ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 24.12.2018/53
від 24.12.2018 року
м. Тростянець № _______
Про затвердження Програми приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади
на 2019 – 2021 роки
Відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 року №2269-VІІІ та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою КМУ від 10.05.2018 року № 432, з метою ефективного використання комунального майна, керуючись ст.ст. 25, 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Злепка В.А.
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Розділ 2. Загальні положення
1. Програма приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2019-2021 роки (далi - Програма) розроблена відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 року №2269-VІІІ (далі – Закон), Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою КМУ від 10.05.2018 року № 432.
2. Програма визначає основні цiлi, пріоритети, завдання та способи приватизації комунального майна.
3. Основною метою приватизації є ефективне використання майна комунальної власності, створення конкурентного середовища та залучення надходжень коштів до міського бюджету Тростянецької міської ОТГ.
4. Основними завданнями приватизації є:
- приватизація об’єктів, подальше перебування в комунальній власності яких є економічно недоцільним;
- забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації;
- підвищення зацікавленості інвесторів до об’єктів приватизації;
- створення сприятливих умов для появи приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкта.
- індивідуальний підхід до приватизації кожного конкретного об’єкта;
- створення організаційно-правових та економічних умов приватизації із забезпеченням виконання вимог чинного законодавства щодо відповідальності нових власників за використання приватизованого майна.
Розділ 3. Об’єкти приватизації
1. До об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, належать усі об’єкти права комунальної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» та іншими законами України.
2. У разі якщо майно органів місцевого самоврядування, майно комунальних підприємств безпосередньо не забезпечує виконання зазначеними суб’єктами встановлених завдань, таке майно є об’єктами, що підлягає приватизації.
3. Майно, яке перебуває на балансах комунальних підприємств, установ, організацій, що не підлягають приватизації, та яке не входить до складу єдиних майнових комплексів, що забезпечує основні види діяльності таких підприємств або більше трьох років не використовується у виробничій діяльності і подальше їх використання не планується, належить до об’єктів, що підлягають приватизації.
Розділ 4. Суб’єкти приватизації та порядок включення майна до переліку об’єктів, що підлягають приватизації
1. Суб’єктами приватизації є:
- місцеві ради, органи приватизації територіальних громад;
- покупці.
2. Покупцями об’єктів приватизації можуть бути юридичні та фізичні особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
3. Перелік об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, ухвалюється рішенням сесії Тростянецької міської ради.
4. Ініціювати приватизацію об’єктів можуть органи приватизації, уповноважені органи управління комунальною власністю або покупці.
5. Заяви про включення об’єктів права комунальної власності до переліків об’єктів, що підлягають приватизації, подаються покупцями до Тростянецької міської ради та розглядаються у порядку, згідно з п. 6 п. 7 розділу 4 даної Програми.
6. Тростянецька міська рада протягом трьох робочих днів після надходження заяви звертається щодо надання згоди на включення такого об’єкта до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, до уповноважених органів управління комунальним майном – балансоутримувачів майна, крім випадків, коли орган приватизації є органом управління комунальним майном або уповноважений орган управління самостійно ініціював включення такого об’єкта до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації.
Уповноважені органи управління комунальним майном надають згоду на приватизацію об’єкта комунальної власності або вмотивовану відмову протягом 15 днів з моменту надходження звернення від міської ради.
У разі якщо міська рада не одержала у встановлений строк дозвіл чи відмову від органу, уповноваженого управляти відповідним майном, згода на приватизацію вважається наданою.
7. Міською радою протягом 30 днів розглядаються заяви та приймають рішення щодо включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, і в п’ятиденний строк письмово повідомляють про це заявника та уповноважений орган управління.
8. Включення нових об’єктів до переліку об’єктів, що підлягають приватизації здійснюється міською радою шляхом ухвалення окремого рішення щодо кожного об’єкта комунальної власності про включення в відповідний перелік.
9. Відмова у включенні до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, можлива у разі: коли законодавством установлено обмеження щодо приватизації об’єкта; вмотивованої відмови органу, уповноваженого управляти комунальним майном, у погодженні щодо включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації.
