ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 16.02.2018/35
від 16.02.2018 року
м. Тростянець № _____
Про затвердження звіту
про виконання міського бюджету
за 2017 рік
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
1. Затвердити звіт про виконання міського бюджету за 2017 рік:
спеціальний фонд – 5 320 110,68 грн. (додаток 1);
спеціальний фонд – 15 341 743,81 грн. (додаток 2).
2. Дане рішення направити у відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради, відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності, начальнику фінансового управління Тростянецької міської ради та оприлюднити в ЗМІ.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
Так, податки на доходи, податки на прибуток, податок на збільшення ринкової вартості, який формується за рахунок податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, виконано на 100,0%, надійшло 197,5 тис. грн. при запланованих показниках 197,5 тис. грн.
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів виконано на 93,2%, надійшло 13,3 тис. грн. при запланованих показниках 14,2 тис. грн.
Надходження по акцизному податку (пальне) виконано на 92,4%, надійшло 3629,5 при запланованих показниках 3930,0 тис. грн.
Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склали 1788,0 тис. грн., що складає 103,6 від запланованих надходжень.
Надходження по місцевих податках і зборах виконано на 101,1%, надійшло 17688,7 тис. грн. при запланованих показниках 17493,9 тис. грн.
По основному бюджетоутворюючому податку міського бюджету за 12 місяців 2017 року – платі за землю при затверджених на звітний період показниках надходжень у сумі 9806,7 тис. грн. фактичні надходження склали 10245,7 тис. грн., або 104,5 % до запланованого рівня. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, надходження по платі за землю в звітному періоді збільшились на 1716,5 тис. грн.
Надходження по єдиному податку для суб’єктів малого підприємництва виконані на 96,7%, фактично надійшло коштів у сумі 7067,1 тис. грн., при затвердженому показнику 7310,0 тис. грн.
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 99,2 %, фактично надійшло 1137,9 тис. грн. при запланованих показниках 1146,9 тис. грн.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 1112,0 тис. грн. фактичні надходження склали 1096,1 тис. грн., або 98,6 %. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, надходження по адміністративним зборам в звітному періоді збільшились на 563,1 тис. грн.
Надходжень від сплати державного мита фактично надійшло 55,3 тис. грн., виконано на 92,1%.
По спеціальному фонду міського бюджету за звітний період надійшло коштів у сумі 5320,1 тис. грн., що складає 82,2 % від запланованих надходжень.
По спеціальному фонду в 2017 році вдалося досягти завдяки виконаній роботі в наступних напрямках:
Загалом за 12 місяців 2017 року доходи міського бюджету склали 43555,0 тис. грн. Даний показник більше на 9550,7 тис. грн. в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Відповідно до обсягів надходження коштів до міського бюджету у звітному періоді міською радою забезпечувалось фінансування основних груп видатків міського бюджету із загального та спеціального фондів.
Так, фінансування видатків із загального фонду виконано на 98,9%, фактично профінансованого на 30286,2 тис. грн. при запланованому показнику 30636,9 тис. грн. В розрізі видатків в 2017 році ситуація була наступна:
За 12 місяці 2017 року видатки на фінансування «органів місцевого самоврядування» склали 4866,4 тис. грн., що складає 99,0 % до запланованого рівня.
На «дошкільну освіту» за 12 місяців 2017 року при затверджених показниках фінансування 11483,6 тис. грн. фактично профінансовано коштів у сумі 11474,7 тис. грн., що складає 99,9 % від затверджених показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки міського бюджету на дошкільну освіту зросли на 2757,1тис. грн.
На «житлово-комунальне господарство» міста у звітному періоді при затверджених показниках фінансування у сумі 9194,9 тис. грн. фактично профінансовано 9044,8 тис. грн., що складає 98,4 % до затверджених показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки на житлово-комунальне господарство міста, а саме на його благоустрій, зросли на 1634,5 тис. грн.
На «культуру та мистецтво» у звітному періоді використано фінансових ресурсів на загальну суму 2918,1 тис. грн., що складає 99,1 % до затверджених на цей період показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки на фінансування культури і мистецтва зросли на 828,2 тис. грн.
Фінансування «видатків, що не віднесені до основних груп» за січень-грудень 2017 року, при затверджених показниках у сумі 828,3 тис. грн. фактично склали 770,9 тис грн., або 93,1 % до затверджених показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки за цим напрямом фінансування збільшились на 352,7 тис. грн.
