ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

III

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

04.01.2018/61

Дата реєстрації:

04.01.2018

Проголосовано:

04.01.2018 11:18:53

Автор:

Хрістосова-Нечвоглод О.В.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 04.01.2018/61



У К Р А Ї Н А


 

Тростянецька міська рада

3 сесія 7 скликання

 



Р І Ш Е Н Н Я



ПРОЕКТ


 

від 04.01.2018 року


м. Тростянець                              № _____

 

Про зміну назви та затвердження

Статуту комунального закладу

Тростянецької міської ради

«Тростянецька дитяча музична школа»

в новій редакції

 

Відповідно до рішення 2 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 06.12.2017 року № 49 «Про безоплатне приймання бюджетних установ, закладів та майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади», рішення 28 сесії 7 скликання Тростянецької районної ради від 29.11.2017 «Про безоплатну передачу бюджетних установ, закладів та майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Тростянецького району до комунальної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади» керуючись ст. 25, ст. 26, ст. 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:

 

1. Змінити назву комунального закладу «Тростянецької районної дитячої музичної школи» Тростянецької районної ради Сумської області на комунальний заклад Тростянецької міської ради «Тростянецька дитяча музична школа».

2. Внести зміни та затвердити Статут комунального закладу Тростянецької міської ради «Тростянецька дитяча музична школа» в новій редакції (додається).

3. Директору комунального закладу Тростянецької міської ради «Тростянецька дитяча музична школа» забезпечити здійснення державної реєстрації Статуту в новій редакції, відповідно до норм чинного законодавства.

4. Дане рішення направити відділу державної реєстрації апарату Тростянецької міської ради, відділу правового забезпечення, комунальному закладу Тростянецької міської ради «Тростянецька дитяча музична школа», відділу культури, туризмі молоді та спорту.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення Заяц О. Ю.

 
Міський голова                        Ю. А. Бова

Додаток

 

Затверджено

рішенням 3 сесії 7 скликання

Тростянецької  міської ради

№_____від 04.01.2018 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 «ТРОСТЯНЕЦЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА»


 

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Тростянець

2018 рік

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей статут розроблений відповідно до Конституції України, Цивільного Кодексу України, Господарського кодексу України, Положення про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання), затвердженого наказом Міністерства культури і мистецтв України від 06.08.2001 № 523, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2001 року за № 803/5994, із змінами та доповненнями, і є документом, який регламентує діяльність  КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ТРОСТЯНЕЦЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА» (надалі - Заклад).

1.2. Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади системи Міністерства культури України та цим статутом.

Заклад створений з метою забезпечення потреб населення Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади та Тростянецького району (відповідно до укладених угод про співпрацю між Тротянецькою міською радою та громадами Тростянецького району керуючись Законом України «Про співробітництво територіальних громад»).

1.3. Заклад здійснює навчання і виховання громадян у позаурочний та позанавчальний час.

1.4. Заклад надає державні гарантії естетичного виховання через доступність до надбань вітчизняної і світової культури, готує підґрунтя для занять художньою творчістю, а для найбільш обдарованих учнів - до вибору професії в галузі культури та мистецтва.

1.5. Мова навчання у закладі визначається Конституцією України і відповідним законом України.

1.6. Заклад є бюджетною неприбутковою організацією і здійснює некомерційну господарську діяльність. 

 

2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ

2.1. Заклад має найменування:

повне – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ«ТРОСТЯНЕЦЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА»;

скорочене – КЗ ТМР «ТРОСТЯНЕЦЬКА ДМШ».

2.2. Юридична адреса: 42600 Україна, Сумська область, Тростянецький район, м.Тростянець, вул. Миру, 7.

2.3. Заклад є юридичною особою, діє на підставі статуту, має самостійний  баланс, гербову печатку, кутовий штамп з повною своєю назвою, фірмові    бланки, розрахунковий та інші рахунки в банківських установах, ідентифікаційний номер та інші атрибути юридичної особи.

2.4. Заклад є початковим спеціалізованим мистецьким навчальним закладом (школою естетичного виховання), належить до системи позашкільної освіти і є початковою ланкою спеціальної мистецької освіти.

2.5. Заклад заснований на комунальній власності і відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про освіту»діє як комунальний заклад.

2.6. Засновником Закладу є Тростянецька міська рада. Заклад знаходиться у функціональному підпорядкуванні відділу культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької міської ради. Майно закладу є спільною власністю Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.

