ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

VII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

25.03.2016/38

Дата реєстрації:

29.03.2016

Проголосовано:

29.03.2016 11:34:51

Автор:

Линник Л.В.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 25.03.2016/38



                                  У К Р А Ї Н А                       Проект



Тростянецька міська рада



7 сесія 7 скликання



Р І Ш Е Н Н Я



 



від 29.03.2016 року



м. Тростянець                                  №_____



 



Про затвердження статуту дочірнього підприємства



«Екосервіс» комунального підприємства



Тростянецької міської ради „Тростянецькомунсервіс”



в новій редакції



 



         Керуючись ст. 25,  п. 30 ч. 1 ст. 26, ст. 60  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",



 



міська рада вирішила:



 




  1. Затвердити статут дочірнього підприємства «Екосервіс» комунального підприємства Тростянецької міської ради „Тростянецькомунсервіс” в новій редакції (додається).



 




  1. Директору дочірнього підприємства «Екосервіс» комунального підприємства Тростянецької міської ради „Тростянецькомунсервіс” зареєструвати зміни в установленому законодавством порядку.



 




  1. Дане рішення направити КП „Тростянецькомунсервіс”, ДП «Екосервіс».



Міський голова     Ю.А.Бова



 



                                                                                               Затверджено:



                                                                                              рішенням 7 сесії 7 скликання



                                                                                              Тростянецької міської ради



                                                                                              № ______ від 29.03.2016 р.



                                                                                                міський голова



                                                                                                ___________ Ю.А. Бова



                                                                                             



                       СТАТУТ



ДОЧІРНЬОГО  ПІДПРИЄМСТВА 



«ЕКОСЕРВІС»



КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА



ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ



„ТРОСТЯНЕЦЬКОМУНСЕРВІС”

(нова редакція)



 



м. Тростянець





 



  1. Загальні положення



 




  1. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО “Екосервіс” Комунального підприємства Тростянецької міської ради “Тростянецькомунсервіс” (надалі “Підприємство”) засноване на підставі рішення 2 сесії Тростянецької міської ради 5 скликання за № 166 від 16.06.2006 року і здійснює свою діяльність згідно з Конституцією України і законами України “Про власність”, діючих нормативних актів і цього Статуту.

  2. Повне найменування підприємства: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО “Екосервіс” Комунального підприємства Тростянецької міської ради  “Тростянецькомунсервіс ”.

  3. Скорочене найменування підприємства: ДП “Екосервіс” КП “Тростянецькомунсервіс”.

  4. Місцезнаходження: Україна, 42600, Сумська обл., м. Тростянець,

    вул. Благовіщенська, 30.



 




  1. Юридичний статус



 




  1. Власником основних засобів Підприємства є Комунальне підприємство «Тростянецькомунсервіс», іменоване в подальшому “Власник”.

  2. Підприємство є юридичною особою з дня його державної реєстрації.

  3. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до діючого законодавства та цього Статусу.

  4. Має самостійний баланс, товарний знак, печатку зі своєю назвою, розрахунковий та інші рахунки у банках, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові та особисті немайнові права та обов”язки, бути позивачем та відповідачем у суді, арбітражному та третейському судах, здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не суперечить законодавству України і відповідає цілям, передбаченим цим Статутом.

  5. Підприємство не несе відповідальності по зобов”язаннях головного підприємства.



 




  1. Мета і предмет діяльності



 




  1. Діяльність Підприємства основується на самостійній ініціативі, замовленнях Власника, керується у своїй діяльності діючим законодавством України, дійсним Статутом, колективним договором.

  2. Головною метою діяльності Підприємства є задоволення суспільних потреб населення міста, організацій, підприємств, які знаходяться на території міста, в послугах та задоволенні на основі отриманого прибутку соціальних та економічних потреб членів трудового колективу.




