ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

I

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

17.11.2020/41

Дата реєстрації:

18.11.2020

Проголосовано:

18.11.2020 12:38:15

Автор:

Бова Ю.А.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    4
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 17.11.2020/41




                                              

 

У К Р А Ї Н А



                                                                                                         

                          Тростянецька міська рада           ПРОЄКТ

1 сесія 8 скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я


 

від __ листопада 2020 року

м. Тростянець                                  №

 

Про затвердження структури,

загальної чисельності апарату

Тростянецької міської ради

 

      Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 26, 42, 50, 541, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 
міська рада вирішила:

 

1. Затвердити структуру, загальну чисельність апарату Тростянецької міської ради. Додаток 1, 2. 

 

2. Дане рішення вступає в дію з моменту прийняття, крім п. 29 пп 3) додатку 2, який вступає в дію через два місяці після дати попередження про скорочення посади.

 

          3. Загальному відділу апарату Тростянецької міської ради дотримуватися вимог чинного законодавства щодо попередження працівників про скорочення посад.

 

          4. Рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 21.11.2017 року №5 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів», рішення 38 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради  № 391 від 02.09.2020 року «Про внесення змін до рішення 1 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 21.11.2017 року №5 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату Тростянецької міської ради та її виконавчих органів» вважати такими, що втратили чинність з 20.01.2021 року.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету----------------.

 
Підпис головуючого на засіданні


Додаток 1

рішення 1 сесії 8 скликання

Тростянецької міської ради

від__ листопада 2020 року №

 

СТРУКТУРА



апарату Тростянецької міської ради

 


  1. Міський голова.

  2. Секретар міської ради.

  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин. 


5. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної     діяльності, міжнародного співробітництва, містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю.

6. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

7. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

8. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

9. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

10. Староста.

11. Староста.

12. Староста.

13. Староста.

14. Староста.

15. Староста.

16. Староста.

17. Староста.

18. Староста.

19. Староста.

20. Староста.

21. Староста.

22. Спеціаліст І категорії (з питань запобігання та виявлення корупції).

23. Спеціаліст І категорії (з питань мобілізаційної і оборонної роботи, цивільного захисту та ведення військового обліку).

24. Відділ «Центр надання адміністративних послуг».

25. Загальний відділ.

26. Відділ соціального захисту населення.

27. Відділ інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю.

28. Відділ інформаційних технологій.

29. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту.

30. Відділ містобудування та архітектури.

31. Відділ капітального будівництва.

32. Відділ бухгалтерського обліку та звітності.

33. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та  міжнародної діяльності.

34. Відділ комунальної власності і земельних відносин.

35. Відділ правового забезпечення.

36. Відділ публічних закупівель та договірної роботи.

37. Відділ з питань державної реєстрації.

38. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської

       області».

39. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва.

 
Підпис головуючого на засіданні


Додаток 2

                                                                           до рішення 1 сесії 8 скликання

Тростянецької міської ради

від ___ листопада 2020 року № ___

 

      ЗАГАЛЬНА



чисельність апарату Тростянецької міської ради

 


  1. Міський голова.

  2. Секретар міської ради.

  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, бюджету, залучення  інвестицій, торгівлі, малого та середнього підприємництва, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  5. Заступник міського голови з питань регіонального розвитку, проектної діяльності, міжнародного співробітництва,  містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю .

  6. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

  7. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

  8. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

  9. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

  10. Староста.

  11. Староста.

  12. Староста.

  13. Староста.

  14. Староста.

  15. Староста.

  16. Староста.

  17. Староста.

  18. Староста.

  19. Староста.

  20. Староста.

  21. Староста.

  22. Спеціаліст І категорії (з питань запобігання та виявлення корупції);

  23. Спеціаліст І категорії (мобілізаційної і оборонної роботи, цивільного захисту та ведення військового обліку);

  24.  Відділ «Центр надання адміністративних послуг»:


1) начальник відділу;

2) адміністратор;

3) адміністратор;

4) адміністратор;

5) адміністратор;

6) адміністратор;

7) адміністратор;

8) адміністратор;

9) адміністратор;

10)адміністратор;

11)адміністратор;

12)адміністратор;

13)адміністратор;

14)адміністратор;

15)адміністратор;

16)адміністратор;

17)адміністратор.

 

  1.  Загальний відділ:


1) начальник  відділу;

2) провідний спеціаліст (з управління персоналом);

3) спеціаліст І категорії (референт міського голови);

4) спеціаліст І категорії (з техногенно-екологічної, пожежної безпеки, охорони праці);

5) провідний спеціаліст (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);

6) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);

7) спеціаліст І категорії (з організації діловодства);

8) секретар керівника;

9) діловод;

10) діловод;

11) діловод;

12) діловод;

13) діловод;

14) спеціаліст І категорії (архіваріус);

15) завідувач господарства;

16) водій автотранспортних засобів;

17) водій автотранспортних засобів;

18) водій автотранспортних засобів;

19) водій автотранспортних засобів;

20) водій автотранспортних засобів;

21) водій автотранспортних засобів;

22) водій автотранспортних засобів;

23) водій автотранспортних засобів;

24) водій автотранспортних засобів;

25) водій автотранспортних засобів;

26) прибиральник службових приміщень;

27) прибиральник службових приміщень;

28) прибиральник службових приміщень;

29) прибиральник службових приміщень;

30) прибиральник службових приміщень;

31) прибиральник службових приміщень;

32) прибиральник службових приміщень;

33) прибиральник службових приміщень;

34) прибиральник службових приміщень;

35) прибиральник службових приміщень;

36) прибиральник службових приміщень;

37) прибиральник службових приміщень;

38) прибиральник службових приміщень;

39) прибиральник службових приміщень;

40) прибиральник службових приміщень;

41) прибиральник службових приміщень;

42) опалювач;

43) опалювач;

44) опалювач;

45) опалювач;

46) опалювач;

47) опалювач;

48) опалювач;

49) опалювач;

50) опалювач;

51) опалювач;

52) опалювач.

 

  1.  Відділ соціального захисту населення:


1) начальник відділу;

2) головний спеціаліст;

3) провідний спеціаліст;

4) спеціаліст I категорії.

 

  1.  Відділ інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю:


1) начальник відділу;

2) провідний спеціаліст (із інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю);

3) спеціаліст I категорії  (із інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю).

 

  1.  Відділ інформаційних технологій:


1) начальник відділу;

2) провідний спеціаліст (з питань інформаційних технологій та комп’ютерно-технічного забезпечення);

3) спеціаліст I категорії (з питань інформаційних технологій та комп’ютерно-технічного забезпечення).

 

  1.  Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та енергетичного менеджменту:


1) начальник  відділу;

2) головний спеціаліст (з питань енергетичного менеджменту);

3) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою старостинських округів);

4) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);

5) спеціаліст І категорії (з питань благоустрою, транспорту та зв’язку);

6) спеціаліст І категорії (з житлово-комунального господарства).

 

  1.  Відділ містобудування та архітектури:


1) начальник відділу, головний архітектор;

2) провідний спеціаліст (з питань містобудування та архітектури);

3) спеціаліст І категорії (із ведення, обробки та видачі  даних містобудівного кадастру);

4) спеціаліст І категорії (з просторового планування території та архітектури, ландшафтного дизайну, створення безбар’єрного простору, впорядкування рекламних засобів та розвитку благоустрою);

5) спеціаліст І категорії (з просторового планування території та архітектури).

 

  1.  Відділ капітального будівництва:


1) начальник;

2) головний спеціаліст (з питань капітального будівництва);

3) спеціаліст І категорії (з питань капітального будівництва).

 

  1.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності:


1) начальник  відділу  (головний бухгалтер);

2) спеціаліст І категорії  (економіст);

3) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

4) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

5) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

6) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

7) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);

8) оператор комп’ютерного набору.

 

    33. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та  міжнародної діяльності:

1) начальник відділу;

2) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);

3) провідний спеціаліст (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, регуляторної політики, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);

4) спеціаліст І категорії (з контролю за дотриманням законодавства про працю та занятість населення);

5) спеціаліст І категорії (з розвитку сільських територій);

6) спеціаліст І категорії (з контролю за податками та зборами).

 

34. Відділ комунальної власності і земельних відносин:

1) начальник відділу;

2) провідний спеціаліст (землевпорядник);

3) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

4) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

5) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

6) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

7) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

8) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

9) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

10) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

11) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

               12) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

               13) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

               14) спеціаліст І категорії (землевпорядник);

15) провідний спеціаліст (з питань комунальної власності);

16) спеціаліст I категорії (з питань комунальної власності).

 

35. Відділ правового забезпечення:

1) начальник відділу;

2) провідний спеціаліст (з правових питань та квартирного обліку);

3) спеціаліст I категорії (з правових питань);

4) спеціаліст I категорії (з правових питань).

 

         36. Відділ публічних закупівель та договірної роботи.

              1) начальник відділу;

              2) спеціаліст І категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи).     

 

         37. Відділ з питань державної реєстрації:

1) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;

2) державний реєстратор прав на нерухоме майно;

3) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;

4) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру;

5) державний реєстратор місця проживання та  ведення реєстру.

 

38. Відділ «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської

області»:

1) начальник відділу «Інспекція з благоустрою м. Тростянець Сумської області»;

                   2) інспектор з благоустрою;

                   3) інспектор з благоустрою.

 

 39. Відділ проектної діяльності та міжнародного співробітництва:

     1) начальник відділу;

     2) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);

     3) спеціаліст І категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);

     4) спеціаліст І категорії (з управління проектами, міжнародної діяльності та по роботі з проектами ДФРР).

 

Загальна чисельність структури апарату міської ради

складає 164 одиниці.

 

 

 
                           Підпис секретаря міської ради                           __