ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Статус: | Прийнятий вцілому |
Дата: | 18.12.2018 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 19.12.2018/13
Про продовження дії контракту
з директором комунального підприємства
Тростянецької міської ради
«Міська ритуальна служба».
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
15 сесія 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЕКТ
від 19.12.2018 року
м. Тростянець № _______Про продовження дії контракту
з директором комунального підприємства
Тростянецької міської ради
«Міська ритуальна служба»
Розглянувши заяву від вхід. № 349 від 06.12.2018 директора КП ТМР «Міська ритуальна служба», керуючись ст. 63, ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 25, ст. 26, п. 10 ч. 4 ст. 42, ст. 59, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до пункту 24 контракту з директором КП ТМР «Міська ритуальна служба»,
міська рада вирішила:
1. За угодою сторін продовжити дію контракту з директором комунального підприємства Тростянецької міської ради «Міська ритуальна служба» від 02.01.2018 року (далі - Контракт) з гр. Євдокимовою Наталією Миколаївною терміном з 02.01.2019 року до 31.12.2019 року.
2. Доручити міському голові Бові Юрію Анатолійовичу підписати з
гр. Євдокимовою Наталією Миколаївною додаткову угоду до контракту щодо продовження терміну його дії.
3. Дане рішення направити до відділу правового забезпечення, економісту апарату міської ради, КП ТМР «Міська ритуальна служба».
Міський голова Ю.А. Бова
Затверджено:
рішенням 15 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№ ___ від 19.12.2018 р.
міський голова
___________ Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 15 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№ ___ від 19.12.2018 року
рішенням 15 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№ ___ від 19.12.2018 р.
міський голова
___________ Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 15 сесії 7 скликання
(третє пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№ ___ від 19.12.2018 року
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА»
(нова редакція)
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА»
(нова редакція)
м. Тростянець
2018 рік
2018 рік
1. Загальні положення
1.1. Комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Міська ритуальна служба», іменоване надалі «Підприємство», створено відповідно до рішення 30 сесії 5 скликання Тростянецької міської ради № 309 від 14.11.2008 року.
1.2. Засновником і Власником підприємства є Тростянецька міська об’єднана територіальна громада в особі Тростянецької міської ради (далі -Власник).
Орган управління майном є Виконавчий комітет Тростянецької міської ради.
1.3. Підприємство здійснює свою діяльність на основі та відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільного та Господарського кодексів України, інших законів, постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Тростянецької міської ради, розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету Тростянецької міської ради та цим Статутом.
1.4. Місцезнаходження Підприємства:
Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 30.
1.5. Повне найменування Підприємства: Комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Міська ритуальна служба».
Скорочене найменування Підприємства: КП ТМР «Міська ритуальна служба».
2. Мета та предмет діяльності
2.1. Метою діяльності Підприємства є здійснення підприємницької діяльності, у тому числі зовнішньоекономічної.
2.2. Предметом діяльності Підприємства є:
2.2.1. Здійснення організації поховання померлих і надання передбачених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг та ритуальних послуг, не передбачених цим переліком, а також реалізація предметів ритуальної належності.
2.2.2. Ритуальні послуги надаються за плату згідно з цінами, що діють на момент оформлення договору-замовлення про їх надання.
2.2.3. Здійснення тих видів діяльності, на які відповідно до законодавства потрібний спеціальний дозвіл (ліцензія), можливе після одержання у встановленому порядку такого дозволу.
2.3. Основними завданнями ритуальної служби є:
Надання ритуальних послуг відповідно до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг безпосередньо або, в разі необхідності, за договором про надання ритуальних послуг суб'єктами господарювання інших форм власності.