2.7. Заклад створено на невизначений строк, термін його діяльності не обмежений.

2.8. Статут Закладу, доповнення та зміни до нього затверджуються Засновником.

2.9. Заклад проводить навчально-виховну, методичну, культурно-просвітницьку роботу.

2.10. Основними завданнями Закладу є:

- виховання громадянина України;

- виховання в учнів поваги до Конституції України, патріотизму, любові до України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності;

- естетичне виховання дітей та юнацтва;

- виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, а також інших націй і народів;

- пошук та залучення до навчання здібних, обдарованих і талановитих дітей та молоді, розвиток і підтримка їх здібностей, обдарувань і талантів;

- навчання дітей, підлітків, а при потребі й повнолітніх громадян різних видів мистецтва;

- створення умов для вільного, творчого, інтелектуального і духовного розвитку особистості;

- задоволення потреб у професійному самовизначенні і творчій самореалізації духовних та естетичних потреб громадян;

- інші завдання, не заборонені чинним законодавством.

2.11. З метою виконання завдань, що стоять перед Закладом, та забезпечення найбільш сприятливих умов для розвитку інтересів і здібностей учнів можуть створюватися різні відділення (музичне, хореографічне, театральне, хорове, естрадне та інші) та (або) відділи (фортепіанний, народних інструментів, струнно-смичкових інструментів, духових та ударних інструментів, класичного танцю, народного танцю та інші).

2.12. Заклад має право створювати різні структурні підрозділи, що працюють на засадах самоокупності.

2.13. За наявності не менше трьох викладачів з одного виду мистецтв у Закладі можуть створюватись відділення, відділи, керівники яких затверджуються наказом директора закладу. Відділення, відділи сприяють організації навчально-виховного процесу, підвищенню якості викладання, педагогічної майстерності, виконанню рішень педагогічної ради, навчальних планів та програм.

2.14. Заклад може мати філії. Рішення про створення приймається Закладом після погодження з Засновником питань про їх матеріально-технічне забезпечення та фінансування.

2.15. Заклад може організовувати проведення на своїй навчально-виховній базі педагогічної практики студентів вищих мистецьких навчальних закладів.

2.16. Заклад може організовувати роботу своїх структурних підрозділів (класів) у приміщеннях загальноосвітніх навчальних закладів, підприємств, організацій відповідно до укладених угод із зазначеними закладами та установами.

2.17. Заклад проводить методичну роботу, спрямовану на вдосконаленняпрограм, змісту, форм і методів навчання.

Відділення, відділи проводять роботу з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямами діяльності. Підвищення кваліфікації може проводитись у формі курсів, семінарів, майстер-класів, відкритих уроків, підготовки лекцій, рефератів і за іншими організаційними формами. Участь педагогічних працівників у заходах підвищення кваліфікації засвідчується керівником Закладу і є підставою для проведення атестації.

Заклад може надавати методичну допомогу педагогічним колективам, навчальним закладам регіону, молодіжним, дитячим, громадським організаціям.

2.18. Право вступу до Закладу мають громадяни України. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, вступають до закладу в порядку, встановленому для громадян України.

2.19. Приймання учнів до Закладу може здійснюватися протягом навчального року, як на без конкурсній основі, так і за конкурсом на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють. До заяви батьків або осіб, які їх замінюють, додається довідка медичного закладу про відсутність протипоказань до занять у закладі та копія свідоцтва про народження.

2.20. Порядок і строки проведення вступних іспитів, прослуховувань і вимоги до учнів визначаються педагогічною радою закладу. Зарахування на навчання проводиться наказом директора закладу.

2.21. Заклад проводить прийом учнів віком від 5 років і старше з терміном навчання від 6 до 8 років відповідно до навчальних планів і програм, затверджених Міністерством культури України.

2.22. Документація Закладу, яка регламентує організацію та проведення навчально-виховного процесу, ведеться за зразками, затвердженими Міністерством культури України.

2.23. Заклад подає статистичні звіти у відповідності до вимог органів державної статистики.

 

3. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

3.1. Навчальний рік у Закладі починається 1 вересня.

Дата закінчення навчального року, терміни шкільних канікул, вихідні та святкові дні визначаються директором закладу згідно із строками, встановленими Міністерством освіти і науки України.

Комплектування груп здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом викладача.

У канікулярні, вихідні, святкові та неробочі дні Заклад може працювати за окремим планом, затвердженим керівником Закладу.

