ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 24.12.2020/6
4 сесія 8 скликання
Про погодження Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку комунального підприємства Тростянецької міської ради «Центр комунальних послуг»
1. Погодити Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку комунального підприємства Тростянецької міської ради «Центр комунальних послуг» (додається).
Положення про облiкову полiтику (далi — Положення) визначає методи оцiнки, облiку, процедури та основнi принципи бухгалтерського облiку i фiнансової звiтностi, визначенi Законом України «Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi». Обрана та затверджена Положенням облiкова полiтика застосовується постiйно (iз року в рiк).
1. Організація бухгалтерського обліку.
1.1. Забезпечення бухгалтерського обліку на підприємстві здійснює бухгалтер.
1.2. На підприємстві застосовується журнально-ордерна система обліку.
1.3. На підприємстві застосовуються форми журналів-ордерів та інших облікових регістрів, розроблені й адаптовані бухгалтером до нової системи обліку.
Для повної та реальної картини здійснюваних господарських операцій та їх результатів бухгалтеру дозволяється затверджувати додаткову систему субрахунків і регістрів аналітичного обліку.
1.4. Бухгалтер проставляє на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису.
1.5. Журнали-ордери та інші облікові регістри складаються щомісяця. Роздруківки з комп'ютерної програми доручається підписувати бухгалтеру.
1.6. Дані журналів-ордерів, інших облікових регістрів і додаткових довідок бухгалтер відображає в Головній книзі підприємства (оборотному балансі), що є підставою для складання Балансу підприємства.
Після обробки журнали-ордери, облікові регістри і довідки повинні бути підписані бухгалтером із вказівкою дати підпису.
1.7. Працівники підприємства зобов’язані неухильно виконувати вимоги бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення первинних документів і терміну подання їх до обліку.
За порушення вимог бухгалтера, несвоєчасне складання первинних документів і недостовірність відображення в них даних, працівники притягаються до дисциплінарної відповідальності.
У випадках якщо документ, підписаний таким працівником, складений з порушенням законодавчих і нормативних вимог, або взагалі не складений, або відсутність такого документа потягла за собою застосування фінансових санкцій до підприємства, то питання про відповідальність працівника розглядається на засіданні колективу підприємства за участю представників засновника, профспілкової організації.
1.8. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності проводити інвентаризацію активів і зобов'язань відповідно до Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 11.08.94 р. N 69 (зі змінами і доповненнями) у такі терміни:
- товарно-матеріальних запасів – на 1 грудня, щорічно;
- інвентаризацію основних засобів – щорічно, станом на 1 грудня;
- нематеріальних активів, капітальних інвестицій, інших необоротних активів – на 1 грудня, щорічно.
1.9. Для здійснення інвентаризації і прийняття рішення за її результатами створюється постійно діюча інвентаризаційна комісія згідно наказу.
2. Про облікову політику підприємства:
2.1. Дозволяється змінити облікову політику, якщо:
- зміняться вимоги Міністерства фінансів України;
- зміняться статутні вимоги підприємства;
- нові (запропоновані й обґрунтовані фахівцями підприємства) положення облікової політики забезпечують більш достовірне відображення господарських операцій.
2.2. При складанні фінансової звітності встановлюється кордон істотності в розмірі 50 грн.
2.3. Основним засобом визнається актив, якщо очікуваний термін його корисного використання (експлуатації), більше року (або операційного циклу, якщо він більше року), а вартісна оцінка якого дорівнює сумі, що перевищує 20000,00 грн.
2.4. До малоцінних необоротних матеріальних активів відносяться активи, відмінні від основних засобів (на підставі класифікації, поданої в пункті 5 П(С)БО 7 "Основні засоби"), вартісна оцінка яких дорівнює сумі, що не перевищує 20000,00 грн. Вартісна ознака предметів, що відносяться до малоцінних швидкозношуваних предметів прийнята в розмірі, що не перевищує 2500,00 грн.
2.5. При нарахуванні амортизації основних засобів застосовуються методи амортизації, строк корисного використання та ліквідаційну вартість, установлені і затверджені наказом по підприємству, за результатами місяця в якому такий нематеріальний актив введений в експлуатацію.
2.6. Методи нарахування амортизації для:
- інших необоротних матеріальних активів - прямолінійний метод (виробничий);
- малоцінних необоротних активів - у розмірі 50%-вої їх вартості в першому місяці використання об'єкта;
- предметів прокату - прямолінійний метод.
2.7. Термін корисного використання нематеріальних активів встановлюється наказом по підприємству, за результатами місяця в якому такий нематеріальний актив введений в експлуатацію.
2.8. На підприємстві застосовується прямолінійний метод амортизації нематеріальних активів.
2.9. Методи оцінки вибуття запасів:
- при відпусканні запасів у виробництво - метод ФІФО ;
- при відпусканні товарів у реалізацію до фірмових магазинів - метод ціни продажу;
- при відпусканні запасів у реалізацію - метод ФІФО .
