ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | II |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 11.12.2020/42 |
Дата реєстрації: | 09.12.2020 |
Проголосовано: | 14.12.2020 12:00:28 |
Автор: | Калініченко А.М. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
24
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
2
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 11.12.2020/42
У К Р А Ї Н А
Тростянецька міська рада
2 сесія 7 скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від грудня 2020 року
м. Тростянець № _____
Про затвердження звіту про виконання бюджету Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади за 9 місяців 2020 року
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада вирішила:
1. Затвердити звіт про виконання бюджету Тростянецької
міської об’єднаної територіальної громади за 9 місяців 2020 року:
- по доходах в сумі 133 999 701 гривень, у тому числі:
загальний фонд – 130 654 090 гривень;
спеціальний фонд – 3 345 611 гривень (додаток 1);
- по видатках в сумі – 131 775 141 гривень, у тому числі:
загальний фонд – 108 735 339 гривень;
спеціальний фонд – 23 039 802 гривень (додаток 2).
2. Дане рішення оприлюднити в ЗМІ та на сайті Тростянецької міської ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.
Міський голова Юрій БОВА
Видатки бюджету Тростянецької міської об‘єднаної територіальної громади за 9 місяців 2020 року | |||||||||||||||||
(грн.) | |||||||||||||||||
Найменування видатків місцевого бюджету | Код ФКВКБ | Код ТПКВКМБ | Касові видатки за 9 місяців 2019 року | Затверджено з урахуванням змін на 2020 рік | Профінансовано за 9 місяців 2020 року | Відхилення фактичних видатків за 9 місяців 2020 р. до фактичних видатків за 9 місяців 2019 р. | Відсоток виконання до затверджених показників | ||||||||||
Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | Загальний | Спеціальний | Разом | |||
фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | фонд | ||||||||
Державне управлiння | 0100 | 8 841 000 | 894 243 | 9 735 243 | 15 015 304 | 324 432 | 15 339 736 | 10 602 926 | 324 701 | 10 927 627 | 119,9 | 36,3 | 112,2 | 70,6 | 100,1 | 71,2 | |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | 0111 | 0150 | 6 904 540 | 861 404 | 7 765 944 | 10 742 960 | 324 432 | 11 067 392 | 8 744 012 | 324 701 | 9 068 712 | 126,6 | 37,7 | 116,8 | 81,4 | 100,1 | 81,9 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах | 0111 | 0160 | 1 591 692 | 32 839 | 1 624 531 | 2 193 228 | 2 193 228 | 1 477 834 | 1 477 834 | 92,8 | 0,0 | 91,0 | 67,4 | #ДЕЛ/0! | 67,4 | ||
Інша діяльність у сфері державного управління | 0133 | 0180 | 344 768 | 344 768 | 568 116 | 568 116 | 381 081 | 381 081 | 110,5 | #ДЕЛ/0! | 110,5 | 67,1 | #ДЕЛ/0! | 67,1 | |||
Проведення місцевих виборів | 0160 | 0191 | 1 511 000 | 1 511 000 | |||||||||||||
Освiта | 1000 | 48 377 536 | 6 687 348 | 55 064 884 | 75 851 539 | 6 820 752 | 82 672 291 | 49 280 018 | 4 697 512 | 53 977 530 | 101,9 | 70,2 | 98,0 | 65,0 | 68,9 | 65,3 | |
Надання дошкільної освіти | 0910 | 1010 | 10 457 138 | 630 289 | 11 087 427 | 14 488 760 | 1 230 050 | 15 718 810 | 9 545 249 | 583 542 | 10 128 791 | 91,3 | 92,6 | 91,4 | 65,9 | 47,4 | 64,4 |
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами | 0921 | 1020 | 30 734 817 | 5 537 346 | 36 272 163 | 50 340 200 | 5 398 802 | 55 739 002 | 31 999 909 | 3 998 597 | 35 998 506 | 104,1 | 72,2 | 99,2 | 63,6 | 74,1 | 64,6 |
Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях патронатного вихователя | 0910 | 1060 | 3 620 | 3 620 | 7 240 | 7 240 | 3 620 | 3 620 | 100,0 | #ДЕЛ/0! | 100,0 | 50,0 | #ДЕЛ/0! | 50,0 | |||
Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми | 0960 | 1090 | 3 063 126 | 40 849 | 3 103 975 | 4 777 900 | 8 000 | 4 785 900 | 3 507 842 | 8 978 | 3 516 820 | 114,5 | 22,0 | 113,3 | 73,4 | 112,2 | 73,5 |
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) | 0960 | 1100 | 1 684 043 | 166 433 | 1 850 476 | 2 552 994 | 167 900 | 2 720 894 | 1 963 075 | 106 395 | 2 069 470 | 116,6 | 63,9 | 111,8 | 76,9 | 63,4 | 76,1 |
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів | 0990 | 1150 | 709 942 | 14 200 | 724 142 | 564 003 | 564 003 | 563 407 | 563 407 | 79,4 | 0,0 | 77,8 | 99,9 | #ДЕЛ/0! | 99,9 | ||