* аукціоні з умовами;
* аукціоні без умов;
* аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій;
* аукціоні із зниженням стартової ціни
або шляхом викупу, якщо виконуються умови, передбачені Законом.
1. Стартова ціна об’єкта малої приватизації визначається аукціонною комісією на рівні балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації. У разі відсутності балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації така вартість встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Аукціонна комісія подає органу приватизації для затвердження умови продажу об’єкта приватизації, а також додаткові умови продажу (в разі наявності) протягом 15 робочих днів з моменту прийняття міською радою рішення про приватизацію об’єкта та здійснення реєстрації права власності територіальної громади на об’єкт приватизації (у разі, коли станом на дату прийняття рішення право власності територіальної громади на об’єкт приватизації, що є нерухомим майном і має балансову вартість, не зареєстровано), а також з моменту отримання позитивного висновку рецензента на звіт незалежного оцінювача про визначення ринкової вартості майна (у разі, коли об’єкт малої приватизації, право власності на який належним чином зареєстроване, не має балансової вартості або прийнято рішення про приватизацію об’єкта на аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід’ємних поліпшень).
Розділ 7. Заходи щодо реалізації Програми
1. Приватизація об’єктів комунальної власності здійснюється способами та за процедурою визначеними Законом.
2. Об’єкти комунальної власності приватизовуються (продаються) виключно на електронних аукціонах.
3. Електронний аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається між Тростянецькою міською радою в особі міського голови з операторами електронних майданчиків.
4. Для продажу об’єктів комунальної власності, протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта, органом приватизації утворюється аукціонна комісія, діяльність якої регулюється положенням, що затверджується Тростянецькою міською радою.
5. Порядок приватизації комунального майна передбачає:
– затвердження міською радою переліку об’єктів, що підлягають приватизації на відповідний рік та його оприлюднення до 15 січня поточного року;
– опублікування переліку об’єктів, що підлягають приватизації на офіційному веб-сайті міської ради та друкованому засобі масової інформації (друкованим засобом масової інформації щодо приватизацію об’єктів комунальної власності Тростянецької міської ОТГ визначити обласний щотижневик «Круглий двір») та в електронній торговій системі;
– проведення аукціону не раніше ніж через 20 днів, але не пізніше 35 днів після опублікування інформаційного повідомлення;
– прийняття органом приватизації рішення про затвердження протоколу аукціону;
– укладення договору купівлі-продажу та його опублікування в електронній торговій системі;
– прийняття органом приватизації рішення про завершення приватизації;
– опублікування інформації про завершення та результати приватизації.
6. Інформація, яка підлягає внесенню до електронної торгової системи під час опублікування переліку об’єктів, що підлягають приватизації, включає:
- назву, дату і номер рішення сесії міської ради про затвердження переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають відчуженню у поточному році, або про включення нового об’єкта (об’єктів) до переліку;
- щодо об’єктів нерухомого майна - адресу, площу об’єкта і повне найменування балансоутримувача об’єкта нерухомого майна, інформацію про балансову вартість або її відсутність, а також інформацію про державну реєстрацію права власності на об’єкт нерухомого майна (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна та дата реєстрації) або стан здійснення такої реєстрації;
- щодо усіх типів об’єктів - інформацію про оприлюднення інформаційного повідомлення про приватизацію об’єкта приватизації.
7. Інформаційне повідомлення не повинно містити положень, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розділ 8. Фінансове забезпечення виконання програми
1. Фінансування для виконання зазначеної програми здійснюється у межах асигнувань затверджених рішеннями Тростянецької міської ради «Про міський бюджет» на відповідний рік.
2. Орієнтовні обсяги та джерела фінансування Програми:
Обсяги фінансування можуть коригуватися в межах бюджетного періоду.
2. За рахунок коштів міського бюджету Тростянецької міської ОТГ для проведення заходів, пов’язаних з приватизацією, здійснюються такі видатки:
1) оплата послуг, що надаються:
- суб’єктами оціночної діяльності – суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна об’єктів приватизації та рецензії;
- особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт приватизації;
- оформленням землевпорядної документації під об’єктом приватизації
2) витрати, пов’язані із:
- провадженням інформаційної діяльності з питань приватизації, висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;
- оплатою послуг пов’язаних з проведенням аукціонів;
- оплата витрат, пов’язаних з розглядом справ з питань приватизації у суді;
- інші видатки для проведення заходів, пов’язаних з приватизацією.
