ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 06.07.16/8
Про затвердження Положення про здійснення
закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською
радою, її структурними підрозділами, комунальними
закладами, установами та підприємствами у системі
електронних державних закупівель ProZorro
1. Затвердити Положення про здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською радою, її структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами у системі електронних державних закупівель ProZorro згідно додатку до даного рішення.
2. Дане рішення направити відділу бухгалтерського обліку і звітності, відділу економічного розвитку та залучення інвестицій, відділу правового забезпечення апарату міської ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
1.1. Положення про здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською радою, її комунальними закладами, підприємствами, установами та організаціями у системі електронних державних закупівель ProZorro (надалі – Положення) розроблене враховуючи Наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та Закону України «Про публічні закупівлі».
1.2. Положення встановлює загальний порядок здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міської радою, її комунальними закладами, установами та підприємствами у системі електронних державних закупівель ProZorro.
1.3 У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує у мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель та забезпечує закупівельникам безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках.
Аукціон – повторювальний процес пониження ціни пропозицій учасників, що проводиться у три раунди в інтерактивному режимі реального часу. Під час електронного аукціону кожному учаснику забезпечується доступ до інформації стосовно цін, запропонованих учасниками, та їх місцезнаходження.
Замовник – виконавчі органи, комунальні заклади, підприємства, установи та організації Тростянецької міської ради.
Користувач системи – будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась у системі електронних закупівель.
Система електронних державних закупівель ProZorro (надалі – система) – програмний комплекс, призначений для автоматизації відбору постачальників товарів, визначених замовником через проведення електронного реверсивного аукціону. Система складається з бази даних, модуля електронного реверсивного аукціону та електронних майданчиків, через які здійснюється доступ до системи. Система повинна бути загальнодоступною і гарантувати недискримінацію та рівний доступ до інформації всім користувачам.
Закупівля – процес здійснення закупівель товарів та послуг замовником на електронних майданчиках у порядку, визначеному цим Положенням.
Учасник – юридична особа або фізична особа – підприємець, що є користувачем системи, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі у закупівлях, оголошених замовником.
Договір - договір, який укладається відповідно до законодавства між замовником і учасником за результатами проведення процедури електронних закупівель і передбачає набуття права власності на товари.
Крок аукціону – поступове пониження ціни пропозицій учасників електронного реверсивного аукціону.
2. Сфера застосування
2.1. Положення застосовується для всіх закупівель товарів, робіт і послуг Тростянецької міської ради, її комунальними закладами, установами та підприємствами, які здійснюються за кошти міського бюджету та/або за кошти комунальних підприємств, за умови, що вартість закупівлі становить від
30 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»
2.2. Під час здійснення закупівель товарів і послуг, вартість яких є меншою за вартість, яка встановлена у пункті 2.1. цього Положення, замовники також можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) чи надавача послуги (послуг) для укладення договору.
2.3. Дія Положення не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари та послуги, встановлені ч.3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Реєстрація у системі електронних закупівель
3.1. Замовник реєструється у системі відповідно до Регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.
3.2. Замовник має право зареєструватись на декількох електронних майданчиках.
4. Порядок здійснення закупівель
4.1. Замовник з метою придбання визначених товарів та/або послуг оприлюднює у системі оголошення про проведення закупівель.
4.2. При визначенні предмету закупівлі замовник зобов’язаний керуватися діючим Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим уповноваженим органом у сфері державних закупівель – Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
4.3. В оголошенні про проведення закупівель обов’язково зазначається:
- найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження.
- розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару чи послуги;
- найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора;
- кількість товарів чи обсяг надання послуг;
- місце поставки товарів чи надання послуг;
- строк поставки товарів чи надання послуг;
- технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження;
- вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
-дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель;
- дата, час початку подання пропозицій;
- дата, час закінчення подання пропозицій;
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – мінімальна сума у грошових одиницях, на яку учасником може бути понижено суму пропозиції під час аукціону (може становити 0,5 - 3 % очікуваної вартості товару);
- інша інформація, яку замовник вважає за необхідне оприлюднити.
Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження замовник може також зазначати в окремому документі, який одночасно оприлюднюється з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо назва предмету закупівлі чи його опис містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник зобов’язаний поряд з таким посиланням вказувати вираз «або еквівалент».
4.4. Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити у системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про закупівлю або істотні умови договору.
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
4.5 Замовник визначає строк початку подання пропозицій, який повинен становити не менше 3 робочих днів і не більше 7 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.