2.4. Ритуальна служба відповідно до покладених на неї завдань:
- укладає договори-замовлення на організацію та проведення поховання (далі - договір-замовлення);
- організовує поховання померлих згідно з договорами-замовленнями;
- створює рівні умови для поховання померлого незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного
та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак;
- розширює номенклатуру ритуальних послуг для громадян з різними фінансовими можливостями;
- у разі відсутності на ринку послуг регіону необхідної Замовнику ритуальної послуги - забезпечує надання цієї послуги власними силами;
- забезпечує конфіденційність інформації про померлого;
- організовує виконання роботи з благоустрою місць поховань відповідно до кошторису;
- забезпечує функціонування місць поховань відповідно до порядку, визначеного відповідним виконавчим органом міської ради, згідно зі статтею 23 Закону України "Про поховання та похоронну справу";
- безоплатно виділяє місця для поховання померлого чи урни з прахом померлого на кладовищі (у колумбарії);
- реєструє поховання та перепоховання померлих у Книзі реєстрації поховань та перепоховань;
- видає користувачу місця поховання свідоцтво про поховання;
- видає на замовлення громадян довідки про наявність поховання померлого на кладовищі в зазначеному населеному пункті;
- реєструє намогильні споруди в Книзі обліку намогильних споруд;
- у разі осквернення могил, місць родинного поховання, навмисного руйнування та викрадання колумбарних ніш, намогильних споруд та склепів готує та подає до виконавчого комітету міської ради відповідний акт про суму та характеристику збитку;
- на підставі договору-замовлення забезпечує безперешкодний доступ на територію кладовища (крематорію) суб'єкта господарської діяльності (далі - виконавця послуг), з яким укладено договір про надання ритуальних послуг;
- здійснює інші функції відповідно до Закону України "Про поховання та похоронну справу".
3. Юридичний статус Підприємства
3.1. Підприємство є юридичною особою. Підприємство набуває права юридичної особи від дня його державної реєстрації.
3.2. Підприємство здійснює свою діяльність на підставі та у відповідності до Цивільного та Господарського кодексів України, інших нормативно-правових актів чинного законодавства України, рішень Власника, рішень Органу управління, а також цього Статуту. Рішення Власника щодо визначення мети та предмету діяльності Підприємства, складу і компетенції його органів управління, порядку прийняття ними рішень, складу і порядку використання майна, інших умов господарювання є обов'язковими для Підприємства.
3.3. Підприємство має самостійний баланс, поточні та інші рахунки, у тому числі валютні, в установах банків, у тому числі іноземних, печатку, штампи і бланки зі своїм найменуванням. Підприємство може мати товарний знак, що реєструється відповідно до чинного законодавства.
3.4. Підприємство діє на основі повного господарського розрахунку, забезпечує самооплатність, фінансування витрат на господарську діяльність, соціальний розвиток і матеріальне стимулювання працівників за рахунок зароблених коштів, несе повну відповідальність за результати господарської діяльності.
3.5. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, на яке може бути звернене стягнення відповідно до чинного законодавства.
3.6. Держава, Власник, Орган управління не відповідає по зобов'язаннях Підприємства. Підприємство не відповідає по зобов'язаннях держави, Власника, Органу управління.
3.7. Підприємство здійснює будь-які операції на засадах господарського розрахунку у межах предмета своєї діяльності відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
3.8. Підприємство має право від свого імені набувати майнові і немайнові права і нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, господарському і третейському суді.
4. Майно Підприємства
4.1. Статутний фонд Підприємства складає 179 581,00 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят одна грн. 00 коп.).
4.2. Усе майно Підприємства, що складається з виробничих і невиробничих фондів, а також інших цінностей, вартість яких позначається в самостійному балансі Підприємства, знаходиться в комунальній власності і закріплено за Підприємством на праві господарського ведення.
Підприємство має право володіти, користуватися і розпоряджатися закріпленим за ним майном з обмеженнями правомочності розпорядження, що визначені чинним законодавством, рішеннями Власника, Органу управління та цим Статутом (оренди основних фондів, внесення вкладів за договором про спільну діяльність і т.п.).
