ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/66а
Про безоплатне приймання
КЗ «Тростянецька центральна
районна лікарня» зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району до комунальної
власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади,
в особі Тростянецької міської ради.
У К Р А Ї Н А ПРОЕКТ
Тростянецька міська рада
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 22.12.2017 року
м. Тростянець № _____Про безоплатне приймання
КЗ «Тростянецька центральна
районна лікарня» зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району до комунальної
власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади,
в особі Тростянецької міської ради
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, на підставі рішення 29 сесії 7 скликання Тростянецької районної ради від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу КЗ «Тростянецької центральної районної лікарні» зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
міська рада вирішила:
1. Прийняти безоплатно року зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради комунальний заклад «Тростянецька центральна районна лікарня» (єдиний майновий комплекс), який розташований за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7, код ЄДРПОУ 01981508.
2. Тростянецька міська рада є правонаступником вказаного єдиного майнового комплексу, прав та обов’язків.
3. Утворити комісію з приймання - передачі комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня» (єдиний майновий комплекс), який розташований за адресою: Сумська область, м. Тростянець,
вул. Нескучанська, 7, код ЄДРПОУ 01981508 у складі:
Голова комісії:
Заяц О. Ю. – заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я соціального захисту населення.
Члени комісії:
Котко О. В. – заступник голови районної ради;
Фрик Т. Г. – начальник відділу комунальної власності, торгівлі, побутового обслуговування населення та інвестиційної політики виконавчого апарату районної ради;
Плахтиря А. А. – головний лікар комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня»;
Яременко Н. М. – головний бухгалтер комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня»;
Кутрань В. Г. – бухгалтер з основних засобів комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня»;
Заяц Ю. М. – заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку;
Злепко В. А. - заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин;
Пустовойтова В. А. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Хрістосова–Нечвоглод О. В. – начальник відділу правового забезпечення;
Представник КП ТМР «Тростянецьке ЖЕУ» - за посадою.
4. Затвердити форму акту приймання – передачі КЗ «Тростянецька центральна районна лікарня» Код ЄДРПОУ 01981508 (додаток 1).
5. Комісії використовувати затверджену форму акту приймання – передачі.
6. Після підписання акту приймання-передачі вказаного в додатку 1 майна внести зміни до рішення 32 сесії 7 скликання № 306 від 20.10.2017 «Про затвердження переліку нерухомого майна (житлового та нежитлового фонду) комунальної власності територіальної громади м. Тростянець», виклавши його в новій редакції.
7. Контроль за виконанням п.6 даного рішення покласти на заступника міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Тростянецької міської ради – Злепка В.А.
8. Дане рішення направити всім причетним виконавцям для ознайомлення та використання в роботі.
9. Міському голові уповноважити головного лікаря комунального закладу «Тростянянецької центральної районної лікарні» Плахтирю А. А для внесення всіх необхідних змін в установчі документи, в зв’язку зі зміною власника та державної реєстрації відповідно до вимог та норм чинного законодавства.
10. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 22.12.2017 р. №_____ ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ м. Тростянець «____» __________ 2017 року Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з реорганізації ________________ сільської ради, створеної рішенням Тростянецької міської ради від 21.11.2017 р. № ____, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ ПІБ, посада _______________________________________________________________________________________ Сільської ради Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань Тростянецької міської ради, створеної розпорядженням Тростянецької міської ради від ___._______________2017 р. № ____, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ ПІБ, посада Тростянецької міської ради Склали цей акт про наступне:
1.1. Необоротних активів (балансова вартість) – ____________ грн., у тому числі: - основні засоби – __________ грн.; - інші необоротні матеріальні активи – __________ грн.; 1.2. Запасів – __________ грн.; 1.3. Грошових документів, бланків, документів суворої звітності – __________ грн.; 1.4. Грошових коштів на рахунках - ________________________грн.; 1.5. Дебіторської заборгованості – __________ грн., у тому числі: - перед бюджетом – __________ грн.; - з оплати праці – __________ грн.; Кредиторської заборгованості – __________ грн., у тому числі: - перед бюджетом – __________ грн.; - з оплати праці – __________ грн.; 1.6. Матеріальних цінностей прийнятих на матеріальне зберігання - ___________ грн..
