ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Статус: | Прийнятий вцілому |
Дата: | 19.02.2019 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 20.02.2019/73
Про затвердження Програми
«Тростянецька міська ОТГ–
безпечна громада» на 2019-2022 роки.
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада ПРОЕКТ
17 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.02.2019 року
м. Тростянець № ____
Про затвердження Програми
«Тростянецька міська ОТГ–
безпечна громада» на 2019-2022 роки
Для профілактики та протидії злочинності та створення безпечних
умов проживання, керуючись Законом України «Про Національну поліцію»,
Законом України «Про дорожній рух», Законом України «Про оборону України», Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу», Указом Президента України від 15.12.2006 року № 1087 «Про заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення взаємодії місцевих органів виконавчої влади та правоохоронних органів», Указом Президента України від 25.10.2002 №948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», Указом Президента України від 12.06.2015 №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.02.2013 №51-р «Про схвалення Концепції Державної цільової правоохоронної програми встановлення сучасних систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (відеоспостереження) і швидкого реагування», та відповідно статті 30, до підпункту 22 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Для профілактики та протидії злочинності та створення безпечних
умов проживання на території Тростянецької міської ОТГ затвердити Програму «Тростянецька міська ОТГ– безпечна громада» на 2019-2022 роки (додається).
2. Під час формування проектів міського бюджету на 2019-2022 роки передбачати видатки на реалізацію Програми.
3. Дане рішення направити заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку, начальнику фінансового управління, відділу бухгалтерського обліку та звітності, відділу житлово – комунального господарства будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту Тростянецької міської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 1
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням 17 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від 20.02.2019 року № _____
________________Ю.А. Бова
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням 17 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від 20.02.2019 року № _____
________________Ю.А. Бова
Програма
«Тростянецька міська ОТГ – безпечна громада
на 2019-2022 роки»
«Тростянецька міська ОТГ – безпечна громада
на 2019-2022 роки»
м. Тростянець
2019 рік
2019 рік
Програма
«Тростянецька міська ОТГ - безпечна громада» на 2019-2022 роки
«Тростянецька міська ОТГ - безпечна громада» на 2019-2022 роки
1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1 | Ініціатор розроблення Програми: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту Тростянецької міської ради | ||||||
2 | Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми: | Відповідно статті 30, підпункту 22 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Національну поліцію», Закону України «Про дорожній рух», Закон України «Про оборону України», Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Указу Президента України від 15.12.2006 № 1087 «Про заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення взаємодії місцевих органів виконавчої влади та правоохоронних органів», Указу Президента України від 25.10.2002 №948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», Указу Президента України від 12.06.2015 №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2013 №51-р «Про схвалення Концепції Державної цільової правоохоронної програми встановлення сучасних систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (відеоспостереження) та швидкого реагування». | ||||||
3 | Розробник Програми: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту Тростянецької міської ради | ||||||
Співрозробники Програми: | Центр громадської безпеки ГФ «Сила і честь» | |||||||
5 | Відповідальний виконавець Програми: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту та інші відділи Тростянецької міської ради | ||||||
6 | Учасники (співвиконавці) Програми: | Тростянецька міська рада та її структурні підрозділи, комунальні підприємства, організації, установи. Тростянецький відділ поліції Охтирського ВП ГУ НП в Сумській області, | ||||||
7 | Термін реалізації Програми: | 2019 — 2022 роки | ||||||
8 | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Державний, обласний, Міський бюджет та інші джерела не заборонені чинним законодавством. | ||||||
9 |
Заходи з реалізації програми | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми: | ||||||
Всього; грн | у тому числі за роками | |||||||
2019 рік | 2020 рік |
2021 рік |
2022 рік |
|||||
всього | 44410401 | 7766588 | 12198161 | 11843971 | 12601681 | |||
В тому числі | ||||||||
