ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 08.04.2021/38
Про затвердження Положення про «Відділ капітального будівництва» апарату Тростянецької міської ради
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
7 сесія 8 скликання
(друге пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЄКТ
від _ 2021 року
м. Тростянець № ____
Про затвердження Положення про «Відділ капітального будівництва» апарату Тростянецької міської ради
Відповідно до рішення 6 сесії 8 скликання (третє пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 11 лютого 2021 року № 168 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів», керуючись ст. 25, ст. 26, ст. 54, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про «Відділ капітального будівництва» апарату Тростянецької міської ради (додається).
Міський голова Юрій БОВА
Додаток до рішення __ сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
від ____.2021 року №_______
ПОЛОЖЕННЯ
про «Відділ капітального будівництва»
апарату Тростянецької міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. «Відділ капітального будівництва» апарату Тростянецької міської ради (далі – Відділ) є виконавчим органом Тростянецької міської ради.
1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва, містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю апарату Тростянецької міської ради.
1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.
1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.5. Структура та штатна чисельність Відділу затверджується рішенням Тростянецької міської ради.
1.6. Положення про Відділ затверджується Тростянецькою міською радою. Посадові інструкції працівників Відділу затверджуються розпорядженням міського голови.
1.7. На посаду начальника Відділу призначається за конкурсом особа, що має вищу освіту і бажано стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі за фахом. Начальник та працівники Відділу приймаються та звільняються з посад розпорядженням міського голови в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
1.8. Повноваження працівників Відділу поширюються на територію
Тростянецької міської територіальної громади.
1.9. Міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, посібниками та літературою.
ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1.Реалізує державну політику у сфері будівництва;
2.2.Сприяє впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, виробів та конструкцій;
2.3.Готує пропозиції до програми соціально-економічного розвитку громади, міського бюджету і подає у встановленому порядку їх на розгляд міської ради та її виконавчого комітету;
2.4.Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку громади;
2.5.Забезпечує дотримання законодавства у сфері будівництва;
2.6. Надає пропозиції щодо розробки перспективних та поточних програм нового будівництва, реконструкції, реставрації і капітального ремонту, технічного переоснащення об’єктів житла, соціальної сфери та комунального господарства, складає титульні списки об’єктів і подає їх на затвердження в установленому порядку
2.7.Виконує завдання з організації будівництва об'єктів комунальної власності та забезпечує контроль за ефективним використанням капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету;
2.8.Організовує роботу із залучення інвестицій підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі населення, а також бюджетні кошти на будівництво на пайових умовах об'єктів комунальної власності;
2.9.Готує вихідні дані для проектування об'єктів будівництва;
2.10.Забезпечує передачу в установлені терміни проектним або розвідувальним організаціям завдань на проектування, вихідних даних та інших документів, необхідних для виконання проектних і розвідувальних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації;
2.11. Бере участь при складанні, у встановленому порядку, дефектних актів на ремонт та будівництво об'єктів комунальної власності;
2.12.Організовує роботу із замовлення проектно-розвідувальних робіт, укладання з проектними та розвідувальними організаціями договорів на розроблення проектно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за будівництвом;
2.13. Забезпечує контроль за своєчасним фінансуванням проектно-розвідувальних робіт і будівництва об'єктів, відповідно до титульних списків будов та укладених договорів;
2.14. Приймає і перевіряє комплектність одержаної від проектних або розвідувальних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, забезпечує у встановленому порядку проведення державної експертизи цієї документації, її погодження і затвердження;
2.15. Оформляє у встановленому порядку документи дозвільного характеру на початок будівництва об'єктів, відповідає за повноту і достовірність інформації у цих документах та їх реєстрацію;
2.16. Організовує замовлення на будівництво, укладення з підрядними організаціями відповідних договорів, разом з ними визначає і погоджує ціни на будівництво об'єктів, відповідно до діючих нормативних актів;
2.17. Координує будівельні роботи по об'єктах комунальної власності;
2.18.Контролює відповідність обсягів та якість виконаних робіт проектній документації, технічним умовам і стандартам;
2.19.Перевіряє подані до оплати проектною, розвідувальною, постачальною, підрядною та іншими організаціями документи щодо виконання робіт та надання послуг;
2.20. Оформляє у встановленому порядку документи дозвільного характеру щодо готовності об'єктів до експлуатації, відповідає за повноту і достовірність інформації у цих документах та їх реєстрацію;
2.21.Організовує роботу з передачі завершених будівництвом та введених в експлуатацію об'єктів на баланс відповідним експлуатуючим організаціям, підприємствам, установам;
2.22.Веде статистичний облік об'єктів будівництва, складає звітність і, у визначені терміни, подає у встановленому порядку відповідним органам з усіх видів діяльності згідно із затвердженими формами, несе відповідальність за їх достовірність;
2.23. Приймає від підрядної організації, згідно з актом, законсервовані об‘єкти або об‘єкти, будівництво яких припинено, і вживає заходи для їх збереження, вносить інвесторам пропозиції щодо подальшого використання об'єктів незавершеного будівництва;
2.24.Відновлює, зберігає та поповнює для формування та ведення містобудівного кадастру матеріали проектно-кошторисної документації на об'єкти комунальної власності, у тому числі незавершеного будівництва;
2.25.Вживає заходів щодо припинення у випадках, передбачених чинним законодавством України, будівництва, яке здійснюється з порушенням проектів, норм і правил, а також може завдати шкоди навколишньому природному середовищу;
2.27.Готує, у разі порушення законодавства у сфері будівництва, пропозиції щодо притягнення суб'єктів будівництва до відповідальності;
2.28.Забезпечує у встановленому порядку розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у сфері будівництва;
2.29.Розробляє і вносить на розгляд сесії міської ради та її виконавчого комітету проекти рішень з питань будівництва і здійснює контроль за їх виконанням;
2.30.Інформує громадськість через засоби масової інформації та розміщує матеріали на офіційному сайті органів місцевого самоврядування про будівництво та плани розташування важливих для міста об'єктів комунальної власності;
2.31.Виконує інші функції, пов'язані з реалізацією покладених на міську раду та її виконавчий комітет завдань у сфері будівництва.