2.10. З метою недопущення розкрадань (недостач) малоцінних і швидкозношуваних предметів, переданих в експлуатацію і вилучених зі складу активів, бухгалтером посилюється контроль за видачею таких МШП за місцями експлуатації шляхом забезпечення проставлення в облікових картках підписів працівників в отриманні МШП, відміток про переміщення МШП між структурними підрозділами, а також складання актів на їх списання у разі непридатності до експлуатації.
2.11. Сума резерву сумнівних боргів установлюється на підставі класифікації дебіторської заборгованості за продукцію, товари, послуги за термінами її непогашення.
2.12. Забезпечення:
- оплати відпусток згідно з складеним розрахунком;
- гарантійних зобов'язань для здійснення майбутніх витрат і платежів.
Суми створених забезпечень визнаються витратами згідно пункту 13 П(С)БО11. Відстрочені податкові активи та відстрочені податкові зобов’язання визначати відповідно до П(С)БО 17 «Податок на прибуток» та розраховувати один раз на рік.
2.13. Облік та узагальнення інформації про наявність та рух коштів, отриманих для здійснення заходів цільового призначення, включаючи цільове фінансування і цільові надходження здійснювати відповідно до пп. 16-19 П(С)БО 15 «Дохід» та Інструкції №291.
Кошти цільового фінансування і цільових надходжень можуть надходити як асигнування з бюджету та позабюджетних фондів на реалізацію певних заходів (капітальні інвестиції) тощо.
Аналітичний облік коштів цільового фінансування і цільових надходжень та витрат підприємства здійснювати за їх призначенням (об’єктами фінансування) та джерелами надходжень.
3. Гармонізація бухгалтерського та податкового обліку, у зв’язку з набуттям чинності з 1 січня 2015 року змін Податкового кодексу України, внесеними законами №71-VIII від 28.12.2014 та №72-VIII від 28.12.2014.
3.1. Для цілей бухгалтерського обліку, використовувати національні стандарти бухгалтерського обліку, що введені в дію з чинним законодавством.
3.2. Первісну вартість основних засобів збільшувати на суму витрат, що збільшують очікувані економічні вигоди від використання такого активу.
3.3. Витрати, що підтримують об’єкт основного засобу у робочому стані, відносити до витрат періоду, у якому такі витрати понесені.
3.4. Нарахування амортизації здійснювати з урахуванням мінімально допустимих строків корисного використання основних засобів, встановлених податковим законодавством.
3.5. При визначенні собівартості виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг до загальновиробничих витрат відносити перелік витрат, що зазначений у пунктах 3.5.1 та 3.5.2 даного Положення.
3.5.1. Перелік і склад змінних та постійних загальновиробничих витрат.
1) Витрати на управління виробництвом (оплата праці працівників; відрахування на соціальні заходи й медичне страхування; витрати на оплату службових відряджень, тощо).
2) Амортизація основних засобів усього виробничого та загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення, крім вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 2т.
3) Амортизація нематеріальних активів загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення.
4) Витрати на утримання та експлуатацію необоротних активів виробничого та загальновиробничого призначення.
5) Витрати на вдосконалення технології й організації виробництва (оплата праці та відрахування на соціальні заходи працівників, зайнятих удосконаленням технології й організації виробництва, поліпшенням якості продукції, підвищенням її надійності, довговічності, інших експлуатаційних характеристик у виробничому процесі; витрати матеріалів, купівельних комплектуючих виробів і напівфабрикатів, оплата послуг сторонніх організацій тощо).
6) Витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень.
7) Витрати на обслуговування виробничого процесу (оплата праці загальновиробничого персоналу; відрахування на соціальні заходи, медичне страхування робітників та апарату управління виробництвом; витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю продукції, робіт, послуг).
8) Витрати на охорону праці, техніку безпеки і охорону навколишнього природного середовища.
3.5.2. Перелік і склад змінних загальновиробничих витрат.
1. Амортизація вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 2т виробничого та загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення, що нараховується за виробничим методом.
2. Витрати на обслуговування виробничого процесу:
- оплата праці та відрахування на соціальні заходи загальновиробничого персоналу, зайнятого обслуговуванням виробничого процесу;
- витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю продукції, робіт, послуг.
Прийняти як базу розподілу змінних і постійних розподілених загальновиробничих витрат основну заробітну плату (без доплат і надбавок) виробничих робітників.
Інформацію про суму загальновиробничих витрат розкривати у Звіті про фінансові результати окремою статтею.
3.6. У випадку придбання одного об'єкту основних засобів, що складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожну з цих частин визнавати в бухгалтерському обліку як окремий об'єкт основних засобів.
3.7. З метою створення єдиної системи організації бухгалтерського обліку та дотримання єдиної облікової політики для складання консолідованої звітності виконувати це Положення, узгоджуючи свої дії з бухгалтером підприємства.
Директор Тамара ФРИК
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
4 сесія 8 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від __ грудня 2020 року
м. Тростянець № ___Про погодження Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку комунального підприємства Тростянецької міської ради «Центр комунальних послуг»
Керуючись п. 5 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV , ст. 25, ст. 26, ст. 59, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Погодити Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку комунального підприємства Тростянецької міської ради «Центр комунальних послуг» (додається).