Витрати, пов’язані з підготовкою об’єкта до приватизації, відшкодовуються покупцем.
3. Кошти, одержані в ході реалізації Програми, зараховуються до міського бюджету Тростянецької міської ОТГ відповідно до чинного законодавства.
4. Кошти використані на проведення заходів, пов’язаних з приватизацією, відшкодовуються на рахунок Тростянецької міської ради.
5. Прогнозний обсяг надходжень до бюджету розвитку міста коштів від приватизації об’єктів комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади визначається бюджетом Тростянецької міської ОТГ на відповідний рік.
9. Контроль за виконанням Програми приватизації
1. Контроль за виконанням цієї Програми здійснює міська рада шляхом заслуховування на пленарному засіданні щорічного звіту органу приватизації про хід виконання Програми.
2. Питання, не врегульовані цією Програмою, вирішуються в порядку, встановленому діючим законодавством України.
Секретар міської ради Н.А.Ковальова
ПОЛОЖЕННЯ
про орган приватизації об’єктів комунальної власності
Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади
І. Загальні положення
1.1. Орган приватизації об’єктів комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади (далі – орган приватизації) утворений Тростянецькою міською радою і відповідно до чинного законодавства України забезпечує реалізацію повноважень Тростянецької міської ради щодо приватизації об’єктів міської комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.
1.2. Орган приватизації підпорядкований, підзвітний і підконтрольний Тростянецькій міській раді.
1.3. Орган приватизації у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, нормативно-методичними матеріалами Фонду державного майна України з питань приватизації та оренди, рекомендаціями простійних комісій міської ради, цим Положенням.
2. Завдання органу приватизації
2.1. Основними завданнями органу приватизації є:
2.1.1. Реалізація державної та регіональної політики у сфері управління майном комунальної власності.
2.1.2. Забезпечення надходжень до міського бюджету Тростянецької ОТГ коштів за рахунок відчуження майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.
3. Функції органу приватизації
3.1. Орган приватизації відповідно до покладених на нього завдань:
3.1.1. Розробляє проекти програм приватизації комунального майна Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, проекти рішень з приватизації та подає їх на затвердження міської ради, забезпечує виконання затверджених програм.
3.2. Приймає рішення:
- про заходи з передприватизаційної підготовки об’єктів приватизації;
- про утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів приватизації;
- про затвердження висновків про вартість об’єктів приватизації;
- про затвердження умов продажу об’єктів приватизації;
- про затвердження протоколів електронних торгів за результатами продажу об’єкта приватизації;
- про завершення або припинення приватизації.
3.3. Організовує проведення експертної оцінки майна комунальної власності при його приватизації та рецензування звіту про експертну оцінку майна міської комунальної власності.
3.4. Перевіряє заяви з додатками на участь у приватизації об’єктів малої приватизації.
3.5. Контролює виконання умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації в межах своїх повноважень.
4. Структура та організація роботи органу приватизації
4.1. Орган приватизації створюється рішенням сесії міської ради.
4.2. Положення про орган приватизації затверджується міською радою.
4.3. Особи, включені до складу органу приватизації, працюють на громадських засадах.
4.4. Засідання органу приватизації скликається за необхідністю і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менше як половина від його загального складу.
4.5. Орган приватизації з питань своєї діяльності приймає рішення, які підписуються міським головою або особою, яка виконує його повноваження.
4.6. Робота органу приватизації оформлюється протоколом.
5. Права органу приватизації
Орган приватизації має право:
5.1. Одержувати від підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, довідкові матеріали, необхідні для здійснення повноважень власника комунального майна.
5.2. Залучати, в разі необхідності, для роботи в органі приватизації інших працівників міської ради та на договірних завадах – сторонніх експертів та консультантів.
5.3. Для проведення засідань органу приватизації використовувати сесійну залу міської ради.
