ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Хрістосова-Нечвоглод О.В.

Дата:

21.12.2017

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/66а
Про безоплатне приймання КЗ «Тростянецька центральна районна лікарня» зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, в особі Тростянецької міської ради.

                                                                                                                

                              У К Р А Ї Н А                  ПРОЕКТ

 

Тростянецька міська рада
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)
 
Р І Ш Е Н Н Я

 

від 22.12.2017 року

м. Тростянець                               № _____
 
Про безоплатне приймання
КЗ «Тростянецька центральна
районна лікарня» зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району до комунальної
власності Тростянецької міської
об’єднаної  територіальної громади,
в особі Тростянецької  міської ради
 
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, на підставі рішення 29 сесії 7 скликання Тростянецької районної ради від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу КЗ «Тростянецької центральної районної лікарні» зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
 
міська рада вирішила:
 
1. Прийняти безоплатно року зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради  комунальний заклад «Тростянецька центральна районна лікарня» (єдиний майновий комплекс), який розташований за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7, код ЄДРПОУ 01981508. 

2. Тростянецька міська рада є правонаступником вказаного єдиного майнового комплексу, прав та обов’язків.

3. Утворити комісію з приймання - передачі комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня» (єдиний майновий комплекс), який розташований за адресою: Сумська область, м. Тростянець,
вул. Нескучанська, 7, код ЄДРПОУ 01981508 у складі:
Голова комісії:
Заяц О. Ю. – заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я соціального захисту населення.
Члени комісії:
Котко О. В. – заступник голови районної ради;
Фрик Т. Г. – начальник відділу комунальної власності, торгівлі, побутового обслуговування населення та інвестиційної політики виконавчого апарату районної ради;
Плахтиря А. А. – головний лікар комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня»;
Яременко Н. М. – головний бухгалтер комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня»;
Кутрань В. Г. – бухгалтер з основних засобів комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня»;
Заяц Ю. М. – заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку;
Злепко В. А. - заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин;
Пустовойтова В. А. –  начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Хрістосова–Нечвоглод О. В. – начальник відділу  правового забезпечення;
Представник КП ТМР «Тростянецьке ЖЕУ» - за посадою.
 
4. Затвердити форму акту приймання – передачі КЗ «Тростянецька центральна районна лікарня» Код ЄДРПОУ 01981508 (додаток 1).
 
5. Комісії використовувати затверджену форму акту приймання – передачі.
 
6. Після підписання акту приймання-передачі вказаного в додатку 1 майна внести зміни до рішення 32 сесії 7 скликання № 306 від 20.10.2017 «Про затвердження переліку нерухомого майна (житлового та нежитлового фонду) комунальної власності територіальної громади м. Тростянець», виклавши його в новій редакції.
 
7. Контроль за виконанням п.6 даного рішення покласти на заступника міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Тростянецької міської ради – Злепка В.А.
 
8. Дане рішення направити всім причетним виконавцям для ознайомлення та використання в роботі.
 
9. Міському голові уповноважити головного лікаря комунального закладу «Тростянянецької центральної районної лікарні» Плахтирю А. А для внесення всіх необхідних змін в установчі документи, в зв’язку зі зміною власника та державної реєстрації відповідно до вимог та норм чинного законодавства.
 
10. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
 
 
Міський голова Ю.А. Бова
 
 
                                                                           Додаток 1
до рішення 2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 р. №_____
 
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
 
м. Тростянець                                                                                      «____» __________ 2017 року
 
Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з реорганізації ________________ сільської ради, створеної рішенням Тростянецької міської ради від 21.11.2017 р. № ____, у складі:
 
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 ________________________________________________________________________
ПІБ, посада
_______________________________________________________________________________________
Сільської ради
 
Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань Тростянецької міської ради, створеної розпорядженням Тростянецької міської ради від ___._______________2017 р. № ____, у складі:
 
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 ________________________________________________________________________
ПІБ, посада
Тростянецької міської ради
 
 
 
 
 
Склали  цей акт про наступне:
 
  1. Тростянецька міська рада (ЄДРПОУ 24006361), місцезнаходження: вул. Миру, 6,
    м. Тростянець Тростянецького району Сумської області є правонаступником майна, активів та зобов’язань _______________, а саме:
 
1.1. Необоротних активів (балансова вартість) – ____________ грн., у тому числі:
- основні засоби – __________ грн.;
- інші необоротні матеріальні активи – __________ грн.;
1.2. Запасів  – __________ грн.;
1.3. Грошових документів, бланків, документів суворої звітності  – __________ грн.;
1.4. Грошових коштів на рахунках - ________________________грн.;
1.5. Дебіторської заборгованості  – __________ грн., у тому числі:
- перед бюджетом – __________ грн.;
- з оплати праці – __________ грн.;
Кредиторської заборгованості  – __________ грн., у тому числі:
- перед бюджетом – __________ грн.;
- з оплати праці – __________ грн.;
1.6. Матеріальних цінностей прийнятих на матеріальне зберігання - ___________ грн..
 