Міський голова Юрій БОВА
Додаток 1
до рішення __ сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
№ ____ від ____2020 року
до рішення __ сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
№ ____ від ____2020 року
ПОЛОЖЕННЯ
про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку
комунального підприємства Тростянецької міської ради
«Центр комунальних послуг»
про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку
комунального підприємства Тростянецької міської ради
«Центр комунальних послуг»
Положення про облiкову полiтику (далi — Положення) визначає методи оцiнки, облiку, процедури та основнi принципи бухгалтерського облiку i фiнансової звiтностi, визначенi Законом України «Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi». Обрана та затверджена Положенням облiкова полiтика застосовується постiйно (iз року в рiк).
1. Організація бухгалтерського обліку.
1.1. Забезпечення бухгалтерського обліку на підприємстві здійснює бухгалтер.
1.2. На підприємстві застосовується журнально-ордерна система обліку.
1.3. На підприємстві застосовуються форми журналів-ордерів та інших облікових регістрів, розроблені й адаптовані бухгалтером до нової системи обліку.
Для повної та реальної картини здійснюваних господарських операцій та їх результатів бухгалтеру дозволяється затверджувати додаткову систему субрахунків і регістрів аналітичного обліку.
1.4. Бухгалтер проставляє на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису.
1.5. Журнали-ордери та інші облікові регістри складаються щомісяця. Роздруківки з комп'ютерної програми доручається підписувати бухгалтеру.
1.6. Дані журналів-ордерів, інших облікових регістрів і додаткових довідок бухгалтер відображає в Головній книзі підприємства (оборотному балансі), що є підставою для складання Балансу підприємства.
Після обробки журнали-ордери, облікові регістри і довідки повинні бути підписані бухгалтером із вказівкою дати підпису.
1.7. Працівники підприємства зобов’язані неухильно виконувати вимоги бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення первинних документів і терміну подання їх до обліку.
За порушення вимог бухгалтера, несвоєчасне складання первинних документів і недостовірність відображення в них даних, працівники притягаються до дисциплінарної відповідальності.
У випадках якщо документ, підписаний таким працівником, складений з порушенням законодавчих і нормативних вимог, або взагалі не складений, або відсутність такого документа потягла за собою застосування фінансових санкцій до підприємства, то питання про відповідальність працівника розглядається на засіданні колективу підприємства за участю представників засновника, профспілкової організації.
1.8. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності проводити інвентаризацію активів і зобов'язань відповідно до Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 11.08.94 р. N 69 (зі змінами і доповненнями) у такі терміни:
- товарно-матеріальних запасів – на 1 грудня, щорічно;
- інвентаризацію основних засобів – щорічно, станом на 1 грудня;
- нематеріальних активів, капітальних інвестицій, інших необоротних активів – на 1 грудня, щорічно.
1.9. Для здійснення інвентаризації і прийняття рішення за її результатами створюється постійно діюча інвентаризаційна комісія згідно наказу.
2. Про облікову політику підприємства:
2.1. Дозволяється змінити облікову політику, якщо:
- зміняться вимоги Міністерства фінансів України;
- зміняться статутні вимоги підприємства;
- нові (запропоновані й обґрунтовані фахівцями підприємства) положення облікової політики забезпечують більш достовірне відображення господарських операцій.
2.2. При складанні фінансової звітності встановлюється кордон істотності в розмірі 50 грн.
2.3. Основним засобом визнається актив, якщо очікуваний термін його корисного використання (експлуатації), більше року (або операційного циклу, якщо він більше року), а вартісна оцінка якого дорівнює сумі, що перевищує 20000,00 грн.
2.4. До малоцінних необоротних матеріальних активів відносяться активи, відмінні від основних засобів (на підставі класифікації, поданої в пункті 5 П(С)БО 7 "Основні засоби"), вартісна оцінка яких дорівнює сумі, що не перевищує 20000,00 грн. Вартісна ознака предметів, що відносяться до малоцінних швидкозношуваних предметів прийнята в розмірі, що не перевищує 2500,00 грн.
2.5. При нарахуванні амортизації основних засобів застосовуються методи амортизації, строк корисного використання та ліквідаційну вартість, установлені і затверджені наказом по підприємству, за результатами місяця в якому такий нематеріальний актив введений в експлуатацію.
2.6. Методи нарахування амортизації для:
- інших необоротних матеріальних активів - прямолінійний метод (виробничий);
- малоцінних необоротних активів - у розмірі 50%-вої їх вартості в першому місяці використання об'єкта;
- предметів прокату - прямолінійний метод.
2.7. Термін корисного використання нематеріальних активів встановлюється наказом по підприємству, за результатами місяця в якому такий нематеріальний актив введений в експлуатацію.
2.8. На підприємстві застосовується прямолінійний метод амортизації нематеріальних активів.