Що стосується фінансування видатків по спеціальному фонду, то даний показник складає 90,3 %, фактично профінансованого на 15341,7 тис. грн. при запланованому показнику 16983,5 тис. грн.
За рахунок доходів спеціального фонду видатки були профінансовані лише на 84,8 %, фактично на суму 7017,4 тис. грн. при запланованому показнику 8279,6 тис. грн. В розрізі основних груп видатків фінансування проводилось наступним чином:
У К Р А Ї Н А Проект
Тростянецька міська рада
6 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 16.02.2018 року
м. Тростянець № _____
Про затвердження звіту
про виконання міського бюджету
за 2017 рік
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада вирішила:
1. Затвердити звіт про виконання міського бюджету за 2017 рік:
- по доходах в сумі 43 555 024,70 грн., у тому числі:
спеціальний фонд – 5 320 110,68 грн. (додаток 1);
- по видатках в сумі – 45 627 912,12 грн., у тому числі:
спеціальний фонд – 15 341 743,81 грн. (додаток 2).
2. Дане рішення направити у відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради, відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності, начальнику фінансового управління Тростянецької міської ради та оприлюднити в ЗМІ.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
Міський голова Ю.А. Бова
Пояснювальна записка до звіту про виконання міського бюджету
за 2017 рік
При затвердженому показнику надходжень за 12 місяців 2017 року в сумі 38402,2 тис. грн. фактично до загального фонду міського бюджету надійшло коштів в сумі 38234,9 тис. грн., що складає 99,6 % до затвердженого показника. По власних доходах міського бюджету (без офіційних трансфертів) доходна частина загального фонду міського бюджету виконана на 99,8 %.
Податкові надходження в звітному періоді виконані на 99,8 %, фактично надійшло 23317,0 тис. грн. при запланованих показниках 23361,0 тис. грн.за 2017 рік
При затвердженому показнику надходжень за 12 місяців 2017 року в сумі 38402,2 тис. грн. фактично до загального фонду міського бюджету надійшло коштів в сумі 38234,9 тис. грн., що складає 99,6 % до затвердженого показника. По власних доходах міського бюджету (без офіційних трансфертів) доходна частина загального фонду міського бюджету виконана на 99,8 %.
Так, податки на доходи, податки на прибуток, податок на збільшення ринкової вартості, який формується за рахунок податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, виконано на 100,0%, надійшло 197,5 тис. грн. при запланованих показниках 197,5 тис. грн.
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів виконано на 93,2%, надійшло 13,3 тис. грн. при запланованих показниках 14,2 тис. грн.
Надходження по акцизному податку (пальне) виконано на 92,4%, надійшло 3629,5 при запланованих показниках 3930,0 тис. грн.
Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склали 1788,0 тис. грн., що складає 103,6 від запланованих надходжень.
Надходження по місцевих податках і зборах виконано на 101,1%, надійшло 17688,7 тис. грн. при запланованих показниках 17493,9 тис. грн.
По основному бюджетоутворюючому податку міського бюджету за 12 місяців 2017 року – платі за землю при затверджених на звітний період показниках надходжень у сумі 9806,7 тис. грн. фактичні надходження склали 10245,7 тис. грн., або 104,5 % до запланованого рівня. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, надходження по платі за землю в звітному періоді збільшились на 1716,5 тис. грн.
Надходження по єдиному податку для суб’єктів малого підприємництва виконані на 96,7%, фактично надійшло коштів у сумі 7067,1 тис. грн., при затвердженому показнику 7310,0 тис. грн.
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 99,2 %, фактично надійшло 1137,9 тис. грн. при запланованих показниках 1146,9 тис. грн.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 1112,0 тис. грн. фактичні надходження склали 1096,1 тис. грн., або 98,6 %. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, надходження по адміністративним зборам в звітному періоді збільшились на 563,1 тис. грн.
Надходжень від сплати державного мита фактично надійшло 55,3 тис. грн., виконано на 92,1%.
По спеціальному фонду міського бюджету за звітний період надійшло коштів у сумі 5320,1 тис. грн., що складає 82,2 % від запланованих надходжень.
