ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Калініченко А.М.

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

20.02.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 20.02.2019/64
Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2018 рік.

                                                У К Р А Ї Н А                              ПРОЕКТ

 

Тростянецька міська рада

17 сесія 7 скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 
від 20.02.2019 року                                              
м. Тростянець                                 № _____
 
Про затвердження звіту
про виконання міського бюджету
за 2018 рік
 
         Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
 
міська рада вирішила:
 
         1. Затвердити звіт про виконання міського бюджету за 2018 рік:
  • по доходах в сумі 186 572 372 грн., у тому числі :
 загальний фонд –  173 787 068 грн.;
 спеціальний фонд – 12 785 304 грн. ( додаток 1);
  • по видаткахв сумі – 184 131 815 грн., у тому числі :
 загальний фонд – 151 170 252 грн.;
 спеціальний фонд – 32 961 563 грн. ( додаток 2).
   
2. Дане рішення оприлюднити в ЗМІ та на сайті Тростянецької міської ради.
 
3. Дане рішення направити фінансовому управлінню Тростянецької міської ради, заступнику міського голови Злепко В.А. та у відділ економічного розвитку, маркетингу та залучення інвестицій апарату міської ради.
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
 
 
Міський голова      Ю.А. Бова
Додаток № 2
до рішення 
від      2019 року
Видатки міського бюджету за 2018 рік
(грн.)
Найменування видатків місцевого бюджету Код ФКВКБ Код ТПКВКМБ  Затверджено з урахуванням змін на 2018 рік Профінансовано за 2018 рік Відсоток виконання до затверджених показників
Загальний Спеціальний Разом Загальний Спеціальний Разом Загальний Спеціальний Разом
фонд фонд фонд фонд фонд фонд
Державне управлiння 0100 11 354 357 787 776 ######## 11 217 291 787 567 ######## 98,8 100,0 98,9
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 0111 0150 8 565 159 100 387 8 665 546 8 448 566 100 179 8 548 746 98,6 99,8 98,7
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах 0111 0160 2 420 145 687 389 3 107 534 2 414 946 687 388 3 102 334 99,8 100,0 99,8
Інша діяльність у сфері державного управління 0133 0180 369 053 0 369 053 353 779 0 353 779 95,9 95,9
Освiта 1000 64 309 379 6 481 913 ######## 60 889 722 6 265 248 ######## 94,7 96,7 94,9
Надання дошкільної освіти 0910 1010 13 907 998 1 303 225 ######## 13 833 617 1 152 242 14 985 859 99,5 88,4 98,5
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами 0921 1020 41 368 786 4 591 686 ######## 38 104 035 4 534 426 42 638 462 92,1 98,8 92,8
Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях патронатного вихователя 0910 1060 7 240 0 7 240 7 240 0 7 240 100,0 100,0
Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми 0960 1090 4 501 600 134 507 4 636 107 4 480 128 134 498 4 614 626 99,5 100,0 99,5
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) 0960 1100 2 325 460 338 545 2 664 005 2 317 232 330 131 2 647 363 99,6 97,5 99,4
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів 0990 1150 668 065 0 668 065 667 503 0 667 503 99,9 99,9
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 0990 1161 1 383 640 113 950 1 497 590 1 333 378 113 950 1 447 328 96,4 100,0 96,6
Інші програми та заходи у сфері освіти 0990 1162 146 590 0 146 590 146 590 0 146 590 100,0 100,0
Охорона здоров’я 2000 46 637 563 6 544 011 ######## 46 268 458 6 511 185 ######## 99,2 99,5 99,2
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню 0731 2010 36 341 205 6 413 275 ######## 36 206 425 6 380 451 42 586 876 99,6 99,5 99,6
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги 0726 2111 2 550 005 0 2 550 005 2 459 369 0 2 459 369 96,4 96,4
Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами 0725 2112 1 122 421 2 439 1 124 860 1 122 381 2 438 1 124 819 100,0 100,0 100,0
Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) 0721 2113 4 879 901 128 297 5 008 198 4 879 900 128 296 5 008 195 100,0 100,0 100,0
Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 0763 2144 1 024 031 0 1 024 031 1 024 031 0 1 024 031 100,0 100,0
Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 0763 2146 720 000 0 720 000 576 352 0 576 352 80,0 80,0
Соціальний захист та соціальне забезпечення 3000 3 660 381 11 890 3 672 271 3 637 587 10 965 3 648 552 99,4 92,2 99,4
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян 1070 3033 427 600 0 427 600 427 599 0 427 599 100,0 100,0
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю 1020 3104 1 824 745 11 890 1 836 635 1 824 271 10 965 1 835 236 100,0 92,2 99,9
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) 1040 3140 735 886 0 735 886 735 885 0 735 885 100,0 100,0
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 1090 3242 672 150 0 672 150 649 832 0 649 832 96,7 96,7
Культура i мистецтво 4000 6 330 510 1 110 580 7 441 090 6 135 295 1 101 158 7 236 453 96,9 99,2 97,2
Забезпечення діяльності бібліотек 0824 4030 1 696 818 426 829 2 123 647 1 658 329 426 827 2 085 156 97,7 100,0 98,2
Забезпечення діяльності музеїв i виставок 0824 4040 310 275 121 000 431 275 308 392 111 610 420 002 99,4 92,2 97,4
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 0828 4060 2 383 682 562 751 2 946 433 2 277 019 562 721 2 839 740 95,5 100,0 96,4
Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва 0829 4081 533 735 0 533 735 533 716 0 533 716 100,0 100,0
Інші заходи в галузі культури і мистецтва 0829 4082 1 406 000 0 1 406 000 1 357 839 0 1 357 839 96,6 96,6
Фiзична культура i спорт 5000 5 139 285 193 039 5 332 324 5 113 776 192 673 5 306 449 99,5 99,8 99,5
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл 0810 5031 1 077 450 81 477 1 158 927 1 072 289 81 476 1 153 765 99,5 100,0 99,6
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні 0810 5062 4 061 835 111 562 4 173 397 4 041 487 111 197 4 152 684 99,5 99,7 99,5
Житлово-комунальне господарство 6000 12 904 417 2 881 424 ######## 12 802 224 2 876 020 ######## 99,2 99,8 99,3
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду 0620 6011 0 1 227 809 1 227 809 0 1 227 363 1 227 363 100,0 100,0
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства 0620 6013 142 391 13 824 156 215 142 390 8 903 151 293 100,0 64,4 96,8
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги 0620 6020 946 237 0 946 237 944 168 0 944 168 99,8 99,8
Організація благоустрою населених пунктів 0620 6030 11 779 715 1 639 791 ######## 11 686 230 1 639 755 13 325 984 99,2 100,0 99,3
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства 0640 6090 36 074 0 36 074 29 436 0 29 436 81,6 81,6
Економічна діяльність 7000 1 819 314 ######## ######## 1 587 415 ######## ######## 87,3 99,0 97,6
Здійснення  заходів із землеустрою 0421 7130 63 963 0 63 963 56 920 0 56 920 89,0 89,0
Будівництво об'єктів житлово-комунального господарства 0443 7310 0 647 045 647 045 0 614 603 614 603 95,0 95,0
Будівництво установ та закладів культури 0443 7324 0 25 000 25 000 0 25 000 25 000 100,0 100,0
Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту 0443 7325 0 627 172 627 172 0 627 163 627 163 100,0 100,0
Будівництво інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності 0443 7330 0 610 600 610 600 0 610 600 610 600 100,0 100,0
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) 0443 7350 597 926 597 926 385 640 385 640 64,5 64,5
Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад 0490 7362 0 1 252 800 1 252 800 0 1 252 800 1 252 800 100,0 100,0
Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій 0490 7370 407 000 407 000 407 000 407 000 100,0 100,0
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 0456 7461 714 150 8 594 722 744 713 802 713 802 100,0 0,0 98,8
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з  державного бюджету 0456 7462 2 000 000 2 000 000 1 915 955 1 915 955 95,8 95,8
Заходи з енергозбереження 0470 7640 40 000 40 000 40 000 40 000 100,0 100,0
Проведення експертної  грошової  оцінки  земельної ділянки чи права на неї 0490 7650 0 22 353 22 353 0 19 274 19 274 86,2 86,2
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання 0490 7670 7 385 692 7 385 692 7 385 634 7 385 634 100,0 100,0
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування 0490 7680 38 300 38 300 38 285 38 285 100,0 100,0
Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю 0490 7693 364 975 107 850 472 825 352 768 107 850 460 618 96,7 100,0 97,4
Інша діяльність 8000 1 412 495 405 050 1 817 545 1 410 641 250 867 1 661 508 99,9 61,9 91,4
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони 0320 8130 320 495 320 495 318 656 318 656 99,4 99,4
Охорона та раціональне використання природних ресурсів 0511 8311 0 150 000 150 000 0 0 0,0 0,0
Утилізація відходів 0512 8312 255 050 255 050 250 867 250 867 98,4 98,4
Фінансова підтримка засобів масової інформації 0830 8410 1 092 000 1 092 000 1 091 985 1 091 985 100,0 100,0
Міжбюджетні трансферти 9000 2 108 299 2 060 000 4 168 299 2 107 844 2 000 000 4 107 844 100,0 97,1 98,5
Реверсна дотація 0180 9110 1 211 200 1 211 200 1 211 200 1 211 200 100,0 100,0
Інші субвенції з місцевого бюджету 0180 9770 897 099 2 060 000 2 957 099 896 644 2 000 000 2 896 644 99,9 97,1 98,0
Всього ######### 33 569 788 ######## ######### ######## ######### 97,1 98,2 97,3
Міський голова Ю.А. Бова

 
ПОЯСНЮВАЛЬНА  ЗАПИСКА    
про  виконання  місцевого
бюджету  Тростянецької міської ради
  за 2018 рік
 
І. Загальна характеристика виконання бюджету
 
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», рішення міської ради 26 сесії 7 скликання № 217 від 18 липня 2017 року «Про добровільне об’єднання територіальних громад»  створено Тростянецьку міську об’єднану територіальну громаду. В результаті об’єднання до міста Тростянець приєдналися 4 села – Кам’янка, Кам’янецьке, Зарічне, Лучка (2 сільські ради).
Згідно звіту по виконанню місцевого бюджету по Тростянецькій ОТГ за січень-грудень 2018 року, наданий Управлінням Державної казначейської служби України у Тростянецькому районі Сумської області міський бюджет затверджено в загальній сумі 181870,1 тис. грн., із них загальний фонд –174 767,4 тис. грн. та спеціальний фонд – 12 934,1 тис. грн.
При затвердженому показнику надходжень на 2018 рік в сумі - 174767,4 тис. грн. фактично до загального фонду міського бюджету надійшло коштів - 173787,1 тис. грн., що складає 99,6 %. По власних доходах міського бюджету (без офіційних трансфертів) дохідна частина загального фонду виконана на 99,2 % (при запланованих показниках - 99065,2 тис. грн. фактично надійшло - 98 231,8 тис. грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року даний показник більше на 17057,5 тис. грн. або на 21,0 % минулорічних надходжень.
По спеціальному фонду міського бюджету Тростянецької ОТГ за звітний період надійшло коштів у сумі 12785,3 тис. грн., що складає 98,8 % від затверджених кошторисних призначень на відповідний період. У порівнянні з відповідним періодом минулого року доходи спеціального фонду збільшились на 7211,2 тис. грн.
Видаткова частина затверджена кошторисними призначеннями на звітний рік з урахуванням змін 185077,5 тис. грн. фактичне виконання за звітний період склало 184131,8 тис. грн., відсоток виконання до уточнених призначень за звітний період склав 99,5 %.
Загальний фонд міського бюджету за звітний період 2018 року складає 151 170,3 тис. грн. при затвердженому кошторисі на рік з урахуванням змін у сумі 153 567,7 тис. грн., відсоток виконання до уточнених призначень за звітний період склав 98,4%.
Видаткова частина спеціального фонду міського бюджету за звітний період 2018 року складає 32961,6 тис. грн, відсоток виконання до річних призначень склав 104,6 %.
ІІ. Доходна частина міського бюджету
 
При затверджених показниках надходжень на 2018 рік в сумі 174767,4 тис. грн. фактично до загального фонду міського бюджету Тростянецької ОТГ надійшло коштів в сумі 173 787,1 тис. грн., що складає 99,4 %  до затверджених показників доходів з урахуванням трансфертів. По власних доходах бюджету ОТГ (без офіційних трансфертів) дохідна частина загального фонду міського бюджету виконана на 99,2 % (при запланованих показниках - 99065,2 тис. грн. фактично надійшло - 98 231,8 тис. грн.).
Податкові надходження в звітному періоді виконані на  99,3%, фактично надійшло 96 993,4 тис. грн. при запланованих показниках                     97 709,6 тис. грн.
Основним джерелом наповнення дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ є податок з доходів фізичних осіб. Надходжень вказаного податку було заплановано у 2018 році 66 370,8 тис. грн. Фактично за 12 місяців 2018 року надійшло 65 789,6 тис. грн. Плановий показник виконано на 99,1%. У  порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження податку на доходи з фізичних осіб збільшились на 24,2 % або на 12806,3 тис. грн.
Основними бюджетоутворюючими платниками податку з доходів фізичних осіб є: ПАТ «Монделіс Україна», ДП «Тростянецьке лісове господарство», ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» та підприємства Південної Залізниці, від яких за 12 місяців 2018 року надійшло 36729,6 тис. грн. відповідно:
  • ПАТ «Монделіс Україна» -13793,1 тис. грн.,
  • ДП «Тростянецьке лісове господарство» -5184,5 тис. грн.,
  • ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» - 3650,9 тис. грн.,
  • підприємства Південної Залізниці -14101,2 тис. грн..
Найбільшим бюджетоутворюючим платником ПДФО серед ФОП є Линник Олександр Миколайович, яким було сплачено до бюджету ОТГ 242,9 тис. грн.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 100,0 %,  до бюджету ОТГ за 12 місяців 2018 р. надійшло 114,9 тис. грн. при запланованих показниках 114,9 тис. грн..
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів виконано на 100,0 %, надійшло 286,0 тис. грн. при запланованих показниках 286,0 тис. грн.
За 12 місяців 2018 року рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення надійшло в сумі 0,2 тис. грн., плановий показник виконано на 100,0 %.
Надходження по акцизному податку виконано на 99,7%, надійшло 6468,4 тис. грн. при запланованих показниках 6487,0 тис. грн. У  порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження даного податку збільшились на 18,9 % або на 1028,2 тис. грн. В т.ч. надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склали 1660,7 тис. грн., що становить  83,0 %  від запланованих надходжень 2000,0 тис. грн.
За 12 місяців 2018 року по податку на нерухоме майно при затверджених показниках надходжень на звітний період у сумі 855,3 тис. грн. фактичні надходження склали 907,9 тис. грн. або 106,2 % до запланованого рівня. В порівнянні з відповідним періодом минулого року, надходження по податку на нерухоме майно в звітному періоді збільшились на 522,4 тис. грн. або на 135,5 %.  
За січень-грудень 2018 року по платі за землю при затверджених на звітний період показниках надходжень у сумі 13691,9 тис. грн. фактичні надходження склали 13626,7 тис. грн., або 99,5 % до запланованого рівня. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю збільшились на 1872,1 тис. грн. або на 15,9 %  
Надходження по єдиному податку І-ІІІ групи виконані на 98,7 %, фактично надійшло коштів у сумі 9292,4 тис. грн., при затвердженому показнику 9419,6 тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 748,4 тис. грн. або на 8,8 %.
По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників планові показники виконані на 105,3%, фактично надійшло коштів у сумі 470,3 тис. грн., при затвердженому показнику 446,8 тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 101,8тис. грн. або на 27,6 %.
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 92,2%, фактично надійшло  1238,4 тис. грн. при запланованих показниках 1342,6 тис. грн.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 1269,8 тис. грн., фактичні надходження склали 1161,4 тис. грн. або 91,5 %. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  збільшились на 129,2 тис. грн. або на 8,9 %.       
Плановий показник надходжень від сплати державного мита становить 42,4 тис. грн., фактично надійшло 41,4 тис. грн., % виконання становить   97,6 %.
Офіційні трансферти на січень-грудень 2018 року заплановані та отримані в бюджет Тростянецької ОТГ в повному обсязі в сумі 75702,2 тис. грн., але фактичне їх виконання за 2018 рік становить 75555,3 тис. грн. або 99,8% тому, що кошти деяких субвенцій були отримані, але не використані в повному обсязі та повернуті до відповідних бюджетів, а саме: по субвенції з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету повернуто до державного бюджету кошти в сумі 143,6 тис. грн., по інших субвенціях з місцевого бюджету було повернуто до районного бюджету кошти в сумі 3,3 тис. грн..
 
