ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 24.12.2020/4
«Про затвердження Програми розвитку
автомобільного транспорту загального
користування в Тростянецькій міській
територіальній громаді на 2021-2023 роки»
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
сесія скликання
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЄКТ
від 24.12.2020 року
м. Тростянець №«Про затвердження Програми розвитку
автомобільного транспорту загального
користування в Тростянецькій міській
територіальній громаді на 2021-2023 роки»
З метою створення умов та забезпечення автотранспортних перевезень пасажирів та підвищення ефективності їх функціонування, відповідно до пункту 22 частини 1 ст. ст. 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про автомобільний транспорт»,
міська рада вирішила:
- Затвердити програму розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді на 2021-2023 роки згідно додатків 1, 2.
- При формуванні бюджету Тростянецької міської територіальної громади на відповідні роки передбачити видатки на реалізацію Програми по благоустрою Тростянецької територіальної громади на 2021-2023 роки.
- Начальнику відділу(Головному бухгалтеру ) бухгалтерського обліку та звітності апарату Тростянецької міської ради (Пустовойтовій В. А.) забезпечити фінансування заходів, пов’язаних з реалізацією програми виходячи із можливостей бюджету.
- Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту Тростянецької міської ради вивчити ситуацію, щодо запровадження маршрутів до населених пунктів в межах міської Тростянецької територіальної громади.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника
міського голови з питань житлово-комунального господарства,
будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку Заяц Ю. М.
Міський голова Юрій БОВА
ПАСПОРТ
Програми
розвитку автомобільного транспорту загального користування
в Тростянецькій міській територіальній громаді на 2021-2023 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Тростянецька міська рада |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми | Закон України «Про автомобільний транспорт» № 3492-IV від 23.02.2006 |
3. | Розробник програми | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату Тростянецької міської ради |
4. | Співрозробники програми | - |
5. | Відповідальні виконавці програми | Начальник відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату Тростянецької міської ради |
6. | Учасники програми | Апарат Тростянецької міської ради, ДП «Тростянецьпастранс» КП «ТКС» та інші об’єкти господарювання |
7. | Термін реалізації програми | 2021-2023 роки |
7.1. | Етапи виконання програми | 1 етап – січень – грудень 2021 р. 2 етап – січень – грудень 2022 р. 3 етап- січень- грудень 2023 р. |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Бюджет Тростянецької міської територіальної громади, державний бюджет, коштів інших джерел не заборонених законом |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього |
17040,0 тис. грн. (18540,0 тис. грн.) |
9.1 | Коштів бюджету Тростянецької міської територіальної громади | 17040,0 тис. грн. |
|
5480,0 тис. грн. | |
5780,0 тис. грн. | ||
5780,0 тис. грн. | ||
9.2 | Коштів інших джерел не заборонених законом |
|
|
500 тис. грн. | |
500 тис. грн. 500 тис. грн. |
Додаток 1
до рішення 4 сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
від 24.12.2020 року №
ПРОГРАМА
розвитку автомобільного транспорту загального користування
в Тростянецькій міській територіальній громаді
на 2021-2023 роки
№ п/п |
ЗМІСТ |
№ стор. |
|
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. |
Загальна частина. Характеристика Програми розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді на 2021-2023 роки. Аналіз стану пасажирських перевезень автомобільним транспортом Тростянецькій міській територіальній громаді та визначення проблемних питань щодо його розвитку. Мета та основні завдання Програми. Шляхи та способи розв'язання проблеми Очікуванні результати виконання Програми. Фінансове забезпечення Програми. Організація та контроль за виконанням Програми. Основні заходи з реалізації Програми. |
3 3 4 7 8 10 10 10 10 |
1. Загальна частина
Автомобільний пасажирський транспорт загального користування – важлива складова частина виробничої інфраструктури Тростянецької міської територіальної громади в цілому, яка забезпечує життєдіяльність громади у виробничій і невиробничій сферах. Ефективне функціонування автомобільного транспорту є необхідною умовою розвитку економіки громади, покращення умов, рівня життя та соціального добробуту громади.
Головними завданнями міської ради у галузі перевезень автомобільним транспортом загального користування є створення умов для провадження діяльності на ринку пасажирських автоперевезень, сприяння ефективній діяльності автомобільного транспорту, покращення якості надання послуг з перевезення пасажирів.
