ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 14.02.2020/55

У К Р А Ї Н А

 

Тростянецька міська рада

30 сесія 7 скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 
від 14.02.2020 року                                              
м. Тростянець                                 № _____
 
Про затвердження звіту
про виконання бюджету Тростянецької
міської об’єднаної територіальної громади
за 2019 рік
 
         Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
 
міська рада вирішила:
 
         1. Затвердити звіт про виконання бюджету Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади за 2019 рік:
  • по доходах в сумі 202 066 358 грн., у тому числі :
 загальний фонд –  191 092 036 грн.;
 спеціальний фонд – 10 974 322 грн. ( додаток 1);
  • по видаткахв сумі – 201 603 638 грн., у тому числі :
 загальний фонд – 158 788 929 грн.;
 спеціальний фонд – 42 814 709 грн. ( додаток 2).
   
2. Дане рішення оприлюднити в ЗМІ та на сайті Тростянецької міської ради.
 
3. Дане рішення направити фінансовому управлінню Тростянецької міської ради, заступнику міського голови Злепко В.А. та у відділ економічного розвитку, маркетингу та залучення інвестицій апарату міської ради.
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
 
 
 
 
               Міський голова      Ю.А.  Бова
 
Видатки бюджету Тростянецької міської об‘єднаної територіальної громади за 2019 рік
(грн.)
Найменування видатків місцевого бюджету Код ФКВКБ Код ТПКВКМБ  Касові видатки за 2018 рік Затверджено з урахуванням змін на 2019 рік Профінансовано за  2019 рік     Відхилення фактичних видатків за 2019 р. до фактичних видатків за 2018 р. Відсоток виконання до затверджених показників
Загальний Спеціальний Разом Загальний Спеціальний Разом Загальний Спеціальний Разом Загальний Спеціальний Разом Загальний Спеціальний Разом
фонд фонд фонд фонд фонд фонд фонд фонд фонд фонд
Державне управлiння 0100 ######## 787 567 ######## 12 682 562 644 091 13 326 653 12 232 357 1 509 191 ######## 109,0 191,6 114,5 96,5 234,3 103,1
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 0111 0150 8 448 566 100 179 8 548 746 9 748 731 611 252 10 359 983 9 358 042 1 476 352 10 834 394 110,8 1 473,7 126,7 96,0 241,5 104,6
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах 0111 0160 2 414 946 687 388 3 102 334 2 378 140 32 839 2 410 979 2 360 260 32 839 2 393 099 97,7 4,8 77,1 99,2 100,0 99,3
Інша діяльність у сфері державного управління 0133 0180 353 779 0 353 779 555 691 555 691 514 055 514 055 145,3 #ДЕЛ/0! 145,3 92,5 #ДЕЛ/0! 92,5
Освiта 1000 ######## 6 265 248 ######## 70 548 215 8 360 565 78 908 780 65 749 708 9 810 875 ######## 108,0 156,6 112,5 93,2 117,3 95,8
Надання дошкільної освіти 0910 1010 13 833 617 1 152 242 14 985 859 15 070 655 1 106 500 16 177 155 14 671 753 1 054 213 15 725 966 106,1 91,5 104,9 97,4 95,3 97,2
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами 0921 1020 38 104 035 4 534 426 42 638 462 45 025 090 5 944 624 50 969 714 41 019 126 7 259 493 48 278 619 107,7 160,1 113,2 91,1 122,1 94,7
Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях патронатного вихователя 0910 1060 7 240 0 7 240 3 620 3 620 3 620 3 620 50,0 #ДЕЛ/0! 50,0 100,0 #ДЕЛ/0! 100,0
Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми 0960 1090 4 480 128 134 498 4 614 626 4 305 132 36 380 4 341 512 4 264 352 45 745 4 310 098 95,2 34,0 93,4 99,1 125,7 99,3
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) 0960 1100 2 317 232 330 131 2 647 363 2 353 924 198 029 2 551 953 2 353 917 235 698 2 589 615 101,6 71,4 97,8 100,0 119,0 101,5
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів 0990 1150 667 503 0 667 503 928 407 928 407 923 143 546 923 689 138,3 #ДЕЛ/0! 138,4 99,4 #ДЕЛ/0! 99,5
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 0990 1161 1 333 378 113 950 1 447 328 1 254 006 1 254 006 1 246 876 1 246 876 93,5 0,0 86,2 99,4 #ДЕЛ/0! 99,4
Інші програми та заходи у сфері освіти 0990 1162 146 590 0 146 590 237 900 237 900 100 159 100 159 68,3 #ДЕЛ/0! 68,3 42,1 #ДЕЛ/0! 42,1
Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів 0990 1170 1 369 481 1 075 032 2 444 513 1 166 761 1 215 181 2 381 942 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 85,2 113,0 97,4
Охорона здоров’я 2000 ######## 6 511 185 ######## 42 059 671 1 942 192 44 001 863 41 552 989 1 942 191 ######## 89,8 29,8 82,4 98,8 100,0 98,8
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню 0731 2010 36 206 425 6 380 451 42 586 876 38 758 973 1 542 828 40 301 801 38 376 090 1 542 827 39 918 917 106,0 24,2 93,7 99,0 100,0 99,0
