ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXXVIII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 02.09.2020/2 |
Дата реєстрації: | 01.09.2020 |
Проголосовано: | 02.09.2020 10:15:52 |
Автор: | Біловол А.Л. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
23
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
4
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 02.09.2020/2
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
38 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 02 вересня 2020 року
м. Тростянець № ___
Про внесення змін до рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 21.11.2017 року № 5 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
З метою уточнення структури, відповідно до п. 5 ч.1 ст. 26 та ст. 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Внести зміни до рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додаток 1, 2 в новій редакції.
2. Загальному відділу апарату Тростянецької міської ради дотримуватися вимог чинного законодавства щодо попередження працівників відділу інформаційно-технічного забезпечення про скорочення посад.
3. Дане рішення вступає в дію з моменту прийняття, крім п. 13 пп б), п. 14 пп а), б), додатку 2, які вступають в дію через два місяці після дати попередження про скорочення посад.
4. В іншій частині рішення міської ради 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» залишити без змін.
5. Рішення 36 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 299 від 22.07.2020 року «Про внесення змін до рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 21.11.2017 року №5 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» вважати таким, що втратило чинність з 22.09.2020 року.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами (секретар) виконавчого комітету Біловол А.Л.
Міський голова Юрій БОВА
Додаток 1
до рішення 38 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від __вересня 2020 року № ____
до рішення 38 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від __вересня 2020 року № ____
СТРУКТУРА
апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
- Міський голова.
- Секретар ради.
- Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
- Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
- Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я, та соціального захисту населення.
- Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва, містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
- Староста.
- Староста.
- Відділ «Центр надання адміністративних послуг».
- Загальний відділ.
- Відділ соціального захисту населення.
- Відділ інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю.
- Відділ інформаційних технологій.
- Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту.
- Відділ містобудування та архітектури.
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності.
- Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності.
- Відділ комунальної власності і земельних відносин.
- Відділ правового забезпечення.
- Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.
- Відділ з питань державної реєстрації.
- Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області».
- Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва.
Самостійні відділи та управління
- Фінансове управління.
- Відділ освіти.
- Відділ культури, туризму, молоді та спорту.
Секретар ради Наталія КОВАЛЬОВА
Додаток 2
до рішення 38 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від ___вересня 2020 року № ___
до рішення 38 сесії 7 скликання
Тростянецької міської ради
від ___вересня 2020 року № ___
ЗАГАЛЬНА
структура апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів
- Міський голова.
- Секретар міської ради.
- Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.
- Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.
- Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
- Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва, містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
- Староста.
- Староста.
- Відділ «Центр надання адміністративних послуг»:
а) начальник відділу;
б) адміністратор;
в) адміністратор;
г) адміністратор;
ґ) адміністратор;
д) адміністратор;
е) адміністратор.
- Загальний відділ:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);
в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);
г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);
ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);
д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);
е) спеціаліст І категорії (з організації діловодства);
є) секретар керівника;
ж) діловод;
з) спеціаліст І категорії (архіваріус);
и) водій автотранспортних засобів;
і) водій автотранспортних засобів;
ї) водій автотранспортних засобів;
й) прибиральник службових приміщень;
к) прибиральник службових приміщень;
л) прибиральник службових приміщень;
м) прибиральник службових приміщень;
н) завідувач господарства;
о) опалювач.
- Відділ соціального захисту населення:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст;
в) спеціаліст I категорії.
- Відділ інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (із інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю).
- Відділ інформаційних технологій:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з питань інформаційних технологій та комп’ютерно-технічного забезпечення).
- Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);
в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);
г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);
ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).
- Відділ містобудування та архітектури:
а) начальник відділу, головний архітектор;
б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);
в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі даних містобудівного кадастру).
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
а) начальник відділу (головний бухгалтер);
б) спеціаліст І категорії (економіст);
в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
г) спеціаліст I категорії (бухгалтер);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);
д) оператор комп’ютерного набору.
18. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);
в) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);
г) спеціаліст І категорії (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).
19. Відділ комунальної власності і земельних відносин:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (землевпорядник);
в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);
ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).
20. Відділ правового забезпечення:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з правових питань та квартирного обліку);
в) спеціаліст I категорії (з правових питань).
21. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:
а) начальник відділу;
б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор);
в) спеціаліст I категорії (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).
22. Відділ з питань державної реєстрації:
а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;
б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;
в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
г) державний реєстратор місця проживання та ведення реєстру;
ґ) державний реєстратор місця проживання та ведення реєстру.
23. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської
області»:
а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;
б) інспектор з благоустрою;
в) інспектор з благоустрою.
24. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:
а) начальник відділу;
б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);
в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).
Загальна чисельність структури апарату міської ради
складає 82 одиниці.
Самостійні відділи та управління
- Фінансове управління:
а) начальник;
б) головний спеціаліст (бухгалтер).
Відділ доходів
а) начальник відділу, заступник начальника управління;
б) головний спеціаліст.
Бюджетний відділ
а) начальник відділу;
б) головний спеціаліст;
в) головний спеціаліст.
2. Відділ освіти:
а) начальник;
б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);
в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);
г) секретар.
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
в) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
г) бухгалтер з нарахування та обробки заробітної плати;
ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;
е) бухгалтер з обліку основних засобів;
є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;
ж) економіст;
з) юрист;
и) фахівець з публічних закупівель;
і) інженер з охорони праці;
ї) системний адміністратор;
й) інженер з експлуатації устаткування газових об’єктів;
к) завідуючий господарством;
л) прибиральник службових приміщень;
м) водій автотранспортних засобів;
н) методист з виховної роботи;
о) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів.
- Відділ культури, туризму, молоді та спорту:
а) начальник;
б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);
в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);
г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).
Централізована бухгалтерія:
а) головний бухгалтер;
б) бухгалтер;
в) бухгалтер;
г) бухгалтер;
ґ) бухгалтер;
д) економіст;
е) юрист.
Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради
складає 41 одиниця.
Секретар міської ради Наталія КОВАЛЬОВА