У разі, якщо протягом цього періоду замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог предмету закупівлі та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь протягом 2 робочих днів з моменту їх розміщення в системі, але не пізніше дня початку прийому пропозицій. У разі необхідності замовник може внести відповідні зміни до технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх у системі.
4.6 Замовник визначає строк закінчення подання пропозицій, що повинен становити не менше ніж 2 робочих дні та не більше ніж 5 робочих днів з моменту початку подання пропозицій.
У разі нагальної потреби у закупівлі товарів чи послуг строк подання пропозицій може бути скорочено до 1 робочого дня і не більше ніж 3 робочих дні з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель. Причиною скорочення цих строків не може бути бездіяльність замовника щодо проведення закупівель. Обґрунтування нагальної потреби скорочення строків закупівлі зазначається в оголошенні про проведення закупівель та не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками. За цих умов період, коли замовник може надати відповідь на запитання, уточнення користувачів системи, може визначатися годинами у межах тривалості робочого дня з 08.00 год. до 17.15 год.
4.7. Дата та час проведення аукціону визначається Системою автоматично в межах тривалості робочого дня.
4.8. Замовник у строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінчення аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, який її подав, вимогам до кваліфікації учасників, технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні та/або документації закупівель, та приймає рішення про визначення переможця або про відхилення пропозиції учасника.
У разі відповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, вимогам Замовника, які зазначені у оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визнається переможцем закупівель.
Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним та/або якісним вимогам до предмету закупівель, зазначених в оголошенні та/або документації закупівель, Замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в Системі протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначена Системою.
Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій, закупівля визнається такою, що не відбулась.
4.9. Інформація про визначення переможця обов’язково оприлюднюється Замовником в Системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.
4.10. Договір про придбання товару, робіт, послуг укладається між Замовником і переможцем не раніше ніж через 2 робочі дні та не пізніше 30 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця з врахуванням положень глави 5 цього Порядку, а в разі скорочених закупівель не раніше ніж 1 робочий день та не пізніше 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
4.11. Після укладення договору про придбання товарів, робіт, послуг Замовник зобов’язаний його оприлюднити в Системі протягом 2 робочих днів з моменту його укладення з урахуванням вимог законодавства України.
У випадку неукладення договору протягом строку, визначеного в п. 4.10 цього Порядку, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила Система з тих, що залишилися, та діє у порядку, передбаченому цим Порядком.
4.12. У разі якщо аукціон визнаний таким, що не відбувся в зв’язку з відсутністю пропозицій або процедура аукціону відмінена замовником в порядку, передбаченому главою 4 цього Порядку, замовник має право повторно оголосити про проведення закупівлі у порядку.
5. Порядок оскарження процедур закупівель
5.1. Користувач Системи, права та інтереси якого порушені в процесі проведення закупівель відповідно до глави 4 цього Порядку, має право оскаржити такі рішення, дії або бездіяльність протягом 1 робочого дня з моменту їх вчинення.
5.2. Скарга подається користувачем Системи в електронній формі через сервіс Системи та повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється порушення;
- ідентифікаційні дані особи, що подала скаргу (найменування, код ЄДРПОУ- для юридичних осіб-резидентів; ПІБ, місце реєстрації (проживання) - для фізичних осіб; найменування, реєстраційний номер, країна резиденства - для юридичних осіб-нерезидентів);
- номер оголошення про проведення закупівель, які оскаржуються;
- підстави подання скарги (обставини, з яких скаржник вбачає порушення закупівлі);
- вимоги до особи, дії якої оскаржуються, та їх обґрунтування.
5.3. Особа, дії якої оскаржуються, не пізніше 3 робочих днів з моменту реєстрації скарги в Системі та до моменту укладення договору за результатом проведених закупівель, зобов’язана її розглянути з прийняттям рішення про наявність або відсутність порушень закупівлі, заходи, що вживатимуться для їх усунення, та оприлюднити в Системі. У випадку пропуску терміну, визначеного п.5.1 глави 5 цього Порядку, скарга може бути залишена без розгляду.
5.4. До розгляду скарги для отримання консультації можуть залучатися експерти та спеціалісти, які не є пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
5.5. Процес розгляду скарги не зупиняє процес проведення закупівель.
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
11 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я Проект
від 14.07.2016 року
м. Тростянець № ____Про затвердження Положення про здійснення
закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською
радою, її структурними підрозділами, комунальними
закладами, установами та підприємствами у системі
електронних державних закупівель ProZorro
міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською радою, її структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами у системі електронних державних закупівель ProZorro згідно додатку до даного рішення.