По спеціальному фонду в 2017 році вдалося досягти завдяки виконаній роботі в наступних напрямках:
- по-перше, за 12 місяців 2017 року міською радою було продано 5 земельних ділянок та розпочато процедуру продажу ще двох земельних ділянок (надходження по даній статті становили 637,1 тис. грн., що складає 99,9% від запланованих надходжень);
- по-друге, в 2017 році було продане нежитлове приміщення готовністю 47%, загальною площею 2510,9 м2,вартістю336,0 тис. грн.ТОВ «Лімік Енерджи Солюшнс».
Загалом за 12 місяців 2017 року доходи міського бюджету склали 43555,0 тис. грн. Даний показник більше на 9550,7 тис. грн. в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Відповідно до обсягів надходження коштів до міського бюджету у звітному періоді міською радою забезпечувалось фінансування основних груп видатків міського бюджету із загального та спеціального фондів.
Так, фінансування видатків із загального фонду виконано на 98,9%, фактично профінансованого на 30286,2 тис. грн. при запланованому показнику 30636,9 тис. грн. В розрізі видатків в 2017 році ситуація була наступна:
За 12 місяці 2017 року видатки на фінансування «органів місцевого самоврядування» склали 4866,4 тис. грн., що складає 99,0 % до запланованого рівня.
На «дошкільну освіту» за 12 місяців 2017 року при затверджених показниках фінансування 11483,6 тис. грн. фактично профінансовано коштів у сумі 11474,7 тис. грн., що складає 99,9 % від затверджених показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки міського бюджету на дошкільну освіту зросли на 2757,1тис. грн.
На «житлово-комунальне господарство» міста у звітному періоді при затверджених показниках фінансування у сумі 9194,9 тис. грн. фактично профінансовано 9044,8 тис. грн., що складає 98,4 % до затверджених показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки на житлово-комунальне господарство міста, а саме на його благоустрій, зросли на 1634,5 тис. грн.
На «культуру та мистецтво» у звітному періоді використано фінансових ресурсів на загальну суму 2918,1 тис. грн., що складає 99,1 % до затверджених на цей період показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки на фінансування культури і мистецтва зросли на 828,2 тис. грн.
Фінансування «видатків, що не віднесені до основних груп» за січень-грудень 2017 року, при затверджених показниках у сумі 828,3 тис. грн. фактично склали 770,9 тис грн., або 93,1 % до затверджених показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки за цим напрямом фінансування збільшились на 352,7 тис. грн.
Що стосується фінансування видатків по спеціальному фонду, то даний показник складає 90,3 %, фактично профінансованого на 15341,7 тис. грн. при запланованому показнику 16983,5 тис. грн.
За рахунок доходів спеціального фонду видатки були профінансовані лише на 84,8 %, фактично на суму 7017,4 тис. грн. при запланованому показнику 8279,6 тис. грн. В розрізі основних груп видатків фінансування проводилось наступним чином:
- «дошкільні заклади освіти» – профінансовано на 100,0 %, фактично на суму 50,0 тис. грн.;
- «дошкільні заклади освіти (плата за послуги – батьківська плата)» - профінансовано на 94,8 %, фактично на суму 842,2 тис. грн.;
- «дошкільні заклади освіти (благодійні внески)» - профінансовано на 100%, фактично на суму 322,2 тис. грн.;
- «дошкільні заклади освіти (плата за послуги – батьківська плата)» - профінансовано на 94,8 %, фактично на суму 842,2 тис. грн.;
- «клубні заклади (благодійні внески)» - профінансовано на 100%, фактично на суму 264,9 тис. грн.;
- «клубні заклади (плата за послуги – батьківська плата)» - профінансовано на 100 %, фактично на суму 424,7 тис. грн.;
- «будівництво» - профінансовано на 61,3%, фактично на суму 1787,3 тис. грн.;
- «внески органів місцевого самоврядування у статутні фонди суб’єктів підприємницької діяльності» - профінансовано на 97,5%, фактично на суму 2464,6 тис. грн.
- «органи місцевого самоврядування – профінансовано на 100 %, фактично на суму 469,1 %»;
- «капітальний ремонт житлового фонду місцевих органів влади» - профінансовано на 94,8%, фактично на суму 923,6 тис. грн.;
- «благоустрій міст, сіл, селищ» - профінансовано на 100%, фактично на суму 783,5 тис. грн.;
- «внески органів місцевого самоврядування у статутні фонди суб’єктів підприємницької діяльності» - профінансовано на 100%, фактично на суму 4275,3 тис. грн.;
- «інші субвенції» - профінансовано на 100%, фактично на суму 199,7 тис. грн.;
- «інші видатки» - профінансовано на 100%, фактично на суму 23,3 тис. грн.
