ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXI |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 28.05.2019/57 |
Дата реєстрації: | 28.05.2019 |
Проголосовано: | 28.05.2019 12:07:01 |
Автор: | Злепко В.А. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
4
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 28.05.2019/57
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада ПРОЕКТ
21 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 28.05.2019 року
м. Тростянець №
Про звернення до Прем‘єр-міністра України,
Міністерства інфраструктури України,
народних депутатів України,
Голови правління АТ «Укрзалізниця»
Розглянувши протокольне рішення акціонерного товариства «Укрзалізниця» від 14 березня 2019 року під головуванням директора з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» Г.А.Бойка про впровадження заходів РФ «Південна залізниця» щодо ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та звернення Первинної профспілкової організації Локомотивного депо Смородине» на Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивне депо Основа», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Направити звернення до Прем‘єр-міністра України, Міністерства інфраструктури України, народних депутатів України, Голови правління АТ «Укрзалізниця» (додається).
2. Уповноважити міського голову Бову Юрія Анатолійовича підписати дане звернення та направити у відповідні інстанції.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря міської ради Ковальову Н.А.
Міський голова Ю.А. Бова
Прем'єр-міністру України
Гройсману В.Б.
Гройсману В.Б.
Шановний Володимире Борисовичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Міністерству інфраструктури України
Омелян В.В.
Омелян В.В.
Шановний Володимире Володимировичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Голові правління АТ «Укрзалізниця»
Кравцов Є.П.
Шановний Євгене Павловичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Народному депутату України
по виборчому округу № 157
Медуниці О.В.
по виборчому округу № 157
Медуниці О.В.
Шановний Олеже В‘ячеславовичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Народному депутату України
по виборчому округу № 158
Согоняко О.Л.
по виборчому округу № 158
Согоняко О.Л.
Шановний Олександре Леонідовичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Народному депутату України
по виборчому округу № 161
Лаврику М.І.
по виборчому округу № 161
Лаврику М.І.
Шановний Миколо Івановичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Народному депутату України
по виборчому округу № 160
Молоток І.Ф.
по виборчому округу № 160
Молоток І.Ф.
Шановний Ігоре Федоровичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова
Народному депутату України
по виборчому округу № 158
Согоняко О.Л.
по виборчому округу № 158
Согоняко О.Л.
Шановний Олександре Леонідовичу!
Тростянецька міська рада стурбована рішенням АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року щодо впровадження заходів регіональної філії «Південна залізниця» по ліквідації та реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа» (копія Протоколу наради щодо оптимізації витрат локомотивного господарства регіональної філій АТ «Укрзалізниця» від 14.03.2019 року №ЦЦ Тех – 01/24 додається).
Даною ситуацією також занепокоєна і первинна профспілкова організація локомотивного депо Смородине, яка вважає, що наслідки реорганізації матимуть безповоротній характер (копія звернення додається).
Так, в результаті реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» планується скоротити 45 працівників, що в свою чергу призведе до погіршення утримання рухомого складу Південної залізниці, який експлуатується виробничим підрозділом, та відповідно негативно вплине на послуги залізниці в регіоні.
Такий стан справ є інвестиційно-несприятливим в умовах розвитку існуючих підприємств та реалізації запланованих інвестиційних проектів на території м. Тростянець.
Як приклад, ТОВ «Універсальний зерновий комплекс», яке в березні 2018 року отримавши в оренду земельну ділянку по вул. Благовещенська, 98, кадастровий номер 5925010100:00:002:0051 загальною площею 5,931 га, вже розпочало проектні та підготовчі роботи по будівництву комплексу по прийому та відвантаженню зернових культур заготівельною потужністю 30 тис. тон. Окрім того, в 2018 році ТОВ «Кононівський елеватор» (земельна ділянка кадастровий номер 5925010100:00:031:0541 площею 4,4608 га) розпочало проектування будівництва нових силосних корпусів на 39 тис. тон для зберігання зернових культур, що збільшить складські потужності підприємства до 66 тис. тон. Окремої уваги заслуговує і позитивна динаміка росту діяльності шоколадної фабрика ПрАТ «Монделіс Україна», яка в 2018 виготовила 49,5 тис. тон. продукції, що на 124,5% більше ніж в 2017 року. За планами ПрАТ «Монделіс Україна» в 2019 році дані тенденції будуть продовжені. Отже, в найближчі роки попит на послуги АТ «Укрзалізниця» в м. Тростянець буде тільки зростати.
