ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17.01.2018/4
Тростянецька міська рада
Про зміну назви та затвердження Статуту
комунального закладу дошкільної освіти
(дитячого садку) «Дубравушка»
Тростянецької міської ради
в новій редакції
В зв’язку зі зміною власника та назви комунального закладу дошкільної освіти (дитячого садка) «Дубравушка» Кам’янської сільської ради та нормативної бази, керуючись Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України. Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58, п.30 ч.1 ст. 26, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Закону України «Про дошкільну освіту», п. 4 Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 12.03.2003 року,
1. Змінити назву комунального дошкільного навчального закладу (дитячий садок) «Дубравушка» Кам’янської сільської ради на комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради.
2. Директору комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради і зробити відповідні записи в трудових книжках працівників про перейменування закладу відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58.
3. Внести зміни та затвердити Статут комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради в новій редакції (додається).
4. Директору комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради забезпечити здійснення державної реєстрації Статуту в новій редакції, відповідно до чинного законодавства.
5. Дане рішення направити КЗДО (ДС) «Дубравушка» ТМР, відділу правового забезпечення, економісту апарату міської ради та відділу з питань державної реєстрації апарату міської ради.
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради (далі – Заклад) є комунальною власністю Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради,
1.2. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту. Основними завданнями закладу дошкільної освіти є:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
1.3. Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі - Положення), затвердженим Постановою Кабінету Міністрів від 12 березня 2003 р. № 305, цим Статутом та іншими законодавчими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МОУ, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Тростянецької міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами відділу освіти.
1.4. Заклад є юридичною особою, і діє на підставі Статуту, який затверджується Тростянецькою міською радою за погодженням з відділом освіти Тростянецької міської ради. Заклад має печатку і штамп встановленого зразка.
1.5. Засновник закладу дошкільної освіти – Тростянецька міська рада Сумської області, яка через відділ освіти Тростянецької міської ради здійснює його фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні матеріали і обладнання, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
Юридична адреса Закладу: 42652, Сумська область, Тростянецький район, с.Кам’янка, вул. Гагаріна, №149.
1.6. Повна назва: Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради.
Скорочена назва: КЗДО (ДС) «Дубравушка» ТМР.
2. КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад розрахований на 33 місця.
2.2. У Закладі функціонує одна різновікова група загального розвитку.
2.3. Заклад має групу з денним режимом перебуванням дітей.
2.7. Відрахування дітей із Закладу може здійснюватись:
-за бажанням батьків, або осіб, які їх замінюють;
-на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключав би можливість її подальшого перебування в Закладі;
- в разі невідвідування дитячого садка дитиною без поважних причин понад місяць;
-в разі не внесення без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
2.8. Повідомлення батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини здійснюється письмовим попередженням батьків або осіб, що їх замінюють про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.
2.9. 3арахування дітей в дошкільний навчальний заклад проводиться з трирічного віку.
2.10 Батьки, або особи, які їх замінюють, мають право забирати дітей із Закладу в будь-який зручний час для них, письмово, попередивши про це вихователя. Про термін і причину невідвідування вихованцями Закладу батьки, або особи, які їх замінюють, мають завчасно повідомляти адміністрацію.
2.11. Соціально-педагогічний патронат здійснюється для дітей, які за медичними чи якимось іншими показниками або причинами не можуть відвідувати дошкільний заклад. Діти, які перебувають під соціально-педагогічним патронатом, беруться на облік у Закладі.
3.РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ
3.1.Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради працює за п'ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин. Вихідні: субота, неділя, святкові та неробочі дні згідно з чинним законодавством України.
3.2. Графік роботи дошкільного закладу: з 7:30 до 18:00.
4.ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ
4.1. Навчальний рік у Закладі починається з 01 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 01 червня до 31 червня (оздоровчий період) у закладі проводиться оздоровлення дітей.
4.2. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради свою діяльність відповідно до плану роботи, який складається на навчальний рік та оздоровичй період.
4.5.Навчально-виховний процес у Закладі здійснюється відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та за програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.
4.6. Заклад відповідно до потреб, організовує освітній процес за такими пріоритетними напрямами: художньо-естетичний; фізкультурно-оздоровчий; музичний; гуманітарний; раннього інтелектуального розвитку тощо.
4.7. З метою розвитку творчих нахилів, здібностей, інтересів, з урахуванням побажань батьків, заклад може надавати додаткові безоплатні та платні послуги з освітньої діяльності, понад обсяги встановлені навчальними планами лише за згодою батьків дітей або осіб які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб які їх замінюють, фізичних або юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами які їх замінюють та дошкільним навчальним закладом у межах гранично допустимого навчання дітей.
