ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

III

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

04.01.2018/59

Дата реєстрації:

04.01.2018

Проголосовано:

04.01.2018 10:39:08

Автор:

Хрістосова-Нечвоглод О.В.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 04.01.2018/59



У К Р А Ї Н А



Тростянецька міська рада

3 сесія 7 скликання

 



Р І Ш Е Н Н Я



ПРОЕКТ


 

від 04.01.2018 року


м. Тростянець                              № _____

 

Про затвердження

Статуту комунального закладу

«Тростянецька центральна

районна лікарня»

в новій редакції

 

Відповідно до рішення 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 22.12.2017 року № 123 «Про безоплатне приймання КЗ «Тростянецька центральна районна лікарня» зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади», рішення 29 сесії 7 скликання Тростянецької районної ради від 15.12.2017 «Про безоплатну передачу КЗ «Тростянецька центральна районна лікарня» зі спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади» керуючись ст. 25, ст. 26, ст. 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:

 

1. Внести зміни та затвердити Статут комунального закладу «Тростянецька центральна районної лікарні» в новій редакції (додається).

 

2. Головному лікарю комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня» забезпечити здійснення державної реєстрації Статуту в новій редакції, відповідно до норм чинного законодавства.

 

3. Дане рішення направити відділу правового забезпечення, КЗ «Тростянецька ЦРЛ», відділу з питань державної реєстрації апарату Тростянецької міської ради.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення Заяц О. Ю.

 
Міський голова                        Ю. А. Бова

 

 

                             Затверджено

рішенням  3 сесії 7 скликання

Тростянецької  міської ради

                                                                                                         № ____     від 04.01.2018 року

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ТРОСТЯНЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»

 

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Тростянець

2018 рік

1.  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ТРОСТЯНЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» (далі – Заклад) - це комплекс лікувально-профілактичних закладів, функціонально та організаційно пов’язаних між собою, поєднаних на добровільних засадах за територіально-галузевим принципом з метою координації діяльності, забезпечення захисту їх прав, представлення загальних інтересів у відповідних державних та інших органах.

1.2. Заклад створено відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Основ законодавства України про охорону здоров’я», інших актів чинного законодавства, з метою забезпечення потреб населення Тротянецької міської об’єднаної териториальної громади та жителів Тростянецького району (відповідно до укладених угод про співпрацю між Тротянецькою міською радою та громадами Тростянецького району керуючись Законом України «Про співробітництво територіальних громад») в галузі охорони здоров’я шляхом надання медико-санітарної допомоги, в тому числі широкого спектру профілактичних, лікувальних та інших послуг медичного характеру, а також виконання інших функцій на основі професійної діяльності працівників закладу.

1.3. Заклад має найменування:

- повне - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ТРОСТЯНЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»

- скорочене - КЗ «ТРОСТЯНЕЦЬКА ЦРЛ».

1.4. Місцезнаходження закладу:

42600, Сумська область, Тростянецький район, м. Тростянець, вул.Нескучанська, 7

1.5. Засновником та власником Закладу є Тростянецька міська об’єднана територіальна громада, від імені якої виступає Тростянецька міська рада (далі – Засновник). Відносини між Закладом і Засновником визначаються цим Статутом та чинним законодавством.

1.6. Заклад є юридичною особою з дня державної реєстрації, має самостійний баланс, круглу печатку, штамп, бланки з її найменуванням, інші реквізити, розрахункові рахунки в банках .

1.7. Фінансування Закладу здійснюється з місцевого бюджету, додаткових джерел не заборонених чинним законодавством.

1.8. Назва лікувально-профілактичних закладів, що входять до складу Закладу, їх тип, потужність встановлюється за погодженням головного лікаря Закладу і закріплюється в положенні відповідного закладу.

1.9. Заклад і заклади охорони здоров’я, що входять до його складу ведуть облік і надають звіти про свою діяльність згідно затверджених форм в строки, що встановлені Міністерством охорони здоров’я України.

1.10. Заклад відповідно до Конституції України, Основ законодавства України про охорону здоров’я, Бюджетного кодексу України та інших актів чинного законодавства України може надавати медичну допомогу, невідкладну допомогу, проводити профілактичні медичні огляди, медичні огляди при військкоматі, а також надавати медичні послуги мешканцям інших районів Сумської області, областей України, а також громадянам інших країн та особам без громадянства на договірних засадах.