Слід зауважити, що реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине», може звести на нівець розвиток одного з основних стратегічних промислових об’єктів Сумської області - промислового парку «Тростянець», що розміщений по вулиці Набережна поряд з виробничими потужностями ПрАТ «Монделіс Україна», загальна площа якого складає 39,9556 га (земельна ділянка 5925010100:00:001:0139 площею 8,3704 га та земельна ділянка 5925010100:00:001:0141 площею 31,5852 га).
При цьому, доцільно заначити, що Локомотивне депо «Смородине» минулого року відсвяткувало 141-річницю – його історія розпочинається з 1877 року. Воно пройшло шлях історичного розвитку від невеличких паровозних майстерень, до сучасного транспортного підприємства, технічно обладнаного, укомплектованого висококваліфікованими кадрами. Залізничники не лише натхненно розвивали новоутворене підприємство, а й активно приймали участь у громадському житті країни – від участі у революційних подіях 1905-1907 рр., жовтневої революції 1917 р. та, звичайно ж, героїчно звільняли країну від німецько-фашистських загарбників. Після війни депо швидко перейшло до відновлювального етапу й підприємство вдалося підняти з руїн.
На сучасному етапі локомотивне депо забезпечує рух приміських рейкових автобусів, що вперше з’явились в Україні і були впроваджені в діяльності саме на депо «Смородине» з 2006 року. Разом з тим, наш транспорт у пасажирському та вантажному перевезеннях працює на дільницях від ст. Конотоп (Сумської області) до ст. Основа (Харківської області). Сьогодні місцевим керівництвом підприємства робиться все, аби покращити якість обслуговування пасажирів, збільшити пасажирські та вантажні перевезення. Не випадково за високі досягнення у 2008 році колектив депо був нагороджений Грамотою Кабінету Міністрів України, а в 2013 році - Почесним дипломом за зайняте ІІ місце в змаганнях за підсумками робіт протягом року.
За останні роки виконано капітальний ремонт більшості приміщень депо, реконструкцію котельні, за найсучаснішими вимогами обладнано кабінет з охорони праці, проведена комп’ютеризація цехів та відділів підприємства.
Наразі транспортне підприємство продовжує якісно працювати, демонструючи високі показники в забезпеченні безпеки руху поїздів не лише на території Тростянеччини, а й на всій Сумській дирекції колії, загальною протяжністю близько 500 км. Локомотивне депо «Смородине» забезпечує якісним транспортним залізничним сполученням мешканців 7 районів Сумщини та райони Харківщини й Полтавщини.
Зважаючи на ці показники, локомотивне депо «Смородине» залишається одним із передових не тільки на Сумщині, а й серед подібних депо Південної залізниці, є одним із найперспективніших підприємств Тростянеччини, на якому працюють члени сотень тростянецьких родин. На жаль, реформування знищить не тільки надії та сподівання працівників депо, а й складені в колективі традиції, а також локомотивний парк – один із найчисельніших на Південній залізниці, який нараховує 40 локомотивів, 9 із яких обслуговують пасажирський рух та 2 крани на залізничному ходу. Депо повністю забезпечене необхідною автотракторною технікою та сучасним обладнанням для безперебійного забезпечення безпечного руху залізничного транспорту. Загальна площа будівель та споруд Локомотивного депо, які всі використовуються у повному обсязі - 12 000 м2.
Крім того, локомотивне депо «Смородине» забезпечує зберігання та видачу вугілля місцевому населенню, надає послуги з харчування у своїй їдальні, з оздоровлення працівників та членів родин залізничників на базі відпочинку.
За 141 рік, з часу заснування, Локомотивне депо накопичило безцінний досвід, аби сприяти подальшому розвитку країни та залізниці зокрема.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням детально вивчити доцільність реорганізації виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» на південні Південній залізниці в оборотне депо виробничого підрозділу «Локомотивного депо Основа», особливо в умовах позитивної динаміки розвитку Тростянецької міської ОТГ.
Сподіваємось, що Ви не залишиться осторонь даної ситуації та впевнені, що дане питання буде вирішено на користь виробничого підрозділу «Локомотивне депо Смородине» та нашої громади.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю!
З повагою, від імені
Тростянецької міської ради
міський голова Ю.А. Бова