4.8. В основу навчально-виховного процесу Закладу покладено принципи гуманістичної, особистістно-орієнтованої освіти.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ
5.1. Порядок забезпечення продуктами харчування встановлюється Засновником, відповідно до укладених угод. Продукти харчування одержуються в централізованому порядку відповідно до заявки Закладу. Постачання здійснюється відповідно до санітарно-гігієнічних норм.
5.2. У Закладі встановлено триразове харчування. Під час оздоровчого періоду - чотириразове.
5.3. Відповідальність за організацію та якість харчування, вітамінізацію страв, продуктів харчування, кулінарної обробки, виходом страв, смакових якостей їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на керівника Закладу.
5.4. Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у Закладі у розмірах, визначених Тростянецькою міською радою.
Пільгові умови оплати харчування дітей у Закладі для багатодітних та малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням Тростянецької міської ради за рахунок коштів місцевого бюджету.
6. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ
6.1.Медичне обслуговування дітей у Закладі здійснюється на безоплатній основі медичною сестрою, передбачає проведення обов'язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організацію заходів для госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють. При її відсутності відповідальна особа призначається головним лікарем Тростянецької центральної районної лікарні та педіатром один раз на місяць.
До основних обов'язків медичної сестри Закладу належать:
- моніторинг стану здоров'я, фізичного та нервово-психічного розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги;
- організація і проведення медичних оглядів, у тому числі, поглиблених, профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;
- здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотриманням раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;
- медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;
- проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу.
6.2.Медичний персонал здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов'язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров'я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.
6.3. Заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.
7. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
7.1.Учасниками навчально-виховного процесу в Закладі є: діти дошкільного віку, директор закладу, педагогічні працівники, медичний працівник, помічники вихователів, няні, батьки та особи, як їх замінюють.
7.2. На посаду педагогічного працівника Закладу призначається особа, яка має відповідну вищу педагогічну освіту, а саме, освітньо-кваліфікаційний рівень
магістра, спеціаліста, бакалавра або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України "Про освіту" - вищу або середню спеціальну освіту), а також стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.
7.3.Педагогічні працівники Закладу підлягають атестації, яка є обов'язковою і здійснюється один раз на п'ять років.
7.4.Педагогічні працівники Закладу мають право:
- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;
- брати участь у роботі органів самоврядування закладу;
- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднаннях, нарадах тощо;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу; на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
- об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших громадських об'єднань, діяльність яких не заборонена законодавством;
- на захист професійної честі та власної гідності.
7.5. Педагогічні працівники Закладу зобов'язані:
- виконувати Статут, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору;
- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;
- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства.
7.6. Права, обов'язки та соціальні гарантії інших працівників Закладу регулюються трудовим законодавством та правилами внутрішнього розпорядку дошкільного Закладу.
7.7. Педагогічні працівники приймаються на роботу до Закладу директором закладу згідно з Законом України «Про дошкільну освіту». Працівники Закладу несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров'я вихованців згідно із законодавством. Всі працівники дошкільного закладу несуть відповідальність за майно та його збереження, моральну та матеріальну відповідальність за результати праці
7.8. За успіхи, передбачені законодавством та Правилами в роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення: моральне заохочення – подяка, грамота керівника закладу, відділу освіти Тростянецької міської ради, міського голови, Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, Міністерства освіти і науки України; знак «Відмінник освіти України». Матеріальне заохочення - виплати педагогічним працівникам надбавок за вислугу років щомісяця у відсотках до посадового окладу згідно з чинним законодавством; надання педагогічним працівникам грошової винагороди у розмірі до одного посадового окладу за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків; виплата педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу при наданні щорічної відпустки; інші заохочення, передбачені чинним законодавством.
7.9.Права дитини у сфері дошкільної освіти:
-безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання та навчання;
-захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдала б шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
-захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності; здоровий спосіб життя.
7.10. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
- вибирати заклад дошкільної освіти та форму здобуття дитиною дошкільної освіти;
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу дошкільної освіти;
- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;
- бути на громадських засадах асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов’язки асистента дитини.
Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:
- виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;
- забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти за будь-якою формою;
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;
- поважати гідність дитини;
- виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв.
Інші права та обов’язки батьків і осіб, які їх замінюють, визначаються Законом України"Про освіту".
8. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ
8.1. Управління Комунальним закладом дошкільної освіти (дитячого садку) «Дубравушка» Тростянецької міської ради здійснюється відділом освіти Тростянецької міської ради відповідно до чинного законодавства України.
8.2. Безпосереднє керівництво роботою Закладу здійснює директор, який призначається відділом освіти Тростянецької міської ради на конкурсній основі у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту. На посаду керівника закладу дошкільної освіти призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту не нижче ступеня бакалавра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Керівник Закладу:
- здійснює керівництво і контроль за діяльністю Закладу;
- діє від імені Закладу, представляє його в державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
- розпоряджається в установленому порядку майном, коштами Закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази
Закладу;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Закладу;
- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених законом України
"Про дошкільну освіту", та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
- контролює відповідність застосовуваних форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
- підтримує ініціативу щодо вдосконалення навчально-виховної роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
- щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах (конференціях) колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють.
8.3. Колегіальним постійно діючим органом управління Закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначаються цим Статутом. Педагогічна рада створюється за наявності не менше трьох педагогічних працівників. До складу педагогічної ради Закладу входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради Закладу можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.
На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники громадських об’єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педагогічної ради, мають право дорадчого голосу.
Головою педагогічної ради Закладу є його директор. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.
Педагогічна рада Закладу:
- схвалює освітню програму Закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
- розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
- визначає план роботи Закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
- затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
- обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
- затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
- розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
- визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
- розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
- розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.
8.4. Рішення педагогічної ради Закладу вводяться в дію рішеннями керівника Закладу.
8.5. У Закладі можуть діяти:
- органи самоврядування працівників Закладу;
- органи батьківського самоврядування;
інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.
8.6. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування Закладу є загальні збори (конференція) колективу Закладу. Загальні збори (конференція) заслуховують звіти керівника Закладу з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти.
8.7. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу Закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік. Рішення загальних зборів приймаються більшістю голосів загальної кількості присутніх. Загальні збори:
- обирають раду Закладу, її членів і голову, встановлюють термін її повноважень;
- заслуховують звіт керівника з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
- розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності Закладу;
- затверджують основні напрями вдосконалення і розвитку Закладу.
8.8. У період між загальними зборами діє рада закладу дошкільної освіти.
Кількість засідань ради – за потребою. Засідання Ради є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші). Рада Закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального та матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.
9. МАЙНО ЗАКЛАДУ
Згідно з рішенням позачергової 42 сесії 6 скликання Кам’янської сільської ради Тростянецького району Сумської області майно належить КЗДО (ДС) «Дубравушка» ТМР.
10.ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ
10.1. Джерелами фінансування Закладу є кошти:
- Державної субвенції;
-відповідних місцевих бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;
- інші кошти не заборонені чинним законодавством.
10.2. Заклад за погодженням з власником має право:
- придбавати, орендувати необхідне йому майно та обладнання;
- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;
- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої та оздоровчої діяльності з дозволу Відділу освіти та згідно з чинним законодавством.
10.3. Статистична звітність про діяльність Закладу здійснюється відповідно до законодавства.
10.4. Порядок ведення діловодства та бухгалтерського обліку в Закладі визначається законодавством, нормативно-правовми актами Міністерства освіти і науки України через централізовану бухгалтерію Відділу освіти Тростянецької міської ради.
11. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
11.1. Державний нагляд (контроль) у сфері дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту».
11.2.Основною формою контролю за діяльністю дошкільного закладу є інституційний аудит, що проводиться у порядку, встановленому Міністерством освіти України.
12. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЗАКЛАДУ
12.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Закладу приймає Засновник або суд.
12.2. При реорганізації або ліквідації Закладу працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю України.
12.3. Заклад вважається ліквідованим з моменту виключення його з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб.
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
3 сесія 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 18.01.2018 року
м. Тростянець № ____Про зміну назви та затвердження Статуту
комунального закладу дошкільної освіти
(дитячого садку) «Дубравушка»
Тростянецької міської ради
в новій редакції
В зв’язку зі зміною власника та назви комунального закладу дошкільної освіти (дитячого садка) «Дубравушка» Кам’янської сільської ради та нормативної бази, керуючись Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України. Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58, п.30 ч.1 ст. 26, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Закону України «Про дошкільну освіту», п. 4 Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 12.03.2003 року,
міська рада вирішила:
1. Змінити назву комунального дошкільного навчального закладу (дитячий садок) «Дубравушка» Кам’янської сільської ради на комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради.