3.2. У період епідемій Заклад може працювати за особливим режимом роботи, встановленим відповідним органом державної влади.

3.3. Заклад працює за річним планом роботи.

3.4.Навчально-виховний процес у Закладі здійснюється за типовими навчальними планами та програмами, затвердженими Міністерством культури України. Заклад має право на основі типових навчальних планів і програм розробляти навчальні плани і програми з урахуванням регіональних особливостей та специфіки роботи закладу за умови затвердження їх відповідними місцевими органами управління в галузі культури.

3.5. Закладом можуть складатися експериментальні навчальні плани з урахуванням типового навчального плану.

Запровадження експериментальних навчальних планів здійснюється відповідно до законодавства України за спільним рішенням Міністерства культури України та Академії педагогічних наук України.

3.6. Навчально-виховний процес у Закладі здійснюється диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров'я.

Навчально-виховний процес поєднує індивідуальні і колективні форми роботи:

уроки (індивідуальні та групові);

репетиції;

перегляди навчальних робіт, вистави, конкурси, фестивалі, олімпіади, концерти, виставки;

лекції, бесіди, вікторини, екскурсії;

позаурочні заходи.

3.7. Строки проведення контрольних заходів (заліків, контрольних уроків, академічних концертів, іспитів, перегляди навчальних робіт, вистав тощо) визначаються відділеннями та відділами Закладу.

3.8. Основною формою навчально-виховної роботи є урок. Тривалість одного уроку в Закладі визначається навчальними планами і програмами, за якими працює Заклад, з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для учнів:

віком від 5 до 6 років - 30 хвилин;

віком від 6 до 7 років - 35 хвилин;

старшого віку - 45 хвилин.

Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.

Кількість, тривалість та послідовність уроків перерв між ними визначається розкладами, що затверджуються заступником директора з навчальної роботи.

3.9. Відволікання учнів на роботи та заходи, не пов'язані з навчально-виховним процесом, за рахунок навчального часу забороняється, крім випадків, передбачених рішеннями Кабінету Міністрів України.

3.10. Середня наповнюваність груп у Закладі визначається типовими навчальними планами початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, затвердженими Міністерством культури і мистецтв України. Групи комплектуються залежно від профілю та можливостей організації навчально-виховного процесу, виходячи із середньої наповнюваності груп. Загальна кількість груп не може перевищувати їх кількості, що визначена розрахунком педагогічних годин.

Нормативом для розрахунку педагогічних годин є навчальні плани, обрані закладом для організації навчального процесу.

3.11.Для оцінювання рівня навчальних досягнень учнів використовується12-бальна система, що затверджена наказом Міністерства культури і мистецтв України від 27.08.2001 № 554.

Оцінки навчальних досягнень учня за рік виставляються викладачем на підставі семестрового оцінювання з урахуванням оцінок, одержаних під час контрольних заходів. Оцінки за рік з предметів, з яких іспити не проводяться, є підсумковими. Відповідно до навчальних планів підсумкова оцінка з предметів, з яких проводяться іспити (виконуються випускні роботи), виставляється екзаменаційною комісією, (художньою радою) на підставі оцінок за рік та екзаменаційних оцінок (оцінок за випускні роботи).

Оцінка за рік з предметів навчального плану виставляється не пізніше ніж за 5 днів до закінчення навчального року.

Оцінка за рік може бути змінена рішенням педагогічної ради.

3.12. Питання, пов'язані із звільненням учнів від здачі іспитів або перенесенням їх строків, вирішуються директором Закладу на підставі подання відділень (відділів) за наявності відповідних документів.

3.13. Повторні перездачі повинні бути завершені, як правило, до 20 вересня наступного навчального року.

3.14. Питання щодо переведення учнів до наступного класу, призначення повторних перевідних контрольних заходів у зв'язку з невиконанням програмних вимог, призначення терміну здачі матеріалу з предметів, програмами яких контрольні заходи не передбачені, залишення на повторний рік навчання та виключення із Закладу (при умові систематичного невиконання навчальних планів та програм), видачі свідоцтв випускникам вирішуються педагогічною радою та затверджуються наказами директора закладу.

3.15. Випускникам Закладу, які в установленому порядку склали випускні іспити (виконали випускні роботи), видається документ про позашкільну освіту. Зразки документів про позашкільну освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України. Виготовлення документів про позашкільну освіту для закладу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

3.16. Учням, які хворіли під час випускних іспитів, при умові повного виконання навчальних планів та програм, видається документ про позашкільну освіту на підставі річних оцінок.