2. Дане рішення направити відділу бухгалтерського обліку і звітності, відділу економічного розвитку та залучення інвестицій, відділу правового забезпечення апарату міської ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
Міський голова Ю.А.Бова
Додаток
до рішення 11 сесії 7 скликання
№ ___ від ____ ___ 2016 року
до рішення 11 сесії 7 скликання
№ ___ від ____ ___ 2016 року
Положення
про здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською радою, її структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами у системі електронних державних закупівель ProZorro
1. Загальні положенняпро здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською радою, її структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами у системі електронних державних закупівель ProZorro
1.1. Положення про здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міською радою, її комунальними закладами, підприємствами, установами та організаціями у системі електронних державних закупівель ProZorro (надалі – Положення) розроблене враховуючи Наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та Закону України «Про публічні закупівлі».
1.2. Положення встановлює загальний порядок здійснення закупівель товарів і послуг Тростянецькою міської радою, її комунальними закладами, установами та підприємствами у системі електронних державних закупівель ProZorro.
1.3 У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує у мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель та забезпечує закупівельникам безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках.
Аукціон – повторювальний процес пониження ціни пропозицій учасників, що проводиться у три раунди в інтерактивному режимі реального часу. Під час електронного аукціону кожному учаснику забезпечується доступ до інформації стосовно цін, запропонованих учасниками, та їх місцезнаходження.
Замовник – виконавчі органи, комунальні заклади, підприємства, установи та організації Тростянецької міської ради.
Користувач системи – будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась у системі електронних закупівель.
Система електронних державних закупівель ProZorro (надалі – система) – програмний комплекс, призначений для автоматизації відбору постачальників товарів, визначених замовником через проведення електронного реверсивного аукціону. Система складається з бази даних, модуля електронного реверсивного аукціону та електронних майданчиків, через які здійснюється доступ до системи. Система повинна бути загальнодоступною і гарантувати недискримінацію та рівний доступ до інформації всім користувачам.
Закупівля – процес здійснення закупівель товарів та послуг замовником на електронних майданчиках у порядку, визначеному цим Положенням.
Учасник – юридична особа або фізична особа – підприємець, що є користувачем системи, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі у закупівлях, оголошених замовником.
Договір - договір, який укладається відповідно до законодавства між замовником і учасником за результатами проведення процедури електронних закупівель і передбачає набуття права власності на товари.
Крок аукціону – поступове пониження ціни пропозицій учасників електронного реверсивного аукціону.
2. Сфера застосування
2.1. Положення застосовується для всіх закупівель товарів, робіт і послуг Тростянецької міської ради, її комунальними закладами, установами та підприємствами, які здійснюються за кошти міського бюджету та/або за кошти комунальних підприємств, за умови, що вартість закупівлі становить від
30 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»
2.2. Під час здійснення закупівель товарів і послуг, вартість яких є меншою за вартість, яка встановлена у пункті 2.1. цього Положення, замовники також можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) чи надавача послуги (послуг) для укладення договору.
2.3. Дія Положення не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари та послуги, встановлені ч.3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Реєстрація у системі електронних закупівель
3.1. Замовник реєструється у системі відповідно до Регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.
3.2. Замовник має право зареєструватись на декількох електронних майданчиках.
4. Порядок здійснення закупівель
4.1. Замовник з метою придбання визначених товарів та/або послуг оприлюднює у системі оголошення про проведення закупівель.
4.2. При визначенні предмету закупівлі замовник зобов’язаний керуватися діючим Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим уповноваженим органом у сфері державних закупівель – Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
4.3. В оголошенні про проведення закупівель обов’язково зазначається:
- найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження.
- розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару чи послуги;
- найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора;
- кількість товарів чи обсяг надання послуг;
- місце поставки товарів чи надання послуг;
- строк поставки товарів чи надання послуг;
- технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження;
- вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
-дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель;
- дата, час початку подання пропозицій;
- дата, час закінчення подання пропозицій;
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – мінімальна сума у грошових одиницях, на яку учасником може бути понижено суму пропозиції під час аукціону (може становити 0,5 - 3 % очікуваної вартості товару);
- інша інформація, яку замовник вважає за необхідне оприлюднити.
Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження замовник може також зазначати в окремому документі, який одночасно оприлюднюється з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо назва предмету закупівлі чи його опис містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник зобов’язаний поряд з таким посиланням вказувати вираз «або еквівалент».