2. Директору комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради і зробити відповідні записи в трудових книжках працівників про перейменування закладу відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58.
3. Внести зміни та затвердити Статут комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради в новій редакції (додається).
4. Директору комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради забезпечити здійснення державної реєстрації Статуту в новій редакції, відповідно до чинного законодавства.
5. Дане рішення направити КЗДО (ДС) «Дубравушка» ТМР, відділу правового забезпечення, економісту апарату міської ради та відділу з питань державної реєстрації апарату міської ради.
Міський голова Ю.А. Бова
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник відділу освіти Тростянецької рішенням Тростянецької міської ради міської ради від __.__.____ р. від __.__.20__ р. № _________________Н.Л. Новак міський голова ____________ Ю.А. Бова
Начальник відділу освіти Тростянецької рішенням Тростянецької міської ради міської ради від __.__.____ р. від __.__.20__ р. № _________________Н.Л. Новак міський голова ____________ Ю.А. Бова
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ДИТЯЧИЙ САДОК) «ДУБРАВУШКА»
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ТИП: ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(НОВА РЕДАКЦІЯ)
с. Кам’янка – 2018 р.
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ДИТЯЧИЙ САДОК) «ДУБРАВУШКА»
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ТИП: ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(НОВА РЕДАКЦІЯ)
с. Кам’янка – 2018 р.
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради (далі – Заклад) є комунальною власністю Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради,
1.2. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту. Основними завданнями закладу дошкільної освіти є:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
1.3. Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі - Положення), затвердженим Постановою Кабінету Міністрів від 12 березня 2003 р. № 305, цим Статутом та іншими законодавчими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МОУ, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Тростянецької міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами відділу освіти.
1.4. Заклад є юридичною особою, і діє на підставі Статуту, який затверджується Тростянецькою міською радою за погодженням з відділом освіти Тростянецької міської ради. Заклад має печатку і штамп встановленого зразка.
1.5. Засновник закладу дошкільної освіти – Тростянецька міська рада Сумської області, яка через відділ освіти Тростянецької міської ради здійснює його фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні матеріали і обладнання, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
Юридична адреса Закладу: 42652, Сумська область, Тростянецький район, с.Кам’янка, вул. Гагаріна, №149.
1.6. Повна назва: Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради.
Скорочена назва: КЗДО (ДС) «Дубравушка» ТМР.
2. КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад розрахований на 33 місця.
2.2. У Закладі функціонує одна різновікова група загального розвитку.
2.3. Заклад має групу з денним режимом перебуванням дітей.
2.4. Прийом дітей до Закладу здійснюється відповідно до електронної реєстрації протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження. документів для встановлення батьківської плати.
2.5. Під час прийому дитини до Закладу, керівник ознайомлює батьків або осіб, що їх замінюють, із Статутом Закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.
2.6. За дитиною зберігається місце Закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, реабілітації, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період.2.7. Відрахування дітей із Закладу може здійснюватись:
-за бажанням батьків, або осіб, які їх замінюють;
-на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключав би можливість її подальшого перебування в Закладі;
- в разі невідвідування дитячого садка дитиною без поважних причин понад місяць;
-в разі не внесення без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
2.8. Повідомлення батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини здійснюється письмовим попередженням батьків або осіб, що їх замінюють про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.
2.9. 3арахування дітей в дошкільний навчальний заклад проводиться з трирічного віку.
2.10 Батьки, або особи, які їх замінюють, мають право забирати дітей із Закладу в будь-який зручний час для них, письмово, попередивши про це вихователя. Про термін і причину невідвідування вихованцями Закладу батьки, або особи, які їх замінюють, мають завчасно повідомляти адміністрацію.
2.11. Соціально-педагогічний патронат здійснюється для дітей, які за медичними чи якимось іншими показниками або причинами не можуть відвідувати дошкільний заклад. Діти, які перебувають під соціально-педагогічним патронатом, беруться на облік у Закладі.
3.РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ
3.1.Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради працює за п'ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин. Вихідні: субота, неділя, святкові та неробочі дні згідно з чинним законодавством України.
3.2. Графік роботи дошкільного закладу: з 7:30 до 18:00.
4.ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ
4.1. Навчальний рік у Закладі починається з 01 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 01 червня до 31 червня (оздоровчий період) у закладі проводиться оздоровлення дітей.
4.2. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Дубравушка» Тростянецької міської ради свою діяльність відповідно до плану роботи, який складається на навчальний рік та оздоровичй період.
