ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 02.03.2021/1
Тростянецька міська рада
Про затвердження Положення про
конкурс на посаду керівника
закладу загальної середньої світи
Тростянецької міської територіальної громади
З метою забезпечення організованого проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти на території Тростянецької міської територіальної громади, відповідно до ст. 26 Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 28.03.2018 № 291, наказ Міністерства освіти і науки України від 19.05.2020 року № 654 «Щодо примірного переліку питань», ст. 25,26,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
1. Затвердити Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої світи Тростянецької міської територіальної громади (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення 28 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 553 від 18.12.2019 року «Про затвердження
Порядку призначення на посаду керівників закладів освіти Тростянецької міської ради в новій редакції».
3. Дане рішення направити всім причетним виконавцям.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти.
рішенням сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
від 2021 р. №
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурс на посаду
керівника закладу загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади
1. Загальні положення
1.1. Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади (далі – Положення) визначає механізм призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади.
Положення розроблено у відповідності до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про запобігання корупції» та інших чинних нормативно-правових актів у сфері освіти.
1.2. Дане положення поширюється на керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Тростянецької міської територіальної громади (далі - Заклади освіти).
1.3. Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу.
Не може бути призначена на посаду керівника закладу освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена; має судимість за вчинення злочину; позбавлена права обіймати відповідну посаду; за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення; за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією; підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".
1.4. Керівник Закладу освіти обирається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на шість років (строком на два роки – для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше) на підставі рішення конкурсної комісії.
Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади розробляє та затверджує засновник на підставі типового положення, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Призначення на посаду керівника Закладу освіти здійснюється рішенням Тростянецької міської ради (далі – Засновником) за результатами конкурсного відбору.
1.5. Організаційне забезпечення проведення конкурсного відбору керівника Закладу освіти здійснює відділ освіти Тростянецької міської ради.
2. Порядок формування конкурсної комісії та її повноваження
2.1. Для проведення конкурсу Засновник формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 15 осіб, до складу якої на паритетних засадах входять представники:
- засновника (посадові особи органу державної влади чи депутати відповідного представницького органу місцевого самоврядування (не більше однієї особи від однієї фракції чи групи);
- відповідної місцевої державної адміністрації чи територіального органу центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти (державні службовці);
- інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної (міської) профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо).
2.2. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
2.3. Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколами, які підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на веб-сайті засновника впродовж одного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
2.4. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу, зокрема з боку Засновника, його представників.
2.5. Голова конкурсної комісії, заступник голови та секретар конкурсної комісії призначаються членами конкурсної комісії з їх числа на першому засіданні комісії.
2.6. Голова конкурсної комісії:
- організовує роботу конкурсної комісії;
- приймає рішення щодо проведення засідань конкурсної комісії;
- визначає дату і місце проведення засідань конкурсної комісії;
- пропонує порядок денний засідань конкурсної комісії;
- веде засідання конкурсної комісії;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на конкурсну комісію функцій;
- здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.
2.7. Заступник голови конкурсної комісії виконує обов’язки голови конкурсної комісії у разі його відсутності.
2.8. Секретар конкурсної комісії:
- забезпечує скликання за дорученням голови конкурсної комісії її засідання;
- формує проєкт порядку денного засідань конкурсної комісії;
- здійснює підготовку засідань конкурсної комісії;
- виконує доручення голови конкурсної комісії, пов’язані з організацією проведення засідань конкурсної комісії;
- веде протоколи засідань конкурсної комісії;
- бере участь у засіданнях конкурсної комісії.
2.9. Організаційною формою роботи конкурсної комісії є засідання.
3. Умови проведення конкурсного відбору
3.1. Конкурс складається з таких етапів:
1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування Закладу освіти;
7) проведення конкурсного відбору;
8) визначення переможця конкурсу;
9) оприлюднення результатів конкурсу.
3.2. Рішення про проведення конкурсу приймає Засновник Закладу освіти:
- одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу загальної середньої освіти;
- не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору, укладеного з керівником Закладу освіти;
- не пізніше десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного Закладу освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
3.3. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на веб-сайті Засновника та веб-сайті закладу освіти (у разі його наявності) наступного робочого дня з дня прийняття рішення про проведення конкурсу та має містити:
- найменування і місцезнаходження закладу;
- найменування посади та умови оплати праці;
- кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
- вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі;
- дату та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення та тривалість;
- прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, уповноваженої надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі.
