ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

28.05.2019/6

Дата реєстрації:

23.05.2019

Проголосовано:

28.05.2019 12:47:50

Автор:

Хрістосова-Нечвоглод О.В.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    21
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 28.05.2019/6


 

                                            У К Р А Ї Н А                       ПРОЕКТ        



Тростянецька міська рада

21 сесія 7 скликання




Р І Ш Е Н Н Я


                                  

від __.05.2019 року

м. Тростянець                № _______

                                                       

Про утворення комунального підприємства

Тростянецької міської ради «Архів інвентарних

справ» та затвердження його Статуту



Розглянувши роз’яснення Мінрегіону № 8/9.3.1/982-19 від 24.04.2019, керуючись ст.87-89 Цивільного кодексу України, Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 582/5773 (зі змінами), ст. 25,  п.30 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:



1. Утворити комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ».



2. Затвердити Статут комунального підприємства Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ» (додаток 1).



3. Вважати таким, що втратило чинність рішення 19 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради № 133 від 27.03.2019 року «Про утворення комунальної установи Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ».



4. Міському голові уповноважити директора комунального підприємства Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ» для проведення державної реєстрації юридичної особи - комунальної установи Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ» відповідно до вимог та норм чинного законодавства.



5. Дане рішення направити до комунального підприємства Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ», керуючій справами виконкому Біловол А.Л., фінансовому управлінню міської ради, відділу бухгалтерського обліку та звітності, відділу правового забезпечення апарату Тростянецької міської ради.



4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Бову Ю.А.

 
Міський голова         Ю.А. Бова 


 
   Затверджено:

                                                                  рішенням 21 сесії 7 скликання

                                                                            Тростянецької міської ради

                                                                            № _____ від ___.05.2019 р.

 

міський голова

___________ Ю.А. Бова

                                                                           

                                                                           

                                                                             

 

 

 

                                        

 

 

 
СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

«АРХІВ ІНВЕНТАРНИХ СПРАВ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 
м. Тростянець

2019 р.



1. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальне підприємство Тростянецької міської ради «Архів інвентарних справ» (надалі – «Зберігач») є комунальною власністю Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади в особі Тростянецької міської ради.

1.2. Засновником та Власником Зберігача є Тростянецька міська об’єднана територіальна громада в особі Тростянецької міської ради, ідентифікаційний код – 24006361, місцезнаходження: Україна, 42600, Сумська обл., м. Тростянець, вул. Миру, буд.6  (далі – «Власник»).

1.3. Цей Статут визначає порядок створення Зберігача, діяльності та його припинення.

1.4. Зберігач в своїй діяльності керується Конституцією України, Цивільним та Господарським Кодексами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 582/5773 (далі - Інструкція), Положення про порядок зберігання матеріалів технічної інвентаризації затвердженого наказом Держбуду України від 30 січня 2002 р. N 18 (далі-Положення) та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства та цим Статутом.

З питань організації та методики ведення архівних справ Зберігач керується нормативно-правовими актами, затвердженими Міністерством юстиції України, правилами, положеннями, інструкціями, методичними рекомендаціями Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого.

Зберігач створений з метою зберігання інвентаризаційних справ міста Тростянець, сел Кам’янка, Кам’янецьке, Зарічне, Лучка та Тростянецького району (відповідно до укладених угод про співпрацю між Тростянецькою міською радою та громадами Тростянецького району керуючись Законом України «Про співробітництво територіальних громад»).

 Зберігач не проводить роботи з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна.

1.5. Зберігач є юридичною особою, що має власну печатку зі своїм найменуванням, штампи і бланки, рахунки в органах Державної казначейської служби.

1.6. Зберігач підконтрольний та підзвітний Тростянецькій міській раді, міському голові.

1.7.  Найменування Зберігача:

Повна назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «АРХІВ ІНВЕНТАРНИХ СПРАВ»;

 Скорочена назва: КП ТМР «АРХІВ ІНВЕНТАРНИХ СПРАВ».

1.8. Місцезнаходження Зберігача:

Україна, 42600, Сумська обл., м. Тростянець, вул. Вознесенська, 2.

 

2. ПРЕДМЕТ ТА МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ  ЗБЕРІГАЧА

2.1. Зберігач є самостійною архівною установою, створений з метою централізованого зберігання інвентаризаційних справ за місцем розташування об'єкта нерухомого майна, що не належать до Національного архівного фонду. Інвентарна справа - сукупність матеріалів технічної інвентаризації, що характеризують об'єкт нерухомого майна і які є підставою для надання інформації про такий об'єкт. Інвентаризаційна справа має свій інвентаризаційний номер, який надає зберігач.

Інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об'єкт нерухомого майна на весь час його існування та зберігається у Зберігача за місцезнаходженням (адреса) такого об'єкта у паперовому вигляді.

У разі ліквідації, реорганізації, зміни виду діяльності, припинення дії кваліфікаційного сертифіката суб'єкт господарювання передає матеріали технічної інвентаризації нерухомого майна до Зберігача.

Перед виконанням робіт з технічної інвентаризації суб'єкт господарювання звертається до Зберігача із запитом (додаток 16 Інструкції) про надання копій матеріалів технічної інвентаризації, крім випадку наявності відомостей про об'єкт нерухомого майна у Реєстрі об'єктів нерухомого майна.

До запиту додаються копії документів, що посвідчують право замовника на об'єкт нерухомого майна (у разі відсутності інформації про об'єкт у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), договору-доручення (за потреби), укладеного із замовником. Зберігач, який прийняв запит, повертає суб'єкту господарювання копію цього запиту.

Зберігач у строк, що не перевищує п'яти робочих днів з дня отримання запиту, надає копії матеріалів попередньої технічної інвентаризації.

У разі неможливості надати матеріали попередньої технічної інвентаризації зберігач протягом п'яти робочих днів з дня отримання запиту надає обґрунтовану відповідь із посиланням на причини або надає повідомлення про відсутність матеріалів технічної інвентаризації на об'єкт нерухомості за формою, наведеною у додатку 17 у Інструкції.

За умови відсутності відповіді протягом визначеного строку вважається, що матеріали попередньої технічної інвентаризації відсутні.

Після проведення технічної інвентаризації суб'єкт господарювання, що її проводив, протягом тридцяти календарних днів передає матеріали технічної інвентаризації до зберігача, про що на другому екземплярі матеріалів технічної інвентаризації, які зберігаються у суб'єкта господарювання, проставляються відповідна відмітка та підпис уповноваженої особи зберігача.

Інформація, яка міститься в технічних паспортах, має відповідати матеріалам технічної інвентаризації.

Матеріали технічної інвентаризації, що передаються, мають містити опис, бути прошнуровані, пронумеровані та скріплені підписом керівника суб'єкта господарювання, який проводив інвентаризацію (для юридичних осіб), а також підписом виконавця робіт із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката.

Якщо за результатами проведення технічної інвентаризації встановлено, що на об'єкті нерухомого майна відсутні зміни порівняно з матеріалами технічної інвентаризації, що зберігаються в інвентаризаційній справі, суб'єкт господарювання, що проводив технічну інвентаризацію, протягом п'яти календарних днів передає до зберігача повідомлення про результати огляду об'єкта нерухомого майна (додаток 18 Інструкції) з інформацією про відсутність змін та дату проведення технічної інвентаризації з підписом керівника суб'єкта господарювання, який проводив технічну інвентаризацію (для юридичних осіб), а також підписом виконавця робіт із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката.

Другий екземпляр матеріалів технічної інвентаризації об'єкта нерухомого майна зберігається у суб'єкта господарювання, який провів технічну інвентаризацію.

2.2. Основними завданнями діяльності Зберігача  є:

2.2.1. Забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться;

2.2.2. Вносити зміни до інвентаризаційних справ;

2.2.3 Перевіряти, щоб всі виправлення, доповнення в технічних паспортах скріплюються підписом керівника суб'єкта господарювання (для юридичних осіб).

2.2.4. Контролювати щоб за наявності змін у складі, плануванні та технічному стані об'єкта виготовлявся новий технічний паспорт.

2.2.5. Слідкувати, щоб усі матеріали були пронумерованими за порядком їх розміщення в інвентаризаційній справі та внесеними до опису інвентаризаційної справи.

2.2.6. Контролювати, щоб зміни у схематичних планах територій, основних будинках, допоміжних (господарських) будівлях і спорудах установлюються шляхом зіставлення даних, відображених у наявних планах та описах, зі справжнім станом об'єктів під час безпосереднього обстеження на місці.

2.2.7. Всі виявлені зміни заносяться до нових абрисів (ескізів) з подальшим виготовленням нових планових і текстових матеріалів (інвентаризаційні плани, журнали, експлікації тощо).

2.2.8. Надати достовірну інформацію з матеріалів технічної інвентаризації та зняття копій з них на запити фізичних та юридичних осіб проводяться безпосередньо працівниками зберігача;

2.2.9. Створення та ведення реєстру об'єктів нерухомого майна;

2.2.10. Здійснювати зберігання відповідно до умов визначених Положенням, що розташовані на відповідній території, або ліквідованих підприємств, установ та організацій, що діяли (були зареєстровані) на цій території;

2.2.11. Участь у заходах з підвищення кваліфікації працівників.