6. Взаємодія органу приватизації з іншими
установами, підприємствами, організаціями
6.1. Орган приватизації при вирішенні питань, які належать до його компетенції, взаємодіє з постійними комісіями та депутатами міської ради, органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
7. Внесення змін до Положення про орган приватизації та
припинення його діяльності
7.1. Внесення змін до Положення про орган приватизації затверджується рішенням сесії Тростянецької міської ради.
7.2. Діяльність органу приватизації припиняється на підставі рішення сесії Тростянецької міської ради.
7.3. Повноваження членів органу приватизації припиняються одночасно з повноваженнями Тростянецької міської ради у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Секретар міської ради Н.А.Ковальова
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
15 сесія 7 скликання
(четверте пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЕКТ
від 24.12.2018 рокум. Тростянець № _______
Про затвердження Програми приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади
на 2019 – 2021 роки
Відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 року №2269-VІІІ та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою КМУ від 10.05.2018 року № 432, з метою ефективного використання комунального майна, керуючись ст.ст. 25, 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
- Затвердити Програму приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2019 – 2021 роки (додається).
- Визнати органом приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади - виконавчий комітет Тростянецької міської ради.
- Затвердити Положення про орган приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, що додається (додається).
- Рішення 16 сесії 24 скликання Тростянецької міської ради від 08.04.2004 року «Про затвердження «Положення про орган приватизації Тростянецької міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
- Уповноважити міського голову Бову Ю.А. на підпис документів при здійсненні процедур приватизації.
- Вказане рішення направити заступнику міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин; фінансовому управлінню Тростянецької міської ради; відділу бухгалтерського обліку та звітності; відділу комунальної власності і земельних відносин; відділу правового забезпечення апарату Тростянецької міської ради.
- Відділу інформаційно – технічного забезпечення апарату Тростянецької міської ради довести дане рішення до відома населення шляхом оприлюднення на офіційному веб- сайті Тростянецької міської ради та в місцевих засобах масової інформації.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин Злепка В.А.
Міський голова Ю.А.Бова
Додаток 1
до рішення 15 сесії 7 скликання
(четверте пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№___ від 24.12.2018 року.
до рішення 15 сесії 7 скликання
(четверте пленарне засідання)
Тростянецької міської ради
№___ від 24.12.2018 року.
ПРОГРАМА
ПРИВАТИЗАЦІЇ МАЙНА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2019-2021 РОКИ
- Паспорт Програми
1 | Назва програми | Програма приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2019-2021 роки |
2 | Ініціатор розроблення програми: | Тростянецька міська рада |
3 | Розробник програми | Відділ комунальної власності і земельних відносин |
4 | Співрозробники програми | Відділ правового забезпечення |
5 | Учасники програми | Тростянецька міська рада, балансоутримувачі комунального майна |
6 | Мета | Підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності, забезпечення додаткових надходжень до міського бюджету |
7 | Терміни реалізації програми | 2019-2021 роки |
8 | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього | 350,0 тис. грн. |
8.1. | В тому числі коштів міського бюджету Тростянецької ОТГ | 350,0 тис. грн. |
Розділ 2. Загальні положення
1. Програма приватизації майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2019-2021 роки (далi - Програма) розроблена відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 року №2269-VІІІ (далі – Закон), Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою КМУ від 10.05.2018 року № 432.
2. Програма визначає основні цiлi, пріоритети, завдання та способи приватизації комунального майна.
3. Основною метою приватизації є ефективне використання майна комунальної власності, створення конкурентного середовища та залучення надходжень коштів до міського бюджету Тростянецької міської ОТГ.
4. Основними завданнями приватизації є:
- приватизація об’єктів, подальше перебування в комунальній власності яких є економічно недоцільним;
- забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації;
- підвищення зацікавленості інвесторів до об’єктів приватизації;
- створення сприятливих умов для появи приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкта.
5. Основними принципами приватизації є:
- досягнення максимально економічного ефекту від продажу об’єктів приватизації;- індивідуальний підхід до приватизації кожного конкретного об’єкта;
- створення організаційно-правових та економічних умов приватизації із забезпеченням виконання вимог чинного законодавства щодо відповідальності нових власників за використання приватизованого майна.
