ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 21.08.2019/50 |
Дата реєстрації: | 20.08.2019 |
Проголосовано: | 21.08.2019 11:34:44 |
Автор: | Калініченко А.М. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
18
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
9
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 21.08.2019/50
У К Р А Ї Н А ПРОЕКТ
Тростянецька міська рада
24 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 21.08.2019 року
м. Тростянець № _____
Про затвердження звіту
про виконання бюджету Тростянецької
міської об’єднаної територіальної громади
за І півріччя 2019 року
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада вирішила:
1. Затвердити звіт про виконання бюджету Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2019 року:
- по доходах в сумі 102 862 554 гривень, у тому числі:
загальний фонд – 96 755 428 гривень;
спеціальний фонд – 6 107 126 гривень (додаток 1);
- по видатках в сумі – 93 644 675 гривень, у тому числі:
загальний фонд – 78 199 316 гривень;
спеціальний фонд – 15 445 359 гривень (додаток 2).
2. Дане рішення оприлюднити в ЗМІ та на сайті Тростянецької міської ради.
3. Дане рішення направити фінансовому управлінню Тростянецької міської ради, заступнику міського голови Злепку В.А. та у відділ економічного розвитку, маркетингу та залучення інвестицій апарату міської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
Міський голова Ю.А. Бова
Додаток 2 | |||||||||||||||||
до рішення 24 сесії 7 скликання | |||||||||||||||||
від 21.08.2019 року № ___ | |||||||||||||||||
Видатки бюджету Тростянецької міської об‘єднаної територіальної громади за І півріччя 2019 року | |||||||||||||||||
(грн.) | |||||||||||||||||
Найменування видатків місцевого бюджету | Код ФКВКБ | Код ТПКВКМБ | Касові видатки за І півріччя 2018 року | Затверджено з урахуванням змін на 2019 року | Профінансовано за І піврічя 2019 року | Відхилення фактичних видатків за 2019 р. до фактичних видатків за І півріччя 2018 р. | Відсоток виконання до затверджених показників | ||||||||||
Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | |||
фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | ||||||||
Державне управлiння | 0100 | 4 873 151 | 110 294 | 4 983 445 | 12 531 515 | 1 421 139 | 13 952 654 | 5 557 173 | 894 182 | 6 451 355 | 114,0 | 810,7 | 129,5 | 44,3 | 62,9 | 46,2 | |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | 0111 | 0150 | 3 475 950 | 90 846 | 3 566 796 | 9 513 000 | 1 369 740 | 10 882 740 | 4 309 970 | 861 343 | 5 171 313 | 124,0 | 948,1 | 145,0 | 45,3 | 62,9 | 47,5 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах | 0111 | 0160 | 1 222 919 | 19 448 | 1 242 367 | 2 525 772 | 51 399 | 2 577 171 | 1 032 952 | 32 839 | 1 065 791 | 84,5 | 168,9 | 85,8 | 40,9 | 63,9 | 41,4 |
Інша діяльність у сфері державного управління | 0133 | 0180 | 174 281 | 174 281 | 492 743 | 492 743 | 214 251 | 214 251 | 122,9 | 122,9 | 43,5 | 43,5 | |||||
Освiта | 1000 | 33 583 562 | 524 236 | 34 107 798 | 69 409 542 | 9 055 823 | 78 465 365 | 36 307 971 | 4 635 034 | 40 943 006 | 108,1 | 884,2 | 120,0 | 52,3 | 51,2 | 52,2 | |
Надання дошкільної освіти | 0910 | 1010 | 6 316 459 | 27 850 | 6 344 309 | 15 010 210 | 1 106 500 | 16 116 710 | 7 401 987 | 396 716 | 7 798 702 | 117,2 | 1 424,5 | 122,9 | 49,3 | 35,9 | 48,4 |