_____________________________________________________________________________. Додатки 1,2,3,4,5,6, 7 до передавального акту: ________ на ____ аркушах. Усього: _____ аркушів. Передання здійснив: Комісія з приймання – передачі __________________________:
Приймання здійснив: Комісія з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань, у складі:
|
Додаток 1 до Передавального акту __________________. Необоротні активи | |||||||||||||
№ з/п | Рахунок, субрахунок | Найменування, стисла характеристика та призначення об’єкта (пооб’єктно) |
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) та виготовлення | Номер | Один. вимір. | За даними бухгалтерського обліку | Інші відомості | ||||||
інвентарний/номенклатурний | заводський | паспорта | |||||||||||
кількість | первісна (переоцінена) вартість | сума зносу (накопиченої амортизації) | балансова варітсь | строк корисного використання | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
1010 Інвестиційна нерухомість |
|||||||||||||
1011 Земельні ділянки |
|||||||||||||
1012 Капітальні витрати на поліпшення земель |
|||||||||||||
1013 Будинки, споруди тапередавальні пристрої |
|||||||||||||
1014 Машини та обладнання |
|||||||||||||
1015 Транспортні засоби |
|||||||||||||
1016 Інструменти, прилади та інвентар |
|||||||||||||
1017 Тварини та багаторічні насадження |
|||||||||||||
1018 Інші основні засоби |
|||||||||||||
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 101 «Основні засобита інвестиційна нерухомість розпорядників бюджетних коштів» | |||||||||||||
1111 Музейні фонди |
|||||||||||||
1112 Бібліотечні фонди |
|||||||||||||
1113 Малоцінні необоротні матеріальні активи |
|||||||||||||
1114 Білизна, постільні речі, одяг та взуття |
|||||||||||||
1115 Інвентарна тара |
|||||||||||||
1116 Необоротні матеріальні активи спеціального призначення |
|||||||||||||
1117 Природні ресурси |
|||||||||||||
1118 Інші необоротні матеріальні активи |
|||||||||||||
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 111 «Інші необоротні матеріальні активи розпорядників бюджетних коштів» | |||||||||||||
1211 Авторські та суміжні з ними права |
|||||||||||||
1212 Права користування природними ресурсами |
|||||||||||||
1213 Права на знаки для товарів і послуг |
|||||||||||||
1214 Права користування майном |
|||||||||||||
1215 Права на об'єкти промислової власності |
|||||||||||||
1216 Інші нематеріальні активи |
|||||||||||||
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 121 «Нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів» | |||||||||||||
УСЬОГО НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ |
Додаток 2 до Передавального акту ___________________ «Запаси»
№ з/п |
Рахунок, субрахунок | Матеріальні цінності | Одиниця виміру | За даними бухгалтерського обліку | Інші відомості або примітки | |||
найменування, вид, сорт, група (за кожним найменуванням) |
номенклатурний номер (за наявності) | кількість | вартість | сума | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1511 Продукти харчування |
||||||||
1512 Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
||||||||
1513 Будівельні матеріали |
||||||||
1514 Пально-мастильні матеріали |
||||||||
1515 Запасні частини |
||||||||
1516 Тара |
||||||||
1517 Сировина і матеріали |
||||||||
1518 Інші виробничі запаси |
||||||||
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 151 «Виробничі запаси розпорядників бюджетних коштів» | ||||||||
1713 Поточні біологічні активи рослинництва |
||||||||
1714 Поточні біологічні активи тваринництва |
||||||||
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 171 «Біологічні активи розпорядників бюджетних коштів» | ||||||||
1811 Готова продукція |
||||||||
1812 Малоцінні та швидкозношувані предмети |
||||||||
1814 Державні матеріальні резерви та запаси |
||||||||
1815 Активи для розподілу, передачі, продажу |
||||||||
1816 Інші нефінансові активи |
||||||||
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 181 «Інші нефінансові активи розпорядників бюджетних коштів» | ||||||||
УСЬОГО ЗАПАСІВ |
Додаток 3 до Передавального акту __________ Грошові документи, бланки документів суворої звітності
№ з/п | Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності (за кожним документом, бланком) | За даними бухгалтерського обліку | ||
номер і серія | номінальна вартість |
кількість | ||
1 | 2 | 6 | 7 | 8 |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
РАЗОМ ЗА субрахунком 2213 «Грошові документи в національній валюті», 1816 «Інші нефінансові активи» |
Додаток 4 до Передавального акту __________.
