ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

X

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

20.04.2018/11

Дата реєстрації:

18.04.2018

Проголосовано:

20.04.2018 12:05:18

Автор:

Новак Н.Л.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 20.04.2018/11




У К Р А Ї Н А





                      Тростянецька міська рада    ПРОЕКТ

 10 сесія 7 скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я


 

від 20.04.2018 року

м. Тростянець                                   № ____

 

Про створення комунального

закладу «Інклюзивно-ресурсний центр»

Тростянецької міської ради

та затвердження його Положення

 

Відповідно до Конституції України, Конвенції про права осіб з інвалідністю, статті 231 Закону України «Про освіту», Законами України “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, іншими актами законодавства, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545 «Про затвердження Положення про Інклюзивно-ресурсний центр», з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, у тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження, ефективного використання кадрового потенціалу, підвищення ефективності використання бюджетних коштів, керуючись пунктом 30 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:

 


  1. Створити комунальний заклад «Інклюзивно-ресурсний центр» Тростянецької міської ради (скорочене найменування – КЗ ІРЦ ТМР).

  2. Затвердити Положення комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Тростянецької міської ради, додаток 1.

  3. Затвердити Порядок проведення конкурсу на посаду директораКЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Тростянецької міської ради додаток 2.

  4. Відділом освіти Тростянецької міської ради за погодженням з Засновником призначити на конкурсній основі директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Тростянецької міської ради.

  5. Відділу освіти Тростянецької міської ради розмістити в засобах масової інформації умови проведення конкурсу додаток 3.

  6. Надати право міському голові, Бові Ю.А., призначити своїм розпорядженням в.о. директораКЗ «ІРЦ» ТМР, на час проведення конкурсу та до моменту призначення, за контрактом.

  7. Директору .


 

8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Тростянецької міської ради Заяц О. Ю.

 

 

 
Міський голова          Ю.А. Бова

 

 









 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради № __ від 20.04.2018 року

 

                      міський голова

______________ Ю.А. Бова



 




















ПОЛОЖЕННЯ

 

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ІНКЛЮЗИВНО –РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 
м. Тростянець

2018

 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Комунальний заклад «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» Тростянецької міської ради (далі – Центр) є комунальним закладом.

Повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» Тростянецької міської ради;

Скорочене найменування українською мовою: КЗ ІРЦ  ТМР;

1.2. Центр створений рішенням 10 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 20.04.2018 року №__ .

1.3. Засновником комунального закладу є Тростянецька міська рада (далі - Засновник), а відповідним структурним підрозділом з питань діяльності центру – відділ освіти Тростянецької міської ради.

Засновник або відповідний структурний підрозділ з питань діяльності центру здійснює фінансування комунальної установи, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.

1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, а також актами відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру та іншими нормативно-правовими актами і цим Положенням.

1.5. Юридична адреса Центру: м. Тростянець вул. Леоніда Татаренка, 2.

1.6. Центр є юридичною особою, має печатку і штампи, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.

1.7. Центр є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів.

Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.

 

ІІ. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

 

 2.1. Центр створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.

2.2. Відповідно до поставленої мети, предметом діяльності Центру є:

2.2.1. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;

2.2.2. Надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги;

2.2.3. Ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;

2.2.4. Ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл, навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань, за згодою фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;

2.2.5. Надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;

2.2.6. Надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;

2.2.7. Взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

2.2.8. Надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги  таким дітям;

2.2.9. Надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;

2.2.10. Провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;

2.2.11. Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру.

2.2.12. Інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.

2.3. Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.

 

ІІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС

 

3.1. Центр є юридичною особою публічного права.

3.2. Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.

3.3. Центр здійснює господарську діяльність.

3.4. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

3.5. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

3.6. Засновник та відповідний структурний підрозділ з питань діяльності центру не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями власника та відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру.

3.7. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

 

IV. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

4.1. Центр має право:

4.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.

4.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.

4.1.3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.

4.1.4. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх установчих завдань у визначеному законодавством порядку.

4.1.5. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.

