ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

II

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

22.12.2017/68а

Дата реєстрації:

21.12.2017

Проголосовано:

22.12.2017 11:54:53

Автор:

Пустовойтова В.А.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 22.12.2017/68а



                                            У К Р А Ї Н А                              ПРОЕКТ



Тростянецька міська рада

2 сесія 7 скликання

(друге пленарне засідання)




Р І Ш Е Н Н Я


 

від 22 грудня 2017 року  № 






Про затвердження «Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку  Тростянецької міської ради»

 

 

 

 

 

 

З метою запровадження єдиних підходів до облікової політики для відокремлених структурних підрозділів та розпорядників коштів нижчого рівня, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. №996-XIV, Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, Наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015 р. №11 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб’єкта державного сектору», Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 26.01.2011 р. №59, Наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2013 р. №1203 «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі», керуючись ст. 25, ст. 26, ст. 59, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
міська рада вирішила:

 

1. З метою забезпечення ефективного управління фінансово-господарською діяльністю Тростянецької міської ради та підпорядкованих установ, які належать до сфери її управління, затвердити «Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку Тростянецької міської ради» (далі Положення) в новій редакції (додаток 1).

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення 54 сесії 6 скликання від 26.05.2015 року №106 «Про погодження Положення про облікову політику Тростянецької міської ради».

3. Відділам бухгалтерського обліку та звітності - апарату Тростянецької міської ради та підпорядкованих установ привести у відповідність з цим Положенням порядок організації бухгалтерського обліку.

 

4. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату Тростянецької міської ради, підпорядкованим установам та ознайомити всіх причетних.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера Пустовойтову В.А.



                                     





Міський голова    Ю.А. Бова

 



                                                                                                                                                                              






Додаток 1

до рішення 2 сесії 7 скликання

від 22 грудня 2017 року № _____

 

 
ПОЛОЖЕННЯ

про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку

Тростянецької міської ради

 

1. Загальні положення

                                                                 

  1. Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку Тростянецької міської ради  (далі Положення) складене на виконання вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16 липня 1999 р. № 996-ХІУ (далі - Закон), Типового положення про  бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 р. № 59,  Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі - НП(С)), Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 р.  № 611, інших нормативно-правових актів, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності, з метою дотримання  єдиної методики відображення в бухгалтерському обліку і звітності господарських операцій та порядку оцінки об'єктів обліку.

  2. Установити, що основою для формування облікової політики Тростянецької міської ради є Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку бюджетних установ та запровадження єдиних підходів до облікової політики підпорядкованих установ, які належать до сфериуправління.

  3. Установити, що обрана та затверджена цим Положенням облікова політика та організація бухгалтерського обліку застосовується постійно (рік у рік). Зміни до облікової політики вносяться лише у випадках, передбачених національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та обов’язково обґрунтовуються.

  4. Визначити, що формування облікової політики розпорядника бюджетних коштів будь-якого рівня підпорядкованості не передбачає дублювання в розпорядчих документах норм, установлених стандартами, іншими нормативно-правовими актами, а також розпорядчими документами головного розпорядника бюджетних коштів (відповідального виконавця).

  5. Установити єдині підходи до облікової політики для відокремлених структурних підрозділів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня щодо подій або господарських операцій, які не розкрито стандартами або розпорядчими документами головного розпорядника бюджетних коштів щодо єдиних підходів до облікової політики.

  6. Погоджувати протягом 10 робочих днів розпорядчі документи з облікової політики та змін до неї розпорядників нижчого рівня на предмет їх законності, єдності підходів із відображення в бухгалтерському обліку однотипних господарських операцій із виконання кошторисів.

  7. Здійснювати методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності в підвідомчих установах.


 

2. Облікова політика

 

2.1    Бухгалтерський облік усіх господарських операцій, пов’язаних з виконанням кошторисів здійснюються у хронологічному порядку за меморіально-ордерною формою обліку з веденням записів господарських операцій в облікових реєстрах із забезпеченням їх збереження в паперовому вигляді.