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти | 0990 | 1161 | 908 619 | 0 | 908 619 | 1 559 092 | 16 000 | 1 575 092 | 854 601 | 854 601 | 94,1 | #ДЕЛ/0! | 94,1 | 54,8 | 0,0 | 54,3 | |
Інші програми та заходи у сфері освіти | 0990 | 1162 | 62 033 | 62 033 | 60 745 | 60 745 | 46 526 | 46 526 | 75,0 | #ДЕЛ/0! | 75,0 | 76,6 | #ДЕЛ/0! | 76,6 | |||
Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів | 0990 | 1170 | 754 198 | 298 231 | 1 052 429 | 1 500 605 | 1 500 605 | 795 789 | 795 789 | 105,5 | 0,0 | 75,6 | 53,0 | #ДЕЛ/0! | 53,0 | ||
Охорона здоров’я | 2000 | 28 901 313 | 883 019 | 29 784 332 | 18 927 923 | 3 866 324 | 22 794 247 | 15 180 038 | 3 066 323 | 18 246 360 | 52,5 | 347,3 | 61,3 | 80,2 | 79,3 | 80,0 | |
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню | 0731 | 2010 | 26 716 697 | 483 655 | 27 200 352 | 15 641 464 | 3 866 324 | 19 507 788 | 12 964 533 | 3 066 323 | 16 030 855 | 48,5 | 634,0 | 58,9 | 82,9 | 79,3 | 82,2 |
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги | 0726 | 2111 | 1 635 435 | 399 364 | 2 034 799 | 2 428 893 | 2 428 893 | 1 446 070 | 1 446 070 | 88,4 | 0,0 | 71,1 | 59,5 | #ДЕЛ/0! | 59,5 | ||
Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет | 0763 | 2144 | 415 601 | 415 601 | 857 566 | 857 566 | 769 435 | 769 435 | 185,1 | #ДЕЛ/0! | 185,1 | 89,7 | #ДЕЛ/0! | 89,7 | |||
Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань | 0763 | 2146 | 133 580 | 133 580 | 0 | 0 | 0,0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | ###### | |||||
Соціальний захист та соціальне забезпечення | 3000 | 2 332 935 | 68 125 | 2 401 060 | 3 579 747 | 0 | 3 579 747 | 2 780 953 | 114 844 | 2 895 797 | 119,2 | 168,6 | 120,6 | 77,7 | #ДЕЛ/0! | 80,9 | |
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян | 1070 | 3033 | 534 677 | 534 677 | 900 000 | 900 000 | 792 870 | 792 870 | 148,3 | #ДЕЛ/0! | 148,3 | 88,1 | #ДЕЛ/0! | 88,1 | |||
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю | 1020 | 3104 | 1 003 352 | 68 125 | 1 071 477 | 2 015 747 | 2 015 747 | 1 421 883 | 114 844 | 1 536 727 | 141,7 | 168,6 | 143,4 | 70,5 | #ДЕЛ/0! | 76,2 | |
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) | 1040 | 3140 | 342 370 | 342 370 | 0 | 0 | 0 | 0,0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | ###### | ||||
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення | 1090 | 3242 | 452 536 | 452 536 | 664 000 | 664 000 | 566 200 | 566 200 | 125,1 | #ДЕЛ/0! | 125,1 | 85,3 | #ДЕЛ/0! | 85,3 | |||
Культура i мистецтво | 4000 | 5 347 570 | 1 890 171 | 7 237 741 | 7 227 733 | 2 324 171 | 9 551 904 | 5 508 703 | 2 015 494 | 7 524 197 | 103,0 | 106,6 | 104,0 | 76,2 | 86,7 | 78,8 | |
Забезпечення діяльності бібліотек | 0824 | 4030 | 1 240 192 | 1 163 638 | 2 403 830 | 1 921 469 | 524 889 | 2 446 358 | 1 394 353 | 628 042 | 2 022 395 | 112,4 | 54,0 | 84,1 | 72,6 | 119,7 | 82,7 |
Забезпечення діяльності музеїв i виставок | 0824 | 4040 | 650 755 | 382 994 | 1 033 749 | 1 033 076 | 700 000 | 1 733 076 | 799 369 | 473 682 | 1 273 051 | 122,8 | 123,7 | 123,1 | 77,4 | 67,7 | 73,5 |
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів | 0828 | 4060 | 1 159 410 | 343 539 | 1 502 949 | 2 070 330 | 1 099 282 | 3 169 612 | 1 460 265 | 913 770 | 2 374 035 | 125,9 | 266,0 | 158,0 | 70,5 | 83,1 | 74,9 |
Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва | 0829 | 4081 | 358 798 | 358 798 | 572 458 | 572 458 | 424 665 | 424 665 | 118,4 | #ДЕЛ/0! | 118,4 | 74,2 | #ДЕЛ/0! | 74,2 | |||
Інші заходи в галузі культури і мистецтва | 0829 | 4082 | 1 938 415 | 1 938 415 | 1 630 400 | 1 630 400 | 1 430 051 | 1 430 051 | 73,8 | #ДЕЛ/0! | 73,8 | 87,7 | #ДЕЛ/0! | 87,7 | |||
Фiзична культура i спорт | 5000 | 4 644 897 | 521 662 | 5 166 559 | 9 864 304 | 1 337 072 | 11 201 376 | 7 385 144 | 861 976 | 8 247 120 | 159,0 | 165,2 | 159,6 | 74,9 | 64,5 | 73,6 | |
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл | 0810 | 5031 | 937 068 | 198 000 | 1 135 068 | 1 405 320 | 1 405 320 | 848 517 | 848 517 | 90,6 | 0,0 | 74,8 | 60,4 | #ДЕЛ/0! | 60,4 | ||
Будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту | 0810 | 5045 | 439 074 | 439 074 | 362 197 | 362 197 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 82,5 | 82,5 | |||||
Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні | 0810 | 5062 | 3 707 829 | 323 662 | 4 031 491 | 8 458 984 | 897 998 | 9 356 982 | 6 536 627 | 499 779 | 7 036 405 | 176,3 | 154,4 | 174,5 | 77,3 | 55,7 | 75,2 |
Житлово-комунальне господарство | 6000 | 9 377 428 | 876 037 | 10 253 465 | 15 747 229 | 3 959 485 | 19 706 714 | 11 747 561 | 3 242 092 | 14 989 653 | 125,3 | 370,1 | 146,2 | 74,6 | 81,9 | 76,1 | |
Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду | 0610 | 6011 | 92 277 | 92 277 | 891 290 | 891 290 | 748 843 | 748 843 | #ДЕЛ/0! | 811,5 | 811,5 | #ДЕЛ/0! | 84,0 | 84,0 | |||
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства | 0620 | 6013 | 64 000 | 64 000 | 147 343 | 147 343 | 147 343 | 147 343 | 230,2 | #ДЕЛ/0! | 230,2 | 100,0 | #ДЕЛ/0! | 100,0 | |||
Забезпечення збору та вивезення сміття і відходів | 0620 | 6014 | 500 000 | 500 000 | 319 289 | 319 289 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 63,9 | #ДЕЛ/0! | 63,9 | |||||
Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги | 0620 | 6020 | 1 376 280 | 1 376 280 | 3 780 368 | 3 780 368 | 3 043 068 | 3 043 068 | 221,1 | #ДЕЛ/0! | 221,1 | 80,5 | #ДЕЛ/0! | 80,5 | |||
Організація благоустрою населених пунктів | 0620 | 6030 | 7 909 204 | 748 586 | 8 657 790 | 11 274 518 | 2 768 195 | 14 042 713 | 8 207 056 | 2 192 708 | 10 399 764 | 103,8 | 292,9 | 120,1 | 72,8 | 79,2 | 74,1 |
Інша діяльність щодо забезпечення житлом громадян | 0610 | 6086 | 300 000 | 300 000 | 0 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | ||||||
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства | 0640 | 6090 | 27 944 | 35 174 | 63 118 | 45 000 | 45 000 | 30 805 | 300 540 | 331 345 | 110,2 | 854,4 | 525,0 | 68,5 | #ДЕЛ/0! | 736,3 | |
Економічна діяльність | 7000 | 2 748 524 | 13 363 030 | 16 111 554 | 4 692 458 | 33 183 268 | 37 875 726 | 2 726 389 | 8 439 740 | 11 166 129 | 99,2 | 63,2 | 69,3 | 58,1 | 25,4 | 29,5 | |
Здійснення заходів із землеустрою | 0421 | 7130 | 50 264 | 50 264 | 300 000 | 300 000 | 144 553 | 144 553 | 287,6 | #ДЕЛ/0! | 287,6 | 48,2 | #ДЕЛ/0! | 48,2 | |||
Газифікація населених пунктів | 0432 | 7220 | 1 567 | 1 567 | 30 000 | 30 000 | 0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | ||||
Будівництво об'єктів житлово-комунального господарства | 0443 | 7310 | 86 000 | 86 000 | 1 995 909 | 1 995 909 | 743 234 | 743 234 | #ДЕЛ/0! | 864,2 | 864,2 | #ДЕЛ/0! | 37,2 | 37,2 | |||
Будівництво установ та закладів культури | 0443 | 7324 | 486 553 | 486 553 | 502 706 | 502 706 | 0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | ||||
Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту | 0443 | 7325 | 2 013 488 | 2 013 488 | 1 217 030 | 1 217 030 | 1 074 500 | 1 074 500 | #ДЕЛ/0! | 53,4 | 53,4 | #ДЕЛ/0! | 88,3 | 88,3 | |||
Проектування, реставрація та охорона пам‘яток архітектури | 0443 | 7340 | 2 000 000 | 2 000 000 | 184 595 | 184 595 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 9,2 | 9,2 | |||||
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) | 0443 | 7350 | 211 561 | 63 240 | 274 801 | 102 884 | 102 884 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | |||
Співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку | 0490 | 7361 | 1 129 935 | 1 129 935 | 8 360 256 | 8 360 256 | 60 305 | 60 305 | #ДЕЛ/0! | 5,3 | 5,3 | #ДЕЛ/0! | 0,7 | 0,7 | |||
Виконання інвестиційних проектів в рамках формування структури ОТГ | 0490 | 7362 | 650 792 | 650 792 | 0 | 0,0 | |||||||||||
Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціално-економічного розвитку окремих територій | 0490 | 7363 | 1 392 673 | 1 392 673 | 1 425 000 | 1 425 000 | 798 823 | 798 823 | 57,4 | 56,1 | |||||||
Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій | 0490 | 7370 | 1 500 000 | 1 500 000 | 50 000 | 50 000 | 0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | ||||
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету | 0456 | 7461 | 2 251 151 | 2 251 151 | 3 922 071 | 64 484 | 3 986 555 | 2 197 895 | 64 484 | 2 262 379 | 97,6 | #ДЕЛ/0! | 100,5 | 56,0 | 100,0 | 56,8 | |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету | 0456 | 7462 | 703 248 | 703 248 | |||||||||||||