4.3. План роботи Закладу та план роботи на оздоровчий період схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником закладу та погоджується з відділом освіти Тростянецької міської ради. План на оздоровчий період додатково погоджується з Держпродспоживслужбою.4.4. У Закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.
4.5.Навчально-виховний процес у Закладі здійснюється відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та за програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.
4.6. Заклад відповідно до потреб, організовує освітній процес за такими пріоритетними напрямами: художньо-естетичний; фізкультурно-оздоровчий; музичний; гуманітарний; раннього інтелектуального розвитку тощо.
4.7. З метою розвитку творчих нахилів, здібностей, інтересів, з урахуванням побажань батьків, заклад може надавати додаткові безоплатні та платні послуги з освітньої діяльності, понад обсяги встановлені навчальними планами лише за згодою батьків дітей або осіб які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб які їх замінюють, фізичних або юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами які їх замінюють та дошкільним навчальним закладом у межах гранично допустимого навчання дітей.
4.8. В основу навчально-виховного процесу Закладу покладено принципи гуманістичної, особистістно-орієнтованої освіти.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ
5.1. Порядок забезпечення продуктами харчування встановлюється Засновником, відповідно до укладених угод. Продукти харчування одержуються в централізованому порядку відповідно до заявки Закладу. Постачання здійснюється відповідно до санітарно-гігієнічних норм.
5.2. У Закладі встановлено триразове харчування. Під час оздоровчого періоду - чотириразове.
5.3. Відповідальність за організацію та якість харчування, вітамінізацію страв, продуктів харчування, кулінарної обробки, виходом страв, смакових якостей їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на керівника Закладу.
5.4. Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у Закладі у розмірах, визначених Тростянецькою міською радою.
Пільгові умови оплати харчування дітей у Закладі для багатодітних та малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням Тростянецької міської ради за рахунок коштів місцевого бюджету.
6. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ
6.1.Медичне обслуговування дітей у Закладі здійснюється на безоплатній основі медичною сестрою, передбачає проведення обов'язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організацію заходів для госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють. При її відсутності відповідальна особа призначається головним лікарем Тростянецької центральної районної лікарні та педіатром один раз на місяць.
До основних обов'язків медичної сестри Закладу належать:
- моніторинг стану здоров'я, фізичного та нервово-психічного розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги;
- організація і проведення медичних оглядів, у тому числі, поглиблених, профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;
- здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотриманням раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;
- медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;
- проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу.
6.2.Медичний персонал здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов'язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров'я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.
6.3. Заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.
7. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
7.1.Учасниками навчально-виховного процесу в Закладі є: діти дошкільного віку, директор закладу, педагогічні працівники, медичний працівник, помічники вихователів, няні, батьки та особи, як їх замінюють.
7.2. На посаду педагогічного працівника Закладу призначається особа, яка має відповідну вищу педагогічну освіту, а саме, освітньо-кваліфікаційний рівень
магістра, спеціаліста, бакалавра або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України "Про освіту" - вищу або середню спеціальну освіту), а також стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.
7.3.Педагогічні працівники Закладу підлягають атестації, яка є обов'язковою і здійснюється один раз на п'ять років.
7.4.Педагогічні працівники Закладу мають право:
- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;
- брати участь у роботі органів самоврядування закладу;
- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднаннях, нарадах тощо;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу; на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
- об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших громадських об'єднань, діяльність яких не заборонена законодавством;
- на захист професійної честі та власної гідності.
7.5. Педагогічні працівники Закладу зобов'язані:
- виконувати Статут, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору;
- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;
- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства.
7.6. Права, обов'язки та соціальні гарантії інших працівників Закладу регулюються трудовим законодавством та правилами внутрішнього розпорядку дошкільного Закладу.
7.7. Педагогічні працівники приймаються на роботу до Закладу директором закладу згідно з Законом України «Про дошкільну освіту». Працівники Закладу несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров'я вихованців згідно із законодавством. Всі працівники дошкільного закладу несуть відповідальність за майно та його збереження, моральну та матеріальну відповідальність за результати праці
7.8. За успіхи, передбачені законодавством та Правилами в роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення: моральне заохочення – подяка, грамота керівника закладу, відділу освіти Тростянецької міської ради, міського голови, Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, Міністерства освіти і науки України; знак «Відмінник освіти України». Матеріальне заохочення - виплати педагогічним працівникам надбавок за вислугу років щомісяця у відсотках до посадового окладу згідно з чинним законодавством; надання педагогічним працівникам грошової винагороди у розмірі до одного посадового окладу за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків; виплата педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу при наданні щорічної відпустки; інші заохочення, передбачені чинним законодавством.