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами | 0921 | 1020 | 22 907 075 | 229 426 | 23 136 501 | 44 314 408 | 6 715 119 | 51 029 527 | 24 186 086 | 3 864 416 | 28 050 502 | 105,6 | 1 684,4 | 121,2 | 54,6 | 57,5 | 55,0 |
Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях патронатного вихователя | 0910 | 1060 | 1 810 | 1 810 | 3 620 | 3 620 | 3 620 | 3 620 | 200,0 | 200,0 | 100,0 | 100,0 | |||||
Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми | 0960 | 1090 | 2 228 844 | 38 415 | 2 267 259 | 4 262 990 | 36 380 | 4 299 370 | 1 937 808 | 37 576 | 1 975 384 | 86,9 | 87,1 | 45,5 | 103,3 | 45,9 | |
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) | 0960 | 1100 | 1 249 682 | 228 545 | 1 478 227 | 2 281 762 | 198 029 | 2 479 791 | 1 263 352 | 127 482 | 1 390 834 | 101,1 | 55,8 | 94,1 | 55,4 | 64,4 | 56,1 |
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів | 0990 | 1150 | 256 339 | 256 339 | 920 397 | 920 397 | 460 748 | 460 748 | 179,7 | 179,7 | 50,1 | 50,1 | |||||
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти | 0990 | 1161 | 522 819 | 522 819 | 1 061 300 | 1 061 300 | 580 262 | 580 262 | 111,0 | 111,0 | 54,7 | 54,7 | |||||
Інші програми та заходи у сфері освіти | 0990 | 1162 | 100 534 | 100 534 | 224 700 | 224 700 | 50 400 | 50 400 | 50,1 | 50,1 | 22,4 | 22,4 | |||||
Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів | 0990 | 1170 | 1 330 155 | 999 795 | 2 329 950 | 423 710 | 208 844 | 632 554 | 31,9 | 20,9 | 27,1 | ||||||
Охорона здоров’я | 2000 | 22 953 777 | 229 587 | 23 183 364 | 37 039 755 | 2 635 289 | 39 675 044 | 19 257 538 | 735 289 | 19 992 827 | 83,9 | 320,3 | 86,2 | 52,0 | 27,9 | 50,4 | |
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню | 0731 | 2010 | 17 146 677 | 110 195 | 17 256 872 | 33 846 005 | 2 235 925 | 36 081 930 | 17 804 502 | 335 925 | 18 140 427 | 103,8 | 304,8 | 105,1 | 52,6 | 15,0 | 50,3 |
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги | 0726 | 2111 | 30 722 | 30 722 | 2 620 430 | 399 364 | 3 019 794 | 1 123 825 | 399 364 | 1 523 189 | 3 658,0 | 4 957,9 | 42,9 | 100,0 | 50,4 | ||
Первинна медична допомога населенню, що надається фельдшерськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами | 0725 | 2112 | 819 691 | 819 691 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||
Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) | 0721 | 2113 | 4 397 867 | 119 392 | 4 517 259 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||
Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет | 0763 | 2144 | 294 526 | 294 526 | 395 800 | 395 800 | 195 631 | 195 631 | 66,4 | 66,4 | 49,4 | 49,4 | |||||
Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань | 0763 | 2146 | 264 294 | 264 294 | 177 520 | 177 520 | 133 580 | 133 580 | 50,5 | 50,5 | 75,2 | 75,2 | |||||
Соціальний захист та соціальне забезпечення | 3000 | 1 898 834 | 0 | 1 898 834 | 3 010 408 | 0 | 3 010 408 | 1 570 820 | 65 835 | 1 636 655 | 82,7 | 86,2 | 52,2 | 54,4 | |||
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян | 1070 | 3033 | 184 135 | 184 135 | 500 000 | 500 000 | 334 813 | 334 813 | 181,8 | 181,8 | 67,0 | 67,0 | |||||
