ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | VI |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 16.02.2018/22 |
Дата реєстрації: | 14.02.2018 |
Проголосовано: | 16.02.2018 11:19:58 |
Автор: | Хрістосова-Нечвоглод О.В. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
24
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
2
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 16.02.2018/22
У К Р А Ї Н А Проект
Тростянецька міська рада
6 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 16.02.2018 року
м. Тростянець №_____
Про затвердження Статуту дочірнього підприємства
«Будинкоуправління-2» комунального підприємства
Тростянецької міської ради «Тростянецьке ЖЕУ»
в новій редакції
В зв’язку зі зміною статутного фонду ДП «Будинкоуправління-2» КП ТМР «Тростянецьке ЖЕУ», керуючись ст. 25, ст. 26, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
міська рада вирішила:
1. Затвердити Статут дочірнього підприємства «Будинкоуправління-2» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецьке ЖЕУ» в новій редакції (додається).
2. Директору Дочірнього підприємства «Будинкоуправління-2» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецьке ЖЕУ» зареєструвати зміни до статуту в установленому законодавством порядку.
3. Дане рішення направити КП «Тростянецьке ЖЕУ», ДП «Будинкоуправління-2», відділу правового забезпечення апарату міської ради.
Міський голова Ю.А. Бова
Затверджено:
рішенням 6 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ ______ від 16.02.2018 р.
міський голова
___________ Ю.А. Бова
рішенням 6 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ ______ від 16.02.2018 р.
міський голова
___________ Ю.А. Бова
СТАТУТ
ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА
«БУДИНКОУПРАВЛІННЯ-2»
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«ТРОСТЯНЕЦЬКЕ ЖЕУ»
(нова редакція)
м. Тростянець
2018 рік
1. Загальні положення
1.1. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «Будинкоуправління-2» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецьке ЖЕУ» (надалі «Підприємство») засноване на підставі рішення 28 сесії 5 скликання Тростянецької міської ради № 219 від 22.08.2008 року і здійснює свою діяльність згідно з Конституцією України і законами України Про власність”, діючих нормативних актів і цього Статуту.
1.2. Повне найменування підприємства: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «Будинкоуправління-2» Комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецьке ЖЕУ».
1.3. Скорочена назва підприємства: ДП «Будинкоуправління-2» КП ТМР «Тростянецьке ЖЕУ».
1.4. Місцезнаходження: Україна, 42600, Сумська обл., м.Тростянець, вул. Вознесенська,72.
2. Юридичний статус
2.1. Власником основних засобів Підприємства є комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Тростянецьке ЖЕУ» іменовано в подальшому «Власник».
2.2. Підприємство є юридичною особою з дня його державної реєстрації.
2.3. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до діючого законодавства та цього Статусу.
2.4. Має самостійний баланс, товарний знак, печатку зі своєю назвою, розрахунковий та інші рахунки у банках, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові та особисті немайнові права та обов”язки, бути позивачем та відповідачем у суді, арбітражному та третейському судах, здійснювати будь-яку діяльність, яка не суперечить законодавству України і відповідає цілям, передбаченим цим Статутом.
2.5. Підприємство не несе відповідальності по зобов”язаннях головного підприємства.
3. Мета і предмет діяльності
3.1. Діяльність Підприємства основується на самостійній ініціативі, замовлень Власника, керується у своїй діяльності діючим законодавством України, дійсним Статутом, колективним договором.
3.2. Головною метою діяльності Підприємства є задоволення суспільних потреб населення Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, організацій, підприємств, які знаходяться на території об’єднаної територіальної громади в послугах та забезпеченні на основі отриманого прибутку соціальних та економічних потреб членів трудового колективу.
3.3. Предметом діяльності Підприємства є надання житлово-комунальних послуг, комунально-побутових послуг, ремонтно-будівельних, торговельних та інших послуг, а саме:
- організація експлуатації та утримання житлового фонду, нарахування, отримання та розподілення плати за поточне утримання житла;
- капітальний та поточний ремонт жилого фонду;
- будівельно-монтажні та ремонтні роботи по замовленню місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, населення, організацій та підприємств, інших фізичних та юридичних осіб;
- електрогазозварювальні роботи;
- транспортні послуги;
- виготовлення столярних та теслярських виробів, склярські роботи;
- торговельна діяльність товарами власного виробництва та придбаними товарами і матеріалами;
- виконання робіт по благоустрою міста, виготовлення елементів благоустрою;
- інші роботи, які не заборонені законами України.
Види діяльності, що підлягають ліцензуванню, здійснюються після одержання відповідних ліцензій.