Розділ 3. Об’єкти приватизації
1. До об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, належать усі об’єкти права комунальної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» та іншими законами України.
2. У разі якщо майно органів місцевого самоврядування, майно комунальних підприємств безпосередньо не забезпечує виконання зазначеними суб’єктами встановлених завдань, таке майно є об’єктами, що підлягає приватизації.
3. Майно, яке перебуває на балансах комунальних підприємств, установ, організацій, що не підлягають приватизації, та яке не входить до складу єдиних майнових комплексів, що забезпечує основні види діяльності таких підприємств або більше трьох років не використовується у виробничій діяльності і подальше їх використання не планується, належить до об’єктів, що підлягають приватизації.
Розділ 4. Суб’єкти приватизації та порядок включення майна до переліку об’єктів, що підлягають приватизації
1. Суб’єктами приватизації є:
- місцеві ради, органи приватизації територіальних громад;
- покупці.
2. Покупцями об’єктів приватизації можуть бути юридичні та фізичні особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
3. Перелік об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, ухвалюється рішенням сесії Тростянецької міської ради.
4. Ініціювати приватизацію об’єктів можуть органи приватизації, уповноважені органи управління комунальною власністю або покупці.
5. Заяви про включення об’єктів права комунальної власності до переліків об’єктів, що підлягають приватизації, подаються покупцями до Тростянецької міської ради та розглядаються у порядку, згідно з п. 6 п. 7 розділу 4 даної Програми.
6. Тростянецька міська рада протягом трьох робочих днів після надходження заяви звертається щодо надання згоди на включення такого об’єкта до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, до уповноважених органів управління комунальним майном – балансоутримувачів майна, крім випадків, коли орган приватизації є органом управління комунальним майном або уповноважений орган управління самостійно ініціював включення такого об’єкта до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації.
Уповноважені органи управління комунальним майном надають згоду на приватизацію об’єкта комунальної власності або вмотивовану відмову протягом 15 днів з моменту надходження звернення від міської ради.
У разі якщо міська рада не одержала у встановлений строк дозвіл чи відмову від органу, уповноваженого управляти відповідним майном, згода на приватизацію вважається наданою.
7. Міською радою протягом 30 днів розглядаються заяви та приймають рішення щодо включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, і в п’ятиденний строк письмово повідомляють про це заявника та уповноважений орган управління.
8. Включення нових об’єктів до переліку об’єктів, що підлягають приватизації здійснюється міською радою шляхом ухвалення окремого рішення щодо кожного об’єкта комунальної власності про включення в відповідний перелік.
9. Відмова у включенні до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, можлива у разі: коли законодавством установлено обмеження щодо приватизації об’єкта; вмотивованої відмови органу, уповноваженого управляти комунальним майном, у погодженні щодо включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації.
Розділ 5. Способи приватизації
- Приватизація об’єктів комунальної власності здійснюється способами та за процедурою визначеними Законом.
* аукціоні з умовами;
* аукціоні без умов;
* аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій;
* аукціоні із зниженням стартової ціни
або шляхом викупу, якщо виконуються умови, передбачені Законом.
Розділ 6. Визначення ціни продажу об’єктів приватизації
1. Стартова ціна об’єкта малої приватизації визначається аукціонною комісією на рівні балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації. У разі відсутності балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації така вартість встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Аукціонна комісія подає органу приватизації для затвердження умови продажу об’єкта приватизації, а також додаткові умови продажу (в разі наявності) протягом 15 робочих днів з моменту прийняття міською радою рішення про приватизацію об’єкта та здійснення реєстрації права власності територіальної громади на об’єкт приватизації (у разі, коли станом на дату прийняття рішення право власності територіальної громади на об’єкт приватизації, що є нерухомим майном і має балансову вартість, не зареєстровано), а також з моменту отримання позитивного висновку рецензента на звіт незалежного оцінювача про визначення ринкової вартості майна (у разі, коли об’єкт малої приватизації, право власності на який належним чином зареєстроване, не має балансової вартості або прийнято рішення про приватизацію об’єкта на аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід’ємних поліпшень).