4.4. Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити у системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про закупівлю або істотні умови договору.
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
4.5 Замовник визначає строк початку подання пропозицій, який повинен становити не менше 3 робочих днів і не більше 7 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.
У разі, якщо протягом цього періоду замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог предмету закупівлі та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь протягом 2 робочих днів з моменту їх розміщення в системі, але не пізніше дня початку прийому пропозицій. У разі необхідності замовник може внести відповідні зміни до технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх у системі.
4.6 Замовник визначає строк закінчення подання пропозицій, що повинен становити не менше ніж 2 робочих дні та не більше ніж 5 робочих днів з моменту початку подання пропозицій.
У разі нагальної потреби у закупівлі товарів чи послуг строк подання пропозицій може бути скорочено до 1 робочого дня і не більше ніж 3 робочих дні з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель. Причиною скорочення цих строків не може бути бездіяльність замовника щодо проведення закупівель. Обґрунтування нагальної потреби скорочення строків закупівлі зазначається в оголошенні про проведення закупівель та не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками. За цих умов період, коли замовник може надати відповідь на запитання, уточнення користувачів системи, може визначатися годинами у межах тривалості робочого дня з 08.00 год. до 17.15 год.
4.7. Дата та час проведення аукціону визначається Системою автоматично в межах тривалості робочого дня.
4.8. Замовник у строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінчення аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, який її подав, вимогам до кваліфікації учасників, технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні та/або документації закупівель, та приймає рішення про визначення переможця або про відхилення пропозиції учасника.
У разі відповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, вимогам Замовника, які зазначені у оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визнається переможцем закупівель.
Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним та/або якісним вимогам до предмету закупівель, зазначених в оголошенні та/або документації закупівель, Замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в Системі протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначена Системою.
Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій, закупівля визнається такою, що не відбулась.
4.9. Інформація про визначення переможця обов’язково оприлюднюється Замовником в Системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.
4.10. Договір про придбання товару, робіт, послуг укладається між Замовником і переможцем не раніше ніж через 2 робочі дні та не пізніше 30 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця з врахуванням положень глави 5 цього Порядку, а в разі скорочених закупівель не раніше ніж 1 робочий день та не пізніше 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
4.11. Після укладення договору про придбання товарів, робіт, послуг Замовник зобов’язаний його оприлюднити в Системі протягом 2 робочих днів з моменту його укладення з урахуванням вимог законодавства України.
У випадку неукладення договору протягом строку, визначеного в п. 4.10 цього Порядку, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила Система з тих, що залишилися, та діє у порядку, передбаченому цим Порядком.
4.12. У разі якщо аукціон визнаний таким, що не відбувся в зв’язку з відсутністю пропозицій або процедура аукціону відмінена замовником в порядку, передбаченому главою 4 цього Порядку, замовник має право повторно оголосити про проведення закупівлі у порядку.
5. Порядок оскарження процедур закупівель
5.1. Користувач Системи, права та інтереси якого порушені в процесі проведення закупівель відповідно до глави 4 цього Порядку, має право оскаржити такі рішення, дії або бездіяльність протягом 1 робочого дня з моменту їх вчинення.
5.2. Скарга подається користувачем Системи в електронній формі через сервіс Системи та повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється порушення;
- ідентифікаційні дані особи, що подала скаргу (найменування, код ЄДРПОУ- для юридичних осіб-резидентів; ПІБ, місце реєстрації (проживання) - для фізичних осіб; найменування, реєстраційний номер, країна резиденства - для юридичних осіб-нерезидентів);
- номер оголошення про проведення закупівель, які оскаржуються;
- підстави подання скарги (обставини, з яких скаржник вбачає порушення закупівлі);
- вимоги до особи, дії якої оскаржуються, та їх обґрунтування.
5.3. Особа, дії якої оскаржуються, не пізніше 3 робочих днів з моменту реєстрації скарги в Системі та до моменту укладення договору за результатом проведених закупівель, зобов’язана її розглянути з прийняттям рішення про наявність або відсутність порушень закупівлі, заходи, що вживатимуться для їх усунення, та оприлюднити в Системі. У випадку пропуску терміну, визначеного п.5.1 глави 5 цього Порядку, скарга може бути залишена без розгляду.
5.4. До розгляду скарги для отримання консультації можуть залучатися експерти та спеціалісти, які не є пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
5.5. Процес розгляду скарги не зупиняє процес проведення закупівель.
Секретар міської ради А.І. Шацька