ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/49б
Про безоплатне приймання
майна зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району з балансу КП «Райкомунгосп»
до комунальної власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади, в особі
Тростянецької міської ради.
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 22.12.2017 року
м. Тростянець № _____Про безоплатне приймання
майна зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району з балансу КП «Райкомунгосп»
до комунальної власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади, в особі
Тростянецької міської ради
Відповідно до ст. 43, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, на підставі рішення 7 скликання 29 сесії Тростянецької районної ради від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади з балансу КП «Райкомунгосп»,
міська рада вирішила:
- Прийняти безоплатно зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району з балансу КП Тростянецької районної ради «Райкомунгосп», до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради майно згідно з додатком 1.
2. Тростянецька міська рада є правонаступником всього зазначеного в додатку майна, прав та обов’язків.
3. Утворити комісію з приймання-передачі вказаного в додатку 1 майна до Тростянецької міської ради у складі:
Голова комісії:
Біловол А.Л. – керуюча справами (секретар) виконкому Тростянецької міської ради.
Члени комісії:
Котко О. В. – заступник голови Тростянецької районної ради;
Фрик Т. Г. – начальник відділу комунальної власності, торгівлі, побутового обслуговування населення та інвестиційної політики виконавчого апарату Тростянецької районної ради;
Кириленко А. М. – директор КП «Райкомунгосп»;
Риженко Н. М. – бухгалтер КП «Райкомунгосп»;
Злепко В.А. - заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Тростянецької міської ради;
Хрістосова–Нечвоглод О.В. – начальник відділу правового забезпечення апарату Тростянецької міської ради;
Степанова Н.Г. – провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, торгівлі та захисту справ споживачів) апарату Тростянецької міської ради.
4. Затвердити форму передавального акту (додаток 2).
5. Комісії використовувати затверджену форму передавального акту у своїй роботі.
6. Після підписання акту з приймання-передачі вказаного в додатку 1 майна внести зміни до рішення 32 сесії 7 скликання № 306 від 20.10.2017 «Про затвердження переліку нерухомого майна (житлового та нежитлового фонду) комунальної власності територіальної громади м. Тростянець», виклавши його в новій редакції.
7. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Міський голова Ю.А.Бова
Додаток 1
до рішення 2 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ __ від ____.12.2017 р.
до рішення 2 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ __ від ____.12.2017 р.
Перелік майна,
що передається з балансу КП Тростянецької райлнної ради «Райкомунгосп» до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територвіальної громади
що передається з балансу КП Тростянецької райлнної ради «Райкомунгосп» до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територвіальної громади
Інвентарний номер | Найменування майна | Кількість, шт.(м²) |
Балансова вартість, грн. | Адреса |
10310033 | Бцудівля (фінуправління, ЦНАП | 783 м² | 261536,00 | вул. Миру, 6 |
11200059 | Циркулярний насос | 1 | 1658,00 | |
11200013 | Стіл офісний ДСП | 1 | 800,00 | |
11200014 | 1 | 800,00 | ||
11200015 | 1 | 800,00 | ||
11200016 | 1 | 800,00 | ||
11200017 | 1 | 800,00 | ||
11200018 | Стіл – тумба для принтера | 1 | 600,00 | |
11200019 | 1 | 600,00 | ||
11200020 | 1 | 600,00 | ||
11200021 | 1 | 600,00 | ||
11200022 | 1 | 600,00 | ||
11200023 | Стіл – приставка на ранделі | 1 | 150,00 | |
11200024 | 1 | 150,00 | ||
11200025 | 1 | 150,00 | ||
11200026 | 1 | 150,00 | ||
11200027 | 1 | 150,00 | ||
11200028 | Шафа для документів | 1 | 1370,00 | |
11200029 | 1 | 1370,00 | ||
11200030 | 1 | 1370,00 | ||
11200031 | 1 | 1370,00 | ||
11200032 | 1 | 1370,00 | ||
11200033 | Стіл письмовий однотумбовий | 1 | 1150,00 | |
11200034 | 1 | 1150,00 | ||
11200035 | 1 | 1150,00 | ||
11200036 | Лава для відвідувачів | 1 | 500,00 | |
11200037 | 1 | 500,00 | ||
11200038 | Стіл трансформер | 1 | 1000,00 | |
11200039 | Шафа для одягу | 1 | 1400,00 | |
11200040 | 1 | 1400,00 | ||
11200041 | Стілець офісний | 1 | 240,00 | |
11200042 | 1 | 240,00 | ||
11200043 | 1 | 240,00 | ||
11200044 | 1 | 240,00 | ||
11200045 | 1 | 240,00 | ||
11200046 | 1 | 240,00 | ||
11200047 | 1 | 240,00 | ||
11200048 | 1 | 240,00 | ||
11200049 | 1 | 240,00 | ||
11200050 | 1 | 240,00 | ||
11200051 | 1 | 240,00 | ||
11200052 | 1 | 240,00 | ||
11200053 | 1 | 240,00 | ||
11200054 | 1 | 240,00 | ||
11200055 | 1 | 240,00 | ||
11200056 | 1 | 240,00 | ||
11200057 | 1 | 240,00 | ||
11200058 | 1 | 240,00 | ||
11200060 | Пенал для документів | 1 | 1020,00 | |
11200061 | Стіл – приставка для документів | 1 | 880,00 | |
11200062 | Шафа кутова для документів | 1 | 2030,00 | |
11200063 | Стіл полиця в нішу | 1 | 570,00 | |
11200064 | Стіл рецепшин | 1 | 5500,00 | |
11200065 | Стілаж для архівних документів | 1 | 2800,00 |
Додаток 2
Затвердити рішенням 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 22.12.2017 р. № ____ ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
м. Тростянець «____» __________ 201__року Ми, голова та члени комісії з приймання – передачі створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ (ПІБ, посада)
Передання здійснив: Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________ у складі:
Приймання здійснив:
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
13.09.2016 № 818
Наказ Міністерства фінансів України
13.09.2016 № 818
______________________________
(найменування юридичної особи)
(найменування юридичної особи)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
ЗАТВЕРДЖУЮ
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
Акт приймання-передачі основних засобів
_______________________________________
(місце складання)
Номер документа | Дата складання | ||||||||
Найменування юридичної (фізичної) особи, що передає основні засоби | Найменування юридичної (фізичної) особи, що приймає основні засоби | Інвентарний (номенклатурний) номер | Кількість |
Первісна (переоцінена) вартість |
Сума | Знос | Рік випуску (побудови) |
Номер паспорта | |
за одиницю | всього | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Всього |
На підставі наказу, розпорядження ____________________________________________________________________________ від «_____» ________________ 20___ р. №__________
проведено огляд ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва об’єкта(ів))
Місцезнаходження об’єкта(ів) у момент передачі (прийняття) ________________________________________________________________________________________________
Коротка характеристика об’єкта(ів) ______________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єкт технічним умовам відповідає/не відповідає ______________________________________________________________________________________________________________
(вказати, що саме не відповідає)
Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зворотний бік
Голова комісії _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії: _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Об’єкт основних засобів:
здав _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
прийняв _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:
Назва облікового регістру | За дебетом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) | За кредитом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) | Сума |
Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку _____________ _______________________________________
(підпис) (посада, ініціали та прізвище)
«_____» __________________20 ___ р.
Головний бухгалтер ____________ _____________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології бухгалтерського обліку Ю. П. Романюк