2.9. Методи оцінки вибуття запасів:
- при відпусканні запасів у виробництво - метод ФІФО ;
- при відпусканні товарів у реалізацію до фірмових магазинів - метод ціни продажу;
- при відпусканні запасів у реалізацію - метод ФІФО .
2.10. З метою недопущення розкрадань (недостач) малоцінних і швидкозношуваних предметів, переданих в експлуатацію і вилучених зі складу активів, бухгалтером посилюється контроль за видачею таких МШП за місцями експлуатації шляхом забезпечення проставлення в облікових картках підписів працівників в отриманні МШП, відміток про переміщення МШП між структурними підрозділами, а також складання актів на їх списання у разі непридатності до експлуатації.
2.11. Сума резерву сумнівних боргів установлюється на підставі класифікації дебіторської заборгованості за продукцію, товари, послуги за термінами її непогашення.
2.12. Забезпечення:
- оплати відпусток згідно з складеним розрахунком;
- гарантійних зобов'язань для здійснення майбутніх витрат і платежів.
Суми створених забезпечень визнаються витратами згідно пункту 13 П(С)БО11. Відстрочені податкові активи та відстрочені податкові зобов’язання визначати відповідно до П(С)БО 17 «Податок на прибуток» та розраховувати один раз на рік.
2.13. Облік та узагальнення інформації про наявність та рух коштів, отриманих для здійснення заходів цільового призначення, включаючи цільове фінансування і цільові надходження здійснювати відповідно до пп. 16-19 П(С)БО 15 «Дохід» та Інструкції №291.
Кошти цільового фінансування і цільових надходжень можуть надходити як асигнування з бюджету та позабюджетних фондів на реалізацію певних заходів (капітальні інвестиції) тощо.
Аналітичний облік коштів цільового фінансування і цільових надходжень та витрат підприємства здійснювати за їх призначенням (об’єктами фінансування) та джерелами надходжень.
3. Гармонізація бухгалтерського та податкового обліку, у зв’язку з набуттям чинності з 1 січня 2015 року змін Податкового кодексу України, внесеними законами №71-VIII від 28.12.2014 та №72-VIII від 28.12.2014.
3.1. Для цілей бухгалтерського обліку, використовувати національні стандарти бухгалтерського обліку, що введені в дію з чинним законодавством.
3.2. Первісну вартість основних засобів збільшувати на суму витрат, що збільшують очікувані економічні вигоди від використання такого активу.
3.3. Витрати, що підтримують об’єкт основного засобу у робочому стані, відносити до витрат періоду, у якому такі витрати понесені.
3.4. Нарахування амортизації здійснювати з урахуванням мінімально допустимих строків корисного використання основних засобів, встановлених податковим законодавством.
3.5. При визначенні собівартості виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг до загальновиробничих витрат відносити перелік витрат, що зазначений у пунктах 3.5.1 та 3.5.2 даного Положення.
3.5.1. Перелік і склад змінних та постійних загальновиробничих витрат.
1) Витрати на управління виробництвом (оплата праці працівників; відрахування на соціальні заходи й медичне страхування; витрати на оплату службових відряджень, тощо).
2) Амортизація основних засобів усього виробничого та загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення, крім вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 2т.
3) Амортизація нематеріальних активів загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення.
4) Витрати на утримання та експлуатацію необоротних активів виробничого та загальновиробничого призначення.
5) Витрати на вдосконалення технології й організації виробництва (оплата праці та відрахування на соціальні заходи працівників, зайнятих удосконаленням технології й організації виробництва, поліпшенням якості продукції, підвищенням її надійності, довговічності, інших експлуатаційних характеристик у виробничому процесі; витрати матеріалів, купівельних комплектуючих виробів і напівфабрикатів, оплата послуг сторонніх організацій тощо).
6) Витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень.
7) Витрати на обслуговування виробничого процесу (оплата праці загальновиробничого персоналу; відрахування на соціальні заходи, медичне страхування робітників та апарату управління виробництвом; витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю продукції, робіт, послуг).
8) Витрати на охорону праці, техніку безпеки і охорону навколишнього природного середовища.
3.5.2. Перелік і склад змінних загальновиробничих витрат.
1. Амортизація вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 2т виробничого та загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення, що нараховується за виробничим методом.
2. Витрати на обслуговування виробничого процесу:
- оплата праці та відрахування на соціальні заходи загальновиробничого персоналу, зайнятого обслуговуванням виробничого процесу;
- витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю продукції, робіт, послуг.
Прийняти як базу розподілу змінних і постійних розподілених загальновиробничих витрат основну заробітну плату (без доплат і надбавок) виробничих робітників.
Інформацію про суму загальновиробничих витрат розкривати у Звіті про фінансові результати окремою статтею.
3.6. У випадку придбання одного об'єкту основних засобів, що складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожну з цих частин визнавати в бухгалтерському обліку як окремий об'єкт основних засобів.
3.7. З метою створення єдиної системи організації бухгалтерського обліку та дотримання єдиної облікової політики для складання консолідованої звітності виконувати це Положення, узгоджуючи свої дії з бухгалтером підприємства.