2.2.10. Додержання норм чинного законодавства України.

 

 

3. УПРАВЛІННЯ ЗБЕРІГАЧЕМ

3.1.  До виключної компетенції Власника належить:

– визначення основних завдань діяльності Зберігача;

– затвердження Статуту Зберігача, внесення змін та доповнень до нього;

– прийняття рішень про створення, реорганізацію (у результаті злиття, поділу, приєднання або перетворення) або ліквідацію Зберігача;

– здійснення фінансового контролю за фінансовою діяльністю Зберігача;

  • затвердження організаційної структури та чисельності працівників Зберігача в межах кошторису.


– заслуховування звіту Директора Зберігача щодо виконання завдань визначених даним Статутом у порядку визначеному Засновником;

– здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України, рішеннями Тростянецької міської ради та цим Статутом.

3.2. Управління Зберігачем здійснює Директор, який повинен відповідати наступним кваліфікаційним вимогам: мати вищю технічну або юридичну освіту і мати стаж роботи за спеціальністю не менше як три роки.

Директор призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови у відповідності до чинного законодавства.

Директор:

3.2.1. Організовує діяльність Зберігача, персонально відповідає за виконання покладених на архів завдань;

3.2.2. Контролює виконання службових обов’язків працівниками Зберігача;

3.2.3. Вирішує відповідно до законодавства питання щодо доступу користувачів до документів, що знаходяться на зберіганні;

3.2.4. Організовує ведення прийому громадян, розгляд звернень, що належать до компетенції Зберігача;

3.2.5. Представляє Зберігача з усіх питань, пов'язаних з його діяльністю.

3.2.6. Несе персональну відповідальність за всю виробничу, організаційно-методичну, адміністративно-господарську і фінансову діяльність Зберігача;

3.2.7. Без доручення діє від імені Зберігача, представляє його у взаємовідносинах з підприємствами, установами, організаціями та у відповідних державних органах, судових установах;

3.2.8. Укладає договори, видає доручення, відкриває у банківських установах  рахунки Зберігача;

3.2.9. Розпоряджається майном Зберігача в межах його повноважень;

3.2.10. Розробляє та формує структуру Зберігача, яку погоджує з фінансовим управлінням міської ради та подає на затвердження Тростянецькій міській раді;

3.2.11. У відповідності з трудовим законодавством наймає та звільняє працівників, укладає з ними трудові договори та угоди, виносить заохочення та накладає стягнення на персонал, у передбаченому законом порядку;

3.2.12. Розподіляє завдання між працівниками, контролює їх виконання;

3.3. Коло службових обов'язків працівників Зберігача визначається посадовими інструкціями, що затверджуються Директором Зберігача.

3.4. Директор Зберігача формує штатний розпис, в межах кошторису, погоджує  з фінансовим управлінням міської ради та подає на затвердження виконавчому комітету Тростянецької міської ради.

 

4. МАЙНО ТА КОШТИ ЗБЕРІГАЧА

4.1. Майно Зберігача складається з основних фондів, оборотних коштів та інших матеріальних цінностей, переданих та набутих Зберігачем, як за рахунок бюджетного фінансування, так і з інших джерел, вартість яких відображається в самостійному балансі.

         Діяльність зберігача має здійснюватися за рахунок господарської діяльності. Вартість послуг має формуватися відповідно до калькуляції та затверджуватись рішенням виконавчого комітету Тростянецької міської ради.

4.2. Джерелом формування майна Зберігача є:

- майно, передане Власником та закріплене за ним на праві господарського відання;

- кошти місцевого бюджету;

- кошти або майно, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертв;

- кошти або майно, що надходять за надання платних послуг;

- пасивні доходи;

- дотації або субсидії, отримані з бюджету, державних цільових фондів;

- кошти отриманні від ведення господарської діяльності;

- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

4.3. Майно Зберігача є комунальною власністю Тростянецької міської об’єднаної територіальної громади, управління яким відповідно до чинного законодавства здійснює Тростянецька міська рада, та передане йому в  користування на праві оперативного управління.

4.4. Зберігач володіє, користується та розпоряджається майном у межах, що не суперечить цьому Статуту, з урахуванням повноважень наданих Власником, відповідно до порядку, що встановлюється Власником та чинного законодавства. Списання майна Зберігача здійснюється з дозволу Власника, в установленому ним порядку.

4.5. Зберігач має право за згодою Власника передавати, продавати, надавати в оренду, а також списувати з балансу основні засоби.

4.6. Власник здійснює контроль за використанням та збереженням закріпленого за Зберігачем майна.

4.7. Зберігач не має права без відповідної згоди Власника використовувати майно з метою, що не передбачена Статутом або окремим рішенням Власника.

