ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22.12.2017/51б
Тростянецька міська рада
Про безоплатне приймання
майна зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району з балансу КП «Райкомунгосп»
до комунальної власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади, в особі
Тростянецької міської ради
Відповідно до ст. 43, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, на підставі рішення 7 скликання 29 сесії Тростянецької районної ради від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади з балансу КП «Райкомунгосп»,
2. Тростянецька міська рада є правонаступником всього зазначеного в додатку майна, прав та обов’язків.
3. Утворити комісію з приймання - передачі вказаного в додатку 1 майна до Тростянецької міської ради у складі:
Голова комісії:
Заяц О.Ю. – заступник міського голови з питань з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення апарату Тростянецької міської ради.
Члени комісії:
Котко О. В. – заступник голови Тростянецької районної ради;
Фрик Т. Г. – начальник відділу комунальної власності, торгівлі, побутового обслуговування населення та інвестиційної політики виконавчого апарату Тростянецької районної ради;
Кириленко А. М. – директор КП «Райкомунгосп»;
Риженко Н. М. – бухгалтер КП «Райкомунгосп»;
Заяц Ю.М. - заступник міського голови з питань з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку Тростянецької міської ради;
Хрістосова–Нечвоглод О.В. – начальник відділу правового забезпечення апарату Тростянецької міської ради;
Пустовойтова В.А. - начальник (головний бухгалтер) відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату Тростянецької міської ради;
Представник КП ТМР «Тростянецьке ЖЕУ» - за посадою.
4. Затвердити форму передавального акту (додаток 2).
5. Комісії використовувати затверджену форму передавального акту у своїй роботі.
6. Після підписання акту з приймання-передачі вказаного в додатку 1 майна внести зміни до рішення 32 сесії 7 скликання № 306 від 20.10.2017 «Про затвердження переліку нерухомого майна (житлового та нежитлового фонду) комунальної власності територіальної громади м. Тростянець», виклавши його в новій редакції.
7. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Перелік майна,
що передається з балансу КП Тростянецької райлнної ради «Райкомунгосп» до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територвіальної громади
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
13.09.2016 № 818
______________________________
(найменування юридичної особи)
ЗАТВЕРДЖУЮ
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
Акт приймання-передачі основних засобів
_______________________________________
(місце складання)
На підставі наказу, розпорядження ____________________________________________________________________________ від «_____» ________________ 20___ р. №__________
проведено огляд ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва об’єкта(ів))
Місцезнаходження об’єкта(ів) у момент передачі (прийняття) ________________________________________________________________________________________________
Коротка характеристика об’єкта(ів) ______________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єкт технічним умовам відповідає/не відповідає ______________________________________________________________________________________________________________
(вказати, що саме не відповідає)
Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зворотний бік
Голова комісії _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії: _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Об’єкт основних засобів:
здав _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
прийняв _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:
Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку _____________ _______________________________________
(підпис) (посада, ініціали та прізвище)
«_____» __________________20 ___ р.
Головний бухгалтер ____________ _____________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології бухгалтерського обліку Ю. П. Романюк
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
2 сесія 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 22.12.2017 року
м. Тростянець № _____Про безоплатне приймання
майна зі спільної власності
територіальних громад сіл та міста
Тростянецького району з балансу КП «Райкомунгосп»
до комунальної власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади, в особі
Тростянецької міської ради
Відповідно до ст. 43, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, на підставі рішення 7 скликання 29 сесії Тростянецької районної ради від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади з балансу КП «Райкомунгосп»,
міська рада вирішила:
- Прийняти безоплатно зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району з балансу КП Тростянецької районної ради «Райкомунгосп», до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради майно згідно з додатком 1.
2. Тростянецька міська рада є правонаступником всього зазначеного в додатку майна, прав та обов’язків.
3. Утворити комісію з приймання - передачі вказаного в додатку 1 майна до Тростянецької міської ради у складі:
Голова комісії:
Заяц О.Ю. – заступник міського голови з питань з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення апарату Тростянецької міської ради.