Директор Тамара ФРИК
Додаток 1
до Положення «Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку»
до Положення «Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку»
КП ТМР «Центр комунальних послуг»
ПЛАН РАХУНКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ
активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій
Синтетичні рахунки (рахунки першого порядку) | Субрахунки(рахунки другого порядку) | Сфера застосування | ||
Код | Назва | Код | Назва | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Клас 1. Необоротні активи | ||||
10 | Основні засоби | 101 | Земельні ділянки | Усі види діяльності |
102 | Капітальні витрати на поліпшення земель | |||
103 | Будинки та споруди | |||
104 | Машини та обладнання | |||
105 | Транспортні засоби | |||
106 | Інструменти, прилади та інвентар | |||
107 | Робоча і продуктивна худоба | |||
108 | Багаторічні насадження | |||
109 | Інші основні засоби | |||
11 | Інші необоротні матеріальні активи | 111 | Бібліотечні фонди | Усі види діяльності |
112 | Малоцінні необоротні матеріальні активи | |||
113 | Тимчасові (нетитульні) споруди | |||
114 | Природні ресурси | |||
115 | Інвентарна тара | |||
116 | Предмети прокату | |||
117 | Інші необоротні матеріальні активи | |||
12 | Нематеріальні активи | 121 | Права користування природними ресурсами | Усі види діяльності |
122 | Права користування майном | |||
123 | Права на знаки для товарів і послуг | |||
124 | Права на об'єкти промислової власності | |||
125 | Авторські та суміжні з ними права | |||
126 | Гудвіл | |||
127 | Інші нематеріальні активи | |||
13 | Знос необоротних активів | 131 | Знос основних засобів | Усі види діяльності |
132 | Знос інших необоротних матеріальних активів | |||
133 | Знос нематеріальних активів | |||
14 | Довгострокові фінансові інвестиції | 141 | Інвестиції пов'язаним сторонам за методом обліку участі в капіталі | Усі види діяльності |
142 | Інші інвестиції пов'язаним сторонам | |||
143 | Інвестиції непов'язаним сторонам | |||
15 | Капітальні інвестиції | 151 | Капітальне будівництво | Усі види діяльності |
152 | Придбання (виготовлення) основних засобів | |||
153 | Придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів | |||
154 | Придбання (створення) нематеріальних активів | |||
155 | Формування основного стада | |||
16 | Довгострокова дебіторська заборгованість | 161 | Заборгованість за майно, що передано у фінансову оренду | Усі види діяльності |
162 | Довгострокові векселі одержані | |||
163 | Інша дебіторська заборгованість | |||
17 | Відстрочені податкові активи | За видами відстрочених податкових активів | Усі види діяльності | |
18 | Інші необоротні активи | За видами активів | Усі види діяльності | |
19 | Негативний гудвіл | За видами об'єктів інвестування | Усі види діяльності |
Клас 2. Запаси | ||||
20 | Виробничі запаси | 201 | Сировина й матеріали | Усі види діяльності |
202 | Купівельні напівфабрикати та комплектуючі вироби | |||
203 | Паливо | |||
204 | Тара й тарні матеріали | |||
205 | Будівельні матеріали | |||
206 | Матеріали, передані в переробку | |||
207 | Запасні частини | |||
208 | Матеріали сільськогосподарського призначення | |||
209 | Інші матеріали | |||
21 | Тварини на вирощуванні та відгодівлі | 211 | Молодняк тварин на вирощуванні | Сільське господарство, підприємства інших галузей з підсобним сільськогосподарським виробництвом |
212 | Тварини на відгодівлі | |||
213 | Птиця | |||
214 | Звірі | |||
215 | Кролі | |||
216 | Сім'ї бджіл | |||
217 | Доросла худоба, що вибракувана з основного стада | |||
218 | Худоба, що прийнята від населення для реалізації | |||
22 | Малоцінні та швидкозношувані предмети | За видами предметів | Усі види діяльності | |
23 | Виробництво | За видами виробництва | Усі види діяльності | |
24 | Брак у виробництві | За видами продукції | Галузі матеріального виробництва | |
25 | Напівфабрикати | За видами напівфабрикатів | Промисловість | |
26 | Готова продукція | За видами готової продукції | Промисловість, сільське господарство та ін. | |
27 | Продукція сільськогосподарського виробництва | За видами продукції | Сільське господарство, підприємства інших галузей з підсобним сільськогосподарським виробництвом | |
28 | Товари | 281 | Товари на складі | Усі види діяльності |
282 | Товари в торгівлі | |||
283 | Товари на комісії | |||
284 | Тара під товарами | |||
285 | Торгова націнка | |||
29 | ……………………………… |
Клас 3. Кошти, розрахунки та інші активи |
||||
30 | Каса | 301 | Каса в національній валюті | Усі види діяльності |
302 | Каса в іноземній валюті | |||
