ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

VIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

14.04.2016/25

Дата реєстрації:

19.04.2016

Проголосовано:

19.04.2016 11:22:29

Автор:

Линник Л.В.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 14.04.2016/25



                                                                        У К Р А Ї Н А            Проект              



 



Тростянецька міська рада



8 сесія 7 скликання



 



Р І Ш Е Н Н Я



 



від 19.04.2016 року



м. Тростянець                               № ____



 



Про затвердження Положення про відділ



з питань державної реєстрації апарату



Тростянецької міської ради в новій редакції



 



         Відповідно до ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»,



 



міська рада вирішила:



 



         1. Затвердити положення про відділ з питань державної реєстрації апарату Тростянецької міської ради в новій редакції (додається).   



 



2. Дане рішення направити до загального відділу апарату міської ради, секретарю міської ради Шацькій А.І. та секретарю виконавчого комітету Біловол А.Л.



 



3. Визнати такими, що втратили чинність рішення 4 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 29.12.2015 року № 451 «Про затвердження положення про відділ з питань державної реєстрації Тростянецької міської ради», рішення 6 сесії 7 скликання (друге пленарне засідання) Тростянецької міської ради від 19.02.2016 року № 66 «Про затвердження положення про відділ з питань державної реєстрації Тростянецької міської ради в новій редакції».



 



 



Міський голова          Ю.А. Бова



 



 



 



 



Додаток



до рішення 8 сесії 7 скликання



  Тростянецької міської ради



   № ___ від 19.04.2016 року



 



ПОЛОЖЕННЯ



про відділ з питань державної реєстрації



апарату Тростянецької  міської ради



 



І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  



1.1.   Відділ з питань державної реєстрації апарату Тростянецької міської ради (далі – Відділ) є виконавчим органом Тростянецької міської ради.       



1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.



1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України    з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно,  рішеннями Сумської обласної ради, розпорядженнями голови Сумської обласної державної адміністрації, рішеннями Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.  



1.4.  Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.



1.5.  Положення про Відділ затверджується міською радою.          



1.6. Відділ використовує в роботі бланки, штампи та печатку з найменуванням Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету.



1.7. На посади начальника та працівників Відділу  призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі за фахом. Усі працівники Відділу приймаються та звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством України.  



1.8.   Міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.         



 



ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ 



 



2.1. Метою Відділу є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.



2.2. Основними завданням Відділу є: 



2.2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері  державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.



2.2.2. Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.



2.2.3. Вдосконалення системи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.



2.2.4. Розробка та впровадження заходів для скорочення термінів та спрощення механізмів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.



2.2.5. Ведення  Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.



2.2.6. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.



2.2.7. Передача органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних  дій, які передбачені Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб.



2.2.8. Формування та ведення реєстраційних справ.



2.2.9. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру.



2.2.10. Проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичних осіб та державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичних осіб – підприємців.



2.2.11. Проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичними особами – підприємцями.



2.2.12.  Оформлення, видача та засвідчення юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.



2.2.13. Внесення до Єдиного державного реєстру відомості про державну реєстрацію особи на підставі рішення суду.



2.2.14. Здійснення обліку одержаного ним від заявника електронного документа та направллення заявнику підтвердження факту одержання електронного документа, проведення  необхідних реєстраційних дій у випадках, передбачених Законом, та надсилання заявнику відповідного документа у вигляді електронного документа і на паперовому носії. У разі наявності підстави для відмови у проведенні державної реєстрації заявникові надсилається відповідне повідомлення в електронній формі.



2.2.15. Повідомлення правоохоронних органів щодо порушення визначеного законом строку для подання відповідними посадовими  особами юридичної особи та фізичною особою - підприємцем державному реєстраторові рішень щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.



2.2.16. Проведення у випадках, передбачених Законом, спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації та припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.



2.2.17. Формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до Закону.



2.2.18. Внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.



2.2.19. Реалізація, в межах покладених на органи реєстрації повноважень, державної політики в сфері реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб.



2.2.20. Внесення пропозицій, щодо формування державної політики в сфері реєстрації фізичних осіб.



2.2.21. Здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, ведення відповідних реєстраційних обліків на території м. Тростянець.



2.2.22. Здійснення своєчасного формування та передачі відомостей щодо реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб місця проживання/перебування до територіальних підрозділів ДМС для внесення до відомчої інформаційної системи ДМС Єдиного державного демографічного реєстру.



2.2.23. Формування та внесення даних про реєстрацію місця проживання особи до реєстру територіальної громади.



2.2.24. Формування та передача відомостей, передбачених законодавством, про виборців до відділів ведення Державного реєстру виборців.



2.2.25. Забезпечення формування Єдиного державного демографічного реєстру фізичних осіб у передбачених Законом випадках.