4.1.6. Здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;

4.2. З метою якісного виконання покладених завдань центр зобов’язаний:

4.2.1. У разі виявлення складних життєвих обставин та/або ризику для життя і здоров’я дитини невідкладно інформувати службу у справах дітей за місцем проживання дитини, територіальний підрозділ Національної поліції;

4.2.2. Вносити пропозиції засновнику, відповідному структурному підрозділу з питань діяльності центру щодо удосконалення діяльності центру, розвитку послуг для дітей з особливими освітніми потребами;

4.2.3. Залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, працівників соціальних служб, фахівців інших центрів, працівників дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів),

навчально-реабілітаційних центрів, для проведення комплексної оцінки.

4.2.4. Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

 

V. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ

 

5.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Положення та діючого законодавства.

5.2. Засновник:

5.2.1. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Центру;

5.2.2. Організовує та проводить конкурси на зайняття посади директора Центру;

5.2.2. Призначає на посаду та звільняє з посади директора Центру;

5.2.3. Заслуховує звіт про діяльність Центру;

5.2.4. Затверджує та змінює штатний розпис Центру, графік роботи;.

5.3. Відділ освіти Тростянецької міської ради:

5.3.1. Погоджує структуру та штатний розпис Центру, графік роботи;

5.3.2. Залучає необхідних фахівців для надання психолого-педагогічної допомоги шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Центру;

5.3.3. Забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування центру та організації інклюзивного навчання;

5.3.4. Проводить моніторинг виконання рекомендацій центру підпорядкованими йому навчальними закладами.

5.4. Поточне керівництво діяльності Центру здійснює директор, який призначається на посаду строком на три роки на конкурсній основі та звільняється з посади міським головою за погодженням з відділом освіти Тростянецької міської ради.

На посаду директора центру призначаються педагогічні працівники, які мають вищу освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.

Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

5.5. Директора Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.

5.6. Директор Центру:

5.6.1. Планує та організовує роботу центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців центру;

5.6.2. Подає на затвердження власнику проекти змін до Положення;

5.6.3. Визначає граничну чисельність працівників Центру;

5.6.4. Призначає на посади фахівців центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства, затверджує їх посадові інструкції;

5.6.5. Створює належні умови для продуктивної праці фахівців центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;

5.6.6. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.

5.6.7. Укладає колективний договір за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності центру.

5.6.8. Розпоряджається за погодженням із засновником в установленому порядку майном центру та його коштами, затверджує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів центру;

5.6.9. Забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності центру;

6.5.10. Представляє Центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

5.6.11. Подає засновнику річний звіт про діяльність Центру.

5.6.12. Директор Центру формує штатний розпис, в межах коштів, погоджує з фінансовим управлінням Тростянецької міської ради та подає на затвердження міському голові Тростянецької міської.

5.6.13. Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.

5.7. У своїй діяльності Центр підпорядковується відповідному структурному підрозділу з питань діяльності Центру  - відділу освіти Тростянецької міської ради.

 

 

VI. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

6.1. Діяльність центру забезпечують педагогічні працівники, які мають вищу освіту за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичні психологи, вчителі лікувальної фізкультури, медична сестра та бухгалтер.

6.2. На посади педагогічних працівників центру призначаються особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, при цьому не менше 60 відсотків яких повинні мати стаж роботи три роки за фахом.

6.3. Призначення на посади педагогічних  працівників центру здійснюється на конкурсній основі у порядку, визначеному засновником.

6.4. Обов’язки фахівців центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій.

6.5. Посади директора та фахівців центру прирівнюються до посад педагогічних працівників спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) згідно з переліком педагогічних посад.

6.6. Гранична чисельність фахівців центру становить 12 осіб. У разі потреби центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладення

цивільно-правових угод відповідно до запитів з оплатою за фактично відпрацьований час.

6.7. Для надання психолого-педагогічної допомоги в центрі вводяться такі посади:

6.7.1. Вчителя-логопеда з розрахунку одна штатна одиниця на 25-30 дітей з порушеннями мовлення або 15-20 дітей з тяжкими порушеннями мовлення, або 15 дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, або 12 дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення;

6.7.2. Вчителя-дефектолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей з порушеннями слуху/зору/інтелектуального розвитку;

6.7.3.Практичного психолога з розрахунку одна штатна одиниця на    12-15 дітей, які мають порушення емоційно-вольової сфери/пізнавальних процесів;

6.7.4. Вчителя лікувальної фізкультури з  розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату;

6.7.5. Вихователь – асистент по роботі  з дітьми інвалідами, з розрахунку одна штатна одиниця на    12-15 дітей,  яка працює з категорією дітей, які потребують соціальної допомоги.

6.7.6. Сестра медична, масажист, з розрахунку одна штатна одиниця на    12-15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату.

6.8. Посада прибиральника приміщень центру вводиться з розрахунку 0,5 штатної одиниці на кожні 200 кв. метрів площі, що прибирається.

6.9. За наявності автотранспортних засобів (автобусів) вводиться посада водія.

6.10. Кількісний склад фахівців центру визначається з урахуванням потреб Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, кількості дітей з особливими освітніми потребами.

6.11. Організаційна структура та чисельність працівників Центру в установленому порядку розробляється керівником та затверджується сесійним рішенням Засновника.

6.12. Штатний розпис центру, режим його роботи затверджується засновником за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності центру.

 

VII. ФІНАНСОВО –ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

7.1. Матеріально-технічна база центру включає будівлі, споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.

7.2. Майно, закріплене за центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилученим, якщо інше не передбачено законодавством.

7.3. Фінансово-господарська діяльність центру провадиться відповідно до бюджетного законодавства, законодавства про освіту та інших нормативно-правових актів.

7.4. Джерелами фінансування центра є субвенція з державного бюджету, кошти засновника, благодійні внески юридичних та фізичних осіб та інші джерела, не заборонені чинним законодавством.

7.5. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та іншу звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.

7.6. Керівництво Центру несе відповідальність перед засновником, відповідним структурним підрозділом з питань діяльності центру та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.

 

VIII. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

 

8.1. Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника із Центром.

8.2. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.

8.3. Право укладання колективного договору від імені власника надається директору Центру за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.

Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.

8.4. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Положення та колективного договору.

8.5. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти місцевого бюджету.

Форми і системи оплати праці, норми праці,  тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

8.6. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.

8.7. Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Положення, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

 

IX. ПРИПИНЕННЯ ЦЕНТРУ

 

9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Рішення про реорганізацію або ліквідацію центру приймається засновником. Припинення діяльності Центру здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною в установленому законодавством порядку.

9.2. Під час реорганізації Центру його права та обов’язки переходять до правонаступника, що визначається Засновником.

9.3. Центр вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.

 

X. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО ПОЛОЖЕННЯ

 

10.1. Зміни та доповнення до цього Положення у разі потреби вносяться Засновником шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.

 

 

 

 

 

 









Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 10 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

№ __ від 20.04.2018 року

 

                      міський голова

______________Ю. А. Бова

 

 

 
















ПОРЯДОК

ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА 

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ» ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

1. Цей Порядок проведення конкурсу на посаду директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсного центру» Тростянецької міської ради розроблений на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (далі - Положення) і визначають особливості порядку призначення директора КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру» Тростянецької міської ради  (далі – Порядок).

          2. Директор призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки.

2.1. Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта не нижче ступеня магістраабо освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, “Фізичне виховання” (лікувальна фізкультура) за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

  • стаж роботи за фахом не менше п’яти років за фахом.


3. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:




  • забезпечення рівного доступу;



  • надійності та відповідності методів іспиту.


4. Конкурс оголошує відділ освіти Тростянецької міської ради, відповідно до умов проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Інклюзивно – ресурсний центр» Тростянецької міської ради.

5. Конкурсний відбір проводиться поетапно:

- публікація оголошення про проведення конкурсного відбору в офіційних засобах масової інформації відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

- прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсному відборі;

- попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

          -  проведення конкурсу та визначення його результатів;

          - проведення співбесіди та визначення її результатів;

- визначення результатів конкурсного відбору;

- оприлюднення результатів конкурсу.

 

6. Оголошення про проведення конкурсу повинне містити:

  • найменування і місцезнаходження КЗ «ІРЦ» ТМР;

  • найменування посад та умови оплати праці;

  • кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду (далі – претенденти);

  • перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання;

  • дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору;

  • прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.


В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.

7. Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 10 та більше 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.

8. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

  • копію паспорта громадянина України;

  • письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі;

  • копію трудової книжки;

  • копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних.


Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, не передбачені в оголошенні про проведення конкурсу.

9. Прийом та реєстрацію документів від претендентів на посаду директора КЗ «ІРЦ» ТМР здійснює відділ освіти Тростянецької міської ради.

10. У разі надіслання документів поштою, датою подання документів вважається зазначена по поштовому штемпелі.

