ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Статус: | Прийнятий вцілому |
Дата: | 26.03.2019 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 27.03.2019/11
Про затвердження Статуту дочірнього підприємства
«Зеленбуд» комунального підприємства
Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс»
в новій редакції.
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
19 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 27.03.2019 року
м. Тростянець №_____Про затвердження Статуту дочірнього підприємства
«Зеленбуд» комунального підприємства
Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс»
в новій редакції
В зв’язку зі збільшенням статутного фонду підприємства та з метою уточнення скороченого найменування підприємства,керуючись ст. 25, п. 30
ч. 1 ст. 26, 59, ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
міська рада вирішила:
- Затвердити Статут дочірнього підприємства «Зеленбуд» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс» в новій редакції (додається).
- Директору дочірнього підприємства «Зеленбуд» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс» зареєструвати зміни в установленому законодавством порядку.
- Дане рішення направити КП ТМР «Тростянецькомунсервіс» таДП «Зеленбуд» КП ТМР «Тростянецькомунсервіс».
Міський голова Ю.А. Бова
Затверджую:
рішенням 19 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ ___ від 27.03.2019 р.
міський голова
___________ Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 19 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ ___ від 27.03.2019 року
рішенням 19 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ ___ від 27.03.2019 р.
міський голова
___________ Ю.А. Бова
Додаток 1
до рішення 19 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
№ ___ від 27.03.2019 року
СТАТУТ
дочірнього підприємства “Зеленбуд”
комунального підприємства
Тростянецької міської ради
“Тростянецькомунсервіс”
(нова редакція)
дочірнього підприємства “Зеленбуд”
комунального підприємства
Тростянецької міської ради
“Тростянецькомунсервіс”
(нова редакція)
м. Тростянець
2019 р.
1. Загальні положення
1.1. Дочірнє підприємство “Зеленбуд” комунального підприємства Тростянецької міської ради “Тростянецькомунсервіс” (надалі “Підприємство”) засноване на підставі рішення сесії Тростянецької міської ради 5 скликання № 187 від 11.07.2008 року, здійснює свою діяльність згідно з Конституцією України, Господарського кодексу України, інших Законів, діючих нормативних актів і цього Статуту.
1.2. Повне найменування підприємства: Дочірнє підприємство “Зеленбуд” комунального підприємства Тростянецької міської ради “Тростянецькомунсервіс”.
1.3. Скорочене найменування підприємства: ДП «Зеленбуд» КП ТМР «Тростянецькомунсервіс».
1.4. Місцезнаходження: Україна, 42600, Сумська обл., м. Тростянець, вул. Л. Татаренка, 1б.
2. Юридичний статус
2.1. Підприємство є юридичною особою з дня його державної реєстрації.
2.2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до діючого законодавства та цього Статуту.
2.3. Має самостійний баланс, товарний знак, печатку з своєю назвою, розрахунковий та інші рахунки у банках, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові та особисті немайнові права та обов’язки, бути позивачем та відповідачем у суді, арбітражному та третейському судах, здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не суперечить законодавству України і відповідає цілям, передбаченим цим Статутом.
2.4. Підприємство не несе відповідальності по зобов’язаннях головного підприємства.
3. Мета і предмет діяльності
3.1. Метою створення і діяльності Підприємства є:
- для комунального унітарного комерційного підприємства - господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку.
- обслуговування об’єктів електрогосподарства;
- виконання робіт по зовнішньому благоустрою міста;
- виконання ремонтно-будівельних, проектних та будівельно-монтажних робіт по замовленню місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, населення, організацій та підприємств;
- діяльність з оброблення твердих відходів;
- діяльність з оброблення рідких відходів;
- надання ритуальних послуг;
- вивезення та утилізація твердих та рідких побутових і промислових відходів;
- участь в розробці умов інвестиційної діяльності, рекомендацій та інших документів, які регулюють питання проектування, будівництва, реставрації, благоустрою, озеленення населених пунктів підвідомчої території;
- проведення експертизи проектно-планувальних та ескізних проектів та проектування, за умови отримання ліцензії у відповідності до чинного законодавства України;
- роботи по вибору та відводу в натурі, спільно з відділом земельних ресурсів, земельних ділянок для всіх видів будівництва.
- надання місць для проживання в готелі, у готелях з послугами ресторанів;
- прання одягу;
- послуги перукарень;
- виготовлення та встановлення рекламних щитів;
- виконання надзвичайних протиепізоотичних заходів по замовленню місцевих органів виконавчої влади;
- послуги з паркування автотранспорту;
- утримання та обслуговування об’єктів благоустрою;
- надання транспортних послуг;
- утримання та обслуговування ринків;
- утримання та обслуговування кладовищ та місць поховання.
