ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

I

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

20.11.2017/6

Дата реєстрації:

21.11.2017

Проголосовано:

21.11.2017 11:52:57

Автор:

Бова Ю.А.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    1

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 20.11.2017/6



                           У К Р А Ї Н А             ПРОЕКТ





Тростянецька міська рада

1 сесія 7 скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я





від 21.11.2017 року                                                                                             

м. Тростянець                                                                                                                                       № _____





Про затвердження структури, 

загальної чисельності апарату

Тростянецької міської ради

та її виконавчих органів

 

Відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 



міська рада вирішила:



 

       1. Затвердити структуру апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів, згідно з додатком 1.

 

        2. Затвердити загальну чисельність апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів, згідно з додатком 2. 

       

        3. Дане рішення вступає в дію з моменту прийняття крім п.13 пп. б), п.16 пп. г), які вступають в дію через два місяці після дати попередження про скорочення посад.

 

        4. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради, головного спеціаліста (причетним виконавцям).



 



 

Міський голова              Ю.А. Бова



 Додаток 1

Затверджено

рішенням 1 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

від 21.11.2017 року №___



                                  



СТРУКТУРА



апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів






  1. Міський голова.

  2. Секретар міської ради.

  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.  

  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я, та соціального захисту населення.

  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.

  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

  8. Староста.

  9. Староста.

  10.  Центр надання адміністративних послуг.

  11.  Загальний відділ.

  12.  Відділ інформаційно-технічного забезпечення.

  13.  Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту.

  14.  Відділ містобудування та архітектури.

  15.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності.

  16.  Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності.

  17.  Відділ комунальної власності і земельних відносин.

  18.  Відділ правового забезпечення.

  19.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.

  20.  Відділ з питань державної реєстрації.

  21.  Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської

  22. області».

  23.  Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва.  



 

Самостійні відділи та управління

 



  1. Фінансове управління.

  2. Відділ освіти.

  3. Відділ культури, туризму, молоді та спорту.

  4. Територіальний центр соціального обслуговування.

  5. Комунальна установа Тростянецької міської ради «Трудовий архів».


 

Секретар міської ради                                       ______________





 Додаток 2

Затверджено

рішенням 1 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

від 21.11.2017 року №___

 



      ЗАГАЛЬНА



структура Тростянецької міської ради та її виконавчих органів


 


  1. Міський голова.

  2. Секретар ради.

  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.

  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

  8. Староста.

  9. Староста.


 


  1.  Центр надання адміністративних послуг:


а) начальник відділу;

б) адміністратор;

в) адміністратор.

 

  1.  Загальний відділ:


а) начальник  відділу;

б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);

в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);

г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);

ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);

д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);

е) секретар приймальні міського голови;

є) спеціаліст І категорії (з консультування прийому та видачі документів);

ж) діловод;

з)  діловод;

и) оператор комп’ютерного набору;

і) водій;

ї) водій;

й) водій;

к) прибиральник службових приміщень;

л) прибиральник службових приміщень;

м) прибиральник службових приміщень;

н) прибиральник службових приміщень;

о) завідувач господарства;

п) опалювач;

р) опалювач.

 

  1.  Відділ інформаційно -технічного  забезпечення:


а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);

в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).

 

  1.  Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:


а) начальник  відділу;

б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);

в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);

г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);

ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).

 

  1.  Відділ містобудування та архітектури:


а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);

в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі  даних містобудівного кадастру).

 

  1.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності:


а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);

б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

г) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);

ґ) оператор комп’ютерного набору.

 

    16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та              міжнародної діяльності:

а) начальник відділу;

б) головний спеціаліст (економіст);

в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);

г) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);

ґ) спеціаліст І категорії  (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).

 

17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:

а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (землевпорядник);

в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).

 

18. Відділ правового забезпечення:

а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);

в) спеціаліст I категорії (з правових питань).

 

         19.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:

    а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного    контролю – інспектор).

 

20. Відділ з питань державної реєстрації:

     а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;

б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;

в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;

г) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру;

ґ) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.

 

21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської

області»:

                    а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;

б) інспектор з благоустрою;

в) інспектор з благоустрою.

 

 22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:

     а) начальник відділу;

     б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);

      в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).

 

Загальна чисельність структури апарату міської ради

складає 75 одиниць.

  

          Самостійні  відділи та управління

 



1. Фінансове управління:

а) начальник.;

б) головний бухгалтер.

Відділ доходів

а) начальник відділу – заступник начальника;

б) головний спеціаліст.

Бюджетний відділ

а) начальник;

б) головний спеціаліст.

 

2. Відділ освіти:

а) начальник;

б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);

в) спеціаліст І категорії (по контролю за дотриманням санітарного законодавства та атестація закладів, ЗНО).

Централізована бухгалтерія:

а) головний бухгалтер;

б) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

в) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

г) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;

ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;

д) бухгалтер з обліку основних засобів;

е) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;

є) економіст;

ж) юрист.

          Методичний центр:

а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;

б) методист з виховної роботи;

в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;

г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;

ґ) системний адміністратор;

д) завідуючий господарством;

е) прибиральник службових приміщень;

є) прибиральник службових приміщень;

ж) сторож;

з) сторож;

и) водій.

 



3. Відділ культури, туризму, молоді та спорту:

а)  начальник

б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);

в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);

г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).

Централізована бухгалтерія:

     а) головний бухгалтер;

б) бухгалтер; 

в) бухгалтер;

г) економіст.

 



4. Територіальний центр соціального обслуговування:

                  Апарат:

а) директор;

б) головний бухгалтер;

в) бухгалтер І категорії;

г) провідний фахівець із соціальної роботи;

д) фахівець із соціальної роботи І категорії;

е) інспектор з кадрів;

є) прибиральник службових приміщень.

Відділення соціальної допомоги вдома:

а) завідувач відділення;

б) фахівець із соціальної допомоги вдома;

в) соціальний працівник 2 категорії;

г) соціальний робітник (15 одиниць);

д) робітник з комплексного обслуговування та ремонту будинків.

Відділення денного перебування

а) завідувач відділення;

б) соціальний працівник;

в) інструктор з трудової адаптації;

г) організатор з культурно - дозвіллєвої діяльності.

Відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів

а) завідувач відділення;

б) вчитель – реабілітолог;

в) вчитель – реабілітолог;

г) асистент вчителя - реабілітолога;

д) фахівець з фізичної реабілітації;

е) прибиральник службових приміщень.

 



5. Комунальна установа Тростянецької міської ради «Трудовий архів».

а) директор;

б) провідний бухгалтер;

в) провідний архівіст.

 

Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради

складає 77 одиниць.

 

 

Секретар міської ради                               ________________________