ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Статус: | Прийнятий вцілому |
Дата: | 20.09.2018 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 20.09.2018/97
Про схвалення проекту меморандуму про
співпрацю у сфері надання адміністративних послуг
(створення спільного міськ-районного
ЦНАП з ліквідацією ЦНАП райдержадміністрації)
між Тростянецькою міською радою та Тростянецькою
районною державною адміністрацією.
У К Р А Ї Н А Проект
Тростянецька міська рада
13 сесія 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.09.2018 року
м. Тростянець №____
Про схвалення проекту меморандуму про
співпрацю у сфері надання адміністративних послуг
(створення спільного міськ-районного
ЦНАП з ліквідацією ЦНАП райдержадміністрації)
між Тростянецькою міською радою та Тростянецькою
районною державною адміністрацією
З метою забезпечення утворення зручних та сприятливих умов для отримання адміністративних послуг громадянами та суб’єктами господарювання Тростянецької міської ОТГ та інших територіальних громад Тростянецького району Сумської області, керуючись ст. 25, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги»,
міська рада вирішила:
1. Схвалити проект меморандуму про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг (про створення спільного міськ-районного
ЦНАП з ліквідацією ЦНАП райдержадміністрації) між Тростянецькою міською радою та Тростянецькою районною державною адміністрацією (додаток 1).
2. Надати міському голові Бові Ю.А. право підпису меморандуму про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг (про створення спільного міськ-районного ЦНАП з ліквідацією ЦНАП райдержадміністрації) між Тростянецькою міською радою та Тростянецькою районною державною адміністрацією Сумської області.
3. Затвердити склад постійно діючої робочої групи з питань координації діяльності та спільного вирішення питань, щодо адміністративних послуг ЦНАП (додаток 2).
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 13 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 20.09.2018 року № ___
ПРОЕКТ
МЕМОРАНДУМУ
про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг
(про створення спільного / міськ-районного ЦНАП,
з ліквідацією ЦНАП райдержадміністрації)
м. Тростянець «___»__________2018 року
Тростянецька міська рада в особі міського голови Бови Юрія Анатолійовича, який діє відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (Сторона 1), та Тростянецька районна державна
адміністрація в особі голови Сипка Олега Дмитровича, який діє відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» (Сторона 2), (надалі – СТОРОНИ), з метою спільних дій, спрямованих на:
- покращення якості надання адміністративних послуг населенню, насамперед шляхом забезпечення надання максимально можливого Переліку адміністративних послугу спільному (єдиному) центрі надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) для мешканців Тростянецькоїміської об’єднаної територіальноїгромади(далі– громада)та інших мешканців Тростянецького району (далі – район);
- підвищення організаційного та матеріально-технічного рівня надання адміністративних послуг завдяки поєднанню зусиль органів місцевого самоврядування та органів державної влади;
- ефективне використання державних та комунальних ресурсів, зокрема фінансових, матеріально-технічних, людських;
- реалізацію державної політики щодо реформування місцевого самоврядування та децентралізації влади, використання зростаючої інституційної та ресурсної спроможності органів місцевого самоврядування,домовилися про наступне:
1. Загальні положення
1.1. Сторони відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” та інших нормативно-правових актів у сфері надання адміністративних послуг будуть здійснювати співробітництво та координацію своєї діяльності в частині, яка стосується організації надання Стороною 1 адміністративних послуг для мешканців громади та інших мешканців району.
1.2. Сторони дійшли взаємної згоди про створення спільного (єдиного) ЦНАП, який надаватиме необхідні громадянам та суб’єктам господарювання громади та усім іншим мешканцям Тростянецького району адміністративні послуги в одному місці.
1.3. Функції спільного (єдиного) ЦНАП буде виконувати ЦНАП Сторони 1.ЦНАП Сторони 2 буде ліквідовано відповідно до порядку, визначеного законодавством.
1.4. Сторона 1 повинна забезпечити належне виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523 (зі змінами та доповненнями) в частині надання визначеного Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП.
1.5. У процесі досягнення спільних цілей, Сторони будуватимуть свої взаємовідносини на засадах рівності, чесного партнерства та створення режиму максимального сприяння.