4.3. До Статутного капіталу Підприємства, за рішенням Засновника, можуть бути передані будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, право користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, обладнання, а також інші майнові права (включаючи майнові права на об’єкти інтелектуальної власності), кошти в тому числі в іноземній валюті тощо.
4.4. Порядок формування Статутного капіталу встановлений цим Статутом. Розмір статутного капіталу Підприємства може бути змінено за рішенням Засновника (Власника).
Статутний капітал Підприємства підлягає сплаті до закінчення першого року з дня його державної реєстрації.
4.5. Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту, за рішенням Власника.
4.6. Майно Підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, а також цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
4.7. Підприємство не має права відчужувати майнові об'єкти, що належать йому та відносяться до основних фондів, віддавати в заставу, у позику, передавати в безоплатне користування, вносити як вклад у статутний фонд господарських товариств або за договором про спільну діяльність (пайової участі та інших аналогічних договорів) чи іншим чином розпоряджатися цим майном без згоди Власника чи органу, уповноваженого Власником здійснювати контроль руху та використання комунального майна, якщо інше не зазначено чинним законодавством України, рішеннями Власника, цим Статутом.
4.8. Відчуження та списання майна Підприємства здійснюється за погодженням з Власником.
4.9. Джерелами формування майна Підприємства є:
- майно, передане йому Власником;
- доходи, одержані від надання послуг, реалізації товарів, а також інших видів фінансово-господарської діяльності;
- доходи від цінних паперів;
- кредити банків та інших кредиторів;
- капітальні вкладення, дотації, фінансова підтримка з бюджетів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств та громадян;
- придбання майна іншого підприємства, організації;
- поповнення статутного фонду Власником.
- інше майно, набуте на підставах, не заборонених законодавством України.
4.10. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків передбачених законом.
4.11. Передача Підприємством в оренду нерухомого майна, що належить йому на праві господарського відання, здійснюється за згодою Власника в установленому чинним законодавством порядку.
4.12. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів можуть проводитися лише за згодою Власника. Списання з балансу інших основних фондів здійснюється за згодою Власника в установлених чинним законодавством випадках.
4.13. Підприємство здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та чинного законодавства. Вирішення питання щодо оформлення земельних правовідносин, у тому числі вилучення або відмови від земель, наданих у постійне користування або іншим чином закріплених за Підприємством, здійснюється за погодженням з Власником.
4.14. Збитки, завдані Підприємству в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами, державними органами та органами місцевого самоврядування відшкодовуються підприємству в установленому чинним законодавством порядку.
5. Права та обов'язки Підприємства
5.1. Права Підприємства:
5.1.1. Підприємство планує та здійснює свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку у відповідності до чинного законодавства України, цього Статуту, галузевих науково-технічних прогнозів та з урахуванням пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг.
5.1.2. Підприємство реалізує свою продукцію, товари, послуги за цінами, які формуються у відповідності до ринкових умов, а у випадках, передбачених законодавством України, - за фіксованими цінами.
5.1.3. Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність, що є частиною зовнішньоекономічної діяльності України і регулюється законами України, іншими прийнятими у відповідності до них нормативно-правовими актами.
5.1.4. Підприємство здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до цілей своєї діяльності та чинного законодавства.
5.1.5. За узгодженням з Власником чи Органом управління, у випадку, якщо останній має дані повноваження, іншим органом, уповноваженим Власником, Підприємство має право:
а) випускати цінні папери та реалізовувати їх у відповідності до чинного законодавства України;
б) створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи з правом відкриття поточних та інших рахунків і затверджувати положення про них;
в) на добровільних засадах брати участь в асоціаціях, корпораціях і інших об'єднаннях, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству.
г) одержувати кредити, інвестиції, у тому числі і від іноземних інвесторів.
5.2. Обов'язки Підприємства:
5.2.1. Здійснювати свою діяльність згідно з чинним законодавством, цим Статутом, рішеннями Власника та Органу управління.
