ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17.01.18/19
Про безоплатну передачу майна та документів з балансу
Відділу освіти Тростянецької міської ради на баланс
комунального закладу позашкільної освіти Тростянецької
міської ради «Палац дітей та юнацтва».
У К Р А Ї Н А ПРОЕКТ
Тростянецька міська рада
3 сесія 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 17. 01. 2018 року №________
м. ТростянецьПро безоплатну передачу майна та документів з балансу
Відділу освіти Тростянецької міської ради на баланс
комунального закладу позашкільної освіти Тростянецької
міської ради «Палац дітей та юнацтва»
З метою забезпечення утримання майна комунальної власності та забезпечення функціонування комунального закладу позашкільної освіти Тростянецької міської ради «Палац дітей та юнацтва», керуючись Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України. Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58, Законом України «Про освіту», ЦК України, ГК України ст. 26, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Передати безоплатно з балансу відділу освіти Тростянецької міської ради майно та документи отримані згідно передавальних актів, станом на 01.01. 2018 року, від комунального позашкільного навчального закладу Тростянецької районної ради «Палац дітей та юнацтва» на баланс комунального закладу позашкільної освіти Тростянецької міської ради «Палац дітей та юнацтва».
2. Директору комунального закладу позашкільної освіти Тростянецької міської ради «Палац дітей та юнацтва» зробити відповідні записи в трудових книжках працівників про перейменування закладу відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58.
3. Утворити комісію з приймання – передачі у складі:
Голова комісії:
Новак Н.Л. - начальник відділу освіти Тростянецької міської ради.
Члени комісії:
Столяренко С.О. – головний бухгалтер відділу освіти Тростянецької міської ради;
Головченко О.В. - бухгалтер відділу освіти Тростянецької міської ради;
Деревянченко А.С. – директор комунального закладу позашкільної освіти Тростянецької міської ради «Палац дітей та юнацтва».
4. Приймання-передачу здійснити у присутності матеріально-відповідальних осіб.
5. Затвердити форму передавального акту (додаток 1). На кожен вид основного засобу додати акт приймання - передачі основних засобів.
6. Затвердити форму акту приймання-передачі документів (додаток 2).
7. Комісії використовувати затверджену форму передавального акту у своїй роботі.
8. Відділу освіти Тростянецької міської ради та комунальному закладу позашкільної освіти Тростянецької міської ради «Палац дітей та юнацтва» здійснити прийняття-передачу згідно чинного законодавства України.
9. Уповноважити міського голову Бову Юрія Анатолійовича затвердити: акти приймання-передачі, передавальні акти з додатками, передавальний баланс та інші документи.
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Злепко В.А.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 3 сесії 7 скликання (третє пленарне засідання) Тростянецької міської ради №___ від____________ 2018 р. ЗАТВЕРДЖУЮ Голова Тростянецької міської ради ______________/Ю. А. Бова (підпис) « ____» ___________ 2018 року м.п. ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ м. Тростянець «____» __________ 2018 року Ми, що нижче підписалися, голова та члени комісії створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ (ПІБ, посада)
1.1. Необоротних активів (балансова вартість) – ____________ грн., у тому числі:
- основні засоби – __________ грн.; - інші необоротні матеріальні активи – __________ грн.; 1.2. Запасів – __________ грн.; 1.3. Грошових документів, бланків, документів суворої звітності – __________ грн.; 1.4. Грошових коштів на рахунках - ________________________грн.; 1.5. Дебіторської заборгованості – __________ грн., у тому числі: - перед бюджетом – __________ грн.; - з оплати праці – __________ грн.; Кредиторської заборгованості – __________ грн., у тому числі: - перед бюджетом – __________ грн.; - з оплати праці – __________ грн.; 1.6. Матеріальних цінностей прийнятих на матеріальне зберігання - ___________ грн.
_________________________________________________________ закладу (установи),
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 до передавального акту: ________ на ____ аркушах. Усього: _____ аркушів. Передання здійснив: ___________________________________________________________ Приймання здійснив: __________________________________________________________ Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________ у складі:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток 2 до рішення 3 сесії 7 скликання (третє пленарне засідання) Тростянецької міської ради №____ від___________2018 р. ЗАТВЕРДЖУЮ Голова Тростянецької міської ради ______________/Ю. А. Бова (підпис) « ____» ___________ 2018 року м.п. АКТ № ____ приймання-передачі документів, _____________________________________ закладу (установи) станом на 01.01.2018 року «___» ____________ 2018 року Ми, що нижче підписалися, голова та члени комісії створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.)________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі: Голова комісії: ______________________________ Член комісії: _______________________________ Член комісії: _______________________________ в присутності матеріально відповідальної особи ________________________________________________________________________ ПІБ, посада
____________________________________________________ закладу (установу), а саме:
Всього відсутніх: _____ (_________________) справ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||