7.9.Права дитини у сфері дошкільної освіти:
-безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання та навчання;
-захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдала б шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
-захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності; здоровий спосіб життя.
7.10. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
- вибирати заклад дошкільної освіти та форму здобуття дитиною дошкільної освіти;
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу дошкільної освіти;
- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;
- бути на громадських засадах асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов’язки асистента дитини.
Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:
- виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;
- забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти за будь-якою формою;
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;
- поважати гідність дитини;
- виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв.
Інші права та обов’язки батьків і осіб, які їх замінюють, визначаються Законом України"Про освіту".
8. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ
8.1. Управління Комунальним закладом дошкільної освіти (дитячого садку) «Дубравушка» Тростянецької міської ради здійснюється відділом освіти Тростянецької міської ради відповідно до чинного законодавства України.
8.2. Безпосереднє керівництво роботою Закладу здійснює директор, який призначається відділом освіти Тростянецької міської ради на конкурсній основі у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту. На посаду керівника закладу дошкільної освіти призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту не нижче ступеня бакалавра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Керівник Закладу:
- здійснює керівництво і контроль за діяльністю Закладу;
- діє від імені Закладу, представляє його в державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
- розпоряджається в установленому порядку майном, коштами Закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази
Закладу;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Закладу;
- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених законом України
"Про дошкільну освіту", та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
- контролює відповідність застосовуваних форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
- підтримує ініціативу щодо вдосконалення навчально-виховної роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
- щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах (конференціях) колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють.
8.3. Колегіальним постійно діючим органом управління Закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначаються цим Статутом. Педагогічна рада створюється за наявності не менше трьох педагогічних працівників. До складу педагогічної ради Закладу входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради Закладу можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.
На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники громадських об’єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педагогічної ради, мають право дорадчого голосу.
Головою педагогічної ради Закладу є його директор. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.
Педагогічна рада Закладу:
- схвалює освітню програму Закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
- розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
- визначає план роботи Закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
- затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
- обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
- затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
- розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
- визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
- розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
- розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.
8.4. Рішення педагогічної ради Закладу вводяться в дію рішеннями керівника Закладу.
8.5. У Закладі можуть діяти:
- органи самоврядування працівників Закладу;
- органи батьківського самоврядування;
інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.
8.6. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування Закладу є загальні збори (конференція) колективу Закладу. Загальні збори (конференція) заслуховують звіти керівника Закладу з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти.
8.7. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу Закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік. Рішення загальних зборів приймаються більшістю голосів загальної кількості присутніх. Загальні збори:
- обирають раду Закладу, її членів і голову, встановлюють термін її повноважень;
- заслуховують звіт керівника з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
- розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності Закладу;
- затверджують основні напрями вдосконалення і розвитку Закладу.
8.8. У період між загальними зборами діє рада закладу дошкільної освіти.
Кількість засідань ради – за потребою. Засідання Ради є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші). Рада Закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального та матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.
9. МАЙНО ЗАКЛАДУ
Згідно з рішенням позачергової 42 сесії 6 скликання Кам’янської сільської ради Тростянецького району Сумської області майно належить КЗДО (ДС) «Дубравушка» ТМР.
10.ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ
10.1. Джерелами фінансування Закладу є кошти:
- Державної субвенції;
-відповідних місцевих бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;
- інші кошти не заборонені чинним законодавством.
10.2. Заклад за погодженням з власником має право:
- придбавати, орендувати необхідне йому майно та обладнання;
- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;
- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої та оздоровчої діяльності з дозволу Відділу освіти та згідно з чинним законодавством.
10.3. Статистична звітність про діяльність Закладу здійснюється відповідно до законодавства.
10.4. Порядок ведення діловодства та бухгалтерського обліку в Закладі визначається законодавством, нормативно-правовми актами Міністерства освіти і науки України через централізовану бухгалтерію Відділу освіти Тростянецької міської ради.
11. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
11.1. Державний нагляд (контроль) у сфері дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту».
11.2.Основною формою контролю за діяльністю дошкільного закладу є інституційний аудит, що проводиться у порядку, встановленому Міністерством освіти України.
12. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЗАКЛАДУ
12.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Закладу приймає Засновник або суд.
12.2. При реорганізації або ліквідації Закладу працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю України.
12.3. Заклад вважається ліквідованим з моменту виключення його з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб.