ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

19.07.2018/1

Дата реєстрації:

17.07.2018

Проголосовано:

19.07.2018 11:56:40

Автор:

Вєтрова П.О.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 19.07.2018/1



У К Р А Ї Н А


 

Тростянецька міська рада

11 сесія 7 скликання

 

                                                  Р І Ш Е Н Н Я                                     ПРОЕКТ


 

від 19.07.2018 року

м. Тростянець                                 №____

 

Про затвердження Програми забезпечення розроблення

містобудівної документації населених пунктів Тростянецької

міської об’єднаної територіальної громади

на 2018-2020 роки

 

         З метою забезпечення ефективної реалізації розроблення містобудівної

документації на території Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, раціонального використання територій населених пунктів громади, створення повноцінного життєвого середовища, комплексного вирішення архітектурно-містобудівних проблем громади, стимулювання інвестиційної діяльності фізичних та юридичних осіб, врахування законних приватних, громадських та державних інтересів під час проведення містобудівної діяльності, збереження історико-культурного середовища, керуючись законами України: п. 42 ч. 1 ст. 26, ст. 31 «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 17 «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 53 «Про землеустрій», ст. 12 «Про основи містобудування», на виконання заходів, передбачених Програмою соціально-економічного розвитку Тростянецької об’єднаної територіальної громади на 2018 рік, затвердженою рішенням другої сесії Тростянецької міської ради сьомого скликання від 22.12.2017 року, що передбачають необхідність розроблення містобудівної документації на місцевому рівні,

 
міська рада вирішила:

 


  1. Затвердити Програму забезпечення розроблення містобудівної документації населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки (далі Програма) (додаток 1).

  2. Передбачити виділення коштів на фінансування Програми при внесенні змін до міського бюджету на 2018-2020 роки.

  3. Оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті міської ради в мережі Інтернет.

  4. Організаційне забезпечення даного рішення покласти на заступника міського голови Синявіна М.В.

  5. Дане рішення направити заступникам міського голови, фінансовому управлінню, відділу бухгалтерського обліку та звітності, відділу комунальної власності і земельних відносин, відділу містобудування та архітектури апарату Тростянецької міської ради, голові постійної комісії з питань планування бюджету, фінансів, інвестиційної політики, підприємництва та торгівлі Тростянецької міської ради.

  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, інвестиційної політики, підприємництва та торгівлі Тростянецької міської ради (Самодай Ю.В.).


 

Міський голова    Ю.А. Бова

 

 

 
Додаток 1

до рішення 11 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

від 19.07.2018 року № ____

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ПРОГРАМА

 

забезпечення розроблення містобудівної документації

населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади

на 2018-2020 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Тростянець – 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

  1. Паспорт Програми забезпечення розроблення містобудівної документації населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 рр.

  2. Вступ

  3. Загальні положення

  4. Мета і завдання програми

  5. Фінансове забезпечення програми

  6. Очікувана ефективність виконання програми


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

  1. ПАСПОРТ


 

Програми забезпечення розроблення містобудівної документації населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади

на 2018-2020 рр.

 
















































1. Ініціатор розроблення програми Тростянецька міська рада
2. Дата, номер і назва розпорядчого

документа органу виконавчої влади про розроблення програми
від 21.12.2001 № 1712

Постанова Кабінету

Міністрів України
3. Розробник програми Відділ містобудування та архітектури апарату Тростянецької міської ради
4. Співрозробники програми
5. Відповідальний виконавець програми Начальник відділу містобудування та архітектури Тростянецької міської ради
6. Учасники програми Тростянецька міська рада
7. Термін реалізації програми 2018-2020 рр.
8. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) Міський бюджет м. Тростянець та інші джерела, не

заборонені законодавством

 
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми

 
1114,0 тис. грн.

В тому числі:

2018 рік – 606,0 тис. грн.

2019 рік – 343,0 тис. грн.

2020 рік – 165,0 тис. грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

  1. ВСТУП


 

Програма забезпечення розроблення містобудівної документації населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 рр. передбачає виконання вимог Закону України «Про основи містобудування», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Програма спрямована забезпечити сталий містобудівний, економічний та соціальний розвиток Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади та вирішити проблемні питання стимулювання, розвитку, раціонального використання територій, визначення черговості і пріоритетної забудови, створення належних умов для життєзабезпечення, уточнення планувальної структури та просторової композиції забудови територій, пріоритетних та допустимих видів використання і забудови територій, збереження історико-культурного середовища.