ІІІ. ПРАВА ВІДДІЛУ
3.1. З метою здійснення контролю за якістю будівництва, будівельних матеріалів і конструкцій направляти своїх працівників на об’єкти житлово-цивільного та виробничого призначення, які будуються або реконструюються на замовлення міської ради, а також, якщо це передбачено договором, на підприємства будівельної індустрії, в цехи з виробництва будівельних матеріалів та виробів інших підприємств незалежно від їх відомчої підпорядкованості і форм власності;
3.2. Вносити за результатами перевірок подання на розгляд міської ради та в інші органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень;
3.3.Для виконання покладених на Відділ обов’язків створювати експертні групи;
3.4.Приймати участь в розробленні містобудівної документації;
3.5.Одержувати необхідні для виконання покладених на Відділ завдань статистичні дані від органів статистики та інших організацій і закладів, що розміщені на території громади;
3.6.Здійснювати представництво Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету при виконанні повноважень передбачених розділом 3 цього Положення;
4.7.Одержувати від державних органів необхідну нормативно-методичну та інструктивну документацію, контрольні цифри планів та державних замовлень, іншу інформацію з питань, що належить до компетенції Відділу;
3.8.Отримувати в установленому порядку від посадових осіб виконавчого комітету міської ради, керівників підприємств, установ, організацій комунальної власності міської ради документи, необхідні для виконання покладених на відділ завдань;
3.9.Брати участь у засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій, нарадах та інших заходах, що проводяться в міській раді, скликати наради з питань, що належать до компетенції Відділу.
4. ВЗАЄМОДІЯ З ОРГАНАМИ ВЛАДИ, ПІДПРИЄМСТВАМИ, УСТАНОВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ
4.1.Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відділами та управліннями виконавчого комітету, надає їм і отримує від них інформаційні матеріали;
4.2.Відділ взаємодіє із членами виконавчого комітету міської ради, підрядними організаціями та комунальними підприємствами громади;
4.2.Відділ у своїй діяльності взаємодіє з депутатськими постійними комісіями, депутатами міської ради, надає необхідні інформаційні матеріали, які належать до компетенції управління, своєчасно реагує на депутатські звернення.
V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається за конкурсною процедурою на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови з урахуванням вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». .
5.2. Начальник Відділу:
- очолює Відділ, здійснює керівництво його діяльністю;
- визначає напрямки діяльності, шляхи вдосконалення й підвищення ефективності роботи Відділу;
- представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;
- несе персональну відповідальність за невиконання, або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
- організовує та контролює виконання Відділом Конституції та чинних законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень міського голови, рішень Тростянецької міської ради і її виконавчого комітету;
- планує роботу відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи Відділу;
- подає пропозиції міському голові щодо штатного розпису, заохочення, накладення дисциплінарних стягнень на працівників Відділу;
- подає пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників Відділу, своєчасне заміщення вакансій відповідно до Закону;
- звітує про проведену роботу Відділом в порядку, визначеному законодавством України.
5.3. На період відсутності начальника Відділу його обов’язки виконує працівник Відділу, визначений розпорядженням міського голови.
VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ
6.1. Начальник та працівники Відділу несуть відповідальність за неналежне виконання покладених на Відділ даним Положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Відділу розподіляються начальником між працівниками Відділу та закріплюються у посадових інструкціях.
6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни начальник та працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
VІІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар міської ради Наталія КОВАЛЬОВА