4. Подання документів для участі у конкурсі
4.1. Для участі у конкурсі подають такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 1, Додаток 2);
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
4.2. Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
4.3. Документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
4.4. Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.
4.5. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
- перевіряє подані документи на відповідність установленим законодавством вимогам;
- приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання;
- оприлюднює на веб-сайті засновника перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі - кандидати).
4.6. Засновник зобов’язаний організувати та забезпечити ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу не пізніше п’яти робочих днів до початку проведення конкурсного відбору.
5. Визначення переможця конкурсного відбору
5.1. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також розпорядженнь Кабінету Міністрів України;
- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання;
- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
Перевірка знань законодавства відбувається шляхом письмового тестування. Перевірка професійних компетентностей відбувається шляхом надання письмової відповіді на паперовому носії на одне ситуаційне завдання. Тестові питання та зразки ситуаційних завдань затверджується головою конкурсної комісії і складаються з 45 тестових питань( 15 питань по Закону України «Про освіту», 15 питань по Закону України «Про загальну середню освіту», 15 питань по Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.
Конкурсна комісія визначає дату проведення тестування та вирішення ситуаційного завдання та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
Перевірка знань законодавства та перевірка професійних компетентностей складається одночасно для всіх кандидатів на заміщення вакантної посади.
Загальний час для підготовки відповідей на питання тесту та вирішення ситуаційного завдання становить 80 хвилин.
Про дату і час проведення наступного етапу конкурсу, презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації кандидатів, інформують додатково.
Презентація державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти повинна не перевищувати 10 хвилин, бути лаконічною і простою.
5.2. Засновник зобов’язаний забезпечити відеофіксацію та за можливості відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на своєму веб-сайті відеозапису впродовж одного робочого дня з дня його проведення.
5.3. Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
5.4. Конкурсна комісія упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайті засновника.
5.5. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
- відсутні заяви про участь у конкурсі;
- до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата;
- жодного з кандидатів не визначено переможцем конкурсу.
5.6. У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
5.7. Рішення конкурсної комісії можуть бути оскаржені в судовому порядку.
6. Механізм укладення строкового трудового договору
6.1. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення про переможця конкурсу Засновник призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір.
6.2. Не може бути укладено трудовий договір з особою, яка не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
6.3. Трудовий договір укладається на шість років на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, трудові відносини припиняються та не можуть бути продовжені на невизначений строк.
6.4. З особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше, укладається трудовий договір строком на два роки. Після закінчення строку дії такого строкового трудового договору та за умови належного його виконання сторони мають право продовжити строк дії відповідного строкового трудового договору ще на чотири роки без проведення конкурсу.
6.5. Особа не може бути керівником одного і того ж закладу загальної середньої освіти більше ніж два строки підряд (крім тих, що розташовані в населених пунктах з одним закладом загальної середньої освіти). До першого шестирічного строку включається дворічний строк перебування на посаді керівника закладу загальної середньої освіти, призначеного вперше.
7. Механізм звільнення з посади керівника Закладу освіти
7.1. Керівник Закладу освіти звільняється з посади у зв’язку із закінченням строку строкового трудового договору або достроково відповідно до вимог чинного законодавства України та умов укладеного трудового договору.
7.2. Припинення строкового трудового договору з керівником Закладу освіти у зв’язку із закінченням строку його дії або його дострокове розірвання здійснюється Засновником з підстав та у порядку, визначених законодавством про працю.
7.3. Підставами для дострокового звільнення керівника Закладу освіти, які повинні бути передбачені у трудовому договорі, є:
- порушення вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо мови освітнього процесу;
- порушення вимог статей 30 і 31 Закону України "Про освіту";
8. Тестові завдання та форма перевірки знання законодавства, зразок ситуаційного завдання та критерії оцінювання тестувань і завдань
Тестові завдання на перевірку знання
Закону України «Про освіту»
1. Право громадян на освіту.
2. Форми здобуття освіти.
3. Повна загальна середня освіта, її мета та способи досягнення цієї мети.
4. Інклюзивне навчання.
5. Управління закладом освіти.
6. Права та обов’язки засновника закладу освіти.
7. Чим встановлюється перелік та обсяг видів робіт педагогічного і науково- педагогічного працівника?
8. Оплата праці педагогічних працівників.
9. Атестація педагогічного працівника.
10. Мова освіти.
11. Повноваження керівника закладу освіти.
