ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Статус: | Прийнятий вцілому |
Дата: | 20.02.2019 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 20.02.2019/64
Про затвердження звіту
про виконання міського бюджету
за 2018 рік.
У К Р А Ї Н А ПРОЕКТ
Тростянецька міська рада
17 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.02.2019 року
м. Тростянець № _____
Про затвердження звіту
про виконання міського бюджету
за 2018 рік
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада вирішила:
1. Затвердити звіт про виконання міського бюджету за 2018 рік:
- по доходах в сумі 186 572 372 грн., у тому числі :
спеціальний фонд – 12 785 304 грн. ( додаток 1);
- по видаткахв сумі – 184 131 815 грн., у тому числі :
спеціальний фонд – 32 961 563 грн. ( додаток 2).
2. Дане рішення оприлюднити в ЗМІ та на сайті Тростянецької міської ради.
3. Дане рішення направити фінансовому управлінню Тростянецької міської ради, заступнику міського голови Злепко В.А. та у відділ економічного розвитку, маркетингу та залучення інвестицій апарату міської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток № 2 | |||||||||||
до рішення | |||||||||||
від 2019 року | |||||||||||
Видатки міського бюджету за 2018 рік | |||||||||||
(грн.) | |||||||||||
Найменування видатків місцевого бюджету | Код ФКВКБ | Код ТПКВКМБ | Затверджено з урахуванням змін на 2018 рік | Профінансовано за 2018 рік | Відсоток виконання до затверджених показників | ||||||
Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | |||
фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | ||||||
Державне управлiння | 0100 | 11 354 357 | 787 776 | ######## | 11 217 291 | 787 567 | ######## | 98,8 | 100,0 | 98,9 | |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | 0111 | 0150 | 8 565 159 | 100 387 | 8 665 546 | 8 448 566 | 100 179 | 8 548 746 | 98,6 | 99,8 | 98,7 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах | 0111 | 0160 | 2 420 145 | 687 389 | 3 107 534 | 2 414 946 | 687 388 | 3 102 334 | 99,8 | 100,0 | 99,8 |
Інша діяльність у сфері державного управління | 0133 | 0180 | 369 053 | 0 | 369 053 | 353 779 | 0 | 353 779 | 95,9 | 95,9 | |
Освiта | 1000 | 64 309 379 | 6 481 913 | ######## | 60 889 722 | 6 265 248 | ######## | 94,7 | 96,7 | 94,9 | |
Надання дошкільної освіти | 0910 | 1010 | 13 907 998 | 1 303 225 | ######## | 13 833 617 | 1 152 242 | 14 985 859 | 99,5 | 88,4 | 98,5 |
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами | 0921 | 1020 | 41 368 786 | 4 591 686 | ######## | 38 104 035 | 4 534 426 | 42 638 462 | 92,1 | 98,8 | 92,8 |
Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях патронатного вихователя | 0910 | 1060 | 7 240 | 0 | 7 240 | 7 240 | 0 | 7 240 | 100,0 | 100,0 | |
Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми | 0960 | 1090 | 4 501 600 | 134 507 | 4 636 107 | 4 480 128 | 134 498 | 4 614 626 | 99,5 | 100,0 | 99,5 |
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) | 0960 | 1100 | 2 325 460 | 338 545 | 2 664 005 | 2 317 232 | 330 131 | 2 647 363 | 99,6 | 97,5 | 99,4 |
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів | 0990 | 1150 | 668 065 | 0 | 668 065 | 667 503 | 0 | 667 503 | 99,9 | 99,9 | |
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти | 0990 | 1161 | 1 383 640 | 113 950 | 1 497 590 | 1 333 378 | 113 950 | 1 447 328 | 96,4 | 100,0 | 96,6 |
Інші програми та заходи у сфері освіти | 0990 | 1162 | 146 590 | 0 | 146 590 | 146 590 | 0 | 146 590 | 100,0 | 100,0 | |
Охорона здоров’я | 2000 | 46 637 563 | 6 544 011 | ######## | 46 268 458 | 6 511 185 | ######## | 99,2 | 99,5 | 99,2 | |
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню | 0731 | 2010 | 36 341 205 | 6 413 275 | ######## | 36 206 425 | 6 380 451 | 42 586 876 | 99,6 | 99,5 | 99,6 |
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги | 0726 | 2111 | 2 550 005 | 0 | 2 550 005 | 2 459 369 | 0 | 2 459 369 | 96,4 | 96,4 | |
Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами | 0725 | 2112 | 1 122 421 | 2 439 | 1 124 860 | 1 122 381 | 2 438 | 1 124 819 | 100,0 | 100,0 | 100,0 |
Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) | 0721 | 2113 | 4 879 901 | 128 297 | 5 008 198 | 4 879 900 | 128 296 | 5 008 195 | 100,0 | 100,0 | 100,0 |
Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет | 0763 | 2144 | 1 024 031 | 0 | 1 024 031 | 1 024 031 | 0 | 1 024 031 | 100,0 | 100,0 | |
Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань | 0763 | 2146 | 720 000 | 0 | 720 000 | 576 352 | 0 | 576 352 | 80,0 | 80,0 | |
Соціальний захист та соціальне забезпечення | 3000 | 3 660 381 | 11 890 | 3 672 271 | 3 637 587 | 10 965 | 3 648 552 | 99,4 | 92,2 | 99,4 | |
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян | 1070 | 3033 | 427 600 | 0 | 427 600 | 427 599 | 0 | 427 599 | 100,0 | 100,0 | |
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю | 1020 | 3104 | 1 824 745 | 11 890 | 1 836 635 | 1 824 271 | 10 965 | 1 835 236 | 100,0 | 92,2 | 99,9 |
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) | 1040 | 3140 | 735 886 | 0 | 735 886 | 735 885 | 0 | 735 885 | 100,0 | 100,0 | |
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення | 1090 | 3242 | 672 150 | 0 | 672 150 | 649 832 | 0 | 649 832 | 96,7 | 96,7 | |
Культура i мистецтво | 4000 | 6 330 510 | 1 110 580 | 7 441 090 | 6 135 295 | 1 101 158 | 7 236 453 | 96,9 | 99,2 | 97,2 | |
Забезпечення діяльності бібліотек | 0824 | 4030 | 1 696 818 | 426 829 | 2 123 647 | 1 658 329 | 426 827 | 2 085 156 | 97,7 | 100,0 | 98,2 |
Забезпечення діяльності музеїв i виставок | 0824 | 4040 | 310 275 | 121 000 | 431 275 | 308 392 | 111 610 | 420 002 | 99,4 | 92,2 | 97,4 |
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів | 0828 | 4060 | 2 383 682 | 562 751 | 2 946 433 | 2 277 019 | 562 721 | 2 839 740 | 95,5 | 100,0 | 96,4 |
Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва | 0829 | 4081 | 533 735 | 0 | 533 735 | 533 716 | 0 | 533 716 | 100,0 | 100,0 | |
Інші заходи в галузі культури і мистецтва | 0829 | 4082 | 1 406 000 | 0 | 1 406 000 | 1 357 839 | 0 | 1 357 839 | 96,6 | 96,6 | |
Фiзична культура i спорт | 5000 | 5 139 285 | 193 039 | 5 332 324 | 5 113 776 | 192 673 | 5 306 449 | 99,5 | 99,8 | 99,5 | |
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл | 0810 | 5031 | 1 077 450 | 81 477 | 1 158 927 | 1 072 289 | 81 476 | 1 153 765 | 99,5 | 100,0 | 99,6 |
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні | 0810 | 5062 | 4 061 835 | 111 562 | 4 173 397 | 4 041 487 | 111 197 | 4 152 684 | 99,5 | 99,7 | 99,5 |
Житлово-комунальне господарство | 6000 | 12 904 417 | 2 881 424 | ######## | 12 802 224 | 2 876 020 | ######## | 99,2 | 99,8 | 99,3 | |
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду | 0620 | 6011 | 0 | 1 227 809 | 1 227 809 | 0 | 1 227 363 | 1 227 363 | 100,0 | 100,0 | |
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства | 0620 | 6013 | 142 391 | 13 824 | 156 215 | 142 390 | 8 903 | 151 293 | 100,0 | 64,4 | 96,8 |
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги | 0620 | 6020 | 946 237 | 0 | 946 237 | 944 168 | 0 | 944 168 | 99,8 | 99,8 | |
Організація благоустрою населених пунктів | 0620 | 6030 | 11 779 715 | 1 639 791 | ######## | 11 686 230 | 1 639 755 | 13 325 984 | 99,2 | 100,0 | 99,3 |
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства | 0640 | 6090 | 36 074 | 0 | 36 074 | 29 436 | 0 | 29 436 | 81,6 | 81,6 | |
Економічна діяльність | 7000 | 1 819 314 | ######## | ######## | 1 587 415 | ######## | ######## | 87,3 | 99,0 | 97,6 | |
Здійснення заходів із землеустрою | 0421 | 7130 | 63 963 | 0 | 63 963 | 56 920 | 0 | 56 920 | 89,0 | 89,0 | |
Будівництво об'єктів житлово-комунального господарства | 0443 | 7310 | 0 | 647 045 | 647 045 | 0 | 614 603 | 614 603 | 95,0 | 95,0 | |
Будівництво установ та закладів культури | 0443 | 7324 | 0 | 25 000 | 25 000 | 0 | 25 000 | 25 000 | 100,0 | 100,0 | |
Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту | 0443 | 7325 | 0 | 627 172 | 627 172 | 0 | 627 163 | 627 163 | 100,0 | 100,0 | |
Будівництво інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності | 0443 | 7330 | 0 | 610 600 | 610 600 | 0 | 610 600 | 610 600 | 100,0 | 100,0 | |
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) | 0443 | 7350 | 597 926 | 597 926 | 385 640 | 385 640 | 64,5 | 64,5 | |||
Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад | 0490 | 7362 | 0 | 1 252 800 | 1 252 800 | 0 | 1 252 800 | 1 252 800 | 100,0 | 100,0 | |
Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій | 0490 | 7370 | 407 000 | 407 000 | 407 000 | 407 000 | 100,0 | 100,0 | |||
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету | 0456 | 7461 | 714 150 | 8 594 | 722 744 | 713 802 | 713 802 | 100,0 | 0,0 | 98,8 | |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету | 0456 | 7462 | 2 000 000 | 2 000 000 | 1 915 955 | 1 915 955 | 95,8 | 95,8 | |||
Заходи з енергозбереження | 0470 | 7640 | 40 000 | 40 000 | 40 000 | 40 000 | 100,0 | 100,0 | |||
Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї | 0490 | 7650 | 0 | 22 353 | 22 353 | 0 | 19 274 | 19 274 | 86,2 | 86,2 | |
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання | 0490 | 7670 | 7 385 692 | 7 385 692 | 7 385 634 | 7 385 634 | 100,0 | 100,0 | |||
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування | 0490 | 7680 | 38 300 | 38 300 | 38 285 | 38 285 | 100,0 | 100,0 | |||
Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю | 0490 | 7693 | 364 975 | 107 850 | 472 825 | 352 768 | 107 850 | 460 618 | 96,7 | 100,0 | 97,4 |
Інша діяльність | 8000 | 1 412 495 | 405 050 | 1 817 545 | 1 410 641 | 250 867 | 1 661 508 | 99,9 | 61,9 | 91,4 | |
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони | 0320 | 8130 | 320 495 | 320 495 | 318 656 | 318 656 | 99,4 | 99,4 | |||
Охорона та раціональне використання природних ресурсів | 0511 | 8311 | 0 | 150 000 | 150 000 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||
Утилізація відходів | 0512 | 8312 | 255 050 | 255 050 | 250 867 | 250 867 | 98,4 | 98,4 | |||
Фінансова підтримка засобів масової інформації | 0830 | 8410 | 1 092 000 | 1 092 000 | 1 091 985 | 1 091 985 | 100,0 | 100,0 | |||
Міжбюджетні трансферти | 9000 | 2 108 299 | 2 060 000 | 4 168 299 | 2 107 844 | 2 000 000 | 4 107 844 | 100,0 | 97,1 | 98,5 | |
Реверсна дотація | 0180 | 9110 | 1 211 200 | 1 211 200 | 1 211 200 | 1 211 200 | 100,0 | 100,0 | |||
Інші субвенції з місцевого бюджету | 0180 | 9770 | 897 099 | 2 060 000 | 2 957 099 | 896 644 | 2 000 000 | 2 896 644 | 99,9 | 97,1 | 98,0 |
Всього | ######### | 33 569 788 | ######## | ######### | ######## | ######### | 97,1 | 98,2 | 97,3 | ||
Міський голова | Ю.А. Бова |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
про виконання місцевого
бюджету Тростянецької міської ради
за 2018 рік
І. Загальна характеристика виконання бюджетупро виконання місцевого
бюджету Тростянецької міської ради
за 2018 рік
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», рішення міської ради 26 сесії 7 скликання № 217 від 18 липня 2017 року «Про добровільне об’єднання територіальних громад» створено Тростянецьку міську об’єднану територіальну громаду. В результаті об’єднання до міста Тростянець приєдналися 4 села – Кам’янка, Кам’янецьке, Зарічне, Лучка (2 сільські ради).
Згідно звіту по виконанню місцевого бюджету по Тростянецькій ОТГ за січень-грудень 2018 року, наданий Управлінням Державної казначейської служби України у Тростянецькому районі Сумської області міський бюджет затверджено в загальній сумі 181870,1 тис. грн., із них загальний фонд –174 767,4 тис. грн. та спеціальний фонд – 12 934,1 тис. грн.
При затвердженому показнику надходжень на 2018 рік в сумі - 174767,4 тис. грн. фактично до загального фонду міського бюджету надійшло коштів - 173787,1 тис. грн., що складає 99,6 %. По власних доходах міського бюджету (без офіційних трансфертів) дохідна частина загального фонду виконана на 99,2 % (при запланованих показниках - 99065,2 тис. грн. фактично надійшло - 98 231,8 тис. грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року даний показник більше на 17057,5 тис. грн. або на 21,0 % минулорічних надходжень.
По спеціальному фонду міського бюджету Тростянецької ОТГ за звітний період надійшло коштів у сумі 12785,3 тис. грн., що складає 98,8 % від затверджених кошторисних призначень на відповідний період. У порівнянні з відповідним періодом минулого року доходи спеціального фонду збільшились на 7211,2 тис. грн.
Видаткова частина затверджена кошторисними призначеннями на звітний рік з урахуванням змін 185077,5 тис. грн. фактичне виконання за звітний період склало 184131,8 тис. грн., відсоток виконання до уточнених призначень за звітний період склав 99,5 %.
Загальний фонд міського бюджету за звітний період 2018 року складає 151 170,3 тис. грн. при затвердженому кошторисі на рік з урахуванням змін у сумі 153 567,7 тис. грн., відсоток виконання до уточнених призначень за звітний період склав 98,4%.
Видаткова частина спеціального фонду міського бюджету за звітний період 2018 року складає 32961,6 тис. грн, відсоток виконання до річних призначень склав 104,6 %.
ІІ. Доходна частина міського бюджету
При затверджених показниках надходжень на 2018 рік в сумі 174767,4 тис. грн. фактично до загального фонду міського бюджету Тростянецької ОТГ надійшло коштів в сумі 173 787,1 тис. грн., що складає 99,4 % до затверджених показників доходів з урахуванням трансфертів. По власних доходах бюджету ОТГ (без офіційних трансфертів) дохідна частина загального фонду міського бюджету виконана на 99,2 % (при запланованих показниках - 99065,2 тис. грн. фактично надійшло - 98 231,8 тис. грн.).
Податкові надходження в звітному періоді виконані на 99,3%, фактично надійшло 96 993,4 тис. грн. при запланованих показниках 97 709,6 тис. грн.
Основним джерелом наповнення дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ є податок з доходів фізичних осіб. Надходжень вказаного податку було заплановано у 2018 році 66 370,8 тис. грн. Фактично за 12 місяців 2018 року надійшло 65 789,6 тис. грн. Плановий показник виконано на 99,1%. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження податку на доходи з фізичних осіб збільшились на 24,2 % або на 12806,3 тис. грн.
Основними бюджетоутворюючими платниками податку з доходів фізичних осіб є: ПАТ «Монделіс Україна», ДП «Тростянецьке лісове господарство», ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» та підприємства Південної Залізниці, від яких за 12 місяців 2018 року надійшло 36729,6 тис. грн. відповідно:
- ПАТ «Монделіс Україна» -13793,1 тис. грн.,
- ДП «Тростянецьке лісове господарство» -5184,5 тис. грн.,
- ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» - 3650,9 тис. грн.,
- підприємства Південної Залізниці -14101,2 тис. грн..
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 100,0 %, до бюджету ОТГ за 12 місяців 2018 р. надійшло 114,9 тис. грн. при запланованих показниках 114,9 тис. грн..
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів виконано на 100,0 %, надійшло 286,0 тис. грн. при запланованих показниках 286,0 тис. грн.
За 12 місяців 2018 року рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення надійшло в сумі 0,2 тис. грн., плановий показник виконано на 100,0 %.
Надходження по акцизному податку виконано на 99,7%, надійшло 6468,4 тис. грн. при запланованих показниках 6487,0 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження даного податку збільшились на 18,9 % або на 1028,2 тис. грн. В т.ч. надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склали 1660,7 тис. грн., що становить 83,0 % від запланованих надходжень 2000,0 тис. грн.
За 12 місяців 2018 року по податку на нерухоме майно при затверджених показниках надходжень на звітний період у сумі 855,3 тис. грн. фактичні надходження склали 907,9 тис. грн. або 106,2 % до запланованого рівня. В порівнянні з відповідним періодом минулого року, надходження по податку на нерухоме майно в звітному періоді збільшились на 522,4 тис. грн. або на 135,5 %.
За січень-грудень 2018 року по платі за землю при затверджених на звітний період показниках надходжень у сумі 13691,9 тис. грн. фактичні надходження склали 13626,7 тис. грн., або 99,5 % до запланованого рівня. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю збільшились на 1872,1 тис. грн. або на 15,9 %
Надходження по єдиному податку І-ІІІ групи виконані на 98,7 %, фактично надійшло коштів у сумі 9292,4 тис. грн., при затвердженому показнику 9419,6 тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 748,4 тис. грн. або на 8,8 %.
По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників планові показники виконані на 105,3%, фактично надійшло коштів у сумі 470,3 тис. грн., при затвердженому показнику 446,8 тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 101,8тис. грн. або на 27,6 %.
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 92,2%, фактично надійшло 1238,4 тис. грн. при запланованих показниках 1342,6 тис. грн.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 1269,8 тис. грн., фактичні надходження склали 1161,4 тис. грн. або 91,5 %. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 129,2 тис. грн. або на 8,9 %.
Плановий показник надходжень від сплати державного мита становить 42,4 тис. грн., фактично надійшло 41,4 тис. грн., % виконання становить 97,6 %.
Офіційні трансферти на січень-грудень 2018 року заплановані та отримані в бюджет Тростянецької ОТГ в повному обсязі в сумі 75702,2 тис. грн., але фактичне їх виконання за 2018 рік становить 75555,3 тис. грн. або 99,8% тому, що кошти деяких субвенцій були отримані, але не використані в повному обсязі та повернуті до відповідних бюджетів, а саме: по субвенції з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету повернуто до державного бюджету кошти в сумі 143,6 тис. грн., по інших субвенціях з місцевого бюджету було повернуто до районного бюджету кошти в сумі 3,3 тис. грн..
Доходи спеціального фонду
По спеціальному фонду надійшло екологічного податку за 12 місяців 2018 року 110,7 тис. грн., що становить 100,7 % запланованого надходження екологічного податку на рік (110,0 тис. грн.).
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надійшли в січні-грудні 2018 року в сумі 271,1 тис. грн. від ТМР «Тростянецькомунсервіс», що складає 100,4 % річного плану.
За 12 місяців 2018 року було продано 4 земельні ділянки та отримано надходження до бюджету ОТГ в сумі 873,1 тис. грн., що становить 99,3% запланованого на рік надходження від продажу земельних ділянок, а саме:
- Новохатському В.В.- 190,9 тис. грн.,
- Редька Л.М.- 40,1 тис.грн.,
- Сасіну О.В. - 320,3 тис. грн.,
- Сторожев В.В. – 321,8 тис. грн.
Також за 12 місяців 2018 року було відчуджено майно, що перебуває в комунальній власності від якого отримано надходження до бюджету ОТГ в сумі 68,1 тис. грн., що становить 85,2% запланованого на рік. Кошти отримано від ТОВ «Універсальний зерновий комплекс» за нежитлову будівлю по вул. Благовіщенській, 98/2 в сумі 62,8 тис. грн. та від Песчанської О.І. за ½ частину житлового будинку по пров. Виноградному, 10 в сумі 5,3 тис. грн.
Загалом за 12 місяців 2018 року власні доходи спеціального фонду міського бюджету (без офіційних трансфертів) склали 10454,3 тис. грн. Даний показник більше на 7211,2 тис. грн. в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
ІІІ. Видатки та заборгованість
Виходячи зі статусу Тростянецької міської ОТГ перший рік бюджет міста Тростянець за витратами сформований із застосовуванням програмно-цільового методу.
В бюджеті міста визначено 4 головних розпорядника коштів:
- Міська рада (01);
- Відділ освіти Тростянецької міської ради (06);
- Відділ культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької міської ради (10);
- Фінансове управління Тростянецької міської ради (37).
При фінансуванні головних розпорядників коштів міського бюджету за у 2018 році в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат.
0100 Державне управління
Видатки на державне управління по загальному фонду затверджені в сумі 11 354,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 11 217,3 тис. грн., що становить 98,8% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 8 745,8 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 539,6 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 787,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 787,6 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 9,3 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 107,7 тис. грн., в тому числі по оплаті комунальних послуг та енергоносіїв 80,3 тис. грн.
Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду становить 66,3 тис. грн.
1000 Освіта
Видатки на освіту по загальному фонду затверджені в сумі 64 309,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 60 889,7 тис. грн., що становить 94,7% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 47 531,9 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 6 292,2 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 6481,9 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6 265,2 тис. грн., що становить 96,7% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 1657,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 1098,6 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 17,1 тис. грн.
Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду становить 3,1 тис. грн.
Надання дошкільної освіти
Видатки на дошкільну освіту по загальному фонду склали 13833,6 тис. грн. при запланованих 13908,0 тис. грн. що складає 99,5 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 9062,9 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 2240,5 тис. грн.. На харчування дітей в дошкільних закладах витрачено коштів у сумі 1102,2 тис. грн. Середня вартість харчування за 1 день складає 21,48 грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 1303,2 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1152,2 тис. грн., що становить 88,4 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 919,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 205,4 тис. грн.
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами
Видатки на загальну середню освіту по загальному фонду склали 41368,8 тис. грн. при запланованих 38104,0 тис. грн. що складає 92,1 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 25155,3 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 3585,2 тис. грн.. На харчування учнів шкіл витрачено коштів у сумі 1877,6 тис. грн. Середня вартість харчування за 1 день складає 12,0 грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 4591,7 тис. грн., фактично виконано за звітний період 4534,4 тис. грн., що становить 98,8 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 636,4 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 887,3 тис. грн.
Надання позашкільної освіти позашкільними навчальними заклади освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми
Видатки на позашкільну освіту по загальному фонду склали 4480,1 тис. грн. при запланованих 4501,6 тис. грн. що складає 99,5 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 3944,1 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 265,0 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 134,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 134,5 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)
Видатки на утримання музичної школи по загальному фонду склали 2317,2 тис. грн. при запланованих 2325,5 тис. грн. що складає 99,6 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 2048,5 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 165,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 338,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 330,1 тис. грн., що становить 97,5 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 101,6тис. грн.
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів
Видатки по загальному фонду склали 667,5 тис. грн. при запланованих 668,1 тис. грн. що складає 99,9 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 621,1 тис. грн.
Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти
Видатки по загальному фонду склали 1480,0 тис. грн. при запланованих 1530,2 тис. грн. що складає 96,7 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 1126,5 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 35,8 тис. грн., в тому числі:
Утримання інклюзивно-ресурсного центра по загальному фонду видатки склали 291,1 тис. грн. при запланованих 339,3 тис. грн, що складає 85,5 %. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 261,5 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 35,8 тис. грн. По спеціальному фонду видатки склали114,0 тис. грн. що складає 100,0 % до запланованого показника;
Централізоване ведення бухгалтерського обліку по загальному фонду видатки склали 1042,2тис. грн. при запланованих 1044,4 тис. грн, що складає 99,8 %. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 864,9 тис. грн.
На заходи по освітнім програмам витрачено коштів в сумі 146,6 тис. грн., на навчання медичних кадрів для закладів охорони здоров‘я.
2000 Охорона здоров’я
Видатки на охорону здоров‘я по загальному фонду затверджені в сумі 46637,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 46268,5 тис. грн., що становить 99,2% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 35149,3 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 4285,6 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 6544,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6511,1 тис. грн., що становить 99,5% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 3196,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 1992,7 тис. грн.
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню
Видатки на утримання вторинної медичної допомоги по загальному фонду склали 36206,4 тис. грн. при запланованих 36341,2 тис. грн. що складає 99,6 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 29052,8 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 3602,2 тис. грн. На харчування хворих витрачено коштів у сумі 635,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 6413,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6380,5 тис. грн., що становить 99,5 % до річних призначень.
Первинна медична допомога населенню
Видатки на утримання первинної медичної допомоги по загальному фонду склали 8461,6 тис. грн. при запланованих 8552,3 тис. грн. що складає 98,9 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 6096,5 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 683,4 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 130,7 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров‘я
Видатки по заходам склали 1600,4 тис. грн. при запланованих 1744,0 тис. грн. що складає 91,8 % до річних призначень, з них на:
- відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 1024,0 тис .грн. що складає 100,0 % до річних призначень. Виписано 7,5 тис. шт. рецептів на лікування 137 чол.
- відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 1024,0 тис .грн. що складає 100,0 % до річних призначень. Виписано 530 шт. рецептів на лікування 1086 чол.
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення
Компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян склали 427,6 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. Кількість перевезених громадян складає 84869 чоловік.
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю. Видатки на утримання Територіального центру соціального обслуговування затверджені в сумі 1824,7 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1824,3 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 1767,2 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 43,7 тис. грн.
Відділом освіти проводилося оздоровлення та відпочинок дітей в сумі 735,9 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. В стаціонарних закладах оздоровилось 63 дитини на загальну суму 291,2 тис. грн. та в стаціонарних закладах оздоровилось 1053 дитини на загальну суму 444,7 тис. грн.
Інші видатки на соціальний захист населення склали 649,8 тис. грн. при планову показнику 672,2 тис. грн. виконання склало 96,7 %.
Надано адресної матеріальна допомоги жителям міста, які опинились в складних життєвих обставинах та не в змозі самостійно їх подолати у сумі 131,1 тис. грн. Такої допомоги отримали 124 особи.
Також проводилось фінансування соціальних проектів, що відібрано на конкурсній основі у 2018 році, загалом профінансовано проекти на суму 518,7 тис. грн, а саме:
- соціальний проект «Благодійництво – 2018 в громаді м. Тростянець», поданий Благодійним фондом «Доброта»;
- соціальний проект «Консолідація Тростянецької об’єднаної територіальної громади медійними засобами», поданий Громадською організацією «Голос громади Тростянеччини»;
- соціальний проект «Центр громадської безпеки громадського формування «Сила і честь», поданий громадським формуванням «Сила і честь»;
- соціальний проект «Спортивна громада – запорука розвитку міста», поданий Громадською організацією «Спорт Тростянеччини».
4000 Культура і мистецтво
Видатки по закладам культури по загальному фонду затверджені в сумі 6330,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6135,3 тис. грн., що становить 96,9% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 3009,6 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 531,9 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 1110,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1101,2 тис. грн., що становить 99,2% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 617,7 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 63,8 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 169,4 тис. грн., в тому числі оплата комунальних послуг та енергоносіїв складає 36,0 тис. грн. (теплопостачання).
Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду становить 20,0 тис. грн.
Забезпечення діяльності бібліотек
Видатки бібліотек по загальному фонду склали 1658,3 тис. грн. при запланованих 1696,8 тис. грн. що складає 97,7 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями бібліотечним працівникам направлено 982,7 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 186,1 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 407,7 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень (проведено капітальний ремонт бібліотеки).
Забезпечення діяльності музеїв і виставок
Видатки на музей по загальному фонду склали 308,4 тис. грн. при запланованих 310,3 тис. грн. що складає 99,4 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями музейним працівникам направлено 287,9 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 12,1 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 121,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 111,6 тис. грн., що становить 92,2 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 111,6 тис. грн.
Забезпечення діяльності клубних закладів
Видатки на клубні заклади по загальному фонду склали 2277,0 тис. грн. при запланованих 2383,7 тис. грн. що складає 95,5 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями клубним працівникам направлено 1356,8 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 333,7 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 562,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 562,8 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 487,0 тис. грн. та інші надходження 63,8 тис. грн.
Інші заклади та заходи в галузі культура
Видатки по загальному фонду склали 1891,6 тис. грн. при запланованих 1939,7 тис. грн. що складає 97,5 % до річних призначень. В тому числі:
Утримання централізованої бухгалтерії відділу культури видатки склали 533,7 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями працівникам бухгалтерії направлено 382,2 тис. грн.
Святкові та мистецькі заходи видатки склали 1357,8 тис. грн., при запланованих 1406,0 тис. грн., що складає 96,6 % до річних призначень.
5000 Фізична культура і спорт
Видатки по закладам фізичної культури і спорту по загальному фонду затверджені в сумі 5139,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 5113,8 тис. грн., що становить 99,5% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 3147,0 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 309,4 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 193,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 192,7 тис. грн., що становить 99,8% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 33,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 23,3 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 19,6 тис. грн.
Утримання та нвчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Видатки на ДЮСШ по загальному фонду склали 1072,3 тис. грн. при запланованих 1077,5 тис. грн. що складає 99,5 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями працівникам направлено 775,4 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 104,5 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 81,5 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні
Видатки на Академію спорту по загальному фонду склали 4041,5 тис. грн. при запланованих 4061,8 тис. грн. що складає 99,5 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями працівникам направлено 2371,6 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 204,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 111,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 111,2 тис. грн., що становить 99,6% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 33,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 23,3 тис. грн.
6000 Житлово-комунальне господарство
На «житлово-комунальне господарство» міста по загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 12904,4 тис. грн. фактично профінансовано 12802,2 тис. грн., що складає 99,2 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 2881,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2876,0 тис. грн., що становить 99,8% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 8,9 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 305,1 тис. грн.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року відсутня.
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду
Видатки по капітальному ремонту житлового фонду по спеціальному фонду склали 1227,4 тис. грн. при запланованих 1227,8 тис. грн. що складає 100,0 % до річних призначень. За рахунок профінансованих коштів капітально відремонтовано у багатоквартирному житловому фонді покрівлі, водопроводи, каналізаційні та електричні мережі, відмостки, ганки, водостоки та інше.