1.11. Заклад має право укладати договори та контракти з юридичними і фізичними особами, здійснювати інші дії відповідно до своїх завдань, набувати майнових прав, бути позивачем і відповідачем у суді.

1.12. Строк функціонування Закладу необмежений.

 

2. МЕТА, ЗАВДАННЯ І НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ

 

2.1.Основною метою Закладу є:

  • задоволення потреб населення району в кваліфікованій лікувально- профілактичній допомозі на підставі забезпечення взаємозв’язку між лікувально-профілактичними закладами, що входять до її складу, ефективного використання ресурсів;

  • оптимізація планово-господарчої і фінансової діяльності, розвиток матеріально-технічної бази, своєчасне запровадження науково-методичних рекомендацій, забезпечення кваліфікованими кадрами, створення умов для найкращого використання знань і досвіду працівників;

  • забезпечення готовності Закладу до роботи в екстремальних умовах;

  • забезпечення всебічного розвитку галузі охорони здоров’я в районі в межах наданих повноважень, надання і вдосконалення медичної допомоги населенню району, запровадження здорового способу життя.




  1. Основними діяльності Закладу є :




  • здійснення медичної практики за спеціальностями:


лікарі: акушерство і гінекологія, неонатологія, ортопедична стоматологія, бактеріологія, геріатрія, ендокринологія, дерматовенерологія, дитяча гінекологія, дієтологія, ендоскопія, загальна практика-сімейної медицини, лікарі-інтерни з відповідних спеціальностей; кардіологія, клінічна лабораторна діагностика, клінічна біохімія, лікувальна фізкультура, організація і управління охорони здоров’я, наркологія, неврологія, дитяча неврологія, онкологія, ортопедія і травматологія, дитяча ортопедія і травматологія, дитяча офтальмологія, офтальмологія, патологічна анатомія, педіатрія, професійна патологія, терапія, рентгенологія, лікарі-стажисти відповідних спеціальностей, медицина невідкладних станів, стоматологія, дитяча стоматологія, ортодонтія, терапевтична стоматологія, хірургічна стоматологія, ультразвукова діагностика, урологія, підліткова терапія, фізіотерапія, дитяча фтизіатрія, фтизіатрія, функціональна діагностика, хірургія, дитяча хірургія, отоларингологія дитяча, отоларингологія, психіатрія дитяча, психіатрія, дитячі інфекційні хвороби, інфекційні хвороби;

середні медичні працівники: лікувальна справа, лікувальна справа (невідкладні стани), сестринська справа, сестринська справа (операційна), лабораторна справа (клініка), лабораторна справа (гігієна), лабораторна справа (патологія), рентгенологія, акушерська справа, ортопедична стоматологія, медична статистика.

  • організація і надання кваліфікованої медичної допомоги мешканцям міста і району, а також кожному громадянину, що звернеться за допомогою;

  • надання невідкладної медичної допомоги населенню при гострих і раптових захворюваннях, травмах, отруєннях і інших нещасних випадках;

  • своєчасне і кваліфіковане забезпечення надання медичної допомоги громадянам на амбулаторному прийомі, та вдома - хворим, які не в змозі відвідати поліклініку, потребують ліжкового режиму і систематичного нагляду лікаря;

  • раннє виявлення захворювань, кваліфіковане і в повному обсязі обстеження пацієнтів;

  • своєчасна госпіталізація і стаціонарне лікування хворих з попереднім повнимобстеженням на догоспітальному етапі;

  • реабілітаційне лікування хворих;

  • профілактичні огляди дитячого населення, відбір дітей в спеціалізовані дитячі заклади, табори відпочинку;


    -   експертиза тимчасової непрацездатності хворих і продовження листків

непрацездатності, складання трудових рекомендацій хворим, що потребують переведення на іншу роботу, своєчасне направлення хворих на МСЕК;

            -   диспансеризація населення, в першу чергу ветеранів війни, осіб, що простраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, працівників АПК та промисловості;

