) прибиральник службових приміщень.
б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);
в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);
г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер;
в) бухгалтер;
г) економіст.
Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради
складає 37 одиниць.
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада ПРОЕКТ
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 22.12.2017 року
м. Тростянець № ___
Про внесення змін до рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року
«Про затвердження структури, загальної чисельності апарату
Тростянецької міської ради та її виконавчих органів»
З метою уточнення структури, відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Внести зміни до рішення міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додаток 2 в наступній редакції. Додається.
2. В іншій частині рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року залишити без змін.
3. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та причетним виконавцям.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 2
до рішення 2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 року № __
до рішення 2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 року № __
ЗАГАЛЬНА
структура апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
- Міський голова.
- Секретар ради.
- Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
- Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
- Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
- Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва, містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
- Староста.
- Староста.
10. Центр надання адміністративних послуг: а) начальник відділу;
б) адміністратор;
в) адміністратор;
г) адміністратор;
ґ) адміністратор;
д) адміністратор;
е) адміністратор.
11. Загальний відділ:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);
в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);
г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);
ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
е) секретар приймальні міського голови;
є) діловод;
ж) діловод;
з) оператор комп’ютерного набору;
и) водій;
і) водій;
ї) водій;
й) прибиральник службових приміщень;
к) прибиральник службових приміщень;
л) прибиральник службових приміщень;
м) прибиральник службових приміщень;
н) завідувач господарства;
о) опалювач;
п) опалювач.
12. Відділ інформаційно -технічного забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (із інформаційного забезпечення);
в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).
13. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);
в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);
г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).
14. Відділ містобудування та архітектури:а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);
в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі даних містобудівного кадастру).
15Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник відділу (головний бухгалтер);
б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
г) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
ґ) оператор комп’ютерного набору.
16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (економіст);
в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
г) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
ґ) спеціаліст І категорії (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).
17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (землевпорядник);
в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).
18. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);
в) спеціаліст I категорії (з правових питань).
19. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).
20. Відділ з питань державної реєстрації:
а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) державний реєстратор місця проживання та ведення реєстру;
ґ) державний реєстратор місця проживання та ведення реєстру.
21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської
області»:
а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;
б) інспектор з благоустрою;
в) інспектор з благоустрою.
22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);
в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).
Загальна чисельність структури апарату міської ради
складає 78 одиниць.
складає 78 одиниць.
Самостійні відділи та управління
- Фінансове управління:
б) головний спеціаліст (бухгалтер).
Відділ доходів
а) начальник відділу, заступник начальника управління;
б) головний спеціаліст.
Бюджетний відділ
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст.
2. Відділ освіти:
а) начальник;
б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);
в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);
г) секретар.
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
в) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
г) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
е) бухгалтер з обліку основних засобів;
є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;
ж) економіст;
з) юрист.
Методичний кабінет:
а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;
б) методист з виховної роботи;
в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;
г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;
д ) методист з психологічної служби;
е) інженер з охорони праці;
є) системний адміністратор;
ж) завідуючий господарством;
з) прибиральник службових приміщень.
- Відділ культури, туризму, молоді та спорту:
б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);
в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);
г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер;
в) бухгалтер;
г) економіст.
Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради
складає 37 одиниць.
Секретар ради Н.А. Ковальова