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства
Видатки по загальному фонду склали 142,4 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. По спеціальному фонду склали 8,9 тис. грн. при затверджених 13,8 тис. грн., виконання склало 64,5 % (платні послуги). Відремонтовано водонапірні башти в с. Зарічне та с. Кам‘янка.
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги
Видатки по загальному фонду затверджені у сумі 946,2 тис. грн., фактично профінансовано на суму 944,2 тис. грн, що складає 99,8 % до річних призначень. За рахунок профінансованих коштів надано фінансову підтримку на поповнення обігових коштів комунальним та дочірнім підприємствам Тростянецької міської ради.
Організація благоустрою населених пунктів
Видатки по благоустрою міста та сіл по загальному фонду склали 11686,2 тис. грн. при запланованих кошторисних призначень у сумі 11779,7 тис. грн. що складає 99,2 % до річних призначень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 726,3 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 1639,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1639,8 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень, у тому числі інші джерела власних надходжень у сумі 305,1 тис. грн.
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства
Видатки по загальному фонду склали 29.4 тис. грн. при запланованих кошторисних призначень у сумі 36.1 тис. грн. що складає 81.4 % до річних призначень.
7000 Економічна діяльність
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 1819,3 тис. грн. фактично виконано 1587,4 тис. грн., що складає 87,3 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 13094,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 12965,9 тис. грн., що становить 99,0% до річних призначень.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року складає 211,6 тис. грн.
Здійснення заходів із землеустрою
На «Проведення заходів із землеустрою» по загальному фонду у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 56,9 тис. грн., що складає 88,9 % до затверджених на цей період показнику 64,0 тис. грн.
Будівництво та регіональний розвиток
На «Виготовлення проектної документації, будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, виготовлення містобудівної документації» у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 385,6 тис. грн. при запланованих кошторисних призначень у сумі 597,9 тис. грн, що складає 64,5 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 3569,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 3537,2 тис. грн., що становить 99,1% до річних призначень.
Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство
На поточний ремонт доріг у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 713,8 тис. грн. при запланованих кошторисних призначень у сумі 714,2 тис. грн, що складає 99,9 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 2008,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1916,0 тис. грн., що становить 95,4% до річних призначень.
Інші програми та заходи, пов‘язані з економічною діяльністю
У звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 431,1 тис. грн. при запланованих кошторисних призначень у сумі 443,3 тис. грн, що складає 97,2 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 7515,9 тис. грн., фактично виконано за звітний період 7512,8 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень.
Проведено заходів з енергозбереження на суму 40,0 тис .грн.
Проведено експертної грошової оцінки земельних ділянок на суму 22,4 тис. грн.
Поповнено статутний капітал комунальним та дочірнім підприємствам Тростянецької міської ради у сумі 7385,6 тис. грн.
Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування склали 38,3 тис. грн.
На реалізацією міської програми «Програма розвитку партнерства та міжнародної діяльності в місті Тростянець на 2017-2020 роки» основними завданнями є: розвиток партнерських відносин, а також пошук нових іноземних партнерів, організація прийому у місті представників офіційних закордонних делегацій, робота у спільних проектах з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями інших міст України та іноземних держав» використано коштів у сумі 113,5 тис. грн.
8000 Інша діяльність
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 1412,5 тис. грн. фактично виконано 1410,6 тис. грн., що складає 99,9 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 255,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 250,9 тис. грн., що становить 98,4 % до річних призначень.
Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2018 року відсутня.
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
По місцевій пожежній охороні по загальному фонду видатки затверджено у сумі 320,5 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 318,7 тис. грн., що складає 99,4 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями працівникам направлено 306,4 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 1,8 тис. грн. Фактично зайнятих посад 5 шт. од.
Охорона навколишнього природного середовища
На утримання в чистоті міського сміттєзвалища по спеціальному фонду видатки затверджено у сумі 405,1 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 250,9 тис. грн., що складає 61,9 % до річних призначень.
Засоби масової інформації
По «Фінансова підтримка засобів масової інформації» з метою забезпечення стабільної роботи комунального підприємства Тростянецької міської ради «Телерадіокомпанія Тростянець» за звітний період 2018 рік надано фінансової підтримки комунальному підприємству на поточні видатки у сумі 1092,0 тис. грн., що складає 100,0 % до затвердженого показника.
9700 Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 897,1 тис. грн. фактично виконано 896,6 тис. грн., що складає 99,9 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено у сумі 2000,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2000,0 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
До Тростянецького районного бюджету передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 856,6 тис .грн. та до обласного бюджету м. Суми передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 40,0 тис. грн. та по спеціальному фонду у сумі 2000,0 тис .грн.
Начальник фінансового управління
Тростянецької міської ради А.М. Калініченко