ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/60а

  

 

У К Р А Ї Н А

                              Тростянецька міська рада           ПРОЕКТ
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)
 
Р І Ш Е Н Н Я
 

від 22.12.2017 року                                                                                             
м. Тростянець                                   № ___

 
Про внесення змін до рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року
«Про затвердження структури, загальної чисельності апарату  
Тростянецької міської ради та її виконавчих органів»
 
З метою уточнення структури, відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
міська рада вирішила:
 
1. Внести зміни до рішення міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури,  загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додаток 2 в наступній редакції. Додається.
 
2. В іншій частині рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року  залишити без змін.

3. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та причетним виконавцям.
 
 
 
Міський голова      Ю.А. Бова
 
 
 
 Додаток 2
до рішення 2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 року № __
 

      ЗАГАЛЬНА

структура апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
 
  1. Міський голова.
  2. Секретар ради.
  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.
  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
  8. Староста.
  9. Староста.
 
10. Центр надання адміністративних послуг: а) начальник відділу;
б) адміністратор;
в) адміністратор;
г) адміністратор;
ґ) адміністратор;
д) адміністратор;
е) адміністратор.
 
11. Загальний відділ:
а) начальник  відділу;
б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);
в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);
г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);
ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
е) секретар приймальні міського голови;
є) діловод;
ж) діловод;
з) оператор комп’ютерного набору;
и) водій;
і) водій;
ї) водій;
й) прибиральник службових приміщень;
к) прибиральник службових приміщень;
л) прибиральник службових приміщень;
м) прибиральник службових приміщень;
н) завідувач господарства;
о) опалювач;
п) опалювач.
 
12. Відділ інформаційно -технічного  забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);
в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).

 13. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:а) начальник  відділу;
б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);
в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);
г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).

 14. Відділ містобудування та архітектури:а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);
в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі  даних містобудівного кадастру).
 
15Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);
б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
г) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
ґ) оператор комп’ютерного набору.
 
    16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та  міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (економіст);
в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
г) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
ґ) спеціаліст І категорії  (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).
 
17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (землевпорядник);
в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).
 
18. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);
в) спеціаліст I категорії (з правових питань).
 
         19.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного    контролю – інспектор).
 
20. Відділ з питань державної реєстрації:
а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру;
ґ) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.
 
21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської
області»:
а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;
                   б) інспектор з благоустрою;
                   в) інспектор з благоустрою.
 
 22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:
     а) начальник відділу;
     б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);
     в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).
 
Загальна чисельність структури апарату міської ради
складає 78 одиниць.
  
 
 
 
          Самостійні  відділи та управління
 
  1. Фінансове управління:
а) начальник;
б) головний спеціаліст (бухгалтер).
Відділ доходів
а) начальник відділу, заступник начальника управління;
б) головний спеціаліст.
Бюджетний відділ
а) начальник відділу;
          б) головний спеціаліст.
 
2. Відділ освіти:
а) начальник;
б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);
в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);
г) секретар.
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;
в) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;
г) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;
ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
е) бухгалтер з обліку основних засобів;
є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;
ж) економіст;
з) юрист.
          Методичний кабінет:
а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;
б) методист з виховної роботи;
в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;
г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;
д ) методист з психологічної служби;
е) інженер з охорони праці;
є) системний адміністратор;
ж) завідуючий господарством;
з) прибиральник службових приміщень.
 
  1. Відділ культури, туризму, молоді та спорту:
а)  начальник;
б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);
в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);
г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).
 
Централізована бухгалтерія:
     а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер; 
в) бухгалтер;
г) економіст.
 
Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради
складає  37 одиниць.
 
 
Секретар ради                                     Н.А. Ковальова