0113242 | Послуги по реалізації соціального проекту «Забезпечення громадської безпеки силами ЦГБ ГФ СІЧ» | 799868 | 199958 | 199960 | 199970 | 199980 | ||
0117461 | Поточний дрібний ремонт доріг | 2690000 | 650000 | 670000 | 680000 | 690000 | ||
0117461 | Поточний середній ремонт доріг: | 5316600 | 1229600 | 1320000 | 1367000 | 1400000 | ||
Поточний середній ремонт дороги по вул. Зарічна | 787000 | 190000 | 199000 | 199000 | 199000 | |||
Поточний середній ремонт дороги по вул. Борисенка | 198000 | 198000 | ||||||
Поточний середній ремонт під'їздної дороги біля будівлі ЦНАП по вул. Миру, 6 | 100000 | 100000 | ||||||
Поточний середній ремонт внутрішньо-дворової дороги Татаренка 5а | 50000 | 50000 | ||||||
Поточний середній ремонт внутрішньо-дворової дороги Татаренка 11а | 112000 | 112000 | ||||||
Поточний середній ремонт внутрішньо-дворової дороги Відродження 2а | 90000 | 90000 | ||||||
Поточний середній ремонт внутрішньо-дворової дороги Татаренка, 77 | 195000 | 195000 | ||||||
Поточний середній ремонт дороги с. Лучка | 788000 | 195000 | 195000 | 199000 | 199000 | |||
Поточний середній ремонт дороги с. Зарічне | 99600 | 99600 | ||||||
Поточний середній ремонт доріг по тростянецькій ОТГ | 4087000 | 1320000 | 1367000 | 1400000 | ||||
Капітальне будівництво доріг | 16390693 | 1153790 | 5283201 | 4687001 | 5266701 | |||
Нове будівництво автомобільної дороги комунального значення по с. Кам'янка | 11603393 | 1153790 | 3483201 | 3483201 | 3483201 | |||
Будівництво дороги по вул. Славгородська | 3 003800 | 1800000 | 1203800 | |||||
Будівництво дороги по вул. 1 Травня | 1 783500 | 1 783500 | ||||||
Реконструкція доріг | 360000 | 60000 | 100000 | 100000 | 100000 | |||
Проектування "Реконструкція дороги від вул. Набережна до промислового парку "Тростянець" | 60000 | 60000 | ||||||
Проектування по реконструкції та будівництву інших об’єктів дорожньої інфракструктури | 300000 | 100000 | 100000 | 100000 | ||||
0116030 | Виконання робіт по благоустрою міста |
13367240 | 3214240 | 3286000 | 3396000 | 3471000 | ||
Влаштування пішохідних переходів по вул. Миру (плитка) |
60000 | 60000 | ||||||
Влаштування пішохідних переходів по вул..Татаренко(плитка) | 30000 | 30000 | ||||||
Влаштування пішохідних переходів по вул.Кеніга біля школи (плитка) | 30000 | 30000 | ||||||
Влаштування пішохідних переходів по вул..Кузьми Скрябіна(плитка) | 30000 | 30000 | ||||||
Чищення канав |
240000 | 60000 | 60000 | 60000 | 60000 | |||
Фінансування робіт по ліквідації стихійних явищ та наслідків надзвичайної ситуації (підтоплення, пожежі та інше) |
200000 | 50000 | 50000 | 50000 | 50000 | |||
|
Послуги по утриманю в належному стані світлофорного об`єкта на перехресті вул. Набережна-Благовіщенська-Олексія Братушки та Вознесенська-Грушевського-Л.Татаренка |
80000 | 20000 | 20000 | 20000 | 20000 | ||
Поточний ремонт елементів примусового зменшення швидкості по вулицям міста |
48000 | 12000 | 12000 | 12000 | 12000 | |||
Вилов бродячих тварин |
400000 | 100000 | 100000 | 100000 | 100000 | |||
Встановлення камер відеоспостереження по місту та облаштування покриття WI-FI інтернетом |
190000 |
40000 |
50000 |
50000 |
50000 |
|||
Розмітка вулиць |
360000 | 85000 | 90000 | 90000 | 95000 | |||
Встановлення дорожніх знаків |
120000 | 30000 | 30000 | 30000 | 30000 | |||
Поточний ремонт, встановлення та демонтаж огорожі | 160000 | 40000 | 40000 | 40000 | 40000 | |||
Роботи з утримання в чистоті доріг (очищення доріг від снігу) | 660000 | 150000 | 165000 | 170000 | 175000 | |||
Роботи з утримання в чистоті доріг (посипання доріг піщаною сумішю та інше) | 413240 | 88240 | 100000 | 110000 | 115000 | |||
Благоустрій мереж дощових каналізацій | 220000 | 50000 | 50000 | 60000 | 60000 | |||
Роботи з утримання вуличного освітлення та зовнішньої електромережі |
5020000 | 1250000 | 1250000 | 1260000 | 1260000 | |||
Відшкодування за зовнішнє освітлення вулиць міста |
3100000 | 700000 | 750000 | 800000 | 850000 | |||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
2386000 | 559000 | 589000 | 614000 | 624000 | |||
Придбання фарби та інших матеріалів для розмітки вулиць |
90000 | 20 000 |
20 000 |
25 000 |
25 000 |
|||
Придбання світильників та ламп, двотарифних лічильників та інше |
680000 | 160 000 |
160 000 |
180 000 |
180 000 |
|||
Придбання огорожі |
796000 | 199 000 |
199 000 |
199 000 |
199 000 |
|||
Придбання комплектуючих для дорожніх знаків (труби та знаки) |
200 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
|||
Придбання камер відеоспостереження та комплектуючи до них | 240000 | 50 000 |
60 000 |
60 000 |
70 000 |
|||
Придбання піску та солі для посипання доріг піщаною сумішшю | 380000 | 80000 | 100000 | 100000 | 100000 | |||
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Забезпечення конституційних прав і свобод людини є головним обов’язком держави. Людина, її життя, здоров’я, честь, гідність, недоторканість і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю.