1.6. ЦНАП розташовується на першому поверсі у приміщенні, що є об’єктом комунальної власності Тростянецької міської ОТГ, за адресою м. Тростянець, вул. Миру,6.
2. Організація діяльності ЦНАП
2.1. В організації та діяльності ЦНАП Сторона 1 буде керуватися Переліком адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, Положенням про ЦНАП, Регламентом ЦНАП та іншими регламентуючими актами, які затверджуються відповідними рішеннями Сторони 1, і при цьому, враховують потреби та особливості надання послуг через ЦНАП Сторони 1 для мешканців громади та інших мешканців району.2.2. Організація та порядок взаємодії Сторін та суб'єктів надання адміністративних послуг під час надання адміністративних послуг відбуватиметься в порядку, визначеному Регламентом ЦНАП, технологічними картками адміністративних послуг.
2.3. За рішенням Сторони 1 та інших територіальних громад району та відповідно до чинного законодавства – для розвитку та підтримання діяльності ЦНАП загалом, та для забезпечення територіальної доступності послуг зокрема (насамперед, шляхом створення віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАП тощо) – можуть також укладатися відповідні договори про співробітництво територіальних громад у сфері надання адміністративних послуг.
2.4. Фінансове забезпечення ЦНАП здійснюється шляхом виділення асигнувань на його утримання Стороною 1 з відповідного міського бюджету, та у разі потреби і можливості – з районного, державного бюджетів, бюджетів інших територіальних громад, інших джерел, не заборонених законодавством, відповідно до потреб ЦНАП.
3. Зобов’язання Сторін
3.1. Спільні обов’язки Сторін:- вживати заходів для надання через ЦНАП адміністративних послуг, які повинні надаватися у ЦНАП відповідно законодавства, а також інших адміністративних послуг, якщо це покращує доступність та зручність їх отримання мешканцями громади та іншими мешканцями району;
- забезпечувати ЦНАП та суб’єктів звернення інформацією про суб’єктів надання адміністративних послуг (контактна інформація, керівник/відповідальна особа), які підпорядковані відповідній Стороні та про їх адміністративні послуги, зокрема, забезпечувати актуальними інформаційними та технологічними картками адміністративних послуг, зразками заяв тощо;
- дбати про ефективне використання наявних ресурсів, насамперед людських, а також приміщень, обладнання та коштів.
3.2. Тростянецька міська рада (Сторона1):
- забезпечує належне облаштування приміщення ЦНАП, а також його обладнання та утримання;
- забезпечує формування належної структури, чисельності персоналу та штатного розпису ЦНАП, укомплектування персоналом;
- організовує надання адміністративних послуг структурних підрозділів/виконавчих органів Сторони 1, структурних підрозділів Сторони 2 та інших суб’єктів надання адміністративних послуг через ЦНАП відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги»;
- надає робочі місця для суб’єктів надання адміністративних послуг у разі необхідності;
- забезпечує переведення працівників Центру надання адміністративних послуг Сторони 2, під час ліквідації ЦНАП Сторони 2 на відповідні посади у Центр надання адміністративних послуг Сторони 1 відповідно до частини 6 статті 22 Закону України Закону України «Про державну службу»).
3.3. Тростянецька районна державна адміністрація (Сторона2):
- забезпечує дотримання вимог децентралізації, а саме: через передачу повноважень у сфері організації надання адміністративних послуг припиняє діяльність ЦНАП Сторони 2 після підтвердження факту належного функціонування ЦНАП Сторони 1, відповідно до механізму, визначеного у цьому Меморандумі;
- забезпечує звільнення у зв’язку із переведенням на відповідні посади у Центр надання адміністративних послуг Сторони 1 працівників Центр надання адміністративних послуг Сторони 2 відповідно до частини 6 статті 22 Закону України Закону України «Про державну службу»;
- у разі необхідності, забезпечує участь працівників структурних підрозділів Сторони 2 в роботі ЦНАП згідно з графіком його роботи;
- вживає усіх належних заходів для забезпечення виконання вимог законодавства щодо надання належного Переліку адміністративних послуг у ЦНАП, у тому числі адміністративних послуг, що надаються Стороною 2 та її структурними підрозділами. З цією метою Сторона 2 забезпечує належну взаємодію власних структурних підрозділів, зокрема управління праці та соціального захисту населення з ЦНАП;
- сприяє ефективній співпраці ЦНАП з органами/територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та іншими органами державної влади – суб’єктами надання адміністративних послуг.