3.17. Учням випускних класів, які не виконали у повному обсязі навчальні плани та програми, видається довідка про навчання в закладі. Для одержання документа про позашкільну освіту цим учням надається право повторного іспиту (іспитів).

3.18. Учні, які мають високі досягнення (10-12 балів) у вивченні всіх предметів за відповідний навчальний рік, нагороджуються похвальним листом "За високі досягнення у навчанні".

Рішення про заохочення приймаються педагогічною радою за поданням відділень або відділів.

3.19.За рішенням директора Закладу виключення учня може проводитися при невнесенні плати за навчання протягом двох місяців, у групах на засадах самоокупності - одного місяця відповідно до нормативно-правових актів.

3.20. Навчально-виховний процес у Закладі є вільним від втручання політичних партій, громадських, релігійних організацій. 

 

4. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

4.1. Учасниками навчально-виховного процесу в Закладі є:

- учні;

- директор, заступник директора з навчальної роботи;

- викладачі,концертмейстери;

- бібліотекарі, спеціалісти, залучені до навчально-виховного процесу;

- батьки або особи, які їх замінюють;

- представники підприємств, установ та організацій, які беруть участь у навчально-виховному процесі.

4.2. Учні Закладу мають гарантоване державою право на:

- здобуття позашкільної мистецької освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;

- добровільний вибір закладу та навчання певним видам мистецтв;

- навчання декільком видам мистецтв або на декількох музичних інструментах;

- безпечні й нешкідливі умови навчання та праці;

- користування навчальною базою закладу;

- участь у конкурсах, оглядах, фестивалях, олімпіадах, концертах, виставках тощо;

- повноцінні за змістом та тривалістю заняття;

- вільне вираження поглядів, переконань;

- захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.

4.3. Учні користуються правом внутрішкільного переведення та переведення до іншого закладу за наявності вільних місць. Переведення здійснюються за наказом директора.

4.4. Учні Закладу зобов'язані:

- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками;

- підвищувати загальний культурний рівень;

- дотримуватися морально-етичних норм, бути дисциплінованими;

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;

- дбайливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;

- дотримуватися вимог Статуту.

4.5. Трудовий колектив складають працівники, що перебувають у трудових відносинах з Закладом. Основу трудового колективу Закладу становить педагогічний персонал.

4.6. В Закладі щорічно укладається колективний договір.

4.7. Інтереси трудового колективу при укладенні, виконанні та контролі за виконанням колективного договору представляють первинні профспілкові організації, що діють у Закладі, або представник, уповноважений на це загальними зборами трудового колективу.

4.8. Педагогічним працівником Закладу повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну або іншу фахову освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний станздоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки в закладі.

4.9. Педагогічні працівники закладу мають право на:

- внесення керівництву Закладу та органам управління культурою пропозицій щодо поліпшення навчально-виховного процесу, подання на розгляд керівництву Закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення учнів;

- застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють у Закладі;

- вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;

- участь у роботі методичних об'єднань, нарад, зборів, у заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи;

- вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з учнями;

- захист професійної честі, гідності відповідно до законодавства;

- соціальне та матеріальне заохочення за досягнення вагомих результатів у виконанні покладених на них завдань;

- об'єднання у професійні спілки, участь в інших об'єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.

4.10. Педагогічні працівники зобов'язані:

- виконувати навчальні плани та програми;

- надавати знання, формувати вміння і навички диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів;

- сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей учнів відповідно до їх задатків та запитів;

- здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями морально-етичних норм поведінки, дисциплінарних вимог;

- дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;

- виховувати своєю діяльністю повагу до загальнолюдських принципів моралі;

- берегти здоров'я учнів, захищати їх інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;

- виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, до народних традицій та звичаїв, духовних і культурних надбань українського народу;

- виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

- постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;

- проводити роботу для залучення дітей та юнацтва до занять мистецтвом;

- вести документацію, пов'язану з виконанням посадових обов'язків (журнали, плани роботи тощо);

- дотримуватися вимог статуту Закладу, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов'язки;

- брати участь у роботі педагогічної ради, методичних об'єднань, відділень, відділів, нарад, зборів, у заходах, пов'язаних з організацією навчально-иховної роботи;

- виконувати накази і розпорядження керівників закладу, органів державного управління, до сфери управління яких належить Заклад.

4.11. Викладачі, концертмейстери Закладу працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого директором або заступником директора з навчально-виховної роботи.