5.2.2. Приймати і вчасно виконувати доведені до Підприємства у встановленому порядку державні замовлення, замовлення Власника або уповноваженого ним органу, а також враховувати їх при формуванні виробничих програм, визначенні перспектив свого економічного та соціального розвитку і виборі контрагентів.
5.2.3. Забезпечувати ефективне використання комунального майна, його збереження, здійснювати поточний і капітальний ремонт основних фондів, забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей.
5.2.4. Забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань відповідно до чинного законодавства.
5.2.5. Створювати належні і безпечні умови праці, забезпечувати дотримання законодавства про працю, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
5.2.6. Здійснювати заходи щодо удосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості, як у результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи Підприємства.
5.2.7. Забезпечувати ощадливе і раціональне використання фонду споживання і своєчасні розрахунки з працівниками Підприємства.
5.2.8. На основі даних бухгалтерського обліку складати фінансову звітність за формами, передбаченими законодавством, проводити інвентаризацію майна, що належить йому, для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності, надавати фінансову звітність відповідно до вимог нормативно-правових актів України, рішень Власника, Органу управління.
5.2.9. Виконувати норми і вимоги щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів і забезпечення екологічної безпеки. У разі порушення Підприємством законодавства про охорону довкілля, його діяльність може бути обмежена, тимчасово заборонена або припинена згідно з чинним законодавством.
6. Управління Підприємством і самоврядування трудового колективу
6.1. Управління Підприємством від імені Власника – Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади здійснює Тростянецька міська рада, виконавчий комітет Тростянецької міської ради, директор Підприємства.
До виключної компетенції Власника відноситься:
- затвердження Статуту Підприємства, внесення змін та доповнень до нього;
- встановлення порядку відчуження та списання майна підприємства;
- прийняття рішення про передачу в заставу майна Підприємства, що закріплене за ним на праві господарського відання;
- прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства.
До повноважень Органу управління майном відносяться:
- затвердження фінансових планів та здійснення контролю за їх реалізацією;
- надання дозволів на передачу з балансу майна;
- заслуховування звітів про роботу директора підприємства.
6.2. Призначення директора на посаду та звільнення здійснюється розпорядженням міського голови, шляхом укладання з ним контракту, в якому визначаються строк найму, право, обов´язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін. Директора підприємства може бути звільнено з посади достроково на підставах, передбачених контрактом та чинним законодавством.
6.3. Директор Підприємства самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком віднесених цим Статутом до компетенції Власника, Органу управління та інших органів, уповноважених управляти комунальним майном.
6.4. Директор несе відповідальність за стан та діяльність Підприємства, дотримання фінансової, договірної та трудової дисципліни згідно із законодавством України.
6.5. Директор Підприємства:
- розпоряджається коштами та майном Підприємства відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;
- укладає угоди, договори, видає доручення, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;
- за погодженням з профільним виконавчим органом міської ради затверджує штатний розпис;
- визначає структуру управління, встановлює штати з урахуванням умов і фонду оплати праці Підприємства;
- несе відповідальність за формування і виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати господарської діяльності Підприємства, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, використання майна і прибутку згідно з контрактом;
- у межах своєї компетенції видає накази, дає доручення, вказівки, які є обов´язковими для усіх працівників Підприємства;
- вирішує інші питання, віднесені чинним законодавством, Органом управління, Статутом Підприємства та контрактом до компетенції директора.
- несе відповідальність за організацію роботи з охорони праці і техніки безпеки, пожежної безпеки на Підприємстві;
- укладає від імені підприємства господарські та цивільно-правові договори.
6.6. Виробничі, трудові та соціально – економічні відносини Підприємства з працівниками регулюються законодавством України про працю.