4. Організація взаємодії Сторін
4.1. Для координації діяльності та спільного вирішення питань щодо налагодження роботи ЦНАП Сторони домовились також утворити постійно діючу Робочу групу. Склад Робочої групи додається до цього Меморандуму, і може змінюватися протокольним рішенням міського голови та голови райдержадміністрації. Співголовами Робочої групи є Тростянецький міський голова та голова Тростянецької районної державної адміністрації. Координатором Робочої групи є керівник ЦНАП.4.2. Крім того, для забезпечення ефективного функціонування ЦНАП Cторони визнали за доцільне:
- обов’язки з вирішення проблемних питань координації діяльності Сторін покласти на керівника ЦНАП;
- встановити, що у разі змін в законодавстві щодо порядку надання адміністративної послуги суб’єкт її надання кожної зі Сторін своєчасно інформує про це керівника ЦНАП, готує відповідні зміни до інформаційних та/або технологічних карток.
5. Перехідний механізм
5.1. На перехідний період, до налагодження належної роботи ЦНАП Сторони 1, Сторони підтримують роботу ЦНАП Сторони 2, в тому числі, за потреби – в одному приміщенні з ЦНАП Сторони 1 та шляхом організації їх взаємодії.5.2. Після підтвердження фактичної спроможності ЦНАП Сторони 1 надавати адміністративні послуги мешканцям громади та іншим мешканцям району належної якості та в належному обсязі (Переліку), ЦНАП Сторони 2 буде ліквідовано не пізніше, ніж протягом трьох місяців з дня підтвердження такого факту. Факт спроможності ЦНАП Сторони 1 надавати якісні адміністративні послуги за належним Переліком, та факт передачі відповідних повноважень від ЦНАП Сторони 2 до ЦНАП Сторони 1 підтверджується спільним Актом, що підписується Сторонами на виконання законодавства та відповідно до цього Меморандуму за ініціативою Сторони1.
6. Чинність та внесення змін
6.1. Цей Меморандум набуває чинності з моменту його підписання і діє впродовж 5-х років,після закінчення яких його дія автоматично продовжується на наступний 5-річний термін, якщо жодна зі Сторін 1 та 2 в письмовій формі не повідомить іншій Стороні не пізніше, ніж за два місяці про свій намір припинити його дію.6.2. За згодою Сторін до Меморандуму можуть бути внесені зміни та доповнення, оформлені у вигляді додаткових угод, що становитимуть невід’ємну частину цього Меморандуму.
6.3. Цей Меморандум є відкритим для участі в ньому інших сторін, зацікавлених у спільному досягненні поставленої мети.
Тростянецький міський голова Голова Тростянецької
районної державної адміністрації
__________________________ ___________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 2
до рішення 13 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 20.09.2018 року № ___
Склад постійної діючої робочої групи з питань координації діяльності та спільного вирішення питань, щодо надання адміністративних послуг ЦНАП
1. Бова Ю.А. – Тростянецький міський голова;
2. Біловол А.Л. - керуюча справами (секретар) виконавчого комітету міської ради;
3. Хрістосова-Нечвоглод О.В. – начальник відділу правового забезпечення апарату міської ради;
4. Манченко О.О. – начальник відділу з питань державної реєстрації апарату міської ради.
5. Гойдик О.В. - провідний спеціаліст (з управління персоналом) апарату міської ради.
6. Сипко О.Д. - голова Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області.
7. Андрух Світлана Вікторівна - Керівник Центру надання адміністративних послуг Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області;
8. Яценко Ірина Віталіївна – завідувач сектору з управління персоналом та юридичних питань апарату Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області.