4.12. Педагогічні працівники Закладу підлягають атестації, як правило, один раз на п'ять років, відповідно до чинного законодавства.

4.13. Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників Закладу встановлюється директором згідно із законодавством.

Норма годин на одну тарифну ставку педагогічних працівників Закладу становить 18 навчальних годин на тиждень. Оплата роботи здійснюється відповідно до обсягу педагогічного навантаження.

Завідувачам відділень (відділів) здійснюється доплата в розмірі 10 – 15 відсотків від тарифної ставки.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається навчальним планом, у разі вибуття або зарахування учнів протягом навчального року або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства України про працю.

Перерозподіл педагогічного навантаження в закладі у зв’язку з вибуттям або зарахуванням учнів протягом навчального року здійснюється директором.

Оплата праці працівників Закладу здійснюється відповідно до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, нормативних документів центральних органів виконавчої влади,до сфери управління яких належить Заклад.

4.14. Не допускається відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством.

4.15. Батьки учнів та особи, які їх замінюють, мають право:

- обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування Закладу за їх наявності;

- звертатися до органів управління культурою, керівників закладу та органів громадського самоврядування закладу з питань навчання та виховання дітей; брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально - технічної бази Закладу;

- захищати законні інтереси учнів в органах громадського самоврядування закладу та у відповідних державних, судових органах.

 

5. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

 

5.1. Управління Закладом здійснюється відділом культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької міської ради та Засновником.

5.2. Виключною компетенцією Засновника є:

5.2.1. Затвердження Статуту Закладу та внесення змін до Статуту;

5.2.2. Призначення (на підставі рішення конкурсної комісії відповідно до Положення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад – керівників комунальних закладів культури Тростянецької міської ради Сумської області) та звільнення з посади директора Закладу;

5.2.3. Затвердження структури управління Закладу сесійним рішенням Тростянецької  міської ради.

5.2.4. Затвердження річного кошторису Закладу.

5.2.5.Прийняття рішень про продаж, оренду, безоплатну передачу об’єктів нерухомості Закладу;

5.2.6. Здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю Закладу;

5.2.7.Прийняття рішень про ліквідацію Закладу, призначення ліквідаційної

комісії, затвердження ліквідаційного балансу;

5.2.8.Засновник здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством та визначені рішенням Засновника.

5.3.Відділ культури, туризму, молоді та спортуТростянецької міської ради:

5.3.1. Здійснює методичне керівництво Закладом;

5.3.2. Погоджує річний кошторис Закладу.

5.4.Безпосереднє керівництво закладом здійснює Директор, який                        призначається на посаду і звільняється з неї Засновником за попереднім погодженням з начальником відділу культури, туризму, молоді та спортуТростянецької міської ради.

Директором Закладу може бути тільки громадянин України, що має вищу фахову освіту і стаж педагогічної роботи не менш як три роки, успішно пройшов підготовку та атестацію керівних кадрів культури в порядку, встановленому Міністерством культури України.

5.5. Дорадчі повноваження у вирішенні питань пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу надаються педагогічній раді.

5.6. Питання самоврядування трудового колективу вирішуються загальними зборами трудового колективу, які можуть обрати представника трудового колективу для розгляду та укладення колективного договору, або доручити виконувати повноваження щодо укладення колективного договору керівним органам профспілкових організацій, що діють в Закладі.

5.7. Заступник директора, педагогічні працівники та інші працівники Закладу призначаються на посади та звільняються з посад директором Закладу відповідно до законодавства.

5.8. Директор в межах своєї компетенції видає накази, обов’язкові для працівників Закладу і контролює їх виконання; без довіреності діє від iменi Закладу, представляє його на підприємствах, в установах, організаціях та у відповідних державних органах, розпоряджається майном i коштами Закладу в порядку, визначеному цим Статутом, укладає договори, угоди, контракти.

5.9. Директор Закладу:

- здійснює керівництво колективом;

- призначає на посади та звільняє з посад працівників Закладу;

- створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;

- організовує навчально-виховний процес;

- забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок учнів;

- створює належні умови для здобуття учнями початкової спеціальної мистецької освіти;

- установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу

- працівникам Закладу відповідно до законодавства;

- дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-просвітницьких закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у навчально-виховному процесі;

- забезпечує право учнів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

- затверджує посадові обов'язки працівників Закладу, застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників закладу;

- розробляє і формує структуру управління Закладу;

- розробляє і формує разом з відділом культури, туризму, молоді та спортуТростянецької міської радиштатний розклад, подає на погодження фінансовому управлінню Тростянецької міської ради та затверджує рішенням виконавчого комітету Тростянецької міської ради.