Заходи з енергозбереження | 0470 | 7640 | 96 600 | 334 073 | 430 673 | 330 400 | 14 110 215 | 14 440 615 | 280 400 | 2 410 239 | 2 690 639 | 290,3 | 721,5 | 624,8 | 84,9 | 17,1 | 18,6 |
Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї | 0490 | 7650 | 3 158 | 3 158 | 20 000 | 20 000 | 3 803 | 3 803 | #ДЕЛ/0! | 120,4 | 120,4 | #ДЕЛ/0! | 19,0 | 19,0 | |||
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання | 0490 | 7670 | 4 998 305 | 4 998 305 | 3 304 784 | 3 304 784 | 3 099 758 | 3 099 758 | #ДЕЛ/0! | 62,0 | 62,0 | #ДЕЛ/0! | 93,8 | 93,8 | |||
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування | 0490 | 7680 | 34 889 | 34 889 | 34 217 | 34 217 | 34 216 | 34 216 | 98,1 | #ДЕЛ/0! | 98,1 | 100,0 | #ДЕЛ/0! | 100,0 | |||
Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю | 0490 | 7693 | 104 059 | 104 059 | 105 770 | 105 770 | 69 325 | 69 325 | 66,6 | #ДЕЛ/0! | 66,6 | 65,5 | #ДЕЛ/0! | 65,5 | |||
Інша діяльність | 8000 | 1 365 922 | 63 382 | 1 429 304 | 2 380 331 | 639 193 | 3 019 524 | 1 877 008 | 277 122 | 2 154 130 | 137,4 | 437,2 | 150,7 | 78,9 | 43,4 | 71,3 | |
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха | 0320 | 8110 | 310 000 | 310 000 | 244 916 | 51 512 | 296 428 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 79,0 | #ДЕЛ/0! | 95,6 | ||||
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони | 0320 | 8130 | 359 241 | 359 241 | 400 900 | 400 900 | 289 351 | 289 351 | 80,5 | #ДЕЛ/0! | 80,5 | 72,2 | #ДЕЛ/0! | 72,2 | |||
Охорона та раціональне використання природних ресурсів | 0511 | 8311 | 0 | 348 000 | 348 000 | 0 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 0,0 | 0,0 | |||||
Утилізація відходів | 0512 | 8312 | 63 382 | 63 382 | 291 193 | 291 193 | 225 610 | 225 610 | #ДЕЛ/0! | 356,0 | 356,0 | #ДЕЛ/0! | 77,5 | 77,5 | |||
Фінансова підтримка засобів масової інформації | 0830 | 8410 | 1 006 681 | 1 006 681 | 1 600 000 | 1 600 000 | 1 322 956 | 1 322 956 | 131,4 | #ДЕЛ/0! | 131,4 | 82,7 | #ДЕЛ/0! | 82,7 | |||
Обслуговування місцевого боргу | 0170 | 8600 | 69 431 | 69 431 | 19 785 | 19 785 | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | #ДЕЛ/0! | 28,5 | #ДЕЛ/0! | 28,5 | |||||
Міжбюджетні трансферти | 9000 | 2 305 424 | 1 650 000 | 3 955 424 | 2 502 397 | 60 000 | 2 562 397 | 1 646 598 | 0 | 1 646 598 | 71,4 | 41,6 | 65,8 | 0,0 | 64,3 | ||
Реверсна дотація | 0180 | 9110 | 1 356 300 | 1 356 300 | 1 287 400 | 1 287 400 | 965 700 | 965 700 | 71,2 | #ДЕЛ/0! | 71,2 | 75,0 | #ДЕЛ/0! | 75,0 | |||
Інші субвенції з місцевого бюджету | 0180 | 9770 | 949 124 | 1 650 000 | 2 599 124 | 1 214 997 | 60 000 | 1 274 997 | 680 898 | 680 898 | 71,7 | 0,0 | 26,2 | 56,0 | 0,0 | 53,4 | |
Всього | 114 242 549 | 26 897 017 | 141 139 566 | 155 788 965 | 52 514 697 | 208 303 662 | 108 735 339 | 23 039 802 | 131 775 141 | 95,2 | 85,7 | 93,4 | 69,8 | 43,9 | 63,3 | ||
Міський голова | Юрій БОВА |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
про виконання бюджету Тростянецької міської
об’єднаної територіальної громади
за 9 місяців 2020 року
При затверджених показниках надходжень на січень-вересень 2020 року в сумі 139 075,9 тис. гривень фактично до загального фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ надійшло коштів у сумі 130 654,1 тис. гривень, що складає 93,9 % до затверджених показників доходів з урахуванням трансфертів. По власних доходах бюджету ОТГ (без офіційних трансфертів) дохідна частина загального фонду бюджету виконана на 92,1% при запланованих показниках – 95 065,8 тис. гривень фактично до бюджету надійшло – 87 598,1 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року приріст становить 5,2% або 4 290,6 тис. гривень.
Податкові надходження в звітному періоді виконані на 92,1%, фактично надійшло 86 579,1 тис. гривень при запланованих показниках 93 960,1 тис. гривень.
Основним джерелом наповнення дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ є податок з доходів фізичних осіб. Надходжень вказаного податку було заплановано на січень-вересень 2020 року 65 006,8 тис. гривень. Фактично за 9 місяців 2020 року надійшло 59 356,8 тис. гривень. Плановий показник виконано на 91,3 %. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження податку на доходи з фізичних осіб збільшились на 4,2 % або на 2 401,1 тис. гривень у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати.
