ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XVII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

22.12.16/64

Дата реєстрації:

23.12.2016

Проголосовано:

23.12.2016 15:39:14

Автор:

Біловол А.Л.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 22.12.16/64



У К Р А Ї Н А



 



                             Тростянецька міська рада        (ПРОЕКТ)



                         17 сесія 7 скликання                    

 



Р І Ш Е Н Н Я


 

від 23.12.2016 року                             

м. Тростянець                                 № ____

 

Про внесення змін до рішення №450

від 29.12.2015 року «Про затвердження

структури, чисельності виконавчих органів

Тростянецької міської ради»

 

         Керуючись п.5 ч. 1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,

 
міська рада вирішила:

 

1. Внести зміни до рішення №450 від 29.12.2015 року «Про затвердження структури, чисельності виконавчих органів Тростянецької міської ради», шляхом викладення додатку 1, 2 у новій редакції. 



2.  Дане рішення вступає в дію з моменту прийняття крім п. 7 пп. д) та п.11 пп. б), які вступають в дію через два місяці після дати попередження про скорочення посад. 



3. Начальнику загального відділу Сергієнко О.І. попередити економіста апарату міської ради, диспетчера консультаційного сектора про скорочення посад та подати оголошення в ЗМІ, на офіційний сайт Тростянецької міської ради про вакантну посаду спеціаліста з консультування прийому та видачі документів в апараті міської ради. 



4.  Дане рішення направити до відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату  міської ради та інших причетних виконавців. 



5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому А.Л. Біловол. 

 

 
                            Міський голова      Ю.А. Бова



 
Додаток 1

 

Затверджено

рішенням міської ради

від ___.12.2016 року № ___

                                  

 

 

СТРУКТУРА



виконавчого апарату Тростянецької міської ради


 


  1. Міський голова.

  2. Секретар міської ради.

  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

  6. Керуючий справами (секретар виконавчого комітету міської ради).

  7. Загальний відділ апарату міської ради.

  8. Відділ інформаційного та комп’ютерно-технічного забезпечення.

  9. Відділ містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та  благоустрою.

  10.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради.

  11.  Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності.

  12.  Відділ правового забезпечення апарату міської ради.

  13.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.

  14.  Спеціаліст I категорії (з питань діяльності правоохоронних органів та мобілізаційної роботи).


 

 

 

Секретар міської ради                            А. І. Шацька


 

 Додаток 2

Затверджено

рішенням ___сесії __ скликання

Тростянецької міської ради

від __.12.2016 року № ___

 

 

ЗАГАЛЬНА



структура та чисельність апарату Тростянецької міської ради


 

Загальна чисельність складає 40 одиниць:

 

  1. Міський голова.

  2. Секретар міської ради.

  3. Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою, транспорту та зв’язку.

  4. Заступник міського голови з питань економічного розвитку, управління комунальним майном, законності та регулювання земельних відносин.

  5. Заступник міського голови з питань освіти, культури і туризму, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

  6. Керуючий справами (секретар виконавчого комітету).


 


  1. Загальний відділ:


а) начальник  відділу;

б) спеціаліст I категорії (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян);

в) спеціаліст I категорії (з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів);

г) секретар приймальні міського голови;

д) спеціаліст І категорії (з консультування прийому та видачі документів);

е) оператор комп’ютерного набору;

є) водій;

ж) прибиральник службових приміщень.

 

  1. Відділ інформаційного та комп’ютерного забезпечення:


а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії  (із інформаційного забезпечення);

г) спеціаліст I категорії (із комп’ютерно-технічного забезпечення).

 

  1. Відділ містобудування, архітектури, будівництва, комунального господарства та  благоустрою:


а) начальник  відділу;

б) спеціаліст I категорії (з питань будівництва, містобудування та архітектури);

в) спеціаліст I категорії (з питань благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та озеленення);

г)  спеціаліст I категорії (з питань транспорту, зв’язку та енергетичного менеджменту);

 

 

  1.  Відділ бухгалтерського обліку та звітності:


а) начальник  відділу  (головний бухгалтер);

б) спеціаліст I категорії (бухгалтер);

в) спеціаліст I категорії (з питань публічних закупівель та договірної роботи);

г) оператор комп’ютерного набору.

 

    11. Відділ економічного розвитку, залучення інвестицій та міжнародної діяльності:

а) начальник відділу;

б) провідний спеціаліст (економіст);

в) спеціаліст I категорії (з економічного розвитку та залучення інвестицій);

 г) спеціаліст I категорії (з контролю за місцевими податками і зборами, з питань підприємництва, торгівлі та у справах захисту прав споживачів);

д) спеціаліст I категорії (з управління проектами та міжнародної діяльності);

е) спеціаліст I категорії (землевпорядник);

є) спеціаліст I категорії (землевпорядник).

 

12. Відділ правового забезпечення:

а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії (з правових питань та квартирного обліку).

        

13.  Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:

    а) начальник відділу;

б) спеціаліст I категорії (з державного архітектурно-будівельного контролю – інспектор).

 

14. Відділ з питань державної реєстрації:

    а) начальник відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;

б) провідний спеціаліст, державний реєстратор прав на нерухоме майно;

в) провідний спеціаліст, державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;

г) спеціаліст I категорії (з питань реєстрації місця проживання та  ведення реєстру).

 

15. Спеціаліст I категорії (з питань діяльності правоохоронних органів та мобілізаційної роботи).

 

Секретар міської ради   А. І. Шацька