  1. Разом із майном _____________ Тростянецька міська рада приймає документи, що підтверджують право власності (володіння, користування, розпорядження) на об’єкти основних засобів та документів, які підтверджують право власності або користування земельними ділянками____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________.
 
Додатки 1,2,3,4,5,6, 7  до передавального акту: ________ на ____ аркушах.
 
Усього: _____ аркушів.
 
Передання здійснив:
Комісія з приймання – передачі  __________________________:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Матеріально відповідальна осаба _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
Приймання здійснив:
Комісія з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань, у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Матеріально відповідальна особа _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
 
 
 
 
Додаток 1 до Передавального акту __________________. Необоротні активи
№ з/п Рахунок, субрахунок Найменування, стисла характеристика та призначення об’єкта
(пооб’єктно)
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) та виготовлення Номер Один. вимір. За даними бухгалтерського обліку Інші відомості
інвентарний/номенклатурний заводський паспорта
кількість первісна (переоцінена) вартість сума зносу (накопиченої амортизації) балансова варітсь строк корисного використання
1 2 3 4 5 6 7 11 12 13 14 15 16
1010
Інвестиційна нерухомість
1011
Земельні ділянки
1012
Капітальні витрати на поліпшення земель
1013
Будинки, споруди тапередавальні пристрої
1014
Машини та обладнання
1015
Транспортні засоби
1016
Інструменти, прилади та інвентар
1017
Тварини та багаторічні насадження
1018
Інші основні засоби 
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 101 «Основні засобита інвестиційна нерухомість розпорядників бюджетних коштів»
1111
Музейні фонди
1112
Бібліотечні фонди
1113
Малоцінні необоротні матеріальні активи
1114
Білизна, постільні речі, одяг та взуття
1115
Інвентарна тара
1116
Необоротні матеріальні активи спеціального призначення
1117
Природні ресурси
1118
Інші необоротні матеріальні активи
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 111 «Інші необоротні матеріальні активи розпорядників бюджетних коштів»
1211
Авторські та суміжні з ними права
1212
Права користування природними ресурсами
1213
Права на знаки для товарів і послуг
1214
Права користування майном
1215
Права на об'єкти промислової власності
1216
Інші нематеріальні активи
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 121 «Нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів»
УСЬОГО НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ

Додаток 2 до Передавального акту ___________________ «Запаси»

з/п
Рахунок, субрахунок Матеріальні цінності Одиниця виміру За даними бухгалтерського обліку Інші відомості або примітки
найменування, вид, сорт, група
(за кожним найменуванням)
номенклатурний номер (за наявності) кількість вартість сума
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1511
Продукти харчування
1512
Медикаменти та перев'язувальні матеріали
1513
Будівельні матеріали
1514
Пально-мастильні матеріали
1515
Запасні частини
1516
Тара
1517
Сировина і матеріали
1518
Інші виробничі запаси
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 151 «Виробничі запаси розпорядників бюджетних коштів»
1713
Поточні біологічні активи рослинництва
1714
Поточні біологічні активи тваринництва
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 171 «Біологічні активи розпорядників бюджетних коштів»
1811
Готова продукція
1812
Малоцінні та швидкозношувані предмети
1814
Державні матеріальні резерви та запаси
1815
Активи для розподілу, передачі, продажу
1816
Інші нефінансові активи
РАЗОМ ЗА РАХУНКОМ 181 «Інші нефінансові активи розпорядників бюджетних коштів»
УСЬОГО ЗАПАСІВ
 
                   
 
Додаток 3 до Передавального акту __________ Грошові документи, бланки документів суворої звітності
№ з/п Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності (за кожним документом, бланком) За даними бухгалтерського обліку
номер і серія номінальна
вартість
кількість
1 2 6 7 8
1
2
3
РАЗОМ ЗА субрахунком 2213 «Грошові документи в національній валюті», 1816 «Інші нефінансові активи»
 
Додаток 4 до Передавального акту __________.
Грошові кошти на рахунках
№ з/п Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок Номер рахунку Код або назва валюти Сума
1 2 6 7 8
1
2
3
РАЗОМ ЗА субрахунком 2313 «Реєстраційні рахунки», 2314 «Інші рахунки в Казначействі»
 
