ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

07.11.2019/5

Дата реєстрації:

07.11.2019

Проголосовано:

07.11.2019 11:00:12

Автор:

Івах Г.А.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 07.11.2019/5



У К Р А Ї Н А



 


Тростянецька міська рада

27 сесія 7 скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я


 

від 07.11.2019 року


м. Тростянець                                  №_____

 

Про затвердження Статуту Дочірнього підприємства

«ДОБРОБУТ» Комунального підприємства

Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс»

 в новій редакції

 

         В зв’язку зі зміною юридичної адреси підприємства, керуючись  ст. 25, 

п. 30 ч. 1 ст. 26, ст. 60  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

 
міська рада вирішила:

 

1. Затвердити Статут Дочірнього підприємства «ДОБРОБУТ» Комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс» в новій редакції. (Додається).

 

2. Директору «ДОБРОБУТ» Комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс» зареєструвати зміни до Статуту в установленому законодавством порядку.

 

3. Дане рішення направити ДП «ДОБРОБУТ» КП ТМР «ТКС», КП ТМР «Тростянецькомунсервіс», відділу правового забезпечення апарату міської ради.

 

 
Міський голова                          Ю.А. Бова


Додаток 1

до рішення 27 сесії 7 скликання

Тростянецької міської ради

№ ___ від 07.11.2019 року

 

 
С Т А Т У Т


 

ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУТ»

 

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

«ТРОСТЯНЕЦЬКОМУНСЕРВІС»

 

 

 

м. Тростянець

2019 рік

 

 

1. Загальні положення

1.1. Дочірнє підприємство «Добробут» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс» (надалі Підприємство) засноване на підставі рішення 25 сесії 24 скликання Тростянецької міської ради № 108 від 01.04.2005 р. та здійснює свою діяльність згідно з Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарський Кодексом України і Законами України «Про підприємництво», «Про підприємства в Україні», «Про власність», «Про господарські товариства», діючих нормативних актів і цього Статуту.

1.2. Повне найменування підприємства: Дочірнє підприємство «Добробут» комунального підприємства Тростянецької міської ради «Тростянецькомунсервіс».

1.3. Скорочене найменування підприємства: ДП «Добробут» КП ТМР «ТКС».

1.4. Місцезнаходження: Україна, 42600, Сумська обл., м. Тростянець, вул. Л. Татаренка, 1б.

 

2. Юридичний статус

2.1. Підприємство є юридичною особою з дня його державної реєстрації.

2.2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до діючого законодавства та цього Статуту.

2.3. Має самостійний баланс, товарний знак, печатку зі своєю назвою, розрахунковий та інші рахунки у банках, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові та особисті немайнові права та обов’язки, бути позивачем та відповідачем в суді, арбітражному та третейському судах, здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не суперечить законодавству України і відповідає цілям, передбаченим цим Статутом.

2.4. Підприємство не несе відповідальності по зобов’язаннях головного підприємства.

 

3. Мета і предмет діяльності

3.1. Головною метою діяльності Підприємства є задоволення суспільних потреб населення громади, організацій, підприємств, які знаходяться на території об’єднаної територіальної громади в комунальних послугах та задоволення на основі отриманого прибутку соціальних та економічних потреб членів трудового колективу.

3.2. Для досягнення цієї мети Підприємство здійснює наступні види діяльності:

- виконання ремонтно-будівельних, проектних та будівельно-монтажних робіт по замовленню місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, населення організацій та підприємств;

- виконання робіт по зовнішньому благоустрою міста;

- вивезення та утилізація твердих та рідких побутових і промислових відходів;

- діяльність з оброблення твердих відходів;

- діяльність з оброблення рідких відходів;

- надання ритуальних послуг жителям Тростянецької міської ОТГ та Тростянецького району;

- надання місць для проживання в готелі;

- виготовлення та встановлення рекламних щитів;

- виконання надзвичайних протиепізоотичних заходів по замовленню місцевих органів виконавчої влади.

Види діяльності, що підлягають ліцензуванню, здійснюються після одержання відповідної ліцензії.

 

4. Права та обов’язки

4.1. Згідно із своєю метою і завданням, Підприємство має право:

- вступати в договірні відносини з державними, приватними, колективними та іншими підприємствами, організаціями та громадянами, господарськими товариствами;

- наймати персонал Підприємства на умовах контрактів і на інших умовах, встановлених діючим законодавством, самостійно встановлювати форми, системи і розміри оплати праці та інші види доходів осіб, що працюють за наймом;

- продавати та відчужувати іншим способом основні засоби, що належать Підприємству, а також списувати їх з балансу лише за погодженням з головним підприємством;

- реалізовувати свою продукцію, майно за цінами і тарифами, встановленими самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законами України – за державними цінами і тарифами;

- входити до складу асоціацій та інших об’єднань підприємств, діяльність яких відповідає статутним цілям за погодженням головного підприємства;

- здійснювати інші дії, не заборонені чинним законодавством.