  1. Підстава для відображення операції в бухгалтерському обліку - первинний документ, який фіксує факт здійснення операції та складається під час її здійснення. Оформлення та подання первинних документів відбувається відповідно до вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, у строки, які визначені Графіком документообігу по Тростянецькій міській раді (додаток 1 до «Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку Тростянецької міської ради»).

  2. Постійно діюча комісія зі списання матеріальних цінностей, інвентаризаційна комісія та інші комісії створюються за рішенням сесії міської ради, рішенням виконавчого комітету, розпорядженням міського голови.

  3. На інвентаризаційну комісію покладаються обов’язки щодо проведення переоцінок, а також індексації вартості майна, списання простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості за відповідними рішеннями.

  4. До складу основних засобів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) дорівнює або перевищує встановлену законодавством вартість для основних засобів.

  5. Матеріальні активи, які були віднесені до складу основних засобів до дати набрання чинності НП (С) БО 121 “Основні засоби”, обліковувати як основні засоби до їх вибуття (списання) з обліку.

  6. Суми витрат, пов'язані з поліпшенням об'єктів основних засобів (модернізація, модифікація,добудова; дообладнання, реконструкція тощо), що призводять до збільшення майбутніх економічних вигод, відносити на рахунок “Капітальні інвестиції” з подальшим збільшенням первісної вартості основних засобів після введення в експлуатацію.

  7. Первісна вартість основних засобів може формуватися як за рахунок капітальних вкладень, так і за рахунок поточних витрат: на транспортування, установку, монтаж, налагодження, тощо.

  8. Кожному необоротному активупри прийнятті їх на бухгалтерський облік надавати інвентарний номер.

  9. Одиницею обліку основних засобів та інших необоротних матеріальних активів вважати .

  10. Проводити нарахування амортизації (зносу) на основні засоби за прямолінійним методом на системній основі шляхом її нарахування на дату балансу (щоквартально) діленням річної суми амортизації. Для визначення строків корисного використання груп основних засобів приймати Типові строки корисного використання груп основних засобів, які визначені вНП (С).

  11. Нарахування амортизації основних засобів починається з місяця, наступного за місяцем, у якому об’єкт основних засобів став придатним для корисного використання.

  12. У разі якщо залишкова вартість об’єкта основних засобів, який продовжує використовуватись, дорівнює нулю, а визначити справедливу вартість неможливо або недоцільно, для такого об’єкта визначається ліквідаційна вартість, на суму якої збільшується його первісна вартість. При цьому, вартість цього об’єкта, яка амортизується, дорівнює нулю.

  13. Проведення переоцінки основних засобів здійснювати за розпорядженням міського голови.

  14. активами визнається об’єкт, який не має матеріальної форми (немонетарний актив), може бути ідентифікованим та на який установа має право власності і може реалізувати. Одиницею обліку нематеріальних активів вважається окремий об'єкт.

  15. Вважати матеріальні активи з терміном корисного використання (експлуатації) більше одного року та первісною за одиницю (комплект)первісна вартість за одиницю (комплект) для основних засобів іншими

  16. Проводити нарахування амортизації (зносу)

  17. Визначити, що запаси визнаються активом, якщо вартість запасів можливо достовірно визначити, існує ймовірність отримання майбутніх економічних вигод, пов’язаних з їх використанням, та/або вони мають потенціал корисності.

  18. диницею бухгалтерського обліку запасів визначити їх найменування.

  19. Запаси зараховуються на баланс за первісною вартістю, яка встановлюється, виходячи із суми грошових коштів або справедливої вартості інших активів, сплачених (витрачених) на придбання (створення) цих запасів.

  20. Запаси оприбутковувати за місцем їх відповідального зберігання.

  21. Облік запасів вести за найменуваннями, кількістю та по матеріально-відповідальнім особам.