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги 0726 2111 2 459 369 0 2 459 369 2 389 847 399 364 2 789 211 2 359 991 399 364 2 759 355 96,0 #ДЕЛ/0! 112,2 98,8 100,0 98,9
Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами 0725 2112 1 122 381 2 438 1 124 819 0 0 0,0 0,0 0,0 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! ######
Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) 0721 2113 4 879 900 128 296 5 008 195 0 0 0,0 0,0 0,0 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! ######
Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 0763 2144 1 024 031 0 1 024 031 733 331 733 331 683 327 683 327 66,7 #ДЕЛ/0! 66,7 93,2 #ДЕЛ/0! 93,2
Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 0763 2146 576 352 0 576 352 177 520 177 520 133 580 133 580 23,2 #ДЕЛ/0! 23,2 75,2 #ДЕЛ/0! 75,2
Соціальний захист та соціальне забезпечення 3000 3 637 587 10 965 3 648 552 3 351 506 0 3 337 675 3 199 592 71 120 3 270 712 88,0 648,6 89,6 95,5 #ДЕЛ/0! 98,0
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян 1070 3033 427 599 0 427 599 1 022 000 1 022 000 885 140 885 140 207,0 #ДЕЛ/0! 207,0 86,6 #ДЕЛ/0! 86,6
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю 1020 3104 1 824 271 10 965 1 835 236 1 441 635 1 441 635 1 440 413 71 120 1 511 532 79,0 648,6 82,4 99,9 #ДЕЛ/0! 104,8
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) 1040 3140 735 885 0 735 885 342 371 342 371 342 370 342 370 46,5 #ДЕЛ/0! 46,5 100,0 #ДЕЛ/0! 100,0
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 1090 3242 649 832 0 649 832 545 500 531 669 531 669 531 669 81,8 #ДЕЛ/0! 81,8 97,5 #ДЕЛ/0! 100,0
Культура i мистецтво 4000 6 135 295 1 101 158 7 236 453 6 763 973 1 736 759 8 500 732 6 675 811 2 487 649 9 163 460 108,8 225,9 126,6 98,7 143,2 107,8
Забезпечення діяльності бібліотек 0824 4030 1 658 329 426 827 2 085 156 1 646 788 1 070 559 2 717 347 1 631 029 1 411 162 3 042 192 98,4 330,6 145,9 99,0 131,8 112,0
Забезпечення діяльності музеїв i виставок 0824 4040 308 392 111 610 420 002 795 469 580 000 1 375 469 795 466 710 858 1 506 324 257,9 636,9 358,6 100,0 122,6 109,5
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 0828 4060 2 277 019 562 721 2 839 740 1 581 170 86 200 1 667 370 1 553 884 343 929 1 897 813 68,2 61,1 66,8 98,3 399,0 113,8
Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва 0829 4081 533 716 0 533 716 503 199 503 199 503 197 503 197 94,3 #ДЕЛ/0! 94,3 100,0 #ДЕЛ/0! 100,0
Інші заходи в галузі культури і мистецтва 0829 4082 1 357 839 0 1 357 839 2 237 347 2 237 347 2 192 235 21 700 2 213 935 161,5 #ДЕЛ/0! 163,0 98,0 #ДЕЛ/0! 99,0
Фiзична культура i спорт 5000 5 113 776 192 673 5 306 449 7 136 843 1 614 278 8 751 121 7 021 147 1 975 646 8 996 793 137,3 1 025,4 169,5 98,4 122,4 102,8
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл 0810 5031 1 072 289 81 476 1 153 765 1 300 751 198 000 1 498 751 1 256 957 198 000 1 454 957 117,2 243,0 126,1 96,6 100,0 97,1
Будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту 0810 5045 1 060 189 1 060 189 1 049 626 1 049 626 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 99,0
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні 0810 5062 4 041 487 111 197 4 152 684 5 836 092 356 089 6 192 181 5 764 190 728 020 6 492 210 142,6 654,7 156,3 98,8 204,4 104,8
Житлово-комунальне господарство 6000 ######## 2 876 020 ######## 13 466 215 1 699 585 15 165 800 12 989 413 1 765 615 ######## 101,5 61,4 94,1 96,5 103,9 97,3
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду 0610 6011 0 1 227 363 1 227 363 194 898 194 898 220 834 220 834 #ДЕЛ/0! 18,0 18,0 #ДЕЛ/0! 113,3 113,3
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства 0620 6013 142 390 8 903 151 293 64 000 64 000 64 000 4 921 68 921 44,9 55,3 45,6 100,0 #ДЕЛ/0! 107,7
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги 0620 6020 944 168 0 944 168 1 863 535 1 863 535 1 830 300 1 830 300 193,9 #ДЕЛ/0! 193,9 98,2 #ДЕЛ/0! 98,2
Організація благоустрою населених пунктів 0620 6030 11 686 230 1 639 755 13 325 984 11 500 438 1 104 687 12 605 125 11 061 273 1 104 686 12 165 959 94,7 67,4 91,3 96,2 100,0 96,5
Інша діяльність щодо забезпечення житлом громадян 0610 6086 400 000 400 000 400 000 400 000 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 100,0 100,0
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства 0640 6090 29 436 29 436 38 242 38 242 33 841 35 174 69 015 115,0 #ДЕЛ/0! 234,5 88,5 #ДЕЛ/0! 180,5