Розділ 7. Заходи щодо реалізації Програми
1. Приватизація об’єктів комунальної власності здійснюється способами та за процедурою визначеними Законом.
2. Об’єкти комунальної власності приватизовуються (продаються) виключно на електронних аукціонах.
3. Електронний аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається між Тростянецькою міською радою в особі міського голови з операторами електронних майданчиків.
4. Для продажу об’єктів комунальної власності, протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта, органом приватизації утворюється аукціонна комісія, діяльність якої регулюється положенням, що затверджується Тростянецькою міською радою.
5. Порядок приватизації комунального майна передбачає:
– затвердження міською радою переліку об’єктів, що підлягають приватизації на відповідний рік та його оприлюднення до 15 січня поточного року;
– опублікування переліку об’єктів, що підлягають приватизації на офіційному веб-сайті міської ради та друкованому засобі масової інформації (друкованим засобом масової інформації щодо приватизацію об’єктів комунальної власності Тростянецької міської ОТГ визначити обласний щотижневик «Круглий двір») та в електронній торговій системі;
- утворення аукціонної комісії протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта;
- затвердження органом приватизації умов продажу (додаткових умов продажу) об’єкта приватизації протягом п’яти робочих днів з моменту подання їх аукціонною комісією;
– проведення аукціону не раніше ніж через 20 днів, але не пізніше 35 днів після опублікування інформаційного повідомлення;
– прийняття органом приватизації рішення про затвердження протоколу аукціону;
– укладення договору купівлі-продажу та його опублікування в електронній торговій системі;
– прийняття органом приватизації рішення про завершення приватизації;
– опублікування інформації про завершення та результати приватизації.
6. Інформація, яка підлягає внесенню до електронної торгової системи під час опублікування переліку об’єктів, що підлягають приватизації, включає:
- назву, дату і номер рішення сесії міської ради про затвердження переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають відчуженню у поточному році, або про включення нового об’єкта (об’єктів) до переліку;
- щодо об’єктів нерухомого майна - адресу, площу об’єкта і повне найменування балансоутримувача об’єкта нерухомого майна, інформацію про балансову вартість або її відсутність, а також інформацію про державну реєстрацію права власності на об’єкт нерухомого майна (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна та дата реєстрації) або стан здійснення такої реєстрації;
- щодо усіх типів об’єктів - інформацію про оприлюднення інформаційного повідомлення про приватизацію об’єкта приватизації.
7. Інформаційне повідомлення не повинно містити положень, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розділ 8. Фінансове забезпечення виконання програми
1. Фінансування для виконання зазначеної програми здійснюється у межах асигнувань затверджених рішеннями Тростянецької міської ради «Про міський бюджет» на відповідний рік.
2. Орієнтовні обсяги та джерела фінансування Програми:
Джерела фінансування | 2019 рік | 2020 рік | 2021 рік | Усього |
Міський бюджет Тростянецької ОТГ, тис.грн. | 100,0 | 120,0 | 130,0 | 350,0 |
Обсяги фінансування можуть коригуватися в межах бюджетного періоду.
2. За рахунок коштів міського бюджету Тростянецької міської ОТГ для проведення заходів, пов’язаних з приватизацією, здійснюються такі видатки:
1) оплата послуг, що надаються:
- суб’єктами оціночної діяльності – суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна об’єктів приватизації та рецензії;
- особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт приватизації;
- оформленням землевпорядної документації під об’єктом приватизації
2) витрати, пов’язані із:
- провадженням інформаційної діяльності з питань приватизації, висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;
- оплатою послуг пов’язаних з проведенням аукціонів;
- оплата витрат, пов’язаних з розглядом справ з питань приватизації у суді;
- інші видатки для проведення заходів, пов’язаних з приватизацією.
Витрати, пов’язані з підготовкою об’єкта до приватизації, відшкодовуються покупцем.
3. Кошти, одержані в ході реалізації Програми, зараховуються до міського бюджету Тростянецької міської ОТГ відповідно до чинного законодавства.
4. Кошти використані на проведення заходів, пов’язаних з приватизацією, відшкодовуються на рахунок Тростянецької міської ради.
