ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

VI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

16.02.2018/29

Дата реєстрації:

15.02.2018

Проголосовано:

16.02.2018 11:00:27

Автор:

Біловол А.Л.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 16.02.2018/29



                                     У К Р А Ї Н А                        Проект





Тростянецька міська рада

6 сесія 7 скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я


 

від 16.02.2018 року                                                                                           



м. Тростянець                               № _____


 

Про внесення змін до рішення 2 сесії

7 скликання Тростянецької міської ради 

від 21.11.2017 року № 5 «Про затвердження

структури, загальної чисельності апарату  

Тростянецької міської ради та її виконавчих органів»

з 01.03.2018 року

 

З метою уточнення структури, відповідно до п.5 ч.1 ст.26 та ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:

 

1. Внести зміни до рішення 2 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради  № 5 від 21.11.2017 року  «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» виклавши додаток 2 в наступній редакції. Додається.

 

          2. В іншій частині рішення міської ради 2 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради  №5 від 21.11.2017 року  залишити без змін.

 

          3. Рішення 2 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради  №104 від 22.12.2017 року «Про внесення змін до рішення міської ради №5 від 21.11.2017 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» вважати таким, що втратило чинність.

 

         4. Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради, фінансовому управлінню міської ради та причетним виконавцям.

 
Міський голова      Ю.А. Бова


Додаток 2

до рішення 6 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

від 16.02.2018 року № ___

 

      ЗАГАЛЬНА



структура апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів

 


  1. Міський голова.

  2. Секретар ради.

  3. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  4. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

  6. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.

  7. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.




 


  1. Центр надання адміністративних послуг:


а) начальник відділу;

б) адміністратор;

в) адміністратор;

г) адміністратор;

ґ) адміністратор;

д) адміністратор;

е) адміністратор.

 

  1. Загальний відділ:


а) начальник  відділу;

б) провідний спеціаліст (з управління персоналом);

в) спеціаліст І категорії (референт міського голови);

г) спеціаліст І категорії (з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та ведення військового обліку);

ґ) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);

д) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);

е) секретар приймальні міського голови;

є) діловод;

ж) діловод;

з) спеціаліст І категорії (з організації діловодства);

и) водій;

і) водій;

ї) водій;

й) прибиральник службових приміщень;

к) прибиральник службових приміщень;

л) прибиральник службових приміщень;

м) прибиральник службових приміщень;

н) завідувач господарства;

о) опалювач.

 

  1. Відділ інформаційно -технічногозабезпечення:


а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);

в) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).

 

  1.  Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:


а) начальник  відділу;

б) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);

в) спеціаліст І категорії (з питань будівництва та реконструкції);

г) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);

ґ) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку).

 

  1.  Відділ містобудування та архітектури:


а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);

в) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі  даних містобудівного кадастру).

 

  1.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності:


а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);

б) головний спеціаліст (економіст);

в) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

г) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

ґ) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);

д) оператор комп’ютерного набору.

 

    16. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та              міжнародної діяльності:

а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);

в) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);

г) спеціаліст І категорії  (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення).

 

17. Відділ комунальної власності і земельних відносин:

а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (землевпорядник);

в) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

г) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

ґ) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).

 

18. Відділ правового забезпечення:

а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку);

в) спеціаліст I категорії (з правових питань).

 

         19.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:

а) начальник відділу;

б) заступник начальника відділу;

в) провідний спеціаліст (з державного архітектурно-будівельного    контролю – інспектор).

 

20. Відділ з питань державної реєстрації:

а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;

б) державний реєстратор прав на нерухоме майно;

в) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;

г) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру;

ґ) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.

 

21. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської

області»:

а) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;

                   б) інспектор з благоустрою;

                   в) інспектор з благоустрою.

 

 22. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:

     а) начальник відділу;

     б) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);

     в) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).

 

Загальна чисельність структури апарату міської ради

складає 78 одиниць.

  

 

 

          Самостійні відділи та управління

 

  1. Фінансове управління:


а) начальник;

б) головний спеціаліст (бухгалтер).

Відділ доходів

а) начальник відділу, заступник начальника управління;

б) головний спеціаліст.

Бюджетний відділ

а) начальник відділу;

          б) головний спеціаліст.

 

2. Відділ освіти:

а) начальник;

б) провідний спеціаліст (з дошкільної освіти);

в) спеціаліст І категорії (з питань загальної середньої освіти);

г) секретар.

Централізована бухгалтерія:

а) головний бухгалтер;

б) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

в) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

г) бухгалтер  з нарахування та обробки заробітної плати;

ґ) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;

д) бухгалтер з обліку харчування та батьківської плати;

е) бухгалтер з обліку основних засобів;

є) бухгалтер з банківсько-казначейського обліку;

ж) економіст;

з) юрист.

          Методичний кабінет:

а) методист з навчальних дисциплін та по роботі з обдарованими учнями;

б) методист з виховної роботи;

в) методист з початкової освіти та бібліотечних фондів;

г) методист з інформаційно-комунікаційних технологій;

ґ) методист з психологічної служби;

д) інженер з охорони праці;

е) системний адміністратор;

є) інженер з експлуатації устаткування газових об’єктів;

ж) завідуючий господарством;

з) прибиральник службових приміщень.

 

  1. Відділ культури, туризму, молоді та спорту:


а)  начальник;

б) головний спеціаліст (з питань культури, туризму та збереження культурної спадщини);

в) спеціаліст І категорії (з питань культури, туризму);

г) спеціаліст І категорії (з питань молодіжної політики та оздоровлення, фізичної культури та спорту).

 

Централізована бухгалтерія:

     а) головний бухгалтер;

б) бухгалтер; 

в) бухгалтер;

г) бухгалтер; 

ґ) бухгалтер;

д) економіст.

Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради

складає 40 одиниць.

 

 

 
Секретар ради                                     Н.А. Ковальова