Основними бюджетоутворюючими платниками податку з доходів фізичних осіб є: ПрАТ «Монделіс Україна», ДП «Тростянецьке лісове господарство», ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» та підприємства Південної Залізниці, від яких за січень-вересень 2020 року надійшло 31 615,6 тис. гривень відповідно:
- ПрАТ «Монделіс Україна» - 13 703,5 тис. гривень,
- ДП «Тростянецьке лісове господарство» - 2 753,9 тис. гривень,
- ПрАТ «Якобз Дау Егбертс Україна» - 5 102,5 тис. гривень,
- підприємства Південної Залізниці – 10 055,7 тис. гривень.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 99,9%, до бюджету ОТГ за 9 місяців 2020 р. надійшло 20,0 тис. гривень при запланованих показниках 20,0 тис. гривень.
Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів за 9 місяців 2020 року виконано на 100,1 %. Надійшло 1 271,1 тис. гривень при запланованих показниках 1 270,0 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 765,0 тис. гривень або на 151,2%. В тому числі:
- по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (13010100) при запланованих показниках 812,0 тис. гривень фактично надійшло 812,9 тис. гривень, відсоток виконання становить 100,1%. Цей податок раніше зараховувався до обласного бюджету, а з 1 січня 2019 року у зв’язку зі змінами у податковому законодавстві України, 37% надходжень рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надходить до місцевих бюджетів.
- по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) (13010200) при запланованих показниках 458,0 тис. гривень фактично надійшло 458,2 тис. гривень, відсоток виконання становить 100,0%. За відповідний період минулого року надійшло 103,9 тис. гривень. Надходження збільшились на 354,3 тис. гривень або на 340,8%.
За 9 місяців 2020 року рентної плати за користування надрами надійшло 5,9 тис. гривень., плановий показник виконано на 100,0 %.
Надходження по акцизному податку (пальне) виконано на 95,0%, за 9 місяців 2020 року надійшло 3 110,7 тис. гривень при запланованих показниках 3 275,0 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 36,0 тис. гривень або на 1,1% у зв’язку з поступовим зменшенням частки для зарахування податку та зниженням ціни на нафтопродукти. Частка для зарахування до загального фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального визначена Мінфіном відповідно:
- у січні-вересні 2019 року – 0,000534866;
- у січні-вересні 2020 року – 0,000501183.
Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у січні-вересні 2020 році склали 2 128,8 тис. гривень, що становить 100,4 % запланованих надходжень 2 120,9 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактичні надходження акцизного податку від роздрібної торгівлі збільшились на 35,2 % або на 554,4 тис. гривень.
За 9 місяців 2020 року по податку на нерухоме майно при затверджених показниках надходжень на звітний період у сумі 1 281,8 тис. гривень фактичні надходження склали 1 236,6 тис. гривень або 96,5 % до запланованого рівня. Планові показники не виконані на 45,2 тис. гривень або на 3,5% в результаті застосування норм Законів України від 17.03.2020 року №533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» зі змінами та доповненнями та поданням уточнюючих декларацій на зменшення нарахування на загальну суму 103,4 тис. гривень. В той же час у порівнянні з відповідним періодом минулого року, надходження по податку на нерухоме майно збільшились на 189,2 тис. гривень або на 18,1 % у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати та проведенням інвентаризації боржників з вищезазначеного податку за минулі роки.
По платі за землю за 9 місяців 2020 року при затверджених показниках надходжень у сумі 11 575,5 тис. гривень фактичні надходження склали 10 290,9 тис. гривень або 88,9 % до запланованого рівня. У зв’язку з податковими канікулами та поданням уточнюючих декларацій на зменшення нарахувань в результаті застосування норм Законів України від 17.03.2020 року №533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» зі змінами та доповненнями бюджет Тростянецької міської ОТГ за січень-вересень 2020 року недоотримав коштів у сумі 1300,0 тис. гривень, в т.ч.:
- по земельному податку з юридичних осіб – 650,0 тис. гривень (в т.ч. АТ «Південна залізниця» - 324,3 тис. гривень);
- по орендній платі з юридичних осіб – 500,0 тис. гривень (в т.ч. ПрАТ «Монделіс Україна»-310,0 тис. гривень);
- по орендній платі з фізичних осіб – 150,0 тис. гривень.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю зменшились на 730,2 тис. гривень або на 6,6 %
Надходження по єдиному податку виконані на 97,4 %, фактично надійшло коштів у сумі 9 116,0 тис. гривень при затвердженому показнику 9 362,0 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 14,8% або на 1 177,6 тис. гривень.
По єдиному податку з юридичних осіб планові показники виконано на 108,0 %, фактично надійшло 1 788,1 тис. гривень при затвердженому показнику 1 655,0 тис. гривень. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 51,9% або на 611,1 тис. гривень. Таке збільшення надходжень пояснюється додатковим надходженням коштів у 2020 році від сплати єдиного податку новоствореними підприємствами на загальну суму 821,4 тис. гривень, від яких за січень-вересень 2020 року надійшло до бюджету Тростянецької міської ОТГ відповідно:
- ТОВ "Паритет-Люкс"- 318,2 тис. гривень,
- ТОВ "АВ-Будсервіс" – 252,1 тис. гривень,
- ТОВ "СМ-Інвестбуд" – 251,1 тис. гривень.