Програма розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді на 2021-2023 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт» та інших нормативних-законодавчо актів, з урахуванням Транспортної стратегії України на період до 2023 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2010 року № 2174-р.
2. Характеристика
Програми розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді на
2021-2023 роки
1. | Загальна характеристика Тростянецької міської ТГ: |
|||||
Площа території (км кв.) Кількість населення (тис. чол.) Транспортна мережа загального користування (експлуатаційна довжина): - мережа доріг загального користування (км) - кількість мостових споруд (од.) |
794,3 28,933 189 17 |
|||||
2. | Дата затвердження Програми розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді на 2021-2022 роки _______________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ (найменування і номер відповідного рішення) |
|||||
3. | Головний замовник Програми | Тростянецька міська рада | ||||
4. | Головний розробник Програми | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР | ||||
6. | Мета Програми | Модернізувати систему автотранспортних перевезень пасажирів та підвищити ефективність її функціонування | ||||
7. | Пріоритетні завдання Програми: | - створення умов для провадження діяльності на ринку пасажирських автоперевезень; - сприяння забезпечення ефективній діяльності автомобільного транспорту; - покращення якості надання послуг з перевезення пасажирів. |
||||
8. | Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми в динаміці змін цільових показників: |
Дані станом на початок дії Програми за 2020 р. * | Очікувані результати від реалізації Програми станом на 31.12.2023 р. |
|||
9. | Перевезено пасажирів: (тис.пас.)
|
73,728 * 42,421 * |
90,000 45,000 |
|||
10. | Кількість суб’єктів підприємницької діяльності - автомобільних перевізників (осіб), всього у тому числі: 1 юридичних осіб; фізичних осіб. |
1 2 |
2 3 |
|||
11. | Кількість автобусів, які здійснюють перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах (од.) |
5 |
9 |
|||
12. | Кількість автобусних зупинок (од.), всього у тому числі: - автобусних зупинок із навісами; - із вбудованими торгівельними павільйонами; - інших. |
40 25 2 13 |
55 37 5 13 |
|||
13. | Кількість дорожніх знаків (од.) | 500 | 650 | |||
15. | Кількість технічних засобів регулювання дорожнього руху – світлофорних об’єктів (од.) | 2 |
2 |
|||
16. | Терміни реалізації Програми | - | 2021-2023 роки | |||
17. | Джерела фінансування заходів Програми | Кошти бюджету Тростянецької міської територіальної громади та кошти з інших джерел не заборонених законодавством України. | ||||
На автобусних маршрутах загального користування в громаді задіяно 5 транспортних одиниць, з них: 2 - автобуси марки Газель (Рута), 3 - автобуси марки ПАЗ.
На жаль темп оновлення парку рухомого складу автомобільного транспорту дещо повільний. Причинами цьому стали нестабільність економіки в країні, різке зростання вартості валюти, високі відсотки банківських кредитів, постійне зростання цін на пально-мастильні та комплектуючі матеріали в умовах регульованих тарифів та інше.
На сьогоднішній день автомобільний пасажирський транспорт в цілому задовольняє потреби населення міста у перевезеннях, однак транспортне обслуговування мешканців Тростянецької міської ТГ, але в зв’язку зі збільшенням території постійно потребує вдосконалення та розвитку оновлення рухомого складу, впровадження новітніх транспортних технологій (електронна оплата проїзду, електронний облік перевезених пасажирів, GPS-навігатори та інше).
Станом на 01.12.2020 року пасажирські перевезення в Тростянецькій міській ОТГ здійснює - 1 автомобільний перевізники ДП «Пастранс» КП ТМР «Тростянецькомунсервіс», яке обслуговує 12 автобусних маршрутів загального користування. На всі автобусні маршрути загального користування розроблено паспорти, які погоджені в усіх контролюючих органах та службах, та затверджені організатором.
До перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування задіяні 5 транспортних засобів.
Структура рухомого складу за пасажиромісткістю
Пасажиромісткість транспортних засобів |
Найменування марки, моделітранспортногозасобу | Кількість транспортних засобів (од.) | Питома вага в загальній кількості транспортних засобів (%) |
Автобуси місткістю не більше 22 пасажирів, крім водія |
Газель | 2 | 40 % |
Автобуси місткістю 22 і більше пасажирів, крім водія |
ПАЗ | 3 | 60 % |
Всього | 5 | 100 % |
Більша частина транспортних засобів за своєю конструкцією та пасажиромісткістю морально застаріла.