  22. Матеріально-відповідальні особи зобов’язані щомісяця станом на перше число проводити звірку залишку запасів із бухгалтерською службою.

  23. Запаси списувати з балансу в разі їх вибуття внаслідок списання, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування та інших причин невідповідності критеріям визначення активом, згідно актів.

  24. Списання пального здійснювати на підставі подорожніх листів за фактичною витратою, але не більш встановлених норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які передбачені для автомобілів, що знаходяться на балансі.

  25. До малоцінних та швидкозношуваних предметів належать предмети, що використовуються не більше одного року або протягом операційного циклу, якщо він більше року.

  26. З метою забезпечення збереження МШП відповідальними особами, організувати оперативний кількісний облік таких предметів за місцями експлуатації і відповідальними (підзвітними) особами протягом строку їх фактичного використання.

  27. З оперативного обліку малоцінні та швидкозношувані предмети, які вийшли з ладу, списуються відповідно до актів затверджених керівником підприємства.

  28. Бухгалтерський облік поточної дебіторської та кредиторської заборгованості за роботи, послуги, продукцію, товари вести за  первісною  вартістю окремо по кожному дебітору чи кредитору.

  29. Виплату заробітної плати працівникам за першу половину місяця в розмірі не менш 50% місячного фонду заробітної плати за фактично відпрацьований часпроводити в періоддо 15 числа поточного місяця, за другу половину місяця – не пізніше останнього робочого дня місяця.

  30. Для направлення працівників у відрядженням видається розпорядження (наказ) про відрядження. У розпорядженні обов’язково зазначається куди направлено працівника, строк і мета відрядження. Розпорядження підписує керівник установи. До розпорядження додається кошторис витрат на аванс у довільній формі.

  31. Строк відрядження може бути продовжено, якщо працівник затримався у зв’язку з виробничою необхідністю, або з незалежних від нього причин. Таке продовження строку оформляється розпорядженням керівника після повернення працівника з відрядження на підставі доповідної записки.

  32. Якщо працівник відбуває у відрядження у вихідний день, то йому після повернення з відрядження в установленому порядку надавати інший день відпочинку.

  33. За кошти, витрачені під час відрядження на господарські потреби, у тому числі на придбання пального для автомобіля, звітувати не пізніше наступного дня за днем прибуття.

  34. Підтвердними документами, що засвідчують вартість понесених витрат, є оригінали розрахункових документів: посвідчення про відрядженняквитки на проїзд, рахунки з готелю, відмітки прикордонної служби в закордонному паспорті про перетин кордону, що посвідчує перебування працівника у відрядженні, касові чеки тощо.

  35. Відшкодування витрат на відрядження, що перевищують граничні норми, згідно з оригіналами підтвердних документів, з дозволу керівника не є надмірно витраченими коштами.

  36. Облік грошових документів здійснювати у національній валюті.

  37. Установлювати ліміт залишку готівки в касі окремо на кожен рік.

  38. Грошові документи зберігати у сейфі.

  39. Оформлення та ведення касових операцій здійснювати відповідно до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні.

  40. Одержана готівка повинна витрачатися суворо за цільовим призначенням. Використовувати готівку, без попереднього зарахування її на рахунки, заборонено.

  41. Відображення здійснених господарських операцій в реєстрах бухгалтерського обліку здійснюється відповідно до кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями бюджетних установ.

  42. Номер рахунків бухгалтерського обліку складається з чотирьох цифр. За необхідності дозволити головному бухгалтеру вводити п’яти-семизначні рахунки через знак « /», після номеру рахунку, де п’ята цифра означатиме фонд:


               0 – невизначений фонд;

               1 – загальний фонд;

               2  – спеціальний фонд (платні послуги);

               3 – спеціальний фонд (благодійні внески);

               7 –  спеціальний фонд (інші кошти).

        Шоста – сьома цифри означатимуть порядковий номер.

        Наприклад: 1013/7 або 2312/12.

