ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

II

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

22.12.2017/60а

Дата реєстрації:

21.12.2017

Проголосовано:

22.12.2017 11:36:35

Автор:

Біловол А.Л.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 22.12.2017/60а

  


 

У К Р А Ї Н А





                              Тростянецька міська рада           ПРОЕКТ

2 сесія 7 скликання

(друге пленарне засідання)

 

Р І Ш Е Н Н Я

 



від 22.12.2017 року                                                                                             

м. Тростянець                                   № ___


 

Про внесення змін до рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року

«Про затвердження структури, загальної чисельності апарату  

Тростянецької міської ради та її виконавчих органів»

 

З метою уточнення структури, відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:

 

1. Внести зміни до рішення міської ради № 5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури,  загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додаток 2 в наступній редакції. Додається.

 

2. В іншій частині рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року  залишити без змін.



3. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та причетним виконавцям.

 

 

 
Міський голова      Ю.А. Бова

 

 

 
 Додаток 2

до рішення 2 сесії 7 скликання

(друге пленарне засідання)

Тростянецької міської ради

від 22.12.2017 року № __

 

      ЗАГАЛЬНА



структура апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів

 



  1. Міський голова.

  2. Секретар ради.

  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.

  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

  8. Староста.

  9. Староста.


 

10. Центр надання адміністративних послуг: а) начальник відділу;

б) адміністратор;

в) адміністратор;

г) адміністратор;

ґ) адміністратор;

д) адміністратор;

е) адміністратор.

 

11. Загальний відділ:

а) начальник  відділу;

б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);

в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);

г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);

ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);

д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);

е) секретар приймальні міського голови;

є) діловод;

ж) діловод;

з) оператор комп’ютерного набору;

и) водій;

і) водій;

ї) водій;

й) прибиральник службових приміщень;

к) прибиральник службових приміщень;

л) прибиральник службових приміщень;

м) прибиральник службових приміщень;

н) завідувач господарства;

о) опалювач;

п) опалювач.

 

12. Відділ інформаційно -технічного  забезпечення:

а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);

в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).



 13. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:а) начальник  відділу;

б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);

в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);

г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);

ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).



 14. Відділ містобудування та архітектури:а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);

в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі  даних містобудівного кадастру).

 

15Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);

б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

г) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);

ґ) оператор комп’ютерного набору.

 

    16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та  міжнародної діяльності:

а) начальник відділу;

б) головний спеціаліст (економіст);

в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);

г) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);

ґ) спеціаліст І категорії  (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).

 

17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:

а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (землевпорядник);

в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).

 

18. Відділ правового забезпечення:

а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);

в) спеціаліст I категорії (з правових питань).

 

         19.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:

а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного    контролю – інспектор).

 

20. Відділ з питань державної реєстрації:

а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;

б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;

в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;

г) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру;

ґ) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.

 

21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської

області»:

а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;

                   б) інспектор з благоустрою;

                   в) інспектор з благоустрою.

 

 22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:

     а) начальник відділу;

     б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);

     в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).

 
Загальна чисельність структури апарату міської ради

складає 78 одиниць.


  

 

 

 
          Самостійні  відділи та управління

 


  1. Фінансове управління:


а) начальник;

б) головний спеціаліст (бухгалтер).

Відділ доходів

а) начальник відділу, заступник начальника управління;

б) головний спеціаліст.

Бюджетний відділ

а) начальник відділу;

          б) головний спеціаліст.

 

2. Відділ освіти:

а) начальник;

б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);

в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);

г) секретар.

Централізована бухгалтерія:

а) головний бухгалтер;

б) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

в) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

г) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;

д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;

е) бухгалтер з обліку основних засобів;

є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;

ж) економіст;

з) юрист.

          Методичний кабінет:

а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;

б) методист з виховної роботи;

в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;

г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;

д ) методист з психологічної служби;

е) інженер з охорони праці;

є) системний адміністратор;

ж) завідуючий господарством;

з) прибиральник службових приміщень.

 

  1. Відділ культури, туризму, молоді та спорту:


а)  начальник;

б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);

в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);

г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).

 

Централізована бухгалтерія:

     а) головний бухгалтер;

б) бухгалтер; 

в) бухгалтер;

г) економіст.

 

Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради

складає  37 одиниць.

 

 
Секретар ради                                     Н.А. Ковальова