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю | 1020 | 3104 | 988 002 | 988 002 | 1 416 070 | 1 416 070 | 617 891 | 65 835 | 683 726 | 62,5 | 69,2 | 43,6 | 48,3 | ||||
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) | 1040 | 3140 | 374 171 | 374 171 | 568 338 | 568 338 | 330 160 | 330 160 | 88,2 | 88,2 | 58,1 | 58,1 | |||||
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення | 1090 | 3242 | 352 526 | 352 526 | 526 000 | 526 000 | 287 956 | 287 956 | 81,7 | 81,7 | 54,7 | 54,7 | |||||
Культура i мистецтво | 4000 | 3 156 860 | 0 | 3 156 860 | 5 863 280 | 1 918 564 | 7 781 844 | 3 178 499 | 723 058 | 3 901 557 | 100,7 | 123,6 | 54,2 | 37,7 | 50,1 | ||
Забезпечення діяльності бібліотек | 0824 | 4030 | 958 757 | 958 757 | 1 319 420 | 1 052 364 | 2 371 784 | 876 459 | 214 659 | 1 091 118 | 91,4 | 113,8 | 66,4 | 20,4 | 46,0 | ||
Забезпечення діяльності музеїв i виставок | 0824 | 4040 | 122 864 | 122 864 | 1 020 300 | 580 000 | 1 600 300 | 374 640 | 174 047 | 548 687 | 304,9 | 446,6 | 36,7 | 30,0 | 34,3 | ||
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів | 0828 | 4060 | 1 209 978 | 1 209 978 | 1 670 940 | 286 200 | 1 957 140 | 852 161 | 334 352 | 1 186 513 | 70,4 | 98,1 | 51,0 | 116,8 | 60,6 | ||
Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва | 0829 | 4081 | 302 634 | 302 634 | 457 620 | 457 620 | 232 505 | 232 505 | 76,8 | 76,8 | 50,8 | 50,8 | |||||
Інші заходи в галузі культури і мистецтва | 0829 | 4082 | 562 626 | 562 626 | 1 395 000 | 1 395 000 | 842 734 | 842 734 | 149,8 | 149,8 | 60,4 | 60,4 | |||||
Фiзична культура i спорт | 5000 | 1 983 435 | 41 900 | 2 025 335 | 5 518 600 | 1 120 716 | 6 639 316 | 2 615 793 | 354 550 | 2 970 343 | 131,9 | 846,2 | 146,7 | 47,4 | 31,6 | 44,7 | |
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл | 0810 | 5031 | 500 532 | 500 532 | 1 323 600 | 198 000 | 1 521 600 | 732 087 | 50 000 | 782 087 | 146,3 | 156,3 | 55,3 | 25,3 | 51,4 | ||
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні | 0810 | 5062 | 1 482 904 | 41 900 | 1 524 804 | 4 195 000 | 922 716 | 5 117 716 | 1 883 706 | 304 550 | 2 188 256 | 127,0 | 726,8 | 143,5 | 44,9 | 33,0 | 42,8 |
Житлово-комунальне господарство | 6000 | 5 244 469 | 850 978 | 6 095 447 | 12 745 704 | 3 833 535 | 16 579 239 | 5 894 890 | 445 138 | 6 340 028 | 112,4 | 52,3 | 104,0 | 46,3 | 11,6 | 38,2 | |
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду | 0610 | 6011 | 106 843 | 106 843 | 600 000 | 600 000 | 11 504 | 11 504 | 10,8 | 10,8 | 1,9 | 1,9 | |||||
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства | 0620 | 6013 | 0 | 210 000 | 820 000 | 1 030 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги | 0620 | 6020 | 529 092 | 529 092 | 1 318 129 | 1 318 129 | 1 083 070 | 1 083 070 | 204,7 | 204,7 | 82,2 | 82,2 | |||||
Організація благоустрою населених пунктів | 0620 | 6030 | 4 702 223 | 744 135 | 5 446 358 | 11 157 575 | 1 413 535 | 12 571 110 | 4 795 086 | 433 634 | 5 228 720 | 102,0 | 58,3 | 96,0 | 43,0 | 30,7 | 41,6 |
Інша діяльність щодо забезпечення житлом громадян | 0610 | 6086 | 1 000 000 | 1 000 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства | 0640 | 6090 | 13 154 | 13 154 | 60 000 | 60 000 | 16 734 | 16 734 | 127,2 | 127,2 | 27,9 | 27,9 | |||||