Економічна діяльність 7000 1 587 414 ######## ######## 4 326 909 ######## 26 298 023 4 263 242 ######## ######## 268,6 165,9 177,1 98,5 97,9 98,0
Здійснення  заходів із землеустрою 0421 7130 56 920 0 56 920 114 717 114 717 84 279 19 980 104 259 148,1 #ДЕЛ/0! 183,2 73,5 #ДЕЛ/0! 90,9
Газифікація населених пунктів 0432 7220 0 0 1 568 1 568 1 567 1 567 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 99,9 99,9
Будівництво об'єктів житлово-комунального господарства 0443 7310 0 614 603 614 603 1 307 769 1 307 769 990 120 990 120 #ДЕЛ/0! 161,1 161,1 #ДЕЛ/0! 75,7 75,7
Будівництво установ та закладів культури 0443 7324 0 25 000 25 000 486 553 486 553 486 553 486 553 #ДЕЛ/0! 1 946,2 1 946,2 #ДЕЛ/0! 100,0 100,0
Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту 0443 7325 0 627 163 627 163 2 370 541 2 370 541 2 370 419 2 370 419 #ДЕЛ/0! 378,0 378,0 #ДЕЛ/0! 100,0 100,0
Будівництво інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності 0443 7330 0 610 600 610 600 0 0 #ДЕЛ/0! 0,0 0,0 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! ######
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) 0443 7350 385 640 385 640 211 561 102 806 314 367 211 561 102 804 314 365 54,9 #ДЕЛ/0! 81,5 100,0 100,0 100,0
Співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 0490 7361 1 129 935 1 129 935 1 129 935 1 129 935 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 100,0 100,0
Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад 0490 7362 1 252 800 1 252 800 1 185 792 1 185 792 1 167 191 1 167 191 #ДЕЛ/0! 93,2 93,2 #ДЕЛ/0! 98,4 98,4
Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 0490 7363 4 248 800 4 248 800 4 231 573 4 231 573 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 99,6 99,6
Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров‘я у сільській місцевості 0490 7367 610 000 610 000 608 949 608 949 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 99,8 99,8
Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій 0490 7370 407 000 407 000 1 500 000 1 500 000 1 500 000 1 500 000 #ДЕЛ/0! 368,6 368,6 #ДЕЛ/0! 100,0 100,0
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 0456 7461 713 802 713 802 3 701 314 3 701 314 3 698 086 3 698 086 518,1 #ДЕЛ/0! 518,1 99,9 #ДЕЛ/0! 99,9
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з  державного бюджету 0456 7462 1 915 955 1 915 955 2 500 000 2 500 000 2 457 031 2 457 031 #ДЕЛ/0! 128,2 128,2 #ДЕЛ/0! 98,3 98,3
Заходи з енергозбереження 0470 7640 40 000 40 000 126 600 1 199 486 1 326 086 96 600 1 199 485 1 296 085 241,5 #ДЕЛ/0! 3 240,2 76,3 100,0 97,7
Проведення експертної  грошової  оцінки  земельної ділянки чи права на неї 0490 7650 19 274 19 274 8 700 8 700 7 309 7 309 #ДЕЛ/0! 37,9 37,9 #ДЕЛ/0! 84,0 84,0
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання 0490 7670 7 385 634 7 385 634 5 319 164 5 319 164 5 232 166 5 232 166 #ДЕЛ/0! 70,8 70,8 #ДЕЛ/0! 98,4 98,4
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування 0490 7680 38 285 38 285 34 889 34 889 34 889 34 889 91,1 #ДЕЛ/0! 91,1 100,0 #ДЕЛ/0! 100,0
Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю 0490 7693 352 768 107 850 460 618 137 828 137 828 137 827 137 827 39,1 0,0 29,9 100,0 #ДЕЛ/0! 100,0
Інша діяльність 8000 1 410 641 250 867 1 661 508 2 060 850 354 201 2 415 051 2 017 656 98 895 2 116 551 143,0 39,4 127,4 97,9 27,9 87,6
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони 0320 8130 318 656 318 656 473 350 473 350 472 856 472 856 148,4 #ДЕЛ/0! 148,4 99,9 #ДЕЛ/0! 99,9
Охорона та раціональне використання природних ресурсів 0511 8311 0 158 178 158 178 0 #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! #ДЕЛ/0! 0,0 0,0
Утилізація відходів 0512 8312 250 867 250 867 196 023 196 023 98 895 98 895 #ДЕЛ/0! 39,4 39,4 #ДЕЛ/0! 50,5 50,5
Фінансова підтримка засобів масової інформації 0830 8410 1 091 985 1 091 985 1 587 500 1 587 500 1 544 800 1 544 800 141,5 #ДЕЛ/0! 141,5 97,3 #ДЕЛ/0! 97,3
Міжбюджетні трансферти 9000 2 107 844 2 000 000 4 107 844 3 380 454 1 650 000 5 030 454 3 087 014 1 648 445 4 735 459 146,5 115,3 91,3 99,9 94,1
Реверсна дотація 0180 9110 1 211 200 1 211 200 1 807 800 1 807 800 1 807 800 1 807 800 149,3 #ДЕЛ/0! 149,3 100,0 #ДЕЛ/0! 100,0
Інші субвенції з місцевого бюджету 0180 9770 896 644 2 000 000 2 896 644 1 572 654 1 650 000 3 222 654 1 279 214 1 648 445 2 927 659 142,7 82,4 101,1 81,3 99,9 90,8
Всього ######### ######## ######### ######### 39 972 785 205 736 152 ######### 42 814 709 ######### 105,0 129,9 109,5 95,8 107,1 98,0
Міський голова Ю.А. Бова