 

3. Порядок організації бухгалтерського обліку

 

  1. Ведення бухгалтерського обліку здійснювати відділом бухгалтерського обліку та звітності на чолі з головним бухгалтером.

  2. Порядок роботи відділу визначається Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності, яке затверджується міською радою.

  3. Кількісний та посадовий склад бухгалтерської служби визначається штатним розкладом, а обов’язки кожного працівника бухгалтерського підрозділу регламентуються відповідними посадовими інструкціями, а також положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності.

  4. На період відсутності головного бухгалтера посадові обов’язки останнього виконує працівник відділу, або інша особа призначена керівником.

  5. Надати право першого підпису бухгалтерських та фінансових документів, фінансової, статистичної та податкової звітності - керівнику, заступнику керівника.

  6. Надати право другого підпису бухгалтерських та фінансових документів, фінансової, статистичної та податкової звітності – головному бухгалтеру, а за його відсутності- працівнику відділу бухгалтерського обліку та звітності, або іншому працівнику.

  7. Право підписання бухгалтерських і первинних документів мають матеріально відповідальні особи з правом отримання товарно-матеріальних цінностей, з якими укладені договори про матеріальну відповідальність.

  8. Посадові особи, які складають звітність, відповідно до своїх посадових обов’язків - несуть повну відповідальність за якість і своєчасність її подання.

  9. Працівникам усіх підрозділів, відповідальним за оформлення первинних документів, виконувати вимоги головного бухгалтера з дотриманням порядку оформлення і подання первинних документів у термін, передбачений графіком документообігу.

  10. За порушення вимог до оформлення документів, несвоєчасне складання первинної документації, а також недостовірність відображених у них даних посадові особи можуть бути притягнуті до дисциплінарної відповідальності. 

  11. Відповідальність за недопущення несанкціонованого доступу до облікової інформації несе головний бухгалтер.

  12. Відділ бухгалтерського обліку забезпечує відображення господарських операцій установи відповідно до Плану рахунків.


 

 

 

 

Начальник відділу

бухгалтерського обліку та звітності

Головний бухгалтер                                                                  В.А. Пустовойтова

                                                                                                            


Додаток  1

до Положення про облікову політику

 та організацію бухгалтерського обліку

Тростянецької міської ради

                                                               

                                                                                                                                                              «ЗАТВЕРДЖУЮ»:

                                                                                                                                    Міський голова

                                                                                                                                                           Тростянецької міської ради

_____________________ Ю.А. Бова

«______»_____________ 2017р.


ГРАФІК ДОКУМЕТООБІГУ

по Тростянецькій міській раді

 
















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































з/п
Найменування документа Створення документа Перевірка документа Обробка документа
відповідальний за виконання термін Відповідаль-ний за перевірку термін передача

документа
подальші дії граничний строк виконання
І. Організаційно-кадрова робота
1 Кадрові документи
1.1 Графік відпусток Працівник по роботі з персоналом Не пізніше ніж за 2 тижні до початку року Начальник структурного підрозділу до 1 січня поточного року Керівнику на затвердження   Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Протягом 5 робочих днів після отримання
1.2 Розпорядження міського голови про зміни в особовому складі та розпорядження з кадрових питань

 
Працівник по роботі з персоналом Наступного дня після візування розпорядження міським головою Начальник структурного підрозділу Не пізніше двох робочих днів після видання Головному бухгалтеру та іншим структурним підрозділам Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У термін вказаний у розпорядженні
1.3 Розпорядження (наказ) про відрядження

 
Працівник по роботі з персоналом Наступного дня після видання але не пізніше дня відрядження Начальник структурного підрозділу Наступного дня після видання але не пізніше дня відрядження Головному бухгалтеру та іншим структурним підрозділам Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Протягом 7 робочих днів після отримання
1.4 Рішення ради, виконавчого комітету щодо кадрових питань, змін в особовому складі тощо Діловод Після підписання міським головою Секретарі ради та виконавчого комітету Після підписання міським головою, але не пізніше 6 днів після створення Головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Протягом 10 робочих днів після отримання, але не пізніше  терміну, вказаному у рішенні
ІІ. Господарські та загальні питання
2 Документи, пов’язані з матеріальним забезпеченням установи
2.1 Документи, що підтверджують проведення тендерних закупівель