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


 

Планування територій на місцевому рівні забезпечується відповідними місцевими радами та їх виконавчими органами відповідно до повноважень, визначених законом, і полягає у розробленні та затвердженні генеральних планів населених пунктів, схем планування територій на місцевому рівні та іншої містобудівної документації, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень про дотримання містобудівної документації.

Генеральний план населеного пункту – основний вид містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території міста Гадяча.

Генеральний план є комплексним планувальним документом, обов'язковим для виконання. Його положення базуються на аналізі й прогнозуванні демографічних, соціально-економічних, природно-географічних, інженерно-технічних, екологічних, санітарно-гігієнічних, історико-культурних факторів і орієнтовані виключно на вирішення питань планування території населеного пункту.

Матеріали генерального плану вирішують основні, принципові питання з планування територій i не можуть бути використані замість спеціальних проектів, схем та програм розвитку галузей економіки, охорони навколишнього середовища та здоров'я населення, пам'яток iсторiї i культури, інженерного захисту i підготовки території, розвитку систем транспорту, безпеки та органiзацiї дорожнього руху, інженерного обладнання, тощо. При складанні зазначеної документації повинні враховуватися пропозиції вiдповiдних роздiлiв генерального плану.

Детальний план території – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Його метою є визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної

 

                                                                        4

організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту,

призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Детальним планом території визначаються:

˗   принципи планувально-просторової організації забудови;

˗   червоні лінії та лінії регулювання забудови;

˗   функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;

˗   містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;

˗   потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;

˗   доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

˗   черговість та обсяги інженерної підготовки території;

˗   систему інженерних мереж;

˗   порядок організації транспортного і пішохідного руху;

˗   порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;

˗   межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об’єктів (у разі відсутності плану зонування території).

 

Містобудівна документація розробляється на паперових і електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об’єктів будівництва для формування без даних містобудівного кадастру.

 

  1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ


 

Основна мета Програми – своєчасне забезпечення Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади містобудівною документацією, завданнями якої є:

- обґрунтування майбутніх потреб та визначення переважних напрямів використання територій;

- урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування забудови та іншого використання територій;

- обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та використання територій для містобудівних потреб;

- забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади;

- визначення і раціональне розташування територій житлової та громадської забудови промислових, рекреаційних, природоохоронних територій і об’єктів;





5

- обґрунтування та встановлення режиму раціонального використання земель та забудови територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;

- визначення, вилучення (викуп) і надання земельних ділянок для містобудівних потреб на основі містобудівної документації в межах, визначених законом;

- визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;

- охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;

- регулювання забудови населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади та раціонального використання території Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.

Необхідність замовлення генеральних планів с. Зарічне та с. Лучка Зарічненської сільської ради (нині – Зарічненський округ) та оновлення генеральних планів населених пунктів Кам’янської сільської ради (нині – Старостинський округ), а саме с. Кам’янка та с. Кам’янецьке та виготовлення схем функціонального зонування виникла у зв’язку з тим, що відповідно до п. 3 ст. 24 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», який набрав чинності з 01.01.2013 р., у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. Також відповідно до ст. 17 даного закону у складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту (план зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану); для населених пунктів з чисельністю населення до 50 тисяч осіб генеральні плани можуть поєднуватися з детальними планами всієї території таких населених пунктів.

Матеріали генерального плану використовуються як вихiднi дані при розробленні іншої планувальної документації та проектів забудови, місцевих правил використання i забудови території населеного пункту, iнвестицiйних програм i проектів, програм соціально-економічного розвитку, схем визначення земель населених пунктів для приватизації, планів земельно-господарського устрою населеного пункту, спеціальних проектів, схем i програм охорони навколишнього природного середовища та здоров'я населення, пам'яток історії i культури, інженерного захисту і підготовки території, комплексних схем транспорту, проектів та схем органiзацiї дорожнього руху, систем управління дорожнім рухом, схем розвитку систем інженерного обладнання i галузей міського господарства, виконанні грошової оцінки земель, створенні мiстобудiвного та земельного кадастрів, тощо. Тобто, відсутність містобудівної документації не дозволяє належним чином здійснювати містобудівну діяльність на території Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади.

 

 

 

6

  1. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ


 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади. Окрім цього, фінансування робіт з розроблення містобудівної документації Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади може здійснюватись за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

Загальна вартість програми становить 1114,0 тис.грн. За рішенням міської ради для розроблення плану зонування, детального плану території крім коштів державного та місцевих бюджетів можуть залучатися кошти з інших джерел, не заборонених законом, за умови виконання функцій замовника відповідним органом місцевого самоврядування.

 

  1. ОЧІКУВАНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ


 

Виконання Програми дасть можливість налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використання територій Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, врахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій, у сфері збереження історико-культурного середовища.

 

 

 
              Секретар ради                                            Н. Ковальова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

ОРІЄНТОВНИЙ КОШТОРИС РОБІТ

з розроблення містобудівної документації населених пунктів

Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади

на 2018-2020 рр. включає наступні роботи:

 

Всього: 1114,0 тис.грн







































































з/п
Види робіт з розробки містобудівної документації Термін реалізації Обсяг коштів

необхідних на

виконання

робіт,

тис. грн.
1 Послуги з топографо-геодезичних робіт по створенню векторних топографічних планів на території с. Кам’янка, М 1:2000, 1133 га 2018 рік 182,0
2 Внесення змін до генерального плану

с.Кам’янка Тростянецького району Сумської області
2018 рік 130,0
3 Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та мирний час генерального плану

с.Кам’янка Тростянецького району Сумської області, ДСК
2018 рік 19,0
5 Послуги з топографо-геодезичних робіт по створенню векторних топографічних планів на території с. Зарічне, М 1:2000, 540 га 2018 рік 87,0
6 Розроблення генерального плану с.Зарічне Тростянецького району Сумської області 2019 рік 70,0
7 Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та мирний час генерального плану

с.Зарічне Тростянецького району Сумської області, ДСК
2019 рік 11,0
10 Детальний план території, обмеженої вул. Остапа Вишні та місцевими проїздами урочища «Нескучне» (спортбаза) 2018 рік 30,0
11 Послуги з топографо-геодезичних робіт по створенню векторних топографічних планів на території с. Кам’янецьке, М 1:2000, 293 га 2018 рік 47,0
12 Послуги з топографо-геодезичних робіт по створенню векторних топографічних планів на території с. Лучка, М 1:2000, 182 га 2018 рік 30,0
Всього в 2018 році 606,0

 

 

 

 

 

8

 




























































































з/п
Види робіт з розробки містобудівної документації Термін реалізації Обсяг коштів

необхідних на

виконання

робіт,

тис. грн.
14 Внесення змін до генерального плану

с.Кам’янецьке Тростянецького району Сумської області
2019 рік 80,0
15 Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та мирний час генерального плану

с.Кам’янецьке Тростянецького району Сумської області, ДСК
2019 рік 9,0
16 Експертиза генерального плану

с.Кам’янецьке Тростянецького району Сумської області
2019 рік 20,0
17 Розроблення генерального плану с.Лучка Тростянецького району Сумської області 2019 рік 80,0
18 Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період та мирний час генерального плану

с.Лучка Тростянецького району Сумської області, ДСК
2019 рік 9,0
19 Експертиза генерального плану с.Лучка Тростянецького району Сумської області 2019 рік 20,0
13 Детальний план території на площі 2,3 га по вул. Підлісна в м. Тростянець Сумської області (ділянка №5) 2018 рік 40,0
20 Детальний план території на площі 4,0 га по вул. Відродження в м. Тростянець Сумської області (ділянка №1) 2019 рік 45,0
21 Детальний план території на площі 2,3 га по вул. Набережна в м. Тростянець Сумської області (ділянка №2) 2019 рік 40,0
Всього в 2019 році 343,0
22 Детальний план території на площі 26,0 га в межах вул. Горького та вул. Набережна в

м. Тростянець Сумської області (ділянка №3)
2020 рік 75,0
23 Детальний план території на площі 42,8 га в межах вул. Хвильового та вул. Гетьмана Мазепи в м. Тростянець Сумської області (ділянка №4) 2020 рік 90,0
Всього в 2020 році 165,0
РАЗОМ ПО ПРОГРАМІ 1114,0

 

 

 

 

 

9

Орієнтована вартість проектно-вишукувальних робіт вказана у цінах станом на липень 2018 року без врахування уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт. Дійсна вартість проектно-вишукувальних робіт у кожному конкретному випадку буде встановлюватися проектною установою та замовником з урахуванням усіх особливостей та факторів, обумовлених станом розвитку, потреби в територіях міста або території на час виготовлення містобудівної документації.

Показники Програми, за необхідності, можуть коригуватися у випадках:

- внесення змін до адміністративно-територіального устрою;

- зміни меж населених пунктів Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади;

- зміни індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт;

- впливу зовнішніх факторів – змін економічних та соціальних умов, змін у

законодавстві тощо.

 

 

 

 
                  Секретар ради                                              Н. Ковальова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10