 
 
ПОЯСНЮВАЛЬНА  ЗАПИСКА    
про  виконання  бюджету  Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади
  за 2019 рік
 
При затверджених показниках надходжень на 2019 рік в сумі  195292,7 тис. гривень фактично до загального фонду бюджету Тростянецької міської  ОТГ надійшло коштів у сумі 191092,0 тис. гривень, що складає 97,9 %  до затверджених показників доходів з урахуванням трансфертів. По власних доходах бюджету ОТГ (без офіційних трансфертів) дохідна частина загального фонду бюджету виконана на 96,9 % при запланованих показниках – 115 847,3 тис. гривень фактично до бюджету надійшло - 112 258,8 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року приріст становить 14,3% або 14 027,0 тис. грн.
Податкові надходження в звітному періоді виконані на  96,9%, фактично надійшло 110 972,6 тис. гривень при запланованих показниках                     114 488,6 тис. гривень.
         Основним джерелом наповнення дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ є податок з доходів фізичних осіб. Надходжень вказаного податку було заплановано у 2019 році 79 808,8 тис. гривень. Фактично за 12 місяців 2019 року надійшло 77 248,5 тис. гривень. Плановий показник виконано на 96,8%. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження податку на доходи з фізичних осіб збільшились на 17,4 % або на 11 458,9 тис. гривень у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати та надходженням від новостворених підприємств.
         Основними бюджетоутворюючими платниками податку з доходів фізичних осіб є: ПАТ «Монделіс Україна», ДП «Тростянецьке лісове господарство», ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» та підприємства Південної Залізниці, від яких за 12 місяців 2019 року надійшло 41 709,0 тис. гривень відповідно:
  • ПАТ «Монделіс Україна» -17 158,6 тис. гривень;
  • ДП «Тростянецьке лісове господарство» -4 184,4 тис. гривень;
  • ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» - 5 522,4 тис. гривень;
  • підприємства Південної Залізниці -14 843,6 тис. гривень.
         По податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код 11010100) плановий показник не виконано на 2635,7 тис. гривень. або на 3,3%. Причиною невиконання є зменшення надходжень по найбільшим платникам податку. 
        У зв’язку з реорганізаційними процесами в структурах ПАТ «Сумиобленерго» та ПАТ «Укрпошта», після яких на території Тростянецької міської ОГТ залишилась працювати Тростянецька дільниця філії «Охтирський РЕМ» ПАТ «Сумиобленерго» та філія ПАТ «Укрпошти» до бюджету Тростянецької міської ОТГ перестали надходити кошти від сплати ПДФО за найманих працівників, які працюють на території нашої громади. Недоотримання очікуваних надходжень по податку на доходи фізичних осіб від ПАТ «Сумиобленерго» за період з 01.06.2019 року по 31.12.2019 року становить близько 1000,0 тис. гривень, від ПАТ «Укрпошта» за період 2018-2019 роки становить близько 250,0 тис. гривень. Процес реорганізації також торкнувся і Управління Пенсійного фонду в Тростянецькому районі, надходження від сплати ПДФО якого не надходили до бюджету Тростянецької міської ОТГ з 01.01.2019 року по 01.07.2019 року. Сума недоотриманих коштів за цей період склала 193,1 тис. гривень. Починаючи з 1 липня 2019 року і по цей час кошти від Пенсійного фонду надходять до бюджету нашої ОТГ.                     
         Також слід зазначити, що у 2019 році по одному з найбільших платників ПДФО, а саме по ДП «Тростянецьке лісове господарство» відбулось зменшення надходжень на загальну суму  436,4 тис. гривень у зв’язку із значним зменшенням заробітної плати на підприємстві протягом 2019 року (а саме: починаючи з другої половини 2019 року працівникам не виплачувались премії).
       По податку на доходи фізичних осіб по результатам річного декларування (ККД 11010500) зменшились надходження у порівнянні з відповідним періодом минулого року на суму 90,9 тис. гривень, а затверджений показник на 2019 рік не виконаний на 193,6 тис.гривень у зв’язку зі змінами у законодавстві, які дають право не сплачувати ПДФО при отриманні спадщини особам другого ступеню споріднення.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 100,0 %,  до бюджету ОТГ за 12 місяців 2019 р. надійшло 53,0 тис. гривень при запланованих показниках 53,0 тис. грн.
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів виконано на 100,1 %, надійшло 842,0 тис. гривень при запланованих показниках 841,4 тис. гривень.
За 12 місяців 2019 року рентної плати за користування надрами надійшло 8,5 тис. грн., плановий показник виконано на 100,0 %.
Надходження по акцизному податку (пальне) виконано лише на 79,2%;  за 2019 рік надійшло 4 120,2 тис. грн. при запланованих показниках 5 200,0 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження даного податку зменшились на 687,5 тис. гривень у зв’язку із зменшенням частки для зарахування акцизного податку.
Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у 2019 році склали 2131,6 тис. гривень, що становить 101,5 % запланованих надходжень 2100,0 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження акцизного податку від роздрібної торгівлі збільшились на 28,4 % або на 470,9 тис. гривень
За 12 місяців 2019 року по податку на нерухоме майно при затверджених показниках надходжень на звітний період у сумі 1 326,4 тис. гривень фактичні надходження склали 1 335,1 тис. гривень або 100,1 % до запланованого рівня. В порівнянні з відповідним періодом минулого року, надходження по податку на нерухоме майно збільшились на 427,2 тис. гривень або на 47,0 %.  
За січень-грудень 2019 року по платі за землю при затверджених на звітний період показниках надходжень у сумі 14 503,0 тис. гривень фактичні надходження склали 14 583,2 тис. гривень або 100,6 % до запланованого рівня. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю збільшились на 956,5 тис. грн. або на 7,0 %.
Надходження по єдиному податку І-ІІІ групи виконані на 100,0 %, фактично надійшло коштів у сумі 10 128,9 тис. гривень при затвердженому показнику 10 130,0 тис. гривень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 836,5 тис. грн. або на 9,0 %. Причиною перевиконання єдиного податку за січень-грудень 2019 року у порівнянні з відповідним періодом минулого року стало  збільшення ставок єдиного податку з фізичних осіб І та ІІ групи платників єдиного податку у зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати. 
По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників планові показники виконані на 100,8%, фактично надійшло коштів у сумі 449,6 тис. гривень, при затвердженому показнику 445,8 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку зменшились на 20,7 тис. гривень або на 4,4 %. у зв’язку із наявною переплатою по єдиному податку від с/г товаровиробників по ПП "Зарічанське".
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 102,2%, фактично надійшло  1 286,3 тис. гривень при запланованих показниках        1 258,8 тис. гривень.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 1 167,6 тис. грн., фактичні надходження склали 1 194,6 тис. гривень або 102,3 %. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  збільшились на 33,2 тис. гривень або на 2,9 %.        
Плановий показник надходжень від сплати державного мита становить 48,5 тис. гривень, фактично надійшло 48,2 тис. грн., % виконання становить   99,4 %. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  збільшились на 6,8 тис. гривень або на 16,5 %.    
Інші надходження виконані на 100,6%, фактично надійшло коштів у сумі 30,7 тис. гривень, при затвердженому показнику 30,5 тис. гривень.
Офіційні трансферти на січень-грудень 2019 року заплановані в бюджет Тростянецької міської ОТГ в сумі 79 445,4 тис. гривень, але фактичне їх виконання за 2019 рік становить 78 833,2 тис. гривень або 99,2%.
Доходи спеціального фонду
При затверджених показниках надходжень на 2019 рік в сумі  6677,6 тис. гривень фактично до спеціального фонду бюджету Тростянецької міської  ОТГ надійшло коштів у сумі 10974,3 тис. гривень, що складає 164,3 %  до затверджених показників доходів з урахуванням трансфертів. По власних доходах бюджету ОТГ (без офіційних трансфертів) дохідна частина спеціального фонду бюджету виконана на 234,4 % при запланованих показниках – 3229,6 тис. гривень фактично до бюджету надійшло – 7570,3 тис. грн.
По спеціальному фонду надійшло екологічного податку за 12 місяців 2019 року 121,8 тис. грн., що становить 100,0 % запланованого надходження екологічного податку на рік.
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надійшли в січні-грудні 2019 року в сумі 90,3 тис. грн. від ТМР «Тростянецькомунсервіс», що складає 118,2 % річного плану.
           За 12 місяців 2019 року було продано 2 земельні ділянки та отримано надходження до бюджету ОТГ в сумі 352,5 тис. грн., що становить 100,0% запланованого на рік показника. Кошти від продажу земельних ділянок надійшли від:
   - гр. Сасіна О.В. - 78,6 тис. гривень;
   - гр. Боровика С.В.–  273,9 тис. гривень.
Також за 2019 рік до бюджету Тростянецької міської ОТГ надійшло коштів пайової участі на загальну суму 136,8 тис. грн., що забезпечило 100% виконання затвердженого показника. Кошти надійшли від ПрАТ «Монделіс Україна» згідно договору № 28 від 06.03.2019 року, яким передбачена реконструкція складу готової продукції та сировини фабрики ПрАТ «Монделіс Україна» на суму 134,5 тис. грн. та від фізичної особи Мартим’янова М.Г. згідно договору № 31 від 17.07.2019 року на суму 1,4 тис. грн.
      Загалом за 12 місяців 2019 року власні доходи спеціального фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ (без офіційних трансфертів) склали 7570,3 тис. грн. Даний показник менше на  2884 тис. грн. в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
       