12. Колегіальний орган управління закладів освіти.
13. Національна академія педагогічних наук України.
14. Фінансово-господарська діяльність закладів освіти.
15. Майно закладів освіти.
Тестові завдання на перевірку знання
Закону України «Про повну загальну середню освіту»
Тестові завдання на перевірку знання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р.
8.2. Ситуаційні завдання:
Ситуація 1.
Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?
Ситуація 2.
Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?
Ситуація 3.
Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий. Дії директора школи?
Ситуація 4.
Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?
Ситуація 5
Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?
Ситуація 6.
Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.
Ситуація 7.
У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?
Ситуація 8.
Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.
Ситуація 9.
Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?
Ситуація 10.
Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?
Ситуація 11.
Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків . У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня. Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?
8.3. За кожну правильну відповідь тестового запитання кандидат отримує 1 (один) бал.
Для оцінювання вирішення ситуаційного завдання застосовується двох бальна система:
2 бали виставляються кандидатам, які виявили високий рівень професійної компетентності при вирішенні ситуаційного завдання;
1 бал виставляються кандидатам, які частково вирішили ситуаційне завдання;
0 балів виставляється кандидатам, які не вирішили ситуаційне завдання.
Результат представлення презентації оцінюється у 2 бали за такою системою:
0 балів за нерозкриту перспективу розвитку закладу загальної середньої освіти та відсутність повних, вичерпних відповідей на питання.
Підбиття підсумків здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів до екзаменаційної відомості, форма якої наведена у Додатку 3.
З результатами іспиту кандидат ознайомлюється в екзаменаційній відомості особисто під підпис.
Секретар міської ради Наталія КОВАЛЬОВА
Додаток 1
до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
Голові конкурсної комісії ________________________
_________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
___________________________________________
(адреса місця проживання)
___________________________________________
___________________________________________
(контактний телефон)
З А Я В А*
Я, __________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
даю згоду на участь в конкурсному відборі на посаду____________________________________________________________
(повна назва посади, на яку оголошено конкурсний відбір)
До заяви додаю:
автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
копія паспорта громадянина України;
копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
довідку про відсутність судимості;
довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
мотиваційний лист, складений у довільній формі.
«____»_______ 20____ року __________________ _____________________
(особистий підпис) П.І.Б.
* Заява має бути написана власноручно.
Додаток 2
до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
Голові конкурсної комісії _________________ __________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
___________________________________________
(адреса місця проживання)
___________________________________________
___________________________________________
(контактний телефон)
З А Я В А*
З А Я В А*
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку моїх персональних даних з первинних джерел (у т.ч. паспортні дані, відомості з виданих на моє ім’я документів, відомостей, які надаю про себе) з метою забезпечення реалізації трудових відносин; адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку; відносин у сфері управління людськими ресурсами.
«____»_______ 20____ року __________________ _____________________
(особистий підпис) П.І.Б.
* Заява має бути написана власноручно.
Додаток 3
до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
Екзаменаційна відомість
проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади
керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
від "___" ___________ 20 року
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
7 сесія 8 скликання
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЄКТ
від .2021 року
м. Тростянець №Про затвердження Положення про
конкурс на посаду керівника
закладу загальної середньої світи
Тростянецької міської територіальної громади
З метою забезпечення організованого проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти на території Тростянецької міської територіальної громади, відповідно до ст. 26 Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 28.03.2018 № 291, наказ Міністерства освіти і науки України від 19.05.2020 року № 654 «Щодо примірного переліку питань», ст. 25,26,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої світи Тростянецької міської територіальної громади (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення 28 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 553 від 18.12.2019 року «Про затвердження
Порядку призначення на посаду керівників закладів освіти Тростянецької міської ради в новій редакції».
3. Дане рішення направити всім причетним виконавцям.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти.
Міський голова Юрій БОВА
Затверджено:рішенням сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
від 2021 р. №
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурс на посаду
керівника закладу загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади
1. Загальні положення
1.1. Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади (далі – Положення) визначає механізм призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади.
Положення розроблено у відповідності до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про запобігання корупції» та інших чинних нормативно-правових актів у сфері освіти.
1.2. Дане положення поширюється на керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Тростянецької міської територіальної громади (далі - Заклади освіти).
1.3. Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу.
Не може бути призначена на посаду керівника закладу освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена; має судимість за вчинення злочину; позбавлена права обіймати відповідну посаду; за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення; за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією; підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".