Додаток 1 | ||||||||
до рішення №____ | ||||||||
Тростянецької міської ради | від ____________2018 р | |||||||
Звіт | ||||||||
по виконаню доходів по Тростянецькій міській раді |
||||||||
станом на 1 СІЧНЯ 2018 року | ||||||||
Загальний фонд | Доходи | |||||||
Код бюджету | Найменування доходів | Одн. вим. | Затверджено по бюджету на 2017 рік |
Затверджено по бюджету на звітний період |
Надійшло доходів за звітний період |
Виконано % | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
10000000 | Податкові надходження: | грн. | 23 361 036 | 23 361 036 | 23 316 979 | 99,8 | ||
11000000 | Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | грн. | 197 500 | 197 500 | 197 487 | 100,0 | ||
11020000 | Податок на прибуток підприємств | грн. | 197 500 | 197 500 | 197 487 | 100,0 | ||
11020200 | Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності | грн. | 197 500 | 197 500 | 197 487 | 100,0 | ||
13000000 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | грн. | 14 237 | 14 237 | 13 266 | 93,2 | ||
13010000 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | грн. | 14 237 | 14 237 | 13 266 | 93,2 | ||
13010200 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) | грн. | 14 237 | 14 237 | 13 266 | 93,2 | ||
14020000 | Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) | 850 000 | 850 000 | 743 557 | 87,5 | |||
14021900 | Пальне | 850 000 | 850 000 | 743 557 | 87,5 | |||
14030000 | Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) | 3 080 000 | 3 080 000 | 2 885 910 | 93,7 | |||
14031900 | Пальне | 3 080 000 | 3 080 000 | 2 885 910 | 93,7 | |||
14040000 | Акцизний податок з реалізації суб‘єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | грн. | 1 725 419 | 1 725 419 | 1 788 012 | 103,6 | ||
18000000 | Місцеві податки і збори | грн. | 17 493 880 | 17 493 880 | 17 688 747 | 101,1 | ||
18010000 | Податок на майно | грн. | 10 182 428 | 10 182 428 | 10 621 150 | 104,3 | ||
18010100 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об‘єктів житлової нерухомості | грн. | 10 978 | 10 978 | 10 961 | 99,8 | ||
18010200 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | грн. | 19 831 | 19 831 | 22 969 | 115,8 | ||
18010300 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | грн. | 113 752 | 113 752 | 118 637 | 104,3 | ||
18010400 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об‘єктів нежитлової нерухомості | грн. | 206 155 | 206 155 | 197 911 | 96,0 | ||
18010500 | Земельний податок з юридичних осіб | грн. | 1 930 140 | 1 930 140 | 1 909 625 | 98,9 | ||
18010600 | Орендна плата з юридичних осіб | грн. | 6 782 247 | 6 782 247 | 7 278 817 | 107,3 | ||
18010700 | Земельний податок з фізичних осіб | грн. | 298 160 | 298 160 | 259 956 | 87,2 | ||
18010900 | Орендна плата з фізичних осіб | грн. | 796 165 | 796 165 | 797 273 | 100,1 | ||
18011100 | Транспортний податок з юридичних осіб | грн. | 25 000 | 25 000 | 25 000 | 100,0 | ||
18030000 | Туристичний збір | грн. | 1 500 | 1 500 | 1 830 | 122,0 | ||
18030100 | Туристичний збір, сплачений юридичними особами | грн. | 1 500 | 1 500 | 1 830 | 122,0 | ||
18040000 | Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, справлявся до 1 січня 2015 року | грн. | -1 300 | |||||
18040800 | Збір за провадження торговельної діяльності (ресторанне господарство), сплачений юридичними особами, що справлявся до 1 січня 2015 року | грн. | -1 300 | |||||
18050000 | Єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва | грн. | 7 309 952 | 7 309 952 | 7 067 067 | 96,7 | ||
18050300 | Єдиний податок з юридичних осіб | грн. | 1 058 267 | 1 058 267 | 1 033 559 | 97,7 | ||
18050400 | Єдиний податок з фізичних осіб | грн. | 6 251 685 | 6 251 685 | 6 033 508 | 96,5 | ||