В бюджеті міста визначено 4 головних розпорядника коштів:
- Міська рада (01);
- Відділ освіти Тростянецької міської ради (06);
- Відділ культури, туризму,  молоді та спорту Тростянецької міської ради (10);
- Фінансове управління Тростянецької міської ради (37).
 
При фінансуванні головних розпорядників коштів бюджету Тростянецької міської ОТГ у 2019 році в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат.
        Обсяг видатків загального фонду спрямовано на:
державне управління – 12232,4 тис. гривень;
освіта – 65749,7 тис. гривень;
охорона здоров’я – 41553,0 тис. гривень;
соціальний захист та соціальне забезпечення – 3199,6 тис. гривень;
культура – 6675,8 тис. гривень;
фізична культура і спорт – 7021,1 тис. гривень;
інші видатки – 21078,1 тис. гривень;
трансферти – 1279,2 тис. гривень.
 
0100 Державне управління
Видатки на державне управління по загальному фонду затверджені в сумі                12682,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 12232,4 тис. грн., що становить 96,5% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 10301,6 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 742,0 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 644,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1509,2 тис. грн., що становить 234,3% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 0,1 тис. грн. та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 864,6 тис. грн.
 
1000 Освіта
Видатки на освіту по загальному фонду затверджені в сумі 70548,2 тис. грн., фактично виконано за звітний період 65749,7 тис. грн., що становить 93,2% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 52959,6 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 5667,7 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 8360,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 9810,9 тис. грн., що становить 117,3% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 1857,4 тис. грн. та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 1554,9 тис. грн.
 