 
Секретар тендерного комітету Строки, установлені законодавством про закупівлі Голова тендерного комітету Не пізніше наступного дня після їх створення Керівнику -  на підпис, головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання і іншим структурним підрозділам Не пізніше  наступного дня або в день підписання
2.2 Документи, що підтверджують проведення допорогових закупівель

 
Працівник правового забезпечення, працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Строки, установлені законодавством про закупівлі Начальник структурного підрозділу Не пізніше наступного дня після їх створення Керівнику -  на підпис, головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше  наступного дня або в день підписання
2.3 Договір

(на придбання товарів, надання послуг, виконання послуг тощо)
Працівник правового забезпечення Не пізніше наступного Начальник структурного підрозділу Не пізніше наступного дня після отримання Керівнику -  на підпис, головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Протягом 7 робочих днів після створення
2.4 Акт звірки з контрагентами Спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Щоквартально та

за потребою
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше  наступного дня після отримання або створення Керівнику -  на підпис, головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання  і контрагенту для звірки Не пізніше ніж 10 днів після завершення

кварталу
2.5 Рішення ради, виконавчого комітету щодо фінансових питань, списання матеріальних цінностей, передачі, оприбуткування тощо Діловод, секретар міського голови Після підписання міським головою Секретарі ради та виконавчого комітету Після підписання міським головою, але не пізніше 6 днів після створення Головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Після підписання міським головою, але не пізніше терміну, вказаному у рішенні
2.6 Інші документи Причетні особи У день отримання Начальник структурного підрозділу У день отримання, але не пізніше 6 днів з дати створення документу Головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У день отримання, але не пізніше 7 робочих днів з дати створення документу
ІІІ. Відділ бухгалтерського обліку та звітності
3 Планово-фінансові документи установи
3.1 Бюджетні запити Економіст У термін визначений Міністерством фінансів України Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис Подаються відповідним органам  і Відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У термін визначений Міністерством фінансів України
3.2 Паспорти бюджетних програм Уповноважений розробник проекту У терміни передбачені для підготовки рішень сесії Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У термін визначений у рішенні
3.3 Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету Уповноважений розробник проекту У термін визначений рішенням сесії Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику -  на підпис та головному бухгалтеру Подається на сесію для  затвердження і Відділу бухгалтерського обліку та звітності  і для опрацювання Протягом 10 днів після завершення дії бюджетної програми
3.4 Оцінка ефективності бюджетних програм, результати аналізу ефективності бюджетних програм Протягом 10 днів після складання звіту про виконання паспорту бюджетної програми Керівнику -  на підпис та головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності  та іншим підрозділам для опрацювання Протягом 10 днів після складання звіту про виконання паспорту бюджетної програми
3.5 Лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування Економіст Тижневий термін після затвердження бюджету Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис Розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня Тижневий термін після затвердження бюджету але не пізніше термінів визначених законодавчо
3.6 Тимчасовий кошторис Економіст У терміни визначені Законодавством України Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис Подається ДКСУ  і  Відділу бухгалтерського обліку та звітності і іншим підрозділам для опрацювання У терміни визначені Законодавством України
3.7 Кошторис на бюджетний рік та інші планові документи Економіст У терміни визначені Законодавством України Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис Подається ДКСУ  і  Відділу бухгалтерського обліку та звітності і іншим підрозділам для опрацювання У терміни визначені Законодавством України
3.8 Довідки про зміни до річного розпису бюджету та помісячного розпису асигнувань Економіст У терміни визначені Законодавством України Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на узгодження та підпис Подається ДКСУ  і  Відділу бухгалтерського обліку та звітності і іншим підрозділам для опрацювання У терміни визначені Законодавством України
3.9 Реєстри змін розподілу показників зведених кошторисів Економіст У терміни визначені Законодавством України Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на узгодження та підпис Подається ДКСУ  і  Відділу бухгалтерського обліку та звітності і іншим підрозділам для опрацювання У терміни визначені Законодавством України
3.10 Штатний розпис та розрахунки  до нього  