Економічна діяльність | 7000 | 133 903 | 6 863 806 | 6 997 709 | 3 338 287 | 26 701 071 | 30 039 358 | 1 696 671 | 5 882 841 | 7 579 512 | 1 267,1 | 85,7 | 108,3 | 50,8 | 22,0 | 25,2 | |
Здійснення заходів із землеустрою | 0421 | 7130 | 50 223 | 50 223 | 310 000 | 310 000 | 28 730 | 28 730 | 57,2 | 57,2 | 9,3 | 9,3 | |||||
Газифікація населених пунктів | 0432 | 7220 | 0 | 235 000 | 235 000 | 1 567 | 1 567 | 0,7 | 0,7 | ||||||||
Будівництво об'єктів житлово-комунального господарства | 0443 | 7310 | 235 471 | 235 471 | 1 474 075 | 1 474 075 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||
Будівництво установ та закладів культури | 0443 | 7324 | 25 000 | 25 000 | 419 420 | 419 420 | 365 430 | 365 430 | 87,1 | 87,1 | |||||||
Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту | 0443 | 7325 | 365 738 | 365 738 | 7 834 455 | 7 834 455 | 625 006 | 625 006 | 170,9 | 170,9 | 8,0 | 8,0 | |||||
Будівництво інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності | 0443 | 7330 | 10 600 | 10 600 | 3 460 000 | 3 460 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||
Прроектування, реставрація та охорона пам‘яток архітектури | 0443 | 7340 | 2 000 000 | 2 000 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) | 0443 | 7350 | 0 | 211 561 | 343 000 | 554 561 | 211 561 | 63 240 | 274 801 | 100,0 | 18,4 | 49,6 | |||||
Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад | 0490 | 7362 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||
Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій | 0490 | 7370 | 407 000 | 407 000 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету | 0456 | 7461 | 0 | 2 637 726 | 100 000 | 2 737 726 | 1 332 779 | 1 332 779 | 50,5 | 0,0 | 48,7 | ||||||
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету | 0456 | 7462 | 0 | 2 500 000 | 2 500 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||
Заходи з енергозбереження | 0470 | 7640 | 12 000 | 12 000 | 2 535 000 | 2 535 000 | 334 073 | 334 073 | 0,0 | 2 783,9 | 13,2 | 13,2 | |||||
Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї | 0490 | 7650 | 7 540 | 7 540 | 20 000 | 20 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання | 0490 | 7670 | 5 812 457 | 5 812 457 | 5 780 121 | 5 780 121 | 4 493 525 | 4 493 525 | 77,3 | 77,3 | 77,7 | 77,7 | |||||
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування | 0490 | 7680 | 38 285 | 38 285 | 50 000 | 50 000 | 24 384 | 24 384 | 63,7 | 63,7 | 48,8 | 48,8 | |||||
Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю | 0490 | 7693 | 33 395 | 33 395 | 129 000 | 129 000 | 99 218 | 99 218 | 297,1 | 297,1 | 76,9 | 76,9 | |||||
Інша діяльність | 8000 | 491 469 | 32 764 | 524 233 | 1 479 720 | 596 023 | 2 075 743 | 950 220 | 59 432 | 1 009 652 | 193,3 | 192,6 | 64,2 | 10,0 | 48,6 | ||
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони | 0320 | 8130 | 139 502 | 139 502 | 501 220 | 501 220 | 196 839 | 196 839 | 141,1 | 141,1 | 39,3 | 39,3 | |||||
Охорона та раціональне використання природних ресурсів | 0511 | 8311 | 0 | 400 000 | 400 000 | 0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||
Утилізація відходів | 0512 | 8312 | 32763,5 | 32 764 | 196 023 | 196 023 | 59 432 | 59 432 | 30,3 | 30,3 | |||||||