4. Права та обов’язки
4.1. Згідно із своєю метою і завданням, Підприємство має право:
- вступати в договірні відносини з державними, приватними, колективними та іншими підприємствами, організаціями та громадянами, господарськими товариствами;
- укладати з працівниками Підприємства трудові договори (угоди) у відповідності до вимог чинного законодавства України, самостійно встановлювати форми, системи і розміри оплати праці та інші види доходів осіб, що працюють за наймом;
- продавати та відчужувати іншим способом основні засоби, що належать Підприємству, а також списувати їх з балансу лише за погодженням з головним підприємством;
- реалізовувати свою продукцію, майно за цінами і тарифами, встановленими самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законами України – за державними цінами і тарифами;
- входити до складу асоціацій та інших об”єднань підприємств, діяльність яких відповідає статутним цілям за погодженням головного підприємства;
- здійснювати інші дії, не заборонені чинним законодавством;
- самостійно забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань відповідно до чинного законодавства та Статуту;
- додержуватись АБН та ТУ забезпечивши якісне виконання робіт, здійснювати свою діяльність у суворій відповідності з поточними та перспективними планами;
- у відповідності з чинним законодавством України і нормативами забезпечити для всіх працівників належні умови праці та відпочинку;
- самостійно вести бухгалтерський, податковий та статистичний облік згідно діючого законодавства;
- квартальний та річний баланси Підприємства в повному обсязі подавати головному підприємству у встановлені строки;
- надавати інформацію та послуги, необхідні для вирішення поточних та перспективних завдань головного підприємства;
- щомісячно відшкодовувати головному підприємству за користування основними засобами по домовленості обох сторін.
5. Майно Підприємства
5.1. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО є власником:
- продукції, виробленої Підприємством внаслідок господарської діяльності;
- доходу одержаного після відрахувань згідно чинного законодавства та його розподілу у співвідношенні 12 % на рахунок головного підприємства та 88% на власний рахунок, які використовуються на власний розсуд;
- майна, набутого на підставах не заборонених законодавством.
5.2. Майно, передане Підприємству Засновником належить Підприємству на праві повного господарського відання.
5.3. Статутний фонд дочірнього підприємства становить 0, 00 грн. (нуль грн. 00 коп.) і може поповнюватись за рахунок:
- прибутку, отриманого від господарської діяльності;
- якщо необхідно за рахунок додаткових внесків з міського бюджету на підставі відповідних рішень Тростянецької міської ради;
- внесків Засновника.
Рішення про зміну розміру статутного фонду приймається органами управління Засновника. Зміна розміру статутного фонду набуває чинності з дня їх державної реєстрації.
5.4. Джерелами формування майна, у тому числі фінансових ресурсів підприємства також є фінансова підтримка підприємству з бюджетних асигнувань міського бюджету.
6. Управління Підприємством
6.1. Управління Підприємством здійснює директор.
6.2. Директор працює на контрактній основі і призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови у відповідності до чинного законодавства України.
6.3. Директор за погодженням з головним підприємством визначає структуру Підприємства, формує штат, в залежності від обсягів робіт та напрямків діяльності, складає штатний розклад, за погодженням з головним підприємством.
6.4. Директор самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що за статутом головного підприємства віднесені до його компетенції.
6.5. Директор Підприємства:
- несе повну відповідальність за стан справ та результати діяльності Підприємства;
- діє без доручення від імені Підприємства, представляє в усіх установах та організаціях;
- несе особисту відповідальність разом з головним бухгалтером за додержання порядку ведення та достовірності обліку та статичної звітності;
- укладає угоди, видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові рахунки;
- несе відповідальність за формування та належне виконання фінансових планів;
- несе особисту відповідальність разом з відповідальними працівниками за дотримання техніки безпеки, пожежної безпеки, держенергонагляду;
- забезпечує зберігання технічної, фінансової, комерційної та іншої інформації, яка вважається конфіденційною.
6.6. Заступники директора, керівника, спеціалісти призначаються і звільняються з посади Директором Підприємства за погодженням з Дирекцією головного підприємства.
6.7. Право укладання колективного договору надається Директору в межах колективного договору головного підприємства.
6.8. Не менше ніж один раз на три роки Директор проводить атестацію працівників до положення про проведення атестації.
7. Трудові відносини
7.1. Трудові відносини з найнятими робітниками регулюється колективним договором і трудовими договорами. Трудовий колектив підприємства може бути сформований за рахунок тимчасово переведених працівників з головного підприємства по переводу, за яким зберігаються всі соціальні пільги та гарантії відповідно до чинного законодавства.
8. Ліквідація та реорганізація Підприємства
8.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням начальника головного підприємства:
- діяльність Підприємства не відповідає статутним цілям та завданням;
- діяльність Підприємства суперечить законодавству України;
- у випадку збитковості та інших обставин.
8.2. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється рішенням загальних зборів головного підприємства.
8.3. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами Підприємства.
8.4. При реорганізації та ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.