Структура
рухомого складу транспорту за терміном експлуатації
Транспортні засоби за терміном експлуатації |
до 3 років |
від 3 до 10 років |
понад 10 років |
Питома вага в загальній кількості транспортних засобів (%) |
40 % | 15 % | 45 % |
У Тростянецькій міській ТГ мешкає 28,933 тис. чоловік, площа складає 794,3 км2 , загальна протяжність автомобільних доріг становить 189 км.
Основними проблемами автомобільного транспорту загального користування є низька якість обслуговування пасажирів, морально і фізично застарілий парк транспортних засобів, висока затратність автотранспорту, недостатня доступність до транспортних послуг осіб з фізичними вадами, стан безпеки дорожнього руху.
Причинами виникнення проблем є недосконала система державного регулювання та управління, нерозвиненість механізмів саморегулювання ринку, дефіцит бюджетного фінансування соціально значимих послуг, встановлених законодавством.
Значний вплив на покращення якості роботи пасажирського транспорту має стан автомобільних доріг. У Тростянецькій міській ТГ 30 % доріг від загальної протяжності автомобільних доріг загального користування мають тверде покриття.
З метою забезпечення безпеки руху транспорту та пішоходів Тростянецькою міською радою щороку виділяються кошти на благоустрій території Тростянецької міської ОТГ: будівництво, реконструкції, ремонт та утримання автомобільних доріг та тротуарів. Виконуються програми розвитку мереж вуличного освітлення міста та засобів регулювання дорожнього руху.
Крім того, постійно проводиться встановлення та поточний ремонт автобусних зупинок, здійснюється контроль за їх належним утриманням.
Потребує вирішення питання облаштування кінцевих автобусних зупинок об’єктами побутової інфраструктури для пасажирів та екіпажів автобусів.
Нагальною проблемою залишається підвищення якості пасажирських перевезень та диспетчеризація руху транспортних засобів загального користування. Необхідне додаткове о впровадження новітніх транспортних технологій (електронна оплата проїзду, електронний облік перевезених пасажирів, GPS-навігатори та інше), впровадження в автобусах камер відеоспостереження значно покращить контроль за роботою водіїв, дотриманням схем та розкладів руху водіями автобусів, дозволить зменшити кількість звернень громадян щодо недотримання водіями схем та розкладів руху пасажирського транспорту. Для перевезень не вистачає транспорту та транспорту, який пристосований для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.
Важливим для вирішення в Тростянецькій міській ТГ є питання забезпечення транспортним сполученням по всім напрямкам, особливо для пільгового контингенту.
Дане питання планується вирішити шляхом додаткового придбання комунального транспорту в кількості, що забезпечить перевезення по Тростянецькій міській ТГ. Враховуючи перспективний план розвитку ТГ та необхідність забезпечення транспортного сполучення, що є вкрай важливим для місцевого населення, постає питання про розширення автопарку та відповідно місць і умов зберігання автобусів їх належного технічного обслуговування. Одним з варіантів зміцнення матеріально-технічної бази і створення належних умов для якісного транспортного обслуговування пасажирів є придбання часток, акцій у статутному капіталі (корпоративних прав) у комунальну власність громади від підприємств, устав та організацій, їх структурних підрозділів та інших об‘єктів, що належать до державної та інших форм власності, що мають важливе значення для забезпечення комунальних, побутових і соціально-культурних потреб територіальної громади. Необхідно будувати та придбавати гаражі, покращувати умови для зберігання та проведення технічного обслуговування транспортних засобів. Саме завдяки таким діям можна швидко створити необхідну мережу, що забезпечить якісне транспортне обслуговування населення і надання супутніх транспортних послуг. Також важливим є недопущення скорочення послуг автотранспортними підприємствами, а саме АТП 15946, і в разі погіршення ситуації на даному підприємстві варто розглядати і вирішувати питання придбання майна та/або часток в статутному капіталі даного підприємства Тростянецькою міською радою, що дасть можливість зберігати та в подальшому створити належні умови для діючого в місті автопарку, забезпечити потреби людей в автоперевезеннях як по самому місту Тростянець так і між іншими населеними пунктами території громади, де наразі таке сполучення припинено.