2.2.26. Надання роз’яснень через засоби масової інформації та шляхом участі у конференціях, семінарах, нарадах щодо змісту державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб.



2.2.27. Виявлення порушень законодавства у сфері реєстрації фізичних осіб.



2.2.28. Подання у визначений термін звітності до органу державної статистики.



2.2.29. Оперативний і якісний розгляд звернень та скарг громадян з питань, що належать до його компетенції.



2.2.30. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції і контролю за їх здійсненням.



 



2.3.   Відділ при виконанні покладених на нього функцій співпрацює з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та виконавчими органами, утвореними міською радою, підприємствами, організаціями, установами, об'єднаннями громадян.



 



ІІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ 



 



3.1. У межах своєї компетенції Відділ:  



3.1.1. Здійснює  державну реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону.



3.1.2. Здійснює формування та ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 



3.1.3. Забезпечує взяття та облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до Закону. 



3.1.4. Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.



3.1.5. Забезпечує прийом та видачу документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям та облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав.



3.1.6. Встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.



3.1.7. Здійснює формування та ведення реєстраційних справ.



3.1.8. Вносить пропозиції керівництву міської ради щодо удосконалення роботи Відділу, пропозиції щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин в ньому.



3.1.9. Одержує в установленому порядку  від органів влади, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання  покладених завдань згідно з чинним законодавством.



3.1.10. В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови), що готуються Відділом.



3.1.11. Організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції Відділу.



3.1.12. Веде Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.



3.1.13. Проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.



3.1.14. Передає органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних  дій, які передбачені Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб.



3.1.15. Формує та веде реєстраційні справи.



3.1.16. Оформлює та видає виписки, витяги та довідки з Єдиного державного реєстру.



3.1.17. Проводить державну реєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб та державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичних осіб – підприємців.



3.1.18. Проводить державну реєстрацію припинення юридичних осіб та державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичними особами – підприємцями.



3.1.19. Здійснює оформлення, видачу та засвідчення юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.



3.1.20. Вносить до Єдиного державного реєстру відомості про державну реєстрацію особи на підставі рішення суду.



3.1.21. Здійснює облік одержаного ним від заявника електронного документа та направляє заявнику підтвердження факту одержання електронного документа, проводить необхідні реєстраційні дії у випадках, передбачених Законом, та надсилає заявнику відповідний документ у вигляді електронного документа і на паперовому носії. У разі наявності підстави для відмови у проведенні державної реєстрації заявникові надсилається відповідне повідомлення в електронній формі.



3.1.22. Повідомляє правоохоронні органи щодо порушення визначеного законом строку для подання відповідними посадовими  особами юридичної особи та фізичною особою - підприємцем державному реєстраторові рішень щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.



3.1.23. Проводить у випадках, передбачених Законом, спрощену процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації та припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.



3.1.24. Здійснює інші дії та повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України.



3.1.25. Формує та веде реєстр територіальної громади відповідно до Закону.



3.1.26. Вносить інформацію до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.



3.1.27. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.



3.2. Відділ має право:



-  залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій для розгляду питань, що належать до його компетенції;



-   отримувати в установленому порядку від державних органів, інших виконавчих органів  міської ради,  підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;



-   скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;



-   брати участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.



 



ІV.  КЕРІВНИЦТВО  ВІДДІЛОМ 



 



4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. 



4.2. Начальник Відділу: 



-    очолює Відділ, здійснює керівництво його діяльністю;



- визначає напрямки діяльності, шляхи вдосконалення й підвищення ефективності роботи Відділу;



-  представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями; 



- несе персональну відповідальність за невиконання, або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни; 



- організовує та контролює виконання у Відділі Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень міського голови, рішень Тростянецької міської ради і виконавчого комітету;



- планує роботу відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи міського голови;



-   видає в межах своєї компетенції накази та контролює їх виконання; 



- подає пропозиції міському голові щодо штатного розпису, заохочення, підвищення рангів, накладення дисциплінарних стягнень на працівників Відділу;



- подає пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників Відділу, своєчасне заміщення вакансій  відповідно до закону;



- розробляє положення про Відділ,  посадові інструкції працівників, подає їх на затвердження  в установленому порядку; 



- звітується про проведену роботу Відділу в порядку, визначеному законодавством України;



- діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою. 



4.3. Працівники Відділу діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.



 



V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ  ВІДДІЛУ 



 



5.1.   Працівники Відділу несуть відповідальність за належне виконання покладених на Відділ даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Відділу розподіляються начальником між працівниками Відділу та закріплюються у посадових інструкціях. 



5.2.    За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.



 



VІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 



 



6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України. 



6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.



     



 



 



Секретар міської ради                                          А.І. Шацька