Доходи спеціального фонду
По спеціальному фонду надійшло екологічного податку за 12 місяців 2018 року 110,7 тис. грн., що становить 100,7 % запланованого надходження екологічного податку на рік (110,0 тис. грн.).
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надійшли в січні-грудні 2018 року в сумі 271,1 тис. грн. від ТМР «Тростянецькомунсервіс», що складає 100,4 % річного плану.
           За 12 місяців 2018 року було продано 4 земельні ділянки та отримано надходження до бюджету ОТГ в сумі 873,1 тис. грн., що становить 99,3% запланованого на рік надходження від продажу земельних ділянок, а саме:
   - Новохатському В.В.- 190,9 тис. грн.,
   - Редька Л.М.- 40,1 тис.грн.,
   - Сасіну О.В. - 320,3 тис. грн.,
   - Сторожев В.В. – 321,8 тис. грн.
Також за 12 місяців 2018 року було відчуджено майно, що перебуває в комунальній власності від якого отримано надходження до бюджету ОТГ в сумі 68,1 тис. грн., що становить 85,2% запланованого на рік. Кошти отримано від  ТОВ «Універсальний зерновий комплекс» за нежитлову будівлю по вул. Благовіщенській, 98/2 в сумі 62,8 тис. грн. та від Песчанської О.І. за ½ частину житлового будинку по пров. Виноградному, 10 в сумі 5,3 тис. грн.
        Загалом за 12 місяців 2018 року власні доходи спеціального фонду міського бюджету (без офіційних трансфертів) склали 10454,3 тис. грн. Даний показник більше на  7211,2 тис. грн. в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
         
ІІІ. Видатки та заборгованість
 
Виходячи зі статусу Тростянецької міської ОТГ перший рік бюджет міста Тростянець за витратами сформований із застосовуванням програмно-цільового методу.
В бюджеті міста визначено 4 головних розпорядника коштів:
- Міська рада (01);
- Відділ освіти Тростянецької міської ради (06);
- Відділ культури, туризму,  молоді та спорту Тростянецької міської ради (10);
- Фінансове управління Тростянецької міської ради (37).
При фінансуванні головних розпорядників коштів міського бюджету за                  у 2018 році в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат.
 
0100 Державне управління
Видатки на державне управління по загальному фонду затверджені в сумі                11 354,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 11 217,3 тис. грн., що становить 98,8% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 8 745,8 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 539,6 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 787,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 787,6 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 9,3 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 107,7 тис. грн., в тому числі по оплаті комунальних послуг та енергоносіїв                       80,3 тис. грн.
Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду становить 66,3 тис. грн.
 
1000 Освіта
Видатки на освіту по загальному фонду затверджені в сумі 64 309,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 60 889,7 тис. грн., що становить 94,7% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 47 531,9 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 6 292,2 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 6481,9 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6 265,2 тис. грн., що становить 96,7% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 1657,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 1098,6 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 17,1 тис. грн.
Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду становить 3,1 тис. грн.
Надання дошкільної  освіти
Видатки на дошкільну  освіту  по загальному фонду склали 13833,6 тис. грн. при  запланованих 13908,0 тис. грн. що  складає 99,5 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 9062,9 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 2240,5 тис. грн.. На  харчування   дітей  в дошкільних   закладах  витрачено коштів у сумі 1102,2 тис. грн. Середня  вартість  харчування за 1 день складає 21,48 грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 1303,2 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1152,2 тис. грн., що становить 88,4 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 919,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 205,4 тис. грн.
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними  закладами
Видатки на загальну середню освіту  по загальному фонду склали 41368,8 тис. грн. при  запланованих 38104,0 тис. грн. що  складає 92,1 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 25155,3 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 3585,2 тис. грн.. На  харчування   учнів  шкіл  витрачено коштів у сумі 1877,6 тис. грн. Середня  вартість  харчування за 1 день складає 12,0 грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 4591,7  тис. грн., фактично виконано за звітний період 4534,4 тис. грн., що становить 98,8 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 636,4 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 887,3 тис. грн.    
Надання позашкільної освіти позашкільними навчальними заклади освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми
Видатки на позашкільну освіту  по загальному фонду склали 4480,1 тис. грн. при  запланованих 4501,6 тис. грн. що  складає 99,5 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 3944,1 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 265,0 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 134,5  тис. грн., фактично виконано за звітний період 134,5 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)
Видатки на утримання музичної школи  по загальному фонду склали 2317,2 тис. грн. при  запланованих 2325,5 тис. грн. що  складає 99,6 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 2048,5 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 165,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 338,5  тис. грн., фактично виконано за звітний період 330,1 тис. грн., що становить 97,5 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 101,6тис. грн.
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів
Видатки по загальному фонду склали 667,5 тис. грн. при  запланованих 668,1 тис. грн. що  складає 99,9 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 621,1 тис. грн.
Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти
Видатки по загальному фонду склали 1480,0 тис. грн. при  запланованих 1530,2 тис. грн. що  складає 96,7 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 1126,5 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 35,8 тис. грн., в тому числі:
Утримання інклюзивно-ресурсного центра по загальному фонду видатки склали 291,1 тис. грн. при запланованих 339,3 тис. грн, що складає 85,5 %. З них на оплату праці  з нарахуваннями направлено 261,5 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 35,8 тис. грн. По спеціальному фонду видатки склали114,0 тис. грн. що складає 100,0 % до запланованого показника;
Централізоване ведення бухгалтерського обліку по загальному фонду видатки склали 1042,2тис. грн. при запланованих 1044,4 тис. грн, що складає 99,8 %. З них на оплату праці  з нарахуваннями направлено 864,9 тис. грн.
На заходи по освітнім програмам  витрачено коштів в сумі 146,6 тис. грн., на навчання медичних кадрів для закладів охорони здоров‘я.
 