20000000 | Неподаткові надходження | грн. | 1 146 910 | 1 146 910 | 1 137 861 | 99,2 | ||
21080000 | Інші надходження | грн. | 15 000 | 15 000 | 21 846 | 145,6 | ||
21081100 | Адміністративні штрафи та інші санкції | грн. | 15 000 | 15 000 | 11 846 | 79,0 | ||
21081500 | Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів | грн. | 10 000 | |||||
22000000 | Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності | грн. | 1 112 000 | 1 112 000 | 1 096 105 | 98,6 | ||
22010000 | Плата за надання адміністративних послуг | грн. | 1 040 000 | 1 040 000 | 1 030 210 | 99,1 | ||
22012500 | Плата за надання інших адміністративних послуг | грн. | 590 000 | 590 000 | 595 516 | 100,9 | ||
22012600 | Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 450 000 | 450 000 | 434 694 | 96,6 | |||
22080000 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном | грн. | 12 000 | 12 000 | 10 614 | 88,4 | ||
22080400 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | грн. | 12 000 | 12 000 | 10 614 | 88,4 | ||
22090000 | Державне мито | грн. | 60 000 | 60 000 | 55 281 | 92,1 | ||
22090100 | Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування | грн. | 55 000 | 55 000 | 51 854 | 94,3 | ||
22090200 | Державне мито, не віднесене до інших категорій | грн. | ||||||
22090400 | Державне мито, пов’ язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України | грн. | 5 000 | 5 000 | 3 428 | 68,6 | ||
24000000 | Інші неподаткові надходження | грн. | 19 910 | 19 910 | 19 910 | 100,0 | ||
24060000 | Інші надходження | грн. | 19 910 | 19 910 | 19 910 | 100,0 | ||
24060300 | Інші надходження | грн. | 19 910 | 19 910 | 19 910 | 100,0 | ||
30000000 | Доходи від операції з капіталом | грн. | ||||||
31010200 | Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі | грн. | ||||||
Разом доходів по загальному фонду | грн. | 24 507 946 | 24 507 946 | 24 454 841 | 99,8 | |||
40000000 | Офіційні трансферти | грн. | 13 894 215 | 13 894 215 | 13 780 073 | 99,2 | ||
41000000 | Від органів державного управління | грн. | 13 894 215 | 13 894 215 | 13 780 073 | 99,2 | ||
41020000 | Дотації | грн. | 180 000 | 180 000 | 180 000 | 100,0 | ||
41020900 | Інші додаткові дотації | грн. | 180 000 | 180 000 | 180 000 | 100,0 | ||
41030000 | Субвенції | грн. | 13 714 215 | 13 714 215 | 13 600 073 | 99,2 | ||
41035003 | Інші субвенції | грн. | 13 204 796 | 13 204 796 | 13 204 796 | 100,0 | ||
41030300 | Субвенція на утримання об"єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об"єктів спільного користування | грн. | 22 211 | 22 211 | 22 211 | 100,0 | ||
41036600 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування | грн. | 79 708,45 | 79 708,45 | ||||
41037003 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів | 407 500,00 | 407 500,00 | 373 066,36 | 91,6 | |||
Всього доходів по загальному фонду | - | 38 402 161,45 | 38 402 161,45 | 38 234 914,02 | 99,6 | |||
Спеціальний фонд | Доходи | |||||||
Код бюджету | Найменування доходів | Одн. вим. (грн.) | Затверджено по бюджету на 2017 рік |
Надійшло доходів за звітний період |
Виконано % | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||
19010000 | Екологічний податок | грн. | 103 000 | 95 882 | 93,1 | |||
19010100 | Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення | грн. | 46 000 | 37 669 | 81,9 | |||
19010200 | Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об"єкти | грн. | 4 000 | 3 353 | 83,8 | |||
19010300 | Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об"єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини | грн. | 53 000 | 54 859 | 103,5 | |||
24000000 | Інші неподаткові надходження | грн. | 254 500 | 258 035 | 101,4 | |||
24062100 | Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього середовища внаслідок господарської та іншої діяльності | грн. | 3 500 | 6 011 | 171,8 | |||