            -  проведення профілактичних заходів, разом з СЕС, а саме: імунізація населення, виявлення інфікованих хворих, динамічне спостереження за особами, що були в контакті з хворими на інфекційні хвороби, забезпечення санітарно- протиепідемічного режиму;

            -   організація і проведення на договірних умовах комплексу профілактичних заходів, спрямованих на зниження захворюваності, інвалідності і смертності;

  • пропаганда здорового способу життя;

  • здійснення інших видів діяльності не заборонених чинних законодавством;

  • діяльність, пов’язана з придбанням, зберіганням, перевезенням, реалізацією (відпуском), знищенням, використанням наркотичних засобів (списку 1 таблиці II та списку 1 таблиці III), психотропних речовин (списку 2 таблиці II та списку 2 таблиці НІ). прекурсорів (списку 1 таблиці IV та списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» здійснюється підрозділами комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня» на підставі ліцензії Державного Комітету України з питань контролю за наркотиками, за умови виконання кваліфікаційних, організаційних, інших спеціальних вимог, встановлених ліцензійними умовами відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.02.2010 року №66 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з культивування рослин, включених до таблиці І Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництва, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізації (відпуску), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку».


 2.3. Для вирішення покладених завдань Заклад організовує:


  • гігієнічне виховання населення;

  • вивчення та аналіз захворюваності населення підпорядкованих територій та закріплених контингентів;

  • розроблення програм і заходів з профілактики найбільш розповсюджених захворювань;

  • виявлення захворювань, особливо професійної патології, і своєчасне взяття хворих під диспансерне спостереження;

  • проведення роботи з охорони материнства і дитинства;

  • комплексне профілактичне обстеження населення і лікування диспансерних контингентів в амбулаторних, стаціонарних умовах;

  • повне і якісне обстеження хворих, своєчасна госпіталізація і виписка хворих з видачею рекомендацій по подальшому лікуванню;

  • лікування в амбулаторних чи стаціонарних умовах з застосуванням комплексного лікування, сучасних методів оперативного і реабілітаційного лікування;

  • розгляд звернень громадян у термін не більше одного місяця від їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, встановлюється необхідний термін для його розгляду, але не більше 45 днів;

  • розгляд запитів на публічну інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту; запит на інформацію може скоротитися до 48 годин за умови


подання клопотання про термінове опрацювання запиту та його обгрунтування. У разі надання великої кількості інформації, строк розгляду запиту може збільшитися до 20 робочих днів з обгрунтуванням такого продовження про що повідомляється запитувача протягом п'яти робочих днів;


  • дотримання вимог Закону України від 01.06.2010 № 2297 «Про захист персональних даних».


3. СТРУКТУРА ЗАКЛАДУ

 

Структура комунального закладу «Тростянецька центральна районна лікарня» розробляється та формується керівником закладу та/або заступником міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров`я соціального захисту населення, в межах кошторису та затверджується сесійним рішенням Засновника.

 

4.ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСНОВНИКА

 

4.1. Виключно компетенцією Засновника є:

4.1.2. Затвердження Статуту Закладу;

4.1.3.  Прийняття рішень про продаж майна Закладу;

4.1.4. Прийняття рішень про надання дозволу на списання матеріальних цінностей, а також списання дебіторської заборгованості у випадках передбачених чинним законодавством;

4.1.5. Призначення на посаду та звільнення з посади головного лікаря Закладу;

4.1.6. Прийняття рішень про реорганізацію та ліквідацію Закладу, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

4.2.Засновник має право отримувати інформацію про діяльність закладу, включаючи фінансову.

4.3.Засновник не несе відповідальності по зобов’язаннях Закладу.

4.4.Засновник забезпечує необхідні умови для повноцінного функціонування Закладу, включаючи оновлення матеріально-технічної бази.

 

5.УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

5.1. Безпосереднє керівництво Закладом здійснюється головним лікарем, який повинен відповідати встановленим державою професійно-кваліфікаційним вимогам.

    5.2. Керівником закладу охорони здоров'я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.

Керівник Закладу призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров’я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п’яти років. Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я та порядок укладання контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, а також типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров'я здійснюються відповідно до законодавства, а саме головний лікар призначається, звільняється з посади сесійним рішенням Засновником за погодженням з управлінням охорони здоров'я Сумської обласної державної адміністрації.