11. У разі невідповідності наданих документів встановленим вимогам,претенденти на заміщення вакантної посади до конкурсного відбору не допускаються, про що впродовж трьох днів їм повідомляє відділ освіти Тростянецької міської ради.

12. Документи, подані після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.

13. Усі претенденти, які своєчасно подали документи для участі у конкурсі, письмово повідомляються засновником про прийняте рішення щодо їх кандидатур не пізніше ніж протягом десяти календарних днів з дати закінчення строку подання документів.

14. Для проведення конкурсного відбору наказом начальника відділу освіти Тростянецької міської ради  утворюється конкурсна комісія, до складу якої входить не менше 5 осіб.

15. Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше п’яти членів комісії. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів, присутніх на засіданні.

16. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди. Кваліфікаційний іспит на заміщення директора КЗ «ІРЦ» ТМР проводиться за напрямами:

  • знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

  • знання основ спеціальної педагогіки;

  • знання основ управління закладом освіти.


17. Іспит складається з 3-х питань за напрямками, визначеними у пункті 16 цього Порядку. Загальний час для проведення іспиту повинен становити не більш, як 60 хвилин.

18. Для визначення результатів іспиту використовується така система:

3 бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання;

2 бали виставляється кандидатам, які розкрили питання фрагментарно;

0-1 бал (лів) виставляється кандидатам, які не відповіли на питання, або надали невірну відповідь.

19. Члени Комісії визначають результати письмового іспиту згідно з пунктом 18 цього Порядку.

20. Кандидати, які за результатами іспиту набрали 2-3 бали, допускаються до співбесіди.

21. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.

Під час співбесіди не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, етнічного походження, матеріального становища, соціального походження або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.

Перелік вимог, відповідно до яких проводиться співбесіда, визначається конкурсною комісією згідно з умовами проведення конкурсу.

22. Для оцінювання кожної окремої вимоги до професійної компетентності на співбесіді використовується така система:

2 бали виставляються кандидатам, які відповідають вимозі;

1 бал виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимозі;

0 балів виставляється кандидатам, які не відповідають вимозі.

23. Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом Комісії індивідуально та фіксується у відомості про результати співбесіди.

24. Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок.

25. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок за кожний етап конкурсу.

26. Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата за допомогою якого визначається переможець конкурсу.

27. Якщо два і більше кандидатів мають однаковий загальний рейтинг, переможець конкурсу визначається шляхом відкритого голосування членів Комісії.

28. Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення співбесіди надає претендентам та засновнику висновок щодо результатів конкурсного відбору.

29. Кожен претендент може надати обґрунтовані заперечення щодо висновку до структурного підрозділу з питань діяльності КЗ «ІРЦ» ТМР не пізніше, ніж через три робочі дні з дати його отримання.

30. За умови відсутності заперечень від інших претендентів директор КЗ «ІРЦ» ТМР призначає на посаду фахівця відповідно до вимог законодавства про працю.

31. Конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся, в разі, коли:

  • відсутні заяви про участь у конкурсному відборі;

  • жоден з претендентів не пройшов конкурсного відбору;

  • конкурсною комісією не визначено претендента.

  • 2. Якщо конкурсний відбір не відбувся, у місячний термін проводиться повторний конкурсний відбір.


33. Результати конкурсного відбору оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації, на офіційному веб-сайті Тростянецької міської ради  не пізніше, ніж 45 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.



 
Додаток 3

до рішення 10 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

від 20.04.2018 року № ____

 

Умови конкурсу на заміщення вакантної посади

директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Тростянецької міської ради

 

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 12 липня 2017 року № 545, рішення 10 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради «Про затвердження Порядку конкурсного відбору керівника комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Тростянецької міської ради.

Відділ освіти оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Тростянецької міської ради  строком на 3 (три) роки.

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- освіта повна вища у галузі освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;

- стаж роботи за фахом не менше 5 років;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі в конкурсі необхідно надати такім документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія, що містить прізвище, ім'я число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв'язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копія документів про вищу освіту;

- копію документа, який посвідчує особу;

- мотиваційний лист довільної форми.

Додатково можуть надаватися інші документи, які, на думку кандидата, підтверджують його професійні якості.

Зазначені документи надають за адресою: вул. Вознесенська, 53 в, м. Тростянець, Сумська область, 42600 до ­­­_____ ___________ ______