Фінансова підтримка засобів масової інформації | 0830 | 8410 | 351 967 | 351 967 | 978 500 | 978 500 | 753 380 | 753 380 | 214,0 | 214,0 | 77,0 | 77,0 | |||||
Міжбюджетні трансферти | 9000 | 1 005 530 | 0 | 1 005 530 | 3 129 500 | 1 710 000 | 4 839 500 | 1 169 740 | 1 650 000 | 2 819 740 | 116,3 | 280,4 | 37,4 | 96,5 | 58,3 | ||
Реверсна дотація | 0180 | 9110 | 605 800 | 605 800 | 1 807 800 | 1 807 800 | 904 200 | 904 200 | 149,3 | 149,3 | 50,0 | 50,0 | |||||
Інші субвенції з місцевого бюджету | 0180 | 9770 | 399 730 | 399 730 | 1 321 700 | 1 710 000 | 3 031 700 | 265 540 | 1 650 000 | 1 915 540 | 66,4 | 479,2 | 20,1 | 96,5 | 63,2 | ||
Всього | 75 324 990 | 8 653 564 | 83 978 554 | 154 066 311 | 48 992 160 | 203 058 471 | 78 199 316 | 15 445 359 | 93 644 675 | 103,8 | 178,5 | 111,5 | 50,8 | 31,5 | 46,1 | ||
Міський голова | Ю.А. Бова |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
про виконання бюджету Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади
за І півріччя 2019 року
При затверджених показниках надходжень на І півріччя 2019 року в сумі 95740,5 тис. грн. фактично до загального фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ надійшло коштів у сумі 96755,4 тис. грн., що складає 101,1 % до затверджених показників.
По власних доходах загального фонду (без офіційних трансфертів) бюджет ОТГ виконано у сумі 54155,2 тис. грн. або 96,5 % до затвердженого плану на І півріччя 2019 року (56129,5 тис. грн.) та на 45,6% - до затверджених показників з урахуванням змін на відповідний рік (118736,4 тис. грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року приріст становить 17,1% або 7891,2 тис. грн.
Податкові надходження звітного періоду виконані на 96,5%, фактично надійшло 53492,6 тис. грн. при запланованих показниках 55449,7 тис. грн. Відповідно до річного показнику (117314,7 тис. грн.) фактичні надходження склали 45,6%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року приріст становить 17,2 %, або 7850,4 тис. грн.
Бюджетоутворюючим джерелом наповнення дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ є податок з доходів фізичних осіб. Надходжень вказаного податку було заплановано в І півріччі 2019 року 39109,0 тис. грн. Фактично надійшло 37689,8 тис. грн. Плановий показник виконано на 96,4 % - до плану на січень-червень 2019 року та на 46,3 % - до річного плану. Приріст надходжень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року становить 6721,4 тис. грн. або 21,7 %.
Основними бюджетоутворюючими платниками податку з доходів фізичних осіб є: ПАТ «Монделіс Україна», ДП «Тростянецьке лісове господарство», ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» та підприємства Південної Залізниці, від яких у І півріччі 2019 року надійшло 20784,4 тис. грн., відповідно:
- ПАТ «Монделіс Україна» -8586,7 тис.грн.,
- підприємства Південної Залізниці -7205,1 тис. грн.,
- ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна»- 2689,4 тис. грн.,
- ДП «Тростянецьке лісове господарство» -2303,1 тис. грн.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, виконано на 100,5 %, до бюджету ОТГ за І півріччя 2019 р. надійшло 53,0 тис. грн. при запланованих показниках 52,8 тис. грн..