Економіст
У терміни визначені для підписання рішень виконкому Начальник структурного підрозділу Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на узгодження та підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У терміни визначені для підписання рішень виконкому
4 Документи, пов’язані з реєстрацією зобов’язань
4.1 Договір

( на придбання товарів, надання послуг, виконання робіт тощо)
 

Матеріально-відповідальна особа,  працівник правового забезпечення
Не пізніше 3 робочих днів із дня укладення договору Начальник структурного підрозділу Не пізніше 3 робочих днів із дня укладення договору Керівнику та головному бухгалтеру -  на узгодження та підпис Оригінал договору чи його копія подається  до ДКСУ  разом із реєстром бюджетних зобов’язань  та залишається у Відділі бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 7 робочих днів із дня укладення договору та не пізніше 11 год. останнього робочого дня місяця
4.2 Реєстри бюджетних зобов’язань Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності, до посадових обов’язків якого це належить, оператор комп’ютерного набору

 
Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів Головному бухгалтеру -  на узгодження та підпис Подається ДКСУ разом з підтвердними документами для реєстрації зобов’язань Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів
4.3 Реєстри бюджетних фінансових зобов’язань Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності, до посадових обов’язків якого це належить, оператор комп’ютерного набору

 
Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів Головному бухгалтеру -  на узгодження та підпис Подається ДКСУ разом з підтвердними документами для реєстрації зобов’язань Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів
5 Банківські  та касові документи
5.1 Платіжні доручення Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності, до посадових обов’язків якого це належить, оператор комп’ютерного набору

 
Не пізніше  наступного дня після створення Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше  наступного дня після створення Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис Подається ДКСУ разом з підтвердними документами для оплати Не пізніше  10 днів після створення
5.2 Прибутковий та видатковий касовий ордер Касир У день оформлення касової операції Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше  наступного дня після створення  

Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше  наступного дня після оформлення касової операції
7 Документи, пов’язані з відрядженням
7.1 Авансовий звіт разом з оригіналами документів про підтвердження витрат Працівник, який повернувся з відрядження, підзвітна особа До закінчення 5-го банківського дня, що настає за днем завершення відрядження (3-го, — якщо готівку отримано з застосуванням платіжної картки)  

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер
У день оформлення На затвердження керівнику

установи
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 7 робочих днів із дати  отриманих первинних документів
7.2 Письмовий дозвіл керівника на відшкодування витрат понад граничні суми Керівник установи Не пізніше дня оформлення авансового звіту
8 Документи, пов’язані з утриманням автотранспорту
8.1 Накладна внутрішнього переміщення Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності У день проведення операції Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер У день оформлення  

Керівнику та головному бухгалтеру -  на підпис
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 7 робочих днів із дати   первинних документів
8.2 Подорожній лист Водій або уповноважена керівником особа До початку робочого дня Начальник структурного підрозділу Під час допуску водія до роботи  

Керівнику  -  на підпис
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше  наступного дня після завершення місяця
8.3 Зведення подорожніх листів Водій або уповноважена керівником особа В останній робочий день поточного місяця або за потребою Начальник структурного підрозділу У день оформлення  

Керівнику  -  на підпис
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше  наступного дня