5.3.. Головний лікар Закладу:

  • без доручення діє від імені закладу, представляє його у взаємовідносинах з іншими організаціями, підприємствами, установами, укладає контракти, угоди, видає доручення, має право підпису всіх банківських та інших документів;

  • здійснює оперативне керівництво діяльністю Закладу, приймає рішення та видає накази з усіх питань, віднесених до його компетенції;

  • формує та розробляє чисельність працюючих, вводить до штатного розпису додаткові посади спеціалістів в межах фонду оплати праці, за погодженням з фінансовим управлінням Тростянецької міської ради та затвердженням виконавчим комітетом Тростянецької міської ради;

  • призначає на посади, звільняє з посад працівників Закладу, відповідно до вимог чинного трудового законодавства; призначення та звільнення заступників головного лікаря, головного бухгалтера здійснюється за погодженням з міським головою та обласним управлінням охорони здоров’я.

  • розподіляє обов’язки між працівникам Закладу та його структурними підрозділами;

  • розпоряджається у встановленому порядку коштами, матеріальними цінностями, забезпечує максимальну економію грошових коштів і використання їх за цільовим призначенням;

  • у відповідності до чинного законодавства застосовує засоби заохочення, накладає дисциплінарні стягнення;


- виконує інші обов’язки, що передбачені Статутом та чинним законодавством.

5.4. Головний лікар несе відповідальність за:

  • організацію режиму конфіденційності інформації з обмеженим доступом та державної таємниці;

  • організацію надання медичної допомоги відповідно до вимог чинного законодавства України та положень цього Статуту;

  • організацію лікувально-діагностичного та профілактичного процесу;

  • організацію господарського забезпечення Закладу;

  • організацію кадрового забезпечення та використання трудових ресурсів;

  • організацію документального забезпечення управлінської діяльності;

  • збереження та ефективне використання майна;

  • виконання правил охорони праці та техніки безпеки, протипожежної безпеки, санітарних норм, правил експлуатації обладнання та забезпечення необхідних умов праці.


 

6.ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА МАЙНО ЗАКЛАДУ

6.1 Фінансова та господарська діяльність Закладу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та власних надходжень, згідно кошторису, який є основним плановим документом, що надає повноваження на отримання доходів і здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання ним своїх функцій і досягнення цілей, визначених на рік відповідно бюджетних призначень.

Кошти місцевого бюджету використовуються для забезпечення населення гарантованим державою рівнем медико-санітарної допомоги, фінансування місцевих програм в галузі охорони здоров’я.

До власних надходжень Закладу належать:

  • плата за послуги, що надаються Закалдом згідно з функціональними повноваженнями; ці надходження використовуються на покриття витрат, пов’язаних з організацією та наданням медичної допомоги та інші видатки не заборонені чинним законодавством;

  • надходження Закладу від господарської діяльності – ці кошти використовуються на організацію зазначеної діяльності, а також на господарські видатки Закладу;

  • плата за оренду майна Закладу - ці кошти використовуються на утримання, обладнання, ремонт майна та інші видатки не заборонені чинним законодавством;

  • надходження Закладу від реалізації майна та необоротних активів, за зданий, як брухт чорний метал – дані надходження використовуються на ремонт, модернізацію чи придбання нових необоротних активів (крім будівель і споруд) та матеріальних цінностей, на покриття витрат, пов’язаних з організацією збирання і транспортування відходів і брухту на приймальні пункти, на господарські потреби Закладу.


                 Інші джерела надходжень Закладу:


  • благодійні внески, гранти та дарунки – дані надходження використовуються на реалізацію цілей, визначених програмою їх надання;

  • надходження, які отримує Заклад для виконання окремих конкретних доручень від підприємств, організацій чи фізичних осіб, від інших бюджетних установ – ці надходження використовуються за визначеними напрямками;

  • надходження від страхових компаній – використовуються на вдосконалення організації медичного обслуговування населення та поліпшення матеріально- технічної бази.


6.2. Майно Закладу складають основні фонди, обігові кошти та інші цінності, вартість, яких відображається у самостійному балансі.