5.10. Директор призначає відповідального за охорону праці та пожежну безпеку та створює умови для його роботи та виконання вимог техніки безпеки та пожежної безпеки у Закладі. Організує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки.

5.11. Директор Закладу зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.

5.12. Директор підписує від імені Закладу колективний договір та несе відповідальність за його виконання.

5.13. Директор Закладу є головою педагогічної ради.

5.14. Заступник директора з навчальної роботи працює відповідно до посадової інструкції, що затверджується директором Закладу.

5.15. Заступник директора з навчальної роботи виконує за дорученням Директора Закладу його повноваження в період його відсутності.

5.16. Педагогічна рада - постійно діючий колегіальний орган управління Закладом.

5.17. Педагогічна рада об'єднує педагогічних працівників Закладу і створюється з метою розвитку та вдосконалення навчально-виховного процесу, підвищення професійної майстерності та творчого зростання педагогічного колективу.

5.18. Педагогічна рада Закладу:

- розглядає план навчально-виховної і методичної роботи Закладу;

- обговорює заходи, які забезпечують високий рівень навчально-виховної і методичної роботи;

- заслуховує та обговорює доповіді, звіти керівника Закладу, його заступників, керівників відділень, відділів та окремих викладачів щодо стану навчально-виховної і методичної роботи в Закладі;

- розглядає плани заходів виконання інструктивних, методичних документів, які визначають організацію та зміст навчально-виховної роботи Закладу;

- визначає заходи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження в навчально-виховний процес досягнень науки та передового педагогічного досвіду;

- приймає рішення про видачу свідоцтв про закінчення Закладу, переведення учнів у наступний клас, залишення на повторний рік навчання, призначення переіспитів, виключення учнів із Закладу, нагородження Похвальними листами;

- обговорює заходи, пов'язані з проведенням набору учнів;

- визначає порядок і строки проведення вступних іспитів, вимоги до вступників;

- порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників;

- вирішує інші основні питання навчально-виховної роботи.

5.19. Робота педагогічної ради здійснюється на періодичних засіданнях, які проводяться з періодичністю відповідно до потреб Закладу. Обов'язковим є проведення засідань педагогічної ради на початок та кінець навчального року, а також після кожної навчальної чверті.

5.20. Засідання педагогічної ради протоколюються секретарем педагогічної ради. Обов'язки секретаря педагогічної ради виконує один з викладачів, який обирається строком на один рік.

5.21. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори трудового колективу.

5.22. Рішенням загальних зборів створюється рада Закладу, що діє в період між загальними зборами.

Кількість членів ради Закладу визначається загальними зборами трудового колективу.

До складу ради Закладу делегуються завідуючі відділеннями, відділами, представники громадських організацій та керівництва Закладу.

Засідання ради є правочинним, якщо в ньому бере участь не менше 2/3 її членів. Рішення приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів ради. Рішення ради мають рекомендаційний характер. Засідання ради оформлюються протоколами.

5.23. У Закладі, за рішенням загальних зборів або ради закладу, можуть створюватись і діяти піклувальна рада, учнівський та батьківський комітети, а також комісії, асоціації тощо.

5.24. Керівник Закладу не зобов’язаний виконувати рішення органів громадського самоврядування, якщо вони суперечать чинному законодавству, нормативно-правовим актам України та цьому Статуту.

 

6. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

6.1. Фінансово-господарська діяльність закладу провадиться відповідно до законодавства та Статуту.

6.2. Фінансування Закладу здійснюється за рахунок коштів бюджету та плати за навчання учнів. Основним джерелом фінансування Закладу є кошти  місцевого бюджету.

6.3.Основою для здійснення фінансово-господарської діяльності є річний кошторис Закладу затверджений Засновником.

6.4. Бюджетне фінансування Закладу здійснюється в обсязі достатньому для виконання Закладом покладених на нього завдань і не може зменшуватися або припинятися у разі наявності у закладу додаткових джерел фінансування.