31 | Рахунки в банках | 311 | Поточні рахунки в національній валюті | Усі види діяльності |
312 | Поточні рахунки в іноземній валюті | |||
313 | Інші рахунки в банку в національній валюті | |||
314 | Інші рахунки в банку в іноземній валюті | |||
32 | ……………………………… | |||
33 | Інші кошти | 331 | Грошові документи в національній валюті | Усі види діяльності |
332 | Грошові документи в іноземній валюті |
333 | Грошові кошти в дорозі в національній валюті | |||
334 | Грошові кошти в дорозі в іноземній валюті | |||
34 | Короткострокові векселі одержані | 341 | Короткострокові векселі, одержані в національній валюті | Усі види діяльності |
342 | Короткострокові векселі, одержані в іноземній валюті | |||
35 | Поточні фінансові інвестиції | 351 | Еквіваленти грошових коштів | Усі види діяльності |
352 | Інші поточні фінансові інвестиції | |||
36 | Розрахунки з покупцями та замовниками | 361 | Розрахунки з вітчизняними покупцями | Усі види діяльності |
362 | Розрахунки з іноземними покупцями | |||
37 | Розрахунки з різними дебіторами | 371 | Розрахунки за виданими авансами | Усі види діяльності |
372 | Розрахунки з підзвітними особами | |||
373 | Розрахунки за нарахованими доходами | |||
374 | Розрахунки за претензіями | |||
375 | Розрахунки за відшкодуванням завданих збитків | |||
376 | Розрахунки за позиками членам кредитних спілок | |||
377 | Розрахунки з іншими дебіторами | |||
38 | Резерв сумнівних боргів | За дебіторами | Усі види діяльності | |
39 | Витрати майбутніх періодів | За видами витрат | Усі види діяльності |
Клас 4. Власний капітал та забезпечення зобов'язань | ||||
40 | Статутний капітал | За видами капіталу | Усі види діяльності | |
41 | Пайовий капітал | За видами капіталу | Кооперативні організації, кредитні спілки | |
42 | Додатковий капітал | 421 | Емісійний дохід | Усі види діяльності |
422 | Інший вкладений капітал | |||
423 | Дооцінка активів | |||
424 | Безоплатно одержані необоротні активи | |||
425 | Інший додатковий капітал | |||
43 | Резервний капітал | За видами капіталу | Усі види діяльності | |
44 | Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) | 441 | Прибуток нерозподілений | Усі види діяльності |
442 | Непокриті збитки | |||
443 | Прибуток, використаний у звітному періоді | |||
45 | Вилучений капітал | 451 | Вилучені акції | Усі види діяльності |
452 | Вилучені вклади й паї | |||
453 | Інший вилучений капітал | |||
46 | Неоплачений капітал | За видами капіталу | Усі види діяльності | |
47 | Забезпечення майбутніх витрат і платежів | 471 | Забезпечення виплат відпусток | Усі види діяльності |
472 | Додаткове пенсійне забезпечення | |||
473 | Забезпечення гарантійних зобов'язань | |||
474 | Забезпечення інших витрат і платежів | |||
48 | Цільове фінансування і цільові надходження | За об'єктами фінансування | Усі види діяльності | |
49 | Страхові резерви | 491 | Резерви незароблених премій | Страхова діяльність |
492 | Резерви збитків | |||
493 | Інші страхові резерви | |||
494 | Частка перестраховиків у резервах незароблених премій | |||
495 | Частка перестраховиків у резервах збитків | |||
496 | Частка перестраховиків в інших страхових резервах | |||
497 | Результат зміни резервів незароблених премій | |||
498 | Результат зміни резервів збитків |
Клас 5. Довгострокові зобов'язання | ||||
50 | Довгострокові позики | 501 | Довгострокові кредити банків у національній валюті | Усі види діяльності |
502 | Довгострокові кредити банків в іноземній валюті | |||
503 | Відстрочені довгострокові кредити банків у національній валюті | |||
504 | Відстрочені довгострокові кредити банків в іноземній валюті | |||
505 | Інші довгострокові позики в національній валюті | |||
506 | Інші довгострокові позики в іноземній валюті | |||
51 | Довгострокові векселі видані | 511 | Довгострокові векселі, видані в національній валюті | Усі види діяльності |
512 | Довгострокові векселі, видані в іноземній валюті | |||
52 | Довгострокові зобов'язання за облігаціями | 521 | Зобов'язання за облігаціями | Усі види діяльності |
522 | Премія за випущеними облігаціями | |||
523 | Дисконт за випущеними облігаціями | |||
53 | Довгострокові зобов'язання з оренди | 531 | Зобов'язання з фінансової оренди | Усі види діяльності |
532 | Зобов'язання з оренди цілісних майнових комплексів | |||
54 | Відстрочені податкові зобов'язання | За видами зобов'язань | Усі види діяльності | |
55 | Інші довгострокові зобов'язання | За видами зобов'язань | Усі види діяльності | |
56 | ……………………………… | |||
57 | ……………………………… | |||
58 | ……………………………… | |||
59 | ……………………………… |
