ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Іщенко Ю.І.

Статус:

Новий проект

Дата:

06.04.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 08.04.2021/40
Про зміну назви та затвердження Статуту комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради у новій редакції


Тростянецька міська рада
                                            7 сесія 8 скликання                          ПРОЄКТ
(друге пленарне засідання)
 
Р І Ш Е Н Н Я                    

 
від ____ _____2021 року
м. Тростянець                                 № ______
 
Про зміну назви та затвердження Статуту комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради у новій редакції
 
З метою приведення установчих документів у відповідність до вимог чинного законодавства України, керуючись Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Постановою КМУ від 12.03.2003 року № 305 «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад», ст. 25, ст. 26,
ст. 54, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
міська рада вирішила:
 
  1. Змінити назву комунального дошкільного навчального закладу (дитячий садок) «Ромашка» Буймерської сільської ради Тростянецького району Сумської області на комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради.
  2. Змінити скорочену назву ДНЗ «Ромашка» на ЗДО «Сонечко».
  3. У зв’язку з перейменуванням вулиць змінити вулицю Леніна на вулицю Центральна.
  4. Визнати Тростянецьку міську раду Засновником комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради.
 
5. Внести зміни та затвердити Статут комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради в новій редакції (додається).
 
6. Директору комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради забезпечити здійснення державної реєстрації Статуту в новій редакції, відповідно до норм чинного законодавства України.
 
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на в.о. начальника відділу освіти Тростянецької міської ради Іщенко Ю.І.
Міський голова Юрій БОВА
 
 
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішенням 7 сесії 8 скликання
Тростянецької міської ради
№ _____ від _________2021 року
 
Міський голова
________________    Юрій БОВА
 
 
 
 
 
 
 
 
 
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ДИТЯЧИЙ САДОК)
«СОНЕЧКО»
ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(НОВА РЕДАКЦІЯ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Тростянець – 2021 року
1. Загальні положення
1.1. Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради (далі - заклад дошкільної освіти) знаходиться у  комунальній власності Тростянецької міської ради.
Тип закладу дошкільної освіти – дитячий садок для дітей віком від трьох до шести (семи) років, в якому забезпечується їх розвиток, виховання, навчання відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти з урахуванням стану здоров'я дітей, їх розумового, психологічного, фізичного розвитку.
1.2. Повна назва закладу дошкільної освіти:
Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Сонечко» Тростянецької міської ради.
Скорочена назва закладу дошкільної освіти: ЗДО «Сонечко».
Юридична адреса закладу дошкільної освіти: 42632, Сумська область, с. Буймер, вул. Центральна, 24А.
1.3. Засновником закладу дошкільної освіти є Тростянецька міська рада (далі - Засновник). Уповноважений орган управління закладу дошкільної освіти – відділ освіти Тростянецької міської ради.
1.4. Заклад дошкільної освіти у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про освіту", Законом України "Про дошкільну освіту", Постановою КМУ від 12.03.2003 року № 305 «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад» (далі - Положення), іншими законодавчими актами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України,  рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, власним Статутом.
1.5. Заклад дошкільної освіти є юридичною особою та діє на підставі власних установчих документів, які розробляються та затверджуються Засновником відповідно до чинного законодавства України та Положення, а також провадить свою діяльність на підставі ліцензії, виданої в установленому законодавством України порядку.
1.6. Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок.
1.7. Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей; виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля; формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду; виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
1.8. Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством України, Положенням та даним Статутом.
1.9. Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
- реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;
- забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог щодо її змісту, рівня і обсягу;
- дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.
1.10. Взаємовідносини між закладом дошкільної освіти з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
 