після завершення місяця
8.4 Картка обліку пробігу (наробітку) пневматичної шини Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Щомісяця протягом експлуатації Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Під час оформлення та списання Головному бухгалтеру -  на ознайомлення Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше  наступного дня після завершення місяця
8.5 Картка обліку наробітку та відстежування обігу акумуляторної батареї Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Щомісяця протягом експлуатації Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Під час оформлення та списання Головному бухгалтеру -  на ознайомлення Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше  наступного дня після завершення місяця
9 Документи з оплати праці
9.1 Розпорядження про прийняття на роботу,  виплату матеріальної допомоги, встановлення доплат, надбавок, преміювання, тощо. Працівник по роботі з персоналом У день отримання розпорядження від міського голови Начальник структурного підрозділу У день отримання Головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 25 числа поточного місяця
9.2 Розпорядження про звільнення, надання щорічної відпустки Працівник по роботі з персоналом У день отримання розпорядження від міського голови Начальник структурного підрозділу У день отримання Головному бухгалтеру Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не менше ніж  5 днів до настання, але не пізніше дати звільнення або надання відпустки
9.3 Табель обліку використання робочого часу Особа, відповідальна за ведення табеля За першу половину місяця – до 10 числа, за другу половину місяця - до 23 числа поточного місяця Начальник структурного підрозділу У день отримання Керівнику - на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання За першу половину місяця – до 20 числа, за другу половину місяця - до 20 числа  наступного місяця
9.4 Протоколи засідання комісій із соцстрахування (разом із листками непрацездатності) Комісія  із соціального страхування Не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження листка непрацездатності Голова комісії  із соціального страхування У день отримання Керівнику та головному бухгалтеру - на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше останнього дня місяця
10 Первинні документи
10.1 Накладні Матеріально відповідальна особа У день надходження товарів або послуг Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Начальник відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту Не пізніше наступного  дня після  їх отримання Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту  для перевірки та керівнику  - на підпис;

головному бухгалтеру
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 7 робочих днів із дня створення та не пізніше 11 год. останнього робочого дня місяця
10.2 Акти наданих послуг, виконаних робіт Матеріально відповідальна особа У день надання послуг або робіт Не пізніше наступного  дня після  їх отримання Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 7 робочих днів із дня створення та не пізніше 11 год. останнього  робочого дня місяця
10.3 Довідка про надходження в натуральній формі Матеріально-відповідальна особа

 
Не пізніше 3 робочих днів після отримання таких надходжень Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше 3 робочих днів після отримання таких надходжень Керівнику та головному бухгалтеру - на підпис Подається до ДКСУ для проведення   Не пізніше 7 робочих днів із дня створення та не пізніше 11 год. останнього  робочого дня місяця
11 Документи з обліку необоротних активів
11.1 Акт приймання-передачі основних засобів Комісія, затверджена рішенням керівника У терміни вказані у рішенні Голова комісії Не пізніше наступного дня після складання документа Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У терміни вказані у розпорядженні, але не пізніше останнього робочого дня місяця
11.2 Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію основних засобів,

Акт приймання відремонтованих, реконструйова-них та модернізованих основних засобів

передачі
Комісія, затверджена рішенням керівника У терміни вказані у рішенні Голова комісії Не пізніше наступного дня після складання документа Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У терміни вказані у розпорядженні, але не пізніше останнього робочого дня місяця
11.3 Акт внутрішнього переміщення основних засобів Комісія, затверджена рішенням керівника У терміни вказані у рішенні Голова комісії Не пізніше наступного дня після складання документа Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання У терміни вказані у розпорядженні, але не пізніше останнього робочого дня місяця
11.4 Акт списання основних засобів (часткової ліквідації) Комісія, затверджена рішенням керівника У день списання Голова комісії Не пізніше наступного дня після складання документа Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше останнього робочого дня місяця
11.5 Акт списання транспортних засобів Комісія, затверджена рішенням керівника У день списання Не пізніше наступного дня після складання документа Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше останнього робочого дня місяця
11.6 Акт переоцінки основних засобів Комісія, затверджена рішенням керівника У момент визначення суми дооцінки та уцінки об’єктів основних засобів  

