ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/28б

                               У К Р А Ї Н А                 ПРОЕКТ

Тростянецька міська рада
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)

 
Р І Ш Е Н Н Я

від 22.12.2017 року

м. Тростянець                               № _____
 
 
Про безоплатне  приймання
КЗ «Тростянецька центральна районна бібліотека»
 зі спільної власності територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району  до комунальної власності
Тростянецької міської об’єднаної  територіальної громади,
в особі Тростянецької  міської ради
 
 
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, на підставі рішення 29 сесії Тростянецької районної ради 7 скликання від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу КЗ«Тростянецька центральна районна бібліотека» зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
 
міська рада вирішила:
 

1. Прийняти безоплатно зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради комунальний заклад «Тростянецька центральна районна бібліотека» (єдиний майновий комплекс), який розташований за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Леоніда Татаренка, 5 а, код ЄДРПОУ 36635840.

2. Тростянецька міська рада є правонаступником всього зазначеного єдиного майнового комплексу, його прав та обов’язків.
 
3. Утворити комісію з приймання-передачі комунального закладу «Тростянецька центральна районна бібліотека» (єдиний майновий комплекс), який розташований за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Леоніда Татаренка, 5 а, код ЄДРПОУ 36635840 до Тростянецької міської ради у складі:
Голова комісії:
Заяц О. Ю. – заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я соціального захисту населення.
Члени комісії:
Котко О. В. – заступник голови районної ради;
Фрик Т. Г. – начальник відділу комунальної власності, торгівлі, побутового обслуговування населення та інвестиційної політики виконавчого апарату районної ради;
Єфремова Л. М. – директор комунального закладу «Тростянецька центральна районна бібліотека» Тростянецької районної ради;
Катриченко С. В. – головний бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу культури Тростянецької районної державної адміністрації;
Сивоконь Н. К. – бухгалтер з основних засобів централізованої бухгалтерії відділу культури Тростянецької районної державної адміністрації;
Злепко В. А. - заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин;
Пустовойтова В.А. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Хрістосова–Нечвоглод О. В. – начальник відділу  правового забезпечення.
4. Призначити матеріально-відповідальною особою по прийняттю матеріальних цінностей начальника загального відділу Сергієнко Олену Іванівну.
5. Затвердити форму передавального акту (додаток 1).
6. Комісії використовувати затверджену форму передавального акту у своїй роботі.
7.Після підписання акту з приймання-передачі майна внести зміни до рішення 32 сесії 7 скликання № 306 від 20.10.2017 «Про затвердження переліку нерухомого майна (житлового та нежитлового фонду) комунальної власності територіальної громади м. Тростянець», виклавши його в новій редакції.
8. Міському голові уповноважити директора  комунальний заклад «Тростянецька центральна районна бібліотека» для внесення всіх необхідних змін в установчі документи, в зв’язку зі зміною власника та державної реєстрації відповідно до вимог та норм чинного законодавства.
9. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
 
Міський голова                          Ю.А.Бова
                                                                           Додаток 2
Затвердити рішенням
2 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 22.12.2017 р. № ____
 
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
 
м. Тростянець                                                                           «____» __________ 201__року
 
Ми, голова та члени комісії з приймання – передачі створеної  на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі:
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 
 ________________________________________________________________________
(ПІБ, посада)
 

п/п
Інвентарний номер Найменування майна Кіл-ть,
шт.(м²)
Балансова вартість, грн. Ціна,
грн.
Амортизація,
 
Примітка
 
Передання здійснив:
Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________
у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
В присутності
матеріально -відповідальної особи _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
Приймання здійснив:
Комісія з приймання-передачі _________________________________________________________________________
у складі:
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
В присутності
матеріально -відповідальної особи _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
                                                   13.09.2016 № 818
______________________________
    (найменування юридичної особи)   
 
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
ЗАТВЕРДЖУЮ
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
Акт приймання-передачі основних засобів
_______________________________________
(місце складання)
 
Номер документа Дата складання
Найменування юридичної (фізичної) особи, що передає основні засоби Найменування юридичної (фізичної) особи, що приймає основні засоби Інвентарний (номенклатурний) номер Кількість
 
Первісна (переоцінена)
вартість
Сума Знос Рік випуску
(побудови)
Номер паспорта
за одиницю всього
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Всього
 
На підставі наказу, розпорядження ____________________________________________________________________________ від «_____» ________________ 20___ р. №__________
проведено огляд ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                           (назва об’єкта(ів))
Місцезнаходження  об’єкта(ів) у момент передачі (прийняття) ________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                            
Коротка характеристика об’єкта(ів) ______________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єкт технічним умовам відповідає/не відповідає ______________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                            (вказати, що саме не відповідає)
Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зворотний бік
Голова комісії                 _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
Члени комісії:                  _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
                                               _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
                                               _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
                                               _________________________         __________________               __________________________________________
                                                                     (посада)                                                 (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)
 
Об’єкт основних засобів: 
здав         _____________________________      ____________        _________________________________________
                                          (посада)                                       (підпис)                                        (ініціали та прізвище)
прийняв  _____________________________      ____________        _________________________________________
                                          (посада)                                       (підпис)                                        (ініціали та прізвище)
 
Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:
Назва облікового регістру За дебетом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) За кредитом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) Сума
 
Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку   _____________        _______________________________________
                                                                                                                                                                                  (підпис)                            (посада, ініціали та прізвище)
 
«_____» __________________20 ___ р.            
 
Головний бухгалтер                           ____________        _____________________________
                                                                                        (підпис)                         (ініціали та прізвище)
 
 
 
 
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології бухгалтерського обліку                                                                                       Ю. П. Романюк