Грошові кошти на рахунках
№ з/п | Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок | Номер рахунку | Код або назва валюти | Сума |
1 | 2 | 6 | 7 | 8 |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
РАЗОМ ЗА субрахунком 2313 «Реєстраційні рахунки», 2314 «Інші рахунки в Казначействі» |
Додаток 5 до Передавального акту _______________.
Дебіторська та кредиторська заборгованість
Дебітор | Дата виникнення заборгованості | Сума заборгованості | Найменування субрахунку бухгалтерського обліку | |
найменування | ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Разом дебіторська заборгованість | ||||
Кредитор | Дата виникнення заборгованості | Сума заборгованості | Найменування субрахунку бухгалтерського обліку | |
найменування | ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Разом кредиторська заборгованість |
Додаток 6 до Передавального акту ___________________.
Матеріальні цінності, прийняті на відповідальне зберігання
№ з/п |
Матеріальні цінності, на відповідальному зберіганні | Позабалансовий рахунок | Інвентарний/ номенклатурний номер (за наявності) |
Одиниця виміру | За даними бухгалтерського обліку | Дата приймання цінностей на зберігання | Місце зберігання(склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження) | ||
Найменування постачальника | ЄДРПОУ (Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) | Кіл-ть | Вартість | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | |||||||||
Разом | 0 | 0 |
|
||||||||||||||||||||||||
Дата (рік, місяць, число) | ||||||||||||||||||||||||
Установа | ___________________________ | за ЄДРПОУ | ||||||||||||||||||||||
Територія | ___________________________ | за КОАТУУ | ||||||||||||||||||||||
Організаційно-правова форма господарювання |
___________________________ |
за КОПФГ |
||||||||||||||||||||||
Орган державного управління | ___________________________ | за КОДУ | ||||||||||||||||||||||
Вид економічної діяльності | ___________________________ | за КВЕД | ||||||||||||||||||||||
Одиниця виміру: тис. грн. |
1. ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ БАЛАНС
2. на ____________ 20__ року
Форма N 1-дс | |||||
АКТИВ | Код рядка | На початок звітного року | На кінець звітного періоду | ||
1 | 2 | 3 | 4 | ||
I. НЕФІНАНСОВІ АКТИВИ | |||||
Основні засоби: | 1515 | ||||
залишкова вартість | 010 | ||||
знос | 011 | ||||
первісна вартість | 012 | ||||
Нематеріальні активи: | |||||
залишкова вартість | 020 | ||||
накопичена амортизація | 021 | ||||
первісна вартість | 022 | ||||
Незавершені капітальні інвестиції | 030 | ||||
Запаси | 040 | ||||
Малоцінні та швидкозношувані предмети | 050 | ||||
Готова продукція | 060 | ||||
Інші нефінансові активи | 070 | ||||
Усього за розділом I | 100 | ||||
II. ФІНАНСОВІ АКТИВИ | |||||
Довгострокова дебіторська заборгованість | 110 | ||||
Довгострокові фінансові інвестиції | 120 | ||||
Поточна дебіторська заборгованість: | |||||
за розрахунками з бюджетом | 130 | ||||
за розрахунками за товари, роботи, послуги | 140 | ||||
за наданими кредитами | 150 | ||||
за виданими авансами | 160 | ||||
за розрахунками із соціального страхування | 170 | ||||
за внутрішніми розрахунками | 180 | ||||
інша поточна дебіторська заборгованість | 190 | ||||
Поточні фінансові інвестиції | 200 | ||||
Грошові кошти та їх еквіваленти бюджетних установ та державних цільових фондів в: | |||||
національній валюті, у тому числі в: | 210 | ||||
касі | 211 | ||||
казначействі | 212 | ||||
установах банків | 213 | ||||
іноземній валюті | 220 | ||||
Кошти бюджетів та інших клієнтів на: | |||||
єдиному казначейському рахунку | 230 | ||||
рахунках в установах банків, у тому числі: | 240 | ||||
у національній валюті | 241 | ||||
в іноземній валюті | 242 | ||||
Інші фінансові активи | 250 | ||||
Усього за розділом II | 280 | ||||
III. ВИТРАТИ МАЙБУТНІХ ПЕРІОДІВ | 290 | ||||
БАЛАНС | 300 |
ПАСИВ | Код рядка |
На початок звітного року | На кінець звітного періоду |
1 | 2 | 3 | 4 |
I. ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ ТА ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ | |||
Внесений капітал | 330 | ||
Фонд дооцінки | 340 | ||
Фінансовий результат | 350 | ||
Капітал у підприємства | 360 | ||
Резерви | 370 | ||
Усього за розділом I | 410 | ||
II. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ | |||
Довгострокові зобов'язання: | |||
за цінними паперами | 420 | ||
за кредитами | 430 | ||
інші довгострокові зобов'язання | 440 | ||
Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями | 450 | ||
Поточні зобов'язання: | |||
за платежами до бюджету | 460 | ||
за розрахунками за товари, роботи, послуги | 470 | ||
за кредитами | 480 | ||
за одержаними авансами | 490 | ||
за розрахунками з оплати праці | 500 | ||
за розрахунками із соціального страхування | 510 | ||
за внутрішніми розрахунками | 520 | ||
інші поточні зобов'язання | 530 | ||
Усього за розділом II | 570 | ||
III. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | 580 | ||
IV. ДОХОДИ МАЙБУТНІХ ПЕРІОДІВ | 590 | ||
БАЛАНС | 600 |
Передання здійснив: | |||||
Комісія з приймання – передачі __________________________ : | |||||
Голова комісії: |
_________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) | |||
Член комісії: |