 Додаток 5 до Передавального акту _______________.
Дебіторська та кредиторська заборгованість
Дебітор Дата виникнення заборгованості Сума заборгованості Найменування субрахунку бухгалтерського обліку
найменування ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта)
1 2 3 4 5
Разом дебіторська заборгованість
Кредитор Дата виникнення заборгованості Сума заборгованості Найменування субрахунку бухгалтерського обліку
найменування ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта)
1 2 3 4 5
Разом кредиторська заборгованість
 
Додаток 6 до Передавального акту ___________________.
Матеріальні цінності, прийняті на відповідальне зберігання

з/п
Матеріальні цінності, на відповідальному зберіганні Позабалансовий рахунок Інвентарний/ номенклатурний номер
(за наявності)
Одиниця виміру За даними бухгалтерського обліку Дата приймання  цінностей на зберігання Місце зберігання(склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження)
Найменування постачальника ЄДРПОУ (Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) Кіл-ть Вартість
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Разом 0 0
Додаток 7 до  Передавального акту ___________________.
 
КОДИ
01
 
 

 
Дата (рік, місяць, число)
Установа ___________________________ за ЄДРПОУ
Територія ___________________________ за КОАТУУ
Організаційно-правова форма
господарювання
 
___________________________
 
за КОПФГ
Орган державного управління ___________________________ за КОДУ
Вид економічної діяльності ___________________________ за КВЕД
Одиниця виміру: тис. грн.

1.         ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ БАЛАНС

2.         на ____________ 20__ року

Форма N 1-дс
АКТИВ Код рядка На початок звітного року На кінець звітного періоду
1 2 3 4
I. НЕФІНАНСОВІ АКТИВИ
Основні засоби: 1515 
       залишкова вартість 010
       знос 011
       первісна вартість 012
Нематеріальні активи:
       залишкова вартість 020
       накопичена амортизація 021
       первісна вартість 022
Незавершені капітальні інвестиції 030
Запаси 040
Малоцінні та швидкозношувані предмети 050
Готова продукція 060
Інші нефінансові активи 070
Усього за розділом I 100
II. ФІНАНСОВІ АКТИВИ
Довгострокова дебіторська заборгованість 110
Довгострокові фінансові інвестиції 120
Поточна дебіторська заборгованість:
       за розрахунками з бюджетом 130
       за розрахунками за товари, роботи, послуги 140
       за наданими кредитами 150
       за виданими авансами 160
       за розрахунками із соціального страхування 170
       за внутрішніми розрахунками 180
       інша поточна дебіторська заборгованість 190
Поточні фінансові інвестиції 200
Грошові кошти та їх еквіваленти бюджетних установ та державних цільових фондів в:
       національній валюті, у тому числі в: 210
                     касі 211
                     казначействі 212
                     установах банків 213
       іноземній валюті 220
Кошти бюджетів та інших клієнтів на:
       єдиному казначейському рахунку 230
       рахунках в установах банків, у тому числі: 240
                     у національній валюті 241
                     в іноземній валюті 242
Інші фінансові активи 250
Усього за розділом II 280
III. ВИТРАТИ МАЙБУТНІХ ПЕРІОДІВ 290
БАЛАНС 300
 
 
 
 
ПАСИВ Код
рядка
На початок звітного року На кінець звітного періоду
1 2 3 4
I. ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ ТА ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Внесений капітал 330
Фонд дооцінки 340
Фінансовий результат 350
Капітал у підприємства 360
Резерви 370
Усього за розділом I 410
II. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
Довгострокові зобов'язання:
       за цінними паперами 420
       за кредитами 430
       інші довгострокові зобов'язання 440
Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями 450
Поточні зобов'язання:
       за платежами до бюджету 460
       за розрахунками за товари, роботи, послуги 470
       за кредитами 480
       за одержаними авансами 490
       за розрахунками з оплати праці 500
       за розрахунками із соціального страхування 510
       за внутрішніми розрахунками 520
       інші поточні зобов'язання 530
Усього за розділом II 570
III. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 580
IV. ДОХОДИ МАЙБУТНІХ ПЕРІОДІВ 590
БАЛАНС 600
 

 
Передання здійснив:
Комісія  з приймання – передачі __________________________ :
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
Приймання здійснив:
Комісія з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань, у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
 
 
                                                                           Додаток 2
Затвердити рішенням
2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 р. № ____
 
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
 
м. Тростянець                                                                           «____» __________ 201__року
 