1.4. Керівник Закладу освіти обирається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на шість років (строком на два роки – для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше) на підставі рішення конкурсної комісії.
Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Тростянецької міської територіальної громади розробляє та затверджує засновник на підставі типового положення, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Призначення на посаду керівника Закладу освіти здійснюється рішенням Тростянецької міської ради (далі – Засновником) за результатами конкурсного відбору.
1.5. Організаційне забезпечення проведення конкурсного відбору керівника Закладу освіти здійснює відділ освіти Тростянецької міської ради.
2. Порядок формування конкурсної комісії та її повноваження
2.1. Для проведення конкурсу Засновник формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 15 осіб, до складу якої на паритетних засадах входять представники:
- засновника (посадові особи органу державної влади чи депутати відповідного представницького органу місцевого самоврядування (не більше однієї особи від однієї фракції чи групи);
- відповідної місцевої державної адміністрації чи територіального органу центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти (державні службовці);
- інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної (міської) профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо).
2.2. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
2.3. Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколами, які підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на веб-сайті засновника впродовж одного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
2.4. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу, зокрема з боку Засновника, його представників.
2.5. Голова конкурсної комісії, заступник голови та секретар конкурсної комісії призначаються членами конкурсної комісії з їх числа на першому засіданні комісії.
2.6. Голова конкурсної комісії:
- організовує роботу конкурсної комісії;
- приймає рішення щодо проведення засідань конкурсної комісії;
- визначає дату і місце проведення засідань конкурсної комісії;
- пропонує порядок денний засідань конкурсної комісії;
- веде засідання конкурсної комісії;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на конкурсну комісію функцій;
- здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.
2.7. Заступник голови конкурсної комісії виконує обов’язки голови конкурсної комісії у разі його відсутності.
2.8. Секретар конкурсної комісії:
- забезпечує скликання за дорученням голови конкурсної комісії її засідання;
- формує проєкт порядку денного засідань конкурсної комісії;
- здійснює підготовку засідань конкурсної комісії;
- виконує доручення голови конкурсної комісії, пов’язані з організацією проведення засідань конкурсної комісії;
- веде протоколи засідань конкурсної комісії;
- бере участь у засіданнях конкурсної комісії.
2.9. Організаційною формою роботи конкурсної комісії є засідання.
3. Умови проведення конкурсного відбору
3.1. Конкурс складається з таких етапів:
1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування Закладу освіти;
7) проведення конкурсного відбору;
8) визначення переможця конкурсу;
9) оприлюднення результатів конкурсу.
3.2. Рішення про проведення конкурсу приймає Засновник Закладу освіти:
- одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу загальної середньої освіти;
- не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору, укладеного з керівником Закладу освіти;
- не пізніше десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного Закладу освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
3.3. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на веб-сайті Засновника та веб-сайті закладу освіти (у разі його наявності) наступного робочого дня з дня прийняття рішення про проведення конкурсу та має містити:
- найменування і місцезнаходження закладу;
- найменування посади та умови оплати праці;
- кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
- вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі;
- дату та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення та тривалість;
- прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, уповноваженої надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі.
4. Подання документів для участі у конкурсі
4.1. Для участі у конкурсі подають такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 1, Додаток 2);
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
4.2. Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
4.3. Документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
4.4. Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.
4.5. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
- перевіряє подані документи на відповідність установленим законодавством вимогам;
- приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання;
- оприлюднює на веб-сайті засновника перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі - кандидати).
4.6. Засновник зобов’язаний організувати та забезпечити ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу не пізніше п’яти робочих днів до початку проведення конкурсного відбору.
5. Визначення переможця конкурсного відбору
5.1. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також розпорядженнь Кабінету Міністрів України;
- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання;
- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
Перевірка знань законодавства відбувається шляхом письмового тестування. Перевірка професійних компетентностей відбувається шляхом надання письмової відповіді на паперовому носії на одне ситуаційне завдання. Тестові питання та зразки ситуаційних завдань затверджується головою конкурсної комісії і складаються з 45 тестових питань( 15 питань по Закону України «Про освіту», 15 питань по Закону України «Про загальну середню освіту», 15 питань по Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.
Конкурсна комісія визначає дату проведення тестування та вирішення ситуаційного завдання та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
Перевірка знань законодавства та перевірка професійних компетентностей складається одночасно для всіх кандидатів на заміщення вакантної посади.