Члени комісії:
Котко О. В. – заступник голови Тростянецької районної ради;
Фрик Т. Г. – начальник відділу комунальної власності, торгівлі, побутового обслуговування населення та інвестиційної політики виконавчого апарату Тростянецької районної ради;
Кириленко А. М. – директор КП «Райкомунгосп»;
Риженко Н. М. – бухгалтер КП «Райкомунгосп»;
Заяц Ю.М. - заступник міського голови з питань з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку Тростянецької міської ради;
Хрістосова–Нечвоглод О.В. – начальник відділу правового забезпечення апарату Тростянецької міської ради;
Пустовойтова В.А. - начальник (головний бухгалтер) відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату Тростянецької міської ради;
Представник КП ТМР «Тростянецьке ЖЕУ» - за посадою.
4. Затвердити форму передавального акту (додаток 2).
5. Комісії використовувати затверджену форму передавального акту у своїй роботі.
6. Після підписання акту з приймання-передачі вказаного в додатку 1 майна внести зміни до рішення 32 сесії 7 скликання № 306 від 20.10.2017 «Про затвердження переліку нерухомого майна (житлового та нежитлового фонду) комунальної власності територіальної громади м. Тростянець», виклавши його в новій редакції.
7. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 2 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ __ від ____.12.2017 р.
до рішення 2 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ __ від ____.12.2017 р.
Перелік майна,
що передається з балансу КП Тростянецької райлнної ради «Райкомунгосп» до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територвіальної громади
Інвентарний номер | Найменування майна | Кількість, шт.(м²) |
Балансова вартість, грн. | Адреса |
01010007 | Будівля (реабілітаційний центр) | 93,5 м² | 112086,00 | вул.Л.Татаренка,2 |
10660042 | Котел газовий | 1 | 6000,00 | |
10310052 | Каналізаційний колодязь | 1 | 2300,00 | |
10310054 | Євроогорожа | 1 | 9245,00 |
Додаток 2 Затвердити рішенням 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 22.12.2017 р. № ____ ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ м. Тростянець «____» __________ 201__року Ми, голова та члени комісії з приймання – передачі створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ (ПІБ, посада)
Передання здійснив: Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________ у складі:
Приймання здійснив:
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
13.09.2016 № 818
______________________________
(найменування юридичної особи)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
_______________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_______________________________________
(підпис)
«_____» _____________________ 20 ___ р.
Акт приймання-передачі основних засобів
_______________________________________
(місце складання)
Номер документа | Дата складання | ||||||||
Найменування юридичної (фізичної) особи, що передає основні засоби | Найменування юридичної (фізичної) особи, що приймає основні засоби | Інвентарний (номенклатурний) номер | Кількість |
Первісна (переоцінена) вартість |
Сума | Знос | Рік випуску (побудови) |
Номер паспорта | |
за одиницю | всього | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Всього |
На підставі наказу, розпорядження ____________________________________________________________________________ від «_____» ________________ 20___ р. №__________
проведено огляд ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва об’єкта(ів))
Місцезнаходження об’єкта(ів) у момент передачі (прийняття) ________________________________________________________________________________________________
Коротка характеристика об’єкта(ів) ______________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єкт технічним умовам відповідає/не відповідає ______________________________________________________________________________________________________________
(вказати, що саме не відповідає)
Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зворотний бік
Голова комісії _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії: _________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
_________________________ __________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Об’єкт основних засобів:
здав _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
прийняв _____________________________ ____________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:
Назва облікового регістру | За дебетом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) | За кредитом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку) | Сума |
Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку _____________ _______________________________________
(підпис) (посада, ініціали та прізвище)
«_____» __________________20 ___ р.
Головний бухгалтер ____________ _____________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Директор Департаменту податкової,
митної політики та методології бухгалтерського обліку Ю. П. Романюк