2. Комплектування закладу дошкільної освіти
2.1. Заклад розрахований на 23 місця.
2.2. Заклад дошкільної освіти може мати у своєму складі групи, між якими вихованці розподіляються за віковими (одновіковими, різновіковими) та/або сімейними (родинними) ознаками відповідно до рішення керівника закладу дошкільної освіти. Формування групи за сімейними (родинними) ознаками передбачає перебування в ній вихованців, які перебувають між собою в сімейних (родинних) стосунках незалежно від ступеня їх споріднення. Комплектування групи за віком передбачає перебування в ній дітей одного віку або з різницею у віці.
2.3. У закладі дошкільної освіти функціонують групи загального розвитку, у разі необхідності, можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  2.4. До навчального закладу зараховуються діти від 3 років до 6 (7) років.
2.5.  За бажанням одного з батьків або іншого законного представника дитини у закладі дошкільної освіти дитина може перебувати протягом дня або короткотривало (неповний день). Для дітей, які перебувають у закладі дошкільної освіти короткотривало, можуть утворюватися окремі групи. У закладі дошкільної освіти можуть функціонувати чергові групи в ранкові та вечірні години, а також у вихідні та святкові дні.
2.6. Наповнюваність груп дітьми становить:
- для дітей віком від трьох до шести (семи) років - до 20 осіб;
- різновікові – до 15 осіб;
- з короткотривалим і цілодобовим перебуванням дітей - до 10 осіб;
- в оздоровчий період -  до 15 осіб;
в інклюзивних групах - не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами.
Засновник (засновники) може встановлювати меншу наповнюваність груп у закладі дошкільної освіти.
2.7. Зарахування дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником такого закладу протягом календарного року на вільні місця у порядку черговості надходження заяв про зарахування. Заява про зарахування подається особисто одним із батьків або іншим законним представником дитини. Прийом заяв про зарахування дітей до закладу дошкільної освіти може організовуватися з використанням системи електронної реєстрації, запровадженої згідно з рішенням Засновника закладу дошкільної освіти.
2.8. Зарахування дитини здійснюється згідно з відповідним наказом керівника закладу дошкільної освіти.
2.9. До заяви про зарахування дитини до закладу дошкільної освіти додаються: копія свідоцтва про народження дитини, медична довідка, видана відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», разом з висновком про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти.
2.10. При необхідності для зарахування в заклад дошкільної освіти  подаються додаткові документи відповідно до п. 9 Положення.
2.11. Під час подання заяви про зарахування дитини до закладу дошкільної освіти один з батьків або інший законний представник дитини повинен пред’явити оригінал документа, що підтверджує право на першочергове зарахування дитини, та зазначити його реквізити у заяві. У разі коли право на першочергове зарахування не підтверджено, дитина зараховується до закладу дошкільної освіти на загальних підставах. Після зарахування до закладу дошкільної освіти дітей, які належать до категорій, визначених п. 10 Положення, здійснюється зарахування на вільні місця інших дітей, батьками або іншими законними представниками яких подано в установленому порядку заяви про зарахування.
2.12. Відрахування вихованців з закладу дошкільної освіти може здійснюватися:
1) за заявою одного з батьків або іншого законного представника дитини, що подавав заяву про зарахування (крім випадків, коли рішенням органу опіки та піклування або суду місце проживання дитини визначено з іншим із батьків);
2) на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у закладі дошкільної освіти відповідного типу;
3) у разі досягнення вихованцем станом на 1 вересня повних семи років (для дітей з особливими освітніми потребами - повних восьми років), що передбачає його відрахування до 31 серпня поточного року;
4) у разі переведення вихованця до іншого закладу дошкільної освіти;
5) у разі невідвідування дитиною закладу дошкільної освіти протягом двох місяців підряд упродовж навчального року без поважних причин.
2.13. Керівник закладу дошкільної освіти зобов’язаний письмово із зазначенням причин повідомити одного з батьків або іншого законного представника дитини про відрахування дитини не менш як за десять календарних днів до такого відрахування.
2.14. Відрахування дитини із закладу дошкільної освіти здійснюється відповідним наказом керівника закладу дошкільної освіти.
 
3. Режим роботи закладу дошкільної освіти
3.1. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем з 7.30 до 18.00.
3.2. Вихідні дні – субота, неділя, святкові та неробочі дні, скорочені дні згідно з загальнодержавними рекомендаціями та рішеннями Засновника.
 
4. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти
4.1. Навчальний рік у закладі дошкільної освіти  починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у закладі дошкільної освіти проводиться оздоровлення дітей.
4.2.  У закладі дошкільної освіти освітній процес включає розвиток, виховання, навчання його вихованців і відбувається відповідно до освітньої програми. Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти.
4.3. Заклади дошкільної освіти для формування освітніх програм закладу можуть використовувати освітні програми, рекомендовані МОН. Рішення про обрання та використання освітньої програми закладом дошкільної освіти схвалюється педагогічною радою закладу дошкільної освіти та затверджується його керівником. Кожна освітня програма повинна передбачати набуття дитиною компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.
4.4. З метою своєчасного виявлення та розвитку обдарувань, здібностей вихованців заклад дошкільної освіти може організовувати освітній процес за одним чи кількома пріоритетними напрямами (художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий, музичний, гуманітарний тощо).
4.5. Здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами здійснюється за окремими програмами і методиками, розробленими на основі Базового компонента дошкільної освіти МОН, за погодженням з МОЗ.
 
 
5. Організація харчування дітей у закладі дошкільної освіти
5.1. Організація харчування дітей у закладі дошкільної освіти залежить від режиму роботи закладу та тривалості перебування в ньому дітей. Заклад дошкільної освіти забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх належного розвитку, з урахуванням особливих дієтичних потреб дітей, а також дотриманням принципів здорового харчування та натурального набору продуктів.  Порядок забезпечення продуктами харчування встановлюється Засновником, відповідно до укладених угод. Продукти харчування одержуються в централізованому порядку відповідно до заявки закладу дошкільної освіти. Постачання здійснюється відповідно до санітарно-гігієнічних норм.
5.2. У закладі дошкільної освіти встановлено 3-х разове харчування відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року № 296/227 « Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», згідно з двотижневим меню на різні періоди року, відповідно карток-розкладок із зазначенням технології приготування. Діти з короткочасним перебуванням (до 4-год) не харчуються.
5.3. Вартість харчування та перелік осіб, яким надається цільове харчування, встановлюється Засновником. Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на медичного працівника та керівника закладу дошкільної освіти.
5.4. Плата за харчування здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та норм чинного законодавства України.
 
6. Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти
6.1. Медичне обслуговування дітей закладу дошкільної освіти здійснюється медичним персоналом відповідно до штатного розкладу.
6.2. Медичні працівники закладів дошкільної освіти здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства, моніторинг стану здоров’я та контроль виконання індивідуального плану щеплень та профілактичних медичних оглядів дітей, надання домедичної допомоги у невідкладному стані, інформування батьків або інших законних представників про стан дитини та організацію заходів для госпіталізації (у разі показань).
7. Учасники освітнього процесу
7.1.  Учасниками   освітнього  процесу  у  закладі дошкільної освіти є:
- вихованці;
-педагогічні працівники: директори, заступники директора з навчально-виховної (виховної) роботи, вихователі-методисти, вихователі, старші вихователі, асистенти вихователів, вчителі (усіх спеціальностей), вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди, практичні психологи, соціальні педагоги, інструктори з праці, інструктори з фізкультури, інструктори слухового кабінету, музичні керівники, керівники гуртків, студій, секцій, інших форм гурткової роботи та інші спеціалісти;
- помічники вихователів та няні;
- медичні працівники;
- батьки або особи, які їх замінюють;
- батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу;
- асистенти дітей з особливими освітніми потребами;
- фізичні особи, які мають право здійснювати освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.
7.2. Педагогічні працівники закладів дошкільної освіти у партнерстві з батьками або іншими законними представниками дитини забезпечують єдність навчання, виховання і розвитку вихованців у рамках освітнього процесу, створюють безпечне освітнє середовище, вільне від будь-яких проявів насильства та булінгу (цькування).
7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:
- безоплатну дошкільну освіту в державних і комунальних закладах дошкільної освіти;
- безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;
- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
- безоплатне медичне обслуговування у закладах дошкільної освіти;
- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також від фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності;
- здоровий спосіб життя;
- діти з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями, мають право на першочергове зарахування до закладів дошкільної освіти.
7.4. Права батьків або осіб, що їх замінюють:
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування;
- звертатись до відповідних органів управління з питань розвитку, виховання та навчання своїх дітей;
- брати участь у покращенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально – технічної бази закладу;
- відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;
- на громадських засадах бути асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов’язки асистента дитини;
- захищати законні інтереси своїх дітей в державних органах і суді;
- довіряти забирати свою дитину з закладу дошкільної освіти іншим повнолітнім особам за письмовою заявою та з дозволу директора закладу дошкільної освіти.
Батьки або особи, що їх замінюють зобов’язані:
- шанобливо ставитись до працівників закладу дошкільної освіти;
- в ранкові години особисто передавати дітей вихователю, а увечері самостійно забирати з закладу дошкільної освіти, не перебуваючи в наркотичному стані або в стані алкогольного сп’яніння;
- створювати безпечні умови для відвідування дитиною закладу дошкільної освіти, не приносити в заклад дошкільної освіти: ліки, будь-які продукти харчування, дрібні та цінні предмети (ланцюжки, намисто, годинник, мобільний телефон тощо);
- своєчасно вносити передоплату за харчування дитини в закладі  дошкільної освіти до 10 числа поточного місяця;
- своєчасно повідомляти заклад дошкільної освіти про можливість відсутності дитини;
- виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;
- забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти за будь-якою формою;
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;
- виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;
- інші права та обов’язки, що не суперечать чинному законодавству України.
7.5. Педагогічний працівник закладу дошкільної освіти - особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю та/або професійну кваліфікацію педагогічного працівника, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.
 7.6. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про освіту», Законом України «Про дошкільну освіту», іншими нормативно-правовими актами України, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.7. Педагогічні працівники мають право:
- на вільний вибір педагогічно – доцільних  форм, методів і засобів роботи з дітьми;
- на проходження сертифікації – зовнішнього оцінювання, професійних компетентностей педагогічного працівника (у тому числі з педагогіки та психології, практичних вмінь, застосування сучасних методів і технологій навчання), що здійснюється шляхом незалежного тестування, самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи;
- брати участь в органах самоврядування закладу;
- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах тощо;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
-  вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;
- на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до чинного законодавства України;
- об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством України;
- на захист професійної честі та власної гідності;
- інші права, що не суперечать чинному законодавству України.
7.8. Педагогічні працівники зобов’язані:
- виконувати положення Статуту, правила внутрішнього трудового розпорядку, умов контракту чи трудового договору, Санітарного регламенту;
- дотримуватись педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;
- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій які шкодять її здоров’ю, а також від психічного та фізичного насилля;
- брати участь в роботі педагогічної ради та інших заходах, пов’язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;
- виконувати накази та розпорядження керівництва;
- інші обов’язки, що не суперечать чинному законодавству України.
7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до закладу дошкільної освіти директором згідно Закону України «Про дошкільну освіту».
7.10. Працівники закладу дошкільної освіти несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно чинного законодавства України.
Всі працівники закладу дошкільної несуть відповідальність за майно та його збереження, моральну та матеріальну відповідальність за результати праці.
7.11. Працівники закладу дошкільної освіти згідно чинного законодавства України проходять періодичні безоплатні медичні огляди.
7.12. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти підлягають атестації, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
7.13. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку закладу дошкільної освіти, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства України.
7.14. У разі прояву (застосування) працівником фізичного або психічного насильства по відношенню до дітей (дитини) та/або вчинення іншого аморального проступку не сумісного з продовженням роботи, керівник приймає рішення щодо негайного звільнення цього працівника у порядку передбаченому трудовим законодавством України.
 