По єдиному податку з фізичних осіб при затвердженому показнику 7 515,0 тис. гривень фактично до бюджету надійшло коштів у сумі 7 135,5 тис. гривень, що становить 95,0% запланованих надходжень. Причиною невиконання даного показнику є те, що згідно Рішення сесії Тростянецької міської ради № 188 від 06.05.2020 року «Про затвердження Положення про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку на території Тростянецької міської ОТГ з 01.02.2018 року» передбачено встановити наступні ставки єдиного податку:
- у травні 0% - для платників І та ІІ групи;
- у червні 5% - для платників І групи, 10% - для платників ІІ групи)
В результаті застосування норм вищезазначеного рішення втрати бюджету по єдиному податку з фізичних осіб у січні-вересні 2020 року становлять близько 390,0 тис. гривень. Але у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 9,7 % або на 629,3 тис. гривень.
По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників планові показники виконані на 100,2%, фактично надійшло коштів у сумі 192,4 тис. гривень, при затвердженому показнику 192,0 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 62,8 тис. гривень або на 24,6 %. у зв’язку із наявною переплатою по єдиному податку від с/г товаровиробників по ПП "Зарічанське".
Неподаткові надходження в звітному періоді виконані на 92,0%, фактично надійшло 1 001,8 тис. гривень при запланованих показниках 1 088,5 тис. гривень.
Адміністративні збори та платежі заплановано на звітний період у сумі 855,1 тис. гривень, фактичні надходження склали 768,6 тис. гривень або 89,9 % запланованого показнику. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 157,9 тис. гривень або на 17,0 %.
Плановий показник надходжень від сплати державного мита становить 27,2 тис. гривень, фактично надійшло 27,2,0 тис. гривень, виконання становить 100,0%. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 10,5 тис. гривень або на 27,7 %.
Інші надходження виконані на 100,0%, фактично надійшло коштів у сумі 206,4 тис. гривень, при затвердженому показнику 206,4 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 175,7 тис. гривень або на 572,3 %.
Офіційні трансферти на січень-вересень 2020 року заплановані в бюджеті Тростянецької міської ОТГ в сумі 44 010,1 тис. гривень, але фактичне їх виконання за 9 місяців 2020 рік становить 43 056,0 тис. гривень або 97,9%. Бюджет Тростянецької міської ОТГ недоотримав субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам в сумі 954,1 тис. гривень. (в т.ч. кошти з районного бюджету на утримання та капітальні видатки КНП «Тростянецька міська лікарня» у сумі 940,2 тис. гривень).
Доходи спеціального фонду
При затверджених показниках надходжень на січень-вересень 2020 року в сумі 3 113,4 тис. гривень фактично до спеціального фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ надійшло коштів у сумі 3 345,6 тис. гривень, що складає 107,5 % до затверджених показників доходів на відповідний період.
Екологічного податку за 9 місяців 2020 року надійшло 85,0 тис. гривень., що становить 65,4 % запланованого надходження екологічного податку на рік.
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надійшли за 9 місяців 2020 року в сумі 92,3 тис. гривень.
Надходження коштів пайової участі за січень-вересень 2020 року становлять 4,3 тис. гривень.
Від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності до бюджету Тростянецької міської ОТГ за січень-вересень 2020 року надійшли кошти від авансових внесків за викуп 4-х земельних ділянок загальною площею 1,3550 га на загальну суму 651,7 тис. гривень. А саме від:
- громадянина Охріменка Вадима Костянтиновича -180,7 тис. гривень,
- ФОП Сасіна Андрія Володимировича – 362,7 тис. гривень,
- ФОП Боровика Сергія Вікторовича – 80,0 тис. гривень,
- громадянки Кліщової Тамари Миколаївни – 28,3 тис. гривень.
Загалом за 9 місяців 2020 року власні доходи спеціального фонду бюджету Тростянецької міської ОТГ (без офіційних трансфертів) склали 3 245,6 тис. гривень. Даний показник менше на 1 405,3
тис. гривень у порівнянні з відповідним періодом минулого року в зв’язку зі зменшенням інших джерел власних надходжень бюджетних установ.
В бюджеті міста визначено 4 головних розпорядника коштів:
- Міська рада (01);
- Відділ освіти Тростянецької міської ради (06);
- Відділ культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької міської ради (10);
- Фінансове управління Тростянецької міської ради (37).
При фінансуванні головних розпорядників коштів бюджету Тростянецької міської ОТГ за 9 місяців 2020 року в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат.
Обсяг видатків загального фонду спрямовано на:
державне управління – 10602,9 тис. гривень;
освіта – 49280,0 тис. гривень;
охорона здоров’я – 15180,0 тис. гривень;
соціальний захист та соціальне забезпечення – 2781,0 тис. гривень;
культура – 5508,7 тис. гривень;
фізична культура і спорт – 7385,1 тис. гривень;
інші видатки –16351,0 тис. гривень;
трансферти – 1646,6 тис. гривень.
0100 Державне управління
Видатки на державне управління по загальному фонду затверджені в сумі 15015,3 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 10602,9 тис. гривень, що становить 70,6 % до річних призначень.
З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 9405,0 тис. гривень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 426,3 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 324,4 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 324,7 тис. гривень, що становить 100,1% до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 0,3 тис. гривень.
1000 Освіта
Видатки на освіту по загальному фонду затверджені в сумі 75851,5 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 49280,0 тис. гривень, що становить 65 % до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 41881,1 тис. гривень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 3509,4 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 6820,8 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 4697,5 тис. гривень, що становить 68,9 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 1099,1 тис. гривень та інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 81,6 тис. гривень.