6.5. Додатковими джерелами фінансування можуть бути:

- кошти, отримані за надання платних послуг відповідно до Порядку надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами (далі - Порядок), затвердженого спільним наказом Міністерства освіти України, Міністерства фінансів України та Міністерства економіки України від 23.07.2010 р. № 736/902/758 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.11.2010 р. за №1196/18491;

- кошти гуманітарної допомоги;

- добровільні грошові  внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян;

- кредити банків;

- інші джерела, не заборонені законом.

Розмір оплати за надання платних послуг визначається Закладом самостійно, відповідно до Порядку.

Установлення для Закладу у будь-якій формі планових завдань платних послуг не дозволяється.

6.6. Кошти місцевого бюджету на утримання Закладу, батьківська плата за навчання учнів, кошти за надання платних послуг, кошти, що надходять з інших джерел спрямовуються на виконання типових навчальних планів у повному обсязі, матеріальні витрати, пов'язані з виховною роботою, підготовку та перепідготовку кадрів, оплату праці, збереження і зміцнення матеріально-технічної бази, соціальний захист та матеріальне стимулювання трудового колективу.

6.7. Бюджетні асигнування на здійснення діяльності Закладу та кошти з додаткових джерел не підлягають вилученню, крім випадків, передбачених чинним законодавством України, і використовуються виключно за призначенням.

6.8. Доходи Закладу у вигляді коштів, матеріальних цінностей та нематеріальних активів, одержаних Закладом від здійснення або на здійснення діяльності, передбаченої цим статутом, звільняються від оподаткування.

6.9. Розрахунок навчальних годин по Закладу складається на плановий контингент учнів, установлений відділом культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької міської ради, у відповідності до навчальних планів, за якими працює Заклад.

Основою розрахунку фонду заробітної плати є:

  • штатний розпис;

  • середня педагогічна ставка з урахуванням надбавок та підвищень за тарифікацією;


-    кількість педагогічних ставок за розрахунком навчальних годин.

6.10. Порядок установлення розміру плати за навчання та пільг на оплату в закладі визначається Законом України «Про позашкільну освіту», Кабінетом Міністрів України.

Діти з багатодітних сімей, діти із малозабезпечених сімей, діти - інваліди, діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, здобувають позашкільну освіту безоплатно.

За погодженням із Засновником можуть встановлюватись додаткові пільги оплати за навчання з урахуванням можливостей місцевого бюджету.

6.11. Заклад у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:

- самостійно розпоряджатися коштами;

- користуватися безоплатно земельними ділянками, на якій він розташований;

- розвивати власну матеріальну базу;

- списувати з балансу в установленому чинним законодавством порядку необоротних активів, які стали непридатними;

- володіти, користуватися та розпоряджатися майном відповідно до законодавства та цього Статуту;

- виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та цьому Статуту.

Матеріально-технічна база Закладу включає приміщення, споруди,обладнання, засоби зв’язку, транспортні засоби, земельні  ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває у його користуванні.

Для проведення навчально- виховної роботи Закладу надаються в користування приміщення, культурні та інші засоби безоплатно або на пільгових умовах.

Порядок надання зазначених об’єктів у користування визначається Засновником та місцевими органами виконавчої влади відповідно до чинного Законодавства.

6.12. Збитки, завданні Закладу в наслідок порушення майнових прав юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного Законодавства.

6.13. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі визначається чинним законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядкований Заклад.

6.14. Ведення бухгалтерського обліку здійснюється через централізовану бухгалтерію відділу культури, туризму, молоді та спортуТростянецької міської ради.

 

7. МАТЕРІАЛЬНО - ТЕХНІЧНА БАЗА ЗАКЛАДУ

7.1. Матеріально - технічна база Закладу включає приміщення, споруди, обладнання, засоби зв’язку, земельну ділянку, рухоме і нерухоме майно, що перебуває у його користуванні.

7.2. Майно Закладу належить до спільної власності Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади та територіальних громад сіл району та передане йому в безстрокове користування на праві оперативного управління.

7.3. Здійснюючи право оперативного управління, Заклад володіє та користується переданим йому майном для цілей, передбачених цим Статутом.

7.4. Продаж, оренда, безоплатна передача об’єктів нерухомості Закладу здійснюється за рішенням Засновника. 

7.5. Кошти, одержані в результаті відчуження майна використовуються на розвиток Закладу.

7.6.Майно школи може вилучатися Засновником за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманних від його реалізації, на розвиток позашкільної мистецької освіти в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

7.7. Списання з балансу майна Закладу здійснюється за погодженням Засновника у випадках, передбачених чинним законодавством.