_________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) | |||
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) | |||
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) | |||
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) | |||
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Приймання здійснив:
Комісія з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань, у складі:
Голова комісії: |
_________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Член комісії: |
_________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Член комісії: | _________________________ (підпис) | _________________________ (ПІБ) |
Додаток 2
Затвердити рішенням 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 22.12.2017 р. № ____ ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ м. Тростянець «____» __________ 201__року Ми, голова та члени комісії з приймання – передачі створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ (ПІБ, посада)
Передання здійснив: Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________ у складі:
Приймання здійснив:
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
13.09.2016 № 818
______________________________
(найменування юридичної особи)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
Акт приймання-передачі основних засобів
_______________________________________
(місце складання)
Номер документа | Дата складання | ||||||||
Найменування юридичної (фізичної) особи, що передає основні засоби | Найменування юридичної (фізичної) особи, що приймає основні засоби | Інвентарний (номенклатурний) номер | Кількість |
Первісна (переоцінена) вартість |
Сума | Знос | Рік випуску (побудови) |
Номер паспорта | |
за одиницю | всього | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Всього |
На підставі наказу, розпорядження ____________________________________________________________________________ від «_____» ________________ 20___ р. №__________
проведено огляд ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва об’єкта(ів))
Місцезнаходження об’єкта(ів) у момент передачі (прийняття) ________________________________________________________________________________________________
Коротка характеристика об’єкта(ів) ______________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єкт технічним умовам відповідає/не відповідає ______________________________________________________________________________________________________________
(вказати, що саме не відповідає)
Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зворотний бік
Голова комісії _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії: _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Об’єкт основних засобів:
здав _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
прийняв _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:
Назва облікового регістру | За дебетом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) | За кредитом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) | Сума |
Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку _____________ _______________________________________
(підпис) (посада, ініціали та прізвище)
«_____» __________________20 ___ р.
Головний бухгалтер ____________ _____________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології бухгалтерського обліку Ю. П. Романюк
митної політики та методології бухгалтерського обліку Ю. П. Романюк
Додаток 2
до рішення 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 22.12.2017 р. № ___ ЗАТВЕРДЖУЮ Тростянецький міський голова ______________/Ю. А. Бова (підпис) « ____» ___________ 2017 року м.п. АКТ
приймання-передачі документів, що накопичилися під час діяльності ________________ станом на 31.12.2017 р. «___» ____________ 201__ року № ____ Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з приймання - передачі ________________, створеної рішенням Тростянецької міської ради від «___»_________2017 р. № ____, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ ПІБ, посада _______________________________________________________________________________________ ПІБ, посада Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань Тростянецької міської ради, створеної розпорядженням Тростянецької міської ради від ___._______________2017 р. № ____, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ ПІБ, посада Тростянецької міської ради На підставі: ч. 4 ст. 31 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», ч. 4 ст. 3 Розділу XIV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5. У зв’язку із: прийманням юридичної особи – _______________ безоплатної передачі до Тростянецької міської ради голова Комісії з приймання - передачі____________________ _____________________________ передає, а _____________________________________________________________________________ (посада, ПІБ особи, яка приймає документи від ради ) приймає документи згідно з переліком:
Номери відсутніх справ _________________________________________________________ Всього прийнято: __ (_______) справ.
Номери відсутніх справ _________________________________________________________ Всього прийнято: __ (_______) справ.
|