Надання дошкільної  освіти
Видатки на дошкільну  освіту  по загальному фонду склали 14671,8 тис. грн. при  запланованих 15070,7 тис. грн. що  складає 97,4 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 10256,8 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 2237,0 тис. грн.. На  харчування   дітей  в дошкільних   закладах  витрачено коштів у сумі 1171,3 тис. грн. Середня  вартість  харчування за 1 день складає 23,00 грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1106,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1054,2 тис. грн., що становить 95,3 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 807,8 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 239,9 тис. грн.
 
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними  закладами
Видатки на загальну середню освіту  по загальному фонду склали 41019,1 тис. грн. при  запланованих 45025,1 тис. грн. що  складає 91,1 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 33880,3 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 2971,0 тис. грн.. На  харчування   учнів  шкіл  витрачено коштів у сумі 1713,6 тис. грн. Середня  вартість  харчування за 1 день складає 12,0 грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 5944,6  тис. грн., фактично виконано за звітний період 7259,5 тис. грн., що становить 122,1 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 856,7 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 1158,2 тис. грн.    
Надання позашкільної освіти позашкільними навчальними заклади освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми
Видатки на позашкільну освіту  по загальному фонду склали 4264,4 тис. грн. при  запланованих 4305,1 тис. грн. що  складає 99,1 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 3800,8 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 232,0 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 36,4  тис. грн., фактично виконано за звітний період 45,7 тис. грн., що становить 125,7 % до річних призначень, у тому числі інші джерела власних надходжень сумі 9,4 тис. грн.    
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)
Видатки на утримання музичної школи  по загальному фонду склали 2353,9 тис. грн. при  запланованих 2353,9 тис. грн. що  складає 100,0 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 2121,9 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 184,4 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 198,0  тис. грн., фактично виконано за звітний період 235,7 тис. грн., що становить 119,0 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 192,9 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 6,8 тис. грн.    
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів
Видатки по загальному фонду склали 923,1 тис. грн. при  запланованих 928,4 тис. грн. що  складає 99,4 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 816,2 тис. грн.
Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти
Видатки по загальному фонду склали 1347,0 тис. грн. при  запланованих 1491,9 тис. грн. що  складає 90,3 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 1167,9 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 0,9 тис. грн., в тому числі:
Централізоване ведення бухгалтерського обліку по загальному фонду видатки склали 1246,9 тис. грн. при запланованих 1254,0 тис. грн, що складає 99,4 %. З них на оплату праці  з нарахуваннями направлено 1167,9 тис. грн.
На заходи по освітнім програмам  витрачено коштів в сумі 100,2 тис. грн., на навчання медичних кадрів для закладів охорони здоров‘я.
 
Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру
Видатки по загальному фонду склали 1166,8 тис. грн. при запланованих 1369,5 тис. грн, що складає 85,2 %. З них на оплату праці  з нарахуваннями направлено 915,7 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 42,4 тис. грн.
 По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1075,0  тис. грн., фактично виконано за звітний період 1215,2 тис. грн., що становить 113,0 % до річних призначень, у тому числі інші джерела власних надходжень сумі 140,2 тис. грн.    
 
 2000 Охорона здоровя
Видатки на охорону здоров‘я по загальному фонду затверджені в сумі 42059,7 тис. грн., фактично виконано за звітний період 41553,0 тис. грн., що становить 98,8% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 31680,0 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 4726,7 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1942,2 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1942,2 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень.
 
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню
Видатки на утримання вторинної медичної допомоги  по загальному фонду склали 38376,1 тис. грн. при  запланованих 38759,0 тис. грн. що  складає 99,0 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 30962,4 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 4172,1 тис. грн. На  харчування   хворих  витрачено коштів у сумі 766,3 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1542,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1542,8 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Первинна медична допомога населенню
В структуру ЦПМД ввійшли 5 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 3 фельдшерські пункти.
В «другу хвилю» укладено договір з НСЗУ від 15.08.2018 року і КНП «Тростянецький ЦПМД» ТМР з 01.10.2018 р. розпочало фінансування за принципом «гроші ходять за пацієнтом».
Видатки на утримання первинної медичної допомоги  по загальному фонду склали 2360,0 тис. грн. при  запланованих 2389,8 тис. грн. що  складає 98,8 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями направлено 717,6 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 554,6 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 399,4 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров‘я
Видатки по заходам склали 816,9 тис. грн. при  запланованих 910,9 тис. грн. що  складає 89,7 % до річних призначень, з  них  на:
-  відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 683,3 тис .грн. що складає 93,2 % до річних призначень. Виписано рецептів на лікування 124 чол.
-  відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань у сумі 133,6 тис .грн. що складає 75,2 % до річних призначень. Виписано рецептів на лікування  9204 чол.
 