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів виконано на 100,8%, надійшло 91,7 тис. грн. при запланованих показниках 91,0 тис. грн.
Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склали 911,5 тис. грн., що становить 91,0 % від запланованих надходжень на І півріччя 2019 року (1002,0 тис. грн.) Приріст надходжень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року становить 172,4 тис. грн. або 23,3 %.
По акцизному податку (пальне) при затвердженому показнику 2598,0 тис. грн. у І півріччі 2019 року бюджет Тростянецької міської ОТГ отримав 2068,8 тис. грн., що становить 79,6%. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження акцизного податку (пальне) забезпечено лише на 97,2 %.
За І півріччя 2019 року по податку на нерухоме майно при затверджених показниках надходжень на звітний період у сумі 417,3 тис. грн. фактичні надходження склали 425,5 тис. грн. (102,0 % - до запланованого рівня І півріччя 2019 року, 43,3 % - до плану на рік). У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по податку на нерухоме майно в звітному періоді забезпечено лише на 89,7 %.
За січень-червень 2019 року по платі за землю при затверджених на звітний період показниках надходжень у сумі 6 739,9 тис. грн., фактичні надходження склали 6 785,2 тис. грн. (100,1 % - до запланованого рівня на І півріччя 2019 року та 42,5 відсотків – до річного плану). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю в звітному періоді збільшились на 791,2 тис. грн. або на 13,2%.
Надходження по єдиному податку І-ІІІ групи забезпечено на рівні 5274,5 тис. грн..(100,2 % - до затвердженого показника на І півріччя 2019 року, 48,7 відсотка - до плану на рік). У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 406,9 тис. грн. або на 8,4%.
По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників планові показники І півріччя 2019 року виконані на 103,6 %, річні показники - на 31,8 %, фактично надійшло коштів у сумі 151,2 тис. грн. при затвердженому показнику 146,0 тис. грн. Відповідно до аналогічного періоду минулого року надходження єдиного податку платників ІV групи забезпечено лише на 97,9 %.
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 97,5%, фактично надійшло 662,6 тис. грн. при запланованих показниках 679,8 тис. грн.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 641,1 тис. грн. фактичні надходження склали 595,7 тис. грн., або 92,9 % .
Плановий показник надходжень від сплати державного мита становить 23,9 тис. грн., фактично надійшло 24,4 тис. грн., відсоток виконання становить 102,3 %.
Офіційні трансферти в І півріччі 2019 року заплановані в сумі 39611,0 тис. грн., фактично надійшло 42600,3 тис. грн. або 107,6%.
По спеціальному фонду до бюджету Тростянецької міської ОТГ за звітний період надійшло коштів у сумі 6107,1 тис. грн., що складає 47,6 % запланованих надходжень на рік.
Екологічного податку за І півріччя 2019 року надійшло 64,9 тис. грн., що становить 51,9% запланованого надходження екологічного податку на рік (125,0 тис. грн.).
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надійшли в січні-червні 2019 року в сумі 42,8 тис. грн., що складає 13,6% річного плану.
Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту при затвердженому річному плановому обсязі надходжень 134,5 тис. грн. за І півріччя 2019 року фактичні надходження склали 134,5 тис. грн., що становить 100,0 % від річного плану. Вся сума коштів надійшла від ПрАТ « Монделіс Україна» згідно договору № 28 від 06.03.2019 року, яким передбачено реконструкцію складу готової продукції та сировини фабрики ПрАТ «Монделіс Україна».
В бюджеті Тростянецької ОТГ визначено 4 головних розпорядника коштів:
- Міська рада;
- Відділ освіти Тростянецької міської ради;
- Відділ культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької міської ради;
- Фінансове управління Тростянецької міської ради.
Обсяг фінансування видатків по загальному фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ за І півріччя 2019 року склав 78199,3 тис. грн., відсоток виконання до уточнених річних призначень складає 50,8%.