6.3.Джерелом формування майна закладу є :

  • кошти місцевого бюджету;

  • плата за послуги, що надаються Закладом;

  • інші джерела не заборонені чинним законодавством.


6.4. Заклад має право:


  • продавати майно за згодою Засновника;

  • використовувати на договірних умовах майно юридичних та фізичних осіб;

  • надавати послуги за договорами зі страховими компаніями та іншими юридичними особами;

  • виступати замовником на придбання житла медичним працівникам;

  • користуватися банківськими кредитами в установленому порядку;

  • здійснювати оплату за навчання молодих спеціалістів в медичних навчальних закладах в межах кошторисних призначень;

  • надавати в оренду майно відповідно до рішення сесії міської ради.


6.5. Оплата праці працівників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про оплату праці» та інших нормативних актів, що врегульовують питання оплати праці.

6.6. Заклад здійснює атестацію робочих місць, забезпечує для працюючих безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність у встановленому порядку за шкоду, заподіяну здоров’ю та працездатності працівників.

6.7. Лікувально-профілактичні заклади, що входять до складу Закладу планують свою діяльність і визначають перспективи розвитку з урахуванням контрольних чисел планування виділених лімітів і конкретних місцевих умов.

6.8. Заклад здійснює володіння та користування природними ресурсами у встановленому законодавством порядку.

6.9. Збитки, завдані Закладу, в результаті порушення її майнових прав громадянами або юридичними особами відшкодовуються винними особами добровільно або за рішенням суду.

    

7. ОБЛІК, ЗВІТНІСТЬ ТА КОНТРОЛЬ

7.1. Заклад здійснює бухгалтерський та статистичний облік, складає і подає звітність у встановленому порядку і в передбачені терміни у відповідні державні установи згідно до вимог чинного законодавства.

7.2. Заклад несе повну відповідальність за недопущення порушень договірних зобов’язань, кредитно-фінансової та податкової діяльності.

7.3. Контроль фінансово-господарської діяльності Закладу здійснюється уповноваженими органами відповідно до їх повноважень, встановлених законом.

7.4. Відповідальність за стан обліку, своєчасне подання бухгалтерської та іншої звітності покладається на посадових осіб згідно функціональних обов’язків.

                          

8.ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

8.1. До трудового колективу Закладу входять всі працівники, які працюють за договорами та угодами.

8.2. З метою врегулювання виробничих, трудових і соціально-економічних відносин та узгодження інтересів трудового колективу між адміністрацією і колективом укладається колективний договір.

8.3. Представницький орган трудового колективу визначається на загальних зборах трудового колективу. Ним може бути профспілковий комітет.

8.4. Під час укладання колективного договору передбачається складання штатного розпису не пізніше, як за 2 місяці до початку фінансового року. Штатний розпис має бути погоджений з фінансовим управлінням Тростянецької міської ради та затверджений рішенням виконавчого комітету.

                          

9.ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЗАКЛАДУ

9.1. Ліквідація та реорганізація Закладу здійснюється за рішенням сесії міської ради чи за рішенням господарського суду, згідно з діючим законодавством України.

9.2. Ліквідація здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або судом. До складу ліквідаційної комісії входять представники Засновника та Закладу, інші суб’єкти визначені судом.

9.3. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк подачі претензій кредиторами визначається органом, який прийняв рішення про ліквідацію.

9.4. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами Закладу.

9.5. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс закладу та подає його на затвердження органу, який її,створив.

9.6. За умови ліквідації Закладу працівникам, які вивільняються, гарантується забезпечення їх прав та інтересів, відповідно до вимог чинного законодавства.

9.7. У разі реорганізації Закладу, її права та обов’язки переходять до правонаступників.

9.8. Ліквідація та реорганізація структурних підрозділів в сільських населених пунктах проходить за рішенням Засновника на підставі подання органу управління з урахуванням інтересів (думки) територіальної громади.

9.9. Заклад вважається реорганізованим або ліквідованим з дня відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб. фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

9.10. Питання створення, функціонування та ліквідації, не передбачені цим Статутом, регулюються відповідно до вимог чинного законодавства.

 

10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Питання, не врегульовані цим Статутом, регулюються відповідними актами законодавства.