На підставі вищевикладеного в SWOT-таблиці визначено сильні та слабкі сторони стану пасажирських перевезень автомобільним транспортом в Тростянецькій міській ТГ, а також основні можливості та загрози його розвитку.
SWOT аналіз | |
Сильні сторони | Слабкі сторони |
1. Підтримка місцевого самоврядування у розвитку та вдосконаленню ефективної роботи автомобільного транспорту загального користування; 2. Туристичний потенціал громади; 3. Постійна робота місцевої влади по залученню інвестицій, що покращить матеріальне та соціальне становище громади. |
1. Недотримання автоперевізниками стандартів якості транспортних послуг. 2. Низький рівень культури поведінки окремих водіїв. 3. Недостатність обігових коштів у суб’єктів підприємницької діяльності для оновлення транспортних засобів на нові, сучасні автобуси. |
Можливості | Загрози |
1. Забезпечення сталої та ефективної роботи міського автомобільного транспорту загального користування; 2. Подальша оптимізація маршрутної мережі шляхом усунення дублювання маршрутів. 3. Створення в громаді централізованого управління транспортним комплексом, що забезпечить отримання достовірної інформації про пасажиропотік на маршрутах, облік доходів перевізників, та як наслідок встановлення економічно-обґрунтованих тарифів на транспортні послуги. 4. Удосконалення транспортної інфраструктури: - будівництво нових, сучасних зупинок; - поточний та капітальні ремонти автомобільних доріг; - облаштування автобусних зупинок інформаційним забезпеченням про розклади руху автобусів. 5. Придбання перевізниками нових автобусів та покращення якості послуг з перевезення пасажирів. |
1. Обмеження матеріальних ресурсів для забезпечення фінансування робіт по реконструкції та будівництву нових автомобільних доріг. 2. Наявність автобусів із терміном експлуатації понад 10 років. 3 Тенденція до зменшення обсягів перевезень пасажирів. |
4. Мета та основні завдання Програми.
Зважаючи на те, що в Тростянецькій міській територіальній громаді відсутні такі види громадського транспорту як метро, трамваї, тролейбуси, очевидною необхідністю є розвиток автомобільного пасажирського транспорту, який в порівнянні з індивідуальним транспортом та послугами «таксі» має більшу перевізну спроможність, менші витрати, доступний більшій кількості населення міста.
Розвиток автомобільних пасажирських перевезень в місті передбачає задоволення потреб населення міста у безпечних та якісних послугах пасажирських перевезень, створення сталих та безпечних умов роботи пасажирського транспорту. З цією метою розроблена «Програма розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській ТГ на 2021-2023 роки». (Далі Програма).
Метою Програми є модернізація системи автотранспортних перевезень пасажирів в Тростянецькій міській ТГ та підвищення ефективності її функціонування.
Основні завдання Програми:
1) реалізація засад державної політики у сфері пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді;
2) організація утримання в належному стані проїзної частини автомобільних доріг;
3) забезпечення облаштування автобусних маршрутів загального користування необхідною інфраструктурою, а саме: автопавільйонами, інформаційним забезпеченням, утримання їх в належному технічному та санітарному стані;
4) забезпечення виконання перевезень пільгових категорій громадян у відповідності з вимогами чинного законодавства;
5) забезпечення конкретності та прозорості при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів;
6) удосконалення організації управління транспортним комплексом міської ТГ та координації роботи транспортних засобів;
7) формування сприятливого інвестиційного клімату;
8) оптимізація тарифної політики на автотранспорті для забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання; забезпечення стабільності, прозорості і прогнозованості тарифів на транспортні послуги;
9) оновлення рухомого складу та впровадження в експлуатацію нових, сучасніших транспортних засобів, у тому числі середньої місткості, пристосованих, для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
10) формування та затвердження мережі стоянок таксі;
11) підвищення рівня пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі та безпеки руху транспорту;
12) застосування сучасних матеріалів та новітніх технологій будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг;
13) створення велосипедних доріжок;
14) інформатизація процесу перевезень на основі автоматизованої системи управління (систем GPS моніторингу);
15) удосконалення системи забезпечення оплати проїзду у міському транспорті, запровадження безготівкового розрахунку за проїзд (проїзні квитки, смарт-картки та ін.);
16) отримання точних даних проїзду в громадському транспорті пільговими категоріями населення;
17) підвищення екологічності та енергоефективності транспортних засобів та зниження рівня шкідливого впливу автомобільного транспорту на навколишнє природне середовище шляхом використання альтернативних видів палива (транспорт на електричній тязі);
18) при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів надавати перевагу перевізникам, які пропонують до використання автобуси, що відповідають нормам і вимогам екологічних стандартів ЄВРО-5, ЄВРО-6 з мінімізацією шкоди навколишньому середовищу;
5. Шляхи покращення якості транспортного обслуговування мешканців міста
5.1. Покращення стану автомобільних доріг.