24170000 | Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту | грн. | 251 000 | 252 024 | 100,4 | |||
25010000 | Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством | грн. | 1 221 347 | 1 269 127 | 103,9 | |||
25010100 | Плата за послуги, що надаються бюджетними установами, згдіно з їх основною діяльністю | грн. | 1 200 000 | 1 256 234 | 104,7 | |||
25010300 | Плата за оренду майна бюджетних установ | грн. | 21 200 | 12 746 | 60,1 | |||
25010400 | Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) | 147 | 147 | 100,0 | ||||
25020000 | Інші джерала власних надходжень бюджетних установ | грн. | 587 039 | 587 039 | 100,0 | |||
25020100 | Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів | грн. | 587 039 | 587 039 | 100,0 | |||
30000000 | Доходи від операцій з капіталом | грн. | 974 022 | 973 028 | 99,9 | |||
31030000 | Кошти від відчудження майна, що перебуває в комунальній власності | грн. | 336 000 | 335 960 | 100,0 | |||
33010000 | Надходження від продажу землі | грн. | 638 022 | 637 068 | 99,9 | |||
33010100 | Надходження від продажу землі | грн. | 638 022 | 637 068 | 99,9 | |||
Разом доходів спеціального фонду: | грн. | 3 139 908,07 | 3 183 111 | 101,4 | ||||
41035003 | Інша субвенція | грн. | 3 334 311,00 | 2 137 000,00 | 64,1 | |||
Всього доходів по спеціальному фонду | - | 6 474 219,07 | 5 320 110,68 | 82,2 | ||||
Міський голова | Ю. А. Бова | |||||||
Додаток 2 | ||||||||
до рішення №____ | ||||||||
Тростянецької міської ради | від ____________2018 р | |||||||
Звіт | ||||||||
по виконаню видатків по Тростянецькій міській раді |
||||||||
станом на 1 СІЧНЯ 2018 року | ||||||||
Видатки бюджету Загальний фонд | ||||||||
Код бюджету | Найменування видатків | Одн. вим. (грн.) | Затверджено по бюджету на 2017 рік | Затвердено на звітний період | Виконано за звітний період |
Виконано % |
||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
170 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | грн. | 4 916 197 | 4 916 197 | 4 866 406 | 99,0 | ||
1010 | Дошкільна освіта | грн. | 11 483 621 | 11 483 621 | 11 474 699 | 99,9 | ||
1190 | Централізоване ведення бухгалтерського обліку | грн. | 506 060 | 506 060 | 506 042 | 100,0 | ||
1220 | Інші освітні програми | грн. | 10 000 | 10 000 | 5 900 | 59,0 | ||
3035 | Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян | грн. | 195 710 | 195 710 | 170 706 | 87,2 | ||
3400 | Інші видатки на соціальний захист населення | грн. | 70 000 | 70 000 | 69 658 | 99,5 | ||
3300 | Інші установи та заклади | грн. | 408 571 | 408 571 | 380 682 | 93,2 | ||
6000 | Житлово-комунальне господарство | грн. | 9 194 870 | 9 194 870 | 9 044 844 | 98,4 | ||
6060 | Благоустрій міст, сіл, селищ | грн. | 8 675 872 | 8 675 872 | 8 605 650 | 99,2 | ||
6130 | Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об'єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства | грн. | 439 290 | 439 290 | 439 194 | 100,0 | ||
6150 | Погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим пiдприємствам централiзованого питного водопостачання та водовiдведення, якi надають населенню послуги з централiзованого водопостачання та водовiдведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування | грн. | 79 708,45 | 79 708,45 | ||||
4000 | Культура і мистецтво | грн. | 2 945 308 | 2 945 308 | 2 918 052 | 99,1 | ||
4030 | Філармонії, музичні колективи і ансамблі та інші мистецькі заклади та заходи | грн. | 1 146 505 | 1 146 505 | 1 146 369 | 100,0 | ||
4090 | Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу | грн. | 1 798 803 | 1 798 803 | 1 771 683 | 98,5 | ||
6300 | Будівництво | грн. | 78 281 | 78 281 | 78 280 | 100,0 | ||
6430 | Розробка схем та проектних рішень масового значення | грн. | 78 281 | 78 281 | 78 280 | 100,0 | ||