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення
Компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян склали 885,1 тис. грн., що складає 86,6 % до річних призначень. Кількість перевезених громадян складає 166137 чоловік.
Забезпечення соціальними  послугами за  місцем  проживання громадян, які  не здатні  до  самообслуговування   у  зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю. Видатки на утримання Територіального центру соціального обслуговування затверджені в сумі 1441,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1440,4 тис. грн., що становить 99,9% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 1392,4 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 35,2 тис. грн.
Відділом освіти проводилося оздоровлення та відпочинок дітей в сумі 342,4 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. В стаціонарних закладах оздоровилось 60 дитини на загальну суму 170,9 тис. грн. та в таборах оздоровилось 850 дитини на загальну суму 171,4 тис. грн.
Інші  видатки  на  соціальний  захист  населення  склали  531,7 тис. грн. при  планову показнику 545,5 тис. грн. виконання  склало 97,5 %. Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду 2019 року складає 13,1 тис. грн.
Надано адресної матеріальна  допомоги жителям міста, які опинились в складних життєвих обставинах та не в змозі самостійно їх подолати  у сумі 119,4 тис. грн. Такої  допомоги  отримали  120 особи. Дана матеріальна допомога виділялась на поховання 21 особі в сумі 19,2 тис. грн та іншої нецільової матеріальної допомоги (на лікування) кошти виділялись, а саме:
-  працюючим 14 осіб в сумі 22,5 тис. грн.;
- пенсіонерам 56 осіб в сумі 53,3 тис. грн.;
- безробітнім 6 осіб в сумі 10,0 тис. грн.;
-  учасникам бойових дій 2 особи в сумі 1,5 тис. грн.;
- ліквідаторам на ЧАЕС 6 осіб в сумі 4,4 тис. грн.;
- інвалідам І групи 5 осіб в сумі 8,5 тис. грн.
Також проводилось фінансування соціальних проектів, що відібрано на конкурсній основі у 2019 році, загалом профінансовано проекти на суму 411,8 тис. грн.
4000 Культура і мистецтво
Видатки по закладам культури по загальному фонду затверджені в сумі 6764,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6675,8  тис. грн., що становить 98,7% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 3125,4 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 491,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1736,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2487,6 тис. грн., що становить 143,2% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 725,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 605,9 тис. грн.
 
Забезпечення діяльності бібліотек
Видатки бібліотек  по загальному фонду склали 1631,0 тис. грн. при  запланованих 1646,8 тис. грн. що  складає 99,0 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями бібліотечним працівникам направлено 948,8 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 222,2 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 1411,2 тис. грн., що становить 131,8 % до річних призначень (проведено капітальний ремонт бібліотеки), у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 14,3 тис. грн. та інші джерела власних надходжень сумі 326,3 тис. грн.
Забезпечення діяльності музеїв і виставок
Видатки на музей по загальному фонду склали 795,5 тис. грн. при  запланованих 795,5 тис. грн. що  складає 100,0 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями музейним працівникам направлено 571,9 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 112,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 580,0  тис. грн., фактично виконано за звітний період 710,9 тис. грн., що становить 122,6 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 709,1 тис. грн.
Забезпечення діяльності клубних закладів
Видатки на клубні заклади по загальному фонду склали 1553,9 тис. грн. при  запланованих 1581,2 тис. грн. що  складає 98,3 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями клубним працівникам направлено 1121,3 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 156,8 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розпис з урахуванням змін у сумі 86,2  тис. грн., фактично виконано за звітний період 343,9 тис. грн., що становить 399,0 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 1,7 тис. грн. та інші надходження 256,0 тис. грн.
Інші заклади та заходи в галузі культура
Видатки по загальному фонду склали 2695,4 тис. грн. при  запланованих 2740,5 тис. грн. що  складає 98,3 % до річних призначень. В тому числі:
Утримання централізованої бухгалтерії відділу культури  видатки склали 503,2 тис. грн., що складає 100,0 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам бухгалтерії направлено 483,4 тис. грн.
Святкові та мистецькі заходи видатки склали 2192,2 тис. грн., при запланованих 2237,3 тис. грн., що складає 98,0 % до річних призначень.
 
5000 Фізична культура і спорт
Видатки по закладам фізичної культури і спорту по загальному фонду затверджені в сумі 7136,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 7021,1 тис. грн., що становить 98,4% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 5037,2 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 354,2 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1614,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1975,6 тис. грн., що становить 122,4% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 62,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 309,9 тис. грн.
 
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Видатки на ДЮСШ  по загальному фонду склали 1257,0 тис. грн. при  запланованих 1300,8 тис. грн. що  складає 96,6 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам направлено 842,1 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 97,2 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 198,0 тис. грн., що становить 100,0 % до річних призначень.
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні
Видатки на Академію спорту  по загальному фонду склали 5764,2 тис. грн. при  запланованих 5836,1 тис. грн. що  складає 98,8 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам направлено 4195,1 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 257,1 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 356,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 728,0 тис. грн., що становить 204,4% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 62,0 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 309,9 тис. грн.
Будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту по спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1060,2 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1049,6 тис. грн., що становить 99,0% до річних призначень.
 
6000 Житлово-комунальне господарство
На «житлово-комунальне господарство» міста по загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 13466,2 тис. грн. фактично профінансовано 12989,4 тис. грн., що складає 96,5 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1699,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1765,6 тис. грн., що становить 103,9% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 4,9 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 73,7 тис. грн.
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду
Видатки по капітальному ремонту житлового фонду по спеціальному фонду склали 220,8 тис. грн. при  запланованих 194,9 тис. грн. що  складає 113,3 % до річних призначень, у тому числі інші джерела власних надходжень у сумі 38,5 тис. грн.
За рахунок профінансованих коштів капітально відремонтовано у багатоквартирному житловому фонді покрівлі, водопроводи, каналізаційні та електричні мережі, відмостки, ганки, водостоки та інше на умовах співфінансування від загальної кошторисної вартості - 30 % мешканці будинків та 70 % за рахунок бюджету.
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства
Видатки по загальному фонду склали 64,0 тис. грн., що  складає 100,0 % до річних призначень. По спеціальному фонду склали 4,9 тис. грн. (платні послуги). Відремонтовано водонапірну башту в с. Кам‘янка.
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги
Видатки по загальному фонду затверджені у сумі 1863,5 тис. грн., фактично профінансовано на суму 1830,3 тис. грн, що  складає 98,2 % до річних призначень. За рахунок профінансованих коштів надано фінансову підтримку на поповнення обігових коштів комунальним та дочірнім підприємствам Тростянецької міської ради.
Організація благоустрою населених пунктів
Видатки по благоустрою міста та сіл  по загальному фонду склали 11061,3 тис. грн. при  запланованому розписі у сумі 11500,4 тис. грн. що  складає 96,2 % до річних призначень. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 1351,7 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 1104,7 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1639,8 тис. грн., що становить 100,0% до річних призначень.
Інша діяльність щодо забезпечення житлом громадян
Видатки по спеціальному фонду склали 400,0 тис. грн. при  запланованих розпису у сумі 400,0 тис. грн. що  складає 100,0 % до річних призначень.
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства
Видатки по загальному фонду склали 33,8 тис. грн. при  запланованих розписі з урахуванням змін у сумі 38,2 тис. грн. що  складає 88,5 % до річних призначень.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 35,2 тис. грн. (інші джерела власних надходжень).
 