Завдяки реалізації заходів Програми “Безпечна громада” з’явиться тенденція до зниження правопорушень у місті, економічного та соціального розвитку громади та забезпечення потреб населення в сфері надання комунальних послуг.
Враховуючи викладене, з метою недопущення погіршення криміногенної ситуації в місті та реалізації заходів по забезпеченню безпеки громадян у всіх сферах життєдіяльності, виникла необхідність у впровадженні програми « Тростянецька міська ОТГ безпечна громада» на 2019-2022 роки.
Одним з механізмів вирішення даної проблеми є налаштування чітко скоординованої взаємодії владних та правоохоронних органів, об’єднань громадян та населення. Пріоритетами стають відпрацювання злагодженого та оперативного реагування на небезпечні ситуації, побудова ефективних алгоритмів вирішення проблем громадян в умовах надзвичайних ситуацій.
Враховуючи інфраструктуру Тростянецької міської ОТГ, значну кількість об’єктів життєзабезпечення, завдання впорядкування дорожнього руху, підвищені завдання безпекового супроводу проведення масових заходів, механізми оперативного реагування на небезпеки для населення потребують сучасних методів моніторингу та опрацювання потенційних загроз.
В співробітництві з правоохоронними органами проводиться постійна робота щодо протидії та профілактики правопорушень та забезпечення суспільного порядку при проведенні публічних та масових заходів, захисту життя та здоров’я громадян.
Створення Програми обумовлено потребою посилення безпекової взаємодії, підвищення рівня правової культури населення, впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об’єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.
У Тростянецькій міській ОТГ існує багато місць та об'єктів, які потребують посиленого захисту та контролю, а саме:
- в'їзди в місто, мости та переїзди;
- центральна частина міста;
- місця масового перебування людей, парки, площі, сквери;
- вокзали, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
- стратегічні та важливі для життєдіяльності об'єкти міста;
- адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, комунальні та житлові об'єкти, інші громадські будівлі тощо;
- силові розподільні станції, склади горючих матеріалів, інші об'єкти підвищеної небезпеки для жителів міста;
- автодорожні шляхи;
- за об’єктами благоустрою.
Одним з важливих напрямків забезпечення безпеки громадян є їх захист на автотранспортних шляхах міста. Система управління транспортними потоками в місті є недосконалою, має місце неналежне забезпечення безпеки дорожнього руху. Актуальною є потреба моніторингу ситуації на дорогах міста для забезпечення оперативного реагування на аварії та ситуації, які можуть зашкодити життю та здоров'ю громадян для розкриття злочинів, пов'язаних із використанням автотранспорту та отримання реальної інформації про дорожньо-транспортні події, для оперативного відстеження маршруту руху транспортного засобу за потребою.
Таким чином, існуюча ситуація вимагає створення систем безпеки нового покоління, яка безперервно та надійно, у цілодобовому режимі:
- буде вести відеоспостереження;
- слугуватиме для запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення фіксуватиме події для оперативного їх усунення;
- здійснюватиме контроль роботи компонентів міської інфраструктури,
Установлення сучасних систем безпеки та застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) з метою запобігання та швидкого реагування на правопорушення повинно стати основою спільної цілеспрямованої роботи правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування.
Отже, дана програма має комплексний підхід впровадження системи заходів що забезпечують безпеку прогнозування та попередження
загроз, пом’якшення їх негативних наслідків, здійснення контролю, запобіганню та усуненню, а також безпеку міста в цілому.