    2000 Охорона здоровя
 
Видатки на охорону здоров‘я по загальному фонду затверджені в сумі 46637,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 46268,5 тис. грн., що становить 99,2% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 35149,3 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 4285,6 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 6544,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6511,1 тис. грн., що становить 99,5% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 3196,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 1992,7 тис. грн.
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню
Видатки на утримання вторинної медичної допомоги  по загальному фонду склали 36206,4 тис. грн. при  запланованих 36341,2 тис. грн. що  складає 99,6 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 29052,8 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 3602,2 тис. грн. На  харчування   хворих  витрачено коштів у сумі 635,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 6413,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6380,5 тис. грн., що становить 99,5 % до річних призначень.
Первинна медична допомога населенню
Видатки на утримання первинної медичної допомоги  по загальному фонду склали 8461,6 тис. грн. при  запланованих 8552,3 тис. грн. що  складає 98,9 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 6096,5 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 683,4 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 130,7 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров‘я
Видатки по заходам склали 1600,4 тис. грн. при  запланованих 1744,0 тис. грн. що  складає 91,8 % до річних призначень, з  них  на:
-  відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 1024,0 тис .грн. що складає 100,0 % до річних призначень. Виписано 7,5 тис. шт. рецептів на лікування 137 чол.
-  відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 1024,0 тис .грн. що складає 100,0 % до річних призначень. Виписано 530 шт. рецептів на лікування  1086 чол.
 
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення
Компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян склали 427,6 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. Кількість перевезених громадян складає 84869 чоловік.
Забезпечення соціальними  послугами за  місцем  проживання громадян, які  не здатні  до  самообслуговування   у  зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю. Видатки на утримання Територіального центру соціального обслуговування затверджені в сумі 1824,7 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1824,3 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 1767,2 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 43,7 тис. грн.
Відділом освіти проводилося оздоровлення та відпочинок дітей в сумі 735,9 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. В стаціонарних закладах оздоровилось 63 дитини на загальну суму 291,2 тис. грн. та в стаціонарних закладах оздоровилось 1053 дитини на загальну суму 444,7 тис. грн.
Інші  видатки  на  соціальний  захист  населення  склали  649,8 тис. грн. при  планову показнику 672,2 тис. грн. виконання  склало 96,7 %.
Надано адресної матеріальна  допомоги жителям міста, які опинились в складних життєвих обставинах та не в змозі самостійно їх подолати  у сумі 131,1 тис. грн. Такої  допомоги  отримали  124 особи.
Також проводилось фінансування соціальних проектів, що відібрано на конкурсній основі у 2018 році, загалом профінансовано проекти на суму 518,7 тис. грн, а саме:
  • соціальний проект «Благодійництво – 2018 в громаді м. Тростянець», поданий Благодійним фондом «Доброта»;
  • соціальний проект «Консолідація Тростянецької об’єднаної територіальної громади медійними засобами», поданий Громадською організацією «Голос громади Тростянеччини»;
  • соціальний проект «Центр громадської безпеки громадського формування «Сила і честь», поданий громадським формуванням «Сила і честь»;
  • соціальний проект «Спортивна громада – запорука розвитку міста», поданий Громадською організацією «Спорт Тростянеччини».
 