Обсяг видатків спеціального фонду за І півріччя 2019 року склав 15445,4 тис. грн, відсоток виконання до річних призначень складає 31,5
При фінансуванні головних розпорядників у І півріччі 2019 року в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат.
Державне управління
Видатки на державне управління по загальному фонду затверджені в сумі 12531,5 тис. грн., фактично профінансовано за звітний період 5557,2 тис. грн., що становить 44,3% до річних призначень та на 684,0 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року.
За звітний період на заробітну плату з нарахуваннями направлено 4531,9 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 483,0 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 1421,1 тис. грн., фактично профінансовано за звітний період 894,2 тис. грн., що становить 62,9% до річних призначень, у тому числі інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 250,1 тис. грн.
Освіта
Видатки на освіту по загальному фонду затверджені в сумі 69409,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 36308,0 тис. грн., що становить 52,3% до річних призначень та на 2724,4 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року.
На заробітну плату з нарахуваннями у звітному періоді направлено 27835,1 тис. грн., або 76,7 % до фактично виконаного показника. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 4014,5 тис. грн. (11,1%).
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 9055,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 4635,0 тис. грн., що становить 51,2% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 734,5 тис. грн. та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 829,0 тис. грн.
Охорона здоров’я
Видатки на охорону здоров‘я по загальному фонду затверджені в сумі 37039,8 тис. грн., фактично виконано за звітний період 19257,5 тис. грн., що становить 52,0 % до річних призначень та на 3696,3 тис. грн. менше відповідного періоду минулого року, в зв’язку зі створенням комунального некомерційного підприємства «Тростянецький центр первинної медичної допомоги» Тростянецької міської ради, як самостійну юридичну особу.
В структуру центру ПМД ввійшли 5 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 3 фельдшерські пункти.
В «другу хвилю» укладено договір з НСЗУ від 15.08.2018 року і КНП «Тростянецький ЦПМД» ТМР з 01.10.2018 р. розпочало фінансування за принципом «гроші ходять за пацієнтом».
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 14178,6 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 2355,7 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 2635,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 735,3 тис. грн., що становить 27,9% до річних призначень.
Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров‘я:
- відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 195,6 тис .грн. що складає 49,4 % до річних призначень.
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань у сумі 133,6 тис .грн. що складає 75,2 % до річних призначень.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян склали 334,8 тис. грн., що складає 67,0 % до річних призначень та на 150,7 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року.
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю. Видатки на утримання Територіального центру соціального обслуговування затверджені в сумі 1416,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 617,9 тис. грн., що становить 43,6 % до річних призначень.
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 592,6 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 22,2 тис. грн.
По спеціальному фонду фактично виконано за звітний період 65,8 тис. грн., у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 3,6 тис. грн. та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 62,2 тис. грн.
Оздоровлення та відпочинок дітей склали 330,2 тис. грн. при планову показнику 568,3 тис. грн. виконання склало 58,1 % до річного показника.
Інші видатки на соціальний захист населення склали 288 тис. грн. при планову показнику 526,0 тис. грн. виконання склало 54,7 % до річного показника.
Культура і мистецтво
Видатки по культурі і мистецтву по загальному фонду затверджені в сумі 5863,3 тис. грн., фактично виконано за звітний період 3178,5 тис. грн., що становить 54,2% до річних призначень та на 21,6 тис. грн. більше показника минулого року.
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 1431,5 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 317,0 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 1918,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 723,1 тис. грн., що становить 37,7% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 177,6 тис. грн. та інші джерела власних надходжень у сумі 306,1 тис. грн.
Фізична культура і спорт
Видатки по закладам фізичної культури і спорту по загальному фонду затверджені в сумі 5518,6 тис. грн., фактично виконано за звітний період 2615,8 тис. грн., що становить 47,4% до річних призначень та на 632,4 тис. грн. більше показника минулого року.
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 1435,1 тис. грн. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 202,4 тис. грн.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 1120,7 тис. грн., фактично виконано за звітний період 354,6 тис. грн., що становить 31,6% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 28,2 тис. грн.