Клас 6. Поточні зобов'язання | ||||
60 | Короткострокові позики | 601 | Короткострокові кредити банків у національній валюті | Усі види діяльності |
602 | Короткострокові кредити банків в іноземній валюті | |||
603 | Відстрочені короткострокові кредити банків у національній валюті | |||
604 | Відстрочені короткострокові кредити банків в іноземній валюті | |||
605 | Прострочені позики в національній валюті | |||
606 | Прострочені позики в іноземній валюті | |||
61 | Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями | 611 | Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями в національній валюті | Усі види діяльності |
612 | Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями в іноземній валюті | |||
62 | Короткострокові векселі видані | 621 | Короткострокові векселі, видані в національній валюті | Усі види діяльності |
622 | Короткострокові векселі, видані в іноземній валюті | |||
63 | Розрахунки з постачальниками та підрядниками | 631 | Розрахунки з вітчизняними постачальниками | Усі види діяльності |
632 | Розрахунки з іноземними постачальниками | |||
64 | Розрахунки за податками й платежами | 641 | Розрахунки за податками | Усі види діяльності |
642 | Розрахунки за обов'язковими платежами | |||
643 | Податкові зобов'язання | |||
644 | Податковий кредит | |||
65 | Розрахунки за страхування | 651 | За пенсійним забезпеченням | Усі види діяльності |
652 | За соціальним страхуванням | |||
653 | За страхуванням на випадок безробіття | |||
654 | За індивідуальним страхуванням | |||
655 | За страхуванням майна | |||
66 | Розрахунки з оплати праці | 661 | Розрахунки за заробітною платою | Усі види діяльності |
662 | Розрахунки з депонентами | |||
67 | Розрахунки з учасниками | 671 | Розрахунки за нарахованими дивідендами | Усі види діяльності |
672 | Розрахунки за іншими виплатами | |||
68 | Розрахунки за іншими операціями | 681 | Розрахунки за авансами одержаними | Усі види діяльності |
682 | Внутрішні розрахунки | |||
683 | Внутрішньогосподарські розрахунки | |||
684 | Розрахунки за нарахованими відсотками | |||
685 | Розрахунки з іншими кредиторами | |||
69 | Доходи майбутніх періодів | За видами доходів | Усі види діяльності |
Клас 7. Доходи і результати діяльності | ||||
70 | Доходи від реалізації | 701 | Дохід від реалізації готової продукції | Усі види діяльності |
702 | Дохід від реалізації товарів | |||
703 | Дохід від реалізації робіт і послуг | |||
704 | Вирахування з доходу | |||
71 | Інший операційний дохід | 711 | Дохід від реалізації іноземної валюти | Усі види діяльності |
712 | Дохід від реалізації інших оборотних активів | |||
713 | Дохід від операційної оренди активів | |||
714 | Дохід від операційної курсової різниці | |||
715 | Одержані штрафи, пені, неустойки | |||
716 | Відшкодування раніше списаних активів | |||
717 | Дохід від списання кредиторської заборгованості | |||
718 | Одержані гранти та субсидії | |||
719 | Інші доходи від операційної діяльності | |||
72 | Дохід від участі в капіталі | 721 | Дохід від інвестицій в асоційовані підприємства | Усі види діяльності |
722 | Дохід від спільної діяльності | |||
723 | Дохід від інвестицій в дочірні підприємства | |||
73 | Інші фінансові доходи | 731 | Дивіденди одержані | Усі види діяльності |
732 | Відсотки одержані | |||
733 | Інші доходи від фінансових операцій | |||
74 |
Інші доходи | 741 | Дохід від реалізації фінансових інвестицій | Усі види діяльності |
742 | Дохід від реалізації необоротних активів | |||
743 | Дохід від реалізації майнових комплексів | |||
744 | Дохід від неопераційної курсової різниці | |||
745 | Дохід від безоплатно одержаних активів | |||
746 | Інші доходи від звичайної діяльності | |||
75 | Надзвичайні доходи | 751 | Відшкодування збитків від надзвичайних подій |
Усі види діяльності |
752 | Інші надзвичайні доходи | |||
76 | Страхові платежі | За видами страхування | Страхова діяльність | |
77 | ……………………………… | |||
78 | ……………………………… | |||
79 | Фінансові результати | 791 | Результат основної діяльності | Усі види діяльності |
792 | Результат фінансових операцій | |||
793 | Результат іншої звичайної діяльності | |||
794 | Результат надзвичайних подій |
Клас 8. Витрати за елементами | ||||||||
80 | Матеріальні витрати | 801 | Витрати сировини й матеріалів | Усі види діяльності | ||||
802 | Витрати купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів | |||||||
803 | Витрати палива й енергії | |||||||
804 | Витрати тари й тарних матеріалів | |||||||
805 | Витрати будівельних матеріалів | |||||||
806 | Витрати запасних частин | |||||||