4000 Культура і мистецтво
Видатки по закладам культури по загальному фонду затверджені в сумі 6330,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6135,3 тис. грн., що становить 96,9% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 3009,6 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 531,9 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 1110,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1101,2 тис. грн., що становить 99,2% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 617,7 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 63,8 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 169,4 тис. грн., в тому числі оплата комунальних послуг та енергоносіїв складає 36,0 тис. грн. (теплопостачання).
Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду становить 20,0 тис. грн.
Забезпечення діяльності бібліотек
Видатки бібліотек  по загальному фонду склали 1658,3 тис. грн. при  запланованих 1696,8 тис. грн. що  складає 97,7 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями бібліотечним працівникам направлено 982,7 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 186,1 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 407,7 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень (проведено капітальний ремонт бібліотеки).
Забезпечення діяльності музеїв і виставок
Видатки на музей по загальному фонду склали 308,4 тис. грн. при  запланованих 310,3 тис. грн. що  складає 99,4 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями музейним працівникам направлено 287,9 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 12,1 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 121,0  тис. грн., фактично виконано за звітний період 111,6 тис. грн., що становить 92,2 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 111,6 тис. грн.
Забезпечення діяльності клубних закладів
Видатки на клубні заклади по загальному фонду склали 2277,0 тис. грн. при  запланованих 2383,7 тис. грн. що  складає 95,5 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями клубним працівникам направлено 1356,8 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 333,7 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 562,8  тис. грн., фактично виконано за звітний період 562,8 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 487,0 тис. грн. та інші надходження 63,8 тис. грн.
Інші заклади та заходи в галузі культура
Видатки по загальному фонду склали 1891,6 тис. грн. при  запланованих 1939,7 тис. грн. що  складає 97,5 % до річних призначень. В тому числі:
Утримання централізованої бухгалтерії відділу культури  видатки склали 533,7 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам бухгалтерії направлено 382,2 тис. грн.
Святкові та мистецькі заходи видатки склали 1357,8 тис. грн., при запланованих 1406,0 тис. грн., що складає 96,6 % до річних призначень.
 
5000 Фізична культура і спорт
Видатки по закладам фізичної культури і спорту по загальному фонду затверджені в сумі 5139,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 5113,8 тис. грн., що становить 99,5% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 3147,0 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 309,4 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 193,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 192,7 тис. грн., що становить 99,8% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 33,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 23,3 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 19,6 тис. грн.
Утримання та нвчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Видатки на ДЮСШ  по загальному фонду склали 1072,3 тис. грн. при  запланованих 1077,5 тис. грн. що  складає 99,5 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам направлено 775,4 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 104,5 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 81,5 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні
Видатки на Академію спорту  по загальному фонду склали 4041,5 тис. грн. при  запланованих 4061,8 тис. грн. що  складає 99,5 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам направлено 2371,6 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 204,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 111,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 111,2 тис. грн., що становить 99,6% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 33,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 23,3 тис. грн.
 