Автомобільний транспорт і дороги - це єдиний цілісний комплекс, який має розвиватися гармонійно.
В місті розроблений Генеральний план м. Тростянець, який передбачає реконструкцію та будівництво нових сучасних автомобільних доріг, розширення меж міста, розширення мережі магістральних вулиць міста, будівництво нових житлових мікрорайонів та розширення мережі автобусних маршрутів загального користування.
З метою безпеки руху автомобільного транспорту загального користування та покращення якості пасажирських перевезень в місті в першу чергу будуть вирішуватися наступні питання:
- нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт діючих автомобільних доріг та приведення їх до вимог державних стандартів експлуатації стану автомобільних доріг, вулиць, населених пунктів;
- впорядкування стоянок таксі та паркування транспорту на вулицях міста;
- облаштування автобусних зупинок відповідними дорожніми знаками та пішохідними переходами;
- будівництво «карманів» для заїзду громадського транспорту на автобусних зупинках;
- обладнання майданчиків для висадки та посадки пасажирів;
- влаштування та ремонт пішохідних доріжок на вулицях міста;
- обладнання найбільш напружених перехресть засобами регулювання – світлофорами;
- облаштування на кінцевих зупинках майданчиків для розвороту та відстою транспортних засобів;
- обладнання павільйонами автобусних зупинок;
- вдосконалення стану освітлення вулиць міста;
- влаштування велосипедних доріжок;
- інші заходи.
З метою створення безпечних умов руху для пішоходів, зокрема осіб з обмеженими фізичними можливостями, особливо з вадами зору, необхідно встановити напрямні огорожі, провести заміну наявних світлофорів на нові, енергозберігаючі, світлодіодні світлофори зі звуковим сигналом та таке інше.
5.2. Удосконалення міської транспортної мережі.
Програмою розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді на 2021-2023 роки передбачено 16 автобусних маршрутів загального користування, на яких працюватиме 10 транспортних засобів. На кожному маршруті перевезення здійснюються у звичайному режимі та в режимі маршрутного таксі.
Зважаючи на розбудову території громади, з метою забезпечення доступу до туристичних об’єктів та стабільного транспортного сполучення планується запровадження нових автобусних маршрутів загального користування.
5.3. Модернізація управління міськими пасажирськими перевезеннями.
Важливим показником якості перевезень на автобусних маршрутах загального користування є регулярність руху транспорту, зручні розклади та схеми руху, а запорукою стабільності роботи транспорту є постійний контроль та облік виконаної транспортної роботи.
Одним із напрямків розвитку автотранспорту є впровадження системи управління пасажирським транспортом в місті шляхом запровадження обладнання транспортних засобів геонавігаційними приладами (GPS-трекери), пристроями обліку пасажирів, електронні табло прибуття автобусів, засобами зв’язку з водієм та інше.
Інформатизація процесу перевезень з застосуванням геонавігаційних систем дозволить детально простежити весь маршрут прямування автобусів.
Навігаційна система супутникового спостереження GPS забезпечить контроль за маршрутом, припинить практику «лівих рейсів» і нецільового використання пального, оптимізує роботу перевізника, покращить його фінансово-економічне становище.
Створення єдиної платіжної системи безготівкових розрахунків (смарт-картки) та удосконалення системи контролю обліку пасажирів (пільгових категорій населення «Карти мешканця громади») підвищить ефективність роботи транспорту, та дасть змогу справедливо відшкодовувати кошти перевізнику за проїзд пільгових категорій населення в громадському транспорті.
Формування нового ставлення працівників галузі та громади міста до вирішення проблем транспорту шляхом планомірного, регулярного впливу, в тому числі через засоби масової інформації є вимогою часу.