Житлово-комунальне господарство
На «житлово-комунальне господарство» міста по загальному фонду при затверджених показниках у сумі 12745,7 тис. грн. фактично профінансовано 5894,9 тис. грн., що складає 46,3 % до затвердженого річного показника та на 650,4 тис. грн. більше показника минулого року.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 3833,5 тис. грн., фактично виконано за звітний період 445,1 тис. грн., що становить 11,6% до річних призначень.
Економічна діяльність
По загальному фонду при затверджених показниках у сумі 3338,3 тис. грн. фактично виконано 1696,7 тис. грн., що складає 50,8 % до затвердженого річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 26701,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 5882,8 тис. грн., що становить 22,0% до річних призначень.
Здійснення заходів із землеустрою
На «Проведення заходів із землеустрою» по загальному фонду у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 28,7 тис. грн., що складає 9,3 % до затверджених на цей період показнику 310,0 тис. грн.
Будівництво та регіональний розвиток
На «Виготовлення проектної документації, будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, виготовлення містобудівної документації» у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 211,6 тис. грн. при запланованих кошторисних призначень у сумі 211,6 тис. грн, що складає 100,0 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 15766,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 1055,2 тис. грн., що становить 6,7 % до річних призначень.
Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство
На поточний ремонт доріг у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 1332,8 тис. грн. при запланованих річних призначень у сумі 2637,7 тис. грн, що складає 50,5 % до річного показника.
Інші програми та заходи, пов‘язані з економічною діяльністю
У звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 123,6 тис. грн. при запланованих річних призначень у сумі 179,0 тис. грн, що складає 69,1 % до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 8335,1 тис. грн., фактично виконано за звітний період 4827,6 тис. грн., що становить 57,9 % до річних призначень.
Інша діяльність
По загальному фонду при затверджених показниках у сумі 1479,7 тис. грн. фактично виконано за звітний період 950,2тис. грн., що складає 64,2 % до затвердженого річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 596,0 тис. грн., фактично виконано за звітний період 59,4 тис. грн., що становить 10,0 % до річних призначень.
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
По місцевій пожежній охороні по загальному фонду видатки затверджено у сумі 501,2 тис. грн. у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 196,8 тис. грн., що складає 39,3 % до річних призначень.
На оплату праці з нарахуваннями працівникам направлено 170,7 тис. грн. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 1,1 тис. грн.
Міжбюджетні трансферти
Інші субвенції з місцевого бюджету
По загальному фонду у при затверджених показниках у сумі 1321,7 тис. грн. фактично виконано 265,5 тис. грн., що складає 20,1 % до затвердженого річного показника. Субвенцію по загальному фонду передано до Тростянецького районного бюджету.
По спеціальному фонду у при затверджених показниках у сумі 1710,0 тис. грн. фактично виконано 1650,0 тис. грн., що складає 96,5 % до затвердженого річного показника. Субвенцію по спеціальному фонду передано до обласного бюджету м. Суми.
Реверсна дотація склала 904,2 тис. грн., що більше на 298,4 тис. грн. показника минулого року.
Вільний залишок коштів
Станом на 01.01.2019 року склався вільний залишок коштів по загальному фонду у сумі 3542,2 тис. грн., в тому числі власні кошти 261,1тис.грн. та освітньої субвенції 3281,1 тис. грн. та по спеціальному фонду у сумі 237,5 тис. грн., у тому числі бюджет розвитку 81,5 тис. грн. У І кварталі 2019 року згідно рішення сесії тростянецької міської ради повністю розподіллено вільний залишок коштів.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.07.2019 року обліковується в сумі 3748,0 тис. грн. Прострочена кредиторська заборгованість на звітну дату відсутня.
Начальник фінансового управління
Тростянецької міської ради А.М. Калініченко
Тростянецької міської ради А.М. Калініченко