ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 13.12.2018/51

У К Р А Ї Н А

                                    Тростянецька міська рада                (ПРОЕКТ)
15 сесія 7 скликання
                               (друге пленарне засідання)                            
 
Р І Ш Е Н Н Я
 

від 13.12.2018 року                                                                                             

м. Тростянець                               № ___

 
Про внесення змін до рішення 1 сесії
7 скликання Тростянецької міської ради
від 21.11.2017 року № 5 «Про затвердження
структури, загальної чисельності апарату
Тростянецької міської ради та її виконавчих органів»
 
З метою уточнення структури, відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
                                        міська рада вирішила:
 
1. Внести зміни до рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додатки 1, 2 в наступній редакції. Додаються.
 
          2. В іншій частині рішення міської ради 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради №5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» залишити без змін.
 
          3. Рішення 12 сесії (друге пленарне засідання) 7 скликання Тростянецької міської ради  № 652 від 09.08.2018 року «Про внесення змін до рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 21.11.2017 року №5 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» вважати таким, що втратило чинність.
 
         4. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради, загального відділу, фінансового управління міської ради та причетним виконавцям.
Міський голова    Ю.А. Бова
 
 
 
Додаток 1
до рішення 15 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від 13.12.2018 року № ___
                                  
 

СТРУКТУРА

апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
 
  1. Міський голова.
  2. Секретар міської ради.
  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.  
  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я, та соціального захисту населення.
  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.
  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
  8. Староста.
  9. Староста.
  10.  Центр надання адміністративних послуг.
  11.  Загальний відділ.
  12.  Відділ соціального захисту населення.
  13.  Відділ інформаційно-технічного забезпечення.
  14.  Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту.
  15.  Відділ містобудування та архітектури.
  16.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності.
  17.  Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності.
  18.  Відділ комунальної власності і земельних відносин.
  19.  Відділ правового забезпечення.
  20.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.
  21.  Відділ з питань державної реєстрації.
  22.  Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської
області».
  1.  Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва.
 
 
 
 
 
 
 
Самостійні відділи та управління
 
  1. Фінансове управління.
  2. Відділ освіти.
  3. Відділ культури, туризму, молоді та спорту.
 
 

Секретар міської ради                                       Н.А. Ковальова

 Додаток 2
до рішення 15 сесії 7 скликання
(друге пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
від 13.12.2018 року № _____
 

      ЗАГАЛЬНА

структура апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
з 01.01.2019 року
  1. Міський голова.
  2. Секретар ради.
  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.
  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
  8. Староста.
  9. Староста.
 
  1.  Центр надання адміністративних послуг:
а) начальник відділу;
б) адміністратор;
в) адміністратор;
г) адміністратор;
ґ) адміністратор;
д) адміністратор;
е) адміністратор.
 
  1.  Загальний відділ:
а) начальник  відділу;
б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);
в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);
г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);
ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
е) спеціаліст І категорії (з організації діловодства);
є) секретар приймальні міського голови;
ж) діловод;
з) діловод;
и) водій автотранспортних засобів;
і) водій автотранспортних засобів;
ї) прибиральник службових приміщень;
й) прибиральник службових приміщень;
к) прибиральник службових приміщень;
л) прибиральник службових приміщень;
м) завідувач господарства;
н) опалювач.
 
  1.  Відділ соціального захисту населення:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст;
в) спеціаліст I категорії.
 
  1.  Відділ інформаційно-технічного забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);
в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).
 
  1.  Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:
а) начальник  відділу;
б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);
в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);
г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).
 
  1.  Відділ містобудування та архітектури:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);
в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі  даних містобудівного кадастру).
 
  1.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);
б) спеціаліст І категорії  (економіст);
в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
г) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
д) оператор комп’ютерного набору.
 
 
    16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та              міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
в) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
г) спеціаліст І категорії (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).
 
17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (землевпорядник);
в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).
 
18. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);
в) спеціаліст I категорії (з правових питань).
 
         19.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного    контролю – інспектор);
в) спеціаліст I категорії (з державного архітектурно-будівельного    контролю – інспектор).
 
20. Відділ з питань державної реєстрації:
а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру;
ґ) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.
 
21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської
області»:
а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;
                   б) інспектор з благоустрою;
                   в) інспектор з благоустрою.
 
 22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:
     а) начальник відділу;
     б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);
     в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).
 
Загальна чисельність структури апарату міської ради
складає 80 одиниць.
  
          Самостійні відділи та управління
 
  1. Фінансове управління:
а) начальник;
б) головний спеціаліст (бухгалтер).
Відділ доходів
а) начальник відділу, заступник начальника управління;
б) головний спеціаліст.
Бюджетний відділ
а) начальник відділу;
          б) головний спеціаліст;
          в) головний спеціаліст.
 
2. Відділ освіти:
а) начальник;
б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);
в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);
г) секретар.
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;
в) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;
г) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;
ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
е) бухгалтер з обліку основних засобів;
є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;
ж) економіст;
з) юрист.
          Методичний кабінет:
а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;
б) методист з виховної роботи;
в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;
г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;
ґ) методист з психологічної служби;
д) інженер з охорони праці;
е) системний адміністратор;
є) інженер з експлуатації устаткування газових об’єктів;
ж) завідуючий господарством;
з) прибиральник службових приміщень;
и) водій автотранспортних засобів.
 
  1. Відділ культури, туризму, молоді та спорту:
а)  начальник;
б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);
в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);
г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).
 
Централізована бухгалтерія:
     а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер; 
в) бухгалтер;
г) бухгалтер; 
ґ) бухгалтер;
д) економіст.
Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради
складає 42 одиниці.
 
 
 
 
Секретар ради                                                           Н.А. Ковальова