Загальний час для підготовки відповідей на питання тесту та вирішення ситуаційного завдання становить 80 хвилин.
Про дату і час проведення наступного етапу конкурсу, презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації кандидатів, інформують додатково.
Презентація державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти повинна не перевищувати 10 хвилин, бути лаконічною і простою.
5.2. Засновник зобов’язаний забезпечити відеофіксацію та за можливості відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на своєму веб-сайті відеозапису впродовж одного робочого дня з дня його проведення.
5.3. Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
5.4. Конкурсна комісія упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайті засновника.
5.5. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
- відсутні заяви про участь у конкурсі;
- до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата;
- жодного з кандидатів не визначено переможцем конкурсу.
5.6. У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
5.7. Рішення конкурсної комісії можуть бути оскаржені в судовому порядку.
6. Механізм укладення строкового трудового договору
6.1. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення про переможця конкурсу Засновник призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір.
6.2. Не може бути укладено трудовий договір з особою, яка не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
6.3. Трудовий договір укладається на шість років на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, трудові відносини припиняються та не можуть бути продовжені на невизначений строк.
6.4. З особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше, укладається трудовий договір строком на два роки. Після закінчення строку дії такого строкового трудового договору та за умови належного його виконання сторони мають право продовжити строк дії відповідного строкового трудового договору ще на чотири роки без проведення конкурсу.
6.5. Особа не може бути керівником одного і того ж закладу загальної середньої освіти більше ніж два строки підряд (крім тих, що розташовані в населених пунктах з одним закладом загальної середньої освіти). До першого шестирічного строку включається дворічний строк перебування на посаді керівника закладу загальної середньої освіти, призначеного вперше.
7. Механізм звільнення з посади керівника Закладу освіти
7.1. Керівник Закладу освіти звільняється з посади у зв’язку із закінченням строку строкового трудового договору або достроково відповідно до вимог чинного законодавства України та умов укладеного трудового договору.
7.2. Припинення строкового трудового договору з керівником Закладу освіти у зв’язку із закінченням строку його дії або його дострокове розірвання здійснюється Засновником з підстав та у порядку, визначених законодавством про працю.
7.3. Підставами для дострокового звільнення керівника Закладу освіти, які повинні бути передбачені у трудовому договорі, є:
- порушення вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо мови освітнього процесу;
- порушення вимог статей 30 і 31 Закону України "Про освіту";
- порушення прав учнів чи працівників, встановлене рішенням суду, яке набрало законної сили;
- систематичне неналежне виконання інших обов’язків керівника, визначених Законом України «Про повну загальну середню освіту»;
- неусунення у визначений строк порушень вимог законодавства, виявлених під час інституційного аудиту чи позапланового заходу державного нагляду (контролю).
8. Тестові завдання та форма перевірки знання законодавства, зразок ситуаційного завдання та критерії оцінювання тестувань і завдань
Тестові завдання на перевірку знання
Закону України «Про освіту»
1. Право громадян на освіту.
2. Форми здобуття освіти.
3. Повна загальна середня освіта, її мета та способи досягнення цієї мети.
4. Інклюзивне навчання.
5. Управління закладом освіти.
6. Права та обов’язки засновника закладу освіти.
7. Чим встановлюється перелік та обсяг видів робіт педагогічного і науково- педагогічного працівника?
8. Оплата праці педагогічних працівників.
9. Атестація педагогічного працівника.
10. Мова освіти.
11. Повноваження керівника закладу освіти.
12. Колегіальний орган управління закладів освіти.
13. Національна академія педагогічних наук України.
14. Фінансово-господарська діяльність закладів освіти.
15. Майно закладів освіти.
Тестові завдання на перевірку знання
Закону України «Про повну загальну середню освіту»
- Законодавство України про повну загальну середню освіту та основні завдання законодавства України про повну загальну середню освіту.
- Організація освітнього процесу.
- Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.
- Форми здобуття повної загальної середньої освіти.
- Наповнюваність класів та зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти.
- Педагогічні працівники та педагогічне навантаження.
- Трудові відносини в системі загальної середньої освіти.
- Система управління закладом загальної середньої освіти.
- Управління та громадське самоврядування закладу загальної середньої освіти.
- Повноваження закладу загальної середньої освіти.
- Поняття державного стандарту повної загальної середньої освіти.
- Фінансово-господарська діяльність закладів загальної середньої освіти.