5. Прогнозний обсяг надходжень до бюджету розвитку міста коштів від приватизації об’єктів комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади визначається бюджетом Тростянецької міської ОТГ на відповідний рік.
9. Контроль за виконанням Програми приватизації
1. Контроль за виконанням цієї Програми здійснює міська рада шляхом заслуховування на пленарному засіданні щорічного звіту органу приватизації про хід виконання Програми.
2. Питання, не врегульовані цією Програмою, вирішуються в порядку, встановленому діючим законодавством України.
Секретар міської ради Н.А.Ковальова
Додаток 2
до рішення __ сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№___ від «_____»______2018 р.
до рішення __ сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№___ від «_____»______2018 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про орган приватизації об’єктів комунальної власності
Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади
І. Загальні положення
1.1. Орган приватизації об’єктів комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади (далі – орган приватизації) утворений Тростянецькою міською радою і відповідно до чинного законодавства України забезпечує реалізацію повноважень Тростянецької міської ради щодо приватизації об’єктів міської комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.
1.2. Орган приватизації підпорядкований, підзвітний і підконтрольний Тростянецькій міській раді.
1.3. Орган приватизації у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, нормативно-методичними матеріалами Фонду державного майна України з питань приватизації та оренди, рекомендаціями простійних комісій міської ради, цим Положенням.
2. Завдання органу приватизації
2.1. Основними завданнями органу приватизації є:
2.1.1. Реалізація державної та регіональної політики у сфері управління майном комунальної власності.
2.1.2. Забезпечення надходжень до міського бюджету Тростянецької ОТГ коштів за рахунок відчуження майна комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.
3. Функції органу приватизації
3.1. Орган приватизації відповідно до покладених на нього завдань:
3.1.1. Розробляє проекти програм приватизації комунального майна Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, проекти рішень з приватизації та подає їх на затвердження міської ради, забезпечує виконання затверджених програм.
3.2. Приймає рішення:
- про заходи з передприватизаційної підготовки об’єктів приватизації;
- про утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів приватизації;
- про затвердження висновків про вартість об’єктів приватизації;
- про затвердження умов продажу об’єктів приватизації;
- про затвердження протоколів електронних торгів за результатами продажу об’єкта приватизації;
- про завершення або припинення приватизації.
3.3. Організовує проведення експертної оцінки майна комунальної власності при його приватизації та рецензування звіту про експертну оцінку майна міської комунальної власності.
3.4. Перевіряє заяви з додатками на участь у приватизації об’єктів малої приватизації.
3.5. Контролює виконання умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації в межах своїх повноважень.
4. Структура та організація роботи органу приватизації
4.1. Орган приватизації створюється рішенням сесії міської ради.
4.2. Положення про орган приватизації затверджується міською радою.
4.3. Особи, включені до складу органу приватизації, працюють на громадських засадах.
4.4. Засідання органу приватизації скликається за необхідністю і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менше як половина від його загального складу.
4.5. Орган приватизації з питань своєї діяльності приймає рішення, які підписуються міським головою або особою, яка виконує його повноваження.
4.6. Робота органу приватизації оформлюється протоколом.
5. Права органу приватизації
Орган приватизації має право:
5.1. Одержувати від підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, довідкові матеріали, необхідні для здійснення повноважень власника комунального майна.
5.2. Залучати, в разі необхідності, для роботи в органі приватизації інших працівників міської ради та на договірних завадах – сторонніх експертів та консультантів.
5.3. Для проведення засідань органу приватизації використовувати сесійну залу міської ради.
6. Взаємодія органу приватизації з іншими
установами, підприємствами, організаціями
6.1. Орган приватизації при вирішенні питань, які належать до його компетенції, взаємодіє з постійними комісіями та депутатами міської ради, органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
7. Внесення змін до Положення про орган приватизації та
припинення його діяльності
7.1. Внесення змін до Положення про орган приватизації затверджується рішенням сесії Тростянецької міської ради.
7.2. Діяльність органу приватизації припиняється на підставі рішення сесії Тростянецької міської ради.
7.3. Повноваження членів органу приватизації припиняються одночасно з повноваженнями Тростянецької міської ради у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Секретар міської ради Н.А.Ковальова