Надання дошкільної освіти
Видатки на дошкільну освіту по загальному фонду склали 9545,2 тис. гривень при запланованих 14488,8 тис. гривень, що складає 65,9 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 7306,1 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 1066,5 тис. гривень. На харчування дітей в дошкільних закладах витрачено коштів у сумі 418,7 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 1230,1 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 583,5 тис. гривень, що становить 47,4 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 472,0 тис. гривень та інші джерела власних надходжень у сумі 14,3 тис. гривень.
Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами
Видатки на загальну середню освіту по загальному фонду склали 31999,9 тис. гривень при запланованих 50340,2 тис. гривень, що складає 63,6 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 27519,8 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 2141,2 тис. гривень. На харчування учнів шкіл витрачено коштів у сумі 453,0 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 5398,8 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 3998,6 тис. гривень, що становить 74,1 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 520,7 тис. гривень та інші джерела власних надходжень сумі 66,3 тис. гривень.
Надання позашкільної освіти позашкільними навчальними заклади освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми
Видатки на позашкільну освіту по загальному фонду склали 3507,8 тис. гривень при запланованих 4777,9 тис. гривень, що складає 73,4 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 3142,0 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 171,2 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 8,0 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 9,0 тис. гривень, що становить 112,2 % до річних призначень.
Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)
Видатки на утримання музичної школи по загальному фонду склали 1963,1 тис. гривень при запланованих 2553,0 тис. гривень, що складає 76,9 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 1832,3 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 79,7 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 167,9 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 106,4 тис. гривень, що становить 63,4 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 106,4 тис. гривень.
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів
Видатки по загальному фонду склали 563,4 тис. гривень при запланованих 564,0 тис. гривень, що складає 99,9 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 549,2 тис. гривень.
Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти
Видатки по загальному фонду склали 901,1 тис. гривень при запланованих 1619,8 тис. гривень що складає 55,6 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 793,2 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 0,55 тис. гривень, в тому числі:
Централізоване ведення бухгалтерського обліку - по загальному фонду видатки склали 854,6 тис. гривень при запланованих 1559,1 тис. гривень, що складає 54,8 %. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 793,2 тис. гривень.
Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру
Видатки по загальному фонду склали 795,8 тис. гривень при запланованих 1500,6 тис. гривень, що складає 53,0 %. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 738,4 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 50,3 тис. гривень.
2000 Охорона здоров’я
Видатки на охорону здоров‘я по загальному фонду затверджені в сумі 18927,9 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 15180,0 тис. гривень, що становить 80,2% до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 8456,5 тис. гривень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 1692,2 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 3866,3 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 3066,3 тис. гривень, що становить 79,3 % до річних призначень.
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню
Видатки на утримання вторинної медичної допомоги по загальному фонду склали 12964,5 тис. гривень при запланованих 15641,5 тис. гривень, що складає 82,9 % до річних призначень та на 13752,2 тис. гривень менше відповідного періоду минулого року. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 7983,4 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 1532,9 тис. гривень. На харчування хворих витрачено коштів у сумі 312,4 тис. гривень.
Зменшення фінансування за 9 місяців 2020 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року пов’язано з реалізацією заходів реформи фінансування системи охорони здоров’я відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення». КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради долучилося до програми медичних гарантій згідно договору № 0577-Е420-Р000 від 27.03.2020 року «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» з 1 квітня 2020 року. Даним договором передбачено 5 пакетів (спеціальних умов надання медичних послуг). Також 27.09.2020 року було заключено додатковий договір Пакет № 33 «Перехідне фінансове забезпечення комплексного надання медичних послуг в частині умов, які застосовуються з 1 вересня 2020 року». Фінансування Національної служби здоров’я України розпочалося з 10.04.2020 року.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 3866,3 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 3066,3 тис. гривень, що становить 79,3 % до річних призначень.
Первинна медична допомога населенню
В структуру ЦПМД ввійшли 5 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 10 фельдшерські пункти.
В «другу хвилю» укладено договір з НСЗУ від 15.08.2018 року і КНП «Тростянецький ЦПМД» ТМР з 01.10.2018 р. розпочало фінансування за принципом «гроші ходять за пацієнтом».
Видатки на утримання первинної медичної допомоги по загальному фонду склали 1446,1 тис. гривень при запланованих 2428,9 тис. гривень, що складає 59,5 % до річних призначень. З них на оплату праці з нарахуваннями направлено 473,1 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 159,3 тис. гривень. На орфанні захворювання та забезпечення ліками психічно хворих видатки склали 666,3 тис. гривень при запланованих 857,0 тис. гривень, що складає 77,7 % до річних призначень.
Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров‘я
- відшкодування вартості з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 769,4 тис. гривень (в т.ч. кошти місцевого бюджету 304,9 тис. гривень), що складає 89,7 % до річних призначень. Виписано рецептів на лікування хворих 129 чол.
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення
Компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян склали 792,9 тис. гривень, що складає 88,1 % до річних призначень та на 258,2 тис. гривень більше відповідного періоду минулого року. Кількість перевезених громадян за 9 місяців 2020 року складає 85800 чоловік.
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю. Видатки на утримання Територіального центру соціального обслуговування затверджені в сумі 2015,7 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 1421,9 тис. гривень, що становить 70,5 % до річних призначень. З них на заробітну плату з нарахуваннями направлено 1376,8 тис. гривень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 20,8 тис. гривень.
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 28,8 тис. гривень.
Інші видатки на соціальний захист населення склали 566,2 тис. гривень при плановому показнику 664,0 тис. гривень, виконання склало 85,3%.