7000 Економічна діяльність
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 4326,9 тис. грн. фактично виконано 4263,2 тис. грн., що складає 98,5 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 21971,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 21505,1 тис. грн., що становить 97,9% до річних призначень, в тому числі інші надходження бюджетних установ 20,0 тис. грн.
Здійснення заходів із землеустрою
На «Проведення заходів із землеустрою» по загальному фонду у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 84,3 тис. грн., що складає 73,5 % до затверджених на цей період показнику 114,7 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 20,0 тис. грн.,     (інші надходження бюджетних установ).
Будівництво та регіональний розвиток
На «Виготовлення проектної документації, будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, виготовлення містобудівної документації» у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 211,6 тис. грн. при  запланованих розпису у сумі 211,6 тис. грн, що складає 100,0 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено розписом з урахуванням змін у сумі 12943,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 12589,1 тис. грн., що становить 97,3 % до річних призначень.
Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство
На поточний ремонт доріг у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 3698,1 тис. грн. при  запланованому розписі у сумі 3701,3 тис. грн, що складає 99,9 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 2500,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2457,0 тис. грн., що становить 98,3% до річних призначень.
Інші програми та заходи, пов‘язані з економічною діяльністю
У  звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 269,3 тис. грн. при  запланованому розписі у сумі 299,3тис. грн, що складає 90,0 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено розпис з урахуванням змін у сумі 6527,4 тис. грн., фактично виконано за звітний період 6439,0 тис. грн., що становить 98,6% до річних призначень.
Проведено заходів з енергозбереження на суму 1296,1,0 тис. грн.
Проведено експертної грошової оцінки земельних ділянок на суму 7,3 тис. грн.
Поповнено статутний капітал комунальним та дочірнім підприємствам Тростянецької міської ради у сумі 5232,2 тис. грн.
Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування склали 34,9 тис. грн.
8000 Інша діяльність
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 2060,9 тис. грн. фактично виконано 2017,7 тис. грн., що складає 97,9 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено розпис з урахуванням змін у сумі 354,2 тис. грн., фактично виконано за звітний період 98,9 тис. грн., що становить 27,9 % до річних призначень.
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
По місцевій пожежній охороні по загальному фонду видатки затверджено у сумі 473,4 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 472,9 тис. грн., що складає 99,9 % до річних призначень. З  них  на  оплату праці  з нарахуваннями працівникам направлено 371,0 тис. грн. Видатки  на  оплату за комунальні послуги та енергоносії  складають 2,2 тис. грн. Фактично зайнятих посад 5 шт. од.
 Охорона навколишнього природного середовища
На утримання в чистоті міського сміттєзвалища по спеціальному фонду видатки затверджено у сумі 354,2 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 98,9 тис. грн., що складає 27,9 % до річних призначень.
Засоби масової інформації
По «Фінансова підтримка засобів масової інформації» з метою забезпечення стабільної роботи комунального підприємства Тростянецької міської ради «Телерадіокомпанія Тростянець» за звітний період 2019 рік надано фінансової підтримки комунальному підприємству на поточні видатки у сумі 1544,8,0 тис. грн., що складає 97,3 % до затвердженого показника.
 
9700 Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів
По загальному фонду у звітному періоді при затверджених показниках у сумі 3380,5 тис. грн. фактично виконано 3087,0 тис. грн., що складає 91,3 % до затвердженого показника.
По спеціальному фонду затверджено у сумі 1650,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1648,4 тис. грн., що становить 99,9 % до річних призначень.
До Державного бюджету вилучено коштів «Реверсна дотація» у сумі 1807,8 тис. грн., до Тростянецького районного бюджету передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 1542,7 тис .грн. та до обласного бюджету м. Суми передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 30,0 тис. грн. та по спеціальному фонду у сумі 1648,4 тис. грн.
 
Вільний залишок коштів
Станом на 01.01.2019 року склався вільний залишок коштів по загальному фонду у сумі 3542,2 тис. грн., в тому числі власні кошти 261,1тис.грн. та освітньої субвенції 3281,1 тис. грн. та по спеціальному фонду у сумі 237,5 тис. грн., у тому числі бюджет розвитку 81,5 тис. грн. У І кварталі 2019 року згідно рішення сесії Тростянецької міської ради повністю розподіллено вільний залишок коштів.
 
Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2020 року обліковується в сумі 2346,0 тис. грн. Прострочена кредиторська заборгованість на звітну дату відсутня.
 
 
 
Начальник фінансового управління
Тростянецької міської ради                                    А.М. Калініченко