 
 
8.Управління закладом дошкільної освіти
8.1. Керівництво закладом дошкільної освіти здійснює його керівник, повноваження якого визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про дошкільну освіту», Статутом закладу дошкільної освіти та контрактом. Керівника закладу дошкільної освіти призначає на посаду та звільняє з посади Засновник.
8.2. Керівником закладу дошкільної освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту (для керівників державних і комунальних закладів дошкільної освіти - вищу педагогічну освіту), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
8.3. Керівник закладу дошкільної освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
8.4. Керівник закладу дошкільної освіти:
організовує діяльність закладу дошкільної освіти;
вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти;
призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;
забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу дошкільної освіти;
сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу дошкільної освіти;
сприяє здоровому способу життя вихованців та працівників закладу дошкільної освіти;
забезпечує створення у закладі дошкільної освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування);
видає у межах компетенції накази і контролює їх виконання;
здійснює інші повноваження, передбачені чиниим законодавством України та установчими документами закладу дошкільної освіти.
8.5. Колегіальним постійно діючим органом управління закладом дошкільної освіти є педагогічна рада, повноваження якої визначаються установчими документами відповідного закладу. Керівник закладу дошкільної освіти є головою педагогічної ради.
8.6. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти. Педагогічна рада обирає із свого складу секретаря на навчальний рік.
8.7. Педагогічна рада закладу дошкільної освіти:
- схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
- розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу в закладі;
- визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
- затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
- обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи;
- затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учасників освітнього процесу;
- розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
- розглядає інші питання, передбачені чинним законодавством України та/або установчими документами закладу до її повноважень.
Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.
8.8. У закладі дошкільної освіти можуть діяти органи самоврядування працівників такого закладу, органи батьківського самоврядування, інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.
  8.9. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу дошкільної освіти є загальні збори (конференція) колективу закладу дошкільної освіти. На загальних зборах (конференції) заслуховують звіти директора закладу дошкільної освіти з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти. Загальні збори (конференція) скликаються не рідше одного разу на рік. Рішення загальних зборів приймається простою більшістю від загальної кількості присутніх.
8.10. Організаційна структура та гранична чисельність працівників закладу дошкільної освіти формуються і розробляється керівником та/або відділом освіти Тростянецької міської ради. Затверджується організаційна структура та гранична чисельність працівників Закладу сесійним рішенням Засновника перед початком навчального року.
8.11. Штатний розпис розробляється керівником закладу дошкільної освіти, затверджується відділом освіти Тростянецької міської ради на підставі Типових штатних нормативів закладів дошкільної освіти, затверджених МОН, за погодженням з фінансовим управлінням Тростянецької міської ради та виконавчим комітетом Тростянецької міської ради.
 
9. Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти
9.1.Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше.
9.2. Вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчально-дидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
 
10. Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти
10.1. Джерелами фінансування закладу дошкільної освіти є кошти:
-  Засновника (Власника);
- державного та місцевих бюджетів;
- батьків або осіб, що їх замінюють;
- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб;
- інші кошти, не заборонені чинним законодавством України.
10.2. Заклад дошкільної освіти за погодженням з Власником має право:
- придбавати, орендувати необхідне йому майно  та обладнання;
- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;
- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої та оздоровчої діяльності з дозволу відділу освіти та згідно з чинним законодавством України.
10.3. Статистична звітність про діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
10.4. Порядок ведення діловодства та бухгалтерського обліку  в закладі дошкільної освіти визначається чинним законодавством України, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України через централізовану бухгалтерію відділу освіти Тростянецької міської ради.
 
11. Контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти
11.1. Державний нагляд (контроль) у сфері дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту».
11.2. Інституційний аудит закладу, що забезпечує здобуття дошкільної освіти, є єдиним плановим заходом державного нагляду (контролю) у сфері дошкільної освіти, що проводиться один раз на 10 років центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти. Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов.
 
12. Ліквідація та реорганізація закладу дошкільної освіти
12.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію закладу дошкільної освіти приймає Засновник або суд.
12.2. При реорганізації або ліквідації закладу дошкільної освіти працівникам, які звільняються або переводяться, гарантуються дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства про працю України.
 
13. Заключні положення
13.1. Цей Статут набирає чинності після його затвердження та реєстрації в Тростянецькій міській раді.
13.2. Зміни та доповнення до цього Статуту набувають чинності після їх реєстрації в установленому законодавством України порядку.