4.8. Зберігач несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах належного йому майна, на яке відповідно до чинного законодавства може бути звернено стягнення.

4.9. Зберігач не несе відповідальності за зобов'язаннями держави та Власника, а держава та Власник не несуть відповідальності за зобов'язаннями Зберігача.

 

5. ГОСПОДАРСЬКА, ЕКОНОМІЧНА,  СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗБЕРІГАЧА

5.1. Зберігач є неприбутковою організацією і утримується за рахунок коштів міського  бюджету.

5.2. Зберігач здійснює діяльність за основними напрямками згідно Статуту, за рахунок бюджетного фінансування та залучення позабюджетних надходжень.

5.3. Додатковими джерелами фінансування Зберігача є кошти, отримані від надання платних послуг.

5.4. Кошти, які надходять за надання платних послуг, зараховуються до спеціального фонду і використовуються Зберігачем на заходи, пов’язані з організацією надання послуг та утримання Зберігача згідно кошторису.

5.5. Зберігач самостійно планує і організовує свою діяльність та визначає основні напрямки свого розвитку.

5.6. Зберігач створює всім працівникам належні, безпечні і здорові умови праці щодо запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням та є страхувальником життя та здоров’я працівників.

5.7. Зберігач відповідно до своїх функціональних повноважень може надавати платні послуги та отримувати кошти, які акумулюються на спеціальний рахунок. Зберігач використовує кошти відповідно до чинного законодавства та за погодженням з головним розпорядником коштів

5.8. Відносини Зберігач з органами державної влади, іншими установами, організаціями, підприємствами незалежно від форм власності, а також з суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами, здійснюється на основі укладених договорів.

5.9. Зберігач несе повну відповідальність за дотримання умов господарських договорів, договорів цивільно-правового характеру та додержанням за ними розрахункової дисципліни.

5.10. Відповідні відрахування до бюджету Зберігач здійснює відповідно до вимог чинного податкового законодавства України.

5.11. Зберігач встановлює форми і систему оплати праці, доплати і надбавки до заробітної плати, інші види матеріального заохочення працівників відповідно до чинного законодавства. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижче встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати.

 

6. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ, КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗБЕРІГАЧА

6.1. Зберігач здійснює бухгалтерський, податковий, оперативний та інші обліки, передбачені чинним законодавством, веде статистичну, бухгалтерську, фінансову та іншу звітність згідно із чинним законодавством. Директор Зберігача несе персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку.

6.2. Відомості, не передбачені державною статистичною звітністю, Зберігач може надавати на договірних засадах або на вимогу органів, яким законодавством надано право здійснювати контроль за окремими сторонами діяльності Зберігача.

6.3. Ревізії діяльності Зберігача проводяться відповідно до чинного законодавства та на вимогу Власника. Перевірка господарської діяльності Зберігача здійснюється відповідними органами в межах їх компетенції.

6.4. Зберігач має право не виконувати вимоги органів державної та виконавчої влади з питань, які не входять до їх компетенції і не знайомити їх з матеріалами, які не відносяться до предмету контролю.

6.5. Контроль за якістю виконання робіт зі зберігання та ведення технічної інвентаризації об'єктів здійснюється контролером, призначеним керівником суб'єкта господарювання, який пройшов професійну атестацію та отримав кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна.

6.6. Допускається одноосібне виконання робіт відповідальним виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, який пройшов професійну атестацію та отримав кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна суб'єкта господарювання або є фізичною особою - підприємцем.

6.7. Контролю підлягає не менше ніж 20 % виконаних робіт.

 

7. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗБЕРІГАЧА

7.1. Припинення діяльності Зберігача здійснюється у формі реорганізації (злиття, приєднання, перетворення, поділу, виділення) або ліквідації. При реорганізації Зберігача, права та обов’язки переходять до правонаступників, які визначаються Власником.

7.2. У випадку ліквідації Зберігача Власник або інший орган, утворює ліквідаційну комісію, яка несе відповідальність за діяльність Зберігача в період ліквідації, складає ліквідаційний баланс, визначає правонаступників по всіх правах та зобов’язаннях, передає майно, що залишилось, іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховує до доходу бюджету, здійснює інші заходи відповідно до чинного законодавства.

7.3. При реорганізації та ліквідації Зберігача працівникам, які звільняються, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства.

7.4. Підприємство вважається таким, що припинило свою діяльність з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

 

8. СТАТУТ ЗБЕРІГАЧА, ДОПОВНЕННЯ ТА ЗМІНИ

8.1. Статут Зберігача, зміни та доповнення до Статуту затверджується Тростянецькою міською радою.