6.7. Трудовий колектив Підприємства:
- трудовий колектив Підприємства складається з осіб, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, а також інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Підприємством. Умови організації та оплати праці членів трудового колективу Підприємства, а також їх соціального захисту та страхування визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України;
- трудовий колектив Підприємства розглядає та схвалює проект колективного договору;
- заслуховує інформацію сторін про виконання колективного договору;
- бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні високопродуктивної праці, заохоченні винахідницької та раціоналізаторської діяльності;
- бере участь у вирішенні питань соціального розвитку Підприємства;
- повноваження трудового колективу Підприємства здійснюється безпосередньо загальними зборами трудового колективу відповідно до чинного законодавства України;
- рішення з соціально – економічних питань, що стосуються діяльності Підприємства, опрацьовуються за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображаються у колективному договорі. Колективним договором встановлюються форми і системи оплати праці, розцінки, тарифні сітки,схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних та гарантійних виплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною, галузевою(регіональною) та територіальною угодами;
- колективний договір від імені Власника укладається директором Підприємства з первинними профспілковими організаціями, а у разі їх відсутності – з представниками, вільно обраними на загальних зборах працівників або уповноважених ними органів.
7. Фінансово – господарська та соціальна діяльність Підприємства
7.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.
7.2. Чистий прибуток, який залишається після сплати відповідних податків, передається у розпорядження Підприємства та розподіляється за фондами матеріального заохочення та розвитку Підприємства. Положення про створення та формування цих фондів затверджується директором підприємства за погодженням з Органом управління.
Частина чистого прибутку, визначена рішенням Власника, перераховується до міського бюджету.
7.3. Фонд оплати праці створюється у розмірах, що визначаються згідно з чинним законодавством. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є частина доходу, одержаного в результаті його господарської діяльності. Директор підприємства обирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам конкретні розміри тарифних ставок, відрядних розцінок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат згідно з умовами, передбаченими колективним договором та чинним законодавством України. Підприємство здійснює оплату праці в межах фонду оплати праці з урахуванням колективного договору. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати. Умови оплати праці та матеріального забезпечення директора Підприємства встановлюються контрактом.
7.4. Джерелом формування фінансових ресурсів Підприємства є прибуток, амортизаційні відрахування, кошти, одержані від підприємств, організацій, громадян, кредити та інші надходження.
7.5. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров´я, гарантії обов´язкового медичного страхування та соціального забезпечення членів трудового колективу Підприємства, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.6. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, складає статистичну інформацію, а також надає згідно з вимогами чинного законодавства України до відповідних органів фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Контроль за фінансовою, а також за окремими сторонами діяльності Підприємства здійснюється відповідними органами в межах їх компетенції згідно з чинним законодавством України.
7.7. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється згідно з чинним законодавством України.
8. Взаємовідносини з іншими підприємствами, установами, організаціями
8.1. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі договорів в установленому чинним законодавством України порядку.
9. Припинення діяльності підприємства
9.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, перетворення) Підприємства здійснюється за рішенням Власника, а у випадках передбачених чинним законодавством - за рішенням суду.
9.2. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, утвореною Власником. Порядок і строки проведення ліквідації Підприємства визначаються згідно з чинним законодавством України.
Власником встановлюється порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до Підприємства, Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс Підприємства і надає його на затвердження Власнику.
9.3. У разі банкрутства Підприємства його ліквідація проводиться згідно з чинним законодавством України.
9.4. У разі реорганізації та ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх соціальних прав та інтересів, передбачених чинним законодавством України.
9.5. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
9.6. При припиненні діяльності Підприємства печатки та штампи здаються у відповідні органи у встановленому порядку.
9.7. Майно Підприємства, що залишилося після розрахунків з бюджетом, оплати праці працівників, розрахунків з кредиторами використовується за рішенням Органу управління майном та Власником у відповідності до повноважень.
10. Заключні положення
Цей Статут набуває чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства України. Зміни та доповнення до Статуту вносяться в установленому чинним законодавством порядку та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.