8000 | Видатки, що не віднесені до основних груп | грн. | 828 319 | 828 319 | 770 899 | 93,1 | ||
8021 | Проведення місцевих виборів | грн. | 407 500 | 407 500 | 373 066 | 91,6 | ||
8800 | Інші субвенції | грн. | 125 651 | 125 651 | 125 385 | 99,8 | ||
8600 | Інші видатки | грн. | 295 168 | 295 168 | 272 447 | 92,3 | ||
Разом видатків по загальному фонду: | - | 30 636 937,45 | 30 636 937,45 | 30 286 168,31 | 98,9 | |||
Видатки | Спеціальний фонд | |||||||
Код бюджету | Найменування видатків | Одн. вим. (грн.) | Затверджено по бюджету на 2017 рік | Виконано за звітний період |
Виконано % | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||
170 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | грн. | 34 192 | 20 461 | 59,8 | |||
1010 | Дошкільна освіта | грн. | 50 000,00 | 50 000,00 | 100,0 | |||
1010 | Дошкільна освіта (плата за послуги) | грн. | 888 000 | 842 216 | 94,8 | |||
1010 | Дошкільна освіта (благодійні внески) | грн. | 322 153 | 322 153 | 100,0 | |||
4090 | Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу (благодійні внески) | грн. | 264 886 | 264 886 | 100,0 | |||
4090 | Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу (плата за послуги) | грн. | 424 776 | 424 652 | 100,0 | |||
6300 | Будівництво | грн. | 2 913 894 | 1 787 280 | 61,3 | |||
6310 | Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території | грн. | 2 913 894 | 1 787 280 | 61,3 | |||
7300 | Сільське і лісове господарство, рибне господарство та мисливство | грн. | 20 000 | 12 195 | 61,0 | |||
7310 | Проведення заходів із землеустрою | грн. | 20 000 | 12 195 | 61,0 | |||
7400 | Інші послуги, пов"язані з економічною діяльністю | грн. | 2 527 413 | 2 464 550 | 97,5 | |||
7470 | Внески до статутного капіталу суб‘єктів господарювання | грн. | 2 527 413 | 2 464 550 | 97,5 | |||
9100 | Цільові фонди | грн. | 134 310 | 128 960 | 96,0 | |||
9120 | Утилізація відходів | грн. | 134 310 | 128 960 | 96,0 | |||
8000 | Видатки, що не віднесені до основних груп | грн. | 700 000 | 700 000 | 100,0 | |||
8800 | Інші субвенції | грн. | 700 000 | 700 000 | 100,0 | |||
Разом видатків | - | 8 279 624,15 | 7 017 354,18 | 84,75 | ||||
208400 Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | ||||||||
Код бюджету | Найменування видатків | Одн. вим. (грн.) | Затверджено по бюджету на 2017 рік | Виконано за звітний період |
Виконано % | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||
170 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | грн. | 469 128 | 469 126 | 100,0 | |||
1010 | Дошкільна освіта | грн. | 16 260 | 13 520 | 83,1 | |||
6021 | Капітальний ремонт житлового фонду | грн. | 974 014 | 923 569 | 94,8 | |||
6052 | Забезпечення функціонування водопровідно-каналізаційного господарство | грн. | 131 554 | 131 553 | 100,0 | |||
6060 | Благоустрій міст, сіл, селищ | грн. | 783 546 | 783 545 | 100,0 | |||
4030 | Філармонії, музичні колективи і ансамблі та інші мистецькі заклади та заходи | грн. | 11 995 | 11 994 | 100,0 | |||
4090 | Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу | грн. | 459 798 | 458 890 | 99,8 | |||
6310 | Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території | грн. | 1 324 211 | 999 047 | 75,4 | |||
6650 | Утримання та розвиток інфраструктури доріг | грн. | 34 775 | 34 774 | 100,0 | |||
7470 | Внески до статутного капіталу суб‘єктів господарювання | грн. | 4 275 480 | 4 275 322 | 100,0 | |||
8600 | Інші видатки | грн. | 23 332 | 23 331 | 100,0 | |||
8800 | Інші субвенції | грн. | 199 760 | 199 717 | 100,0 | |||
Разом видатків | - | 8 703 853,00 | 8 324 389,63 | 95,6 | ||||
Разом видатків по спеціальному фонду: | - | 16 983 477,15 | 15 341 743,81 | 90,3 | ||||
Міський голова | Ю. А. Бова |