Забезпечення контролю за дотриманням перевізниками вимог чинного законодавства України сприятиме покращенню якості перевезень.
6. Очікувані результати виконання Програми
Виконання цієї Програми забезпечить:
- реалізацію державної політики у сфері пасажирських перевезень автомобільним транспортом;
- задоволення потреб населення у стабільних, високоякісних та безпечних пасажирських перевезеннях;
- підвищення ефективності, якості та рівня безпеки пасажирських перевезень;
У ході реалізації цієї Програми очікується досягнення таких показників обслуговування:
- збільшення пасажирообігу;
- завантаження пасажирів на 1 м2 площі салону автобуса відповідатиме вимогам безпеки руху та технічної характеристики рухомого складу;
- інтервали руху міського пасажирського автотранспорту відповідатимуть потребам мешканців та існуючому пасажиропотоку;
- покращиться інфраструктура міського пасажирського транспорту.
7. Фінансове забезпечення Програми.
Фінансування Програми може здійснюватися за рахунок коштів бюджету Тростянецької міської територіальної громади та інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі власних коштів суб´єктів господарювання - перевізників.
8. Організація та контроль за виконанням Програми.
Контроль за реалізацією Програми здійснює відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату Тростянецької міської ради.
Контроль за станом виконання заходів Програми здійснює відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату Тростянецької міської ради, відділ економічного розвитку апарату Тростянецької міської ради, загальний відділ апарату Тростянецької міської ради, КП ТМР.
ДП «Тростянецьпастранс» відповідає за встановлення в комунальні автобуси обладнання для отримання точних даних проїзду в громадському транспорті пільговими категоріями населення та контролю за перевезенням пасажирів;
здійснює моніторинг показників роботи транспорту;
надає пропозиції щодо вдосконалення маршрутної мережі та оптимальної кількості автобусів на маршрутах в залежності від попиту населення.
Загальний відділ апарату ТМР здійснює видачу або перевипуск електронної картки «Картки мешканця Тростянецької міської ТГ» та ведення обліку карток.
9. Основні заходи з реалізації Програми
Досягнення мети Програми та виконання зазначених завдань буде виконуватись через реалізацію комплексу взаємопов´язаних заходів з реалізації Програми розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській ТГ на 2021-2023 роки , які складаються з 3 розділів:
1. Впорядкування нормативно-правового регулювання сфери пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування.
2. Організація пасажирських перевезень.
3. Забезпечення безпеки пасажирських перевезень.
Заступник міського голови Юрій ЗАЯЦ
Додаток 2
до рішення 4 сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
від 24.12.2020 року №
Заходи
з реалізації Програми розвитку автомобільного транспорту загального користування в Тростянецькій міській територіальній громаді
на 2021-2023 роки
№ п/п |
Зміст заходу | Виконавці | Термін виконання |
Джерела Фінансування |
Обсяги та джерела фінансування по рокам, тис. грн. |
||||||||
2021 | 2022 | 2023 | |||||||||||
1. Впорядкування нормативно-правового регулювання пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування |
|||||||||||||
1.1. | Підготовка та подання до центральних органів виконавчої влади пропозицій щодо прийняття нових, а також внесення змін та доповнень в діючі законодавчі та нормативно-правові акти з питань регулювання та удосконалення пасажирських перевезень | Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності, відділ правового забезпечення |
По мірі необхідності | ---- |
|||||||||
1.2. | Надання методичної допомоги суб´єктам господарювання у сфері автомобільного транспорту | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту | Постійно | ---- |
|||||||||
1.3. | Перегляд діючих тарифів з метою забезпечення приведення їх до економічно обґрунтованого рівня |
Субєкти підприємницької діяльності, підприємства ТМР, перевізники, відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності. | По мірі необхідності |
---- |
|||||||||
1.4. |
Організація зустрічей, проведення нарад, «круглих столів», інших заходів з питань сфери пасажирських перевезень автомобільним транспортом |
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР, підприємства ТМР | Постійно | ---- |
|||||||||
2. Організація пасажирських перевезень |
|||||||||||||