Ми, голова та члени комісії з приймання – передачі створеної  на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі:
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 
 ________________________________________________________________________
(ПІБ, посада)
 

п/п
Інвентарний номер Найменування майна Кіл-ть,
шт.(м²)
Балансова вартість, грн. Ціна,
грн.
Амортизація,
 
Примітка
 
Передання здійснив:
Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________
у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
В присутності
матеріально -відповідальної особи _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
Приймання здійснив:
Комісія з приймання-передачі _________________________________________________________________________
у складі:
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
В присутності
матеріально -відповідальної особи _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
                                                   13.09.2016 № 818
______________________________
    (найменування юридичної особи)   
 
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
ЗАТВЕРДЖУЮ
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
Акт приймання-передачі основних засобів
_______________________________________
(місце складання)
 
Номер документа Дата складання
Найменування юридичної (фізичної) особи, що передає основні засоби Найменування юридичної (фізичної) особи, що приймає основні засоби Інвентарний (номенклатурний) номер Кількість
 
Первісна (переоцінена)
вартість
Сума Знос Рік випуску
(побудови)
Номер паспорта
за одиницю всього
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Всього
 
На підставі наказу, розпорядження ____________________________________________________________________________ від «_____» ________________ 20___ р. №__________
проведено огляд ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                           (назва об’єкта(ів))
Місцезнаходження  об’єкта(ів) у момент передачі (прийняття) ________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                            
Коротка характеристика об’єкта(ів) ______________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єкт технічним умовам відповідає/не відповідає ______________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                            (вказати, що саме не відповідає)
Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зворотний бік
Голова комісії                 _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
Члени комісії:                  _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
                                               _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
                                               _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
                                               _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
 
Об’єкт основних засобів: 
здав         _____________________________      ____________        _________________________________________
                                          (посада)                                       (підпис)                                        (ініціали та прізвище)
прийняв  _____________________________      ____________        _________________________________________
                                          (посада)                                       (підпис)                                        (ініціали та прізвище)
 
Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:
Назва облікового регістру За дебетом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) За кредитом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) Сума
 
Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку   _____________        _______________________________________
                                                                                                                                                                                  (підпис)                            (посада, ініціали та прізвище)
 
«_____» __________________20 ___ р.            
 
Головний бухгалтер                           ____________        _____________________________
                                                                                        (підпис)                         (ініціали та прізвище)
 
 
 
 
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології бухгалтерського обліку                                                                                       Ю. П. Романюк
 
Додаток 2
до рішення 2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 р. № ___
 
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
Тростянецький міський голова
 
______________/Ю. А. Бова       (підпис)
 
« ____» ___________ 2017 року
   м.п.
 
 
АКТ
 приймання-передачі документів, що накопичилися під час діяльності
________________ станом на 31.12.2017 р.
 
 
«___» ____________ 201__ року                                                                                      № ____
 
Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з приймання - передачі ________________, створеної рішенням Тростянецької міської ради від «___»_________2017 р. № ____, у складі:
 
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 ________________________________________________________________________
ПІБ, посада
_______________________________________________________________________________________
ПІБ, посада
 
Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань Тростянецької міської ради, створеної розпорядженням Тростянецької міської ради від ___._______________2017 р. № ____, у складі:
 
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 ________________________________________________________________________
ПІБ, посада
Тростянецької міської ради
 
 
На підставі: ч. 4 ст. 31 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», ч. 4 ст. 3 Розділу XIV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015  р. № 1000/5.
У зв’язку із: прийманням юридичної особи – _______________ безоплатної передачі до Тростянецької міської ради голова Комісії з приймання - передачі____________________ _____________________________ передає, а _____________________________________________________________________________
(посада, ПІБ особи, яка приймає документи від ради )
приймає документи згідно з переліком:
 
  1. Документи, не завершені в діловодстві ____________:
 

з/п
№ і назва опису Кількість примірників опису Кількість справ Примітки
1 2 3 4 5
1
2
3
4
5
 
Номери відсутніх справ _________________________________________________________
Всього прийнято: __ (_______) справ.
 
  1. Архів _______________:
 

з/п
№ і назва опису Кількість примірників опису Кількість справ Примітки
1 2 3 4 5
1
2
3
4
5
 
Номери відсутніх справ _________________________________________________________
Всього прийнято: __ (_______) справ.
 
Передання здійснив:
Комісія з приймання - передачі __________________________:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Матеріально відповідальна особа _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Приймання здійснив:
Комісія з прийняття документів, майна, активів та зобов’язань, у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Матеріально відповідальна особа _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)