Голова комісії
Не пізніше   наступного дня після оформлення документу Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше останнього робочого дня місяця
11.7 Акт введення об’єкта в експлуатацію основних засобів Комісія, затверджена рішенням керівника В день введення об’єкта в експлуатацію Голова комісії Не пізніше   наступного дня після оформлення документу  

Керівнику на підпис
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше останнього робочого дня місяця
11.8 Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів, Інвентарна картка групового обліку основних засобів Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше наступного дня після завершення місяця Головному бухгалтеру за потребою Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця
11.9 Інвентарна картка обліку тварин і багаторічних насаджень Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше наступного дня після завершення місяця Головному бухгалтеру за потребою Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця
11.10 Опис інвентарних карток з обліку основних засобів Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Після відкриття інвентарної картки Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше наступного дня після завершення місяця Головному бухгалтеру за потребою Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця
11.11 Інвентарний список основних засобів Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Після відкриття інвентарної картки, у день введення в експлуатацію Головному бухгалтеру за потребою Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця
11.12 Розрахунок амортизації основних засобів Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Щоквартально Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше останнього робочого дня кварталу  

Головному бухгалтеру - на підпис
Знаходиться у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше останнього робочого дня кварталу
11.13 Дефектні акти, висновки про технічний стан об’єктів Комісія, утворена рішенням керівника Під час оформлення актів на списання та за потребою Голова комісії Під час оформлення актів на списання та за потребою  

Керівнику на підпис
Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше наступного дня після завершення місяця
12 Документи з обліку запасів
12.1 Акт про прийняття матеріалів

(форма № З-1)
Комісія, утворена рішенням керівника У день приймання матеріальних запасів Голова комісії У день приймання матеріальних запасів Керівнику на підпис Оформлюють претензію (за наявності розбіжностей) і подають контрагенту і  відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше установленого терміну в договорі
12.2 Акт списання

(форма №З-2)
Комісія, утворена рішенням керівника У день списання запасів Голова комісії Наступного дня після оформлення Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше наступного дня після завершення місяця
12.3 Типова форма

№З-11 «Оборотна відомість»
Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності У день надходження первинних документів Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше останнього робочого дня місяця Головному бухгалтеру - на підпис Звіряються залишки з матеріально відповідальною особою. Залишається у відділі бухгалтерського обліку та звітності Не пізніше наступного дня після завершення місяця
12.4 Акт на списання використаних бланків суворої звітності Комісія, утворена рішенням керівника У день оформлення Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше наступного дня після оформлення Керівнику на підпис Подається відділу бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше наступного дня після завершення місяця
13 Меморіальні ордери
13.1 Меморіальні ордери № 1-17 Працівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Записи заносять кожного дня Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше ніж наступного дня після оформлення  ордеру Головному бухгалтеру - на підпис Суми оборотів за кожним М/о заносять до Книги «Журнал-головна». Залишаються у відділі бухгалтерського обліку та звітності для опрацювання Не пізніше 10 числа наступного місяця
13.2 Книга «Журнал-головна» Головний бухгалтер Не пізніше 10 числа наступного місяця Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Не пізніше 10 числа наступного місяця Знаходиться у головного бухгалтера Звіряються суми оборотів за дебетом і кредитом кожного субрахунку Не пізніше 10 числа наступного місяця
15 Форми звітності
15.1 Бюджетна, фінансова, податкова, пенсійна, статистична звітність, звітність до соціальних фондів та інша Працівники відділу бухгалтерського обліку та звітності, до посадових обов’язків яких належить складання певної звітності, економіст Не пізніше ніж за 3-5 робочих днів до граничного терміну її надання Головний бухгалтер, начальник структурного підрозділу Не пізніше ніж за 2 робочих днів до граничного терміну її надання Керівнику та головному бухгалтеру - на підпис Подаються до відповідних органів Не пізніше граничної дати, встановленої для надання відповідної звітності

 

 

 



 



 

































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер                         _____________                        В.А.Пустовойтова