Надано адресної матеріальна допомоги жителям Тростянецької ОТГ, які опинились в складних життєвих обставинах та не в змозі самостійно їх подолати у сумі 121,0 тис. гривень.
4000 Культура і мистецтво
Видатки по галузі культура і мистецтво по загальному фонду затверджені в сумі 7227,7 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 5508,7 тис. гривень, що становить 76,2 % до річних призначень.
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 2824,6 тис. гривень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 365,7 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено з урахуванням змін у сумі 2324,2 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 2015,5 тис. гривень, що становить 86,7 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 487,6 тис. гривень та інші джерела власних надходжень у сумі 234,5 тис. гривень.
Фізична культура і спорт
Видатки по закладам фізичної культури і спорту по загальному фонду затверджені в сумі 9864,3 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 7385,1 тис. гривень, що становить 74,9 % до річних призначень та на 2740,2 тис. гривень більше показника минулого року.
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 4273,8 тис. гривень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 235,7 тис. гривень.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 1337,1 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 862,0 тис. гривень, що становить 64,5 % до річних призначень, у тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами у сумі 113,6 тис. гривень.
Житлово-комунальне господарство
На галузь «житлово-комунальне господарство» міста по загальному фонду при затверджених показниках у сумі 15747,2 тис. гривень фактично профінансовано 11747,6 тис. гривень, що складає 74,6 % до затвердженого річного показника та на 2370,1 тис. гривень більше показника минулого року.
По спеціальному фонду затверджено кошторисні призначення з урахуванням змін у сумі 3959,5 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 3242,1 тис. гривень, що становить 81,9 % до річних призначень. Інші джерела власних надходжень у сумі 336,8 тис. гривень.
Економічна діяльність
По загальному фонду при затверджених показниках у сумі 4692,5 тис. гривень фактично виконано 2726,4 тис. гривень, що складає 58,1 % до затвердженого річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 33183,3 тис. гривень., фактично виконано за звітний період 8439,7 тис. гривень, що становить 25,4 % до річних призначень.
Здійснення заходів із землеустрою
На «Проведення заходів із землеустрою» по загальному фонду у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 144,6 тис. гривень, що складає 48,2 % до затверджених на цей період показнику 300,0 тис. гривень.
Будівництво та регіональний розвиток
На «Виготовлення проектної документації, будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, виготовлення містобудівної документації» у звітному періоді використано фінансового ресурсу по спеціальному фонду 2861,4 тис. гривень.
Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство
На поточний ремонт доріг у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 2197,9 тис. гривень при запланованих річних призначень у сумі 3922,1 тис. гривень, що складає 56,0 % до річного показника, по спеціальному фонду використано 64, 5 тис. гривень при запланованих призначеннях 64,5 тис. гривень, що складає 100% до річного показника.
Заходи з енергозбереження
На заходи з енергозбереження у звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на суму 280,4 тис. гривень при запланованих річних призначеннях у сумі 330,4 тис. гривень, що складає 84,9 % до річного показника. По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 14110,2 тис. гривень, використано 2410,2 тис. гривень, що складає 17,1% до затвердженого показника.
Інші програми та заходи, пов‘язані з економічною діяльністю
У звітному періоді використано фінансового ресурсу по загальному фонду на загальну суму 107,3 тис. гривень при запланованих річних призначень у сумі 140,0 тис. гривень, що складає 76,6% до річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 3324,8 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 3103,6 тис. гривень, що становить 93,3% до річних призначень.
Інша діяльність
По загальному фонду при затверджених показниках у сумі 2380,3 тис. гривень фактично виконано за звітний період 1877,0 тис. гривень, що складає 78,9 % до затвердженого річного показника.
По спеціальному фонду затверджено призначення з урахуванням змін у сумі 639,2 тис. гривень, фактично виконано за звітний період 277,1 тис. гривень, що становить 43,4 % до річних призначень.
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
По місцевій пожежній охороні по загальному фонду видатки затверджено у сумі 400,9 тис. гривень, у звітному періоді використано фінансового ресурсу на загальну суму 289,4 тис. гривень, що складає 72,2 % до річних призначень.
На оплату праці з нарахуваннями працівникам направлено 270,4 тис. гривень. Видатки на оплату за комунальні послуги та енергоносії складають 1,5 тис. гривень.
Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів
По загальному фонду при затверджених показниках у сумі 2502,4 тис. гривень фактично виконано 1646,6 тис. гривень, що складає 65,8 % до затвердженого річного показника.
До Тростянецького районного бюджету передано міжбюджетний трансферт по загальному фонду у сумі 660,9 тис. гривень та до обласного бюджету 20,0 тис. гривень.
Реверсна дотація склала 965,7 тис. гривень.
Вільний залишок коштів
Станом на 01.01.2020 року склався вільний залишок коштів по загальному фонду у сумі 3111,5 тис. гривень, в тому числі власні кошти 88,7 тис. гривень та освітньої субвенції 3022,8 тис. гривень. По спеціальному фонду у сумі 412,1 тис. гривень, у тому числі бюджет розвитку 134,3 тис. гривень. За 9 місяців 2020 року згідно рішення сесії Тростянецької міської ради повністю розподілено вільний залишок коштів.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.10.2020 року обліковується в сумі 1939,4 тис. гривень. Прострочена кредиторська заборгованість на звітну дату відсутня.
Начальник фінансового управління
Тростянецької міської ради Альона КАЛІНІЧЕНКО