- Ресурсне (інформаційне, науково-методичне, матеріально-технічне) забезпечення учасників освітнього процесу.
- Штатні розписи закладів загальної середньої освіти.
- Освітня програма закладу освіти.
Тестові завдання на перевірку знання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р.
- Проблеми, які потребують розв’язання за Концепцією.
- Прояви проблем за Концепцією.
- Ознаки загальної середньої освіти.
- Мета Концепції.
- Поняття випускника нової української школи відповідно до Концепції.
- Шляхи і способи розв’язання проблеми загальної середньої освіти за Концепцією.
- Реформування системи державного фінансування загальної середньої освіти.
- Етапи реалізації Концепції.
- Період першого етапу реалізації Концепції.
- Що передбачається на першому етапі реалізації Концепції?
- Період другого етапу реалізації Концепції.
- Що передбачається на другому етапі реалізації Концепції?
- Період третього етапу реалізації Концепції.
- Що передбачається на третьому етапі реалізації Концепції?
- Очікувані результати від реалізації Концепції.
8.2. Ситуаційні завдання:
Ситуація 1.
Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?
Ситуація 2.
Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?
Ситуація 3.
Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий. Дії директора школи?
Ситуація 4.
Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?
Ситуація 5
Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?
Ситуація 6.
Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.
Ситуація 7.
У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?
Ситуація 8.
Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.
Ситуація 9.
Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?
Ситуація 10.
Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?
Ситуація 11.
Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків . У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня. Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?
8.3. За кожну правильну відповідь тестового запитання кандидат отримує 1 (один) бал.
Для оцінювання вирішення ситуаційного завдання застосовується двох бальна система:
2 бали виставляються кандидатам, які виявили високий рівень професійної компетентності при вирішенні ситуаційного завдання;
1 бал виставляються кандидатам, які частково вирішили ситуаційне завдання;
0 балів виставляється кандидатам, які не вирішили ситуаційне завдання.
Результат представлення презентації оцінюється у 2 бали за такою системою:
- бали виставляється кандидату за повне розкриття питання перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти та всі повні, вичерпні відповіді на питання;
0 балів за нерозкриту перспективу розвитку закладу загальної середньої освіти та відсутність повних, вичерпних відповідей на питання.
Підбиття підсумків здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів до екзаменаційної відомості, форма якої наведена у Додатку 3.
З результатами іспиту кандидат ознайомлюється в екзаменаційній відомості особисто під підпис.
Секретар міської ради Наталія КОВАЛЬОВА
Додаток 1
до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
Голові конкурсної комісії ________________________
_________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
___________________________________________
(адреса місця проживання)
___________________________________________
___________________________________________
(контактний телефон)
З А Я В А*
Я, __________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
даю згоду на участь в конкурсному відборі на посаду____________________________________________________________
(повна назва посади, на яку оголошено конкурсний відбір)
До заяви додаю:
автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
копія паспорта громадянина України;
копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
довідку про відсутність судимості;
довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
мотиваційний лист, складений у довільній формі.
«____»_______ 20____ року __________________ _____________________
(особистий підпис) П.І.Б.
* Заява має бути написана власноручно.
Додаток 2
до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
Голові конкурсної комісії _________________ __________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
___________________________________________
(адреса місця проживання)
___________________________________________
___________________________________________
(контактний телефон)
З А Я В А*
З А Я В А*
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку моїх персональних даних з первинних джерел (у т.ч. паспортні дані, відомості з виданих на моє ім’я документів, відомостей, які надаю про себе) з метою забезпечення реалізації трудових відносин; адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку; відносин у сфері управління людськими ресурсами.
«____»_______ 20____ року __________________ _____________________
(особистий підпис) П.І.Б.
* Заява має бути написана власноручно.
Додаток 3
до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
Екзаменаційна відомість
проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади
керівника закладу загальної середньої освіти
Тростянецької міської територіальної громади
від "___" ___________ 20 року
№ з/п |
Прізвище, ім`я, по батькові кандидата |
Посада, на яку претендує кандидат |
Бали за відповідь на білет | Бали за ситуаційне завдання |
Загальна кількість балів |
1. | |||||
2. | |||||
3. | |||||
4. | |||||
5. |
Голова комісії | ||||
Члени комісії: | ||||
Секретар комісії |
____________________ _____________________ |
_______________________ ________________________ |
||
(підпис) | ( ініціали, прізвище) |