7.8. Для проведення навчально-виховної роботи Закладу безоплатно або на пільгових умовах надаються в користування культурні та інші заклади і установи.

7.9.Порядок надання зазначених об’єктів у користування визначається місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до законодавства.

7.10. Засновник здійснює контроль за використанням та збереженням закріпленого за Закладом майна через уповноважений ним орган, не втручаючись в оперативно-господарську діяльність.

7.11. Джерелами утворення майна Закладу є:

- грошові та матеріальні внески Засновника;

- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;

- доходи від реалізації послуг;

- безоплатні та благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;

- інші джерела, не заборонені законом.

7.12. Збитки, завдані Закладу внаслідок порушення майнових прав юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинногозаконодавства України.

 

8. ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ В РАМКАХ

МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА

8.1. Заклад, за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів, має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх, культурних програм, проектів, брати участь у міжнародних заходах, укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки з органами управління культурою, освітою, навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об'єднаннями інших країн у встановленому законодавством порядку.

 

9. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ

9.1. Державний контроль за діяльністю Закладу здійснюють уповноважені органи, у сфері управління яких перебуває Заклад.

9.2. Основною формою державного контролю за діяльністю Закладу є державна атестація закладу, яка проводиться не рідше ніж один раз на 10 років у порядку, встановленому Міністерством культури України.

9.3. Комплексна та поточні перевірки діяльності Закладу проводяться за ініціативою Засновника Закладу та відділу культури, туризму, молоді та спортуТростянецької міської ради.

9.4. У період між атестацією проводяться перевірки Закладу з питань, пов’язаних з його навчально-виховною діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально-виховної роботи, але не частіше 1-2 рази на рік. Перевірки з питань, не пов’язаних з навчально-виховною діяльністю проводяться його Засновником відповідно до чинного законодавства.

 

10. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ ЗАКЛАДУ

10.1. Припинення діяльності Закладу відбувається шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації.

10.2. Приєднання, злиття Закладу здійснюється за рішенням Засновника Закладу. При цьому майнові права та обов'язки Закладу переходять до суб’єкта, що утворений внаслідок злиття, приєднання.

10.3. Поділ Закладу, виділення з його складу суб’єкта діяльності здійснюється за рішенням Засновника Закладу. При цьому майнові права та обов'язки Закладу розподіляються між його правонаступниками згідно з розподільчим балансом.

10.4. Перетворення Закладу здійснюється за рішенням Засновника Закладу. У разі перетворення Закладу в інший суб’єкт діяльності до новоутвореного суб’єкта господарювання переходять усі майнові права і обов’язки Закладу.

10.5. Ліквідація Закладу проводиться за рішенням Засновника, або за рішенням органу державної влади, який має за законом відповідні повноваження. При реорганізації Закладу вся сукупність прав та обов'язків переходить до його правонаступників.

10.6. Заклад ліквідується у випадках:

прийняття відповідного рішення Засновника;

на інших підставах, передбачених законодавством.

10.7. Ліквідація Закладу провадиться призначеною Засновником ліквідаційною комісією, а у випадках банкрутства та припинення діяльності Закладу за рішенням господарського суду.

10.8. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами Закладу.

10.9. Ліквідація Закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства. Питання, не врегульовані чинним законодавством вирішуються Засновником, або рішенням іншого уповноваженого на це органу. Ліквідація вважається завершеною, а Заклад таким, що припинив свою діяльність, з моменту внесення запису про це до державного реєстру.

10.10. У разі реорганізації та ліквідації Закладу працівникам, які звільняються забезпечуються соціальн-правові гарантії, передбачені відповідним законодавством України.

 

11. ЗАТВЕРДЖЕННЯ, РЕЄСТРАЦІЯ, ЗМІНИ ДО СТАТУТУ

11.1. Статут Закладу, доповнення та зміни до нього, що оформлюються у вигляді доповнень, або нової редакції, затверджуються рішеннями Засновника.

11.2. Статут Закладу та зміни до Статуту реєструється у відповідності до чинного законодавства України.

11.3. Зміни до Статуту Закладу набирають чинності з дня їх державноїреєстрації.

11.4.  Усі відповідним чином посвідчені примірники Статуту мають однакову юридичну силу та зберігаються у відділі культури, туризму, молоді та спортуТростянецької міської ради, у директора Закладу, в органах державної реєстрації.

 

12. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Питання створення, функціонування та ліквідації, не передбачені цим Статутом, регулюються відповідно до вимог чинного законодавства.