807 | Витрати матеріалів сільськогосподарського призначення | |||||||
808 | Витрати товарів | |||||||
809 | Інші матеріальні витрати | |||||||
81 | Витрати на оплату праці | 811 | Виплати за окладами й тарифами | Усі види діяльності | ||||
812 | Премії та заохочення | |||||||
813 | Компенсаційні виплати | |||||||
814 | Оплата відпусток | |||||||
815 | Оплата іншого невідпрацьованого часу | |||||||
816 | Інші витрати на оплату праці | |||||||
82 | Відрахування на соціальні заходи | 821 | Відрахування на пенсійне забезпечення | Усі види діяльності | ||||
822 | Відрахування на соціальне страхування | |||||||
823 | Страхування на випадок безробіття | |||||||
824 | Відрахування на індивідуальне страхування | |||||||
83 | Амортизація | 831 | Амортизація основних засобів | Усі види діяльності | ||||
832 | Амортизація інших необоротних матеріальних активів | |||||||
833 | Амортизація нематеріальних активів | |||||||
84 | Інші операційні витрати | За видами витрат | Усі види діяльності | |||||
85 | Інші затрати | За видами затрат | Усі види діяльності | |||||
86 | ……………………………… | |||||||
87 | ……………………………… | |||||||
88 | ……………………………… | |||||||
89 | ……………………………… | |||||||
Клас 9. Витрати діяльності |
||||||||
90 | Собівартість реалізації | 901 | Собівартість реалізованої готової продукції | Усі види діяльності | ||||
902 | Собівартість реалізованих товарів | |||||||
903 | Собівартість реалізованих робіт і послуг | |||||||
91 | Загальновиробничі витрати | За видами витрат | Усі види діяльності | |||||
92 | Адміністративні витрати | За видами витрат | Усі види діяльності | |||||
93 | Витрати на збут | За видами витрат | Усі види діяльності | |||||
94 | Інші витрати операційної діяльності | 941 | Витрати на дослідження і розробки | Усі види діяльності | ||||
942 | Собівартість реалізованої іноземної валюти | |||||||
943 | Собівартість реалізованих виробничих запасів | |||||||
944 | Сумнівні та безнадійні борги | ||||||
945 | Втрати від операційної курсової різниці | ||||||
946 | Втрати від знецінення запасів | ||||||
947 | Нестачі і втрати від псування цінностей | ||||||
948 | Визнані штрафи, пені, неустойки | ||||||
949 | Інші витрати операційної діяльності | ||||||
95 | Фінансові витрати | 951 | Відсотки за кредит | Усі види діяльності | |||
952 | Інші фінансові витрати | ||||||
96 | Втрати від участі в капіталі | 961 | Втрати від інвестицій в асоційовані підприємства | Усі види діяльності | |||
962 | Втрати від спільної діяльності | ||||||
963 | Втрати від інвестицій в дочірні підприємства | ||||||
97 | Інші витрати | 971 | Собівартість реалізованих фінансових інвестицій | Усі види діяльності | |||
972 | Собівартість реалізованих необоротних активів | ||||||
973 | Собівартість реалізованих майнових комплексів | ||||||
974 | Втрати від неопераційних курсових різниць | ||||||
975 | Уцінка необоротних активів і фінансових інвестицій | ||||||
976 | Списання необоротних активів | ||||||
977 | Інші витрати звичайної діяльності | ||||||
978 | Виплати страхових сум та страхових відшкодувань | ||||||
979 | Перестрахування | ||||||
98 | Податки на прибуток | 981 | Податки на прибуток від звичайної діяльності | Усі види діяльності | |||
982 | Податки на прибуток від надзвичайних подій | ||||||
99 | Надзвичайні витрати | 991 | Втрати від стихійного лиха | Усі види діяльності | |||
992 | Втрати від техногенних катастроф і аварій | ||||||
993 | Інші надзвичайні витрати | ||||||
Клас 0. Позабалансові рахунки |
|||||||
01 | Орендовані необоротні активи | За видами активів | Усі види діяльності | ||||
02 | Активи на відповідальному зберіганні | 021 | Устаткування, прийняте для монтажу | Усі види діяльності | |||
022 | Матеріали, прийняті для переробки | ||||||
023 | Матеріальні цінності на відповідальному зберіганні | ||||||
024 | Товари, прийняті на комісію | ||||||
025 | Майно в довірчому управлінні | ||||||
03 | Контрактні зобов'язання | За видами зобов'язань | Усі види діяльності | ||||
04 | Непередбачені активи й зобов'язання | 041 | Непередбачені активи | Усі види діяльності | |||
042 | Непередбачені зобов'язання | ||||||
05 | Гарантії та забезпечення надані | За видами гарантій та забезпечень наданих | Усі види діяльності | ||||
06 | Гарантії та забезпечення отримані | За видами гарантій та забезпечень отриманих | Усі види діяльності | ||||
07 | Списані активи | 071 | Списана дебіторська заборгованість | Усі види діяльності | |||
072 | Невідшкодовані нестачі і втрати від псування цінностей | ||||||
08 | Бланки суворого обліку | За видами бланків | Усі види діяльності | ||||
Директор Тамара ФРИК