3. Мета Програми
Метою Програми є:
- створення умов власної безпеки громадян;
- підтримка належної життєдіяльності міста;
- сприяння зменшенню правопорушень;
- підвищенні рівні розкриття правопорушень;
- захисту важливих об'єктів міста, комунального майна, власності, посилення безпеки дорожнього руху;
- комплексне розв’язання проблеми забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки шляхом встановлення сучасних систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю відеоспостереження та організації швидкого реагування на правопорушення;
- підвищення рівня правосвідомості та обізнаності населення щодо можливості отримання якісних поліцейських послуг.
- сучасні системи безпеки – сукупність високотехнологічних, програмно-апаратних засобів з можливістю підвищення їх функціонального потенціалу та збільшення потужності, призначені для моніторингу, фіксації зображення, передавання інформації про стан громадського порядку і громадської безпеки, що забезпечує невідкладне оповіщення та швидке реагування на ситуації, пов’язані з вчиненням правопорушення або виникненням надзвичайної події;
- засоби зовнішнього контролю –технічне обладнання, за допомогою яких здійснюється відеоспостереження у місцях, що потребують постійного нагляду;
- швидке реагування – оперативне реагування спеціально підготовлених сил (підрозділів правоохоронних органів), що здійснюється з використанням відповідних засобів і передбачає їх прибуття до визначеного об’єкта протягом мінімального часу, з метою своєчасного запобігання правопорушенням та вжиття необхідних заходів, адекватних характеру правопорушення або надзвичайної події;
- життєдіяльність міста – економічний та соціальний розвиток громади та забезпечення потреб населення в сфері надання комунальних послуг.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,
обсяги та джерела фінансування; строки виконання програми
Програма розроблена і спрямована на безпечну життєдіяльність міста
та кардинальної трансформації критеріїв оцінки роботи поліцейських – з кількісних на якісні; враховує необхідність вирішення актуальних завдань забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, та спрямована на досягнення якісного правоохоронного сервісу, відповідно до вимог суспільства, зміцнення технічної та ресурсної бази цієї роботи.
Подальший розвиток безпеки громадян у повсякденному життю, систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю та організації швидкого реагування на правопорушення може бути забезпечений шляхом застосування програмно-цільового методу та концентрації зусиль правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування, громадських формувань з охорони громадського порядку із залученням коштів бюджетів усіх рівнів, інших джерел фінансування для виконання пріоритетних завдань.
Основними шляхами розв’язання проблеми є:
• забезпечення матеріально-технічними засобами центрів громадської безпеки (ГФ «СІЧ» та ін.) із збирання, оброблення та захисту інформації;
• здійснення роз’яснювальних та інформаційно-просвітницьких заходів, у тому числі виготовлення та розповсюдження рекламної продукції.
• реалізація всіх заходів по життєзабезпеченню міста по всіх напрямках.
Програма направлена на розв’язання таких проблем:
- тенденція до збільшення правопорушень у місті;
- погіршення криміногенної ситуації в місті;
- координованої взаємодії владних та правоохоронних органів, об’єднань громадян та населення;
- впорядкування безпеки дорожнього руху та пішоходів;
- безпекового супроводу проведення масових заходів;
- механізмів оперативного реагування на небезпеки для населення;
- потреби аналізу сучасних методів моніторингу та опрацювання потенційних загроз;
- протидії та профілактики правопорушень, захисту життя та здоров’я громадян.
Вирішенню завдань Програми сприятимуть заходи, спрямовані на:
- удосконалення системи відбору, професійної підготовки та порядку проходження строкової військової служби;
- створення сучасного механізму підготовки та системи критеріїв для визначення придатності громадян України до військової служби за станом здоров'я, фізичним розвитком, рівнем освіти та моральними і психологічними якостями;
- якісну підготовку громадян до військової служби та своєчасного проведення приписки і призову, організацію ведення військового обліку та військово-патріотичного виховання молоді;
- організацію заходів з мобілізаційної підготовки, виконання та контроль за їх здійсненням в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях міста.
Реалізація Програми, а саме підвищення рівня правопорядку, забезпечення безпеки населення Тростянецької ОТГ, сприятиме подальшому стабільному соціально-економічному розвитку міста та покращенню інвестиційного клімату.
Програму передбачається виконати протягом 2019 — 2022 років.
