ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Хрістосова-Нечвоглод О.В.

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

17.01.2018

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17.01.2018/11
Про безоплатну передачу майна та документів з балансу Відділу освіти Тростянецької міської ради на баланс Тростянецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Тростянецької міської ради Сумської області.

У К Р А Ї Н А

Тростянецька міська рада
3 сесія 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я

 

від 17. 01. 2018 року                             №________

м. Тростянець                         
 
Про безоплатну передачу майна та документів з балансу
Відділу освіти Тростянецької міської ради на баланс  
Тростянецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
№ 4 Тростянецької міської ради Сумської області
 
 
З метою забезпечення утримання майна комунальної власності та забезпечення функціонування Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів  № 4 Тростянецької міської ради Сумської області, керуючись  Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України. Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58, Законом України «Про освіту», ЦК України, ГК України  ст. 26,  ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
міська рада вирішила:
 
         1. Передати безоплатно з балансу відділу освіти Тростянецької міської ради майно та документи отримані згідно передавальних актів, станом на 01.01. 2018 року, від Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 4   Тростянецької районної ради Сумської області на баланс Тростянецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Тростянецької міської ради Сумської області.
        
2. Директору Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів  № 4 Тростянецької міської ради Сумської області зробити відповідні записи в трудових книжках працівників про перейменування закладу відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року № 58.
 
         3. Утворити комісію з приймання – передачі у складі:
          Голова комісії:
Новак Н.Л. - начальник відділу освіти Тростянецької міської ради.
Члени комісії:
         Столяренко С.О. – головний бухгалтер відділу освіти Тростянецької міської ради;
Головченко О.В. -  бухгалтер відділу освіти Тростянецької міської ради;
Заїка О.М. – директор Тростянецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  № 4 Тростянецької міської ради Сумської області.
 
4. Приймання-передачу здійснити у присутності матеріально-відповідальних осіб.
 
5. Затвердити форму передавального акту (додаток 1). На кожен вид основного засобу додати  акт приймання - передачі основних засобів.
 
6. Затвердити форму акту приймання-передачі документів (додаток 2).
 
7. Комісії використовувати затверджену форму передавального акту у своїй роботі.
 
          8. Відділу освіти Тростянецької міської ради  та  Тростянецькій загальноосвітній школі  І-ІІІ ступенів  № 4 Тростянецької міської ради  Сумської областіздійснити прийняття-передачу згідно чинного законодавства України.
 
          9. Уповноважити міського голову Бову Юрія Анатолійовича затвердити: акти приймання-передачі, передавальні акти з додатками, передавальний баланс та інші документи.
 
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Злепко В.А.
 
 
 
Міський голова        Ю.А. Бова
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
до рішення  3 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№___ від____________ 2018 р.
 
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Тростянецької міської ради
 
______________/Ю. А. Бова       (підпис)
 
« ____» ___________ 2018 року
   м.п.
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
 
м. Тростянець                                                                           «____» __________ 2018 року
 
Ми, що нижче підписалися, голова та члени комісії створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.) ________________________________________ ________________________________________________________________________, у складі:
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 ________________________________________________________________________
(ПІБ, посада)
 
 
  1. Наступним підтверджуємо прийняття-передачу майна, активів та зобов’язань ________________________________________________________ закладу (установи), а саме:
1.1. Необоротних активів (балансова вартість) – ____________ грн., у тому числі:
- основні засоби – __________ грн.;
- інші необоротні матеріальні активи – __________ грн.;
1.2. Запасів  – __________ грн.;
1.3. Грошових документів, бланків, документів суворої звітності  – __________ грн.;
1.4. Грошових коштів на рахунках - ________________________грн.;
1.5. Дебіторської заборгованості  – __________ грн., у тому числі:
- перед бюджетом – __________ грн.;
- з оплати праці – __________ грн.;
Кредиторської заборгованості  – __________ грн., у тому числі:
- перед бюджетом – __________ грн.;
- з оплати праці – __________ грн.;
1.6. Матеріальних цінностей прийнятих на матеріальне зберігання - ___________ грн.
  1. Наступним підтверджуємо прийняття-передачу документів
         _________________________________________________________ закладу (установи),
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  до передавального акту: ________ на ____ аркушах.
 
Усього: _____ аркушів.
 
Передання здійснив: ___________________________________________________________
Приймання здійснив: __________________________________________________________
 
Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________
у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
В присутності
матеріально - відповідальної особи _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
до рішення  3 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№____ від___________2018 р.
 
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Тростянецької міської ради
 
______________/Ю. А. Бова       (підпис)
 
« ____» ___________ 2018 року
   м.п.
 
 
АКТ № ____
 приймання-передачі документів,
_____________________________________ закладу (установи)
станом на 01.01.2018 року
 
 
«___» ____________ 2018 року                                                                                      
 
Ми, що нижче підписалися, голова та члени комісії створеної на підставі (рішення, розпорядження, наказу та ін.)________________________________________
________________________________________________________________________, у складі:
Голова комісії: ______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
Член комісії: _______________________________
 
 
в присутності матеріально відповідальної особи
 ________________________________________________________________________
ПІБ, посада
 
 
  1. Наступним підтверджуємо прийняття-передачудокументів
_____________________________________________________ закладу (установу), а саме:
 
 

з/п
№ і назва опису Кількість примірників опису Кількість справ Примітки
1 2 3 4 5
1
2
3
4
5
Всього прийнято: __ (_______) справ.
 
  1. Номери відсутніх справ:
 _________________________________________________________
 
 ____________________________________________________ закладу (установу), а саме:
 
 

з/п
№ і назва опису Кількість примірників опису Кількість справ Примітки
1 2 3 4 5
1
2
3
4
5
 
 
Всього відсутніх: _____ (_________________) справ.
 
Передання здійснив: __________________________________________________________
Приймання здійснив:__________________________________________________________
 
Комісія з приймання-передачі ______________________________________________________________________________
у складі:
 
Голова комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії:
 
_________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
Член комісії: _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)
В присутності
матеріально відповідальної особи _________________________ (підпис) _________________________ (ПІБ)