- самостійно забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань відповідно до чинного законодавства та статуту;

- додержуватись СНІП та ТУ забезпечивши якісне виконання робіт, здійснювати свою діяльність у  суровій відповідності з поточними та перспективними планами;

- у відповідності з чинним законодавством України і нормативами забезпечити для всіх працівників належні умови праці та відпочинку;

- щомісячно складати бізнес-план та передавати його на узгодження правлінню головного підприємства;

- самостійно вести бухгалтерський, податковий та статистичний облік згідно діючого законодавства;

- квартальний та річний баланси Підприємства в повному обсязі подавати головному підприємству у встановлені строки;

- надавати інформацію, необхідну для вирішення поточних та перспективних завдань головною підприємства;

- щомісячно відшкодовувати головному підприємству за користування основними засобами по домовленості обох сторін;

 

5. Майно Підприємства

5.1.Дочірнє підприємство є власником:

- продукції, виробленої Підприємством внаслідок господарської діяльності;

- чистого прибутку, одержаного після відрахувань згідно чинного законодавства та його розподілу у співвідношенні 20% на рахунок Засновника та 80% на власний рахунок, які використовуються на власний розсуд (при наявності відповідного рішення);

- майна, набутого на підставах, не заборонених законодавством.

5.2. Майно, передане Підприємству Засновником належить йому на праві повного господарського відання.

5.3.3а рахунок внесків головного підприємства створюється статутний фонд у розмірі 198 003,49 грн. (сто дев'яносто вісім тисяч три гривні 49 копійок).

5.4. Внески до статутного фонду вносяться головним підприємством шляхом передачі на баланс, згідно акту приймання-передачі.

5.5. Статутний фонд дочірнього підприємства може поповнюватись за рахунок прибутку, отриманого ним від господарської діяльності, а якщо необхідно — за рахунок додаткових внесків Засновника. Рішення про зміну розміру статутного фонду приймається органами управління Засновника. Зміна розміру статутного фонду набуває чинності з дня їх державної реєстрації.

 

6. Управління Підприємством

6.1. Управління Підприємством здійснює Директор.

6.2. Директор призначається начальником головного підприємства за погодженням з Засновником цього Підприємства на контрактній основі.

6.3. Директор за погодженням з головним підприємством визначає структуру Підприємства,

формує штат, в залежності від обсягів робіт та напрямків діяльності, складає штатний розклад, за погодженням з головним підприємством.

6.4 Директор самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що статутом головного підприємства віднесені до його компетенції.

6.5. Директор Підприємства:

- несе повну відповідальність за стан справ та результати діяльності Підприємства;

- діє без доручення від імені Підприємства, представляє в усіх установах та організаціях;

- розпоряджається коштами та майном відповідно до чинного законодавства та статуту;

- несе особисту відповідальність разом з головним бухгалтером за додержання порядку ведення та достовірності обліку та статистичної звітності;

- укладає угоди, видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові рахунки;

- несе відповідальність за формування та належне виконання фінансових планів;

- несе особисту відповідальність разом з відповідальними працівниками за дотримання техніки безпеки,пожежної безпеки, держенергонагляду;

- забезпечує зберігання технічної, фінансової, комерційної та іншої інформації, яка вважається конфіденційною.

6.6. Заступники директора, керівники, спеціалісти призначаються і звільняються з посади Директором Підприємства за погодженням з Дирекцією головного підприємства.

6.7. Право укладання колективного договору надається Директору в межах колективного договору головного підприємства.    

6.8. Один раз на три роки Директор проводить атестацію працівників відповідно до положення про проведення атестації.

 

7. Трудові відносини

7.1. Трудові відносини з найнятими робітниками регулюються колективним договором і трудовими договорами.Трудовий колектив підприємства може бути сформований за рахунок переведених працівників з головного підприємства по переводу, за якими зберігаються всі соціальні пільги та гарантії відповідно до чинного законодавства.

 

8. Ліквідація та реорганізація Підприємства

8.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням загальних зборів головного підприємства у випадках:

- діяльність Підприємства не відповідає статутним цілям та завданням;

- діяльність Підприємства суперечить законодавству України;

- у випадку збитковості та інших обставин.

8.2. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється за рішенням загальних зборів головного підприємства.

8.3. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами Підприємства.

8.4. При реорганізації та ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.