6000 Житлово-комунальне господарство
На «житлово-комунальне господарство» міста по загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 12904,4 тис. грн. фактично профінансовано 12802,2 тис. грн., що складає 99,2 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 2881,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2876,0 тис. грн., що становить 99,8% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 8,9 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 305,1 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року відсутня.
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду
Видатки по капітальному ремонту житлового фонду по спеціальному фонду склали 1227,4 тис. грн. при  запланованих 1227,8 тис. грн. що  складає 100,0 % до річних призначень. За рахунок профінансованих коштів капітально відремонтовано у багатоквартирному житловому фонді покрівлі, водопроводи, каналізаційні та електричні мережі, відмостки, ганки, водостоки та інше.
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства
Видатки по загальному фонду склали 142,4 тис. грн., що  складає 100,0 % до річних призначень. По спеціальному фонду склали 8,9 тис. грн. при затверджених 13,8 тис. грн., виконання склало 64,5 % (платні послуги). Відремонтовано водонапірні башти в с. Зарічне та с. Кам‘янка.
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги
Видатки по загальному фонду затверджені у сумі 946,2 тис. грн., фактично профінансовано на суму 944,2 тис. грн, що  складає 99,8 % до річних призначень. За рахунок профінансованих коштів надано фінансову підтримку на поповнення обігових коштів комунальним та дочірнім підприємствам Тростянецької міської ради.
Організація благоустрою населених пунктів
Видатки по благоустрою міста та сіл  по загальному фонду склали 11686,2 тис. грн. при  запланованих кошторисних призначень у сумі 11779,7 тис. грн. що  складає 99,2 % до річних призначень. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 726,3 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 1639,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1639,8 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень, у тому числі інші джерела власних надходжень у сумі 305,1 тис. грн.
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства
Видатки по загальному фонду склали 29.4 тис. грн. при  запланованих кошторисних призначень у сумі 36.1 тис. грн. що  складає 81.4 % до річних призначень.
7000 Економічна діяльність
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 1819,3 тис. грн. фактично виконано 1587,4 тис. грн., що складає 87,3 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 13094,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 12965,9 тис. грн., що становить 99,0% до річних призначень.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 211,6 тис. грн.
Здійснення заходів із землеустрою
На «Проведення заходів із землеустрою» по загальному фонду у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 56,9 тис. грн., що складає 88,9 % до затверджених на цей період показнику 64,0 тис. грн.
Будівництво та регіональний розвиток
На «Виготовлення проектної документації, будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, виготовлення містобудівної документації» у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 385,6 тис. грн. при  запланованих кошторисних призначень у сумі 597,9 тис. грн, що складає 64,5 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 3569,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 3537,2 тис. грн., що становить 99,1% до річних призначень.
Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство
На поточний ремонт доріг у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 713,8 тис. грн. при  запланованих кошторисних призначень у сумі 714,2 тис. грн, що складає 99,9 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 2008,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1916,0 тис. грн., що становить 95,4% до річних призначень.
Інші програми та заходи, пов‘язані з економічною діяльністю
У  звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 431,1 тис. грн. при  запланованих кошторисних призначень у сумі 443,3 тис. грн, що складає 97,2 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 7515,9 тис. грн., фактично виконано за звітний період 7512,8 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень.
Проведено заходів з енергозбереження на суму 40,0 тис .грн.
Проведено експертної грошової оцінки земельних ділянок на суму 22,4 тис. грн.
Поповнено статутний капітал комунальним та дочірнім підприємствам Тростянецької міської ради у сумі 7385,6 тис. грн.
Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування склали 38,3 тис. грн.
На реалізацією міської програми  «Програма розвитку партнерства та міжнародної діяльності в місті Тростянець на 2017-2020 роки» основними завданнями є: розвиток партнерських відносин, а також пошук нових іноземних партнерів, організація прийому у місті представників офіційних закордонних делегацій, робота у спільних проектах з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями інших міст України та іноземних держав» використано коштів у сумі 113,5 тис. грн.
 
8000 Інша діяльність
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 1412,5 тис. грн. фактично виконано 1410,6 тис. грн., що складає 99,9 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 255,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 250,9 тис. грн., що становить 98,4 % до річних призначень.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року відсутня.
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
По місцевій пожежній охороні по загальному фонду видатки затверджено у сумі 320,5 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 318,7 тис. грн., що складає 99,4 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам направлено 306,4 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 1,8 тис. грн. Фактично зайнятих посад 5 шт. од.
 Охорона навколишнього природного середовища
На утримання в чистоті міського сміттєзвалища по спеціальному фонду видатки затверджено у сумі 405,1 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 250,9 тис. грн., що складає 61,9 % до річних призначень.
Засоби масової інформації
По «Фінансова підтримка засобів масової інформації» з метою забезпечення стабільної роботи комунального підприємства Тростянецької міської ради «Телерадіокомпанія Тростянець» за звітний період 2018 рік надано фінансової підтримки комунальному підприємству на поточні видатки у сумі 1092,0 тис. грн., що складає 100,0 % до затвердженого показника.
 
9700 Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 897,1 тис. грн. фактично виконано 896,6 тис. грн., що складає 99,9 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено у сумі 2000,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2000,0 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
До Тростянецького районного бюджету передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 856,6 тис .грн. та до обласного бюджету м. Суми передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 40,0 тис. грн. та по спеціальному фонду у сумі 2000,0 тис .грн.
 
 
 
 
 
 
Начальник фінансового управління
Тростянецької міської ради                                    А.М. Калініченко