Ресурсне забезпечення Програми:
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми (ГРН) |
2019рік | 2020рік | 2021 рік | 2022 рік | Усього витрат на виконання Програми |
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: |
7766588 | 12198161 | 11843971 | 12601681 | 44410401 |
Бюджет м. Тростянець | 7766588 | 12198161 | 11843971 | 12601681 | 44410401 |
Кошти інших джерел, у тому числі: | - | - | - | - | |
- державний бюджет | - | - | - | - | |
- обласний бюджет | - | - | - | - | |
- залучені кошти | - | - | - | - | |
- кошти інших підприємств та організацій | - | - | - | - | |
- власні кошти комунальних підприємств | - | - | - | - | |
- інші джерела фінансування, які не заборонені діючим законодавством | 500000 |
500000 |
500000 |
500000 |
2000000 |
5. Завдання та результативні показники Програми
Завданням Програми є:
- підвищення ефективності реалізації щодо забезпечення безпеки громадян у сфері забезпечення життєдіяльності, а також усунення причин і умов, що зумовили вчинення правопорушень, захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, шляхом фінансування з міського бюджету та інших джерел окремих напрямів і заходів, які впливають на стан правопорядку в Тростянецькій ОТГ та потребують матеріально-технічного забезпечення;
- підтримання мобілізаційної готовності у Тростянецькій міській громаді на належному рівні;
- підвищення значення роботи органів місцевого самоврядування в проведенні військово-облікової роботи на території громади, співпраці Тростянецької міської ради, військових комісаріатів міста, органів освіти та охорони здоров’я, підприємств, установ, організацій щодо забезпечення роботи призовних комісій та мобілізаційної підготовки.
- з метою своєчасного реагування на протиправні посягання забезпечити надходження з систем відео спостереження установ, підприємств та об’єктів всіх форм власності на єдиний сервісно - аналітичний центр (СІЧ та ін.). За допомогою даної системи підвищиться оперативність отримання інформації про поточну ситуацію на вулицях міста, за ділянками з підвищеним рівнем скоєних правопорушень, перехрестями, ділянками автомобільних доріг з інтенсивним рухом, місцями масового перебування громадян;
- забезпечується створення доказової бази у випадку небажаного здійснення правопорушень, а також оперативне реагування на факти незаконної вирубки зелених насаджень, організації звалищ сміття і інших порушень правил благоустрою міста;
- виявлення різного роду надзвичайних ситуацій - пожежі, підтоплення, обриви лінії електроживлення і т.п.;
- встановлення пристроїв з додатковими функціональними можливостями, які сприяють забезпеченню безпеки — системи розпізнавання обличчя та номерних знаків автотранспорту;
- підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо-транспортні події та небезпечні ситуації;
- модернізація та обслуговування системи оповіщення для інформування жителів міста про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій та оперативного реагування міських служб на надзвичайні ситуації, стихійні лиха;
- підвищення якості в наданні комунальних послуг по життєзабезпеченню Тростянецької міської ОТГ.
Критеріями досягнення результату є:
- посилення у громадян відчуття власної безпеки в місті по всіх направленнях;
- зменшення кількості злочинів що загрожують життю та здоров’ю громадян;
- підвищення рівня розкриття правопорушень;
- покращення криміногенної ситуації;
- поліпшення оперативності реагування поліції на повідомлення про правопорушення, ефективності роботи з протидії злочинності;
- підвищення рівня задоволеності громадян роботою поліції під час виклику і первинного контакту на місці події;
- зменшення кримінального тиску на економічні відносини;
- забезпечення збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;
- підтримка належної життєдіяльності міста, стабільної роботи його важливих об'єктів;
- створення Централізованої системи відео спостереження міста в он-лайн режимі та режимі роботи з архівними записами;
- підвищення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, зменшення дорожньо-транспортних пригод, кількості злочинів, пов'язаних з використанням автотранспорту, підвищення безпеки дорожнього руху;
- успішна протидія можливим провокаціям, проявам тероризму, загрозам інтересам держави;
- підвищення рівня довіри населення до правоохоронних органів, та місцевої влади.
6. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію Програми здійснюють профільні заступники міського голови Тростянецької міської ради.
Загальний контроль за реалізацією заходів Програми здійснюється міським головою.
З урахуванням реалізації заходів Програми та виділених в поточному році фінансових ресурсів координатор та виконавці надають свої пропозиції щодо обсягів фінансування з відповідним обґрунтуванням до Плану соціально-економічного розвитку міста на наступний рік.
По завершенню дії Програми подається звіт про її виконання на сесію Тростянецької міської ради.
Програма дозволяє зацікавленим організаціям, підприємствам, установам та суб’єктам господарювання незалежно від їх форми власності, встановлення камер відеоспостереження, які будуть підключені до централізованої системи відеонагляду.
Система має бути закрита для загального доступу.
7. Діаграма розподілу коштів по секторам