4. Права та обов’язки
4.1. Згідно із своєю метою і завданням, Підприємство має право:
- вступати в договірні відносини з державними, приватними, колективними та іншими підприємствами, організаціями та громадянами, господарськими товариствами;
- наймати персонал Підприємства на умовах контрактів і на інших умовах, встановлених діючим законодавством, самостійно встановлювати форми, системи і розміри оплати праці та інші види доходів осіб, що працюють за наймом;
- продавати та відчужувати іншим способом основні засоби, що належать Підприємству, а також списувати їх з балансу лише за погодженням з головним підприємством;
- реалізовувати свою продукцію, майно за цінами і тарифами, встановленими самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законами України, – за державними цінами і тарифами;
- входити до складу асоціацій та інших об’єднань підприємств, діяльність яких відповідає статутним цілям за погодженням головного підприємства;
- здійснювати інші дії, не заборонені чинним законодавством;
- самостійно забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань відповідно до чинного законодавства та Статуту;
- додержуватись СНіП та ТУ, забезпечивши якісне виконання робіт, здійснювати свою діяльність у суворій відповідності з поточними та перспективними планами;
- у відповідності з чинним законодавством України і нормативами забезпечити для всіх працівників належні умови праці та відпочинку;
- самостійно вести бухгалтерський, податковий та статистичний облік згідно діючого законодавства;
- квартальний та річний баланси Підприємства в повному обсязі подавати головному підприємству у встановлені строки;
- надавати інформацію та послуги, необхідні для вирішення поточних та перспективних завдань головного підприємства;
- щомісячно відшкодовувати головному підприємству за користування основними засобами по домовленості обох сторін.
5. Майно Підприємства
5.1. Дочірнє підприємство є власником:
- продукції, виробленої Підприємством внаслідок господарської діяльності;
- доходу, одержаного після відрахувань згідно чинного законодавства;
- майна, набутого на підставах не заборонених законодавством.
5.3. Статутний фонд дочірнього підприємства становить 263879,00 грн. (двісті шістдесят три тисячі вісімсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) і може поповнюватись за рахунок прибутку, отриманого від господарської діяльності, а якщо необхідно за рахунок:
- додаткових внесків з міського бюджету на підставі відповідних рішень Тростянецької міської ради;
- внесків Засновника.
6. Управління Підприємством
6.1. Управління Підприємством здійснює директор.
6.2. Директор працює на контрактній основі і призначається на посаду начальником головного підприємства за погодженням з виконавчим комітетом Тростянецької міської ради, оформленим відповідним рішенням.
6.3. Директор за погодженням з головним підприємством визначає структуру Підприємства, формує штат, в залежності від обсягів робіт та напрямків діяльності, складає штатний розклад, за погодженням з головним підприємством.
6.4. Директор самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що за статутом головного підприємства віднесені до його компетенції.
6.5. Директор Підприємства:
- несе повну відповідальність за стан справ та результати діяльності Підприємства;
- діє без доручення від імені Підприємства, представляє в усіх установах та організаціях;
- несе особисту відповідальність разом з головним бухгалтером за додержання порядку ведення та достовірності обліку та статистичної звітності;
- укладає угоди, видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові рахунки;
- несе відповідальність за формування та належне виконання фінансових планів ;
- несе особисту відповідальність разом з відповідальними працівниками за дотримання техніки безпеки, пожежної безпеки, держенергонагляду;
- забезпечує зберігання технічної, фінансової, комерційної та іншої інформації, яка вважається конфіденційною.
6.6 Заступники директора, керівники, спеціалісти призначаються і звільняються з посади Директором Підприємства за погодженням з Дирекцією головного підприємства.
6.7. Право укладання колективного договору надається Директору в межах колективного договору головного підприємства.
6.8. Один раз на три роки Директор проводить атестацію працівників відповідно до Положення про проведення атестації.
7. Трудові відносини
7.1 Трудові відносини з найнятими робітниками регулюються колективним договором і трудовими договорами. Трудовий колектив підприємства може бути сформований за рахунок тимчасово переведених працівників з головного підприємства по переводу, за яким зберігаються всі соціальні пільги та гарантії відповідно до чинного законодавства.
8. Ліквідація та реорганізація Підприємства
8.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням начальника головного підприємства:
- діяльність Підприємства не відповідає статутним цілям та завданням;
- діяльність Підприємства суперечить законодавству України;
- у випадку збитковості та інших обставин.
8.2. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється за рішенням загальних зборів головного підприємства.
8.3. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами Підприємства.
8.4. При реорганізації та ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.