2.1. | Здійснення аналізу та внесення пропозицій щодо змін мережі автобусних маршрутів загального користування, розкладів руху автобусів |
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР, підприємства ТМР | По мірі необхідності |
---- |
|||||||||
2.2. | Проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування по Тростянецькій міській ТГ згідно з затвердженою мережею автобусних маршрутів загального користування | Конкурсний комітет з визначення перевізників для перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування по Тростянецькій міській ТГ | По мірі необхідності |
---- |
|||||||||
2.3. | Проведення обстеження пасажиропотоків на міських автобусних маршрутах загального користування |
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР | 2021-2023 | ---- |
|||||||||
2.4. | Впровадженню інформаційно-навігаційних систем та оновлення існуючого автотранспорту з метою покращення контролю за роботою міського пасажирського автотранспорту, смарт-карт (карток мешканця громади), та інше, для визначення реальних обсягів перевезень пасажирів та сум втрат від перевезення пільгових категорій громадян | Тростянецька міська рада, суб´єкти господарювання | 2021-2023 | Бюджет ТМТГ кошти суб’єктів підприєм- ницької діяльності |
130,0 | 130,0 | 13,0 | ||||||
2.5. | Здійснення контролю за виконанням перевізниками вимог щодо безпеки руху |
Управління патрульної поліції в Сумській області, Тростянецький ВП Охтирського відділу ГУНП в Сумській області, Управління Державної служби України з безпеки на транспорті у Сумській області | Постійно | ---- |
|||||||||
2.6. | Затвердження порядку функціонування автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР | 2021-2023 |
---- | |||||||||
2.7. | Придбання та встановлення інформаційних табличок, стендів та їх комплектуючих для пасажирів з відомостями про маршрут та розклад руху автобусів | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР, суб´єкти господарювання | 2021-2023 | Кошти ТМТГ, кошти суб’єктів підприєм- ницької діяльності |
50,0 | 50,0 | 50,0 | ||||||
3. Забезпечення безпеки пасажирських перевезень |
|||||||||||||
3.1. | Сприяння підвищенню кваліфікації працівників, діяльність яких пов´язана з наданням послуг пасажирського автомобільного транспорту | Суб´єкти підприємницької діяльності – перевізники, КП ТМР, Тростянецький ВП Охтирського відділу ГУНП в Сумській області |
Постійно | ----- | |||||||||
3.2. | Здійснення контролю за зберіганням транспортних засобів у спеціалізованих місцях під охороною, проходженням перед-рейсового та після-рейсового технічного огляду автобусів, перед-рейсового медичного огляду водіїв, за технічним станом транспортних засобів, дотриманням водіями режиму праці та відпочинку. | Суб´єкти підприємницької діяльності – перевізники, КП ТМР, відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту апарату ТМР, Управління патрульної поліції в Сумській області, Тростянецький ВП Охтирського відділу ГУНП в Сумській області, Управління Державної служби України з безпеки на транспорті у Сумській області | Постійно | ---- | |||||||||
3.3. | Створення реєстру наявних та необхідних дорожніх знаків та технічних засобів регулювання | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту, відділ містобудування та архітектури | 2021-2023 | ---- | - | - | |||||||
3.4. | Проведення капітальних та поточних ремонтів гаражів (боксів), адміністративних, виробничих будівель та іншого. | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту, відділ містобудування та архітектури, КП ТМР, та ін. | 2021-2023 | Кошти ТМТГ, кошти суб’єктів підприєм- ницької діяльності |
200,0 |
500,0 |
500,0 |
||||||
3.5. | Оновлення матеріально-технічної бази шляхом придбання автотранспортних засобів | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту, відділ містобудування та архітектури, КП ТМР, та ін. | 2021-2023 | Кошти ТМТГ, кошти суб’єктів підприєм- ницької діяльності |
5000,0 | 5000,0 |
5000,0 |
||||||
3.6. | Придбання обладнання (GPS навігаторів, термінал-валідаторів, , звукового обладнання, камер відеоспостереження, WI-FI роутерів тощо). | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту, відділ містобудування та архітектури, КП ТМР, та ін. | 2021-2023 | Кошти ТМТГ, кошти суб’єктів підприєм- ницької діяльності |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
||||||
ВСЬОГО: | 5480,0 | 5780,0 | 5780,0 | ||||||||||
Кошти інших джерел | 500,0 | 500,0 | 500,0 |
Заступник міського голови Юрій ЗАЯЦ