3.3. Для досягнення цієї мети підприємство здійснює наступні види діяльності:




 



  1. Права та обов”язки



 




  1. Згідно із своєю метою і завданням, Підприємство має право:




  • вступати в договірні відносини з державними, приватними, колективними та іншими підприємствами, організаціями та громадянами, господарськими товариствами;

  • наймати персонал Підприємства на умовах контрактів і на інших умовах, встановлених діючим законодавством, самостійно встановлювати форми, системи і розміри оплати праці та інші види доходів осіб, що працюють за наймом;

  • продавати та відчужувати іншим способом основні засоби, що належать Підприємству, а також списувати їх з балансу лише за погодженням з головним підприємством;

  • реалізовувати свою продукцію, майно за цінами і тарифами, встановленими самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законами України – за державними цінами і тарифами;

  • входити до складу асоціацій та інших об”єднань підприємств, діяльність яких відповідає статутним цілям за погодженням головного підприємства;

  • здійснювати інші дії, не заборонені чинним щзаконодавством;

  • самостійно забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань відповідно до чинного законодавства та Статуту;

  • додержуватись АБН та ТУ забезпечивши якісне виконання робіт, здійснювати свою діяльність у суворій відповідності з поточними та перспективними планами;

  • у відповідності з чинним законодавством України і нормативами забезпечити для всіх працівників належні умови праці та відпочинку;

  • самостійно вести бухгалтерський, податковий та статистичний облік згідно діючого законодавства;

  • квартальний та річний баланси Підприємства в повному обсязі подавати головному підприємству у встановлені строки;

  • надавати інформацію та послуги, необхідні для вирішення поточних та перспективних завдань головного підприємства;

  • щомісячно відшкодовувати головному підприємству за користування основними засобами по домовленості обох сторін.



 




  1. Майно Підприємства



 




  1. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО є власником:




  • продукції, виробленої Підприємством внаслідок господарської діяльності;

  • доходу одержаного після відрахувань згідно чинного законодавства;

  • майна, набутого на підставах не заборонених законодавством.

    1. Майно, передане Підприємству Засновником належить Підприємству на праві повного господарського відання.

    2. Статутний фонд дочірнього підприємства становить 52615,00 грн. (п’ятдесят дві  тисячі шістсот п'ятнадцять   грн. 00 коп.) і може поповнюватись за рахунок прибутку, отриманого від господарської діяльності, а якщо необхідно за рахунок:



  • додаткових внесків з міського бюджету на підставі відповідних рішень Тростянецької міської ради;

  • внесків Засновника.

    1. Джерелами формування майна, у тому числі фінансових ресурсів підприємства також є фінансова підтримка підприємству з  бюджетних  асигнувань міського бюджету.





 




  1. Управління Підприємством



 




  1. Управління Підприємством здійснює директор.

  2. Директор працює на контрактній основі і призначається на посаду начальником головного підприємства за погодженням з виконавчим комітетом Тростянецької міської ради, оформленим відповідним рішенням.

  3. Директор за погодженням з головним підприємством визначає структуру Підприємства, формує штат, в залежності від обсягів робіт та напрямків діяльності, складає штатний розклад, за погодженням з головним підприємством.

  4. Директор самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що за статутом головного підприємтства віднесені до його компетенції.

  5. Директор Підприємства:




  • несе повну відповідальність за стан справ та результати діяльності Підприємства;

  • діє без доручення від імені Підприємства, представляє в усіх установах та організаціях;

  • несе особисту відповідальність разом з головним бухгалтером за додержання порядку ведення та достовірності обліку та статичної звітності;

  • укладає угоди, видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові рахунки;

  • несе відповідальність за формування та належне виконання фінансових планів;

  • несе особисту відповідальність разом з відповідальними працівниками за дотримання техніки безпеки, пожежної безпеки, держенергонагляду;

  • забезпечує зберігання технічної, фінансової, комерційної та іншої інформації, яка вважається конфіденційною.

    1. Заступники директора, спеціалісти призначаються і звільняються з посади Директором Підприємства за погодженням з Дирекцією головного підприємства.

    2. Право укладання колективнрого договору надається Директору в межах колективного договору головного підприємства.

    3. Не менше ніж один раз на три роки Директор проводить атестацію працівників до положення про проведення атестації.





 




  1. Трудові відносини



 




  1. Трудові відносини з найнятими робітниками регулюються колективним договором і трудовими договорами. Трудовий колектив підприємства може бути сформований за рахунок тимчасово переведених працівників з головного підприємства по переводу, за яким зберігаються всі соціальні пільги та гарантії відповідно до чинного законодавства.



 




  1. Ліквідація та реорганізація Підприємства



 




  1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням начальника головного підприємства:




  • діяльність Підприємства не відповідає статутним цілям та завданням;

  • діяльність Підприємства суперечить законодавству України;

  • у випадку збитковості та інших обставин.

    1. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється рішенням загальних зборів головного підприємства.

    2. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами Підприємства.

    3. При реорганізації та ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.